Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Bob Beer 06-09-2013 Via de website gekocht

Babsding 06-09-2013

6,8

De website is overzichtelijk en goed te selecteren (prijs en merk).

Per telefoon en contactfomulier goed te bereiken, goede feedback en goede service.

Assortiment
Ik vind het assortiment, wat breed naar mijn smaak. Voor een echte fotografiekenner is dit absoluut top.

Aanbeveling
Dit is een goede winkel, scherp aan de prijs met een goede service.

Extra toelichting
Dit is een goede winkel, scherp aan de prijs met een goede service. Of je nu per web winkelt of in een fysiek filiaal, je zit hier goed.

Esther Edith 06-09-2013

Er werd alle tijd voor me genomen om me te helpen bij mijn beslissing welke camera voor mij het beste was. Ik kreeg goede en duidelijke adviezen, afgestemd op mijn wensen. Men is zeer behulpzaam en heeft een goede kennis van zaken.

Assortiment
Er is een groot assortiment aanwezig en ik denk dat iedereen hier kan vinden wat hij/zij zoekt op het gebied van fotografie. Ook kun je hier tweedehandscamera's kopen, als je dat wilt.

Aanbeveling
Nette winkel met professioneel en klantvriendelijk personeel, goede kennis van zaken met een uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Ik hoorde al van mensen in mijn omgeving dat je voor goed advies, goede service en een uitgebreid assortiment van goede spullen naar Cameraland moet gaan. Ik kan dat alleen maar beamen.

Hella63 06-09-2013

Extra toelichting
Prettig toegankelijke website, breed assortiment en je wordt goed geïnformeerd over het bestelproces. Ook met servicevragen achteraf werd attent en adequaat gereageerd.

Heleboel 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De beste fotozaak van Nederland is vlakbij. Goed en gratis parkeren.

Goede website en sociale media (Facebook); snelle reactie op e-mails. Veel leuke, leerzame (gratis) evenementen. Goede mailservice, o.a. wanneer gevraagd product is gearriveerd.

Assortiment
Groot assortiment, ook online in te zien. Je bezoekt Cameraland zelden tevergeefs.

Aanbeveling
Zie bovenstaande facetten, 'Join the club'. Je hebt het gevoel deel te zijn van een grote groep enthousiastelingen, pro's en (semi-)amateurs. Cameraland stimuleert de passie voor fotografie!

Extra toelichting
Cameraland stimuleert de passie voor fotografie; is meer dan een winkel. Niet alleen is er een groot aanbod van hoogwaardige producten en kennis, Cameraland verbindt een grote groep mensen met passie voor de fotografie, door interessante, laagdrempelige initiatieven en optimaal gebruik van sociale media (Facebook). Klasse!

loes2013 06-09-2013

goed bereikbaar

zeer uitgebreide uitleg en advies bij aankoop van camera en lens; er werden ook betaalbare (dus niet direct de duurste) combinaties voorgesteld

Assortiment
ik had genoeg keus in wat ik wenste (camera en goede lens)

eigen ervaring was uitstekend

dste46 06-09-2013

alles goed en snel te vinden

klantvriendelijke hulp en goed advies.

je vind wat je zoekt

Aanbeveling
Een goed afhandeling van de bestellingen en klantvriendelijke hulp in de winkel zelf.

Extra toelichting
Winkel is in de buurt dus persoonlijk heen geweest, altijd vriendelijk geholpen met goed advies. Alleen qua prijs zijn ze niet de goedkoopste, maar zeker betaalbaar.

Ineke de Lange 06-09-2013 Via de website gekocht

Je kan op je gemak uit het uitgebreide assortiment je artikel uitzoeken.

Het bestelde artikel wordt thuisbezorgd of je kan het ophalen in de winkel.

Assortiment
Ruim voldoende assortiment in verschillende prijsklasse!

Aanbeveling
Al verschillende keren iemand Camaraland aanbevolen.

Extra toelichting
Ik vind Camaraland een prettige webside winkel. Veel plezier aan mijn fototoestel en ik heb een vriend een verrekijker cadeau gedaan.

W. Poeth 06-09-2013 In de winkel gekocht
eindhoven

goed overzichtelijk

Assortiment
alles wat ik nodig heb of wat ik wil zoeken is gemakkelijk terug te vinden; zeer grote keuze

grote keuze, concurerende prijzen

Borretje5 06-09-2013

Uitgebreid assortiment en veel kennis van de producten.

Veel kennis, en schromen niet om je iets af te raden wat vlgs de verkoper niet handig is om aan te schaffen.

uitgebreid assortiment

Profesionele hulp

Extra toelichting
Uitgebreid assortiment met goed opgeleide verkopers met veel kennis van alles wat met fotografie te maken heeft!

Gerard Botman 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goede site met veel informatie

problemen snel opgelost

te veel om op te noemen

Aanbeveling
van wege service en assortiment

gewoon een prima zaak

bertha30 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de winkel is prima jemoet vanuit frieland wel rekening houdenmet reistijd als je wilt inruilen

Art(nikonD5100) niet op voorraad binnen 7 dagen thuis bezorgd

Assortiment
Er leek veel in voorraad te zijn

Aanbeveling
De verkoper wist waarover hij sprak

K. Doedens 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke knoppen en indelingen. Overzichtelijk.

Zelfs buiten de website om is de service top: mijn camera was ik op een speciale Cameraland-dag verloren. Gelukkig was deze gevonden en Cameraland stuurde het toestel zonder dat ik er iets voor hoefde te betalen weer naar mij op!

Assortiment
Ruime keuze. Soms verschillen de prijzen met andere websites .

Aanbeveling
Cameraland.nl is een goede winkel. Daarnaast zijn er uiteraard nog andere webshops in Nederland. Het is voor een ieder een eigen keuze en ik kan ook zeker nog andere aanraden, maar daar zal Cameraland.nl zeker bijzitten.

Extra toelichting
Erg tevreden. Misschien dat er wat nog wat meer informatie bij producten zou kunnen staan hoe je het gebruikt en waarvoor. Dit voor leken onder ons (en die zijn er!). Misschien dat je dan nog meer klanten buiten de regio trekt doordat ze niet een afstand hoeven af te leggen om te komen vragen wat ze waarvoor nodig hebben.

Ks fotografie 06-09-2013

De structuur is goed, de artikelen staan tenminste in de categorie waar je ze verwacht. Zoekfunctie werkt ook uitstekend.

Ik heb eens een verkeerd artikel geleverd gekregen door een foutje op de site. Zonder discussie werd het omgeruild (zelfs met teruggave van mijn porto voor terugzenden!) voor het (duurdere) artikel op de website. De fout werd meteen hersteld op de site zodat die vergissing niet weer zou voorkomen.
Tja, zo'n winkel beveel je aan bij anderen!

Assortiment
Meerdere bijzondere artikelen die ik in NL nergens heb kunnen vinden zijn wel op de site van Cameraland te koop.
Chapeau!

Aanbeveling
Ontzettend jammer dat er geen fysieke winkel in het Noorden van Nederland is. Ik zou geen andere winkel meer nodig hebben.

Extra toelichting
Rustig ogende website, strak en zonder te veel poespas en schreeuwerige afleiding van de producten geeft een veel beter overzicht en werkt beter op de psyche van een mens om te komen tot een goede keuze. Schreeuwerige reclame werkt te snelle koop in de hand, wat niet per definitie een goed klantcontact is. Een klant die gestimuleerd wordt tot een weloverwogen keuze is een terugkerende klant, die voelt zich 'verzorgd' door de winkel, ook bij een webwinkel is bewezen. Mooie achtergrond aan de zijkant, maar strak neutraal in de winkel zelf. Meteen korte, adequate voorlichting in de kop, zonder dwingerig DIT MOET U KOPEN!! Ik zou geen verbetering kunnen bedenken, hoewel ik toch echt tot de kritische klanten behoor.

ISO70 06-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijk aanbod en eenvoudig en snel bestellen. No nonsense service. Goed bereikbaar, snelle en adequate afhandeling van bestellingen en service. Eén van de weinige Nederlandse online fotovakhandels.

André-Den Helder 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor een eerste scan bekijk ik de website en vind meestal wat ik zoek, maar voor zaken doen en advies ga ik naar de winkel.

Het personeel is vakkundig. Blijkt ook uit hoe lang dezelfde mensen er al jaren werken. Adviezen zijn goed en duidelijk. Workshops zijn geweldig!

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en vnl gericht op hoge kwaliteit voor mensen die houden van fotografie.

Aanbeveling
Ik heb al veel mensen doorgestuurd naar deze winkel omdat het in de regio voorziet in een behoefte naar kwaliteit en klantgerichtheid.

LogootjeR 06-09-2013 Via de website gekocht

bersje 06-09-2013

wanneer ik in de winkel kom of telefonisch contact heb word ik altijd correct en met kennis van zaken geholpen.

Men doet er alles aan om aan mijn wensen tegemoet te komen en over de prijs van het artikel geeft men soms dat extra dat ik als een tevreden klant de winkel verlaat

Assortiment
Als het niet in voorraad is
doet men er alles aan om het te kunnen verkopen , zelfs geeft men soms aan waar het wel verkrijgbaar is.
ik denk dat het motto is
een tevreden klant blijft interessant

Aanbeveling
Mijn ervaring omtrent bv de winkel in Barendrecht kan ik blind varen op hen kennis en de klant centraal stellen, kan ik met een gerust hart hen aanbevelen in bv de fotoclub wat ik ook altijd doe en ik sta niet alleen daarin

Extra toelichting
Wat hierboven heb geschreven daar sta ik voor 120% achter en omdat in mijn kennissenkring en de foto clubs van een totaal van 150 leden ieder dit kan onderschrijven en men gaat eerder naar Barendrecht bv dan naar Breda omdat men gewent is aan de goede kwaliteit van bediening en voor iets wat men direct nodig heeft of men toch in Breda is dan is het wel gemakkelijk men gaat toch uit van de goede kwaliteit van de service en bediening die men in Barendrecht is gewend

marjolein pladet 06-09-2013 In de winkel gekocht
urk

alles is zeer overzichtelijk geen moeite om iets te vinden

heb gebeld om iets te bestellen wat verkeerd was gegaan in de winkel kon het ook opsturen gratis en sturen dan het andere artikel op gaat lekker snel

Assortiment
ik zocht een gekleurde camera tas wat groter maar die zijn er bijna niet of veels te duur dat mag wel wat meer variatie in

Aanbeveling
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht nemen de tijd voor je

Extra toelichting
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht en nemen de tijd voor je

Cycloop59 06-09-2013

Sara VH 06-09-2013

Een zeer overzichtelijke site!

Zeer veel keuze

noctubales1955 06-09-2013

begrijpelijke website, eenvoudig te bestellen. bovendien is er altijd een goede beschrijving van een artikel bij.

Supersnelle levering, maar nog nog belangrijker vind ik de after service... telefonisch goed te bereiken waarbij de mensen kundig zijn en je direct de goede weg op helpen. Ook retourneren en omruilen van een product heb ik als een verademing ervaren.

Assortiment
Voor de goede amateur tot aan de professionele fotograaf heeft men nagenoeg alles in huis... en zeer aantrekkelijk geprijsd.

Aanbeveling
Zeer betrouwbare webwinkel, zeer aantrekkelijke prijzen, uitstekende service, dit is eigenlijk alles wat je wenst.

Extra toelichting
Meerdere producten gekocht over een langere tijd heen. De service en leveringen hebben voor mij altijd een zeer hoog niveau gehad... Voor mij ook een reden om steeds terug te keren bij deze winkel

scherpefoto 06-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed geïnformeerde medewerkers, met een goed advies.

Snelle, duidelijke service

Aanbeveling
Prettige winkel, ruime sortering, deskundig advies

Extra toelichting
Super shop, mooie sortering, goede aanbiedingen.

FOTOVincent 06-09-2013

De site vind ik erg overzichtelijk en fijn in gebruik! :)

Nog nooit problemen gehad met leveren van een bestelling.

Assortiment
Goed assortiment, ook Third-party lenzen zijn aanwezig

Aanbeveling
Gewoon een goede betrouwbare webshop!

Extra toelichting
Camera land is: Gemak Service Assortiment en Ontdekken 'Het' land van de CAMERA :D

Harry Engels 06-09-2013 In de winkel gekocht

dat er via internet besteld kan worden

zeer ruim

zeer vriendelijke bediening

Frank5734 06-09-2013

Eenvoudig bestellen in de webshop

Snelle levering en soepele afhandeling. Goede feedback van je bestelling per email.

Bijzonder uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ik zou deze winkel absoluut aanraden aan anderen, vanwege de professionaliteit

captain2chaos 06-09-2013

overzichtelijke website

op tijd geleverd

breed assortiment

prima ervaringen

Extra toelichting
Goede shop,doet wat ze beloofd

K.Insing 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Voor mijn camera was ik op zoek voor een objectief. Hierbij werd goed geluisterd naar wat ik wilde en na jullie advies heb ik een bij jullie gekocht. Voordat ik hem kocht kon ik hem eerst op mijn eigen camera uitproberen bij jullie.

Assortiment
Volgens mij is zo'n beetje alles wat je wil te vinden bij jullie, jeetje wat staat er veel!

Aanbeveling
Dat hebben we al meerdere keren gedaan! Ook als je iets minder te besteden hebt kan je bij jullie terecht, maar dan voor een goede occasion.

Extra toelichting
De internetsite van jullie vind ik goed en duidelijk. De uitleg om bepaalde foto's te kunnen maken vind ik erg fijn. Ben daar dan ook lekker mee aan het stoeien!

jcvdk 06-09-2013

Zeer duidelijke website waar je alles makkelijk kan vinden

Bij de laatste bestelling ontbrak er per ongeluk iets, een mailtje gestuurd en het werd de volgende dag meteen op de post gedaan, perfecte service!

Assortiment
Cameraland heeft een uitgebreid assortiment, handig om al je spullen op 1 plaats te kunnen bestellen

Aanbeveling
fijne winkel waar je goed en snel wordt geholpen, echt een aanrader.

Extra toelichting
fijne winkel waar je goed en snel wordt geholpen, echt een aanrader.

Marcel de G 06-09-2013 Via de website gekocht

Logisch ingedeelde website, goede betaalmogelijkheden en opties om lijstjes te bewaren zijn aanwezig

Er ging wat mis aan mijn kant bij de bestelling waardoor deze twee keer geplaatst was. Hierover werd snel contact met mij opgenomen en de bestelling werd direct aangepast.
Ook kwam de persoon over als iemand met verstand van zaken.

Assortiment
Alles was ik mbt fotografie / filmen nodig denk te hebben is in het assortiment aanwezig

Aanbeveling
Door de goede service, de overzichtelijke website, en het deskundig personeel zou ik zeker mensen die foto / camera apparatuur nodig hebben camaraland.nl aanbevelen.

Extra toelichting
Uitstekende webwinkel met deskundig personeel waar ik in de toekomst zeker weer mijn camera / film apparatuur zal halen.

ArisB 06-09-2013

De website is overzichtelijk en je kan producten toch makkelijk vinden in het toch wel ruime assortiment. Ik heb mijn bestelling niet op het internet afgerond maar ben langs de winkel gegaan voor advies over het product. Ik ben nogal een leek op fotografie gebied.

De service is zeer goed. Ik werd goed geadviseerd door iemand die er kennis van had en de tijd nam om mij de verschillen tussen een aantal camera's te laten zien.

Na bijna een jaar vertoonde 1 van mijn lenzen een mankement maar ook hier werd ik snel mee geholpen en kon binnen no-time weer foto's maken.

Assortiment
Assortiment is erg ruim naar mijn idee. En ze hebben vaak aantrekkelijke aanbiedingen.

Aanbeveling
Ruim assortiment en het personeel heeft verstand van zaken.

Extra toelichting
Ben zelf erg tevreden over zowel mijn aankoop als de geleverde service. Door de aanbiedingen en acties/ evenementen die ze in de winkel organiseren (camera schoonmaak dagen etc) zal ik hier zeker weer kopen.

Lg 06-09-2013 In de winkel gekocht

Vlot lopende wensite

Service staat hoog in het vaandel

Assortiment
Alles wat je zoekt op het gebied van camera's, kijkers ens vind je hier

Aanbeveling
Vanwege de deskundigheid van het personeel en ruime assortiment

Extra toelichting
Eerlijk bedrijf met het goed personeel.

frencis 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland heeft al jaren een prettige website. Zeer toegankelijk en overzichtelijk. Je kunt er snel op zoeken met weinig wachttijd. Het afrekenen en terugkoppeling is ook goed verzorgd. Een echte foto profi website.

Je kan je auto direct gratis voor de deur parkeren. heel goed bereikbaar dus. In de winkel bijzonder vriendelijke en behulpzame specialisten. Ze weten waar ze over spreken. Hebben ook vrijwel alles direct op voorraad. Een defecte filter werd ook direct omgeruild. Hele fijne persoonlijke service. En kost niets extra.

Assortiment
hebben denk ik alles voor de gevorderde fotograaf en tegen scherpe prijzen. Je hoeft niet bang te zijn dat de prijs niet goed is. Zij zijn al jaren heel concurrerend en hebben een enorme keuze. Zelfs bijzondere accessoires altijd op voorraad. Ze hebben ook alle top filters en filter systemen op voorraad. Niet alleen de UV maar ook ND, IR, Vario en P-systeem en Rodenstock.

Aanbeveling
Kan geen enkel negatief ding bedenken. Weet zeker dat mijn vrienden daar iets goeds geadviseerd krijgen.

Extra toelichting
Cameraland behoort tot het kleine groepje van echte Pro winkels voor alles op het gebied van foto. Heel prettig winkelen op hun website maar ook in de winkel. Uitstekende service.

music99 06-09-2013

DDV12 06-09-2013

makkelijke en overzichtelijke site.

Assortiment
Ruime keuze en bijna alles snel te leveren.

66Ray 06-09-2013

Alles wat je zoekt is op de site te vinden.

Soms duurt het wat voor je antwoord op een vraag krijgt

Assortiment
Alles wat je op foto of camera gebied zoekt is te vinden bij cameraland.

Aanbeveling
Het personeel (Alkmaar) weet heel veel van de apparatuur die ze verkopen

Extra toelichting
Prima winkel, ik kom er graag

GodtArtProd 06-09-2013

Veel producten winkel in de buurt.

Bij, over het algemeen aardige medewerkers is veel expertise

uitgebreid

waarom niet

73Paul 06-09-2013

Aanbeveling
CameraLand geeft het gevoel mee dat krijgt wat je zoekt en dat je altijd terug kan komen voor vragen of service.

Extra toelichting
Prettige winkel met een goed assortiment en goed opgeleide mensen.

fer Boei 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Navigatie is perfect geregeld, categorieën zijn duidelijk en goed in beeld. De mogelijkheid om te zoeken is erg makkelijk om direct naar het product te gaan waarover je meer info wilt.

Op vragen wordt snel en vriendelijk gereageerd. Belangrijk want dan weet je dat er ook een winkel (met mensen van vlees en bloed)achter de webshop zit! en als die mensen ook nog eens terzake kundig zijn....!

Assortiment
Op zichzelf wel ruim genoeg, alleen in vergelijking met andere webshops is cameraland aan de dure kant

Aanbeveling
Heeft te maken met de prijsstelling. Iedereen die wat meer van fotograferen weet, kent ook de andere grote webshops in Nederland. En aangezien garantie e.d. toch altijd via de importeur lopen, is dat geen reden om via deze webshop te kopen

Extra toelichting
Pré zijn de goede navigeerbaarheid van de site en de vriendelijke deskundigheid van de mensen daarachter. Prijsstelling is iets aan de hoge kant

Dick van Schie 06-09-2013 Via de website gekocht

Krijg altijd de laatste en nieuwste informatie mee.

Snel antwoord op elke vraag die gesteld wordt.

Assortiment
Zeer uitgebreid en dus veel keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
Dit doe ik al een paar jaar. En met succes.

Extra toelichting
Vind deze online winkel een zeer veelzijdig assortiment hebben. Voor elk wat wils. Zowel in prijsklasse als in kwaliteit.

José Costa Photography 06-09-2013 Via de website gekocht

Excellent. Knowledgeable and very helpful staff.

Assortiment
Very good.There is an enormous competition of internet only sites. It's extremely difficult for a photo shop to be able to stock everything you need. Cameraland does an excellent job in the circumstances.

No doubts .

Extra toelichting
I've been using Cameraland for years and never had any kind of problems whatsoever.

Chris Bos 06-09-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Betrouwbaar, met liefde voor de producten.

Extra toelichting
Betrouwbaar, met liefde voor foto en videoproducten.

Emy63 06-09-2013

bronzen johnny 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

als je van ver komt is het niet makkelijk,maar daar staat tegenover dat je ook heel makkelijk online kunt kopen !!!

Eenmaal gekochte artikelen die je achteraf
toch niet is wat je er van verwacht had worden zonder problemen terug genomen.

Assortiment
Het assortiment is zeer groot,ik kwam voor een rugzak door de hoeveelheid rugzakken zag de rugzak haast niets!!!

Aanbeveling
Deskundig personeel,fijne bediening,niet gelijk op de klanten afgaan ,je kunt rustig even acclimatiseren en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan !!!

Extra toelichting
Het is een winkel met uitstraling ,je kunt merken dat men achter het product staat wat men wil uit dragen,een concept waar men in gelooft.

Mirjam Koot 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Telefonisch netjes te woord gestaan, probleem gratis opgelost

Assortiment
Ruime keuze in allerlei fotografieproducten

Jo 1961 06-09-2013

Overzichtelijk,gemakkelijk goede service.

Daffiedolf 06-09-2013

Via internet snel thuisbezorgd

Bij vragen voor of na de koop een goed advies.
Inruilvoorstel iets minder gunstig.

Zeer compleet

Aanbeveling
Vertrouwd voor een goede prijs.

Extra toelichting
Vertrouwd adres om foto-apparatuur te kopen

Theo Vlug 06-09-2013 Via de website gekocht

zoeken, bestellen en de volgende dag krijgen

bericht als het verstuurd wordt en je kan het pakketje volgen op de trackservice

Assortiment
je kan zo gek niet noemen van fotospullen of ze hebben het.

gewoon GOED !!!

HenkL7 06-09-2013

alles vrij duidelijk

gemakkelijk

ruim voldoende

spreekt voor zich zelf

Extra toelichting
blijf de website interessant vinde

Jlu84 06-09-2013 In de winkel gekocht

Alles in duidelijke categorieën en merken onderverdeelt. Als je iets zoekt kost het maar een paar seconden/klikken om het te vinden.

Assortiment
Bijna alles weet ik hier te vinden

Aanbeveling
Zelf heb ik om eerlijk te zijn jullie site nog nooit gebruikt om iets daadwerkelijk aan te schaffen (voor grote bedragen ga ik vaak nog naar de winkel). Maar de site vind ik zeer prettig in gebruik en is duidelijk. Dus als iemand iets online wilt bestellen zou ik deze site zeker aanbevelen

Extra toelichting
Zoals ik al beschreef heb ik nog nooit daadwerkelijk bij jullie site iets aangeschaft. Maar ik gebruik jullie site eigenlijk wel bij al mijn aanschaffing! Op mijn gemak kan ik alle mogelijkheden bekijken en alle specificaties rustig doorlezen om te beslissen welk product ik wil. Met deze informatie ga ik naar de winkel en koop daar mijn product. Tot nu toe heb ik er steeds nog voor gekozen om in een winkel te kopen. Vind het prettig om het van te voren toch nog in mijn handen te bekijken. En vooral als er nadat ik iets heb aangeschaft iets mis blijkt te zijn of iets met de garantie het (voor mijn gevoel) prettiger en veiliger vind dat ik dan weer ergens binnen kan stappen