Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Sabrina en Michel 05-09-2013

Omdat erg deskundig personeel aanwezig is

Nemen de tijd voor je

Assortiment
Het assortiment is zowel breed als diep

Aanbeveling
Vooral door de bovenstaande aspecten.
Je voelt je heel snel op je gemak.

Extra toelichting
Nette winkel en deskundig personeel, geen moeilijke taal maar gewoon begrijpbaar

langevliet fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

eenvoudig te bestellen en handig op elke pagina contact info

bij vragen over je bestelling duidelijk antwoord en flexibel

Assortiment
veel in voorraad! en gemiddeld meer keuze dan in een standaard foto winkel.

Aanbeveling
Fijne winkel met goede kennis in huis.

Extra toelichting
Kundig personeel en een gedegen advies en een duidelijke website met een goed filter systeem.

sandra cammeraat 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Via internet altijd een duidelijk overzicht van de voorraden. Maar ook specifieke wensen, vragen worden online als in de winkel prima behandeld

De aftersales is buitengewoon. Van uitleg over je nieuwe camera en toebehoren tot hrt even voordoen hoe je je camera reinigt,
Zelfs ruim een jaar na dato van aanschaf van een filter werd bij een defect zonder het bonnetje te vragen een vervangende verstrekt

Assortiment
Ik als amateurfotograaf kan voor alles terrecht bij cameraland. Zowel online als in de winkel zelf.

Aanbeveling
Zonder meer een tevreden klant. Personeel geeft duidelijk aan wat wijsheid is en wat niet bij je aanschaf. Geen commerciele verkoop priet praat, maar goed persoonlijk advies.

mrls15 05-09-2013

Goede service bij inruilem van occasion lens

Genoeg keus.

Aanbeveling
Personeel wat verstand van zaken heeft. Dat wil je toch als je een camera koopt.

WebChar 05-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Redelijk makkelijk maar soms zijn producten wat moeilijker te vinden en daarom een 7 en niet hoger

Gewoon goed. Meer valt er niet over te zeggen. Valt ook betrouwbaar aan en er is een winkel waar ik wel eens binnen loop. Geeft goed gevoel

Assortiment
Ruim aanbod. Ook de niet zo gangbare artikelen zoals studio- doek en lampen prima te koop

Gewoon.

Dick en Mira Hoogenboom 05-09-2013

Verschillende malen zijn wij met kleine en grote problemen terug gekomen en zonder wanklank werden onze problemen verholpen.

Assortiment
Soms is het te uitgebreid in de nu nog kleine winkel, maar dat wordt straks allemaal beter in het nieuwe onderkomen.

Aanbeveling
Op grond van onze ervaringen bevelen wij Cameraland van harte aan. Zowel voor amateur als prof is het een topzaak.

Extra toelichting
Wat moet ik aan bovenstaande nog toevoegen???

Lltrouser 05-09-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijk, en eenvoudige menustructuur

In de winkel goede en duidelijke service. Mogelijkheden worden goed afgewogen.

Assortiment
Ik heb zelden een winkel meegemaakt met zulk uitvoerig assortiment

Aanbeveling
Voor elke fotoliefhebber wat wils

Extra toelichting
Ik volg cameraland al even via facebook en de website. Ik kijk gewoon niet meer op andere sites. Zo uitvoerig. Leuke acties en aanbiedingen. Prima dus

Skein janternas 05-09-2013 Via de website gekocht

Bij cameraland hebben ze bijna al de spullen die je nodig zou kunnen hebben, het is dus erg gemakkelijk dat je op 1 winkel altijd terecht kan.

Prima service, nog nooit problemen gehad.

Moving Pictures 05-09-2013

Het is wat uit de buurt maar via internet toch heel dichtbij.

Mensen met kennis die de tijd voor je nemen, ook als het druk is.

Assortiment
Nog nooit een nee tegengekomen.

Aanbeveling
Ieder is vrij in z'n keuze maar dit zijn de kenners in deze omgeving!

Extra toelichting
Prima zaak waar ze altijd de tijd voor je nemen of je nou een dure lens of een goedkope compact haalt.

Tamara Bakker 05-09-2013 In de winkel gekocht
Almaar

Cameraland.nl is een duidelijke gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site.
Opvallend zijn de gekozen kleuren welke rustig zijn aan de ogen waardoor rondkijken op de site prettig is. De gekozen kleuren/kleurstelling zullen ook een groot publiek aanspreken en zijn zeer herkenbaar.Het gekozen lettertype leest vlot en de bediening van de buttons op de site is ook duidelijk, de site is snel van laden.

Vragen worden vlot beantwoord voor iemand iets aankoopt en twijfels of vragen heeft en achteraf kan men ook goed terecht wanneer iets niet lukt of men iets niet snapt. service reikt verder dan een opdringerig aankoop advies. zelfs met een vraag over een niet via Cameraland.nl aangekocht product kun je terecht is ons opgevallen. advies en informatie komen van kundige en deskundige mensen waar je iets van aan kunt nemen.

Assortiment
De keuze is reuze zullen we maar zeggen, maar niet zo verschrikkelijk divers dat er geen keuze meer valt te maken. Voor ieder wel wat wils,van hobbymatig fotograaf tot geoefende of zelfs professionele plaatjesschieter. In vele prijscategorieën, met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.In vergelijking met vergelijkbare zaken zeker niet de duurste partij.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen,Reeds meerdere keren gedaan ook. De naam blijft ook lekker hangen en dat is een voordeel, maar de service blijft nog langer hangen en dat is zeer prettig, je durft de site ook aan te bevelen, je zult er niet mee voor schut gaan.

Extra toelichting
Wanneer je wat wilt hebben of gebied van camera, beeld en of geluid is Cameraland.nl een zeer goede optie om eens te bekijken. Zeer duidelijke omschrijvingen van de producten maakt dat het juiste product vinden geen onmogelijke opgave is, wanneer je je eigen wensen kent kun je vlot en naar eigen portemonnee shoppen. het bedieningsgemak en de snelheid van het laden van de diverse pagina's maken winkelen en lezen op deze site ook prettig. Producten worden zeer snel geleverd en regelmatig zijn er zeer aantrekkelijke acties.

abcymthia 05-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke tabs om mee te zoeken.
wel veel text, maar soms is dat handig

echt veel te vinden, zelfs 2e hands

heb ik al gedaan.

Extra toelichting
dit is mijn *snoep site* evenals de facebook pagina. hier kijk ik naar camera's die ik zou willen zodra ik geld heb en hier check it het kunnen van cameras die vrienden hebben gekocht.

Pauline Aalfs 05-09-2013

Alles is goed te vinden

Vooral de beurs was geweldig

Zeer compleet

Doe ik al

Prima shop

Antoon Leurs 05-09-2013 Via de website gekocht

Goede navigatiestructuur, eenvoudig en duidelijk

Snelle levering, goed verpakt verzonden. Duidelijke communicatie over status.

Assortiment
Tot nu heb ik alles kunnen vinden wat ik zocht

Zeker. Nog nooit teleurgesteld

Extra toelichting
Cameraland.nl is duidelijk, geeft goede waardevolle informatie, heeft een compleet assortiment en levert snel.

Seebe 05-09-2013 Via de website gekocht

Goed overzicht, gemakkelijk te "bedienen"

Vraag en antwoord volgen snel op elkaar. Bij problemen worden oplossingen gezocht en gevonden.

Ontzettend uitgebreid

Ben ontzettend tevreden vandaar

Extra toelichting
Fijne winkel, goede service, prijs kwaliteit is super, geen slechte ervaringen tot nu toe.

Pjotr63 05-09-2013

Duidelijk menu in hoofdgroepen, daarbinnen de mogelijkheid te kiezen op merk, prijs

Goede voorlichting en bij een klein defect aan een statief werd gelijk een geheel nieuwe meegegeven.

Assortiment
Veel is op voorraad en anders wordt er direct besteld.

Aanbeveling
Zonder meer één van de beste fotozaken van Nederland.

Extra toelichting
Al met al een bijzonder prettige site en winkel.

berthermans 05-09-2013

Assortiment
meer dan mijn hartje begeert

betrouwbaar, snel, duidelijk,
klantgericht

Extra toelichting
Het plaatsen van de bestelling was door de eenvoudige opzet van de site makkelijk. Als klant van de webshop wordt je goed geïnformeerd over je bestelling en de aflevering In trefwoorden: betrouwbaar, snel, duidelijk, klantgericht

Pinksoup 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk aangegeven artikelen, die in een nieuw venster gelezen kunnen worden; veel praktische adviezen.

Geen persoonlijke ervaring mee.

Assortiment
Heel uitgebreid assortiment in alle prijsklassen.

Aanbeveling
De site komt regelmatig ter sprake in een forum waarvan ik lid ben, met veel amateur(natuur)fotografen.

Extra toelichting
Aantrekkelijke site, met veel praktische adviezen, veel aanbiedingen van workshops en themadagen (al kan ik daar geen gebruik van maken, omdat ik in het buitenland woon). Ook de regelmatige fotowedstrijden zijn leuk, al vind ik het heel jammer dat die via facebook lopen (met als neveneffect dat vooral het aantal 'vrienden' bepaalt wie er in aanmerking komen voor een prijs).

h59 05-09-2013

duidelijk toch?

uitstekend, maar niet gaan achteroverleunen.

Assortiment
genoeg keuze, concurerend en een van de goedkoopste.(ik koop online)

heb ik al gedaan

gewoon zeer tevreden

marjan wijnberger 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je wordt heel goed geholpen en bij aankoop van een objectief o.i.d. kan je die uitgebreid proberen.

zie eerste vraag. Onlangs een nieuwe draagriem gekocht en deze werd aan de camera bevestigd en de oude is verwijderd. Zonder vragen, gewoon service.

Assortiment
Her assortiment is geweldig en er is ook kennis van zaken bij tekst en uitleg.

Aanbeveling
Gewoon een prettige winkel. Jammer dat ik zo ver weg woon, maar via de site word ik ook altijd geholpen.

Extra toelichting
Een fijne winkel, misschien een optie om een filiaal in Zeeland te openen?

Martin_Dekker 05-09-2013

Alles op de site is goed gerubriceerd en het maakt niet uit en de winkel is voor mij dicht genoeg bij om naar toe te gaan igv problemen.

Goed advies gekregen. Kwam eigenlijk voor een andere camera als waar ik de winkel mee uit liep en ben daar achteraf heel blij mee.

Assortiment
Ze combineren soms artikelen tot kits waar ze dan een actie mee houden. Dat geeft meer vrijheid dan alleen de kits die van de leverancier uit geleverd worden.

Aanbeveling
Prima winkel om in mijn omgeving de internetsite met bezoek van een echte winkel te kunnen combineren.

Loerakker 05-09-2013

Lekker thuis uitkiezen waar je naar zoekt. In de winkel kun je dat eventueel nog uitbreiden. Geen zeurende verkopers die na iedere 5 minuten vragen of je al een keuze hebt kunnen maken! (vind ik persoonlijk erg irritant)

Je bent niet zomaar een klant die "effe" tussendoor geholpen dient te worden! Men neemt de tijd voor je en geven raad en advies als je het even niet meer weet. Heel belangrijk als je (nog) geen professioneel fotograaf bent) Men laat je in je waarde.

Assortiment
Een kijkje in de winkel/website is al genoeg motivatie denk ik...

Aanbeveling
Aardige mensen. Weten heel veel af van de spullen die zij verkopen. Dus kunnen je met raad en daad bijstaan en evt. corrigeren. Ook als je alleen maar wat info wilt hebben, neemt men de tijd voor je!

Zie motivaties hierboven.

Elske Verhagen 05-09-2013 Via de website gekocht

7,3

Via facebook kan ik prima volgen wat de nieuwtjes zijn, dat vind ik fijn om te weten

Nog geen ervaring mee

Assortiment
Zeer uitgebreid en het nieuwste van het nieuwste!

Extra toelichting
Zowel de aanbiedingen als de plaatjes , fijn om te volgen

co nl 05-09-2013

het is overzichtelijk, de site werkt snel, je plaatst t in je mandje en voor je t weet heb je t in huis, zonder dat je er de deur voor uit hoeft

er wordt ook hulp geboden buiten de garantietermijn en je kan altijd bellen.

Assortiment
echt heeeeel veel keus, ik kan altijd vinden wat ik zoek.

Aanbeveling
als iemand mijn advies vraagt zou ik hem zeker aanbevelen. heb hem al eens aan mijn zwager aanbevolen, die ook geslaagd is.

Extra toelichting
een 9 omdat ik t een fijne winkel vind, waar ik graag kom , maar een 9 omdat, hoe tevreden ik ook ben, ik vind dat het altijd nog wel ietsiepietsie beter kan, dat moet het streven zijn om goed te blijven scoren

L.R. Lens 05-09-2013 Via de website gekocht

Amanda37 05-09-2013

Hele makkelijke en duidelijk indeling zodat je snel vindt waar je naar op zoek bent

Assortiment
Er zijn gigantisch veel producten aanwezig.

Extra toelichting
Super winkel met goede service en een uitgebreid assortiment

koen scherer 05-09-2013

Extra toelichting
grote voorraad, redelijk geprijsd, alleen soms wat verwarring over informatie die via de mail soms plaatsvindt

Anne Pfaff 05-09-2013 Via de website gekocht

Aanklikken en je bestelling is onderweg naar je toe

Spullen optijd binnen!

Uitgebreid!

Servicje 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op je gemak alles bekijken in de webshop en ook in de winkel. Plus in de winkel ook nog duidelijke uitleg krijgen bij vragen.

Iedereen doet er zijn uiterste best voor je.

Assortiment
Zeer compleet en uitgebreid.

Aanbeveling
Ik kan iedereen deze winkel aanraden op basis van hun kennis om het ook aan een beginner duidelijk te maken waar bepaalde producten voor zijn.

Extra toelichting
Gewoon een heel uitgebreid assortiment, goede service en ze weten waar ze het over hebben.

1234michel 05-09-2013

Zeer snelle verzending en goed mailcontact

Camerafanaat 05-09-2013

Goede zoekfunctie, filters zodat je direct de selectie krijgt die voor jou van belang is. Zo moet het.

Topzaak. Niet alleen via web, maar als je zo gelukkig bent als ik en je woont in de buurt, dan heb je "best of both worlds". Een superwebshop én de beste camerawinkel van Nederland.

Assortiment
Ik ben nog nooit onverrichterzake bij Cameraland vandaan gegaan. On- én offline.

Aanbeveling
Wat kan ik verder zeggen... Het is gewoon een superzaak. Vakbekwaam personeel, geen scholiertje op zaterdag dat geen idee heeft maar kénnis. En ze nemen de tijd voor je. Ook zeker niet onbelangrijk.

Extra toelichting
Cameraland wordt gerund door mensen met passie voor fotografie. Geen dozenschuivers, maar mensen die je helpen de juiste keuze te maken. Kom jij voor product A en denken zij dat product B beter bij je past, dan wordt dat besproken zonder opdringerig te zijn. Super.

Ank 46 05-09-2013

De mensen die daar werken kunnen echt goed adviseren en hebben heel veel verstand van de artikelen.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Goed advies, prettig geholpen.

Extra toelichting
Erg fijn dat de mensen bij Cameraland zoveel kennis van zaken hebben en de tijd voor je nemen.

M. van de Geer 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zowel via de website als in de winkel kom je altijd bij het product uit wat je zoekt

Altijd klantvriendelijk en meedenkend, kennis van zaken

Assortiment
ik heb nog nooit misgegrepen

Aanbeveling
Ik koop bijna al mijn spullen bij cameraland en dat weten mensen in mijn omgeving, ik geef dat ook altijd door

Michkos 05-09-2013

FransC1975 05-09-2013

Op loop afstand van mijn huis brede collectie en veel rand apparatuur en onderdelen

Goede kennis en zeer klant gericht

Assortiment
Goed breed in alle klasses iets te vinden

Aanbeveling
Een must om eens gekeken te hebben als foto liefhebber

Extra toelichting
Zoals reeds hierboven beschreven, een winkel met goede service en een klantgericht team

A.Cramer 05-09-2013 Via de website gekocht

De site is gewoon erg gebruiksvriendelijk.
Je vindt snel zonder poespas wat je zoekt.

Diverse keren contact gehad en altijd een goed service ervaren.

Assortiment
Ruime keuze ne voorraad tegen een prima prijs.

Aanbeveling
Al mijn argumenten zeggen eigenlijk al genoeg.
Gewoon een uitstekende site voor de foto liefhebber.

Gerardus62 05-09-2013

Martie3 05-09-2013

Goed geranschikt onder categorien en producten zijn goed te vinden.

megan1970 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

zo vanuit je huis bestellen is een stuk makkelijker en je kunt je inlezen.

netjes optijd geleverd.

genoeg.

Aanbeveling
prima levering en site is overzichtelijk.

Extra toelichting
overzichtelijk en nette levering.

Renata Jansen - fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel categorieën, zeer uitgebreid assortiment en snelle reactie op aanvullende vragrn

Indien de voorraad toch onvoldoende is wordt je direct geïnformeerd. Via mail en/of telefonisch. Snelle bezorging. Altijd bereid tot extra info. Veel inhoudelijke kennis

Assortiment
Zeer groot. Voor zowel de prof als amateur van alles te verkrijgen

Aanbeveling
Prima passend en reeel advies. Aanrader voor iedereen!

Extra toelichting
Hele fijne website met winkel zodat je ook langs kan voor advies of voelen van producten. Top zaak met zeer kundig personeel

helmerderaaf 05-09-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijk

Ook after sales is goed!

Assortiment
Van tas tot tele voor velen

Aanbeveling
Goede spullen voor een goede prijs

kakoala 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Online alles zien en bestellen

Geen problemen gehad, vriendelijk geholpen

uitgebreid assortiment

Gebruiksgemak, goed assortiment, hulpvaardig

Meneerlex 05-09-2013

Duidelijke indeling en zoekfunctie

Prima, behulpzaam en snelle reactie op e-mail

Aanbeveling
Prima webshop met goede retournering indien nodig

fotopouw 05-09-2013

keuzemenu prima leesbaar

prima

ik koop alleen nikon spullen en die zijn er 8n overvloed

combinatie van factoren

PatrickHaring 05-09-2013

EstherBak 05-09-2013

Ik zou de zoekfunctie wat uitgebreider maken.

De service in de winkel is top, wordt snel en vakkundig geholpen.
Wegens drukte op zaterdag kan het soms wel eventjes duren voordat je aan de beurt bent maar dan kan je ondertussen lekker rondsnuffelen.

Assortiment
Het assortiment is uitgebreid en je kunt niet verwachten dat alles op voorraad is.
Op de site kijken of anders van te voren bellen wanneer ze het wel binnen hebben.

Aanbeveling
Ik zou direct Cameraland noemen zodra iemand mijn vraagt omdat ik daar altijd goed geholpen wordt en ze de tijd voor je nemen.

Extra toelichting
Cameraland is voor mij de camerashop om al mijn artikelen aan te schaffen. Ze hebben gemotiveerde mensen en geven zeer goed advies. Ook de lensdagen waarop je terecht kan om de camera schoon te laten maken worden druk bezocht en ik laat hem dan ook regelmatig checken.

anita gombault 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

voorals je niet langs de winkel kan of wil is een website een stuk gemak

goed worden geholpen is wat er gebeurd dus kom je graag terug

Assortiment
veel keus en goede uileg

Aanbeveling
een goede service ,goede spullen en vriendelijke behandeling

Extra toelichting
deze winkel is gewoon in een woord super en zou het ieder aanbevelen

Zralster 05-09-2013 Via de website gekocht

Veel keuze, en snelle levering, maar net niet genoeg filialen. Ik moet ver rijden als ik het eerst wil testen bijvoorbeeld.

Goeie tips, soms een duidelijke voorkeur voor bepaalde merken over anderen.

Assortiment
Ruime keuze, maar er moet iets meer voor de Videograaf tussen zitten, zoals microphones voor je dslr en mounting rigs.

Rene van der Hulst 05-09-2013

Mocht je toch niet geheel tevreden zijn, word er altijd een oplossing gezocht.

Aanbeveling
Superwinkel! goede snelle levering, goede service

SJZIJCO 05-09-2013

Alle producten staan duidelijk duidelijk per onderdeel op de website.

Duidelijke facebook pagina met superveel leuke weetje, tip's en trucks.

Cameraland, heeft een hele goede service, ze willen je graag helpen, ook op de facebook pagina.

Assortiment
Het assortiment is buitengewoon. Heel veel keuze met voor ieder wat wils. Zowel voor beginners als de professionals. Nieuw en zelfs tweedehands.

Aanbeveling
Het is een duidelijke overzichtelijke winkel en webwinkel.

Extra toelichting
Voor zowel beginners als professional de ideale winkel. Voor tips, trucks en weetjes kun je terecht bij cameraland.nl. Leuke wedstrijden van hoge kwaliteit.

Roos Oosterbroek 05-09-2013 In de winkel gekocht
Flevoland

Zelf rondkijken, nummertje trekken en je vraag stellen. Zo kunnen anderen niet voordringen en jij neemt je tijd voor je wensen en vragen.

De medewerkers weten een hoop van de spullen af, dus kun je met al je vragen terecht. Daarnaast geven ze goede tips welke lenzen je onder andere zou kunnen gebruiken voor jouw doeleinden. Zowel voor de beginner als voor de professionele fotograaf is er goede service. Probeer alleen niet een extra mooie deal te maken of iets van de prijs af te krijgen, dat is helaas niet mogelijk.

Assortiment
Cameraland heeft een uitgebreid assortiment. Van camera's, body's en lenzen tot rugtassen en accessoires. Er is veel met elkaar te vergelijken en te testen op locatie.
Wil je een compleet pakket, dan kun je hier voor alles terecht.

Aanbeveling
Het is heerlijk om er rond te neuzen, zowel in de webshop als in de echte winkel. Ga eens naar de fysieke locatie, de koffie is heerlijk.

Extra toelichting
Al met al is cameraland.nl een goede winkel op het gebruik van camera's en accessoires. Ik ben zeer tevreden en zou mijn eventuele volgende aankopen ook daar doen.