Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 964 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jenny24 07-10-2011

Mooie website, heel overzichtelijk en goed ingedeeld.
Snelle levering in prima pakket ontvangen

Cor450 07-10-2011

Snelle levering, goed bereikbaar, ik had telefonisch wat gewijzigd en nog wat bijbesteld, werd correct geholpen. Met de levering ontbrak 1 onderdeel maar die werd net 1 dag correct nageleverd.

Nienfotografie 03-10-2011

Ik heb bij jullie een 2de hands Canon 1d Mark 3 gekocht.
Toen ik de doos openmaakte was ik benieuwd naar de staat van het toestel, omdat het toch een occasion was.
Het toestel zag er als nieuw uit!!!
En werkt perfect!!
Mijn complimenten voor de service en advies!!

arefel 03-10-2011

Goede voorraadinformatie op de site, levering conform de indicatie op de site (voor 5'en besteld, dezelfde dag verzonden)

Mark Vogel 02-10-2011

De fastener sávonds besteld, volgende dag in huis.
Kortom perfect geregeld.

v Lieshout 01-10-2011

De cameratas die ik had besteld was niet meer voorradig. Cameraland heeft mij hier over benadert en gratis een veel duurdere tas geleverd.

Anneloesb 30-09-2011

De betaling ging erg eenvouding en de bestelling werd binnen zeer korte tijd netjes afgeleverd op het aangegeven adres.

meldy01 30-09-2011

Je wordt goed en vakkundig geholpen, als er iets niet bevalt kan het evt geruild worden. Prima zaak ook de website veel keuzes.

delta-d 27-09-2011

zeer goede en overzichtelijke website .

trackingsysteem bij levering nog voor verbetering vatbaar, maar goede info verkregen na telefonisch contact .

mans123 27-09-2011

de wepsite was niet zo overzichtelijk maar de bereikbaarheid en levering vond ik erg goed

Thea van der Burg 27-09-2011

Geweldig !!! Op de website stond niet op voorraad. En ja hoor binnen 2 dagen in huis . TOP.

hondenfotograaf 26-09-2011

simpel, duidelijk, snel en goed altijd verpakt

van deelens 26-09-2011

Prima service! Om 17.30 uur de aankoop betaald en de volgende morgen al bezorgd door TNT. Medewerkster hield de betalingen in de gaten zodat de verzending nog mee kon. Ik ben dan ook zeer te spreken over de service

Marlies Oud-Siewertsen 26-09-2011

Bestellen en de volgende dag keurig in huis, heerlijk

59henk1952 26-09-2011

goede uitleg per telefoon.
Snele levering en goed verpakt.

Marco Loos 26-09-2011

Body om 16:45 besteld en andere dag 9:15 in huis. Track en trace email heb ik niet ontvangen maar dat werd vriendelijk verklaard toen ik belde.

Foto PFW 25-09-2011

Altijd goede service en prompte levering. Snelle en duidelijke website.

Mieneke60 25-09-2011

Wer hadden een Fugi-camera besteld voor 149 euro. Deze was niet meer leverbaar. We kregen een aanbod om de Samsung 630 (verkoopprijs 166 euro) voor dezelfde prijs van de Fugi te kopen. Meteen gedaan. Prima service dus!!!

Arie van der Laan 171 25-09-2011

Op woensdag een speedlite flitser besteld Canon 580 EXll en donderdag op tijd ontvangen.Prima uitleg over de werking van de flitser op telefonische vragen aan de winkel in Alkmaar.Zeer tevreden over de aankoop van een Canon 5D Mark ll in de winkel.Goede uitleg ontvangen en de verkoper nam ook de tijd om het uit te leggen.

Jogo services 24-09-2011

Ruime keuze, goede prijsstelling. Levering snel en goed. product voldoet aan verwachting zoals opgewekt in de beschrijving. Minpuntje is het aantal e-mails na de koop over andere aanbiedingen. Dit zijn er teveel. Als je iets hebt gekocht, koop je niet gelijk nog iets. Ik ziet hier niet te wachten en heb het al druk genoeg met mijn werk.

motion2006 24-09-2011

7,3
levering niet de volgende dag helaas

aace 23-09-2011

De site was overzichtelijk. Bestelling ging makkelijk en levering de volgende dag zoals aangegeven op de site zonder complicaties.

Top!

Canon fotograaf 23-09-2011

Ik vind Cameraland een uitstekende winkel, met bijzonder deskundige medewerkers en een prachtige website. Ik ben vaste klant.
Het aangekochte produkt voldoet 100% en werd zeer snel bezorgd. Met Ideal geen verzendkosten.

NathalievdH 23-09-2011

Cameraland was de enige winkel, die de camera op voorraad had, was in heel Den Haag niet te vinden. Ze hebben blijkbaar groot assortiment. Bestelling was er inderdaad de volgende dag. heb ook 2x contact met klantenservice gehad, omdat mijn betaling niet goed ging. Ze zijn vriendelijk, goed bereikbaar en lossen probleem snel en makkelijk op. Complimenten!

draka29 23-09-2011

Goede service en snelle levering

Teylinger Borduur Services 21-09-2011

is gewoon goed van bestelling tot aflevering
ik heb er nog niet met gewerkt dus kan ik niets over zeggen
het zal wel goed gaan

J.J. Mager 20-09-2011

Uitstekende berichtgeving via e-mail na bestelling en opvallend snelle aflevering. Product voldoet aan verwachtigingen dankzij prima productbeschrijving. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

parry 20-09-2011

besteld en snel geleverd. Alles in orde ook. Dus prima.

bemi59 19-09-2011

prima service en snelle levering

radareye 18-09-2011

Zeer overzichtelijke website.
van Ostadelaan goed berijkbaar vanaf Noordhollands kanaal.
Na bestelling met twee dagen gereed bericht over

Andym 17-09-2011

Netjes en goed contact. Komen afspraken na.

jan willem wolf 16-09-2011

Ik ben al langer klant van cameraland, altijd goede service, en snelle afhandeling, dit was de eerste resevering bij de webshop, het produkt is afgehaald omdat ik vlakbij woon.
Prima

Jaco Schoonhoven 13-09-2011

Ik ben tevreden over de wijze, waarop ik in uw zaak ben ontvangen en geïnformeerd. De verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam en weten waar ze over praten!
De kijker is een prima produkt! Dat wist ik al, want ik heb eenzelfde exemplaar, dat door een ongelukje defect was geraakt, erdoor vervangen.
De website zit niet overal even logisch in elkaar, maar mede door mijn ervaring met websites ben ik er steeds toch wel uit gekomen.

Friedeke 12-09-2011

Mijn hoesje wat ik besteld had was beschadigd, toch kreeg ik na overleg deze alvast toegestuurd. Daarna bleek dat het hoesje niet meer te bestellen was (nieuw) en ik kreeg de keuze om een nieuw hoesje uit te zoeken of mijn geld terug. In beide gevallen zou ik het beschadigde hoesje voor niets mogen houden.
Ik heb toen voor een nieuw hoesje gekozen.
Prima service vindt ik!

jan.58 11-09-2011

Overzichtelijke site.
Goede betaalprocedure
Goed op de hoogte gehouden van proces van ontvangst van order tot verzending
goed verpakt aangekomen

Rien Hensen 11-09-2011

prima product en uitstekende leverings voorwaarden.

Tom Maxwell 11-09-2011

Het gehele aankoopproces ging snel, makkelijk en foutloos.

reno2011 10-09-2011

De levering was snel maar de kit (camera + lens) zat in een verkeerde doos; gelukkig bleken er wel de bestelde producten in te zitten. Al snel bleek de autofocus van de camera niet goed te werken. Ik ben met camera en lens naar de winkel gegaan waar de verkoper wat willekeurige foto's maakte en na een snelle blik op het display van de camera oordeelde dat het wel goed was. Na protest werd de "deskundige" erbij gehaald. Die vond het niet eens nodig om testfoto's te maken en vertelde een hoop onzin. Ik moest maar terugkomen met een paar foto's die met een hoge sluitertijd en kleine diafragma zijn gemaakt. Als die niet goed waren wilde hij er nog wel eens naar kijken. Anders moest ik maar naar het service centrum van de fabrikant gaan. Ik werd nog net niet de winkel uitgezet. Dan maar naar het service centrum van de fabrikant gegaan. Daar werd meteen een gebrek aan het autofocusssyteem van de body geconstateerd wat onder garantie werd hersteld.
De nazorg van Cameraland is mij dus niet goed bevallen; ik werd niet serieus genomen en de deskundigheid laat te wensen over. Ze hadden beter de camera meteen om kunnen ruilen, een service die een aantal andere winkels wel bieden.

J vd Kaaij 10-09-2011

Ik heb in de loop der tijd verschillende artikelen via de webshop mogen ontvangen en ik heb de ervaring dat het vreselijk goed verzorgd is .als het artikel bv niet op voorraad is word je van de hele gang van zaken keurig netjes op de hoogte gehouden.er zal door mij in de toekomst zeker vaker wat gekocht worden bij cameraland

Ricardo de la Bretoniere 10-09-2011

Zowel aankoop als de levering verliep vrij snel; ik vond het alleen jammer dat er geen afbeeldingen waren van de occasions. Je weet daardoor niet wat je koopt. Het feit dat er een jaar garantie wordt gegeven op deze occasion flitser deed me besluiten om tot aankoop over te gaan.

reporter 17 07-09-2011

vlotte mogelijkheid om te bestellen en te betalen.
snelle levering.
geen problemen.

pn.stoop 06-09-2011

Goeie morgen

Alles perfect geregeld , camera even voor mij in gesteld
zo als datum e.d.
Ben tevreden over de totale afhandeling .

Andre231 06-09-2011

Filter was op voorraad voor een goede prijs. Besteld en volgende dag al in huis. Dat was sneller als gedacht omdat ik vrij laat op de dag de bestelling plaatste.
Website is goed toegankelijk en redelijk vlot. Ik kan producten snel vinden. Prima.

Ditvoorst 05-09-2011

Het ging snel, makkelijk te vergelijken en goede aflevering.

Bengt77 05-09-2011

Onlangs een camera, lens en UV-filter gekocht bij Cameraland. De website is erg uitgebreid, maar gelukkig ook erg overzichtelijk. Ik wist wat ik wilde kopen, dus de bestelling was snel geplaatst. Wel had ik nog een vraag ten aanzien van garantie. Hiervoor heb ik de winkel gebeld. De telefoon is misschien drie keer overgegaan, toen ik te woord werd gestaan door een jongen die me precies wist te vertellen wat ik wilde weten. De volgende dag al werd alles geleverd, maar helaas met een ander filter dan ik had besteld. Hierop belde ik de winkel weer, waarbij bleek dat het juiste filter niet meer op voorraad was. Er werd me een duurder filter toegestuurd, onder het motto "de fout is nu toch al door ons gemaakt". Erg netjes. Ik heb het verkeerde filter ook per post teruggestuurd. De volgende dat had ik het nieuwe, duurdere filter binnen en was de bestelling naar grote tevredenheid afgerond. Een fijn idee dat deze winkel ook een 'echte' winkel is waar je terecht kunt voor service.

renus 04-09-2011

snelle levering, prima beschrijvingen op website.

Piet Dekker 04-09-2011

Ook een simpele zonnekap kon besteld worden via een telefoontje bij cameraland, betaling bij hun binnen, de volgende dag de zonnekap in huis.

Nico van Hellemondt 04-09-2011

Nadat het boek niet op voorraad was hebben ze het toch heel snel bezorgt. Dit had ik niet verwacht.

Dirk999 04-09-2011

Het is helaas niet mogelijk om om je bestelling in de avonduren te laten leveren. Nu ben je afhankelijk van een welwillende buur je eventuele vrije tijd. De optie avnondlevering kwam niet voor. Is jammer.

jerilo 04-09-2011

Perfect geregeld. 's Middags besteld en de andere dag al in huis en perfect verpakt. Je werd goed op de hoogte gehouden per e-mail.