Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

aloa71 07-11-2012

De website vind ik zelf niet heel erg gemakkelijk om een juiste camera te vinden. Ik heb dan ook eerst via Kieskeurig een camera uitgezocht en daarna via Cameraland besteld. De bestelling en levering zijn evenwel super verlopen.
After sales heb ik niet beoordeeld omdat ik daar (nog) geen ervaring mee heb.

pmverhulst 06-11-2012

Zeer goede service.
Goedkoopste op het gebied van camera's.

Goed advies gekregen over een bijbehorende SD-kaart. Deze was helaas wel 4 keer zo duur als dat ik hem ergens anders kon krijgen. Ze begrepen dat ik hem daar kocht.

kasper50 03-11-2012

Snelle levering, goed verpakt en geen verzendkosten.
Top! Ik ben 100% teverden over cameraland.
Prijs/kwaliteit goed. Op andere websites zelfde product tientallen procenten duurder.

timkoopman 31-10-2012

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag in huis, ideaal!
Camera werkt uitstekend, bedankt voor de goede service.

nikon10 30-10-2012

Deskundig personeel en behoorlijke voorraad.Correct in behandeling.Het enige minpuntje vind ik dat je moet tekenen voor ontvangst in mijn geval alleen voor een kabeltje!!!!,anders kan je het aan de buren af laten geven.Werkt volgens mij alleen maar kostenbesparend.Nu moest de bezorger twee keer aan de deur komen

FOTOKLUSSER 16-10-2012

Camerasensor vuil. Gezocht op internet.Het kostte wat tijd om
het goede trefwoord te vinden maar Cameraland gaf een goed
advies en het resultaat is perfect. Volledig schone APS-C sensor in mijn Sony A330. Vrijdag 12 okt.2012 besteld(ik gaf aan het graag uiterlijk dinsdags te willen hebben)en zaterdag werd het
al bezorgd. Zo snel had ik van andere winkels nog niet
meegemaakt.

Vergeten te vermelden.Ik deed het met de Survival Kit 2 + Eclipse 1.6 sensor.Ik moest het wel 2 X doen.

Marleen S 13-10-2012

Een paar dagen terug de Spyder 4 online besteld. Binnen twee dagen had ik het product in huis. Dit is de tweede keer dat ik iets online bestel bij Cameraland en dit bevalt prima.

kniesten 06-10-2012

Na in de winkel te zijn geweest en wat objectieven heb mogen testen toch gekozen voor de SIGMA 18-200/3.5-6.3 II DC OS HSM FLD Canon-AF, deze was echter niet op vooraad en heb deze via de webshop besteld.
De orderstatus was gewoon zoals het hoort en de levering snel.
de verkoper was vriendelijk en nam netjes de tijd .

afterburner 02-10-2012

snelle levering,12 maanden garantie,k,heb de indruk dat occasions,eerst goed nagekeken worden voordat ze naar een nieuwe eigenaar gaan [word ook beloofd op de website] heb al diverse malen een occasion gekocht steeds snelle levering,en spullen zien er steeds als nieuw uit.soms ontbreekt er in de verpakking, een afdek kapje of een kabeltje dat er orgineel bij heeft gezeten,maar dat zal vermoedelijk zo ingeruild zijn daar maak ik geen punt van.verder niets dan lof ,misschien een uitvoerige beschrijving en een foto in de rubriek tweedehands is nu een beetje mager.

Philippe P. 01-10-2012

Eerst gebeld, dan besteld en tweedagen later in mijn bezit :)
super service, een website waar ik zeker meer zal aankopen, vanuit mijn luie stoel.

snkhns 01-10-2012

Lang op zoek geweest naar een betaalbare occasion batterygrip.
Gevonden bij cameraland voor een redelijke prijs en met garantie.
Goede informatie via email en track en trace versturing waardoor ik niet tijden voor niets thuis hoefde te blijven.

Al met al tot zover goede service.

jes2b 25-09-2012

Ik wist niet zeker welk model eyecup ik moest hebben, dus heb ik gebeld, waarop een medewerker mij meteen hielp en het produkt uit de verpakking haalde en op een camera zoals ik heb plaatste om te zien of het paste. Geweldige service!
De Spyder 4 Pro was bij geen andere webshop op voorraad en dit was de laagste prijs die ik was tegengekomen.
Alles was heel snel in huis. Ik zou er zo weer bestellen!

JWAgterkamp 19-09-2012

Goede service in de winkel.
Na aankoop had ik een probleem met de flitser,
dit is uitstekend verholpen met adviezen per email!
Uitstekende service

M. engelen 14-09-2012

Een prima website waar je alles makkelijk kunt vinden. Na de bestelling een prima feedback over het verloop van de bestelling.

Edwin987654321 14-09-2012

Goede prijs. Snelle levering via PostNL, en dat heeft altijd mijn voorkeur boven andere pakketdiensten. Duidelijke website.

hvandenbuijs 14-09-2012

Ik heb altijd problemen met het inloggen op de website. Hierover heb ik wel eens telefonisch contact gehad. Daarom geef ik voor de website een 7.

Bereikbaarheid en levering zijn zeer goed.

Ik ben zeer tevreden over mijn aangekocht product.

CrazyFox 11-09-2012

Artikel en website via zoekmachine gevonden. Prijs van het artikel was gunstig tov andere leveranciers. Bestel- en betaalproces zijn gemakkelijk. Wijzigingen in de status van bestelling worden zoals het hoort per e-mail doorgegeven. Levering binnen 2 werkdagen is prima.

AWaggeveld 08-09-2012

Ik had de bike mount snel nodig. Dit aangegeven bij de bestelling, en ze reageerden heel snel op mijn verzoek. De volgende dag had ik het pakket al thuis. Ofwel, super service. Voor de rest, betaling en website, ook ales OK in orde. Kom hier zeker vaker weer.

W.Smit89 07-09-2012

Na bestellen dezefde dag door iemand van cameraland 's avond thuis afgeleverd.Wat een service.
Dit is wat je niet zo vaak meer mee maakt

Rene Roelofs 07-09-2012

Tas was in de aanbieding en stond op uitverkocht, gebeld en de verkoper ging kijken of er toch nog een was, kreeg een belletje dat er toch nog een gevonden was en die is nou in mijn bezit. Werkelijk super service

Oompie 05-09-2012

Product volgens website niet voorradig. Gebeld voor levertijd waarna een zeer snelle reactie dat product toch aanwezig was. Direct besteld en dag later al in huis.

Cor Vulhop 03-09-2012

Keurige service. Zelfs een aanbieding welke al voorbij was (wel een e-mail gestuurd, in de periode dan aanbieding nog gold) heeft de winkel zich gehouden aan de aanbieding, top.

NEIhm4ZW 03-09-2012

Duidelijk omschrijving van producten.
Snelle afhandeling.
Prima dat er via acceptgiro betaald kan worden m.n.v. ouderen die niet Internetbankieren.
Melding dat het artikel opgestuurd is en met 1 of 2 werkdagen in huis is. In mijn geval in 1 dag. Super dus.

BJP 01-09-2012

Kreeg een dag na de zeer voordelige bestelling een mailtje dat t pakketje een extra dag vetraging had met excuus. Omdat t nog een dag vertraging had werd ik zelfs gebeld met de vraag of 't niet te laat zou zijn om evt. mee op vakantie te nemen.
Goede service!

Johan van den Burg 31-08-2012

Ik zag op jullie website de Power grip waarnaar ik al een poosje op zoek was in de tweedehands afdeling. De verzending was prima en tot mijn verassing waren zelfs de originele doos en handleiding bijgevoegd, perfect!

Bas Rijkeboer 31-08-2012

Vlot, snel en goed verzorgde levering en afhandeling.
Fijne website met voldoende informatie.
Levering was al de volgende dag.

Ludo Sak 31-08-2012

Het product werd goed verpakt snel geleverd. De prijs was uitstekend en ook nog incl. verzendkosten. Zaterdag besteld en dinsdag binnen (het weekend is altijd jammer, maar dat is overal zo:))

H.G. Schelling 30-08-2012

6,8
Ondanks toezegging geen Nederlandstalige handleiding aanwezig of beschikbaar. Ik heb daarover enkele keren contact gehad met Cameraland.

JCDegids 28-08-2012

7,3
Bestelling en levering zijn prima verlopen. De beschrijving van de occasie producten mag wel iets uitvoeriger op de website.

mondriaan 28-08-2012

Website: is overzichtelijk, soms wat te weinig of geen informatie over product.
Bereikbaarheid: zowel de site als de winkel goed. Door hun goede service is het vaak erg druk in de winkel.
Bestelling: geen probleem
After sales: geen probleem

Dynax Gerard 27-08-2012

Als het goed gaat, lijkt dit de normale gang van zaken. Maar toc.... De levering ging snel, correct, met de juiste informatie over bezorging. Complimenten.
Met Aftersales heb ik geen ervaring met Cameraland.

Theo groot 57 27-08-2012

Alles keurig geregeld, bezorging direct de volgende dag met verzendinformatie. Ze gaven ook vooraf prima telefonisch advies.

wilza 27-08-2012

Op de site-aanbieding eerst gereageerd met een vraag. Kreeg daarop snel een duidelijk antwoord. Toen besteld.
Een dag later in huis. Het apparaat werk prima.
De site is duidelijk ingericht, de betaling gaat vlot en probleemloos. De bevestiging van de bestelling is duidelijk.

Marc Mertens 26-08-2012

Regelmatige correspondentie via email, correcte en volledige levering bij de buren, zoals gevraagd door ons in geval van afwezigheid. 1ste indruk en de in de instructies gevraagde watertest OK. Minpunt : geen Nederlandstalige handleiding

iamnikon1968 26-08-2012

Gevonden via zoekfunctie - waterpasje voor op flitsschoentje - betaalbaar - zonder verzendkosten - snel - zoeken - bestellen - betalen - verzonden.
Snel in huis. Goed produkt.

José Costa Photography 21-08-2012

Never had a problem in 3 years dealing with Cameraland. Recommend to everyone. excellent in delivering, quality and care, helpful when a query arises.

Klankbeeld 20-08-2012

Nette levering, goede website met veel info. Enige onduidelijke punt is de levertijd als een product niet op voorraad is. Daar wordt ook niet over gecommuniceerd. In het geval van de lensadapter die niet op voorraad was, was de levertijd beperkt tot enkele dagen. Dat is kort en prima, maar ik zou wel graag een richting hebben gehad. Nu ben ik zelf naar de website van nikon.nl gegaan om te kijken of de adapter daar wel op voorraad was. Dat was het geval, zodat mijn conclusie was dat de FT1 snel nageleverd zou worden. Wellicht om op de site aan te geven of snelle nalevering verwacht wordt.

Koudenburg 19-08-2012

Defect apparaat door mij geretourneerd en een dag daarna een nieuw exemplaar ontvangen, telefonisch contact bevredigend, goede service!

Phil2012 18-08-2012

Enkele weken geleden waren we in Alkmaar voor de kaasmarkt. Omdat een van ons gelezen had over Cameraland wilden we de winkel gaan bekijken. Onze mond viel open toen we de complete fotografie-inrichting zagen en al snel hadden we er een (positieve) bijnaam voor: het snoepwinkeltje. Via de site van Cameraland hebben we beide accessoires voor de camera gekocht, tot volle tevredenheid.
Het personeel neemt de tijd voor uitleg, de telefoon wordt snel opgepakt, je word vriendelijk te woord gestaan, kortom "chapeau".

sony-rx100 17-08-2012

Alles op en top duidelijk en snel en bovendien goedkoop. De meeste shops hadden de protector niet op voorraad , cameraland wel en leverde binnen twee dagen. Helemaal top dus.

flipie 16-08-2012

Perfecte levering en verdere afhandeling. Helaas was het product niet naar mijn zin. Retour gezonden, bericht ontvangen dat het pakket in goede orde was ontvangen en binnen een paar dagen was het geld teruggestort op mij rekening!

moniek68 14-08-2012

Toen ik het filter had besteld, kreeg ik de melding dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden. Omdat er iets fout was gegaan met de bestelling omdat het artikel 2 keer was verkocht en nu dus niet meer voorradig was, krreg ik een telefoontje dat het een paar dagen langer zou duren. Mijn complimenten hiervoor, dat ik hiervoor netjes geinformeerd werd, Uiteindelijk werd het toch nog vroeger geleverd dan de 5 dagen die me ik het telfoongesprek werd verteld. Wat een service

Miek004 14-08-2012

Graag wilden we dit item nog mee op vakantie, maar via de post zou het pakketje waarschijnlijk net niet op tijd zijn. Cameraland heeft toen de bestelling persoonlijk langs gebracht in Amsterdam! Echt fantastisch!

HugoDondiego 14-08-2012

6,7
Na de bevestigingsmail dat de betaling ok was, geen mail meer ontvangen ivm levering. 9 dagen later de bestelling dan toch ontvangen in perfecte staat. Product voldoet aan de verwachtingen.

Nolle 14-08-2012

6,5
Werd gebeld dat mijn bestelling niet kon door gaan
i.v.m geen voorraad, dus kreeg een ander type accu.
Prima levering verder, alleen pas de website dan aan.
Als er 1 of 2 vakjes groen staan weet niemand hoeveel
aantallen er nog aanwezig zijn.

Wim196312 13-08-2012

Website prima, maar kan nog beter/overzichtelijker. Bereikbaarheid via telefoon en e-mail is prima. Goed geholpen via mail en telefonisch. Werd direct teruggebeld na melding van onderstaande klacht.

Na enige problemen met de levering dankzij de vervoerder de printer zelf opgehaald in Alkmaar. Vandaar de 10 voor After sales. Uitstekend geholpen!

C. Tuk 11-08-2012

Prima afwerking van de order. Netjes contact met me opgenomen om te melden dat de lens een showmodel was en hiervoor een aantal filters meegeleverd ter compensatie. Mijn bestelling had ik snel binnen. De website zou echter wel wat meer informatie kunnen geven over de specificaties van de lens.

roontje34 10-08-2012

Ben een tevreden klant en de manier van medewerking sprak mij erg aan. Erg klantvriendelijk en hele goede service. De camera is perfect en erg gebruiksvriendelijk

postemaf 06-08-2012

6,5
Volgens de website moest een op voorraad zijnde product welke op werkdagen voor 17:00 werd besteld, de volgende dag bezorgt worden. Na een week belde ik met de winkel en ik zou worden teruggebeld. In plaats van een telefoontje kreeg ik een mail dat mijn bestelde Omnibounce de eerst volgende werkdag geleverd zou worden. Verder past de Omnibolunce niet helemaal lekker.

JFV2 06-08-2012

De spyder Pro 4 bleek niet meer op voorrad te zijn. Aangegeven dat ik een e-mail wilde ontvangen als de spyder weer op voorrad zou zijn.
2 dagen later de e-mail ontvangen en de spyder besteld.
De volgende dag werd de Spyder keurig afgeleverd en kon ik deze gaan gebruiken.
De Spyder voldoet volledig aan de beschrijving en mijn verwachting.
Zelfs de Ipad heeft nu een goed kleuren profiel.