Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Inge Busser 21-11-2011

Heb tot nu toe alleen een boek bij jullie besteld, maar ben daarover erg tevreden. Het lag al bij mij op de mat toen ik het nog lang niet verwachtte.

ImageAndPaper 20-11-2011

De levering was snel en het aangekochte product was netjes verpakt.

DharnaS 20-11-2011

Zeer ruime keuze en uitstekende afhandeling

B de Ruiter 19-11-2011

Het artikel was maanden geleden volgens de webshop niet op voorraad.
Vond dit erg lang duren en bleek het na telefonisch contact toch op voorraad te zijn.
Het artikel besteld en zeer tevereden.

Renardo36 19-11-2011

Was op zoek naar een filterset met ND verloopfiter en kwam via internet op Cameraland.nl die genoeg filtersetjes en filters aanbood voor een mooie prijs.

Bestellen is makkelijk en was zo gebeurd, met ideal betaald en de volgende dag het pakketje al binnen.

Makkelijk en snel. Super!

N. de Jager 18-11-2011

Prima geregeld. Op zondag via internet besteld en dinsdag keurig thuis bezorgd.

Nieuw023 18-11-2011

Snelle afhandeling na betaling, goed verpakt en verzorgd.

Robfoto 18-11-2011

Zonder problemen spullen besteld. Jameer dat er geen negatief bewaarstroken zijn maar dat doet verder niets af aan de winkel. Zoeken op de site is het enige dat niet altijd oplevert wat ik zoek.

Dille 1 16-11-2011

Bestelling goed verlopen. Levering iets later dan verwacht (bestelling op 6/11 en levering op 14/11). Bij het product zit er geen handleiding noch de onderhoudsvoorschriften. Ondank Bynolyt 25 jaar garantie geeft blijkt dit niet uit de meegeleverde factuur noch uit enig ander meegestuurd document.

MichelvA 15-11-2011

Er ging een kleinigheid mis met de iDeal afhandeling en dan blijkt hoe effektief men kan handelen. Dat tekent voor mij wel hoe men er hier bovenop zit. Verder is de snelheid van levering enorm hoog. Was in mijn geval niet belangrijk omdat dit een kerstkado voor mijn vriendin wordt ;-) maar werkt toch fijn.
Al met al grote tevredenheid hier.

Theo B. 14-11-2011

Camera via de website gekocht. Website is overzichtelijk. Opgehaald in de winkel. Goede service.

Adi2011 14-11-2011

very nice shop, very diverse goods, very good and fast delivery

robuga 13-11-2011

Snel (na 1 dag) mijn nieuwe Son@77 afgeleverd.Helaas géén zonnekap in doos. Gebeld, correct en vriendelijk te woord gestaan. Zonnekap nageleverd bij een andere lopende bestelling. Bij testen camera bleek een technisch mankement aanwezig. Gebeld en probleem doorgesproken. Zonder probleem nieuwe camera gekregen. Na 1 dag binnen. Klasse dus.

Only Me 12-11-2011

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering ontvangen. Binnen 24 uur.

ifilch 12-11-2011

Fast, simple and reliable service to order and pay online. Quick delivery. Moderate prices, good choice

csc 12-11-2011

De website is redelijk overzichtelijk. Ik vond het alleen jammer dat je de objectieven alleen per merk kan kiezen en niet per toepassing voor bepaalde merk camera (b.v. 'voor Sony'). Verder is het OK, gebruiksvriendelijk en snelle service. Het pakket was binnen 2 dagen binnen (zaterdag besteld, dinsdag binnen). Op die dag heb ik bij diverse webshops iets gekocht, en Cameraland was de snelste met levering.

Loek1111 11-11-2011

Zeer goede uitleg na problemen met aankoop.

pm85 11-11-2011

De afhandeling van de bestelling was prima in orde, soepel en vlot.
Maar: De lens was in suboptimale toestand, kennelijk niet grondig schoon gemaakt. Verwacht iets meer van jullie, ook gaat het maar om een gebruikt product....

Marcello123 11-11-2011

Duidelijke site, scherpe prijzen

R de G 11-11-2011

Duidelijk bestelproces en snel geleverd

B.v.d.Berg 08-11-2011

Heeft wat langer geduurd voor ik het bestelde in huis had.Maar dat lag aan de importeur.Daar was het niet verstuurd met de bestelling aan Cameraland.

EdMa2 07-11-2011

Flitser werd snel geleverd, geen verzendkosten. Dit is de zaak waar ik mijn camera recentelijk heb gekocht. Goeie uitleg, verkoper terzake kundig, nam de tijd voor me.

Bert 01 06-11-2011

Nadat ik besloten had welke camera ik zou kopen kwam ik bij de website van cameraland terecht en binnen de kortste tijd had ik mijn camera gevonden en besteld. De aflevering ging ook heel snel, de camera was keurig ingepakt en werd door de bodedienst netjes afgeleverd.

janvannoort2 01-11-2011

Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Zonder meer de meest overzichtelijke camera site van Nederland.
Enorme voorraad en zeer up-to-date!
Klasse

Pieter Hoogeveen 31-10-2011

Op de site was keurig aangegeven of betreffende artikelen op voorraad waren.Na de bestelling keurig een mailtje dat mijn bestelling klaar stond , de bestelling volgens afspraak zelf afgehaald. Artikelen stonden keurig klaar , vriendelijk personeel zorgde voor de verdere afhandeling van de betaling en uitleg over het artikel.

Eric Be 31-10-2011

Besteld en betaald maar de bestelling liet op zich wachten. Na "waar blijft" mail werd er direct actie ondernomen. Toen toch snel gekregen.

marenko 31-10-2011

Zeer snelle afhandeling. Er zat iets niet bij de bestelling na een telefoontje, is dit direct de volgende dag nageleverd.

Manders Totaal 31-10-2011

6,5
Er zou een mail komen met de afleverdatum van de camera. Hij werd echter ineens afgevelerd.
Wel erg snel overigens!

R.van Fastenhout 29-10-2011

In tegenstelling van het mij toegezegde, heb ik mijn bestelling niet de volgende dag ontvangen.

Leen van den Oever 29-10-2011

Snelle en goede levering
De geleverde artikelen doen zeker aan de verwachtingen

Joop Brand 29-10-2011

Ik werd keurig gemaild dat het product weer voorradig was.
Snel besteld en betaald met iDeal.
Werd snel afgeleverd.
Kortom prima geregeld

Mecklenfeld 29-10-2011

Bestelling plaatsen duidelijk waardoor het snel uitgevoerd is en de afhandeling perfect,snelle levering.

25bor42 28-10-2011

Ik heb telefonisch gemeld dat ik een levertijd van 2 weken voor 4 inktkleurtjes wel erg lang vond. Daarna heb ik de bestelling - per mail - geannuleerd. Zonder een bericht van uw zijde is de bestelling toch verzonden.
Uw product is geleverd, maar u bent een klant kwijt.

Henk Franzen

Bert Mo 25-10-2011

Vrijwel direct na bestelling en betaling (IDEAL) bevestigingen per email. Omstreeks 13.00 U besteld de andere dag goed verpakt samen met faktuur ontvangen. Omdat ik van de koerier de track and trace email niet had ontvangen, nog even gebeld met Cameraland. De telefonische bereikbaarheid was uitstekend en ik werd keurig te woord gestaan. Omdat de zending 100% in orde was kan ik helaas geen beoordeling geven voor after sales. Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden.

A.Denneman 25-10-2011

Mijn Camara heb ik een half jaar geleden gekocht bij cameraland ik had toen al een goed gevoel over de winkel en heb dus nu de webwinkel benadert en hetzelfde gevoel aan over gehouden.

Pieter vR 25-10-2011

De site is heel duidelijk en met een heel groot aanbod. Alles wat je wil kun je hier vinden. Levering is snel, donderdag avond besteld zaterdag in huis. Aftesales is goed, Op zaterdag had ik een mail getuurd met een vraag en binnen 30 minuten al een antwoord op mijn mail.

e sanders 24-10-2011

Webwinkel met een prima service!
De website is nogal Spartaans. Het liefst zou ik zien dat bij de keuze van een artikel, ook de daarmee gerelateerde artikelen (kunnen) worden getoond.

Fred weemaes 23-10-2011

Gunstigee prijs zonder verzendkosten en binnen 24 u geleverdncodrenform bestelde.
Gr F

Daron 67 22-10-2011

heel tevreden over de mogelijkheid van betalen (ideal)
en de vlotte en levering en de correcte manier van
verpakken en verzenden.tevens kreeg ik snel antwoord op vragen via de mail. Cameraland brengt geen verzendkosten in rekening.Ik ben een nieuwe klant en ik zal zeker weer een beroep op Cameraland doen bij een volgende bestelling.

rene 123 21-10-2011

Op de website was aangegeven dat het artikel op voorraad zou zijn echter na betaling via i deal ben ik gebeld dat het artikel besteld was en geleverd zou worden als het binnen was, dit was na een een paar dagen. Iets minder snel dan getoond was, maar wel ok.

pdenos 21-10-2011

cameraland is een prima zaak. goed producten kleine prijzen
goede verzending

fdevries62 19-10-2011

prima geholpen, deze lens had kuren bleef maar focussen. zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. deze is wel goed, echt een superlens!!

Robert-Jan Bottcher 19-10-2011

Zeer vakkundige hulp via de telefoon en na online bestelling een snelle levering en volledig product.

Geen op of aanmerkingen op Cameraland.nl

Ida Woort 18-10-2011

Heel prettig en vakkundig/adviserend geholpen in de winkel.
Dank daarvoor,

vriendelijke groet,

Ida Woort
Den Helder

ah2011a 18-10-2011

Fijne winkel waar je telefonisch goed advies krijgt. Levering was snel. Ook eerdere ervaringen waren goed.

Be Happy 18-10-2011

Heldere en duidelijke site, diverse manieren van betaling. Daar de camera niet direct op transport kon werd er zelfs nog telefonisch contact opgenomen om te vertellen dat de verzending een dag vertraging zou hebben. Er zijn veel goede internetwinkels deze hoort zeker bij de top.

A.Horstink 18-10-2011

De prijs was zeer aantrekkelijk om het nu te kopen.
Aankoop verliep heel soepel en zonder enig probleem.
Ook de betaling met i-deal verliep soepel.
De verzending was binnen 1 dag.
Telelens gelijk uitgetest. Voldoet volledig aan mijn verwachting.

r graas 17-10-2011

5,8
helaas zijn de producten die als voorraad zijn aangegeven niet altijd aanwezig (kan vervelend zijn als je ergens op rekent) en de website verwijst automatisch naar andere interessante producten die niet persé iets te maken hebben met het bestelde product. Het kwam bij mij er op neer dat ik een totaal verkeerde tweede batterij heb besteld omdat de website mij deze adviseerde...

Erik Nijhuis 16-10-2011

Er waren wat problemen met de aflevering. Echter de medewerker aan de telefoon was direct aan het werk om het op te lossen. Uitstekende service.

Willardhoei 13-10-2011

Donderdag laat besteld, Zaterdag ontvangen! Had ik niet verwacht! Hartstikke tevreden met het product