Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Chris Tamis 20-10-2020

Cameraland heeft een groot assortiment, met daarin diverse producten voor allerlei doelgroepen. Natuurlijk hebben andere zaken dit ook wel, maar ik vind Cameraland vooral onderscheidend binnen de markt op het gebied van de manier van omgang van het personeel met de klanten. De medewerkers zijn geduldig, vriendelijk, hebben kennis van zaken en kunnen hun adviezen op een manier uitleggen die zowel voor leken als professionals begrijpelijk is. Met name die laatste kwaliteit vind ik erg belangrijk.

Wat ik ook erg fijn vind is dat de medewerkers meedenken met de klant over welk product het beste aansluit bij zijn/haar behoeften. Niet per se het allerduurste proberen te verkopen, terwijl dit product niet bij de klant past, maar gewoon een helder advies, waarbij goed gekeken wordt naar de wensen, kennis en ervaring van de klant, waarna er meerdere geschikte producten worden toegelicht.

Ik zou Cameraland absoluut aanraden. Wat een fijne winkel en wat een toppersoneel!

A. Kelderman 20-10-2020

Prettig en vakkundig geholpen, duidelijke uitleg over de verschillende merken en kwaliteiten, zelf bet meerdere producten naar buiten gegaan om de verschillen te kunnen bekijken.

Thomas 19-10-2020

Afgelopen weken heb ik een aantal keer op bezoek geweest bij cameraland te alkmaar. Iederekeer ben ik specifiek ergens voor langsgekomen en heb inmiddels mijn volledige camera set bij Cameraland gehaald. Zo ver ik weet ben ik door iedere medewerker van de vestiging in alkmaar geholpen geweest. Ik heb ook de indruk gekregen dat zij allemaal zichzelf deskundige mogen noemen op camera gebied.

Zij nemen allemaal de tijd om alles zo duidelijk mogelijk te maken en weten de opties goed om een rij te zetten. Zelfs bij het terugbrengen van een product wordt er niet moeilijk gedaan en staan zij ook open voor een persoonlijke visie op het product.

Hoewel het niet helemaal samen gaat met de corona maatregelen, raad ik toch iedereen aan om langs de winkel te gaan om advies te krijgen. Online kan natuurlijk een heleboel, maar toch heeft het voor mij een meerwaarde gehad om het expert advies te krijgen van de medewerkers van cameraland.

Cees Morsch 19-10-2020

Fantastische klantenservice! ik kwam in de winkel Alkmaar met een oude analoge camera (Nikon F2 met motordrive) en kapotte D80 zonder lens. Deze werden zonder extra kosten ingeruild voor een nieuwe D80 body... zodat ik weer verdere kon met fotograferen. De behandeling en service waren super. Ik blijf daar zeker komen!

Emmy 18-10-2020

Leuke spontane en behulpzame medewerkers
Nemen de tijd en zijn duidelijk en eerlijk.
Via website bestellen verloopt zonder problemen.
Ik ben al een tijdje een tevreden klant.
Ga zo door

Nikita 18-10-2020

Cameraland is een goede camerawinkel. Waar ik zo nu en dan fysiek kom maar ook online mijn spullen bestel. Wat erg fijn is dat als t op voorraad is en je besteld voor half 12 dat t dezelfde avond bezorgd kan worden. Dat is voor mij echt wel een pluspunt. Ook de kennis van het personeel is erg goes. De klantenservice denkt goed met je mee mocht er toch iets niet goed gegaan zijn en in de winkel ook goede service.

Patrick Goosen 18-10-2020

Nette winkel met een uitgebreid assortiment, deskundige en vriendelijke medewerkers en ook qua koffie genoeg keus ;-) Voor mij was het zeker waard om er een stukje extra voor te rijden.

Jaap 18-10-2020

Super vriendelijk en kundig geholpen. Advies van de verkoper niet opgevolgd dus bij thuiskomst bleek de tas te klein! Ruilen naar een ruimere tas was geen enkel probleem.. Dat noemt met service.

Tessa 17-10-2020

Ik heb zelf al een paar dingen besteld bij cameraland en de website werkt fijn. Zelf ga ik liever naar de winkel toe in Alkmaar en daar ben ik ook al wat keren geweest en elke keer wordt ik weer goed geholpen en daar ben ik heel blij mee.

Remy 17-10-2020

Ik ben goed geholpen en de winkel zag er netjes uit. Ik zou hier weer kopen.

m de vries 17-10-2020

Heel vriendelijk geholpen met de keuze voor mijn producten .En goede voorlichting over evt aan te kopen volgende product .

Theo 16-10-2020

Zoals ook nu wordt ik hier altijd prima geholpen door vakkundige mensen. Bij problemen wordt alles naar tevredenheid opgelost.

Patrick Leurs 16-10-2020

Ik ben volkomen tevreden over Cameraland, omdat ik er een product heb gevonden dat nog moeilijk te vinden was, voor een interessante prijs, en omdat de levering bijzonder vlot is verlopen. Ik ben niet zo vertrouwd met de website, maar hij maakt in ieder geval een heel professionele en degelijke indruk.

Freddy 16-10-2020

Op zaterdag 2e hands camcorder besteld, op maandag al geleverd in België. Tweede batterij ontbrak in de zending, na contactname met Cameraland al de volgende dag keurig ontvangen.
Goede service en snel oplossen van het ontbrekend item, en nog een goede koop gedaan ook.

Tom 16-10-2020

Eerst hebben we de winkel bezocht, waar de medewerker goed en duidelijk advies gaf over welke camera geschikt. Vervolgens gaf hij aan dat de speciale uitvoering die wij wilde alleen via de Webshop kon worden aangekocht.
Vanwege het goede advies hebben we vervolgens via de webshop de camera besteld.

wim golsteijn 16-10-2020

netjes en volgens afspraak geleverd alle lof een aanbeveler zelfs eerder afgeleverd als de uiterste leveringsdatum

Carry 14-10-2020

Zeer vriendelijk geholpen . Ik had een nieuwe lens nodig voor me foto toestel. Maar vanwegen me niet al te hoge budget deed hij totaal niet moeilijk of raar en liet hij me nog best veel zien wat ik met een klein budget wel kon kopen . . Super blij en trots liep ik de winkel uit. Echt een dikke duim voor de heer die me zo goed heeft geholpen . Ik kan weer een stapje verder met me hobby .

Johan VH 14-10-2020

Mijn oud fotomateriaal uit huis doen was als een stukje van mijn leven afsluiten. Gelukkig kwam ik bij op de site van Cameraland terecht. Dit heeft de stap erg vergemakkelijkt.
Prima, duidelijk, gebruiksvriendelijk en overzichtelijk invulformulier om 2ehands materiaal aan te bieden. Gewoon TOP! Ook de communicatie daaropvolgend is perfect verlopen. Echt aan te raden.

Johan B. 14-10-2020

Hele snelle levering, prima track and trace service. Uitstekend verpakt en niet onbelangrijk ; prijsvriendelijk.

August 14-10-2020

Mijn SonyA7S3 besteld bij Cameraland, niet op laten sturen maar zelf opgehaald in de winkel in Alkmaar, voor mij wel anderhalf uur rijden maar dat is de extra service meer dan waard.
Er werken enthousiaste kenners die nog echt de tijd nemen om te sparren over het vak.

Jawel 14-10-2020

Snel geleverd en product zoals beschreven . Ik raad deze winkel ten zeerste aan .

Paul 14-10-2020

De bestelling werd zeer snel afgehandeld en bezorgd, en ik kon een afhaalpunt kiezen zodat ik niet thuis hoefde te blijven. Het artikel was in orde.

V. Everts 14-10-2020

Enige maanden geleden heb ik de nieuwe verrekijker van Swarovski, de Pure NL 10x42, besteld en ik zou mijn oude Swarovski kijker inruilen. Voor de oude kijker werd een zeer acceptabel inruilbedrag voorgesteld, dus alle reden de nieuwe te bestellen. Enige dagen geleden heb ik de nieuwe kijker opgehaald en de oude achter gelaten. Ik werd op een uiterst prettige manier geholpen waarbij zelfs een draagriem gratis werd verstrekt. Al met al ben ik door de uitstekende bediening een meer dan tevreden klant. Een klant die een superkijker rijker is!

RobertF82 14-10-2020

Door een tip van een vriend bij deze winkel beland. Heb hier een systeemcamera gekocht. Ik ben analfabeet op het gebied van camera's en fotografie en wil me hier juist in gaan verdiepen. Zet deskundig geholpen. Er werd tijd genomen om alles te laten zien en uit te leggen.
De aftersales was ook goed toen ik belde dat ik nog een accu miste, werd deze meteen verzonden.

Theo 13-10-2020

Prima geholpen. Probleem met een 2e hands lens prima opgelost door omruil. Aanschaf meer dan een maand geleden geen probleem!