Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 870 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

CrazyFox 11-09-2012

Artikel en website via zoekmachine gevonden. Prijs van het artikel was gunstig tov andere leveranciers. Bestel- en betaalproces zijn gemakkelijk. Wijzigingen in de status van bestelling worden zoals het hoort per e-mail doorgegeven. Levering binnen 2 werkdagen is prima.

AWaggeveld 08-09-2012

Ik had de bike mount snel nodig. Dit aangegeven bij de bestelling, en ze reageerden heel snel op mijn verzoek. De volgende dag had ik het pakket al thuis. Ofwel, super service. Voor de rest, betaling en website, ook ales OK in orde. Kom hier zeker vaker weer.

W.Smit89 07-09-2012

Na bestellen dezefde dag door iemand van cameraland 's avond thuis afgeleverd.Wat een service.
Dit is wat je niet zo vaak meer mee maakt

Rene Roelofs 07-09-2012

Tas was in de aanbieding en stond op uitverkocht, gebeld en de verkoper ging kijken of er toch nog een was, kreeg een belletje dat er toch nog een gevonden was en die is nou in mijn bezit. Werkelijk super service

Oompie 05-09-2012

Product volgens website niet voorradig. Gebeld voor levertijd waarna een zeer snelle reactie dat product toch aanwezig was. Direct besteld en dag later al in huis.

Cor Vulhop 03-09-2012

Keurige service. Zelfs een aanbieding welke al voorbij was (wel een e-mail gestuurd, in de periode dan aanbieding nog gold) heeft de winkel zich gehouden aan de aanbieding, top.

NEIhm4ZW 03-09-2012

Duidelijk omschrijving van producten.
Snelle afhandeling.
Prima dat er via acceptgiro betaald kan worden m.n.v. ouderen die niet Internetbankieren.
Melding dat het artikel opgestuurd is en met 1 of 2 werkdagen in huis is. In mijn geval in 1 dag. Super dus.

BJP 01-09-2012

Kreeg een dag na de zeer voordelige bestelling een mailtje dat t pakketje een extra dag vetraging had met excuus. Omdat t nog een dag vertraging had werd ik zelfs gebeld met de vraag of 't niet te laat zou zijn om evt. mee op vakantie te nemen.
Goede service!

Johan van den Burg 31-08-2012

Ik zag op jullie website de Power grip waarnaar ik al een poosje op zoek was in de tweedehands afdeling. De verzending was prima en tot mijn verassing waren zelfs de originele doos en handleiding bijgevoegd, perfect!

Bas Rijkeboer 31-08-2012

Vlot, snel en goed verzorgde levering en afhandeling.
Fijne website met voldoende informatie.
Levering was al de volgende dag.

Ludo Sak 31-08-2012

Het product werd goed verpakt snel geleverd. De prijs was uitstekend en ook nog incl. verzendkosten. Zaterdag besteld en dinsdag binnen (het weekend is altijd jammer, maar dat is overal zo:))

H.G. Schelling 30-08-2012

6,8
Ondanks toezegging geen Nederlandstalige handleiding aanwezig of beschikbaar. Ik heb daarover enkele keren contact gehad met Cameraland.

JCDegids 28-08-2012

7,3
Bestelling en levering zijn prima verlopen. De beschrijving van de occasie producten mag wel iets uitvoeriger op de website.

mondriaan 28-08-2012

Website: is overzichtelijk, soms wat te weinig of geen informatie over product.
Bereikbaarheid: zowel de site als de winkel goed. Door hun goede service is het vaak erg druk in de winkel.
Bestelling: geen probleem
After sales: geen probleem

Dynax Gerard 27-08-2012

Als het goed gaat, lijkt dit de normale gang van zaken. Maar toc.... De levering ging snel, correct, met de juiste informatie over bezorging. Complimenten.
Met Aftersales heb ik geen ervaring met Cameraland.

Theo groot 57 27-08-2012

Alles keurig geregeld, bezorging direct de volgende dag met verzendinformatie. Ze gaven ook vooraf prima telefonisch advies.

wilza 27-08-2012

Op de site-aanbieding eerst gereageerd met een vraag. Kreeg daarop snel een duidelijk antwoord. Toen besteld.
Een dag later in huis. Het apparaat werk prima.
De site is duidelijk ingericht, de betaling gaat vlot en probleemloos. De bevestiging van de bestelling is duidelijk.

Marc Mertens 26-08-2012

Regelmatige correspondentie via email, correcte en volledige levering bij de buren, zoals gevraagd door ons in geval van afwezigheid. 1ste indruk en de in de instructies gevraagde watertest OK. Minpunt : geen Nederlandstalige handleiding

iamnikon1968 26-08-2012

Gevonden via zoekfunctie - waterpasje voor op flitsschoentje - betaalbaar - zonder verzendkosten - snel - zoeken - bestellen - betalen - verzonden.
Snel in huis. Goed produkt.

José Costa Photography 21-08-2012

Never had a problem in 3 years dealing with Cameraland. Recommend to everyone. excellent in delivering, quality and care, helpful when a query arises.

Klankbeeld 20-08-2012

Nette levering, goede website met veel info. Enige onduidelijke punt is de levertijd als een product niet op voorraad is. Daar wordt ook niet over gecommuniceerd. In het geval van de lensadapter die niet op voorraad was, was de levertijd beperkt tot enkele dagen. Dat is kort en prima, maar ik zou wel graag een richting hebben gehad. Nu ben ik zelf naar de website van nikon.nl gegaan om te kijken of de adapter daar wel op voorraad was. Dat was het geval, zodat mijn conclusie was dat de FT1 snel nageleverd zou worden. Wellicht om op de site aan te geven of snelle nalevering verwacht wordt.

Koudenburg 19-08-2012

Defect apparaat door mij geretourneerd en een dag daarna een nieuw exemplaar ontvangen, telefonisch contact bevredigend, goede service!

Phil2012 18-08-2012

Enkele weken geleden waren we in Alkmaar voor de kaasmarkt. Omdat een van ons gelezen had over Cameraland wilden we de winkel gaan bekijken. Onze mond viel open toen we de complete fotografie-inrichting zagen en al snel hadden we er een (positieve) bijnaam voor: het snoepwinkeltje. Via de site van Cameraland hebben we beide accessoires voor de camera gekocht, tot volle tevredenheid.
Het personeel neemt de tijd voor uitleg, de telefoon wordt snel opgepakt, je word vriendelijk te woord gestaan, kortom "chapeau".

sony-rx100 17-08-2012

Alles op en top duidelijk en snel en bovendien goedkoop. De meeste shops hadden de protector niet op voorraad , cameraland wel en leverde binnen twee dagen. Helemaal top dus.

flipie 16-08-2012

Perfecte levering en verdere afhandeling. Helaas was het product niet naar mijn zin. Retour gezonden, bericht ontvangen dat het pakket in goede orde was ontvangen en binnen een paar dagen was het geld teruggestort op mij rekening!

moniek68 14-08-2012

Toen ik het filter had besteld, kreeg ik de melding dat het binnen 2 dagen geleverd zou worden. Omdat er iets fout was gegaan met de bestelling omdat het artikel 2 keer was verkocht en nu dus niet meer voorradig was, krreg ik een telefoontje dat het een paar dagen langer zou duren. Mijn complimenten hiervoor, dat ik hiervoor netjes geinformeerd werd, Uiteindelijk werd het toch nog vroeger geleverd dan de 5 dagen die me ik het telfoongesprek werd verteld. Wat een service

Miek004 14-08-2012

Graag wilden we dit item nog mee op vakantie, maar via de post zou het pakketje waarschijnlijk net niet op tijd zijn. Cameraland heeft toen de bestelling persoonlijk langs gebracht in Amsterdam! Echt fantastisch!

HugoDondiego 14-08-2012

6,7
Na de bevestigingsmail dat de betaling ok was, geen mail meer ontvangen ivm levering. 9 dagen later de bestelling dan toch ontvangen in perfecte staat. Product voldoet aan de verwachtingen.

Nolle 14-08-2012

6,5
Werd gebeld dat mijn bestelling niet kon door gaan
i.v.m geen voorraad, dus kreeg een ander type accu.
Prima levering verder, alleen pas de website dan aan.
Als er 1 of 2 vakjes groen staan weet niemand hoeveel
aantallen er nog aanwezig zijn.

Wim196312 13-08-2012

Website prima, maar kan nog beter/overzichtelijker. Bereikbaarheid via telefoon en e-mail is prima. Goed geholpen via mail en telefonisch. Werd direct teruggebeld na melding van onderstaande klacht.

Na enige problemen met de levering dankzij de vervoerder de printer zelf opgehaald in Alkmaar. Vandaar de 10 voor After sales. Uitstekend geholpen!

C. Tuk 11-08-2012

Prima afwerking van de order. Netjes contact met me opgenomen om te melden dat de lens een showmodel was en hiervoor een aantal filters meegeleverd ter compensatie. Mijn bestelling had ik snel binnen. De website zou echter wel wat meer informatie kunnen geven over de specificaties van de lens.

roontje34 10-08-2012

Ben een tevreden klant en de manier van medewerking sprak mij erg aan. Erg klantvriendelijk en hele goede service. De camera is perfect en erg gebruiksvriendelijk

postemaf 06-08-2012

6,5
Volgens de website moest een op voorraad zijnde product welke op werkdagen voor 17:00 werd besteld, de volgende dag bezorgt worden. Na een week belde ik met de winkel en ik zou worden teruggebeld. In plaats van een telefoontje kreeg ik een mail dat mijn bestelde Omnibounce de eerst volgende werkdag geleverd zou worden. Verder past de Omnibolunce niet helemaal lekker.

JFV2 06-08-2012

De spyder Pro 4 bleek niet meer op voorrad te zijn. Aangegeven dat ik een e-mail wilde ontvangen als de spyder weer op voorrad zou zijn.
2 dagen later de e-mail ontvangen en de spyder besteld.
De volgende dag werd de Spyder keurig afgeleverd en kon ik deze gaan gebruiken.
De Spyder voldoet volledig aan de beschrijving en mijn verwachting.
Zelfs de Ipad heeft nu een goed kleuren profiel.

mp63 03-08-2012

Telefonisch eerst contact met cameraland opgenomen ivm aanschaf nieuwe camera en objectief. Zeer goed te woord gestaan en kregen prima advies. Daarna op hun aanraden bestelling via de website gedaan. Dit ging heel eenvoudig. Bij het ophalen van de bestelling werden we nogmaals heel goed te woord gestaan en er werd tijd voor ons genomen. Je voelt je hier echt koning klant.

jhfkitzen 03-08-2012

Artikel is duidelijk omschreven in doel, en geduid in helder beeld. De bestelling en betaling worden logisch afgewikkeld en de bezorging van het artikel is vlot. Chapeau !

Chris Laarman 03-08-2012

Ik vind de website van Cameraland overzichtelijk, en het winkelmandje werkt naar behoren.
Over het vinden van mijn aankopen in de webwinkel wil ik dit zeggen:
- De eerste keer (met de onderhavige geweigerde beoordeling) was de betaling in de winkel zelf mislukt (en dat was mijn eigen schuld).
Cameraland heeft mij een e-mail gestuurd met de links naar de artikelen (en met de aantekening dat van het voornaamste artikel de voorraad op 0 zou staan, omdat het enige exemplaar voor mij achtergehouden werd).
- De tweede keer (met onderstaande e-mail) vernam ik van het bestaan van het gewenste artikel uit de digitale nieuwsbrief (uiteraard ook met link) van Cameraland. Zonder die nieuwsbrief zou ik niet op de gedachte zijn gekomen om het artikel te zoeken. (Het betrof een Hähnel afstandsbediening voor een Sony camera. Ik ben lang door Sony aan het lijntje gehouden om een afstandsbediening van henzelf, vernam uiteindelijk dat die niet leverbaar zou worden, en kwam niet op de gedachte dat een ander, mij onbekend, bedrijf die zou kunnen
aanbieden.)

Het bestelde werd (in beide gevallen) doelmatig verpakt geleverd op de werkdag na bestelling (met betaling middels iDeal). Sneller kan niet.

alexbreugelmans 02-08-2012

Mijn oorspronkelijke keuze van Tripod was niet meer leverbaar. Ik kreeg snelle en adequate support om een andere (en blijkt nu betere) Tripod aan te schaffen. Levering was na 48u. Hoedje af, ik heb het al anders meegemaakt! Een klant bij dus!

Marc_Sc 01-08-2012

Helemaal niets op aan te merken. Goeie functionaliteit om klanten te attenderen op producten die niet op voorraad te zijn en weer binnen komen. Product keurig verpakt en verstuurd. Helemaal goed!

Henny1262 31-07-2012

Bij bestelling bleek verrekijker niet meer leverbaar, kreeg direkt een telefoontje en werden er oplossingen aangedragen. Kijker en harnas de volgende dag in huis met het teveel betaalde geld in de verpakking. Enige minpuntje was dat de nota nog van de niet meer leverbare artikellen was, en ik daar nog even een telefoontje aan moest wagen. Maar volgende dag was de goede nota in de mailbox.

peet50 30-07-2012

Heb al vaker bij Cameraland iets besteld. Ook in de zaak in Alkmaar geweest. Echt allemaal top en met vakkennis.

Han Kool 30-07-2012

Na betaling vooraf via ING volgde binnen een paar dagen ontvangst van de bestelling, zij het dat deze niet compleet was. Over het ontbrekende onderdeel werd door mij gereclameerd, en de volgende dag was mijn bestelling compleet.

Cameraland werkt vlot, prettig en betrouwbaar. De gehanteerde prijzen zijn alleszins acceptabel, voor zover ik dit kan beoordelen.

lgw23 29-07-2012

4,8
Het duurde zeker ander halve maand voordat ik bericht kreeg dat mijn bestelling gereed was.
Vergeten op gereed te zetten, was het antwoord op mijn vragen.
Helaas was de helft van de bestelling correct. Diegene die het bij elkaar zocht kon, of wilde. niet het verschil zien tussen een ED en een ED-E eye cup.

Canon1951 29-07-2012

Uitstekende service. Snelle bezorging zonder kosten.
Een te gek assortiment waar iedere fotoliefhebber terrecht kan.
Dit is mijn tweede bestelling bij deze webshop. Een voorbeeld van "klantgerichtheid, betrouwbaarheid en klantvriendelijkheid".

Mijn compliment !!

rollingjohn 29-07-2012

Zag de lenscleaner in een nieuwsbrief bestelde hem en een dag later had ik hem in gebruik, werkt goed en stond er van te kijken dat er geen verzendkosten waren:)

BerryPolman 29-07-2012

Erg tevreden!!
Snelle levering.

T.D.2012 27-07-2012

Na een telefoontje of de flitser op voorraad was, heb ik de lens besteld. De flitser is zoals afgesproken op maandag verzonden en kwam dinsdag bij mij aan.
Dit alles vo9lgens afspraak. Prima dus!!

Bij PostNl stond dat de bestelling tussen 9 en 11 uur zou worden gebracht. Dit klopte dus niet want dat was pas om ca 15.30 uur.

Nathalie Peters 27-07-2012

Nette afhandeling, goed geholpen toen ik niet goed door het de bestelling online kwam. Volgende dag direct in huis, zoals beloofd !

WRuiterman 22-07-2012

De lens die ik wilde was bijna nergens op voorraad (wereldwijd), behalve voor veel te veel geld bij een andere winkel. Op een gegeven moment zag ik hem bij CameraLand op voorraad. Ik kende de winkel (ben er 3x binnen geweest) en heb 'm meteen besteld. Vrij snel een bevestiging dat de order verzonden werd.

Er ging wat fout bij PostNL, het leek erop dat het bezorgadres niet bestond en het pakje werd retour gestuurd. Na e-mail contact met CameraLand, werd dit allemaal goed geregeld en had ik toch binnen afzienbare tijd m'n lens in huis.

Dingen die me goed doen:

- De website is up to date en duidelijk, dus ook de voorraad status
- Er wordt erg snel op e-mail gereageerd
- Bij de logistieke afhandeling in mijn geval, werd steeds via e-mail gemeldt wat de status was en er werd gevraagd of het al binnen was. Men is dus erg betrokken bij het gehele proces.

Winfried Povel 22-07-2012

Ik had alleen een adaptertje (schroefje) nodig van groot naar klein statief.
Bij de meeste websites kun je ze alleen per 10 stuks bestellen (wat moet je daarmee?)
Bij Cameraland wel per stuk leverbaar. Beetje duurder dan de concurent maar voor 2 Euro was het verzenden gratis!
Keus dus snel gemaakt - ook gezien de reviews van anderen - en de volgende dag al in huis.
Top !!!
Een adres dus om ook eens wat duurders te bestellen in de toekomst. :-)