Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Fiene1990 09-09-2013

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen.

Bestellingen worden netjes geleverd.

Assortiment
Voor mij hebben ze wat ik nodig hebben, hoe dit voor anderen is weet ik niet.

Toine de Rooy 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

alles is online te bekijken en te bestellen. voor de persoonlijke touch kan je ook langsgaan. zelf kijk ik vaak online en kom dan de spullen halen in de winkel. er is altijd te zien of de producten op voorraad zijn en anders een telefoontje of email en je weet precies of het er is.

of je online een vraag heb of in de winkel je krijg het juiste advies en er wordt geluisterd naar je. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en je wordt niet behandeld als een nummer. personeel heeft ook de kennis of je wordt verwezen naar de juiste persoon in de organisatie

Assortiment
Zeer uitgebreid niet alleen op soorten product maar ook op diverse merken voor elke portemonnee is er wel een product

Aanbeveling
Cameraland is makkelijk voor online verkopen maar is ook perfect om voor de extra service die verleent wordt langs te gaan. heb je vragen dan worden deze perfect beantwoord. iedereen die camerabenodigdheden nodig heeft raad ik aan om te kijken online of in de winkel

Extra toelichting
Zeer fijne winkel met de voordelen van online maar ook een fysieke winkel. je kan thuis al kijken wat je wilt hebben. Dit laten bezorgen of ophalen in de winkel

Bernad 09-09-2013

goede overzichtelijke site

bestelling wordt vlot geleverd

goed ingedeeld naar categorie

Aanbeveling
goede prijs/kwaliteit verhouding, met het gemak van internet shoppen

Extra toelichting
goed assortiment, goede prijs/prestatieverhouding, snelle levering en het gemak van internet shoppen

CeMa 09-09-2013

Henk Boele 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Website gebruikt voor lezen van specificaties en vergelijken van camera's. Alles goed te vinden en overzichtelijk.

Prima parkeergelegenheid; Vakkundig personeel, goed advies en vrijwel alles op voorraad.

Assortiment
Assortiment is volledig; prijzen liggen iets hoger dan bij div andere webshops. Heb volledig vertrouwen in het goed oplossen van evt. problemen. Is meerprijs waard.

Gewoon prima!

Extra toelichting
Nogmaals: in alle opzichten goed en het vertrouwen waard.

H. Schluter 09-09-2013

Je vindt sneller gewenste product.

Assortiment
Niet alleen maar de camera's en belangrijkste toebehoren, maar ook veel accessoires en randapparatuur.

Aanbeveling
Ruim assortiment, goede prijzen.

Extra toelichting
Een mooie en overzichtelijke winkel.

Nicolle1970 09-09-2013

Alles is erg duidelijk op de site

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis

Zeer tevreden over cameraland.nl

Bas Idema 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

zeer overzichtelijke website waar alles op te vinden is.

leuke, enthousiaste en veel wetende werknemers.

Assortiment
Alles wat je maar kan bekende op camera gebied is daar te vinden.

Aanbeveling
Al aan verschillende vrienden heb ik deze winkel met bijbehorende website aanbevolen.

Extra toelichting
Een goede winkel met goede service en enthousiaste mensen. Daardoor koop ik graag mijn camera bij cameraland!

Louk Numan 09-09-2013 In de winkel gekocht

moeilijk te bereiken

gemotiveerde en professionele medewerkers

Assortiment
alles is op voorraad zelden dat er iets niet is

Aanbeveling
de enige uitgebreide winkel in de noordkop, dus.....zal altijd aanbevolen worden

Extra toelichting
diverse malen in de winkel geweest, altijd vriendelijk en nooit lang hoeven wachten. altijd profecionele hulp en goed mee denken.

Maximsmama 09-09-2013

Er wordt ruim de tijd genomen in de winkel om je te informeren en met je mee te denken (leidt soms wel tot lange wachttijden, maar dat is het wel waard). Hierdoor heb je het gevoel met een goede aankoop naar huis te gaan. Personeel heeft echt verstand van zaken

Assortiment
Ruime keuze en meestal goede voorraad

Aanbeveling
Zie mijn motivatie onder het kopje "Service"

Extra toelichting
Ik vind het prettig om een aankoop in de winkel te doen i.p.v. via een webshop. Ik wil graag een goed advies en iemand die met je meedenkt. Daarbij hoort ook het afwegen van alternatieven. Dit is heel goed mogelijk bij Cameraland. Bijkomend voordeel is dat ze in de buurt gevestigd zijn, waardoor ik niet het hele land door hoef te reizen

DaveH87 09-09-2013

Groot assortiment, alles is te proberen

In de winkel snel en goed geholpen. Ook aftersales was erg goed.

Assortiment
Wie heeft er een nog groter assortiment?

Aanbeveling
Altijd, er zijn al meerdere mensen verwezen naar jullie!

Succes!!

Marianne Ouwerkerk 09-09-2013 In de winkel gekocht

goed bereikbaar, overzichtelijke winkel

B Slaman 09-09-2013

Onlangs opzoek geweest naar een vivitar variabel ND filter. Bij mijn zoektoch op Cameraland.nl terecht gekomen. De nieuwe interface is even wennen maar al snel is het duidelijk dat je met de filters snel hebt wat je zoekt. Ik kom graag bij de winkel zelf, dus zoek ik online of het op voorraad is en ga ik zelf heen. Dit klopt altijd, dat vind ik erg gemakkelijk.

De Service is uitstekend en ook vakkennis is bij iedereen aanwezig. Er wordt echt tijd voor je vrij gemaakt en je kan zelf ook testen.

Assortiment
Nog niet alles maar een zeer compleet assortiment. Het is ook heerlijk rondlopen in de winkel zelf

Aanbeveling
Gewoon een goede winkel met een heel goede service!

Extra toelichting
Cameraland is een heerlijke winkel om eens heen te gaan. De service die je online ervaart wordt in de winkel nog een keer beter. Het is echt persoonlijk en is echt geweldig. Ze hebben een zeer compleet assortiment. Een top tent.

Graciela2014 09-09-2013

Verkopers met goede kennis van zaken. Hebben mij geadviseerd om een andere camera te kopen dan ik van plan was en ben er heel blij mee!

Assortiment
Ruime voorraad wat betreft de big two (canon, nikon). Voor MFT is de voorraad wat kleiner, maar via de webshop uiteindelijk wel te krijgen.

Aanbeveling
Ik raad het een ieder aan om eens langs te gaan.

M. Vermeulen 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tijdens het bezoek in de winkel werd goed geluisterd en meegedacht naar mijn wensen. Aan de hand hiervan werd veel uitgelegd en welke mogelijkheden er waren.

Assortiment
Zeer uitgebreid!! Van alle markten op camera gebied voorzien.

Aanbeveling
Goede uitleg, zeer professionele uitstraling en service.

Harrewijn 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

geweldige relaxte verkopers met een zeer goede kennis van zaken

ruime keuze

Aanbeveling
prima winkel met deskundig personeel

Extra toelichting
aan te raden aan iedereen, hobbyist en proffesional

Luciahaarlem 09-09-2013

Na een klein mankement aan mijn camera, ben ik telefonisch al goed geholpen. Toch moest de camera gerepareerd worden. Dit is prima gedaan, alleen duurde het ± 8 weken, maar dat was vooraf goed gemeld

Ruime keus

Elle88 09-09-2013

Product was makkelijk vindbaar

Snelle en goede service

Erg veel keuze!

Aanbeveling
Ruime keuze, en goede service, zeker aan te raken hier te kopen!

Extra toelichting
Erg prettig om hier mijn aankopen te doen, snelle service en netjes verpakt. Ben erg blij met mijn aankoop.

Ed Zieren 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voldoende aanbod en vooral overzichtelijk

Profesioneel en altijd antwoord op je vragen.

Assortiment
Ruim voldoende, is iets er niet dan wordt het besteld.

Aanbeveling
Voor de profesionaliteit en het ruime assortiment

Extra toelichting
Profesionaliteit, klantvriendelijkheid en de uitstekende service.

fielmich 09-09-2013 In de winkel gekocht
Almaar

De website is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het bestelproces is duidelijk en je kunt je bestellingen laten bezorgen of ophalen in de winkel.

De service is erg goed! In de winkel wordt alle tijd voor je genomen om al je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Assortiment
Zeer uitgebreid en gevarieerd assortiment. Zowel nieuw als tweedehands. Mag misschien iets meer fotostudio materiaal o.a. softboxen opgenomen worden in het assortiment.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel aan bij vrienden en bekenden om zich goed te laten informeren en adviseren wat betreft hun wensen en budget. Wellicht dat een aantal artikelen online iets goedkoper zijn te vinden, maar dat weegt niet op tegen de service en het gemak van de website en de winkel.

Extra toelichting
Cameraland is een zeer professionele, servicegerichte (online)winkel met een ruim en gevarieerd assortiment voor elk budget.

Mapope 09-09-2013 In de winkel gekocht
Usa

Zeer gemmakkelijk.

Staat voorop.

Ruimschoots

Door de resultaten.

Extra toelichting
Al met de beste keuze die ik ooit heb gemaakt.

fam visser 09-09-2013

ging voor een cursus

mooi de les nagezonden gekregen

genoeg keuze

Aanbeveling
prima geholpen in de winkel netjes uitleg tijdens de cursus

Extra toelichting
toppie winkel waar ik zou terug zou gaan als ik een andere camera nodig zou hebben...

Kathelijne1979 09-09-2013

Ik werd snel geholpen door een deskundig iemand. Ik heb een camera gekocht die dat soort foto's maakt die ik wilde maken zonder er zelf verstand van te hebben.

Assortiment
Ik heb een camera gekocht die tijdens mijn reis kapot is gegaan. Dit lag niet aan cameraland. In Dubai in een grote, uitgebreide winkel was deze camera nog niet te koop. Pas na een aantal welen zou deze in hun assortiment komen.

Aanbeveling
Mocht iemand een nieuwe camera willen zou ik deze zeker doorsturen naar cameraland.

morayno 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles bekijken van uit je eigen omgeving

Nog geen wanklank gehoord

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Snelle en correct verzending van de bestelling en mocht er iets fout gaan wordt dit uiterst snel en correct opgelost

Extra toelichting
Cameraland steekt net even dat stukje boven de andere site's uit zodat het je meteen meer vertrouwen geeft. Een winkelformule waar men trots op kan zijn

Jomeko73 09-09-2013

Jack Ranke 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Alle onderdelen met een goede omschrijving, redelijk goed te vinden en vergelijken.

Bereikbaarheid is prima, niet in t drukke centrum, goed parkeren.
Via mail goed op vragen gereageerd.
Ruilen van een lens was geen probleem.

Assortiment
Voor mij was het (Olympus) assortiment zeker voldoende, keuze genoeg. Niet voorradig artikel was snel voorradig. Prijs is gemiddeld. Maar voor service en garantie ga ik graag naar een fysieke winkel.

Aanbeveling
Zie vorige antwoorden. Fijne winkel met professioneel personeel, met verstand van zaken.

Jamie de Leeuw 09-09-2013

De website is duidelijk en je kunt makkelijk producten vinden. Ook de menu structuur is goed opgebouwd

Ook de service is prima ik kreeg mijn product binnen de levertijd thuis.

Erg veel diverse producten

Aanbeveling
Ik heb jullie website al eens aangeraden

Extra toelichting
Niets op te merken, keep up the good work!

foto-digi 09-09-2013 Via de website gekocht

Kan nooit 100% achter een winkel staan je beoordeling

Kan nooit 100% achter een winkel staan

B-Stoof 09-09-2013

Goede locatie met genoeg parkeer ruimte indien je met de auto komt. rustige locatie waar je met alle rust even een proef camera/lens even mee naar buiten mag nemen om wat test afbeeldingen te nemen. kan geen slechte punten noemen over het gemak van de locatie.

ook is de service een plus punt veel van de producten zijn voorradig en anders veelal binnen een week aanwezig na bestelling.

Uitmuntnede service echt werkelijk waar de reders in nood bij vragen en in de meeste gevalen altijd een alternatief voor elke product. de medewerkers heben veel kenis van de te verkopen producten en heben mij veel al geholpen met het zoeken naar de juiste lens en of tas en filter etc.

Assortiment
Veel van de lensen die elders te koop staan heeft Cameraland in het asortiment en veel al nog meer keuse ook. en anders word het gewoon keurig besteld. ruim schots voldoende assortiment.

Aanbeveling
Ik beveel het al mijn vrienden en kenissen aan om minimaal eens langs te gaan bij Camera land. mede om dat ik altijd uitmuntend ben geholpen en de onderstuening is gewldig.

Extra toelichting
Ik zou voor alles een dikke tien willen geven maar dat is niet nodig, een cijfer zegt minder dan woorden en ik ben zeer tervreden over camera land, geweldige ondersteuning groots anbod aan producten ook goede workshops. het is pretig dat de updates die je per mail krijgt bijna altijd nuttig zijn voor mij en ook zeer informatief. ook vind ik dat de winkel een dikke 10 verdient voor service en ondersteuning.

Hans de Jonghe 09-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Voldoende (gratis) parkeerplaatsen in de directe omgeving. Uitstekende internetsite.

Zeer deskundig (weinig opdringerig)vriendelijk personeel. Men neemt de tijd voor je en geeft ook goed advies over algemene fotografie en oudere apparatuur. Een van de weinige zaken waar oude apparatuur ook ingeruild kan worden. s'Middags om 16:15uur heb ik een filter besteld die de volgende ochtend om 11:00uur keurig verpakt werd afgeleverd!

Assortiment
Enorm! nagenoeg alle soorten en merken foto apparatuur toebehoren en accessoires, zowel voor de beginner als de professional zijn uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Cameraland.nl is niet alleen een begrip in de Noordkop maar intussen ook in het hele land.
Naast het advies van zeer deskundig en enthousiast personeel, bestaat ook de mogelijkheid om workshops en demodagen bij te wonen, of een fotosafari te boeken! Cameraland is werkelijk van alle markten thuis.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij Cameraland.nl, niet alleen als ik iets nodig heb maar ook voor (fototechnisch)advies of om zomaar even rond te kijken en de sfeer te proeven. Men neemt de tijd voor je en apparatuur kun je zonder opdringerigheid uitproberen. Men beschikt over een enorm assortiment camera's objectieven en accessoires. Ook mijn beide Lowe-pro fototassen heb ik er vandaan. Gewoon al mijn apparatuur mee en volop de gelegenheid om alles te passen zodat ik zeker wist dat alles er in zou passen.

Thom Verhoeven 09-09-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering. Ook zeer goede reacties op vragen via de mail en garantie!

Assortiment
Veel merken en genoeg om uit te kiezen met duidelijke omschrijvingen van elk product.

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijke site en een zeer goede en snelle service voor de camera enthousiast.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over het gebruik van de site en de kwaliteit van de service en bezorging.

Woodenfish 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de fiets heen, makkelijk te vinden...

Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk medewerker met veel kennis. Probeert mij niets aan te smeren.

Assortiment
Alles die ik wou, en die ik nu kon denken dat ik in de toekomst zou willen is aanwezig.

Top.

Ludo Sak 09-09-2013

Een duidelijke site met een divers en kwalitatief aanbod, fijn en overzichtelijk zoeken.

Al shop ik alleen online op cameraland.nl is de afhandeling soepel en informatief. Precies wat nodig is in het land van online winkelen.

Assortiment
Een mooi en kwalitatief aanbod, nieuw en 2ehands.

G. Timmerman 09-09-2013 Via de website gekocht

via internet is het zeer gemakkelijk bestellen en info te verkrijgen bij Cameraland en zeer snelle respons op je gestelde vragen

zeer goed voorzien!!

Aanbeveling
heb ik al regelmatig gedaan

Extra toelichting
Cameraland is één van de betere online winkels in Nederland, nl goede service en zeer goede behandeling van vragen en leveringen!!

Tjeerd Oosterman 09-09-2013 Via de website gekocht

Zowel via Internet. Telefonisch als op de locatie is men goed beereikbaar en toegankelijk.

Kwesties worden correct opgevolgd en opgelost en de communicatie daarover is adequaat en relevant

Assortiment
Wat ik als bovengemiddelde amateurfotograaf zoek is bij Cameraland te vinden of te verkrijgen. Ik ben geen professionele fotograaf en kan dat dan ook niet beoordelen.

Extra toelichting
Camaraland.nl helpt met goed en correct en altijd met de hoogst mogelijke snelheid. De antwoorden op mijn vragen zijn adequaat en terzakekundig. Dat pleziert mij!

AWaggeveld 09-09-2013

Gemakkelijke site, je komt zonder al te veel zoeken bij de producten die je wilt.

Bij mijn bestelling nog wat aanvullende vragen gesteld, hierop werdt snel en adequaat gereageerd.

Assortiment
Voor wat ik zoek (GoPro - Nikon), meer dan voldoende qua assortiment.

Aanbeveling
Goede service, nette prijzen.

Extra toelichting
Over het algemeen ben ik zeker te spreken over cameraland.nl. Ga er zeker weer heen als ik nieuwe accesoirses o.i.d. nodig heb.

dtb 09-09-2013 Via de website gekocht

Zowel website als ook het hele bestelproces is duidelijk en makkelijk.

Snelle levering en alles goed en stevig verpakt.

Assortiment
Ruim assortiment, keus genoeg.
Scherpe prijzen.

Aanbeveling
Diverse keren iets besteld, nog nooit slechte ervaringen gehad.

Extra toelichting
Cameraland.nl is een goed gesorteerde webwinkel. Service en gemak staan voorop.

jmdevries 09-09-2013

Goede en overzichtelijke website en e-mail word snel en goed behandeld

Je kan altijd voor vragen bij de zeer gemotiveerde en proffesionele medewerkers terecht. ze nemen echt de tijd voor je.

Assortiment
bijna alles is op voorraad en anders snel geleverd

zie hier boven.

Extra toelichting
Kom al jaren bij Cameraland. sinds de laatste upgrade van de website is hier ook veel meer op te vinden. Als je goed advies nodig heb moet je zeker naar Camerealand. of het nog voor een compact camera is of een spiegelrefex, bij Cameraland hebben en weten ze bijna alles.

JP van Rijswijk 09-09-2013 Via de website gekocht

Simpel en duidelijk overzicht van categorieën.

Naast een eenvoudig menu voor categorieën ook een duidelijk overzicht van extra aanbod. Denk aan cursussen, aanbiedingen en service op locatie. Verder zou ik persoonlijk een inlog met bestelhistorie en verlanglijstje op prijs stellen.

Assortiment
Assortiment is gewoon compleet. Tip: zorg dat je onderscheidend blijft. Verkoop bijvoorbeeld ook artikelen die in geen enkele winkel verkrijgbaar zijn. Denk aan tassen, accessoires oid.

Aanbeveling
Deze winkel moet gewoon in je lijstje staan als je op zoek bent naar fotomateriaal.

Extra toelichting
Cameraland is een stabiele fotozaak op het web met een compleet assortiment voor scherpe prijzen. Onderscheidend door leuke acties en nevenactiviteiten.

Joheda 09-09-2013 Via de website gekocht

Ze hebben wat er op de site staat zoniet dan staat dat erbij

Ze doen wat ze beloven

Assortiment
Ze hebben bijna alles wat er maar te koop is

Aanbeveling
Ze zitten in de top van internet winkels

Extra toelichting
Ze doen wat ze beloven ze zijn altijd bereikbaar en zoeken altijd naar een oplossing

Joop van vliet 09-09-2013 In de winkel gekocht
rotterdam

Alles onder één dak

Zeer goede service,aan lijve ondervonden.

Assortiment
Zéér divers en groot, je komt nooit voor niets

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, grote voorraad, perfecte service

Extra toelichting
Géén verdere uitleg nodig, perfecte winkel.

walter nihot 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

werkt gewoon goed kan alles vinden

Prima alles wordt netjes behandeld en afgewikkeld

Assortiment
Prima ik heb nog nooit iets niets kunnen vinden

Aanbeveling
Als prima met een nette prijssteling

gewoon goed

Tevreden365 09-09-2013

In de winkel is veel expertise aanwezig.
Bij een gebrek aan de camera werd deze gelijk omgeruild.

Assortiment
Er is voldoende assortiment en de prijzen zijn concurrerend.

Aanbeveling
Er is veel expertise aanwezig, je krijgt een goed en duidelijk onderbouwd advies.

Extra toelichting
Een prettige winkel met zeer goed personeel, die een goed en duidelijk advies geven.

JeroenA1964 09-09-2013

Site is overzichtelijk, je kunt in een paar muisklikken je gewenste product vinden en bestellen

Goede service, gezien de scherpe prijzen was ik bang dat dit om gerefurbished producten zou gaan. 1 telefoontje waar ik een vriendelijke meneer eraan kreeg die aangaf dat hier niet met deze producten worden gewerkt.

Alles kan je vinden

Aanbeveling
Goede zaak, netjes alles verpakt en opgestuurd. ALs de postbode ermee had gevoetbald was er aan de lens nog niets gekomen

Extra toelichting
Prima zaak, zal ik zeker weer komen.

MarcelCanon 09-09-2013

goede keuzemogelijkheden

snelle levering

Assortiment
alles voor mijn hobby aanwezig

gewoon hele goede winkel

JohanZ69 09-09-2013

Prima website, kon goed vinden wat ik zocht. Artikelen hebben over het algemeen een goede omschrijving.

Prima bereikbaarheid van de winkel. Ruime parkeergelegenheid. In de winkel wordt, ondanks de drukte, rustig de tijd genomen om je alles goed en geduldig uit te leggen. De vraag waar wil je het voor gebruiken wordt regelmatig gesteld zodat je een product aanbeveling krijgt welke bij jouw behoeft past en niet zo zeer het produkt is wat cameraland het liefste verkoopt.

Assortiment
Ruim assortiment. Diverse goede merken lenzen en flitsers zodat je niet aan één merk gebonden bent en je goed een alternatief hebt om mee te vergelijken.

Aanbeveling
Zeker een beginnende fotograaf die nog niet precies weet welk type en soort lens je in bepaalde situaties nu het best kunt kopen, is dit een zeer prettige winkel. De prijzen doen niet onder voor de meeste andere internet winkels die veel mindere mate van service verlenen.

Fotoaddict 09-09-2013 In de winkel gekocht
De hoef alkmaar

Super klantvriendelijk en personeel met verstand van zaken

Teveel om te kiezen

Uitgebreid assortiment
Mooie prijzen
Deskundig en vriendelijk personeel

Zie hierboven

Pete52 09-09-2013

Een heldere website waar ik direct vond wat ik zocht.
De betalingsmogelijkheden zijn prima en inzichtelijk.

Vriendelijk en behulpzaam. Op mijn telefonisch verzoek of ik de camera de volgende dag nog kon ontvangen werd ik later teruggebeld om me te laten weten dat ze dit in orde zouden maken. Super!

Assortiment
Hoewel de camera nergens op voorraad was heeft Cameraland mij toch (zeer snel) kunnen helpen.

Aanbeveling
Al met al ben ik een erg tevreden klant. Ik kan anderen zonder meer aanraden eerst bij Cameraland te kijken.

Extra toelichting
Beste mensen van Cameraland. Nog bedankt voor de vriendelijke en snelle service. Mede dankzij jullie heb ik in mijn vakantie lekker kunnen fotograferen. Top!

Solex5000 09-09-2013 In de winkel gekocht
In Alkmaar

Heel duidelijk en dus gemakkelijk om intevullen, op te zoeken en uitgebreidde informatie!

Gewoon een nette afhandeling, zoals het hoort!

Assortiment
Voor ieder wat wils, veel modellen en merken en ook mooie prijs-kwaliteit verhoudingen.

Aanbeveling
Zo overzichtelijk en duidelijk, een kind kan de was doen! ;-)

Extra toelichting
Heel ruime keus in allerlei soorten en prijsklasses!

DJep 09-09-2013

Makkelijk zoekfunctie, uitgebreide en duidelijke info! Ook tweedehands!

Meer dan goede voorlichting, van te voren mogelijkheden om uit te proberen

Eigenlijk te teveel ;-)

Aanbeveling
Qua prijs, kennis, assortiment en service zou ik Cameraland.nl aan iedereen aanraden

Extra toelichting
Nooit een slechte ervaring gehad, ook niet over gehoord in mijn directe omgeving.