Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 441 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Job 26-10-2020

Uitstekend geholpen (door *) met advies over aanschaf statief voor macrofotografie. In de winkel meerdere producten met elkaar kunnen vergelijken.

Sylvia 26-10-2020

Super geholpen had contact via de site over een vraag die ik had over een product. Kreeg snel bericht terug en duidelijk en goed geholpen. Super handig met een linkje van het product. Echt hele duidelijk en goed. Uiteindelijk het product snel binnen.

ad van Haaften 26-10-2020

Het is heel goed te overzien op wat voor artikel je kan zoeken
Snelle levering en goede prijs voor het artikel

Rob 26-10-2020

Het is makkelijk zoeken in de shop, overzichtelijk en duidelijk. Het bestellen en de uiteindelijke levering ging ook makkelijk en erg goed. Daarbij erg blij met de lens, heeft mijn verwachtingen overtroffen.

Alex 25-10-2020

Belangrijk is de klantvriendelijkheid en het mee kunnen denken door Remco, de belangrijkste persoon met wie ik vaak overlegd heb via mail en via de telefoon over het inruilen van apparatuur, voordat ik deze mooie winkel binnen ben gestapt. Hij luistert, bevraagt en geeft duidelijk uitleg en deskundige ondersteuning waar nodig. Ik word als klant vrijwel direct teruggebeld en/ of terug gemaild. Dit heb ik zelden zo meegemaakt. Ik ben tot nu toe een tevreden klant. Ik fotografeer al heel lang en wilde nog beter advies ten aanzien van de aankoop van apparatuur tbv de Sportfotografie . Uiteindelijk is dit de combi Sony a9 en de Sony 200-600mm 5.6-6.3. geworden. Top advies! Ik weet nu heel goed Cameraland te vinden... al moet ik helemaal uit Zeeland komen.

Jordy 25-10-2020

Mooie grote shop, veel producten. Wij kwamen om een nieuwe lens te kopen en eea uit te proberen. Zonder slag of stoot mochten wij de mooiste lenzen uitproberen. Ik ben zelf beginnende, maar je hoeft je niet te schamen want je wordt gewoon gewaardeerd! Goed advies, en aardig personeel.

de Groot 25-10-2020

Canon R6 gekocht, met gratis adapter. De EF-RF adaptor heb ik nodig om mijn huidige lenzen te kunnen gebruiken. Jammer genoeg was het mij niet duidelijk dat het aanvragen daarvan heel erg lang kan duren. Ik heb nu al bijna een maand een camera die ik niet kan gebruiken. Ik ben bang dat dit nog wel een heel aantal weken tot een maand kan duren. Vooral het GRATIS ADAPTOR stoort mij nu enorm. Meestal deed ik mijn aankopen bij Cameraland in Alkmaar zelf, nu een camera online gekocht bij de winkel. Valt dan toch heel erg tegen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 26-10-2020

Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat u na zoveel jaren een mindere ervaring met onze winkel heeft gehad, dit was uiteraard niet onze intentie. De gratis adapter moet u zelf aanvragen bij Canon. Hiervoor moet u CPS lid zijn.
Dit staat ook vermeld bij de actie.
Mocht het lang duren, als u hem wel heeft aangemeld, dan is dit vanuit Canon. Zij hebben door de vele aanvragen er niet genoeg op voorraad en deze staan in bestelling bij de fabriek.
Ik wil u vragen om met ons contact op te nemen als dit niet lukt of als u nog vragen heeft. Dit kan naar info@cameraland.nl

Felix Bruin 25-10-2020

Afgelopen week de: "Lowepro pro trekker 550 aw ii" bij CameraLand in hun online webshop gekocht, alles verliep vlekkeloos en snel, communicatie van de webshop was uitstekend, en het bestelde product bevalt meer als geweldig!

Als ik weer eens iets nodig heb voor mijn camera(s) (Canon), dan ga ik dat zeker weer hier bestellen, gewoon een toppertje!

Erik Zwan 25-10-2020

Deskundig advies en producten zijn scherp geprijsd. Bij bestelling krijg je ook een snelle levering.

Onno 25-10-2020

De site van Cameraland is goed op het punt van informatieverstrekking. Een verbeterpunt is bij het afrekenen 'ophalen in de winkel': ik dacht dat dat een winkel bij mij in de buurt zou zijn. Dat bleek later de winkel van Cameraland in Alkmaar. Dat heb ik toen ook maar meteen dezelfde middag nog gedaan. ;)
Over de winkel zelf niets dan complimenten. Zeer uitgebreid assortiment, professionele mensen die je graag informeren en helpen om de beste keuze te maken.

Gerard H 24-10-2020

Uiteindelijk gekozen voor een Tamron lens 150 - 600 bij deze zaak uitgekomen. Goede prijs, deskundig personeel en goed bereikbaar. Was niet op voorraad maar dat was snel opgelost

Miek 24-10-2020

S ochtends besteld s avonds al in huis zonder extra kosten, dat is pas service, ik krijg de adapter nog niet werkend, als dit zo blijft zal ik contact opnemen met cameraland.

C 24-10-2020

Duidelijke indeling, makkelijk te vinden wat je zoekt.
Goede prijs-kwaliteit verhouding

Noa 24-10-2020

Great webshop, great prices with flexible payment methods, and second day delivery.

Carlo 24-10-2020

Dasboard mat voor in de auto. Prima product. Einde ochtend besteld. Zelfde dag begin avond door post nl bezorgd. Top!

paul levitton 24-10-2020

Vriendelijk en vak bekwaam medewerkers. Echt verstand van fotografie en hart voor het vak.

Fransisca 23-10-2020

Prima geholpen, had wat aan het antwoord.
Kan er nu verder mee. En zeker op de site duidelijke info.

Tim 23-10-2020

Hele duidelijke en overzichtelijke website. Groot aanbod en heldere informatie over de producten.

Ronald van Essen 22-10-2020

Zeer grote keuze. Vakkundig personeel die ingaan op jouw wensen. Nemen de tijd voor de klant.

Rose 21-10-2020

Medewerkers nemen de tijd om apparatuur uit te leggen. Ze luisteren naar wat je mist, of wat je zou willen kunnen en dan spelen ze daar op in. Ook als je er aan denkt een dure lens te kopen, willen ze niet perse de dure lens verkopen, maar een lens wat bij je behoefte past, al is deze goedkoper dan hetgeen je dacht aan te ‘ moeten’ schaffen. Echt een TOP bedrijf!

J.B. fotografie 21-10-2020

Erg goede winkel en ik word altijd goed geholpen
Vebeterpunt: ik was laats in de winkel en een medewerker zij dat ze onderbezet waren ik stond een half uur te wachten en ik moest alleen wat
Afgeven

Voor de rest niets op aan te merken
Cameraland jullie zijn toppers

Cees Morsch 21-10-2020

Ik ging voor het eerst naar Cameraland omdat ik sinds kort in Alkmaar woon en op internet naar een camerawinkel had gezocht die mij zou kunnen helpen. En ja....de (medewerker van de) winkel heeft mij fantastisch geholpen. Ik kwam als nieuwe klant naar de winkel met de bedoeling te laten kijken naar een niet meer functionerende Nikon D80. Ik had ook een oude Nikon F2 voor rolfilm meegenomen die ik niet meer gebruikte in dit digitale tijdperk. Het mankement aan de D80 was een spiegel die was vastgelopen en niet meer naar beneden klapte. De medewerker van de winkel adviseerde mij, na uitgebreide inspectie, de body van de D80 met de kapotte spiegel in te ruilen voor een nieuwe body. Ik vroeg hem ook naar de F2 rolfilmcamera te kijken en of ik daarmee nog iets zou kunnen doen. Hij werd meteen enthousiast over deze in mijn jaren als fotograaf en filmer veelvuldig gebruikte en versleten kleinbeeldcamera. Ik vroeg hem, zonder een positief antwoord te verwachten, of Cameraland de oude F2 en de kapotte D80 body niet in wilde ruilen voor een nieuwe D80 body. Daar werd nauwelijks over nagedacht. Misschien dat ons aardige gesprek over fotografie heeft geholpen maar zonder dat ik nog iets hoefde te zeggen werd er een doos uit de vitrine gehaald met een nieuwe D80, werd de lens van mijn kapotte D80 verwisseld met die van de nieuwe, werd de nieuwe camera met mijn lens in de doos in een stevige tas gedaan, werd de oude Nikon F2 rolfilmcamera op de toonbank gezet en werd mij gevraagd 1 cent (0,01 euro) te betalen voor de nieuwe D80 body met als inruil de oude F2 en de kapotte D80.
Ik was meer dan blij verrast om met een compleet nieuwe Nikon body en zonder bijbetaling de deur uit te kunnen. Super service op een super klantvriendelijke manier. Gevolg van dit alles is dat ik komende week met mijn complete serie oude Nikon lenzen (14 stuks tussen de 40 en 15 jaar oud) naar Cameraland ga voor beoordeling en mogelijke inruil voor een aantal modernere lenzen die op de D80 passen...
Klantvriendelijkheid, Kwaliteit en Klantenbinding in optima forma!

Topwinkel !!!! 20-10-2020

Ik weet precies wat ik wil,......vervolgens weten zij daar een antwoord op te geven. Sterker, ....de prettige wijze waarop ik wordt geholpen, voorgelicht over het product, is heel prettig. Ik krijg precies wat ik wil. Het voldoet precies aan de verwachtingen, en ondertussen heb ik fantastische resultaten met mijn product.
Een winkel om zeker in de gaten te houden,.....topwinkel !!

Peter BH 20-10-2020

Hoe omschrijf je een bezoek aan een snoepwinkel, waar ze je van alles en nog wat laten proeven. Ik kwam binnen voor een EOS R6 (de enige die ze binnen hadden) en kreeg een mooie kans om ook een RF lens erop uit te proberen. Wat werkt dat mooi tezamen. Dus die lens (met korting omdat deze 2e hands was) ook maar meegenomen. Even weer sparen voor de volgende uitgave. Oh ja, en de koffie is ook lekker.

Maarten Kuethe 20-10-2020

Keer op keer word ik bij Cameraland maximaal prettig bejegend door vakbekwame medewerkers, die er niet op uit zijn zo veel mogelijk aan je te verdienen, maar ervoor zorgen, dat je als tevreden klant de winkel uitgaat. Deze "eerlijk duurt het langst" aanpak spreekt me zeer aan. Momenteel tijdens de corona pandemie moet je soms heel even wachten voordat je geholpen wordt omdat de winkel goed op "anderhalve meter" is ingericht en ook dat spreekt me aan.
Deze keer had ik voor mijn opleiding een goede fotoprinter nodig en die staat inmiddels thuis goed zijn werk te doen.