Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1054 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Mount orange 06-09-2013 Via de website gekocht

handige site

veel keuze

heldere site

duidelijk

Finn Magendans 06-09-2013 Via de website gekocht

met 2 of 3 klikken ben je daar waar je naar op zoek bent.

Ik heb er geen ervaring mee. Door reviews te lezen las ik dat het wel goed zit met de service.

Assortiment
Een diversiteit van merken, kwaliteiten, amateur of semi professioneel. Van camera tot cursus.

Aanbeveling
Er zijn heel wat webwinkels op internet. Vaak is het onduidelijk, wordt er meer belooft dan later nagekomen en blijken de aanbiedingen niet leverbaar. Dat is nu net het verschil. Cameraland denkt mee in oplossingen!

Extra toelichting
Door het zoeken naar een nieuwe spiegelreflex camera kwam ik vorige maand op de site van cameraland. Zocht naar reviews over deze webwinkel. Ging vergelijken in het aanbod, de prijs, mogelijke service en of dit ook is waargemaakt. Zodra mijn spaarpot voldoen is gevuld ga ik mijn aankoop doen. Toen bleek dat er ook winkels zijn waar je de producten kunt vasthouden, testen en extra uitleg kunt vragen, dacht ik. Bijzonder, prijsbewust, groot assortiment, service vriendelijk en ook nog een scherpe prijs.

dutchderk 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te bestellen, heel ruim assortiment, maar voor bezichtigen helemaal naar Alkmaar

Vooral inruil service prettig

Scherpe prijzen, goed assietiment

p.grim 06-09-2013 In de winkel gekocht
ALKMAAR

duidelijk en helder te begrijpen. Al voor jaren Nikon gebruiker

Nog niet zo lang geleden voor een schoonmaak actie in de zaak geweest voor mijn Nikon en daar viel me op zo goede bediening was

Assortiment
alles wat je hartje begeert

Aanbeveling
Al zo vaak gedaan, geen idee hoeveel

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de vakmanschap en bediening van het personeel.

arendwiersma 06-09-2013

Je word altijd snel geholpen en als je weet wat je zoekt, dan kun je snel weer buiten staan

Goede service, of je nu een aankoop doet of niet, je kunt altijd terecht met vragen. Medewerkers zijn ook een ware bron van kennis mbt cameras en toebehoren

Ruim assortiment

Extra toelichting
Ik raad cameraland bij iedereen aan die de stap naar fotografie wil maken in het segment boven compact cameras

Nico-10 06-09-2013

Alles gaat met gemak.

Valt niet op te zeggen.

Meer dan voldoende keus

Aanbeveling
Ik heb de winkel al bij mijn vrienden en kennissen aanbevolen.

Alles is gewoon goed.

wesley klijnstra 06-09-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden en goed overzicht

snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden

Assortiment
natuurlijk hoe meer camera spullen en accessoires hoe beter maar ziet er goed uit

Aanbeveling
een goede winkel voor alle camera spullen en makkelijk te bestellen

Extra toelichting
een paar keer wat besteld niet echt grote dingen maar met de goede service en snelle levering ben ik zeer tevreden. TOP ga zo door

henkko27 06-09-2013

Het gemak van thuiswinkelen bij een prachtige webwinkel.

Goede en vooral snelle service

Assortiment
Ze hebben zoveel dat vanzelf deze site bezocht wordt zonder bij na te denken

Aanbeveling
Als men mij vraagt waar dan noem ik meteen deze webwinkel

Extra toelichting
Altijd leuk om een goed bedrijf te vernoemen en te beoordelen en dit is er een van...

Jan Tinga 06-09-2013 In de winkel gekocht

Elbee 06-09-2013

de site is overzichtelijk

De service is uitstekend. Toen ik eens een filter besteld had, dat niet op voorraad bleek te zijn, werd mij per omgaande een duurder filter geleverd waar ik niet voor hoefde bij te betalen

Assortiment
Ik mis nog wel eens wat dingen in het assortiment, vnl accessoires zoals draagbanden, soorten flits-triggers e.d.

Aanbeveling
Ik heb altijd goede ervaringen met Cameraland gehad. Jammeer dat ik ver van de winkel woon, maar online bestellen gaat gemakkelijk

Extra toelichting
Meerdere keren heb ik online bestellingen geplaatst bij Cameraland. Bij vragen of problemen word je door de klantenservice gebeld. Toen ik eens met spoed een rugzak nodig had voor mijn vakantie, heeft men z'n uiterste best gedaan om die op tijd bij mij te bezorgen

zurrik 06-09-2013

vandaag besteld morgen in huis en zeer goed verpakt

n Redged gekocht die zou gebruikt zijn.Nou ik heb gekeken en gekeken maar hij is niet van nieuw te onderscheiden ik zie er helemaal niks aan.Dus in mijn ogen splinter nieuw

Assortiment
alles kan ik er vinden en ook veel goede informatie

Aanbeveling
dat doe ik al bij iedereen als we het op fotograferen hebben

Extra toelichting
n hele fijne zaak waar ik zeer zeker n keer naar toe ga nu nog online besteld en toen tel. contact gehad zeer goed geholpen door n zeer vriendelijke verkoper. één min puntje vind ik dat je niet per acceptgiro kaart kan betalen (ik kan niet internet bankieren)

Rob van der Waal 06-09-2013

gebruikers vriendelijke site!

Aanbeveling
correct, korte levertijd scherpe prijzen

gewoon goed! een aanrader

patrick Bij 06-09-2013

Duidelijke interentpagina en geen dubbele bodem. Gemwk voor mij dat het een goede zaak is die dichtbij zit. Prijzen altijd goed concurerend

Je volet je welkom als er wat is en de ontvangst is prima.

Assortiment
Volgesn mij is alles wat nodig is te verkrijgen. Voorraad is ook voldoende volgens mij

Aanbeveling
Prijs erg goed icm service.

Extra toelichting
Zeer goede winkel, zowel viainternet als in dewinkel zelf

Elli van der Giessen 06-09-2013

De winkel is dicht bij en heeft hele bekwame medewerkers

Bij alle vragen die je hebt, krijg je een duidelijk antwoord. Als je weer thuis bent, heb je de antwoorden op al je vragen

Assortiment
Voor alle apparatuur die ik de laatste jaren aangeschaft heb, kon ik hier terecht. Als iets niet op voorraad was, werd het meteen besteld en was het er binnen de kortste keren.

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over deze zaak. Dus als iemand mij vraagt, waar ik mijn foto spullen aanschaf, geef ik altijd het adres van Cameraland door. Dus ik zou niet aanbevelen, maar ik beveel al tijden aan!

Extra toelichting
Ik ben gewoon heel tevreden over Cameraland, hun service en hun assortiment.

cor houet 06-09-2013

Henk Langelaar 06-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk adequate voorlichting. Reële prijsstelling.

John van I 06-09-2013

Via de site was het heel gemakkelijk het juiste en door mij gezochte artikel te vinden. Betaling geen probleem.

De deskundigheid/professionaliteit van het winkelpersoneel kwamen bij mij zo overtuigend over dat ik besloot om hier mijn aankopen te doen.

Assortiment
Bij mijn eerste bezoek in Alkmaar was ik verbaasd van de enorme sortering aan artikelen. Ik heb van mijn leven nog nooit een zaak gezien die zoveel producten/sortering had,

Aanbeveling
Je hoeft niet naar een andere winkel. Hier hebben ze het wat je zoekt en vraag maar aan het personeel ze weten overal raad mee en hebben van alles verstand.

SkyDancer1972 06-09-2013

Je kunt heel makkelijk op de site kijken wat Cameraland heeft.

Als je vragen hebt over een product, is een mailtje snel geschreven. In tegenstelling tot andere bedrijven, krijg je ook echt goed antwoord waar je iets aan hebt.

Assortiment
Erg ruim, van poetsdoekjes voor je lees tot boeken en lenzen. Heel uitgebreid, in verschillende prijsklasse.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanprijzen. De mensen zijn erg hulpvaardig en doen alle moeite voor hun klanten. Snap je iets niet, dan zullen ze het je uitleggen.

Extra toelichting
Cameraland is DE fotozaak met betrouwbare mensen, die goed advies geven en weten waar ze over praten. Als je een mailtje schrijft met een vraag wordt je niet afgescheept met een standaard antwoord. Ze doen hun uiterste best om je de dingen uit te leggen als je het niet begrijpt. Deskundig advies op elk gebied. Van lens tot filter of zonnekap.

atosan 06-09-2013 In de winkel gekocht

Goede duidelijke layout.
bestel process makkelijk.
Professionele uitstraling.

De mensen bij cameraland.nl zijn gepassioneerd over de producten die ze aanbieden. verkopen dus geen spullen waar ze zelf niet achter staan.

Assortiment
Geen andere site gevonden met zo een groot aanbod.

Aanbeveling
De afhandeling van de gekochte producten liep vlekkeloos. alles dik in orde.
ook kwa aftercare kan je hier goed terecht, staan 24/7 voor je klaar.

Extra toelichting
Kreeg echt het gevoel dat de mensen van zaken afwisten, totaal niet zoals een keten als bv mediamarkt waarbij ik het gevoel heb dat het alleen maar om verkoopcijvers gaat. hier verkopen ze je liever iets waar ze zelf 100 procent achter staan, en anders liever niet. dat is denk ik waar vele consumers naar zoeken. Ga zo door.

Arjan19621004 05-09-2013

Alkmaar is voor mij niet echt om de hoek (Almere)

Vragen worden snel beantwoord. Nemen de tijd voor uitleg. Zeggen ook als ze er zelf niet achter staan

Assortiment
Het meeste is er wel te vinden of te betellen

Aanbeveling
Geen slechte ervaring gehad, een winkel waar ze de tijd voor je nemen (soms irritant als je zelf staat te wachten)

Ria van Doorn 05-09-2013 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren

Goed onderlegt personeel die je van uitstekend advies voorziet

Groot assortiment op voorraad

Aanbeveling
Ik was echt onder de indruk van de bekwaamheid van het personeel

Extra toelichting
Ik ben ontzettend goed geholpen, personeel nam alle tijd en adviseerde heel goed zonder dat ik het gevoel kreeg iets opgedrongen te krijgen

Nickles 05-09-2013 Via de website gekocht

het menu is even wennen maar als je het even doorhebt werkt het geweldig

het is nikon servies niets niks mee

Assortiment
Het is een mooie kamera naast je spiegelreflex als je die eens niet wil meenemen. ideaal voor straatfotografie.

Aanbeveling
Zelf heb ik al twee foto liefhebbers de kamera geadviseerd die achteraf dol enthousiast waren van hun aankoop

Extra toelichting
"Super ding" echte Must hef"

wumsel1 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik heb ervaren dat ik niet tevreden ben over mijn Nikon 300s en er niet of nauwelijks naar is geluisterd laat staan geadviseerd

Assortiment
Niet altijd is camaraland concurrerend meestal zijn jullie iets duurder

Aanbeveling
Er is voldoende keus en kennis aanwezig

Patrick Beuken 05-09-2013 Via de website gekocht

+ filter mogelijkheid op productaanbod aanwezig
- te weinig filters

+ snelle reacties op mail, nette levering

zeer uitgebreid

Extra toelichting
Groot pluspunt van Cameraland is de kennis die men in huis heeft. Cameraland is duidelijk geen dozenschuiver.

Ralf_ 05-09-2013

Ik vind het belangrijk dat een webwinkel ook een echte winkel heeft. Zeker Cameraland die bij mij in de buurt zit is erg makkelijk!

Ook de camera die ik niet bij Cameraland gekocht had, werd gratis nagekeken, super! De medewerkers van de winkel hebben ook echt verstand van wat ze verkopen.

Assortiment
Eigenlijk zouden ze hiervoor een onvoldoende moeten krijgen. Gewoonweg te veel keus.

Aanbeveling
Hier is een klant nog koning!

Extra toelichting
Ik vind cameraland een fijne (web)winkel waar ik graag even naar binnen loop, zowel in het echt als virtueel.

Jan Hoosbeek 05-09-2013 Via de website gekocht

Zo bestelt, zo ontvangen!

Voortgang bestelling via de mail en vragen worden snel beantwoord.

Assortiment
Enorme keuze en meer dan dat. Informatie, events kortom zeer levendig.

Bovenstaande zegt genoeg.

Extra toelichting
Kortom, ik kan iedereen cameraland.nl aanbevelen

hj.blinkhof 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Heerlijk dichtbij en veel op voorraad!!!

Tweede hands lenzen en perfect advies.

ruime directe voorraad.

Erg fijn winkelen.

Extra toelichting
snelle online shop met zeer actuele voorraad. Erg fijn om te shoppen zowel online als in de winkel.

Moontje66 05-09-2013 Via de website gekocht

Ik vond heel snel alle producten die ik nodig had, de betaling ging heel makkelijk via Ideal en twee dagen later had ik alles in huis

De service is prima, als er vragen zijn worden deze snel beantwoord. De levering was binnen twee dagen binnen.

Assortiment
je kunt uit verschillende producten kiezen uit een breed assortiment, overzichtelijk en duidelijk.

Aanbeveling
Ik geef als adres altijd cameraland.nl door, zodat iedereen kan ervaren wat een fijne webshop en winkel dit is!

Extra toelichting
Ik ben enorm tevreden over cameraland, groot assortiment met voor ieder wat wils. Hier moet je zijn voor je camera en/of alle toebehoren, Hier slaag je altijd!

jefe 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles makkelijk op de website te vinden

Klantvriendelijk en zeer deskundig personeel

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid

Aanbeveling
Dat doe ik regelmatig! Goede sortering en deskundig personeel, duidelijk en eerlijk advies bij aankoop!

Wim0001946 05-09-2013

alles is heel snel te vinden, duidelijk en overzichtelijk

altijd snel thuis en netjes verpakt

Assortiment
ruime keus voor elke fotograaf

Aanbeveling
ik ben zeer tevreden en ken geen betere webwinkel

Extra toelichting
zoals ik al in de losse items aangaf een heel vertrouwd adres

Webbes 05-09-2013

Goed toegankelijke website

Snelle verzending en goed verpakt

Assortiment
Brede keuze van camera merken en toebehoren

Goede ervaring

Extra toelichting
Informatie op website goed te vinden Snelle verzending

Driessen-1970 05-09-2013

via internet orienteren en in de winkel kopen. Van te voren weet je ook al dat het op voorraad is of niet.

Vlak voor mijn vakantie werkte mijn camera niet goed. Op de laatste dag naar Cameraland gegaan. eea is daar prima opgelost, evt. had ik zelfs een leencamera mee mogen nemen naar Costa Rica.

Assortiment
Ruim assortiment, genoeg keus, ook voor in de studio

Aanbeveling
Voor goed advies en duidelijke uitleg, zodoende een 9.

Extra toelichting
Goed advies, scherpe prijzen en goede service. Prima winkel om foto-apparatuur aan te schaffen.

mar61 05-09-2013

Er staat wel heel veel op de site, maar b.v. zijn soms best moeilijk te vinden

prima service, producten worden snel opgestuurd, personeel weet er echt veel van

er is gewoon heel veel

Aanbeveling
prima winkel, betrouwbare webshop, kennis van zaken, heb 'm al vaker aanbevolen

Extra toelichting
prima winkel, betrouwbare webshop, kennis van zaken

Robert1812 05-09-2013

Even wennen, maar prima webshop.

Niets is teveel

Assortiment
Nooit eerder een winkel gezien met zo'n brede collectie!

Aanbeveling
Heerlijke winkel. Snoepwinkel voor de fotograaf.

Extra toelichting
Een kleine winkel met breed assortiment. Veel kennis en klantvriendelijk. Wat wil je nog meer ?

joost tanis 05-09-2013 Via de website gekocht

de site werkt gemakkelijk en is duidelijk

als je vragen hebt helpen ze je goed en duidelijk.

heel ruim assortiment

kant gericht

Extra toelichting
goede internet winkel want ze willen niet alleen het dure verkopen maar juist het product dat bij je past.

emilief 05-09-2013

overzichtelijke website
makkelijk bestelproces, logisch
betaling ging ook eenvoudig
fijn om rond te neuzen op de website.

heb zelf alles kunnen vinden, zodoende geen vragen hoeven stellen. Maar de tegemoetkoming op de website is reuze vriendelijk en heeft een heel betrouwbare uitstraling

Assortiment
veel ruimer dan ik verwachtte. prijs is zeker concurrerend!

Aanbeveling
ben heel enthousiast over dit bedrijf!

Extra toelichting
ik vind Cameraland een bedrijf waar ik heel enthousiast van word! Volgen via facebook vind ik een bijzondere aanvulling, vanwege de tips, de aanbiedingen en de prachtige foto's waar ik van geniet. Bovendien is het fijn dat je elke dag een vrolijk "goedmorgen"toegewenst krijgt!

EvaLP 05-09-2013

Makkelijke manier van bestellen en zoeken via de site.

Supersnelle service en bezorging! Klein statiefje er bij cadeau gekregen.

Assortiment
Ik heb een tweedehands camera gekocht via Cameraland voor nog geen kwart van de prijs en het werkt allemaal perfect en ziet er prima uit!

Aanbeveling
Betrouwbaar, snel en goed bereikbaar.

Extra toelichting
Cameraland.nl is goed bereikbaar via alle kanalen, geeft goede service en pakketjes worden snel geleverd. Geen onnodige of vervelende dingen voordat je kunt bestellen en achteraf geen eindeloze mailtjes maar via facebook wel leuke tips (en daar kun je zelf bepalen of je die wil zien ja of nee).

wontolla 05-09-2013

Alles is overzichtelijk en anders wordt het onmiddellijk gehaald

Er is altijd ruim tijd voor je als je met een probleem komt en zeker als je wat wilt aanschaffen

groot en ruim gesorteerd

Aanbeveling
iedereen die van fotograferen houdt moet deze zaak kennen

Extra toelichting
Ik vind Cameraland ene prettige winkel waar je altijd goed wordt geholpen en voorgelicht

Henk N. Bom 05-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Mooie webpage, mooie winkel en heel deskundig personeel! En scherpe prijzen.

rondegrootproducties 05-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijker kan niet

Zoals het hoort

Assortiment
Je kan niet alles in huis hebben maar cameraland zit er dichtbij

Zie de 3 punten hier boven

EHT 05-09-2013

Via facebook en de eigen overzichtelijke site tal van tips en gemakkelijk te vinden camera,s en tiebehoren.

Snelle afhandeling van de bestelling. Geen problemen , dat is ook service!

Kan het ruimer?

Aanbeveling
De winkel heb ik al meerdere malen aanbevolen.

Berber 95 05-09-2013

De website is heel duidelijk en zeer toegankelijk. Ik ben dyslectisch en dit is een van de weinige websites waar ik daarvan geen last ondervind. Er zijn veel producten overzichtelijk en gerangschikt. Heel goed.
Bestellen is heel gemakkelijk en snel net zoal het betalen.

De service is fantastisch.
Ook na een paar weken kon ik een en ander ruilen. Terwijl ik al een en ander had uit geprobeerd. De bereikbaarheid is zeer goed. Men neemt alle tijd om je te woord te staan. En geen een vraag doen ze af als onzinnig. Je wordt als klant er serieus genomen.
De levertijd is snel, zeer snel.

Assortiment
Alles wat ik heb aangeschaft op het gebied van fotografie heb ik bij Cameraland gekocht. (camera, lenzen, statief, fototas, etc etc. Mijn merk is Nikon. Alles wat ik daar voor wil hebben Ii er en anders willen ze het zelfs voor mij bestellen.

Aanbeveling
Ik stuur regelmatig mensen naar Cameraland toe. Daar moet je zijn als je info wilt hebben. Ze nemen alle tijd voor je. Ook al neem je niets af. Men blijft vriendelijk.

Extra toelichting
Voordat ik iets aanschaft ga je naar Cameraland.nl of naar de winkel. Het loont zeer de moeite. Je komt thuis met kwalitatief zeer goed materiaal. Ik ben zeer tevreden.

Renardo 05-09-2013 Via de website gekocht

Simpel en zo gepiept

Makkelijk bereikbaar en erg behulpzaam

Assortiment
Alle producten zijn snel leverbaar.

Aanbeveling
Ik geef op alle media bloggen een positivieve feedback.

Extra toelichting
Diverse malen besteld en super snel geleverd. Ook retourneren is simpel, 1 telefoontje is al voldoende kortom voor mij DE numero uno!.

Regina de Jager 05-09-2013 In de winkel gekocht
filiaal Alkmaar

Zie motivatie, hieronder

Zie motivatie, hieronder

Extra toelichting
Ik zou iemand aanraden om naar "Cameraland" te gaan omdat er een groot assortiment, merken is aan camera's en bijproducten in verschillende prijsklasse! Daarnaast een goede service betreft advies, voorlichting en kennis! Veelal ook voordeel aanbiedingen. Je hebt ook de keuze in aankoop tussen online of fysiek! Wat ik ook heel goed vind dat als je het nodig hebt een cursus kan volgen! Dus " Cameraland" van alle markten thuis!!!

bianca van oers 05-09-2013

overzichtelijke website

snelle levering

Assortiment
groot assortiment met voldoende keus, met een goede prijs verhouding

zou hem zeker aanbevelen
erg vertrouwd voor mij

Extra toelichting
Prettige winkel om online aankopen te doen

Ruud kolijn030 05-09-2013

Goede overzichtelijke website, makkelijk en snel kunnen bestellen. Ook juiste en goed gegevens bij de artikelen.

Uitmunten! Ze nemen de tijd voor je, zowel in de winkel, als aan de telefoon. Ze weten waar ze over praten en geven goede adviezen. Ook als er een goedkopere oplossing is!

Assortiment
Ze hebben bijna alles in huis en als het er niet is, bestellen ze het voor je!

Aanbeveling
Kortom super geregeld en altijd vriendelijk en niet zo opdringerig!

NRomijn 05-09-2013 Via de website gekocht

Alles wat je zoekt is gemakkelijk te vinden. Het is overzichtelijk en je kunt zelf volgorde aangeven. Ideaal!!

Als je iets wilt weten word he professioneel te woord gestaan. Leertijden zijn super snel.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Het is eigenlijk nog nooit voorgekomen dat ik iets niet hen kunnen vinden wat ik zocht.

Aanbeveling
Zeker! Als ik iets zoek, prive of zakelijk, kijk ik altijd eerst op Cameraland.nl. Dat gun ik een ander ook!

Extra toelichting
Cameraland is een veelzijdig bedrijf wat met haar tijd meegaat. Voor zowel de particuliere- als zakelijke gebruiker kan er gemakkelijk zijn weg vinden en de prijzen zijn vaak zeer aantrekkelijk.

Henk Hogendoorn 05-09-2013 Via de website gekocht

simpel

goede ervaring

Assortiment
zeer uit gebreid voor elke beurs.

deskundig personeel,vlotte service.

Extra toelichting
Totaal plaatje van een fotozaak oude stijl,Bijna alles in huis voor een redelijke prijs.

Inge73 05-09-2013

Mooie duidelijke website

Echt heel uitgebreid. .

Extra toelichting
Ruime keus en goed advies van mensen met de benodigde kennis. Dus ook voor specifieke zaken kun je er terecht.

Eric.D 05-09-2013