Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Th.H.1955 13-01-2012

besteld artikel uit voorraad direct uitgeleverd verder geen op of aanmerkingen prima service.

elsje1956 13-01-2012

Vlotte snelle afhandeling. Prima!

garfield99 13-01-2012

Bestelling volgens afspraak , levering dag erna deze was eerder dan E-mail voor de controle op de levering.

Warner Groeneveld 13-01-2012

Prima service, na telefonisch overleg, spullen via site besteld en een dag later in huis. F-adapter was niet leverbaar, maar na 2 dagen ook geleverd.
Kortom prima bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijke mensen aan de telefoon!

J v. d. Schuur 10-01-2012

Vriendelijke behandeld, foutieve levering word snel opgelost, niets dan lof.

E KArelse 10-01-2012

Artikel op voorraad, voor 17:00 uur besteld en betaald. Nu 4 dagen later nog niks geleverd ook geen bericht waarom niet de volgend adga is geleverd.

EKarelse 11-01-2012

Reactie te primair, inmiddels heeft Cameraland dit per direct opgelost en is mijn bestelling opgestuurd,
Als het goed is, is deze binnen 1 a 2 dagen binnen.

Ben zeer tevreden over de manier waarop Camerland dit
heeft opgelost.

nFoto 10-01-2012

Er stond geen juiste afbeelding bij het product, dit was teleurstellend omdat het product alleen in 1 stand past op de flitser. Er zijn andere kapjes waarbij het in iedere stand past.

Kees van Goor 10-01-2012

Uitstekende camera. Zeer gemakkelijk in het gebruik. De kwaliteit van beeld is uitstekend. Voldoende geheugen, zeker met extra SD kaart. Zeer tevreden.

123maike 09-01-2012

Heel snelle service, goede prijs!

Broek999 09-01-2012

6,3
Via google product snel gevonden, site zelf lukte niet goed.

kipje01 09-01-2012

Eind 2010 al eens een lens besteld en evenals toen was ook deze levering supersnel.

Henk Blok 08-01-2012

Uitgebreide uitleg op de website over alle aspecten van verrekijkers en gedetailleerde informatie over de diverse modellen.
Bestelling via website duidelijk en soepel, en product de volgende dag bezorgd.

Kimmo 08-01-2012

Good customer service via email and over phone on order being partly delayed due to lack of stock. Good selection of many different brand professional cameras with their accessories required with faire prices.

Lucien en Kim 08-01-2012

Orderstatus is beperkt inzichtelijk. De order is een paar weken vastgehouden omdat er iets niet direct leverbaar was. Er stond niet bij welk onderdeel. Een deellevering had in deze wel een uitkomst kunnen zijn.

De pre sales was wel goed en snel. De vraag die we gesteld hadden werd snel beantwoord.

Mark1234567890 08-01-2012

Snelle levering. Vergelijk producten niet altijd even duidelijk. Ook niet alles op voorraad.

Jean louis 08-01-2012

Heb een zeer voordelige aanbieding besteld en zeer snel geleverd gekregen zonder verder gedoe .

Sandra.. 08-01-2012

overzichtelijke website makkelijk te bestellen en een snelle levering

onwa49 08-01-2012

Zeer gunstige prijs, eenvoudige bestelling, zeer snelle aflevering. Alles werkt naar behoren.

SanderGoPro 07-01-2012

Scherpe prijs en snelle afhandeling. Het pakket in de middag besteld, volgende dag geleverd.

roos5768 07-01-2012

De lengte van de verlengkabel zal best 2,0 meter zijn.
Maar omdat het een krulsnoer is is de werk ruimte maar 30 cm, dit valt erg tegen.

Frank van O 06-01-2012

Behalve de scherpste prijs ook nog een supersnelle kosteloze toezending. Helaas was het zonnekapje niet op voorraad, maar ik vertrouw erop dat die binennkort wordt nagezonden. Ben dik tevreden.

Rene_13 06-01-2012

Bij Cameraland een zilveren flitsparaplu gekocht. Snel besteld en na een paar dagen gratis geleverd.
Helaas was het paraplu'tje stuk (steel was zo geknikt dat ie afbrak). Na bellen hierover werd meteen een nieuwe paraplu opgestuurd.

femkiedv 06-01-2012

Order is prima afgehandeld. Het enige wat wij misten was (in dit geval bij het zoeken en kopen van een fotocamera) een goed overzicht van de productinfo op een rijtje. En eventueel dat je kunt vergelijken (zeker als je niet precies weet wat je wilt).

hleja 04-01-2012

Goed product, snelle levering

Bart Aerts 03-01-2012

Snelle reactie op e-mails met vragen en enorm snelle levering in België!

wisshann 03-01-2012

Besteld en volgende dag geleverd. Super! Omdoos had m.i. nog wel een paar luchtkussentjes mogen bevatten. Dan had ik een 10 i.p.v. 9 gegeven.

Maayke2012 03-01-2012

De bestelling duurde lang voordat ik hem in huis had

george nic 03-01-2012

In eerste instantie was deze aanbieding niet op de site te vinden, maar na telefonische navraag (geen in-de-wacht-tijd!!) snel gevonden.
Volgens toezegging levering de volgende dag. Dit ondanks de kerstdrukte.

gerssen 03-01-2012

Ondanks"oud en nieuw"een snelle afhandeling en levering dus inderdaad, voor 17.00u besteld de volgende dag(oudjaarsdag) geleverd!

E.A.Zuiderent 03-01-2012

Goed en zeer snel afgehandeld

bas van middelaar 03-01-2012

Vrijdag 30 december besteld en zaterdag ochtend geleverd. Objectief zat netjes verpakt in een kartonnen doos met daarom heen karton opvulling tegen het stoten.
Het objectief heb ik nog niet echt uitgebreid kunnen testen met mijn 60D i.v.m. Het slechte weer maar de paar plaatjes die ik er mee gemaakt heb zien er goed uit.
Cameraland.nl is een echte aanrader, bijna alles op voorraad, snel leverbaar en ook bijna altijd één van de goedkoopste.

Arjan1234831112 02-01-2012

Duidelijke site waarop je snel kunt bestellen. Tijdens bestellen nog even telfonisch vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen. Voor het bestellen heb ik nog enkele vragen per mail gesteld. Hierop werd vaak al dezelfde dag gereageerd.
Bij levering bleek dat er iets ontbrak. Ik heb gelijk gebeld en er werd meteen serieus op ingegaan. Ik werd direct doorverbonden met de persoon die de bestelling had afgehandeld. Hij melde meteen zelf dat hij een fout had gemaakt en ik kreeg dezelfde dag de ontbrekend spullen opgestuurd. Goede after sales dus.

Daantje0911 02-01-2012

Duidelijke website en snelle levering!
Heel tevreden!

Katharina Noord 02-01-2012

De webshop is overzichtelijk en goed bereikbaar en een snellere levering kan niet.

driver319 01-01-2012

Wederom prima service, heb deze flitser via de site besteld en levering volgde na 2 dagen. Perfect !

vd Velden 01-01-2012

Goede snelle levering en de beste prijs voor deze camera.

Drrrrkkk 01-01-2012

After sales is bij mij niet van toepassing: ik heb het artikel in de online webshop gekocht, er is verder geen correspondentie geweest.

Eeflien2 31-12-2011

Via mail een aantal keren contact gehad. Mail werd snel beantwoord en voorzien een goed advies.

17Ruud 31-12-2011

Het artikel werd 1 dag later geleverd dan gedacht. Waarschijnlijk door de drukte bij de pakketdienst. Voor de rest dik te vreden...

phamnumen 31-12-2011

Prima shop, snelle levering. Wel irritant is dat je winkelmandje weer heel snel leeg gemaakt wordt als je even wacht met bestellen.

D. de Winter 28-12-2011

Cameraland levert snel en correct

Annelies76 27-12-2011

Bij de meeste hardcases van Hama was geen beschrijving, dus geen informatie over maten.
Ik had een bepaald type besteld, en werd later gebeld dat deze per ongeluk dubbel verkocht was. Er werd gevraagd voor welke camera deze bedoeld was en werd binnen 5 minuten gebeld dat ze zo'n camera in een ander type hadden gepast en dat ik die daarvoor in de plaats kon nemen. Kortom: prima service
De aflevering was ook perfect.

J.P. Kasdorp 27-12-2011

Twee dozen Canon SG-201 10x15 besteld. Een doos Canon SG-201 10x15 en een doos Canon PR-201 10x15 gekregen.

GrieBus 27-12-2011

6,5
"Op werkdagen voor 17.00 uur met iDeal besteld?" Volgende werkdag in huis*! Helaas duurde het langer. Gelukkig kreeg ik de puffer nog net de dag voor Kerst binnen!

T O 27-12-2011

heel snel en prima verzending!

bestaatdezenaamal 27-12-2011

een puntje: bij de bevestigingsmail werd vermeld dat ik een code van de post zou ontvangen wanneer de bestelling verstuurd was. dit is echter niet gebeurd. dus ontvangen zonder code, wellicht omdat het middels briefpost is verstuurd. maar dat weet je pas als het in de bus ligt. snelle levering overigens waarvoor dank.

aukekoornstra 26-12-2011

Via een review kwam ik bij Cameraland terecht, waar ik nog nooit van had gehoord. De beschrijving was helder, en de manier van bestellen kwam overeen met eerdere gevallen. De e-mail met mijn nieuwe wachtwoord kwam meteen binnen, zodat de koop binnen tien minuten (van de eerste link tot en met de betaling met iDeal) afgewikkeld kon worden.

iraj sadeghi 26-12-2011

Vrindelijke site in gebruik,met uitgebreide assortiment en mooie lage prijs en snele levering.

JG Blok 25-12-2011

Duidelijke site, bestellen van artikel eenvoudig, snelle levering.

Fotostudio Fotastique 25-12-2011

7,3
Camerland is een betrouwbare leverancier. Een groot assortiment op voorraad en in de winkel deskundige ondersteuning. Prettig is dat er tijd voor je wordt gemaakt. Het kan nog zo druk in de winkel, maar of je nu voor iets groots komt als een professionele camera of studiouitrusting of voor iets kleins als een filtertje. Er wordt tijd voor je gemaakt en aandacht aan je geschonken. In een enkel geval kan de vriendelijkheid wel een oppepper gebruiken. Zeer deskundig maar niet altijd even 'vrolijk'