Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Hans Catshoek 06-09-2013 Via de website gekocht

Snel en alles volgens afspraak

Perfect prima service

Assortiment
Voor alle hobby of professionele fotografen een scala aan producten

Aanbeveling
Altijd, ruime keuze, goede service en snel bezorgd

Extra toelichting
Heerlijke website, prima producten en ruime keuze.

Marina Dijs 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik twijfelde nog over welke camera ik aan zou schaffen en vind het zelf ook prettig om iets vast te houden voordat ik het koop. Ben daarom naar de winkel in Alkmaar gegaan waar ik zeer professioneel ben geholpen.

Assortiment
De winkel heeft een zeer breed assortiment en gelukkig ook zeer deskundig personeel om je door de bomen je eigen bos te laten zien. De prijzen zijn m.i. concurrerend, zeker gezien de geleverde service en adviezen.

Aanbeveling
Als je echt deskundig advies en een grote keuze wilt hebben moet je naar deze winkel.

Extra toelichting
Mijn vorige camera heb ik helaas bij een andere fotospeciaalzaak gekocht. In die winkel had ik het gevoel dat ze me zo snel mogelijk de zaak uit wilden hebben met een zo duur mogelijke camera. Ben ook nog 3 x terug geweest omdat er dingen niet klopten. Het enige waar tijd voor werd uitgetrokken was het aanprijzen van een verzekering waar ik geen behoefte aan had. Wat een wereld van verschil met Cameraland! Hoewel het (terecht) erg druk was in de winkel werd ik zeer uitgebreid geholpen. Er werden ook oplossingen aangedragen voor problemen met mijn andere camera. Ik weet wel waar ik de volgende keer mijn fotospullen ga kopen!

Mulder2132 06-09-2013

Het vinden van de producten en het bestellen was heel eenvoudig maar vooral erg duidelijk.

Goede service, alles was optijd geleverd en wij zijn zeker tevreden

Assortiment
Het assortiment is duidelijk weergegeven en we hebben alles kunnen vinden wat we nodig hadden. Andere websites hadden vaak een deel van de producten welke we wilden bestellen maar bij Camerland hebben we alles gevonden.

Aanbeveling
Wij zouden zeker nog een keer bij Cameraland bestellen en cameraland ook zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Prima winkel, alles was helder en duidelijk. En heel belangrijk het assortiment is goed.

yvonne balvers 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

Op de website ,je zoekt wat je nodig hebt, makkelijk te vinden en te bestellen. Duidelijke foto's en omschrijving. In de winkel goed geholpen. Iedereen staat voor je klaar.

Telefonisch contact soms wat moeizaam omdat het erg druk kan zijn in de winkel. Begrijpelijk. Via de mail heel snel en duidelijk antwoord.

Assortiment
Tot nu toe, alles wat ik nodig had, cq opzocht, gevonden en kunnen bestellen/kopen in de winkel.

Aanbeveling
Bij vragen, hoe klein en simpel ook, de personeelsleden staan altijd voor je klaar. Veel kennis, tips, eerlijk advies.

Extra toelichting
Fijne winkel, wel heel druk op bepaalde tijden omdat in de wijde omgeving geen andere fotozaken zijn. Goed en eerlijk advies, vriendelijke mensen achter de balie. Ga er graag heen.

Stef Bijvoet 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

Overzichtelijk en eenvoudig, heel goed

De winkel is te klein, dat is de enige reden waarom ik geen 9 heb gegeven

Assortiment
Heel compleet van camera's tot lenzen tot tassen en andere accesoires

Aanbeveling
Mooi assortiment, uitstekende kennis bij verkopers en goede service voor een goede (niet altijd de scherpste) prijs

peathome 06-09-2013

Persoonlijk contact is perfect

joep de kort 06-09-2013 Via de website gekocht

eenvoudige en zeer duidelijke site.

goede product informatie.
En vele tips.

véél...

Aanbeveling
Eigenlijk zijn er geen concurenten van deze winkel in Nederland.
Blijft een feest om hier met een doos(je) de winkel te verlaten

Extra toelichting
Het is moeilijk of bijna onmogelijk om een echte shop, met alle service, om te zetten naar een online winkel. Dat is bij cameraland gelukt. Alle service die je krijgt in de 'gewone' winkel vindt je hier online terug. En dat is erg knap.

nokin 06-09-2013

lekker dicht bij voor mij en ontspannen

goed

voldoende keuze

Extra toelichting
goed gemotiveerde personeel en vakkundig alle tijd voor niks moet alles mag

Carla007 06-09-2013

Overzichtelijke site en indien nodig via een telefoonnummer met normaal tarief bereikbaar

Assortiment
Uitgebreid assortiment met goede aabbiedingen

Aanbeveling
Fijne manier van winkelen door overzichtelijkheid-snelle levering en aantrekkelijke aanbiedingen

Extra toelichting
Cameraland voldoet naar mijn mening aan de behoeften van de consument. Ze hebben een uitgebreid assortiment en aantrekkelijke aanbiedingen. Daarbij een snelle levering en boven 100 euro geen verzendkosten. Ook leuke wedstrijden en cursussen.

eyeFramed 06-09-2013

Snelle site, overzichtelijk opgesteld met duidelijke foto´s en met losse zoekfunctie zodat ik iedere keer zeker vind wat ik zoek.
Vlotte en duidelijke betalingspagina en procedure.

Mijn vraag over de Spider Pro werd vlot, duidelijk en eerlijk beantwoord, wat ik zeer kon waarderen.
Het bestelde artikel was de volgende dag in huis, zoals beloofd.
Genoeg keuzes in de betalingsmogelijkheden.

Ik zou het alleen wel waarderen als de verzendkosten voor een licht en/of klein artikel lager zouden zijn of zelfs zouden komen te vervallen.

Verder top!

Assortiment
Ik ken alleen de online shop, maar ik vind het assortiment ruim voldoende.
De aanwezigheid van een tweedehands afdeling is heel prettig om regelmatig even te snuffelen. De Spyder pro die ik hier heb aangeschaft was concurrent in prijs, vandaar mijn keuze voor Cameraland.

Aanbeveling
Een moderne, overzichtelijke webwinkel, met mensen erachter die niet alleen willen verkopen maar ook eerlijk advies geven en voor een snelle en vlotte levering zorgen.

dit57 06-09-2013

Uitgebreid advies en uitleg over verschillen

Uitgebreide collectie

Advies en keuze mogelijkheden

Extra toelichting
Uitleg over hele dure en goedkope verrekijkers. Advies welke geschikt is en ook de prijsklasse wat er te besteden is.

dutchdebs 06-09-2013

Eenvoudig keuzes te maken

Geen enkele klacht.

ruime keuze

Aanbeveling
Ja, alles gaat goed, waarom niet.

Fijne winkel, fijne service

Fred Boeré 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De toegankelijkheid van de website kan m.i. beter. Het gebruik van de pull down menu's (b.v. ten behoeve van selectie van producten naar 'merk', 'gebruik' of 'geschikt voor ...') is lastig en vergt behoedzaam manoeuvreren van de cursor teneinde het menu zichtbaar te houden.

Ik heb alleen ervaring met de service in de winkel te Alkmaar. Deze is voortreffelijk, zoals mij recent weer is gebleken bij de aankoop van een Sony NEX-EA50 videocamera en van een Samsung NX 300 systeemcamera. De medewerkers zijn deskundig, denken mee met de klant en buitengewoon behulpzaam.

Assortiment
Het assortiment op het gebied van fotocamera's en accessoires is zeer ruim. Op het gebied van videocamera's is het assortiment beperkt. Echter, in voorkomende gevallen blijkt het geen probleem te zijn om ook buiten het beschreven assortiment om een product te bestellen en vrijblijvend in de winkel te beoordelen.

Aanbeveling
De afstand tussen mijn woonplaats Zandvoort en de winkel in Alkmaar overbrug ik - als ik een product wil bekijken en daarbij graag goed advies wil hebben - met genoegen. Ik heb al vaak fotograferende en filmende vrienden op Uw winkel geattendeerd.

Zie bovenstaande kanttekeningen.

Ger39 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een duidelijke en aantrekkelijke website

Ik ben in de winkel goed voorgelicht en bezocht ook een van de grotere voorlichtings-middagen (Kerk in Alkmaar)

Assortiment
Het assortiment biedt naar mijn mening ruime keus en voor elke beurs.

Aanbeveling
Ik kan Cameraland van harte bij mijn vrienden aanbevelen

W.P. van Rijn 06-09-2013 Via de website gekocht

Op een rustig moment kan in de winkel rondkijken ook de informatie via de mail nodigt uit om te kijken.

Nog geen echte service nodig gehad, maar het gevoel is gewoon goed dus wanneer nodig zal ook de service goed zijn

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment met duidelijke omschrijvingen van de gezochte apparatuur en randapparatuur.

Aanbeveling
Service en informatie optimaal.

Extra toelichting
Alle informatie van Cameraland oogt vertrouwd alsof je al jaren klant bent. Zonder enige problemen worden vragen juist en correct beantwoord. Het geeft een thuis gevoel om bij Camaraland te winkelen.

Georgesont 06-09-2013

Winkel is goed bereikbaar met voor de deur gratis parkeerplaats.

Personeel is terzake kundig en geeft goed advies, en is zeer behulpzaam.

Assortiment
Keuze aan artikelen is heel uitgebreid.

Aanbeveling
Winkel aanbevelen zou ik zeker doen. Mede door vriendelijk en kundig personeel.

Aritia van Oven 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, De Hoef

Het kan soms erg druk zijn in de winkel in Alkmaar, zodat ik lang moet wachten, en ik van ver kom. De bereikbaarheid is echter uitstekend.

De service is uitstekend. Ook niet gangbare artikelen kunnen besteld worden, zoals negatiefopbergbladen, of zonnekappen in moeilijke maten. Ook kan er aan cursussen deelgenomen worden, en wordt er in de winkel tijd genomen voor uitgebreide uitleg. Leuk zijn ook de aanbiedingen, en ik hoop, dat ik de Nikon systeemcamera win, ik wil hem dolgraag hebben.

Assortiment
Eigenlijk al gezegd in vakje 'Service'.

Aanbeveling
Prima winkel met enthousiaste medewerkers. Ik zou deze winkel graag aan anderen willen aanbevelen.

Extra toelichting
Aan het bovenstaande kunt u zien, dat ik de winkel als zeer goed beoordeel. Mijn wens is, dat er in Castricum een filiaal gaat komen van 'Cameraland'. Ik zou daar werkelijk heel blij mee zijn. In de Burg. Mooystraat is een winkel met een veel te klein assortiment en een norse bediening. Een filiaal hier zou vele mensen blij maken.

Evelien besling 06-09-2013 Via de website gekocht

Niks op aan te merken

Heel snel mijn pakket binnen

Breed assortiment

Goede ervaring mee gehad

Extra toelichting
Super! Snelle verzending en goed advies gehad

Cazz51 06-09-2013

vanuit huis makkelijk zoeken en kiezen.Afhandeling eenvoudig.

vlotte betaling en aflevering. prima.

Assortiment
Voor mijn wensen goede en voldoende keuze.

zie boven

Nog nooit teleurgesteld.

ChrisU 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website wijst zich vanzelf, tot aan het punt van betalen.

Vraag via e-mail werd binnen 12 uur beantwoord.

Assortiment
Het assortiment is één van de uitgebreidste op vergelijkbbare websites.

Aanbeveling
Goede service en uitgebreid assortiment promoten eigenlijk zich zelf, maar ik doe graag mee aan mond op mond reclame.

Extra toelichting
Ik ga altijd met veel plezier naar de winkel, ook als ik niks ga kopen. Ook voor advies kan je namelijk gewoon terecht in de winkel. Klantenservice staat erg hoog op de lijst in de winkel.

Chris Borres 06-09-2013

de winkel biedt volop mogelijk-heden om camera's en toebehoor te bekijken. daarbij is wel hulp nodig en dat vergt enige wachttijd.

voorzover gebruikt goed. soms mag eem medewerker wel wat vrienelijker zijn.

Assortiment
assortiment is groot. eerst kijken op internet en dan naar de winkel beveel ik aan.

Extra toelichting
goede winkel. er zijn er niet veel meer op fotogebied die zo'n enorme keuze hebben en die (bij mij)dicht in de buurt zijn

Mieke 23 06-09-2013

Verdient voor mij een 10. Je kan alles rustig bekijken om je keuze te bekijken. De info nalezen. Kortom zeer goed.

Je hoeft niet in Nederland te wonen om de gewenste keuze te ontvangen.

Assortiment
Assortiment is oké voor mij. Naast aankopen camera's, kan je er eveneens terecht om fotocursussen te volgen, mooie prijzen winnen met een fotowedstrijd.....

Aanbeveling
Voor al de bovenstaande opgesomde punten zou ik het aan iedereen aanraden.

Extra toelichting
Tot nu toe heb ik langs deze website nog geen bestelling gedaan. Wel al meegedaan aan fotowedstrijden. Ik had een vaste fotograaf in mijn streek waar ik mijn nikon heb aangekocht en kreeg enorm veel tips van mijn fotograaf. Ik moet wegens stopzetting zoeken naar een andere oplossing en ik hoop dan ook in de toekomst beroep te kunnen doen via deze website want hij trekt mij wel aan. Hopend u hiermee van dienst te kunnen zijn groet ik u beleefd,

Danique81 06-09-2013

Er wordt heel veel tijd voor je genomen, alles wordt uitgelegd en ook de verschillen tussen de verschillende camera's. Top service en nog steeds blij met m'n aankoop.

Assortiment
Erg divers! En ze weten overal vanaf.

Sjaantje42 06-09-2013

Altijd bereikbaar via internet. De winkel heeft ruime openingstijden. De website navigeert uitstekend en geeft ruime info en is actueel

Ik kijk op de website en koop in de winkel. Er wordt ruim tijd voor je genomen gepaard aan grote deskundigheid over het gehele gebied van fotografie

Assortiment
Verbazingwekkend veel aanwezig, vooral uit het topsegment. Veel is uitgestald en onder handbereik

Aanbeveling
Ik heb al veel aangeschaft en ben critisch en dat is voor mij een reden om de boodschap door te geven

Extra toelichting
Ik ben uiterst tevreden over de apparatuur die ik aangeschaft heb maar vooral de service die verleend wordt. Al is het nog zo druk dan wordt er ruimschoots tijd voor je uitgetrokken

paulus 1948 06-09-2013

6,3

Geeft niet zoveel extra tov andere gelijkwaardige shops

Goed assortiment

Aanbeveling
Voor mij is het een goede zaak dus hopelijk voor mijn vrienden ook

Extra toelichting
Het kopen via internet van dure produkten is voor mij nog niet gewoon. De fysieke winkel is voor mij een beetje ver weg (175 KM) Dus ik moet echt dingen combineren om eens langs te komen.

Hans Zuidema 06-09-2013 In de winkel gekocht

Handige site, overzichtelijk.
Adres in Alkmaar is goed bereikbaar, gratis parkeren voor de deur.

Personeel met uitstekende kennis, laats langs geweest voor gratis schoonmaak en controle, keurig gedaan en kreeg allerlei tips mee.

Zeer uitgebreid !!

Aanbeveling
Bovenstaande beoordelingen zeggen meer dan genoeg !!

Marina de Vries 06-09-2013 Via de website gekocht

website ziet er goed uit, makkelijk te zoeken wat je wilt. Helder en overzichtelijk

ronduit goed en professioneel. Zelfs als de camera stuk (of oud) is, wordt er niet direct een andere aangesmeerd, maar samen met de klant naar oplossingen en alternatieven gekeken. Daardoor zeer betrouwbaar

veel en veelzijdig

Aanbeveling
zie ook onder service. Deze winkel beveel ik zeker aan en heb ik ook gedaan

Extra toelichting
Ik put uit eigen ervaring. Vriendelijk en professioneel personeel. De service is goed en je kunt daar terecht voor allerlei vragen en toepassingen op het gebied van fotografie.

Peter Rombaut 06-09-2013 Via de website gekocht

Breed aanbod, correcte prijzen, heldere webshop

Stipte en snelle levering, heldere communicatie

Assortiment
Groot assortiment, maar het mag hier en daar nog wat dikker in de accessoires

Aanbeveling
Heb al een aantal vrienden doorverwezen, met succes en tot tevredenheid

P.J. Siers 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een duidelijke site waarop je goed de weg kan vinden

Fantastische service! Grote kennis van de toestellen is altijd aanwezig.
Snelle response op (schriftelijke) vragen

breed!

Aanbeveling
Cameraland is voor mij het aankooppunt van Nederland. Door grote vakkennis en dus een goed onderbouwd advies wordt de klant geholpen in zijn/haar keuze.
Daarnaast zijn de prijzen zeer scherp.

Extra toelichting
Cameraland onderscheidt zich van alle andere vergelijkbare winkels doordat het een combinatie van is van: grote vakkennis geeft goed en duidelijke adviezen, groot assortiment, vriendelijke prijzen, goede service en goede bereikbaarheid, zowel via internet als de winkel zelf. Op het gebied van foto/film/video aankopen zou ik Cameraland zeer aanbevelen.

Rob Haan 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De site is in vergelijking met de vorige versie traag.
Hierbij doel ik op de zoekfunktie, moet nadenken na het intypen van een karakter en mist er daarom vaak een paar.t' zoekt vervelend.

Assortiment
Mooi en uitgebreid assortiment.
Een goed voeldoende dus.

Aanbeveling
Jazeker, goede en betrouwbare winkel en in de regio.
Goede voldoende dus.

margerhoorn 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Dicht in de buurt

Staan met woord en daad altijd paraat

Assortiment
Bijna alles wat ik wens hebben ze of ze zorgen ervoor dat ze het in huis krijgen

Altijd goed

Extra toelichting
Prettige personeel in omgang en een luisterend oor

hheemsb 06-09-2013 Via de website gekocht

Navigatie is makkelijk en intuïtief.

Assortiment
Is soms wat later met de nieuwigheden en speciale dingen die ik wil.

Aanbeveling
Ik doe dit regelmatig. Breed assortiment, goede prijsstelling.

Extra toelichting
Tot nu toe heb ik geen artikelen aan geschaft omdat ik als ex professional net m'n draai niet kan vinden. Een enkele keer heb ik wel iets bij een concurrent (Digital warehouse) gekocht, omdat deze goedkoper waren.

goldeneye 06-09-2013

Zowel bestellen via internet als ophalen in de winkel

Geduldig en bekwaam personeel

Assortiment
Groot assortiment zowel nieuw als gebruikt.

Aanbeveling
Scherpe prijzen en vakkundig personeel

Extra toelichting
De ideale winkel voor alles wat met fotograferen te maken heeft. Scherpe prijzen, vakkundig personeel, en zowel internet als ophalen in de winkel.

Corneluz 06-09-2013

C. van de Kreeke 06-09-2013

Kan zeer gemakkelijk de voor mij belangrijke gegevens vinden.

Ben zeer tevreden over de service.

Is zeer ruim opgezet.

Aanbeveling
Als je ergens tevreden over bent, beveelt je dat ook aan bij anderen.

C. Loman 06-09-2013

Je kunt met gemak met een complete set de winkel uitlopen. Ook via de website bestellen gaat gemakkelijk, thuisbezorgen werkt uitstekend

Medewerkers met veel kennis

Assortiment
Een complete set kopen is makkelijk te doen in één keer. Voor de liefhebber is er ook een wisselend assortiment tweedehands met garantie

Aanbeveling
Het is niet de goedkoopste winkel, maar ze hebben wel kennis van zaken en goede service!

C. Schouten 32 06-09-2013

Deskundig en vriendelijk personeel

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Vrienden met fotohobby wijd ik op Cameraland

Alphonsnet 06-09-2013 Via de website gekocht

Snel contact en reactie

Ze luisteren echt en handelen er naar

Van amateur tot pro

Aanbeveling
En dat door eigen ervaring

P.Wessels 06-09-2013 In de winkel gekocht
amsterdam

duidelijke uitleg

Gewoon niet te overzien

Waarom niet

Extra toelichting
Cameraland draait gewoon nergens om heen zegt waar het op staat,geeft goede en gedegen uitleg over hun producten ,daar om gewoon aan te bevelen bij iedereen

wickedme 06-09-2013

Duidelijke site, betalen met ideal.

Assortiment
Ruime keus in body's en objectieven.

Aanbeveling
Snelle afhandeling, ruime keus. Prima winkel.

Prima winkel

Mieke Zaandam 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zeer klantvriendelijk en ter zake kundig. Goed geadviseerd op specifiek probleem (visuele handicap)

Assortiment
Voor iedere wens en ieder mens een camaera

Aanbeveling
Fantastisch aanbod en vakbekwaam personeel

h de kroon 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Extra toelichting
De cijfers spreken voor zich!

Rodney1980 06-09-2013

Zeer duidelijke site, lekker overzichtelijk.

Assortiment
Op fotografiegebied vind je werkelijk bijna alles wat er te leveren is.

Aanbeveling
Ik doe dat al, vanwege het grote assortiment, goede en vriendelijke service bij de aankoop.
In de regio vind je niet zo,n uitgebreide fotozaak als cameraland

Extra toelichting
Ik vind het een prettige winkel. Goede service tijdens aanschaf, men denk met je mee. Groot assortiment, als cameraland het niet heeft, heeft niemand het, denk ik altijd.

Ruudjw 06-09-2013

Goed opgebouwde website, eenvoudig in gebruik

Snelle levering van producten

Assortiment
Uitgebreid assortiment van producten en merken

Site werkt prettig en geen problemen mee gehad

Site werkt prettig en geen problemen mee gehad

Gerard Langedijk 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Als vogelaar beschik ik zowel over kijkers als over fotoapparatuur. Voor al deze zaken kan ik bij Cameraland terecht.. Bovendien is er een Cameraland winkel dicht in de buurt van mijn woonplaats.

Voorop staat dat ik tot nu toe weinig problemen heb gehad met mijn aankopen. Waar ik voor terug geweest ben werd snel en kosteloos geregeld.

Assortiment
Cameraland heeft een goed beeld van datgene waar de klant naar op zoek is. Daar is het assortiment op aangepast met veel merken, types en bijbehorende accesoires.

Aanbeveling
Omdat ik vrijwel zeker weet dat men slaagt bij Cameraland voor de scherpste prijs

_Daniel_ 06-09-2013

De website is zeer overzichtelijk en geeft veel informatie. Het bestelproces is gemakkelijk en duidelijk.

Bij camereland.nl krijg je een goed advies van vakmensen. De mensen bij camerland.nl zijn allemaal (hobby)fotgrafen en dat merk je. Met passie en kennis van techniek heb ik het juiste advies gekregen en ben nog steeds erg tevreden met mijn camera en lens.

Assortiment
Cameraland heeft alles op voorraad in de winkel en in de online shop. Bestellen en direct ophalen of bezorgd.

Aanbeveling
Ik raad iedereen aan om alles wat met fotografie te maken heeft bij cameraland aan te schaffen. Ik ben zeer tevreden.

Extra toelichting
Als jarenlange klant van cameraland heb ik de winkel zien groeien. Nog steeds en altijd nemen zij de tijd voor je en krijg je een goed advies van technisch onderlegde medewerkers. Echt een top winkel.

1852wp 06-09-2013

Aanbeveling
De winkel is gemakkelijk te bereiken met voldoende parkeergelegenheid. Het assortiment is zeer groot en je wordt geholpen door gemotiveerd en kundig personeel

Extra toelichting
Prima winkel met een zeer groot assortiment. je wordt geholpen door gemotiveerd en kundige medewerkers. Top dus.

Frans Buissink 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Deskundige verkopers met begrip de klant.
Over inruil wordt niet moeilijke gedaan.

Assortiment
Er is zo ongeveer alles wat je als (amateur)fotograaf kunt willen hebben.
Wat een beroeps daarvan vind kan ik niet beoordelen.

Aanbeveling
Ik zeg altijd maar: ga toch nar Cameraland, dan ben goed en niet te gek duur uit.

Extra toelichting
Een prettige winkel, waar je soms een beetje lang moet wachten voordat iemand je kan helpen. Want de verkopers nemen de tijd voor iedereen.

Frits69 06-09-2013

Duidelijke en eerlijke uitleg over het product!

Assortiment
Keuze genoeg en alles is prima te bekijken.

Boegbeeld 06-09-2013

alles wat je nodig zou kunnen hebben voor je fotografiehobby is overzichtelijk geplaatst en dus makkelijk te vinden deze site.

snel geleverd volgens afspraak

zeeeeer ruim

Aanbeveling
veel keuze. ook occasions en goede merkvreemde artikelen.

Extra toelichting
vakbekwame uitleg als je iets gaat kopen. Zelf heb ik onlangs een verrekijker, statief en puike fotorugzak gekocht. Tevens kochten mijn zoon en dochter daarom een Nikon spiegelreflexcamera bij Cameraland en tot volle tevredenheid