Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1025 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Gert1122 05-09-2013

Je loopt naar binnen, de kans dat je vrijwel meteen geholpen wordt is groot.

Ze proberen je niet wat aan te smeren.
Ik kwam voor een dure lens en mij eerst een andere geadviseerd welke voordeliger was.
En hiermee kan ik ook uitstekend mee uit de voeten

Assortiment
Veel op voorraad, ik heb nog niet meegemaakt dat wat ik nodig had er niet was

Aanbeveling
Goede service en kennis van de producten.
Veel artikelen op voorraad.

Extra toelichting
Goede service en kennis van de producten. Veel artikelen op voorraad.

Ingrid Me 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke site

TOP

Ruim

Extra toelichting
Ja mooie site goed assortiment goeie service!!

janjans60 05-09-2013

ook zondags open!!!

ervaren personeel, erg vriendelijk en nemen de tijd voor je

Assortiment
breed assortiment ,dus prima zo!!

Extra toelichting
Hele prettige winkel, met fijne ervaren personeel, wij moeten er 1 uur voor rijden maar hebben dat er graag voor over!!! Gewoon Geweldig!!

rollingjohn 05-09-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk iets vinden, zoekbalk op een opvallende plaats.

Daar valt niets op aan te merken, kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

Assortiment
Assortiment is m.i. volledig en voor elk wat wils.

Aanbeveling
Wil je iets goeds voor je camera dan zoek maar niet verder, beter is er toch niet wel duurder.

Extra toelichting
Dacht dat ik toch wel volledig genoeg was, ik moest dit even kwijt dus vandaar dat ik deze beoordeling heb ingevuld.

Patrick DBCW 05-09-2013

Prima webshop

Door een fout van mijn zijde tot 3 keer hetzelfde besteld. ik belde ze, hadden ze het zelf al geconstateerd en gecorrigeerd. Perfect geregeld.

Assortiment
Goed assortiment, scherpe prijsstelling.

Aanbeveling
Inmiddels meerdere mensen geattendeerd en allemaal even tevreden!

Extra toelichting
Prima winkel waar je met een gerust hart kunt bestellen voor scherpe prijzen en waar ik snel en vakkundig geholpen werd.

Texelaar 05-09-2013

Via de site is mooi uit huis kopen en de volgende dag in huis

Als er een probleem is wordt het altijd opgelost zonder een nadeel voor de klant

99 van de 100 keer hebben ze het opvooraad als je iets besteld

Aanbeveling
Ik stuur als me foto kennissen erheen en komen tevreden thuis

Extra toelichting
De service is top, een grip van een jaar oud werd terug genomen en kreeg het volledigge bedrag terug zodat ik een andere kon kopen

Retgv 05-09-2013 Via de website gekocht

luvekini 05-09-2013

Site is heel overzichtelijk en alles is gemakkelijk te vinden.

Op de service valt niets op aan te merken , prima !

Assortiment
Wie hier niets naar zijn keuze kan vinden is een moeilijk iemand.

Aanbeveling
Ik heb Cameraland.nl reeds meermaals aanbevolen.

fap2 05-09-2013

Prama winkel mooi ingedeeld

Prima personeel zeer terzaken kundig

Is gewoond zeer goed

Aanbeveling
in ieder foto aankoop gesprek met vrienden

H.v.d.Oord 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor ons is de winkel dichtbij Schoorl/Alkmaar.
Heeft nagenoeg alles in huis, producten en heel veel kennis

Zelf 2x problemen gehad met mijn pocketcamera Lumix. Werd keurig afgehandeld, en eventueel de mogelijkheid tot een vervangend product.

Assortiment
Zowel camera's als verrekijkers, wat onze interesse heeft. Maar ook alle aanverwante artikelen. Toppie

Aanbeveling
Vanwege uitgebreide collectie en de uitleg en advies.

Reeds hierboven toegelicht.

A de G. 05-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Goede en uitstekende service en kundige uitleg en informatie van de medewerkers.

Jarkeld 05-09-2013

Site is makkelijk in het gebruik, bestellingen incl. voor afhalen in winkel doen is erg makkelijk.

Telefonisch goed bereikbaar, mijn vraag werd goed & duidelijk beantwoord.

Assortiment
Alles wat ik kan verzinnen om nodig te hebben en waar ik niet eens aan gedacht heb is verkrijgbaar.

Aanbeveling
Goede winkel met een uitgebreid assortiment incl. goede occasions.

Extra toelichting
Goede winkel, uitgebreid assortiment, goede ervaring mee gehad.

Eppoh Heermans 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik kan snel vinden wat ik zoek, en ook laadt de site snel

Heb een paar keer bij Cameraland besteld. Wel eens opgehaald en weleens laten sturen. Heb wel eens verkeerde artikel ontvangen, maar dat werd toen keurig opgelost.

Assortiment
Op gebied van accessoires (bv camerariemen) mis ik soms nog wel eens iets, en er zijn wel regelmatig artikelen niet op voorraad. (ik kijk vooral voor Fuji objectieven ed)

Aanbeveling
Er is een behoorlijk assortiment en de prijzen zijn goed. De service is goed, alleen is de winkel wel krap, druk en onoverzichtelijk. Dus bij ophalen sta je soms erg lang te wachten. Maar vervolgens krijg je wel alle tijd en aandacht.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland een prettige zaak met mensen die verstand van zaken hebben. Je krijgt er goed advies. De inruilprijzen liggen alleen wel erg laag, dus dat doe ik liever ergens anders.

Hans Carbaat 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De site is gebouwd met een uitstekende intuïtieve gedachte daar achter.

Cameraland combineert de traditionele verkoop van "spullen" met cursussen en advies.

Assortiment
Ik zou als amateur fotograaf niet direct weten wat ik niet bij Cameraland zou kunnen kopen.

Extra toelichting
Het is m.i. de beste winkel op het vakgebied in de regio boven Amsterdam. Het assortiment op de site is uitstekend en wordt op de beste manier ondersteund door de produkten en diensten in de fysieke winkel.

ArjenAlkmaar 05-09-2013

Snel en duidelijk

Assortiment
Groot en zelfs groter dan een aantal online concurrenten

Extra toelichting
Supergoede service en uitgebreidde info.

Imca Heinis 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, De Hoef

Winkel vind ik iets te klein voor zo'n groot assortiment. Ben altijd bang dat ik iets omstoot. Ook voor rolstoelers niet zo goed toegankelijk (ligt niet aan de bereidwilligheid van de medewerkers, hoor).

Prima! Goed en deskundig advies.

Assortiment
Uitgebreid. Ook fijn dat er tweedehands spullen te koop zijn.

Een aanrader dus.

Extra toelichting
Enorm leuk en inspirerend vind ik de Facebook-pagina; creatief, stimulerend. Het delen van foto's en ook het aanbod van cursussen is heel goed.

aserty 05-09-2013

Ik begin altijd eerst met de website. Deze is duidelijk en informatief. Soms is het handig om nog extra vragen te kunnen stellen en voor mij is de winkel redelijk dichtbij.

Uitstekend. vooraf telefonisch goed geinformeerd. Later in de winkel nog verder geholpen. Dat maatk het erg plezierig om bij Cameraland te shoppen.

Assortiment
Meer dan goed. Alle belangrijke merken zijn beschikbaar en binnen een merk of productgroep is er bijna in elke prijsklasse een prima keus te maken.

Aanbeveling
zonder meer aan iedereen. Ik ken geen andere fotowinkel die aan Cameraland kan tippen.

Zie hierboven.

Renske dV 05-09-2013

Overzichtelijk

In de winkel vond ik de serves erg goed. En de medewerkers hielpen elkaar.

Assortiment
Op camera gebied kun je er alles krijgen.

Aanbeveling
Ik zou ze vertellen dat als je echt goed geholpen wilt worden je hier naartoe moet gaan.

Extra toelichting
Ik was nog niet eerder bij Cameraland geweest. Maar een vriend van mij had mij jullie aangeraden. Hij werkt er zelf ook. Nou echt ben zo blij dat ik bij jullie langs ben gegaan voor mijn canon lens EF 24-105/4.0 L. Goede serves klant vriendelijk en wordt serieus naar je geluisterd. Ik vond het heel prettig om daar geholpen te worden. Ook gaven jullie me nog veel tips hoe ik alles uit m'n camera en lens kon halen. Ik loop nu een heel verhaal te typen maar ik kan Het ook in een paar woorden zeggen. Namelijk. Een geweldige, top en fijne winkel. Met fijne medewerkers.

Nikon D7000 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Zowel telefonisch als in de winkel zelf wordt er alle tijd genomen om je te helpen en goed advies te geven.

Assortiment
Op het gebied van fotoapparatuur en bijbehorende artikelen, zoals tassen, is er volop keus in allerlei prijsklassen, zelfs tweedehands.

Aanbeveling
Prima advies en assortiment!

Extra toelichting
Ik ben voor diverse artikelen naar deze winkel gegaan en ben altijd goed geholpen.

Johan Ruiter 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service. Ze nemen zeker de tijd voor je met goed advies.

Top winkel

Robert vd Eng 05-09-2013

Voor mij dicht bij, altijd parkeerplek, website is up to date, overzichtelijk en werkt goed

Altijd goede raad en verstand van zaken.

Assortiment
ik vind er altijd de juiste materialen die ik nodig heb.

Aanbeveling
Tot nu toe heb ik al veel vrienden, familie en bekenden naar Cameraland verwezen: je slaagt er voor een goede camera of objectief in het segment dat jij wilt.

Extra toelichting
Ik koop mijn foto-uitrusting bij Cameraland. Punt.

roos98 05-09-2013 Via de website gekocht

Zeer duidelijke website. Niet honderden producten waar je geen wijs meer uit kunt worden maar op kwaliteit geselecteerde zaken.
Bestellen ging erg eenvoudig, logisch en snel.
Betalen was een peulenschil en de bevestiging van de bestelling kwam meteen binnen.

Zee snelle levering en de mogelijkheid om de bestelling te volgen. De uiteindelijke bezorging (gratis!)lag precies in het genoemde tijdvak.

Assortiment
Duidelijk gekozen voor kwalitatief goede artikelen. De prijzen zijn zeer concurrerend. Het door ons gekozen product (camera rugtas) was € 50 goedkoper dan in andere webshops.

Aanbeveling
Vanwege het gemak en het assortiment is het duidelijk dat het doel kwaliteit is.

Extra toelichting
Totaal oordeel is zeer positief vanwege het gemak, het eenvoudige proces, de juiste prijs en de snelle levering. Alles wat wordt beloofd wordt waargemaakt.

P. Hartog 05-09-2013

Altijd wel een medewerker beschikbaar

Diverse keren na aankoop ben ik met vragen teruggekomen

Assortiment
De camera waar je op uit bent is altijd voorradig en ken geprobeerd worden

Aanbeveling
Je gaat altijd met een goed gevoel de winkel uit

Een fijne winkel

Roos1998 05-09-2013

Het personeel is hulpvaardig en zeer deskundig!

Assortiment
ook binnen de prijsklasse waarin zocht was voldoende te kiezen. Daarbij geholpen, ben ik nog steeds tevreden met mij n keuze.

Aanbeveling
Met name de deskundigheid vond ik heel opvallend! De verkopers kijken ook naar jou als persoon an als type fotograaf.

Extra toelichting
Goed bereikbare winkel. Groot assortiment met een minimale kwaliteit. Deskundig personeel!

Fotovando 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

Ik heb een aankoop in de winkel gedaan. Voor dit soort aankopen heb ik liever persoonlijk contact.

Assortiment
Assortiment is heel divers in allerlei prijsklassen voor elk wat wils.

Aanbeveling
Cameraland is de prettigste winkel in mijn omgeving, goed bereikbaar en vriendelijk en kundig personeel

Extra toelichting
Prima zaak waar een oprechte en eerlijke mening wordt gegeven. Altijd bereid om tips en trucs te delen. Fijne service. Nemen alle tijd in de winkel om van dienst te zijn.

GJSmeulders 05-09-2013

Site is duidelijk met een goedezoekfunctie, de door te lopen procedure bij aankopen is logisch

Snelle, goede service medewerkers hebben veel kennis van zaken

Zeer ruim

Goede betrouwbare winkel

Extra toelichting
Goede service, betrouwbaar en veel deskundigheid bij de medewerkers die snel reageren op vragen. Ruim assortiment en een gebruiksvriendelijke website

Ines Schutte 05-09-2013 Via de website gekocht

De website is duidelijk,ook goeie uitleg over camera en accesoires,ik heb nog niet wat bij cameraland besteld maar ik zou vast en zeker als ik wat nodig heb hier bestellen!

Ik hoor van veel mensen dat de service super goed is en de levert tijd prima is.
Ook is het gewoon logisch dat er verzendkosten word gevraagd,want op sturen kost ook geld.
Ik zeg met 2 woorden Goeie service!

Assortiment
Jullie assortiment is enorm,klanten hebbben veel keus in verschillende dingen op het gebied van fotografie,ik persoonlijk raak niet uitgekeken hier!

Aanbeveling
Ik zou vertellen dat jullie enorm veel keus hebben en vast en zeker voor iedere camera,ook goeie kwaliteit en duidelijke uit leg over het versturen en bestellen van dingen in jullie assortiment

Extra toelichting
Wat ik net al zei cameraland heeft veel keuze en uitleg het is een duidelijke site waar klanten makkelijk hun weg kunnen vinden op de site!

shipkoop 05-09-2013

Snelle en gemakkelijke levering.

Nog geen gebruik hoeven maken van service.
De bestelde produkten gaven geen problemen.

Ruim voldoende voor mij.

Aanbeveling
Heb ik al meerdere keren gedaan met succes.

PaulBeentjes 05-09-2013

Goede website waardoor voor-onderzoek prima is te doen. De winkel in Alkmaar is in een klein winkelcentrumpje en is prima te bereiken. Parkeren kan praktisch voor de deur.
Ik had van tevoren al enkele opties in mijn hoofd voor een nieuwe camera inclusief minimaal 1 lens maar twijfelde sterk tussen m4/3, APS-C en Full Frame. Nadat ik had uitgelegd wat mijn type gebruik is zijn we gaan "passen". Men begreep direct wat ik bedoelde en ze hebben mij perfect de voor en nadelen van de opties uitgelegd. Uit gebruiksoogpunt, de technische details wist ik wel uit de diverse tests die online zijn te vinden. Het werd nergens belerend. Dit zijn duidelijk zelf ook liefhebbers die vanuit de specifieke gebruiker de vertaling maken. Zonder alles aan te sturen op een dikke full frame. Na het maken van een keuze voor camera en lens kreeg ik nog een prima inruil voor mijn oude camera. Na deze enkele weken te hebben gebruikt ben ik blij de overstap van DSLR naar m4/3 te hebben gemaakt. Dat is in alle opzichten een stap vooruit gebleken.

Assortiment
Meer dan voldoende keuzes.

Aanbeveling
Absoluut. De combinatie service, bereikbaarheid en prijzen zijn meer dan voldoende om vanuit Heemskerk naar Alkmaar te rijden.

Germaine B 05-09-2013

Via de website makkelijk te bestellen.
Mocht je toch nog vragen hebben worden die snel beantwoord!

Er wordt snel gereageerd op mail.
Telefonisch wordt je netjes te woord gestaan.
In de winkel kan het zijn dat je even moet wachten maar wordt je geholpen nemen ze wel echt de tijd voor je!

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment met duidelijke beschrijvingen!

Aanbeveling
Zeer vriendelijk, goede service en goede producten.

Extra toelichting
Cameraland heeft een breed assortiment en vriendelijk personeel die verstand heeft van hun producten. Als je vragen hebt worden die snel beantwoord via mail of per telefoon. In de winkel nemen ze ook alle tijd om je vragen te beantwoorden. Producten zijn van goede kwaliteit en het cursusaanbod is uitgebreid en zeer leerzaam. Met vriendelijk groet, Een zeer tevreden klant

Wim Stolwerk 05-09-2013

Alles regelen via de site.

Mocht er een probleem zijn of vermoedt men dat je een bestelfout hebt gemaakt (zoals bij mij een keer), dan bellen ze keurig met een oplossing.

Bijna helemaal copmpleet.

Aanbeveling
Als alles klopt is dat niet moeilijk!

Extra toelichting
Cameraland is een vaste leverancier, zowel online als direct in de winkel. Zie voor overig commentaar de aparte onderdelen.

beumer81 05-09-2013 Via de website gekocht

Altijd goed

kan haast niet beter

heel goed

Zeer Klant vriendelijk

Extra toelichting
Mijn aankoop was op de natuurdag in castricum in de duinen . geweldige service.

greta1962 05-09-2013

Door de nieuwsbrief en de website

Altijd bereid je te helpen

Groot assortiment

Aanbeveling
Goed te bereiken en praktisch is alles aanwezig

Extra toelichting
Je hebt n goed gevoel in de zaak ,je bent echt een klant

MW DE 05-09-2013

Op de bank iets bestellen met een aantal klikken op de knopen en het is in je mandje..Erg makkelijk..

Helemaal goed, je ziet of het beoogde product op voorraad is. Een besteld product heb je snel in huis.

Assortiment
Ruime keus voor verschillende budgetten.

Ja, absoluut.

Extra toelichting
De klant is koning,is hier zeker van toepassing....

HubertvandenBuijs 05-09-2013 Via de website gekocht

Simple bestellen via de website

Even bellen en het wordt opgelost

Assortiment
Heb nog nooit meegemaakt dat ze het niet hadden

Aanbeveling
Als het ter discusie komt zal ik ze zeker verwijzen naar de website. De winkel ken ik niet dus daar heb ik geen oordeel over

Extra toelichting
cameraland is goed bezig, vriendelijk personeel, vakbekwaam. Dus zij verdienen mijn positieve beoordeling

linda van Rhijn 05-09-2013 Via de website gekocht

zeer makkelijke site

Snelle service en verzending!

Assortiment
Tot nu toe altijd alles wat ik nodig heb gehad. En alles op voorraad!

Extra toelichting
Prima levering! Ik ga zeker vaker bestellen!

Sony Alpha familie 05-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prima winkel uitgebreid assortiment, vakkundig winkel personeel.

Jan Diepeveen 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Goed en snel advies bij mijn aankoop wat ik nodig had als nieuweling op fotografie-gebied.

Assortiment
Goed en duidelijk assortiment met aantrekkelijke occassions.

Aanbeveling
Goede service en kwaliteit.

gerard van oostrom 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind het prettig een fysieke winkel te bezoeken en Cameraland is voor mij 9 km fietsen. Ideaal om voor je zelf een bezoek te rechtvaardigen in combinatie met lichaamsbeweging!

De verkopers zijn terzake kundig en hebben op al je vragen een antwoord.

Assortiment
Motiveer je antwoord.....dat is nogal eenvoudig. Ze hebben echt alles. Als je er de eerste keer komt rollen de ogen uit je kassen want je kan niet bevatten wat er allemaal staat in die snoepwinkel!

Aanbeveling
Ik ben niet zo aanbeveelderig maar met deze winkel durf ik het zondermeer aan.

Extra toelichting
Die camera is de laatste grote aankoop geweest maa ik ga graag heen voor eens een ditje of een datje. Oja, ook net een nieuwe rugtas gekocht. Uitgebreid de mogelijkheid om te proberen al je spullen erin te stoppen en het draaggemak te proberen.

LongFields1970 05-09-2013

Baggerman 05-09-2013 Via de website gekocht

mijn motivatie is als volgd verpakt hetzit in het gemak waarmee je iets kunt opzoeken via internet over de aanbiedingen

De service is een onderdeel waar ik nog niet mee te maken gehad heb maar dat zit wel goed

Assortiment
Het arsortiment is heel uitgebreid zowel gebruikt als nieuw en zoek je iets speciaals dan is het in de winkel altijd wel re vinden en dat kun je ook weer via internet doen

Aanbeveling
Deze winkel durf ik met mijn ogen dicht aan mijn kennissen aan te bevelen groot arsortiment goede service en klantvriendelijk dat zijn 3 pluspunten die heel belangrijk zijn

Extra toelichting
Het is zo dat men kennis van zaken heeft en daar ontbreekt het in deze tijd nogal eens aan veel medewerkers kijken naar de inhoud van hun loonzakje en de klant als die met een vraag komt heeft men vaak geen paraat antwoord en bij jullie wel en daardoor kweekt men een vertrouwensband met de klant mee en de consument/klant komt graag terug want ze zijn goed geholpen met de aankoop of klacht of hun vraag over iets wat voor de klant lastig is om op te lossen

Rudios 05-09-2013

Overzichtelijk aanbod en makkelijk alles te vinden.

Goed en duidelijk advies in de winkel in Alkmaar.

Ruim assortiment

Aanbeveling
Omdat er een ruim aanbod is en je professioneel advies krijgt zeker een aanrader.

Extra toelichting
Cameraland is een goede winkel op zowel internet als real store. Uitgebreid assortiment en deskundig advies.

yortje 05-09-2013

De producten zijn allemaal in duidelijke categorien ingedeeld, soms moet je alleen wat extra informatie over producten opzoeken omdat het er niet bij staat.

Toen bleek dat iets niet direct de volgende dag geleverd kon worden kreeg ik meteen een telefoontje met verontschuldigingen al ging ik er niet van uit dat het zo snel geleverd zou worden.

Assortiment
Veel producten van veel verschillende merken in verschillende prijsklassen, van beginner tot professional.

Aanbeveling
Redelijke prijzen voor goede producten en snelle levering.

Extra toelichting
Een prettige winkel met goede producten en leuke aanbiedingen.

paulvanderveer 05-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk thuis kijken en vergelijken

Goed maar advies over aankopen ontbreekt.

Assortiment
Groot. Veel keus en overzichtelijk qua prijs en functionaliteiten

Prettig en volledig

Extra toelichting
Prettige website, waar je ook makkelijk naar toe kan voor extra informatie of service

zorba1965 05-09-2013

Arthur Mol 05-09-2013 Via de website gekocht

Onderwerpen gemakkelijk te vinden, lekker duidelijk.

Wel eens iet terug gestuurd, snelle respons!

Assortiment
Ze hebben echt alles wat ik zoek!

Aanbeveling
Goede ervaringen, wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Waarom verder zoeken? Beter dan goed hoeft toch niet?

loek999 05-09-2013

Goed geadviseerd bij aaankoop.

Assortiment
Vrijwel alles te krijgen.

Aanbeveling
Over zo'n advies kan je geen ruzie krijgen.

Extra toelichting
Je kan hier voor een veelheid aan producten terecht. Voor ieder segment is een medewerker aanwezig met kennis van zaken.

Jan Pl 05-09-2013

Assortiment
Niet alleen alle camera's van mijn merk (Nikon) maar ook alle accesoires die er maar bij kunt bedenken.

Extra toelichting
Ruim assortiment van compakt tot professioneel digitaal. En alles op voorraad of binnen korte tijd na te leveren.

Henk Arbon 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heb het nu over de fysieke winkel. Moet daar alleen even naar toe rijden, ca. 12 k.
Kijk vooraf wel in webwinkel. Ziet er ook prima uit!

Vriendelijk, perfecte ontvangst, deskundig, niet gericht op het verkopen van dure spullen maar op wat aansluit bij je kennis, ervaring en behoefte.
Uiterst deskundig en goed op de hoogte van de markt.

Assortiment
Mis eigenlijk nooit iets. Voor zover ik kan overzien perfect assortiment.

Aanbeveling
Ben vanaf de eerste minuut enthousiast. Als 'herintreder' in de fotografie best een beetje onzeker vanwege de boost die deze hobby de laatste jaren heeft gekregen.
Iedereen is altijd geduldig en behulpzaam.

Extra toelichting
Volgens mij doen jullie het helemaal goed. Het persoonlijke contact is voor mij een belangrijke meerwaarde ten opzichte van webshops, e.d. Dat wil niet zeggen dat ik mij niet op internet oriënteer vooraf. Dat doe ik altijd bij dit soort dingen. Meestal weet ik er al aardig wat vanaf als ik in de winkel kom, zodanig veel zelfs, dat ik verkopers die hun spullen niet kennen meteen signaleer. Bij jullie gaat het tot nu toe altijd over argumenten en feiten. Prima!

Roordink 05-09-2013 In de winkel gekocht

Perfect geïnformeerd en geholpen

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Gezien professionaliteit en uitgebreid assortiment aanbevelingswaardig