Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 986 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Elske Verhagen 05-09-2013 Via de website gekocht

7,3

Via facebook kan ik prima volgen wat de nieuwtjes zijn, dat vind ik fijn om te weten

Nog geen ervaring mee

Assortiment
Zeer uitgebreid en het nieuwste van het nieuwste!

Extra toelichting
Zowel de aanbiedingen als de plaatjes , fijn om te volgen

co nl 05-09-2013

het is overzichtelijk, de site werkt snel, je plaatst t in je mandje en voor je t weet heb je t in huis, zonder dat je er de deur voor uit hoeft

er wordt ook hulp geboden buiten de garantietermijn en je kan altijd bellen.

Assortiment
echt heeeeel veel keus, ik kan altijd vinden wat ik zoek.

Aanbeveling
als iemand mijn advies vraagt zou ik hem zeker aanbevelen. heb hem al eens aan mijn zwager aanbevolen, die ook geslaagd is.

Extra toelichting
een 9 omdat ik t een fijne winkel vind, waar ik graag kom , maar een 9 omdat, hoe tevreden ik ook ben, ik vind dat het altijd nog wel ietsiepietsie beter kan, dat moet het streven zijn om goed te blijven scoren

L.R. Lens 05-09-2013 Via de website gekocht

Amanda37 05-09-2013

Hele makkelijke en duidelijk indeling zodat je snel vindt waar je naar op zoek bent

Assortiment
Er zijn gigantisch veel producten aanwezig.

Extra toelichting
Super winkel met goede service en een uitgebreid assortiment

koen scherer 05-09-2013

Extra toelichting
grote voorraad, redelijk geprijsd, alleen soms wat verwarring over informatie die via de mail soms plaatsvindt

Anne Pfaff 05-09-2013 Via de website gekocht

Aanklikken en je bestelling is onderweg naar je toe

Spullen optijd binnen!

Uitgebreid!

Servicje 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op je gemak alles bekijken in de webshop en ook in de winkel. Plus in de winkel ook nog duidelijke uitleg krijgen bij vragen.

Iedereen doet er zijn uiterste best voor je.

Assortiment
Zeer compleet en uitgebreid.

Aanbeveling
Ik kan iedereen deze winkel aanraden op basis van hun kennis om het ook aan een beginner duidelijk te maken waar bepaalde producten voor zijn.

Extra toelichting
Gewoon een heel uitgebreid assortiment, goede service en ze weten waar ze het over hebben.

1234michel 05-09-2013

Zeer snelle verzending en goed mailcontact

Camerafanaat 05-09-2013

Goede zoekfunctie, filters zodat je direct de selectie krijgt die voor jou van belang is. Zo moet het.

Topzaak. Niet alleen via web, maar als je zo gelukkig bent als ik en je woont in de buurt, dan heb je "best of both worlds". Een superwebshop én de beste camerawinkel van Nederland.

Assortiment
Ik ben nog nooit onverrichterzake bij Cameraland vandaan gegaan. On- én offline.

Aanbeveling
Wat kan ik verder zeggen... Het is gewoon een superzaak. Vakbekwaam personeel, geen scholiertje op zaterdag dat geen idee heeft maar kénnis. En ze nemen de tijd voor je. Ook zeker niet onbelangrijk.

Extra toelichting
Cameraland wordt gerund door mensen met passie voor fotografie. Geen dozenschuivers, maar mensen die je helpen de juiste keuze te maken. Kom jij voor product A en denken zij dat product B beter bij je past, dan wordt dat besproken zonder opdringerig te zijn. Super.

Ank 46 05-09-2013

De mensen die daar werken kunnen echt goed adviseren en hebben heel veel verstand van de artikelen.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Goed advies, prettig geholpen.

Extra toelichting
Erg fijn dat de mensen bij Cameraland zoveel kennis van zaken hebben en de tijd voor je nemen.

M. van de Geer 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zowel via de website als in de winkel kom je altijd bij het product uit wat je zoekt

Altijd klantvriendelijk en meedenkend, kennis van zaken

Assortiment
ik heb nog nooit misgegrepen

Aanbeveling
Ik koop bijna al mijn spullen bij cameraland en dat weten mensen in mijn omgeving, ik geef dat ook altijd door

Michkos 05-09-2013

FransC1975 05-09-2013

Op loop afstand van mijn huis brede collectie en veel rand apparatuur en onderdelen

Goede kennis en zeer klant gericht

Assortiment
Goed breed in alle klasses iets te vinden

Aanbeveling
Een must om eens gekeken te hebben als foto liefhebber

Extra toelichting
Zoals reeds hierboven beschreven, een winkel met goede service en een klantgericht team

A.Cramer 05-09-2013 Via de website gekocht

De site is gewoon erg gebruiksvriendelijk.
Je vindt snel zonder poespas wat je zoekt.

Diverse keren contact gehad en altijd een goed service ervaren.

Assortiment
Ruime keuze ne voorraad tegen een prima prijs.

Aanbeveling
Al mijn argumenten zeggen eigenlijk al genoeg.
Gewoon een uitstekende site voor de foto liefhebber.

Gerardus62 05-09-2013

Martie3 05-09-2013

Goed geranschikt onder categorien en producten zijn goed te vinden.

megan1970 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

zo vanuit je huis bestellen is een stuk makkelijker en je kunt je inlezen.

netjes optijd geleverd.

genoeg.

Aanbeveling
prima levering en site is overzichtelijk.

Extra toelichting
overzichtelijk en nette levering.

Renata Jansen - fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel categorieën, zeer uitgebreid assortiment en snelle reactie op aanvullende vragrn

Indien de voorraad toch onvoldoende is wordt je direct geïnformeerd. Via mail en/of telefonisch. Snelle bezorging. Altijd bereid tot extra info. Veel inhoudelijke kennis

Assortiment
Zeer groot. Voor zowel de prof als amateur van alles te verkrijgen

Aanbeveling
Prima passend en reeel advies. Aanrader voor iedereen!

Extra toelichting
Hele fijne website met winkel zodat je ook langs kan voor advies of voelen van producten. Top zaak met zeer kundig personeel

helmerderaaf 05-09-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Ook after sales is goed!

Assortiment
Van tas tot tele voor velen

Aanbeveling
Goede spullen voor een goede prijs

kakoala 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Online alles zien en bestellen

Geen problemen gehad, vriendelijk geholpen

uitgebreid assortiment

Gebruiksgemak, goed assortiment, hulpvaardig

Meneerlex 05-09-2013

Duidelijke indeling en zoekfunctie

Prima, behulpzaam en snelle reactie op e-mail

Aanbeveling
Prima webshop met goede retournering indien nodig

fotopouw 05-09-2013

keuzemenu prima leesbaar

prima

ik koop alleen nikon spullen en die zijn er 8n overvloed

combinatie van factoren

PatrickHaring 05-09-2013

EstherBak 05-09-2013

Ik zou de zoekfunctie wat uitgebreider maken.

De service in de winkel is top, wordt snel en vakkundig geholpen.
Wegens drukte op zaterdag kan het soms wel eventjes duren voordat je aan de beurt bent maar dan kan je ondertussen lekker rondsnuffelen.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en je kunt niet verwachten dat alles op voorraad is.
Op de site kijken of anders van te voren bellen wanneer ze het wel binnen hebben.

Aanbeveling
Ik zou direct Cameraland noemen zodra iemand mijn vraagt omdat ik daar altijd goed geholpen wordt en ze de tijd voor je nemen.

Extra toelichting
Cameraland is voor mij de camerashop om al mijn artikelen aan te schaffen. Ze hebben gemotiveerde mensen en geven zeer goed advies. Ook de lensdagen waarop je terecht kan om de camera schoon te laten maken worden druk bezocht en ik laat hem dan ook regelmatig checken.

anita gombault 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

voorals je niet langs de winkel kan of wil is een website een stuk gemak

goed worden geholpen is wat er gebeurd dus kom je graag terug

Assortiment
veel keus en goede uileg

Aanbeveling
een goede service ,goede spullen en vriendelijke behandeling

Extra toelichting
deze winkel is gewoon in een woord super en zou het ieder aanbevelen

Zralster 05-09-2013 Via de website gekocht

Veel keuze, en snelle levering, maar net niet genoeg filialen. Ik moet ver rijden als ik het eerst wil testen bijvoorbeeld.

Goeie tips, soms een duidelijke voorkeur voor bepaalde merken over anderen.

Assortiment
Ruime keuze, maar er moet iets meer voor de Videograaf tussen zitten, zoals microphones voor je dslr en mounting rigs.

Rene van der Hulst 05-09-2013

Mocht je toch niet geheel tevreden zijn, word er altijd een oplossing gezocht.

Aanbeveling
Superwinkel! goede snelle levering, goede service

SJZIJCO 05-09-2013

Alle producten staan duidelijk duidelijk per onderdeel op de website.

Duidelijke facebook pagina met superveel leuke weetje, tip's en trucks.

Cameraland, heeft een hele goede service, ze willen je graag helpen, ook op de facebook pagina.

Assortiment
Het assortiment is buitengewoon. Heel veel keuze met voor ieder wat wils. Zowel voor beginners als de professionals. Nieuw en zelfs tweedehands.

Aanbeveling
Het is een duidelijke overzichtelijke winkel en webwinkel.

Extra toelichting
Voor zowel beginners als professional de ideale winkel. Voor tips, trucks en weetjes kun je terecht bij cameraland.nl. Leuke wedstrijden van hoge kwaliteit.

Roos Oosterbroek 05-09-2013 In de winkel gekocht
Flevoland

Zelf rondkijken, nummertje trekken en je vraag stellen. Zo kunnen anderen niet voordringen en jij neemt je tijd voor je wensen en vragen.

De medewerkers weten een hoop van de spullen af, dus kun je met al je vragen terecht. Daarnaast geven ze goede tips welke lenzen je onder andere zou kunnen gebruiken voor jouw doeleinden. Zowel voor de beginner als voor de professionele fotograaf is er goede service. Probeer alleen niet een extra mooie deal te maken of iets van de prijs af te krijgen, dat is helaas niet mogelijk.

Assortiment
Cameraland heeft een uitgebreid assortiment. Van camera's, body's en lenzen tot rugtassen en accessoires. Er is veel met elkaar te vergelijken en te testen op locatie.
Wil je een compleet pakket, dan kun je hier voor alles terecht.

Aanbeveling
Het is heerlijk om er rond te neuzen, zowel in de webshop als in de echte winkel. Ga eens naar de fysieke locatie, de koffie is heerlijk.

Extra toelichting
Al met al is cameraland.nl een goede winkel op het gebruik van camera's en accessoires. Ik ben zeer tevreden en zou mijn eventuele volgende aankopen ook daar doen.

Jesse Reij 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alle producten gemakkelijk te vinden en als enige webshop ook veel informatie over de occasions en de staat van de occasions.

In de winkel doen ze niet moeilijk als je wilt testen. Dit straalt de website ook uit!

Assortiment
Alles wat ik vind op forums wordt verkocht door cameraland. Op voorraad of niet, er is altijd informatie!

Aanbeveling
De meest duidelijke en informatieve website voor de echte foto liefhebber.

Extra toelichting
Top webwinkel, heerlijke winkel voor kleine accessoires en ook grote aankopen. De facebook wordt ook geniaal bijgehouden.

charlot87 05-09-2013

Duidelijke indeling, productomschrijvingen en betalingswijze.

Kwaliteit- en klantgericht.

Assortiment
Niet alleen heeft Cameraland alles wat je wéét dat je nodig hebt in huis, ook ontdek je regelmatig dingen in de webshop die een fantastische toevoeging aan je fotografieassortiment zouden zijn. Wishlist groeit!

Aanbeveling
Aan iedereen die op zoek is naar een nieuwe camera of benodigdheden beveel ik Cameraland aan, ivm deskundig advies en groot assortiment.

Andress 05-09-2013 Via de website gekocht

De gezochte produkten waren gemakkelijk te vinden via de opties in de zoekmenu's. De produkten staan vermeld met duidelijke uitleg erbij, die het vergelijken eenvoudiger maakt.

Kundig en ervaren personeel, snelle levering.

Assortiment
Geweldig compleet, met de optie om bijvoorbeeld objectieven te zoeken van diverse merken die geschikt zijn voor jouw camera. Superhandig!

Aanbeveling
Overcompleet assortiment, duidelijke website met produkt-uitleg, snelle levering en personeel met verstand van zaken.

Extra toelichting
Waarom geen 10 als score? Ik heb niet alles ervaren. Wat ik ervaren heb, was uitsluitend positief.

B van Oostveen 05-09-2013 In de winkel gekocht

Zeer ruim Assortiment!

Aanbeveling
Er is geen enkele andere winkel waar ik mijn cameraspullen zou kopen dan bij Cameraland Super service!

Extra toelichting
Zeer vakkundig en vriendelijk personeel. Natuurlijk draait het om verkopen maar de verkopers dwingen je niets op, ze geven vakkundig advies waarmee je eigen keuze kan maken en je kan alles rustig uitproberen in de winkel. Er is geen enkele andere winkel waar ik mijn cameraspullen zou kopen dan bij cameraland Super service! De webwinkel is overzichtelijk heeft een ruim assortiment, soms mis ik wel een vergelijk optie. De Acedemy sectie op de website is een welkome toevoeging, maakt de webshop/site completer!

Barry van Beek 05-09-2013

Ik vind de zoekfunctie boven in de webshop super. Geen losse regeltjes en dan zelf maar kijken of het ook is wat je zoekt. Duidelijk en helder.

De webshop is een verlengde van de service in de winkel. Mijn persoonlijke voorkeur gaat altijd uit naar een bezoek in de winkel maar de telefonische support is uitstekend om alsnog je keuze online te bestellen.

Assortiment
Tja, wat kun je daar over zeggen. Het is nog niet voorgekomen dat wat ik zoek niet aanwezig is bij Cameraland.

Aanbeveling
Het is het totaalplaatje wat voor mij Cameraland favoriet maakt. De mensen, de service, de extraatjes qua evenementen, het assortiment en expertise. Of je nu een beginnend fotograaf bent, een pro, een hobbybob, het maakt echt niet uit. Iedereen wordt gelijkwaardig geholpen en de website draagt bij dat ook de mensen die niet alle kennis in huis hebben toch vinden wat ze zoeken.

Extra toelichting
De nieuwe website is een absolute verbetering. De oude kon ik nooit echt blij van worden maar van deze zeker wel. Ookal prefereer ik een bezoek aan de winkel, is de website zeker een must om je te orienteren en het gemak om het dan ook maar meteen te bestellen is top.

jaapdee 05-09-2013

Artikelen zijn makkelijk te vinden. Er staat een duidelijke omschrijving bij de artikelen.

Cameraland neemt de moeite en tijd om vragen uitgebreid en vooral deskundig te beantwoorden.

Assortiment
Ik denk niet dat dit enige toelichting behoeft.

Aanbeveling
Ik weet zeker dat anderen dezelfde mening over Cameraland zullen hebben als ik waardoor mijn advies niet beschaamd zal worden.

Extra toelichting
Cameraland is wellicht niet de goedkoopste webshop maar voor de geringe meerprijs in vergelijking tot anderen koop je een geweldige expertise. En dat mag met recht een "meerwaarde" worden genoemd. Geen enkele moeite is ze teveel om je tekst en uitleg te geven in het geval er onverhoopt iets niet duidelijk mocht zijn.

Skydriver 05-09-2013 Via de website gekocht

henedu 05-09-2013

je hoeft geen nerd te zijn om op de website te grasduinen

cameraland komt zonder meer haar afspraken na.

Assortiment
voor "elck wat wils", beginnende van amateur tot style-professional

Aanbeveling
als je bij Cameraland niet slaagt, dan hoef je eigenlijk niet verder te zoeken.

Martijn Veenman 05-09-2013

Overzichtelijke site (maar bij het zoeken in bijv. de tweedehands is het niet handig om door aanklikken van de items in de linker kolom bij de nieuwe items te komen. Oftewel, het is niet handig om twee keuze-menu's tegelijkertijd op het scherm te hebben).

Bij bestelling via de site was in eerste instantie het tweedehands-product niet (meer) op voorraad. Toen bleek een "optie/reservering" mogelijk op een volgend 2e hands-product dat ik voor dezelfde prijs kon krijgen, ookal was de conditie beter!

Relatief uitgebreid.

Aan iedereen.

Heleen Buitelaar 05-09-2013 Via de website gekocht

Online bestellen en binnen 2 dagen in huis, geweldig je hoeft er niet de deur voor uit!

Is gewoon goed, contact met de klantenservice of een van de medewerkers, vriendelijk personeel.

Van alles in huis!

Aanbeveling
Is gewoon goed, groot assortiment, lage prijs en een goede service.

Extra toelichting
Ben een beginnende fotograaf, overgestapt van compact naar systeemcamera dus had zoveel vragen waar ik een goed en duidelijk antwoord op kreeg. Dus voor een beginnende fotograag is deze winkel een must, duidelijke uitleg en staan altijd klaar voor de vragen die je hebt.

Simon Abbink 05-09-2013 In de winkel gekocht

Perfecte service

Garantie periode is niet bepalend voor service.

Assortiment
Zou niet weten wat we moesten missen

Aanbeveling
Mooiste winkel in de kop van Noord-Holland

Extra toelichting
Alles klopt in de winkel

Gabrielle van Enter 05-09-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan

Extra toelichting
ensen altijd vriendelijk, service top.

Vincentv87 04-09-2013

Extra toelichting
Prachtige website en werkt goed. Ik heb snel de juiste camera gevonden!

Hans Simons 01-08-2013 In de winkel gekocht
Breda

vergrotingen besteld en alles liep vanzelf.

Met hulp van de eigenaar/fotograaf kwamen we samen op de beste kwaliteit.

Assortiment
alles waar ik naar vroeg was aanwezig.

Aanbeveling
vriendelijk, geduldig en heel goed bereikbaar.

Zie boven.

sjvd71 21-07-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nieuwe site is wat betreft look en feel prettig maar niet alles wordt even makkelijk gevonden. Volgorde niet altijd logisch en filterfunctie functioneert niet goed genoeg. Zoekbalk werkt wel maar alleen als je de exacte benaming van het product kent terwijl je als consument natuurlijk even een kreet ingeeft zoals Sigma 35mm

Erg klantvriendelijk en deskundig. Informele sfeer waar ruimte is voor een grapje.

Voorraad dik in orde.

Aanbeveling
Prima service, zijn bereid mee te denken. Nog even de website een laatste duwtje in de rug geven en het is helemaal in orde.

stefan1996 29-03-2013

Ik vind de klantvriendelijkheid en de snelheid van levering en beantwoording van vragen e.d. SUPER. Ik vind alleen de website die onlangs een andere "look" heeft gekregen minder geworden. Soms komen artikelen en begeleidende teksten niet goed over op de PC.

B. Olympus 25-03-2013

Personeel heeft verstand van zaken. Duidelijke uitleg, en een snelle en nette levering. Zeker aan te raden.

g.m.wijdenes 23-03-2013

Na telefonisch contact vanuit het Utrechtse naar Alkmaar gereden, even moeten wachten in de winkel maar daarna prima te woord gestaan door Eric. Ik wilde eigenlijk een verkeerde aankoop inruilen ofschoon deze niet bij Cameraland gekocht was. Vraag, hoeveel denkt U bij te willen betalen op de body Canon 5D Mark ll, voor het bedrag van mijn antwoord hebben we
de deal af kunnen sluiten, prettig zaken doen met een leuke gesprekspartner. Nadien nog enkele artikelen gekocht via de website, o.a. op advies van Eric een Sigma 85/1.4, magnifiek
objectief en een bijpassend UV filter van een bepaald merk, was wel op voorraad volgens de site doch bleek dit niet waar te zijn. Keurig werd ik gebeld met een ander voorstel, natuurlijk OK.
Leveringen, de volgende dag, na betaling met i Deal. Verpakking verdient een extra pluim, kans op beschadigingen nihil.

staartjager 22-03-2013

Website iets onoverzichtelijk, hoewel zeer compleet. Dit werd echter meer dan goed gemaakt door de uitstekende service en klantvriendelijkheid en de zeer snelle levering! Ik zal hier zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Philippe P. 17-03-2013

snelle levering,binnen 2 dagen al in huis, prima kwaliteit,personeel weet waar ze over praten als je inlichtingen vraagt.

bvpp00 05-03-2013

Spersnelle levering en goedkoop.Over aftersales en bereikbaarheid kan ik niks zeggen. Bestellen en snelheid van verzenden: zou niet weten hoe het beter moet,