Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

ISO70 06-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Overzichtelijk aanbod en eenvoudig en snel bestellen. No nonsense service. Goed bereikbaar, snelle en adequate afhandeling van bestellingen en service. Eén van de weinige Nederlandse online fotovakhandels.

André-Den Helder 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor een eerste scan bekijk ik de website en vind meestal wat ik zoek, maar voor zaken doen en advies ga ik naar de winkel.

Het personeel is vakkundig. Blijkt ook uit hoe lang dezelfde mensen er al jaren werken. Adviezen zijn goed en duidelijk. Workshops zijn geweldig!

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid en vnl gericht op hoge kwaliteit voor mensen die houden van fotografie.

Aanbeveling
Ik heb al veel mensen doorgestuurd naar deze winkel omdat het in de regio voorziet in een behoefte naar kwaliteit en klantgerichtheid.

LogootjeR 06-09-2013 Via de website gekocht

bersje 06-09-2013

wanneer ik in de winkel kom of telefonisch contact heb word ik altijd correct en met kennis van zaken geholpen.

Men doet er alles aan om aan mijn wensen tegemoet te komen en over de prijs van het artikel geeft men soms dat extra dat ik als een tevreden klant de winkel verlaat

Assortiment
Als het niet in voorraad is
doet men er alles aan om het te kunnen verkopen , zelfs geeft men soms aan waar het wel verkrijgbaar is.
ik denk dat het motto is
een tevreden klant blijft interessant

Aanbeveling
Mijn ervaring omtrent bv de winkel in Barendrecht kan ik blind varen op hen kennis en de klant centraal stellen, kan ik met een gerust hart hen aanbevelen in bv de fotoclub wat ik ook altijd doe en ik sta niet alleen daarin

Extra toelichting
Wat hierboven heb geschreven daar sta ik voor 120% achter en omdat in mijn kennissenkring en de foto clubs van een totaal van 150 leden ieder dit kan onderschrijven en men gaat eerder naar Barendrecht bv dan naar Breda omdat men gewent is aan de goede kwaliteit van bediening en voor iets wat men direct nodig heeft of men toch in Breda is dan is het wel gemakkelijk men gaat toch uit van de goede kwaliteit van de service en bediening die men in Barendrecht is gewend

marjolein pladet 06-09-2013 In de winkel gekocht
urk

alles is zeer overzichtelijk geen moeite om iets te vinden

heb gebeld om iets te bestellen wat verkeerd was gegaan in de winkel kon het ook opsturen gratis en sturen dan het andere artikel op gaat lekker snel

Assortiment
ik zocht een gekleurde camera tas wat groter maar die zijn er bijna niet of veels te duur dat mag wel wat meer variatie in

Aanbeveling
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht nemen de tijd voor je

Extra toelichting
binnenkomst is goed je wordt verwelkomt er is koffie terwijl je wacht en nemen de tijd voor je

Cycloop59 06-09-2013

Sara VH 06-09-2013

Een zeer overzichtelijke site!

Zeer veel keuze

noctubales1955 06-09-2013

begrijpelijke website, eenvoudig te bestellen. bovendien is er altijd een goede beschrijving van een artikel bij.

Supersnelle levering, maar nog nog belangrijker vind ik de after service... telefonisch goed te bereiken waarbij de mensen kundig zijn en je direct de goede weg op helpen. Ook retourneren en omruilen van een product heb ik als een verademing ervaren.

Assortiment
Voor de goede amateur tot aan de professionele fotograaf heeft men nagenoeg alles in huis... en zeer aantrekkelijk geprijsd.

Aanbeveling
Zeer betrouwbare webwinkel, zeer aantrekkelijke prijzen, uitstekende service, dit is eigenlijk alles wat je wenst.

Extra toelichting
Meerdere producten gekocht over een langere tijd heen. De service en leveringen hebben voor mij altijd een zeer hoog niveau gehad... Voor mij ook een reden om steeds terug te keren bij deze winkel

scherpefoto 06-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website, goed geïnformeerde medewerkers, met een goed advies.

Snelle, duidelijke service

Aanbeveling
Prettige winkel, ruime sortering, deskundig advies

Extra toelichting
Super shop, mooie sortering, goede aanbiedingen.

FOTOVincent 06-09-2013

De site vind ik erg overzichtelijk en fijn in gebruik! :)

Nog nooit problemen gehad met leveren van een bestelling.

Assortiment
Goed assortiment, ook Third-party lenzen zijn aanwezig

Aanbeveling
Gewoon een goede betrouwbare webshop!

Extra toelichting
Camera land is: Gemak Service Assortiment en Ontdekken 'Het' land van de CAMERA :D

Harry Engels 06-09-2013 In de winkel gekocht

dat er via internet besteld kan worden

zeer ruim

zeer vriendelijke bediening

Frank5734 06-09-2013

Eenvoudig bestellen in de webshop

Snelle levering en soepele afhandeling. Goede feedback van je bestelling per email.

Bijzonder uitgebreid assortiment

Aanbeveling
Ik zou deze winkel absoluut aanraden aan anderen, vanwege de professionaliteit

captain2chaos 06-09-2013

overzichtelijke website

op tijd geleverd

breed assortiment

prima ervaringen

Extra toelichting
Goede shop,doet wat ze beloofd

K.Insing 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Voor mijn camera was ik op zoek voor een objectief. Hierbij werd goed geluisterd naar wat ik wilde en na jullie advies heb ik een bij jullie gekocht. Voordat ik hem kocht kon ik hem eerst op mijn eigen camera uitproberen bij jullie.

Assortiment
Volgens mij is zo'n beetje alles wat je wil te vinden bij jullie, jeetje wat staat er veel!

Aanbeveling
Dat hebben we al meerdere keren gedaan! Ook als je iets minder te besteden hebt kan je bij jullie terecht, maar dan voor een goede occasion.

Extra toelichting
De internetsite van jullie vind ik goed en duidelijk. De uitleg om bepaalde foto's te kunnen maken vind ik erg fijn. Ben daar dan ook lekker mee aan het stoeien!

jcvdk 06-09-2013

Zeer duidelijke website waar je alles makkelijk kan vinden

Bij de laatste bestelling ontbrak er per ongeluk iets, een mailtje gestuurd en het werd de volgende dag meteen op de post gedaan, perfecte service!

Assortiment
Cameraland heeft een uitgebreid assortiment, handig om al je spullen op 1 plaats te kunnen bestellen

Aanbeveling
fijne winkel waar je goed en snel wordt geholpen, echt een aanrader.

Extra toelichting
fijne winkel waar je goed en snel wordt geholpen, echt een aanrader.

Marcel de G 06-09-2013 Via de website gekocht

Logisch ingedeelde website, goede betaalmogelijkheden en opties om lijstjes te bewaren zijn aanwezig

Er ging wat mis aan mijn kant bij de bestelling waardoor deze twee keer geplaatst was. Hierover werd snel contact met mij opgenomen en de bestelling werd direct aangepast.
Ook kwam de persoon over als iemand met verstand van zaken.

Assortiment
Alles was ik mbt fotografie / filmen nodig denk te hebben is in het assortiment aanwezig

Aanbeveling
Door de goede service, de overzichtelijke website, en het deskundig personeel zou ik zeker mensen die foto / camera apparatuur nodig hebben camaraland.nl aanbevelen.

Extra toelichting
Uitstekende webwinkel met deskundig personeel waar ik in de toekomst zeker weer mijn camera / film apparatuur zal halen.

ArisB 06-09-2013

De website is overzichtelijk en je kan producten toch makkelijk vinden in het toch wel ruime assortiment. Ik heb mijn bestelling niet op het internet afgerond maar ben langs de winkel gegaan voor advies over het product. Ik ben nogal een leek op fotografie gebied.

De service is zeer goed. Ik werd goed geadviseerd door iemand die er kennis van had en de tijd nam om mij de verschillen tussen een aantal camera's te laten zien.

Na bijna een jaar vertoonde 1 van mijn lenzen een mankement maar ook hier werd ik snel mee geholpen en kon binnen no-time weer foto's maken.

Assortiment
Assortiment is erg ruim naar mijn idee. En ze hebben vaak aantrekkelijke aanbiedingen.

Aanbeveling
Ruim assortiment en het personeel heeft verstand van zaken.

Extra toelichting
Ben zelf erg tevreden over zowel mijn aankoop als de geleverde service. Door de aanbiedingen en acties/ evenementen die ze in de winkel organiseren (camera schoonmaak dagen etc) zal ik hier zeker weer kopen.

Lg 06-09-2013 In de winkel gekocht

Vlot lopende wensite

Service staat hoog in het vaandel

Assortiment
Alles wat je zoekt op het gebied van camera's, kijkers ens vind je hier

Aanbeveling
Vanwege de deskundigheid van het personeel en ruime assortiment

Extra toelichting
Eerlijk bedrijf met het goed personeel.

frencis 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland heeft al jaren een prettige website. Zeer toegankelijk en overzichtelijk. Je kunt er snel op zoeken met weinig wachttijd. Het afrekenen en terugkoppeling is ook goed verzorgd. Een echte foto profi website.

Je kan je auto direct gratis voor de deur parkeren. heel goed bereikbaar dus. In de winkel bijzonder vriendelijke en behulpzame specialisten. Ze weten waar ze over spreken. Hebben ook vrijwel alles direct op voorraad. Een defecte filter werd ook direct omgeruild. Hele fijne persoonlijke service. En kost niets extra.

Assortiment
hebben denk ik alles voor de gevorderde fotograaf en tegen scherpe prijzen. Je hoeft niet bang te zijn dat de prijs niet goed is. Zij zijn al jaren heel concurrerend en hebben een enorme keuze. Zelfs bijzondere accessoires altijd op voorraad. Ze hebben ook alle top filters en filter systemen op voorraad. Niet alleen de UV maar ook ND, IR, Vario en P-systeem en Rodenstock.

Aanbeveling
Kan geen enkel negatief ding bedenken. Weet zeker dat mijn vrienden daar iets goeds geadviseerd krijgen.

Extra toelichting
Cameraland behoort tot het kleine groepje van echte Pro winkels voor alles op het gebied van foto. Heel prettig winkelen op hun website maar ook in de winkel. Uitstekende service.

music99 06-09-2013

DDV12 06-09-2013

makkelijke en overzichtelijke site.

Assortiment
Ruime keuze en bijna alles snel te leveren.

66Ray 06-09-2013

Alles wat je zoekt is op de site te vinden.

Soms duurt het wat voor je antwoord op een vraag krijgt

Assortiment
Alles wat je op foto of camera gebied zoekt is te vinden bij cameraland.

Aanbeveling
Het personeel (Alkmaar) weet heel veel van de apparatuur die ze verkopen

Extra toelichting
Prima winkel, ik kom er graag

GodtArtProd 06-09-2013

Veel producten winkel in de buurt.

Bij, over het algemeen aardige medewerkers is veel expertise

uitgebreid

waarom niet

73Paul 06-09-2013

Aanbeveling
CameraLand geeft het gevoel mee dat krijgt wat je zoekt en dat je altijd terug kan komen voor vragen of service.

Extra toelichting
Prettige winkel met een goed assortiment en goed opgeleide mensen.

fer Boei 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Navigatie is perfect geregeld, categorieën zijn duidelijk en goed in beeld. De mogelijkheid om te zoeken is erg makkelijk om direct naar het product te gaan waarover je meer info wilt.

Op vragen wordt snel en vriendelijk gereageerd. Belangrijk want dan weet je dat er ook een winkel (met mensen van vlees en bloed)achter de webshop zit! en als die mensen ook nog eens terzake kundig zijn....!

Assortiment
Op zichzelf wel ruim genoeg, alleen in vergelijking met andere webshops is cameraland aan de dure kant

Aanbeveling
Heeft te maken met de prijsstelling. Iedereen die wat meer van fotograferen weet, kent ook de andere grote webshops in Nederland. En aangezien garantie e.d. toch altijd via de importeur lopen, is dat geen reden om via deze webshop te kopen

Extra toelichting
Pré zijn de goede navigeerbaarheid van de site en de vriendelijke deskundigheid van de mensen daarachter. Prijsstelling is iets aan de hoge kant

Dick van Schie 06-09-2013 Via de website gekocht

Krijg altijd de laatste en nieuwste informatie mee.

Snel antwoord op elke vraag die gesteld wordt.

Assortiment
Zeer uitgebreid en dus veel keuze mogelijkheden.

Aanbeveling
Dit doe ik al een paar jaar. En met succes.

Extra toelichting
Vind deze online winkel een zeer veelzijdig assortiment hebben. Voor elk wat wils. Zowel in prijsklasse als in kwaliteit.

José Costa Photography 06-09-2013 Via de website gekocht

Excellent. Knowledgeable and very helpful staff.

Assortiment
Very good.There is an enormous competition of internet only sites. It's extremely difficult for a photo shop to be able to stock everything you need. Cameraland does an excellent job in the circumstances.

No doubts .

Extra toelichting
I've been using Cameraland for years and never had any kind of problems whatsoever.

Chris Bos 06-09-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Betrouwbaar, met liefde voor de producten.

Extra toelichting
Betrouwbaar, met liefde voor foto en videoproducten.

Emy63 06-09-2013

bronzen johnny 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

als je van ver komt is het niet makkelijk,maar daar staat tegenover dat je ook heel makkelijk online kunt kopen !!!

Eenmaal gekochte artikelen die je achteraf
toch niet is wat je er van verwacht had worden zonder problemen terug genomen.

Assortiment
Het assortiment is zeer groot,ik kwam voor een rugzak door de hoeveelheid rugzakken zag de rugzak haast niets!!!

Aanbeveling
Deskundig personeel,fijne bediening,niet gelijk op de klanten afgaan ,je kunt rustig even acclimatiseren en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan !!!

Extra toelichting
Het is een winkel met uitstraling ,je kunt merken dat men achter het product staat wat men wil uit dragen,een concept waar men in gelooft.

Mirjam Koot 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Telefonisch netjes te woord gestaan, probleem gratis opgelost

Assortiment
Ruime keuze in allerlei fotografieproducten

Jo 1961 06-09-2013

Overzichtelijk,gemakkelijk goede service.

Daffiedolf 06-09-2013

Via internet snel thuisbezorgd

Bij vragen voor of na de koop een goed advies.
Inruilvoorstel iets minder gunstig.

Zeer compleet

Aanbeveling
Vertrouwd voor een goede prijs.

Extra toelichting
Vertrouwd adres om foto-apparatuur te kopen

Theo Vlug 06-09-2013 Via de website gekocht

zoeken, bestellen en de volgende dag krijgen

bericht als het verstuurd wordt en je kan het pakketje volgen op de trackservice

Assortiment
je kan zo gek niet noemen van fotospullen of ze hebben het.

gewoon GOED !!!

HenkL7 06-09-2013

alles vrij duidelijk

gemakkelijk

ruim voldoende

spreekt voor zich zelf

Extra toelichting
blijf de website interessant vinde

Jlu84 06-09-2013 In de winkel gekocht

Alles in duidelijke categorieën en merken onderverdeelt. Als je iets zoekt kost het maar een paar seconden/klikken om het te vinden.

Assortiment
Bijna alles weet ik hier te vinden

Aanbeveling
Zelf heb ik om eerlijk te zijn jullie site nog nooit gebruikt om iets daadwerkelijk aan te schaffen (voor grote bedragen ga ik vaak nog naar de winkel). Maar de site vind ik zeer prettig in gebruik en is duidelijk. Dus als iemand iets online wilt bestellen zou ik deze site zeker aanbevelen

Extra toelichting
Zoals ik al beschreef heb ik nog nooit daadwerkelijk bij jullie site iets aangeschaft. Maar ik gebruik jullie site eigenlijk wel bij al mijn aanschaffing! Op mijn gemak kan ik alle mogelijkheden bekijken en alle specificaties rustig doorlezen om te beslissen welk product ik wil. Met deze informatie ga ik naar de winkel en koop daar mijn product. Tot nu toe heb ik er steeds nog voor gekozen om in een winkel te kopen. Vind het prettig om het van te voren toch nog in mijn handen te bekijken. En vooral als er nadat ik iets heb aangeschaft iets mis blijkt te zijn of iets met de garantie het (voor mijn gevoel) prettiger en veiliger vind dat ik dan weer ergens binnen kan stappen

1456 06-09-2013

Alles is aanwezig, of wordt in korte tijd geregeld.
Ruilen kan nagenoeg altijd. Voor de man/vrouw met de kleinere portemonnee erg makkelijk.

Na een defect aan een onderdeel van mijn statief, werd gelijk gezorgd voor een nieuwe. Kundig personeel.

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe nodig had, was in de winkel aanwezig. zowel voor mijn fotografie als Gopro hobby.

Aanbeveling
Op een schaal van 1 tot 10, een 9.
Ik hoop dat hij even enthousiast zal worden als ik.

Extra toelichting
Over het algemeen een prima winkel om naar toe te gaan. Niet alleen om te kopen, maar ook voor advies.

Hans de Klerk Fotografie 06-09-2013

Overzichtelijk.

Zeer snel geholpen.

Zeer ruim en kwaliteit.

Aanbeveling
Ik kom al jaren bij Cameraland en voor mij is het net een snoepwinkel.

Top zaak.

Mitch agelink 06-09-2013 In de winkel gekocht

Marlies Renkens 06-09-2013 Via de website gekocht

Ik bestelde en kreeg wat ik zocht. Kon dit gemakkelijk vinden op de site.

Had het bestelde een dag later al in huis en was daar natuurlijk heel blij mee.

Assortiment
Ik kon in de zaak kijken en zag een groot assortiment.

Aanbeveling
Ik heb het al aan mijn mede cursisten (foto cursus) verteld en aanbevolen.

Extra toelichting
Een geweldig ruim assortiment en zeer snelle service. de bestelling wordt prima afgehandeld en tijdig bezorgt, zelfs een klein bestelling. Een zeer duidelijke website, waar alles goed te vinden is, zelfs voor een amateur zoals ik ben. Dat is altijd prettig om terug te gaan voor volgende online aankopen.

Erol64 06-09-2013

overzichtelijke indeling

goed bereikbaar via mail en telefoon

Assortiment
bijna alles is er wel te vinden

Aanbeveling
betrouwbaar, goede service en goede prijs

Extra toelichting
gewoon prima ! weinig op aan te merken en betrouwbaar in kwaliteit, prijs en service

MSt230466 06-09-2013

Nieuwe producten en artikelen worden snel en goed getoond/ besproken. Goede informatie

Prijs/snelheid levering/ bereikbaarheid service

Assortiment
Alles is er, van budget tot professioneel

Extra toelichting
Al een aantal keren een aanschaf gedaan bij cameralens. Lees nog steeds graag hun info over de nieuwe producten. Service is écht goed bereikbaar en vlot afgehandeld. Dat zie je niet veel bij de grote retailers, maar hier absoluut wel

Johan Habing 06-09-2013 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk en voor een digibeet goed te gebruiken

Jullie service is uitstekend, als iets tijdelijk niet leverbaar is wordt je direct op de hoogte gesteld.

Assortiment
Prima en breed assortiment, van software tot objectieven. Van fotostudio tot cursussen. Kortom voor elk wat wils.

Aanbeveling
Ik kan iedereen Cameraland aanbevelen. Neem ook eens een kijkje in de fysieke winkel!
Echt de moeite waard.

Extra toelichting
Een no nonsens (web)winkel waar de klant nog als koning behandeld wordt en service en garantie vanzelfsprekend zijn.

bertrammeijer 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Assortiment
Helaas niet zo veel te koop voor mijn Olympus dslr's

Aanbeveling
Ik beveel Cameraland altijd als eerste aan bij anderen.

rtitawano 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De opbouw van de site is logische en daardoor klantvriendelijk ingericht. De productenlijn is eenvoudig te te raadplegen, en er is voldoende informatie over de producten voor handen. Bestellen is kinderspel.

Snel antwoord via de email. In de winkel wordt de tijd genomen om je potentiele aankoop toe te lichten, of mogelijke opties kenbaar te maken.

Assortiment
Ruim assortiement. Eigenlijk zo'n beetje alles wat je als fotograaf nodig zou kunnen hebben.

Extra toelichting
Het is een eindje rijden vanuit mijn woonplaats maar de moeite waard. De professionele manier waarop je te woord wordt gestaan is doorslaggevend.

cor-boers 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

winkel op enige afstand van woonplek

wordt keurig geregeld

Assortiment
weinig is niet aan wezig

rijke voorlichting

Extra toelichting
goed om je zaak mee te doen

Selma I. 06-09-2013

Cameraland heeft alles in de winkel, alles op fotografiegebied is hier te vinden. Van simpele lens tot de meest zware telelens. Van leuke verrekijker tot nachtkijker.Iedereen kan hier voor ieder budget terecht.

Regelmatig kom ik in de winkel. Altijd is het druk. Maar altijd wordt er voor iedere klant alle tijd genomen. Geen onderscheid gemaakt. Camera even schoonmaken? Geen enkel probleem. Even een lens proberen? Natuurlijk, dat kan altijd.

Assortiment
De winkel is niet overbemeten groot. En toch is hier echt alles te vinden op foto gebied. Alle merken, alle lenzen, fotoboeken, fototassen, verrekijkers, statieven - ik kan niets opnoemen wat ik in deze winkel nog gemist heb.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al aanbevolen en al meerdere vrienden hebben hier hun fototoestel daarna gekocht.

Extra toelichting
Het is vooral de rust en de professionaliteit waarmee je in deze winkel als klant geholpen wordt. Hier wordt echt aandacht besteed aan klanten. Kennelijk weten mensen dit, want er wordt ook rustig op de beurt gewacht. Advies wordt eerlijk gegeven, nooit opgedrongen. De keus is altijd aan de klant. En aan iedere medewerker kan alles gevraagd worden, iedereen heeft op alles een antwoord. Er wordt altijd getracht, het de klant naar de zin te maken - of deze nu wel of niet iets koopt. Of deze klant nu voor een hele simpele camera komt of voor juist een zeer dure, in benadering naar de klant merkt niemand dit verschil.

Y. de Graaf 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte.

Zeer professioneel personeel zodat je met een uitstekende uitleg en samen in goed overleg komt tot een voor jou meest passende keuze van materiaal.

Assortiment
Meer dan voldoende aanwezig.

Aanbeveling
Een aanrader voor zowel mensen met fotografie ervaring als zonder deze ervaring.

Huib Theunissen 06-09-2013 Via de website gekocht

Snelle levering,overzichtelijke webshop.

Goede ervaring mbt. tot technische vragen of problemen.Zowel telefonisch als E-mail

Assortiment
Zeer ruime keuze,in alles wat met fotografie te maken heeft.

Aanbeveling
Prettige en eerlijke winkel om zaken mee te doen.

Extra toelichting
Cameraland is niet alleen een fijne winkel om zaken mee te doen,bovendien hebben ze een leuke en leerzame actieve facebook-pagina waar je met vragen terecht kan,tips gegeven worden en foto resultaten getoond worden.

johanjanssens76 06-09-2013

Het is makkelijk vooraf te kunnen vergelijken tussen de modellen zonder dat je de deur uit moet, de info op internet is zeer nuttig en vooral overzichtelijk

zeer goede service, snel, correct en via de telefoon wordt je ook zeer goed en vooral vriendelijk verder geholpen. ook de verzending naar Belgie is snel en correct

Assortiment
zeer ruim assortiment over de ganse lijn, ik durf wel eens kijken als het buiten slecht weer is of ik me verveel of er niets nieuws of nuttigs bijgekomen is wat ik zou kunnen gebruiken

Aanbeveling
ik zou het zeker nog doen, ik maakte voorheen reeds al wat reclame ;o)

Extra toelichting
gewoon weg een top-site, ik durf er op verwedden dat bijna iedereen dat zal beweren !