Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1033 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Beenham24 08-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ook gemakkelijk bestellen, thuis op de bank

Klant behandeling in winkel is snel, professioneel, en met de juiste info

Assortiment
Heel groot aanbod met alles voor de fotograaf

Aanbeveling
Heb ik al gedaanMotiveer je beoordeling

Extra toelichting
Uitstekende winkel met echte professionals die je goed helpen om het juiste product aan te schaffen

Marcel Ooijevaar 08-09-2013

goed bereikbaar, objectieve en vooral praktische advisering.

kundig personeel, die de tijd nemen om een leek zoals ik grondig te informeren.

Assortiment
loop de winkel in en het is in één opslag duidelijk.

D7000 08-09-2013

6,8

De website alleen gebruikt om voorraad te bekijken. Daarna in de winkel product opgehaald.

Goede service. Goede voorlichting. Verder geen poespas. Daar hou ik van.

Assortiment
Groot assortiment. Indien niet voorradig wordt product gewoon besteld.

Extra toelichting
Ik heb meerdere producten aangekocht bij Cameraland. Ik ben altijd netjes geholpen. 1 maal een objectief gekocht die achteraf een niet corrigeerbare afwijking vertoonde. Objectief was daarna ook niet meer leverbaar, en kon dus niet vervangen worden. Ik kreeg toen i.p.v. het aankoopbedrag retour een waardebon t.w.v. het aankoopbedrag. Dit was een beetje jammer, en volgens mij ook niet volgens de regels. Heb toen maar mijn camera ingeruild voor een nieuwe.

marcker 08-09-2013 In de winkel gekocht
cameraland Alkmaar

een overzichtelijke wedsite.

een keer een probleem met een lens gehad, ze kennen je. Hoefde niet eens mijn bon te laten zien.

Assortiment
dat is voor mijn ruim voldoende.

Aanbeveling
direct, jullie weten waar jullie het overhebben. En geven eerlijk advies.

Nikonfan73 08-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en makkelijke site. Overzichtelijk en (bijna) alles wat je nodig hebt als amateur of professional is te krijgen. Snelle bezorging.

Bereikbaar, klantvriendelijk en -gericht. Veel kennis van zaken. Betrouwbaar.

Assortiment
Zie motivatie bij 'gemak'. Prijs-kwaliteit is top.

Aanbeveling
Zie alles hierboven. Ben zeer tevreden klant.

Tim 1961 08-09-2013 Via de website gekocht

Alles was makkelijk te vinden en te bestellen ook bij mijn vorige bestellingen

service, tot nu toe geen klachten, maar heb ook nog geen gebruik van de service moeten maken.

Assortiment
assortiment ruim voldoende en de prijzen zijn oke'

Aanbeveling
Overzichtelijke moderne webshop met veel keus

Extra toelichting
ik ben tevreden en bestel hier wel vaker.

Tony 35 M 08-09-2013

snel te vinden, goede omschrijvingen

prima, geen negatieve dingen mee gemaakt

Zeer groot en goed

Aanbeveling
Zeer de moeite waard om goed rond te surfen

Extra toelichting
Prettige one line winkel die door foto enthousiasten gerund word , volgens mij. Dat schept vertrouwen. Ga zo door

Thomas Dorff 08-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ervaren professionals met een passie voor fotografie. Helder en duidelijk advies ook voor de beginnende fotograaf

Assortiment
Grote voorraad. Indien niet voorradig is dit binnen een mum van tijd bestelt. Grote diversiteit van fotoapparatuur en accesoires.

Aanbeveling
Absoluut een geweldige fotozaak.

Extra toelichting
Je wordt er altijd prettig geholpen met een grote dosis vakkennis.

hh2063 08-09-2013

Extra toelichting
Winkel is zeer makkelijk te bereiken parkeren voor de deur. Alles is zeer overzichtelijk in de winkel opgesteld. Staan altijd klaar voor je problemen en worden ook snel opgelost. Eigenlijk aan iedereen, er is voor iedereen wat wils zeer groot en uitgebreid assortiment

Wolk 08-09-2013

Zeer zeldzaam voor deze tijd; een gespecialiseerde winkel waar je nog dus nog écht heel persoonlijk wordt geholpen. Ondanks de grote drukte in de winkel neemt men alle tijd om je te informeren over je eventuele aankoop. En samen met de klant een goede keuze te maken; welke camera past goed bij de wensen van de klant. Vakmensen!!! Zéér tevreden over de informatie en erg blij met mijn aankoop!!! Cameraland; een aanrader!

Assortiment
Volop keuze, zeer gespecialiseerd. Voor iedereen is er een camera te vinden.
Veel accessoires. Uitgebreid assortiment.

Joop S.1940 08-09-2013

Goed te vinden en prettige sfeer, er is veel te zien als je even moet wachten. De wachttijden zijn nooit lang.

Grote deskundigheid alle tijd om mij als leek dingen uit te leggen.

Assortiment
Heel breed naar mijn mening is het een groot voordeel als er goede uitleg kan worden gegeven van meerdere merken. Je kunt op deze wijze een betere afweging maken.

Aanbeveling
Zeer zeker vanwege eerder genoemde zaken. Jammer dat er niet meer vestigingen in het land zijn.

Extra toelichting
Een geweldige winkel met een heel breed assortiment. Deskundig personeel en goede telefonische bereikbaarheid wanneer er vragen zijn. Prijs/kwaliteitsverhouding uitstekend.

Mockingjay 08-09-2013 Via de website gekocht

Producten zijn eenvoudig te vinden via de kolom "categoriën" of de zoekbalk.

Vragen worden vrijwel direct beantwoord en de verzending is snel en netjes.

Assortiment
Ruim assortiment: ik heb altijd alles kunnen vinden wat ik nodig had voor mijn camera, van body tot UV-filter tot tas.

Aanbeveling
Ik heb enkel goede ervaring met deze webwinkel

Extra toelichting
Al met al een prima webwinkel die ik graag bezoek om mijn fotografie te verbeteren.

S. Thomas 08-09-2013 In de winkel gekocht

3,8

De winkel is goed bereikbaar

Personeel zag mij niet staan op een rustige zaterdag morgen. Geen service dus!

Assortiment
Op het eerste oog is alles verkrijgbaar voor de gemiddelde fotograaf.

Aanbeveling
Helaas, men nam niet de moeite mij te woord te staan. Ik heb mijn geld elders uitgegeven. Ik zet hier zelf nooit meer een voet binnen.

Extra toelichting
Waarschijnlijk zag het aanwezige personeel ergeen brood in mij te bedienen. Zo is het lastg kopen. Gelukkig zijn er andere winkels.

Prins741 08-09-2013

overzichtelijk

ruime keuze

Uitgebreide kennis van zaken

Bodyl Oosterholt 08-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

de vindbaarheid van de verschillende producten is erg goed!

bij vragen krijg je direct een goed antwoord terug.

Assortiment
alles wat ik zocht heb ik gevonden in de webshop

Aanbeveling
kan geen enkele reden bedenken waarom ik deze site niet aan zou raden, snelle service, makkelijke website, perfect!

lobke1977 08-09-2013

ik ben eerst 4 keer gewoon wezen kijken

vervolgens kreeg ik uitgebreid uitleg over alles waar ik vraagtekens bij had.

gewoon alles....

Aanbeveling
ik zou nooit naar een andere winkel gaan.

Extra toelichting
een duidelijk en eerlijk antwoord En een heel mooi product gekocht waar ik echt prachtige foto's mee gemaakt heb

Ron Geleijnse 08-09-2013 Via de website gekocht

Draagriem van BlackRapid gekocht, vertoonde na 4 weken slijtage aan de riem, veroorzaakt door de metalen riembegeleider.
Zonder problem of lastige vragen omgeruild voor een andere draagriem van het merk Carryspeed. Ben daar nog steeds blij mee

Assortiment
Men kan natturlijk niet alles hebben, maar at ik tot nu toe gezocht heb, heb ik ook gevonden. Prijs is concurerend maar niet altijd goedkoper, occasions relatief duur

Aanbeveling
goed en eerlijk advies, goede service,

HermanC54 08-09-2013

wekelijks een mail met goed startpunt om verder te browsen

Assortiment
bijna altijd vind ik de producten waar ik naar zoek

Aanbeveling
kijk voor info en om te bestellen

Jan Peter van Zijl 07-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Handige én overzichtelijke website.

Snelle reacties op vragen.

Veel keuze:
veel verschillende apparatuur,
veel verschillende merken.

Zeker!

Prima zaak.

mikeldeb 07-09-2013

erg makkelijk en overzichtelijke site.
het is niet moeilijk om dergelijke producten te vinden.

prima, jullie weten waar jullie het over hebben

Assortiment
heel veel keuze, ga zo door.

Aanbeveling
een goede site(winkel) hou je niet voor jezelf !

Extra toelichting
ik ben tot deze hoge beoordeling gekomen op basis van ervaring van familie het volgen van jullie op facebook en het rondkijken op jullie site. (moet eerlijk bekennen dat ik zelf nog niet bij jullie heb besteld) maar het volgende wat ik nodig heb bestel ik zeker bij jullie. ga zo door !

Loekie2 07-09-2013

Overzichtelijke site als je weet wat je zoekt

Handig dat er een winkel is waar je je uitgekozen camera kunt bekijken maar waarbij helaas in mijn geval ook veel onjuiste informative werd gegeven en waarbij er door een fout extrakosten warden gemaakt waar geen coulance als in geld of een SD kaartje oid tegenover stond

ruim

Aanbeveling
Goedassortiment en makkelijk dat bij site ook een winkel hoort waar je terecht kunt. Makkelijk met ruilen maar wel zo aardig als je aangeeft dat er een fout gemaakt is.

erik Bikkel 07-09-2013

Alles is gemakkelijk te vinden

Service is goed

Assortiment
Bijna alles op het commerciële fotogebied hebben jullie

Aanbeveling
Goede fotozaak met ruime sortering en service

Extra toelichting
Prima toko voor een behoorlijke prijs (Y)

Berenice Dijkens 07-09-2013 Via de website gekocht

Supereenvoudig navigeren en bestelproces

Snelle levering en antwoord op je vragen.

Assortiment
Heb tot nu toe altijd gevonden wat ik zocht dus zou niet weten wat ik mis. Misschien een mooie xx-300mm objectief voor 10 euro ;)

Aanbeveling
Ja absoluut! je wordt keurig geholpen en je vragen vakkundig beantwoord.

fotowuppie 07-09-2013

Alles is overzichtelijk weergegeven en goed te vinden, bestellen en snel thuisbezorgd

Heldere website en bestelproces is ook service

Assortiment
Alles is wel te krijgen via de shop

Aanbeveling
Heldere shop en groooot assortiment

peterknol 07-09-2013

Het gebruik van de website is eenvoudig en overrzichtelijk, om de producten te kunnen vinden hoef je niet veel parameters in te vullen.

De service is prima, heb zelf geen enkele negatieve feedback hierover.

Assortiment
Er zijn producten die toegevoegd zouden kunnen worden aan het assortiment, het gaat dan veelal om het verdiepen van de merken die jullie vertegenwoordigen. Het verbreden van het assortiment is niet in veel categorieen noodzakelijk als je de rest van het assortiment in ogenschouw neemt.

Aanbeveling
Ik heb met gemak de producten gevonden en heb die netjes ontvangen. Op basis van mijn ervaringen zou ik een ieder aanbevelen via jullie te kopen.

Boerenkool013 07-09-2013

Categorien staan links, meestal staan ze bovenaan onder een kopje. Dit moest ik eerst zoeken. Verder gaat alles erg gemakkelijk.

Nooit problemen gehad. Altijd alles verlopen zoals beloofd.

Assortiment
Bijna alles wat ik ooit zocht was aanwezig.

Aanbeveling
Vooral door de positieve promotie op jullie facebook, leuke berichten etc. ben ik erg tevreden over cameraland. Verder zie bovenstaande punten.

Extra toelichting
Niks negatiefs over de website te zeggen. Hoogstens dat andere wel eens een paar euro goedkoper zijn, maar vanwege de service, zal ik het niet laten om het hier te kopen.

Jan Japin 07-09-2013 In de winkel gekocht

duidelijk en direct

zeer gemotiveerd en weten waar ze het overhebben

Assortiment
zo goed als alles te koop, in de winkel of via internet

Aanbeveling
bovengenoemde beoordeling zegt al genoeg.

Extra toelichting
laatst een lens ingeruild en daar voor een andere teruggekocht , uitstekende behandeling en een zeergoede ruil gedaan .Ben meer dan tevreden.

danielle noord 07-09-2013 In de winkel gekocht

Cameraland heeft het grootste en meest actuele overzicht producten, scherpe prijzen en supersnelle levering.

Met duidelijke afspraken en een gedreven klantenservice, samen met net dat beetje meer dan hun collega's weten zij zich te onderscheiden als =exceptional=.

Assortiment
Voor camera's en alle toebehoren moet je hier zijn!

Aanbeveling
Van harte aanbevolen, vakkundig personeel, ze doen wat ze afspreken, kortom in 1 woord: geweldig!

S. Oostman 07-09-2013 Via de website gekocht

Prima website, makkelijk zoeken.

Als je vragen stel over een product dat je wilt bestellen word je te woord gestaan alsof je in de winkel bent. vakkundig advies dus.

Assortiment
Ze hebben niet alles, maar wel heel erg veel!

Aanbeveling
Gewoon een hele goede zaak.

Extra toelichting
Je merkt dat er achter de webwinkel een vakzaak zit. De mag die je aan de telefoon krijgt staat even later je zending in te pakken. Ouderwets goed.

RR Wouda 07-09-2013 Via de website gekocht

Overzichtelijke website. De specificaties worden duidelijk toegelicht. Ideaal voor beginnende fotograaf zoals ikzelf

Levering snel binnen!!

Assortiment
Voor mij, meer dan genoeg keuze. Gemakkelijk met elkaar te vergelijken.

Aanbeveling
Uitstekende service, prima prijs en alles wat je zoekt makkelijk te vinden!!

Extra toelichting
Ik heb diverse keren een bestelling geplaatst om cameraland.nl. De website is overzichtelijk. Het is makkelijk om te vinden wat je zoekt, de uitgebreide specificaties maken het eenvoudig om het juiste product te kiezen. En de levertijden zijn bij mij altijd erg kort geweest.

j.schoone 07-09-2013

Winkel makkelijk bereikbaar en groot parkeer terrein.
Personeel neemt alle tijd voor je. Ik kon de lens na een week gewoon nog omruilen voor een andere lens.

Assortiment
Groot assortiment aanwezig en wordt ook duidelijk getoond. Ik heb precies kunnen kopen wat ik wilde hebben.

Aanbeveling
Ik ben er prima en deskundig geholpen. Men had alle tijd voor me. Er wordt goed advies gegeven. Ook alleen voor advies voel je je daar welkom.

Extra toelichting
Ik heb me laten voorlichten en advies gevraagd over welke foto camera ik het beste kon kopen voor het geen ik er mee wilde doen. Ik heb dit toestel nu 3 jaar en nog geen moment spijt gehad. Dus bleek het een prima advies voor mij.

Broootje 07-09-2013

Lekekr snel per item door de site.

Niet onderscheidend

Aanbeveling
Beveel nooit dit soort sites bij anderen aan.

PaulavdP 07-09-2013

snelle levering en eventueel afhalen in Alkmaar, voor mij makkelijk want ik woon dichtbij.

Nemen altijd de tijd voor vraag en uitleg

Assortiment
groot assortiment dat steeds uitgebreid wordt

Aanbeveling
Ik heb prettige ervaringen in deze winkel, zijn niet altijd de goedkoopste maar zijn wel betrouwbaar dus ik raad cameraland aan iedereen aan.

MJ66 07-09-2013

Website is sterk verbeterd met de laatste update. Alle onderdelen die je zoekt zijn nu snel te vinden. Ook snelle respons.

Cameraland reageert goed op vragen, en een bezoek aan de fysieke winkel is ook geen probleem.

Assortiment
Uitgebreid assortiment, voor beginnende fotografen, maar ook voor experts. Daarnaast goede kennis bij de werknemers!

Aanbeveling
Prima winkel. Ook de fysieke winkel is perfect.

Extra toelichting
Fijne winkel. Goed assortiment. Fysieke winkel prima bereikbaar en goed contact met personeel.

flashystriker 07-09-2013

super makkelijke online winkel waarbij alles makkelijk te vinden is met een paar drukken op de knop.

ik heb niet veel service nodig gehad alles was in prima staat en het was ook nog eens in huis voordat je het wist.

Assortiment
Groot assortiment met alles te verkrijgen de prijs vind ik soms wel wat hoog maar het is ook zeker de moeite waard als je ziet wat je ervoor krijgt.

Aanbeveling
op deze website kun je alles vinden wat je maar nodig hebt op het gebied van camera's.

Extra toelichting
zeer tevreden over cameraland.nl geen opmerking over te maken.

Arnold2011 07-09-2013

Aankoop via de duidelijke en overzichtelijke website gedaan. Aankoop opgehaald en betaald in de winkel.

Vakkundig en deskundig in de winkel geholpen.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid.

Aanbeveling
Je word uitstekend geholpen door servicegerichte vakmensen.

Extra toelichting
Cameraland is een prettige winkel met een ouderwetse service! Ze nemen de tijd voor je om e.e.a. uit te leggen. In zo'n winkel wil je graag geholpen worden. Absoluut GEEN dozenschuivers!

Elju 07-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede, duidelijke en eerlijke voorlichting door vakkundig en vriendelijk personeel.
Geven ons altijd goed advies!

Assortiment
Heel veel producten op voorraad, niet altijd scherp concurrerend maar de deskundige voorlichting weegt daar voor ons tegenop. De voor ons interessante producten in veel prijsklasses aanwezig.

Aanbeveling
Hoofdzakelijk door de vakkundige hulp en adviezen en vrijwel alles op voorraad hebben.

Extra toelichting
We hebben hier meerdere camera,s, objectieven en een verrekijker gekocht. De gegeven adviezen bleken altijd juist. Personeel is deskundig en vriendelijk en ze nemen alle tijd voor je.

Niekje55 07-09-2013

Via gemakkelijke web structuur nel het gewenste item kunnen vinden.

Omdat de winkel slechts 25 minuten van mijn woonplaats verwijderd is, telefonisch contact opgenomen. Hierbij werd in vriendelijk en terzakekundig geholpen.

Assortiment
Zeer groot assortiment waar bij je altijd wel iets geschikts kunt vinden.

Aanbeveling
Vriendelijke service van zeer kundig personeel.

Extra toelichting
Goede service en ook fysiek makkelijk te bereiken. Ruim assortiment met voor iedereen wat wils.

Marcel Mol 07-09-2013

Zeer snel Telefonische service . Erg vriendelijk personeel

Assortiment
Heb nog geen artikel gemist op de site

Aanbeveling
Zeer tevreden over dit bedrijf . Ik zal er zeker terug komen en ook aanbevelen aan anderen.

Cas Amsterdam 07-09-2013

Extra toelichting
Groot assortiment en veel kennis aanwezig. Ook minder standaard merken verkopen ze. Gratis verzending

Ger19 07-09-2013

het is gemakkelijk om je product te vinden,
en je ziet meteen of het voorradig is of niet

Ze organiseren veel evenementen, over toepassingen van fotografie en de bijbehorende produkten kan je uitproberen.

Assortiment
Niet alles is voorradig maar kan wel snel besteld worden

Aanbeveling
Ze geven goede uitleg over de producten
en laten je deze op themadagen uitproberen.
Dat is wel belangrijk om zeker te weten of het toestel bij jou eisen/wensen past

Extra toelichting
Ik heb een Olympus OM-D camera aangeschaft nadat er een Olympus dag werd georganiseerd en heb me door proffesionals die er waren goed over de toepassingen kunnen laten voorlichten. Dit maakte voor mij de keuze wel veel gemakkelijker.

F.E.K. Baud 07-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede en inzichtelijke indeling van de website

Heb diverse malen iets besteld en vragen gesteld die op een zeer adequate wijze beantwoord werden.

Assortiment
Tot nu toe maar één keer overkomen dat een bepaalde lens niet op voorraad was

Aanbeveling
De combinatie website met een fysieke winkel is grandioos .

Extra toelichting
De combinatie van winkel en website met de goede service geeft een perfecte dienstverlening.

chantalvdp 07-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik was op zoek naar goedkope (ja, want ben een student) maar goede reflectieschermen. Bij Cameraland had ik die snel gevonden en had heel veel keus in prijs, grootte, merk etc! Ook volg ik Cameraland via Facebook en komen er altijd toffe foto's en acties voorbij wat super handig is voor niet alleen professionele fotografen maar ook voor de amateurs. Over service kan ik eigenlijk niets zeggen omdat ik het besteld heb, maar het was wel snel binnen! Het bestellen ging ook snel en makkelijk via internet-bankieren.

Gibson 07-09-2013 Via de website gekocht

toegankelijke site, zoeken van het item en bestellen is een eitje

No nonsens levering. Ik heb een D5200 body besteld met een adapter die lekker vlot werd afgeleverd

Assortiment
Ik ben specifiek op zoek geweest naar een body om zelf een set te kunne samenstellen. Cameraland.nl had de beste prijs en de kortste levertijd.

Aanbeveling
Nooit iets bestellen zonder cameraland.nl te raadplegen.

André Hulsbergen 07-09-2013

Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar het online bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel. De website is overzichtelijk. Betaling is zo geregeld en de registratie ben je zo doorheen.

Service is prima. Vragen worden snel beantwoord. Met retourzendingen heb ik (nog) geen ervaring. Alles wat ik besteld heb was prima in orde, ook de occasions.

Assortiment
Assortiment is prima. Alles vinden in een zaak zal nooit lukken lijkt me maar ik neem aan dat het dan wel te bestellen is voor het geval het item niet direct leverbaar is. De prijzen zijn zeker concurrerend anders had ik het hier in Den Haag wel gekocht :-)

Aanbeveling
Ik doe niet anders dan deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Prima winkel en service, ruim assortiment. Snelle levering bij online bestellen. Alle zendingen zijn keurig verpakt.

Martin Nooij 07-09-2013 In de winkel gekocht

Winkel prima bereikbaar,
website uitstekend.

In de winkel prima, maar als ik een mail stuur met een vraag, waarom dan geen antwoord?

Assortiment
Voor elke fotograaf goed of slecht alles te krijgen/kopen

Aanbeveling
Er zijn meer goede fotowinkels, maar zo dicht bij mij in de buurt dan deze.

Extra toelichting
Alle mensen boven het Noordzeekanaal kan ik Cameraland aan bevelen.

A. ALbers 07-09-2013

wordt altijd goed geholpen.

weten waar over ze advies geven

Assortiment
Hebben vaak alles op voorraad

voor de service

Mariska92 07-09-2013

Extra toelichting
Cameraland biedt een goede service en de site is heel erg gemakkelijk in gebruik. Een groot aanbod.

Danjo100 07-09-2013

De website en ook de winkel is goed toegangkelijk

Je wordt vakkundig geholpen

Assortiment
Er is van alles te koop van camera's tot lensen, flitsinstallaties, boeken en tassen. Prima

Zij zijn goed bezig.

Extra toelichting
Cameraland heeft niet alleen een goede en betrouwbare website maar ook de fysieke winkel is prima in orde en goed bereikbaar. Vakkundig personeel staat je te woord voor hulp bij een eventuele aankoop.

Trudyt 07-09-2013

soms moet je nog veel zoeken en scrollen voordat je gevonden hebt wat je wilt. Bestellen gaat prima.

je wordt altijd prima geholpen, dingen kunnen retour en telefonisch is er heel goed te overleggen.

Assortiment
Volgens mij verkopen ze alles wat er te vinden is op het gebied van digitale fotografie.

Aanbeveling
Bij Cameraland kun je altijd terecht en krijg je uitgebreid, rustig, zorgvuldig advies

Extra toelichting
Gewoon een echt goede winkel.