Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1025 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Collas Jos 09-09-2013 In de winkel gekocht
konijnenberg

Een woord top

Service is gewoon top.

Assortiment
Geen commentaar alles is super goed.

Aanbeveling
Omdat het allemaal goed en overzichtelijk is.

Nogmaals een woord TOP

1919 09-09-2013

winkel is zeer goed te bereiken. goede parkeermogelijkheden.

hulpvaardige bediening die veel van de producten weet.
binnen de mogelijkheden van de garantie optimale service afwikkeling.

Assortiment
alles wat gangbaar en leverbaar is kun je er vinden.

Aanbeveling
er is geen zaak in de wijde omgeving waar je zo vakkundig geholpen wordt

Extra toelichting
daar de punten; bereikbaarheid, service en assortiment optimaal zijn beveel ik deze zaak van harte aan. Het is nog een van de zeer weinige speciaalzaken met zo veel voorraad. Daar moeten we zuinig op zijn!!!

happy28 09-09-2013

Extra toelichting
Goede snelle service en levering. Ik had een lens besteld en de volgende morgen werd deze heel netjes bezorgd. Super snelle levering.

Santing25 09-09-2013

Overzichtelijk en duidelijk

Top! Na aanschaf bleek er een mankement te zijn. Een probleem waar Cameraland niks aan kon doen. Dit werd goed en vakkundig opgelost.

Aanbeveling
Goed en vakkundig personeel die tijd nemen voor je aankoop en je van goed advies voorzien.

HansBeeld 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Overzichtelijke site maar ook een goed bereikbare winkel met afdoende (gratis) parkeermogelijkheden.

Goede antwoorden op de vragen en niet gericht op moeten verkopen maar ook een goed advies en dan wellicht later terug komen voor een betere keus is een optie.

Assortiment
Ik zal nooit daarin het plafond bereiken. Goede winkelvoorraad dus veel uit voorraad snel leverbaar.

Aanbeveling
Ben er positief over naar mijn omgeving.

Extra toelichting
Goede keus, vakinhoudelijk goed personeel en breed assortiment.

A. Vrieswijk 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Kon alle informatie makkelijk vinden op de site

Snel antwoord.

Ze hebben echt alles!

Aanbeveling
Gelijk naar deze shop gaan.

Extra toelichting
Erg uitgebreid assortiment en goede service voor een goede prijs!

musira 09-09-2013

Goed te bereiken en goede parkeermogelijkheid.

Vakkundig geholpen en ook snel teruggebeld bij informatie-vraag

Assortiment
Wat ik op de site kan zien is het assortiment wat mij betreft groot genoeg, het kan ook teveel worden.

Aanbeveling
Goede service vriendelijke medewerkers, fraaie zaak ,tja wat wil je nog meer !

Marijeg 09-09-2013 Via de website gekocht

Website werkt heel makkelijk en efficient.

Leuk cursusaanbod

Extra toelichting
Ik heb een fotocursus gekocht maar deze moet nog plaatsvinden. Beoordeling volgt.

Lisa Oud 09-09-2013 In de winkel gekocht

goed te bereiken,

verstand van zaken en goed begrijpelijke uitleg. belofte van levertijd wordt ruim waar gemaakt. zeer klant vriendelijk en bereid mee te denken als er zich problemen voordoen. niet alleen gericht op verkopen.

Assortiment
voor de liefhebbers van fotomateriaal in de meest brede zin een paradijs, voor de bejaarde leek zoals ik zelf een overdonderend inzicht in de diversieteit en mogelijkheden.

Aanbeveling
De zaak is mij aanbevolen nadat ik bij diverse zaken te horen heb gekregen dat de batterij vor mijn 6 jar oude camera echt niet meer te leveen was en ik maar een nieuw toestel moest kopen. zal en heb ook al cameraland bij familie, vrienden en kennissen aanbevolen.

Natascha van Alphen 09-09-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Zeer goed geholpen

Assortiment
Er is heel veel keus in de winkel

Aanbeveling
Er staan kundige mensen in de winkrl

Extra toelichting
Ik kwam in de winkel voor mijn eerste camera ooit. Had geen idee welke camera ik wilde. Ik gaf mijn wensen door aan de medewerker en deze kwam met een voorstel voor een camera. Omdat mijn budget niet toereikend was voor mijn wensen, bracht de medewerker mij op het idee voor een tweedehands exemplaar. Nu heb ik exact wat ik wilde voor ook nog het budget wat ik had.

Arnold 1951 09-09-2013

Extra toelichting
Mijn ervaring is uitstekend. Ik heb 2 Nikon D3100 gekocht met een groot hoek lens en een telelens. Voldoen tot nog toe prima.De voorlichting was uitstekend, de keuze uit het assortiment is zeer groot. De mensen zijn makkelijk in omgang.Gesprekken over service verliepen uit stekend. Alles wat besproken is en beloofd is, is ook nagekomen.

Niek08 09-09-2013

Extra toelichting
Nergens anders voor deze prijs te krijgen !

K Koning 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel niet echt ideaal gelegen.

Niets op aan te merken. Personeel zeer ter zake kundig. Heb wel eens eem anders lastig los te krijgen onderdeeltje (schroefje) voor niets mee gekregen.

Assortiment
Website laat zien dat een aantal artikelen niet op voorraad is.

Aanbeveling
M.I. 1 van de beste fotografie winkels in Nederland.

Extra toelichting
Je gaat hier nooit onverrichterzake vandaan. Dat is bij veel winkels heel anders.

Jeroen Visser 1974 09-09-2013

Cameraland is oploop afstand van ons huis een geweldige Service en een heel groot assortiment in foto en Camera's en accoires.Een dikke tien

Een Geweldige service.een dikke tien

Assortiment
Een heel groot assortiment en accoires.Een dikke tien

Aanbeveling
In alkmaar weten ze al waar wij kopen bij cameraland als men wat voor de foto en camera's nodig hebben zeggen wij ga daar maar heen.Ook mijn zus op Sardinie (ITALIE) zegt het tegen vrienden en familie.een dikke tien.

Extra toelichting
Als wij iets nodig hebben op foto of camera gebied gaan wij altijd naar Cameraland op de van ostadelaan in Winkelcentrum de Hoef in het Alkmaarse

Sylk1 09-09-2013

Extra toelichting
Ik zou deze winkel goed aanbevelen, omdat de website heel duidelijk is, en omdat ik vindt dat je goed bepaalde producten kunt zoeken, en de specificaties goed kunt bekijken.

Edithsenior 09-09-2013

de winkel in Alkmaar waar wij altijd naar toe gaan voor alle foto, film en verrekijker zaken heeft zeer deskundige mensen in dienst en we genieten mede daardoor extra van onze apparatuur.

Assortiment
Alkmaar winkel heeft ruim voldoende keuze in alle artikelen die wij wilden kopen. We oriënteren ons altijd erg goed en slagen altijd bij Cameraland en vinden dat erg prettig. Een winkel bezoeken en direct kunnen kopen wat je nodig hebt.

Aanbeveling
Absoluut fijne mensen, goede kennis van zaken en doen vaak iets extra's bij je aankopen waardoor je je als klant gewaardeerd voelt en graag terug gaat naar deze zaak. Ook de bereikbaarheid, parkeergelegenheid is uitstekend.

Extra toelichting
Wij zijn ontzettend tevreden over het assortiment van Camaraland. Hebben hier een Olympus E520 gekocht en een objectief Olympus Zuiko digital 12-60 mm 1:2.8-4 en een verrekijker van Bynolit.

Missis YL 09-09-2013

Verwe 09-09-2013

Veel keuze en snel besteld en geleverd.

Prima, niets op aan te merken

Ruime keuze

Aanbeveling
Prima aan te bevelen aan mensen die fotografie leuk vinden. Professioneel en amateur fotografen kunnen hier terecht.

Extra toelichting
Prima winkel online en de shop zelf

Sylvia Gerritsma 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima openingstijden en voor ons dichtbij.

Duidelijk hoe het zit met garantie. Spreek uit ervaring met een stukende Canon, werd direct naar de fabrikant terug gestuurd en vergoed.

Breed en diep

Aanbeveling
Makkelijk en toegankelijk voor iedereen.

Extra toelichting
Vind het een prettige winkel niet alleen om te kopen maar ook voor vragen kun je er terecht. Het enige - puntje vind ik dat er tijdens werk gegeten word, maar dit is misschien dat er geen lunch pauzes zijn!??

Niek de Wilde 09-09-2013

De winkel kent veel personeel, dus lang wachten is er niet bij.

Veel vakmanschap, waarbij eerlijkheid en duidelijkheid voorop staat. Dat betekent dat je uiteindelijk op maat gesneden advies krijgt.

Assortiment
Assortiment voor beginners en voor professionals en alles en iedereen die daar tussen zit.

Aanbeveling
Ik 'zou' het niet alleen, ik doe het ook. Mijn jong-volwassen kinderen kopen inmiddels ook hun camera bij Cameraland.

Extra toelichting
Een uitstekende zaak, waar vakkundigheid en vakkennis de boventoon voert.

DePerfecteFoto 09-09-2013 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke site, ruim aanbod !

Producten waren op voorraad en werden de volgende dag al bezorgd !

Assortiment
Ruime keuze in het assortiment voor iedere prijscategorie . Je kan kiezen voor de A merken maar jullie hebben ook alternatieve & prima B artikelen met goede prijs kwaliteit verhouding

Absoluut ! Webshop werkt prima

Extra toelichting
Al met al ben ik tot nu toe erg tevreden met de producten die ik besteld hebt, en de volgende keer als ik weer spullen nodig heb zal ik jullie site zeer zeker raadplegen !

Szeen 09-09-2013 Via de website gekocht

Je kunt heel makkelijk de weg vinden. makkelijk bestelen en betalen. de producten die ik nodig heb zijn eigenlijk altijd wel snel te vinden en te bestellen. kortom ideaal.

Je kunt de producten erg gemakkelijk bestellen, en voor vragen is het ook erg simpel. de bereikbaarheid, is makkelijk je kan deze site snel vinden op google als je een product naam intypt en dat is wel fijn, sowieso is een betrouwbaren site erg fijn. En daar wil ik jullie wel een compliment voor geven! Tof!

Assortiment
Het assortiment is prima! de spullen die ik nodig heb zijn er altijd wel. ook staat er een fijne beschrijving bij. om dingen te kunnen vergelijken. de prijs is ook goed. waardoor je snel hier bestelt.

Aanbeveling
Super service en betrouwbaar!

Extra toelichting
Het is een fijne site om te bestellen, met vragen kun je altijd mailen en snel antwoord terug krijgen. Jullie hebben altijd wel wat ik zoek, en als ik vragen heb over een product krijg ik een goed antwoord waar ik wat aan heb. De Prijs is goed en betaalbaar. Bestellen via internet is betrouwbaar. waardoor je snel weer bij deze site besteld.

Klein Riksie 09-09-2013

Haast altijd op voorraad en de volgende dag in huis

Met eventuele vragen altijd een antwoord.

Assortiment
Groot assortiment, voor elk wat wils

Aanbeveling
Kun je met een gerust hart kopen

Geweldige zaak

marklamers 09-09-2013

Erg handig om zowel de webshop als de winkel in Alkmaar te kunnen bezoeken

Bij een reparatie die wat langer duurde kregen we voor onze vakantie een leen-body mee. Super service dus!

Zeer volledig

Aanbeveling
Door vriendelijkheid personeel en al eerder genoemde zaken, zeker een aanrader

ChrisPh 09-09-2013

Het gemak was fijn! De betaling ging gemakkelijk en over de garantie werd mij duidelijk verteld. Toenik de winkel inliep waren alle categorieën duidelijk verdeeld: van lenzen tot camera tassen en van camera's tot licht schermen!

De service was uitstekend! Het was voor mij een enorme stap om naar een professionele camera over te stappen, maar daar ben ik geweldig mee geholpen! Ze hebben mij veel geleerd over meerdere modellen en lenzen. Ze leefde zich ook goed in in mijn situatie als fotograaf en hielpen mij met een goede keuze die voor mij erg geschikt zou zijn! Ik voelde mij zeer op mijn gemak! Dikke 10!!!

Assortiment
Aangezien ze ook 2e hands camera's verkopen (dus ook oude modellen) is het assortiment erg groot!

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om eens een kijkje te nemen! Ik zou niet anders willen! Elke keer weer als ik iets nieuws heb gekocht kom ik weer met een glimlach uit de winkel lopen! Ik wordt iedere keer weer super geholpen en de verkoopers hebben interessen in hun klanten. Echt geweldig!

Extra toelichting
Ik heb deze beoordeling op mijn 3 geweldige ervaringen met cameraland gebasseerd, en wil dit graag met iedereen delen! Vriendelijke groet van een enthousiaste klant! Chris.

E.Langerak 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goed overzichtelijk en goede balans van mogelijkheden

goed te bereiken en prima uitleg en goede produktkennis

Assortiment
keuze genoeg en een ruim breed en diep assortiment

Aanbeveling
prima winkel en webshop op een uitstekende plek met veel ervaren mensen achter de toonbank

Extra toelichting
Er bestaat geen perfecte winkel, maar deze komt zeer dicht bij

Peter Stolp 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is goed bereikbaar en overzichtelijk van indeling.
In de winkel is het al net zo. Groot assortiment maar toch overzichtelijk.

Goed geholpen door meerdere personeelsleden. Alles werd op een rustige en adequate manier uitgelegd.

Assortiment
Groot assortiment op alle fronten.
Camera's, lenzen, accessoires, etc.

Aanbeveling
een goede winkel waar je goed wordt geholpen op een vriendelijke manier.
Advies is deskundig en zonder pogingen om je meer te laten kopen dan werkelijk nodig is.
Zelfs advies gehad om een ander (goedkoper) model te kiezen omdat dit beter bij mij past.

Extra toelichting
Heb hier nu al 3 camera's gekocht met bijbehorende lenzen. In zijn geheel een winkel waar ik in de toekomst zeker nog eens terug kom.

flower2013 09-09-2013

Niet lang zoeken, duidelijk assortiment

Ik heb geen gebruik hoeven maken van de service, het product werd snel en netjes geleverd zoals beloofd

Wat je zoekt vind je

Aanbeveling
Gewoon omdat ik een tevreden klant ben

Extra toelichting
Zie bovenstaande, ik heb er niets meer aan toe te voegen.

Alfred.c 09-09-2013

Goede internetpagina

Prima service.ik haal mijn bestelde spullen meestal af in alkmaar en krijg daar goede adviezen.

Assortiment
Bijna alles is er te koop

Aanbeveling
Hier kun je dus alles vinden , en ze hebben er verstand van.

Yolie uit engelen 09-09-2013

Overzichtelijk en altijd up to date qua voorraad en informatie

Net als in de winkel op en top verzorgd en eerlijke informatie

Assortiment
Van kwastje tot telescoop van kijker tot lens van lens tot toestel naar tas, alles op voorraad

Aanbeveling
Ik raad iedereen deze winkel aan. Scherpe prijzen met 100 procent service en eerlijk advies en keuze

Extra toelichting
Heel tevreden over de service, kennis en prijs van cameraland

Monique Str 09-09-2013

prima bereikbaar, goede parkeergelegenheid, genoeg medewerkers om te helpen

Was naarstig op zoek naar m'n Canon 70d en jullie hebben em voor me vast gehouden, heb em juichend in ontvangst genomen. Werd zo leuk geholpen, top!

Assortiment
jullie hebben met een relatief klein oppervlak, maar een erg breed assortiment

Aanbeveling
Heb met meerdere mensen over jullie gesproken (en mijn juich actie) en aangegeven dat ik jullie zeker aan raad

Extra toelichting
Nogmaals, ben erg leuk geholpen. Met iemand met kennis en met een lach!

Kramer2013 09-09-2013

gezocht naar tussenringen voor Pentax,ikzelf kon ze niet vinden.Cameraland heeft voor me gezochten blijkt dat ze niet meer gemaakt worden,ze boden mij een macro converter aan die voor analoge camera's zijn bedoeld,deze functioneerd ook op mijn ditale camera met 1 beperking, dat de diafragma niet vanuit de camera ingesteld kan worden.
voor de rest perfect

Assortiment
het assortiment voor PENTAX is erg klein,als ik een bepaalde lens zoek (b.v. 100mm macro is die er niet kan ik 't ook niet proberen,dat vind ik jammmer.

Aanbeveling
ze veel van andere merken dan PENTAX,misschien dat iemand anders wel kan slagen voor een ander merk dan PENTAX

Jan. H 09-09-2013 Via de website gekocht

Een bestelling is gemakkelijk gemaakt!

Er word gedaan wat verwacht word en vragen worden snel beantwoord.

Assortiment
Ik heb niet altijd kunnen vinden wat ik wilde op deze site, maar voor all-round gebruik is het Assortiment ruim voldoende.

Aanbeveling
Gemakkelijk, snel en betrouwbaar.

D.Poelman 09-09-2013

Spullen waren tijdens winkel bezoek niet op voorraad en werden kosteloos nagezonden.

Goed en met passie geholpen.

Assortiment
Prima assortiment, veel op voorraad.

Aanbeveling
Prima winkel met gepassioneerd personeel.

Extra toelichting
Veel voorraad. Goed, deskundig en vriendelijk personeel. Prima en kosteloos parkeren.

EstherB1969 09-09-2013

Camera land heeft een overvolle winkel maar door deskundige verkopers die goed naar je wensen luisteren ben je zo bij het gewenste artikel

Zeer prettig geholpen als onervaren camera gebruikster hele prettige sfeer in de winkel

Assortiment
Voor iedere portemonnee is er wat

Aanbeveling
Winkel in Alkmaar is zeer makkelijk te bereiken veel parkeer plekken en zeer deskundig personeel die het goed met elkaar kunnen vinden dat straalt de winkel ook uit er hangt een goede sfeer

Extra toelichting
Al met al ben ik super tevreden met cameraland

lisethschoutsen 09-09-2013 In de winkel gekocht

goed overzichtelijk

direct en vakkundig geholpen

ruim aanwezig

Aanbeveling
zeker aanbevelen, deskundig, attent, vriendelijk.

Nieko75 09-09-2013

het gemak van Cameraland is dat het zowel op de site als in de winkel altijd goed is en daarom ook laagdrempelig is

prima service duidelijk en snel

Assortiment
probleem!!! te veel aanbod!
nee, het assortiment is zeer goed,daarmee aangegeven voor een ieder juist altijd wat bij.

Aanbeveling
veelzijdigheid aan keuze en het personeel dat informatie geeft.

Extra toelichting
zoals al eerder aangegeven dat bij Cameraland een zeer ruime keuze is voor zowel de beginner als voor profs en voor de huis tuin en keuken mensen.

Erika Meershoek 09-09-2013 Via de website gekocht

De website was zo duidelijk dat we niet eerst naar de winkel hoefden maar meteen online hebben besteld!

Er was even sprake van dat de betaling niet goed was gegaan; 1 belletje en alles was opgelost!

Assortiment
Genoeg keuze en door duidelijke omschrijvingen toch eenvoudig een keuze te maken, super!

Aanbeveling
Ik zou Cameraland.nl altijd aanbevelen, dat doe ik dus inmiddels ook aan vrienden die mij bevragen over de Olympus Stylus TG-2...

Extra toelichting
Alles ging gewoon goed, is heb helemaal geen klacht of bedenking; tof!

Jos115 09-09-2013

Extra toelichting
Prima afhandeling van mijn bestelling, ook op mijn vraag werd adequaat en snel geantwoord. Uitstekende, snelle en vakkundige service.

Gonnie Perree 09-09-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden goede info

camera al betaald maar kon niet geleverd :-(

uitgebreid

Aanbeveling
goede info via social media

Extra toelichting
aantrekkelijke webshop! ruime keuze! goede info

5Y3GT 09-09-2013

Op je gemak rond kijken .
Een hoop in huis.

Ben daar een paar keer goed geholpen . Perfect.

Assortiment
Zeer uitgebreid en veel keus.

Aanbeveling
Je hoeft niet verder te zoeken.

Extra toelichting
Ben daar een paar keer zeer goed geholpen. Vandaar .

battem 09-09-2013 In de winkel gekocht

om naar de winkel te gaan moet ik 10 km reizen

ik kan altijd terug komen met vragen en wordt dan deskundig geholpen.

Assortiment
In de prijsklasse die ik wilde was niet veel te kiezen.

Aanbeveling
vriendelijk en deskundig personeel die de tijd voor je nemen.

Rijbroek 09-09-2013 In de winkel gekocht

6,8

Wij wonen in de buurt van de winkel. Prettig dat produkten vaak op voorraad zijn, zodat je ze met elkaar vergelijken of meteen kan uitproberen.

In het verleden ben ik meerdere keren geweest en kreeg sterk het gevoel dat men vooral er op uit was om veel produkten te verkopen. Dit kwam niet prettig over.
Onlangs weer geweest voor ander product door een medewerker die ik nog niet gezien had. Deze hielp ons erg prettig en gaf niet de indruk persé iets te moeten verkopen, waardoor je de ruimte voelde om na te denken en nergens toe gedwongen te worden tot een overhaaste koop. Maar of dit nu deze ene verkoper was, weet ik niet.

Assortiment
Wat ik eigenlijk al bij gemak heb neergezet. Je kan ter plekke vaak produkten meteen proberen.

Aanbeveling
Als het commerciële er meer af gaat en de consument meer centraal staat, dan zouden ze hoger scoren.

Extra toelichting
Momenteel heb ik het idee dat cameraland een andere weg aan het inslaan is. Er is iets aan het veranderen. Zo bijv ook de website. Maar die vind ik minder prettig geworden.

keesvenneker 09-09-2013

Zeer ruim assortiment.

Aanbeveling
Vooral door het ruime assortiment.

Jan springveld 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

overzichtelijk en logisch van opbouw

mensen die weten waar ze over praten en een hart voor fotografie

ruim voldoende

Aanbeveling
ik omdat ik weet dat je goed en professioneel geholpen wordt.

Extra toelichting
gewoon een goede zaak met leuke mensen die weten waar ze over praten. en er zijn regelmatig div themadagen.

blackcynt 09-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk zoeken

Vragen snel beantwoord

Veel merken en soorten

Gert0318 09-09-2013

duidelijk, zowel online als in de winkel in Alkmaar

Goede uitleg ook vwb duur en goedkopere producten.

Assortiment
Heb nog nooit iets gehad of gezocht wat deze winkel niet heeft.

Aanbeveling
Kun je gerust heen gaan als je je wilt orienteren op foto/ video gebruik.

Extra toelichting
Prima winkel om als beginner of als (semi) professionele fotograaf je te laten informeren. Duidelijke uitleg en een goede vergelijking tussen de verschillende merken.

me.grund 09-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle reactie op brandende vragen

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Prima shop met veel kennis van producten.

Mart Broers 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke omschrijving van het product wat ik zocht

Telefonisch geholpen om duidelijkheid te verstrekken (wat is voor mij het bruikbaarste programma voor mijn foto's) aanschaffen lichtroom.

Assortiment
Zeer uitgebreid, genoeg om goede keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Aanbeveling op basis van steeds weer de goede info welke de verkopers geven over een product.

Extra toelichting
Goede info bij aankoop product eerste aankoop camera is al weer heel lang geleden? wanneer weet ik niet meer. Laatste aankoop lichtroom 4 6 mnd geleden

Richardsfoto 09-09-2013