Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1111 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Gortster 08-03-2012

product is snel en netjes verpakt afgeleverd.

Puller 07-03-2012

Wit op zwart website lastig lezen op een Ipad. Goed gesorteerd, veel producten op voorraad.
Voor de rest goed en snel de behandeling verwerkt. Ook afhalen ging redelijk snel, goed parkeren, een klant voor me op een druuke zaterdagmiddag.
Vooral doorgaan met deze dienstverlening.

marjan wijnberger 06-03-2012

Een supersnelle levering en keurig verpakt kwam het
pakketje aan.
Website is zeer duidelijk en goed te bereiken.

fotopatrique 06-03-2012

Correcte prijs, goede ondersteuning toen de bestelling door mijn toedoen verkeerd dreigde te lopen en razendsnelle levering. Wat wil een mens nog meer?

w.janssen-hammer 02-03-2012

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ze doen wat ze beloven.
Goede voorlichting en ruime keus in de produkten.

Wim Walda 02-03-2012

Razendsnel , goede vooraadstatus informatie. Goede en gemakkelijke uitcheck. Constant inzicht in de status van de bestelling.

Pascal_W 02-03-2012

Overzichtelijke website en een snelle afhandeling!!

JoopvtG 29-02-2012

Mijn telefonische vragen, de Tokina betrof een occassion, werden vriendelijk en uitgebreid beantwoord.

Hans Adema 28-02-2012

Ik kreeg de camera twee dagen eerder dan verwacht (want weekend). Helaas een mechanisch mankement aan de body (het was een vitrine-exemplaar, dat wist ik). Omruilen werd goed en vriendelijk afgehandeld. Ik ben zelf part-time werkzaam in een gewone annexwebwinkel, die van Naturalis en weet hoe belangrijk het is om dit soort problemen adekwaat af te handelen.

Wisselplaat 27-02-2012

Bestellen gaat simpel en snel. Door gedoe met mijn computer had ik per ongeluk twee keer betaald, maar dit werd snel en efficiënt gecorrigeerd, waarvoor dank!

sjonnie2 27-02-2012

Vind dat alles op de site overzichtelijk is, en dat de bestelling supoersnhel en correct bij mij thuis is afgeleverd.

HoFa 25-02-2012

Website is goed bereikbaar, overzichtelijk en compleet. De navigatie is gemakkelijk en ook het bestel- en betaalproces is gewoon goed.
De site is niet bijzonder t.o.v. andere fotowebshops maar wel overzichtelijk.
Het afleverproces verliep vlot en voorspoedig mede doordat er gebruik werd gemaakt van het track en trace van TNT.

M. Hazeleger 25-02-2012

Prima geregeld, nergens op voorraad bij cameraland wel, eerst even gebeld om te checken, toen besteld volgende dag in huis

Monitorcalibrator 24-02-2012

Duidelijke website, snelle verzending.

Eppie47 24-02-2012

Vlotte levering en prima product.

Verkeerde kleur 21-02-2012

Product op zich is prima. Echter we hadden een zilveren uitvoering besteld en een witte ontvangen. De zilveren was niet meer op voorraad. Was geen probleem om de witte te houden. Ook de factuur (waar zilver op stond) was geen probleem voor evt After Sales klachten

geen beer 21-02-2012

Duidelijke site en zeer snelle levering zonder kosten

Patme28 21-02-2012

Hallo ik heb op de site Cameraland aangegeven op de hoogte te willen blijven wanneer deze lens weer op voorraad zou zijn want hij was uitverkocht.
Ik heb na 2 weken een mail gekregen dat ze er weer waren en er meteen een besteld deze was dan ook binnen 2 Dagen geleverd.

Ik ben dus zeer tevreden en de lens bevalt super een echte aanrader als aanvulling op de standaard lens.

JeroenGI 20-02-2012

Netjes bereikbaar voor vragen en snelle levering met goede communicatie over de status van de bestelling.

Ferry43 19-02-2012

Na goed telefonisch contact bestelling geplaatst. Bestelling was goed verpakt de volgende dag in huis. prima.

Marjolein Knip 18-02-2012

Snelle en prima levering. Website vind ik donker en onoverzichtelijk. in vergelijking met andere fotografenwebsites vind ik het niet fijn winkelen.

N.van lierop 18-02-2012

goede en snelle servies na telefonische contact.
hebben wij de camera snel ontvangen.
we hebben tot opheden nog geen vragen.
maar die zullen nog wel komen.
als wij ergens niet uit komen.

Richard Hoogenboom 74 18-02-2012

Shop gevonden via tweakers.nl was het goedkoopste

Product was in voorraad, kwamen geen extra verzendkosten bij. Besteld en met ideaal afgerekend. Daarna netjes mailtjes gehad. Eerste over bestellingen, toen betaling en vervolgens verzendstatus. Allemaal prima en snel binnen 1 à 2 dagen.

Zeer tevreden.

B.V. 17-02-2012

Had er één besteld met ongebruikelijke schroef en werd gebeld of ik dat wel zeker wist en hiermee werd ik behoed voor aanschaf van het verkeerde product.

Dhr Brenters 17-02-2012

Alles is goed gegaan,alleen ik heb een minpuntje,dat is dat het product een batterypack is en ik met mijn gedachte,dat er batterijen bij waren,doch niets is minder waar.Het staat er nl niet in dat ze er wel of niet bij zitten.Verder niets dan lof.

JohanWS-67 17-02-2012

Snelle levering, heldere site, bij nabellen binnen 3 seconden contact en prettig te woord gestaan. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Borf Timsius 17-02-2012

Perfecte levering en organisatie vooraf, om dat mogelijk te maken, temeer daar het een artikel betreft dat door velen werd/wordt aangeboden maar niet meer leverbaar blijkt te zijn.

Hans van Ooijen 17-02-2012

Goede service en snelle afhandeling

egbertjan1953 16-02-2012

heel tevreden over de snelle levering,
zal in de toekomst zeker gebruik maken van jullie site
om een vergelijk te maken of om iets te bestellen.

MNeefjes 15-02-2012

De website is helder en overzichtelijk. Ik heb Cameraland gebeld omdat ik twijfelde tussen een paar zaken. Na dat advies heb ik de bestelling geplaatst. De volgende dag werd het al door de post aangeboden.
Perfect.

Rik de Boer 15-02-2012

Prima service alleen net iets teveel aandrang op bijproducten zoals filters sd-kaart, maar heb wel aan die aandrang toegeven dus alleen verwijt aan mijzelf

m Spruijt 14-02-2012

gebeld afspraak gemaakt en snel binnen goede website en duidelijk e mails wat er gebeurt top dus!!
en een redelijke prijs

Peter-1963 14-02-2012

binnen 24 uur in huis. Gewoon goed!

Keja999 13-02-2012

Prima website, snelle levering zonder verzendkosten, goede prijs en goede informatie via mail over status bestelling.

Naam Jos 13-02-2012

Goed advies en snelle levering

Henk Arnoldus 12-02-2012

Er was enige onduidelijkheid over de adresgegevens, dezelfde dag ben ik nog gebeld om dit te corrigeren. Prima hoor!

Keysersoza 11-02-2012

Goede overzichtelijke internet website met duidelijke prijzen. Product snel en in goede orde ontvangen. Dus goede prijs, snelle levering en een goed product. Prima zaken doen met Cameraland.nl

Jeroen van Noordwijk 10-02-2012

Alles vlot en prima verlopen. Twee kantekeningen:
- op website stond niet aangegeven dat er geen externe lader bij de camera werd geleverd of dat die mogelijkheid bestond. Omdat in alle reviews melding werd gemaakt van externe acculader werd nu imlpiciet bij mij de indruk gewekt dat externe lader zou worden meegeleverd.

- De bestelde extra accu zat in verpakking die geopend was. Te weinig reden voor veel 'fuzz' met retourzendingen, en gezien de overige positieve ervaring geen reden voor groot wantrouwen, maar wel slordig. Ook omdat er geen verklarend briefje bij zat.

Sjaak Hooiveld 07-02-2012

Levering heeft lang geduurd, maar daar kon Cameraland ook niets aan doen.

Fotografist 06-02-2012

Sneller dan verwacht bezorgd.
Product was bijzonder goed verzorgd. Beter dan verwacht. Complimenten.

Michiel1972 06-02-2012

6,3
Bewust voor een ander afleveradres gekozen maar in de partijk is het factuuradres toch aangehouden als aflevradres. Jammer.

Digi-Dilia 06-02-2012

Bestelling en levering:
De bestelling werd wel direct verzonden, maar ik kreeg geen track-trace code toegestuurd. Dit ging niet automatisch met de barcode van het pakket. Ik moest 2 keer naar de winkel bellen voordat ik die kreeg. Daarna kon ik pas op de website van postnl kijken of mijn pakket onderweg was en hoe laat het bezorgd zou worden.

beertje1995 05-02-2012

Prima geregeld wat levering betreft.Alleen stond er geen uitgebreide info over het onderwaterhuis op de website en geen foto.

nikkor50mmf18gafs 05-02-2012

Pas na 3.5 week werd mijn product geleverd. Dat kwam denk ik door het feit dat de fabrikant van mijn product last had van het noodweer in Thailand eind vorig jaar. Maar toen het bericht kwam dat de lens onderweg was, was hij wel binnen een dag geleverd. Dat was erg goed!

J. Mastemaker 05-02-2012

Goede informatie, perfect contact en snelle levering. Top!!

leen1943 05-02-2012

6,2
Helaas stuurde men mij het verkeerde product op maar na contact met de klantensevice is dit opgelost.

hr.f.van westerhout 05-02-2012

Direct informatie staat van besteling betaling.verzending.inhoud boek in overeenstelling met wat men vermeld.

PeterQQ 05-02-2012

Diverse bestellingen altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Th van Bolderen 04-02-2012

snelle en goede service en de prijs is ok.

fnfotografie 04-02-2012

Prima service. Telefonisch werd nog even doorgegeven wanneer de bestelling geleverd zou worden. Fijne winkel met betrokken vakmensen.