Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

ytter987 15-05-2012

Nadat bleek dat het geleverde product niet in zijn geheel voldeed aan de beschrijving op de website werd ik na mijn melding hiervan teruggebeld met de uitleg waarom onderdelen ontbraken. In overleg met de betrokken medewerker werd mij een compensatie aangeboden welke ik zeker kon waarderen. Een zeer goede service en snelle levering van de producten verdienen een hele grote pluim !! Kom zeker terug shoppen !

J.B.I. de Waart 15-05-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, goede keuze in betaalmogelijkheden, alle kosten duidelijk vermeld, correcte en snelle communicatie middels mail en orderbevestigingen.

Al mijn fotoapparatuur is door mij in Uw winkel-Alkmaar opgehaald. Op grond van de klantvriendelijke
benadering, het goede en vakkundig advies, grote keuze en uitstekende service ! adviseer Uw zaak graag bij mijn vrienden en kenissen .

Haggis55 15-05-2012

Aflevering zou eigenlijk een 9 moeten zijn ivm snelheid en correctheid.
Echter in de bevestigings mail stond een track en trace link.
Die functioneerde niet. Ligt mogelijk niet aan jullie maar toch.

Verder TOP

garfield99 14-05-2012

Positief is vooral geen verzendkosten bij kleine bestellingen ,dit is voor mij een reden om bij jullie te bestellen.Tot nu geen enkel probleem geweest bij bestellen en snelle levering. Dus prima.

Diederik Eijsman 13-05-2012

Op de Website worden de producten duidelijk zichtbaar en overzichtelijk getoond. Ook de beschrijving is duidelijk.
De bestelling is gemakkelijk, dat geldt ook voor de betaling en de aflevering verloopt snel en correct.
Ben over alles wat met Cameraland.nl te maken heeft zeer tevreden.

Internetklant 13-05-2012

Vanuit Cameraland was de informatie over de levering prima, maar de levering door PostNL verliep erg rommelig. Bij de eerste bezorgpoging was ik niet thuis. De toen ontvangen 'Niet-thuis-code' werkte niet. De volgende dag werd het pakket NIET opnieuw aangeboden (terwijl ik wel een ander pakket via PostNL ontving).

LisaLeander 11-05-2012

Ik ben er super tevreden mee. Heb een occasion gekocht en er zat geen enkel krasje op en dat voor de helft van de prijs. Ook werd het de volgende dag al geleverd. Ik ben er super tevreden mee. En ook nog 1 jaar garantie, top winkel!

AnneCHPostma 09-05-2012

De website vind ik zelf te druk en niet meer van deze tijd.

Ik was niet thuis toen ze het pakketje de eerste keer af kwamen leveren, maar kon eenvoudig via het internet een nieuwe leverdatum plannen.

Peter Prillwitz 08-05-2012

Via de Email kreeg ik bericht van de kleurcalibratie-actie bij Cameraland. Daarop heb ik gebeld over de verschillen van de diverse types. Ik werd deskundig en zakelijk te woord gestaan. Daarop heb ik mijn bestelling geplaatst en het bedrag overgeschreven. Twee dagen later kon ik mijn scherm calibreren. Dit was een heel positieve ervaring.
Zeker een reden om eens een keer naar Alkmaar te gaan.

sjoeke13 07-05-2012

Het product werd na 1 dag keur verpakt afgeleverd op `t adres.Vooraf een mail gehad met de mededeling dat order onderweg was.
Het product was op voorraad .
En bevalt prima.

P.J.Leguit 07-05-2012

Je bestelling word heel snel verwerk en binnen 2 dagen is de bestelling binnen. Heeben een gratis bezorging door heel Nederland.

Dirk-Jan1969 05-05-2012

Snelle en nette levering.
Jammer dat er bij het statief geen enkele documentatie geleverd wordt over bijv. verkrijgbare reserve onderdelen, mogelijkheden en features voor gebruik van het statief etc.
Bovendien klopt de informatie op website en doos van het statief niet voor wat betreft transportlengte van het statief (doos zegt 42cm, website Cameraland 41cm en werkelijk is dit 46 cm). De vermelding op de website vind ik derhalve wel misleidend.

J. Kloos 05-05-2012

snelle levering
prima statusupdates
goed geprijsd

dinsdale 03-05-2012

6,3
Besteld terwijl het product niet op voorraad was, binnen twee dagen was het product er. Ik ken webwinkels die claimen producten op voorraad te hebben en er dan toch langer over doen.

De website is voor gevorderden, niet heel makkelijk om door te struinen. Zoeken op naam werkt soms helemaal niet en het zou prettig zijn als je wat meer binnen categorieën of over categorieën heen kan selecteren. Als ik nu een groothoeklens voor een Canon DSLR zoek, moet ik 4 pagina's van Canon, 3 pagina's van Sigma, een pagina van Tamron en tenslotte nog een pagina voor Zeiss door (en dan ben ik Tokina nog vergeten), terwijl ik binnen die pagina's geen idee heb wat de volgorde is.

semfoto 29-04-2012

ene dag besteld - volgende dag binnen.
netjes verpakt

duikman 28-04-2012

Normale website, goed de producten te vinden en een zeer snelle levering. Goed verpakt

Pelap 28-04-2012

Prima, snelle aflevering van het product. Goed verpakt en al de volgende dag na bestelling van de order ontvangen. Ben zeer tevreden over de afhandeling en service. Ook het vrij van verzendkosten versturen vind ik zeer positief, iets waarvoor ik mijn bestelling eerder bij Cameraland plaats!

M. Stobbe 27-04-2012

Zondag bestelt, dinsdag 1e pakket voor t eerst aangeboden door de postbode.. Snelle/goede service, duidelijk website, goede prijs-kwaliteit verhouding

gruppie1934 27-04-2012

Voor het eerst bij jullie een bestelling geplaatst mede doorde goede info vooraf keurige afhandeling en bij vragen directe en snelle afhandeling dit alles heeft mij doen besluiten mijn bestelling bij jullie te plaatsen.

telo 26-04-2012

Mooie webside, maar zoeken objectief gaat uit van merk en niet van lensvatting waar door lastig vergelijken.
Product werd sneller geleverd dan verwacht.

Lini82 25-04-2012

De producten bevallen tot dusverre goed - en gaan a.s. week mee naar Ierland op vakantie.

De after sales mbt 1 artikel was prima; de bestelde kleur was niet meer op voorraad en ik werd gebeld of ik een alternatieve kleur wilde.
Zodra ik dit bevestigd had, kreeg ik het artikel de volgende dag thuis bezorgd.

Top service!

Alet54 24-04-2012

Het bestellen gaat eenvoudig. Levering van de bestelling vindt overeenkomstig de toezeggingen plaats. Betrouwbaar dus!

Pascal Heesakkers 24-04-2012

Ik heb een D700 besteld, keurig de volgende dag en goed verpakt geleverd.

Anitaaatje 24-04-2012

Alles prima geregeld, alleen je kan geen voorkeursdag aangeven voor het afleveren, of kiezen voor afgifte bij ophaalpunt (poskantoor, kiala etc.)

hub1953 24-04-2012

Bestelde spullen worden steeds snel bezorgd, afspraken worden nagekomen (levering de volgende dag, indien tijdig besteld)Problemen worden meteen en zonder moeilijk te doen opgelost!

Hilko1979 23-04-2012

Bestelling ging soepel en het product had ik na een dag al binnen!! Minpunt was het niet ontvangen van een track&trace mail, maar met zo'n snelle levering is dat ook eigenlijk niet nodig.

De website vind ik prima, maar ik kon te weinig informatie vinden over het product. Dit is beperkt door een summiere omschrijving van het product.

Peter Geuyen 23-04-2012

Ontdanks dat product helaas toch niet voorradig was werd er direkt bijbesteld, duidelijk gecommuniseerd en snel geleverd.

lindavandertoorn 23-04-2012

Goede afhandeling van de bestelling en snelle levering.

Mamapr 22-04-2012

Overzichtelijk, duidelijk, niet duur en snelle levering.

Kaya1 22-04-2012

Ik moet nog contact opnemen met de aftersales.
De informatie op de website klopt niet met het geleverde product. In de omschrijving staat: "Dankzij het meegeleverde heupholster, die aan het vest bevestigd kan worden, kan er een tweede camera mee worden genomen. Dit heupholster is ook voorzien van het gepatenteerde bevestigingssysteem voor optimale veiligheid."
Dat heupholster is niet meegeleverd dus de omschrijving op de website is misleidend.

Hoedemaekers 22-04-2012

De levering via PostNL is waardeloos Hun track and trace systeem werkt niet.
De eerste mededeling in hun syteem gaf aan dat ik twee dagen na de bestelling de lens tussen 'smorgens 9 hr en 's middags 12hr bezorgt ging worden. Thuisgebleven tot 's middags 15hr maar nog steeds geen levering. Bij het legen van de brievenbus vond ik een kaartje dat ik niet thuis was om de bestelling aan te nemen. Opnieuw het track en trace systeem van Postnl geraadpleegd. Hier stond dat het de volgende dag tussen 9hr en 12hr bezorgd zou worden. Tot 13hr thuisgebleven maar niets geleverd. In de avond de brievenbus geleegd en vond een briefje van Postnl dat na het weekend op een postadres de lens afgehaald kan worden. Een advies van mij is dan ook om naar een andere besteldienst om te zien. Alle bestelligen die ik via internet gedaan heb zijn geleverd via TNT, en daarbij klopten hun tijden van hun track and trace systeem altijd perfect. Postnl is een waardeloze bezorger van pakketjes.

Edith2008 21-04-2012

Eerst telefonisch om advies gevraagd, na een uitstekende voorlichting was het duidelijk welk statief in mijn geval het meest geschikt was.
Snelle levering en heel goed verpakt.

veldhuis1958 20-04-2012

Op de site was het niet erg duidelijk dat de sigma lens voor pentax al te bestellen was.
Gemeld werd dat de lens het 1ste kwartaal leverbaar zou worden. Als de lens leverbaar zou zijn dan zou mij daar een bericht van worden gestuurd. Nu heb ik een tijdje onnodig op de lens gewacht terwijl ik hem in duitsland al een tijdje kon bestellen. Heb toch voor cameraland gekozen wegens de directe nabijheid van de winkel voor mij. Dit is voor mij belangerijk i.v.m. eventuele garantie-reparatie toestanden etc.

Turbolex 20-04-2012

heldere website, snelle levering

Dipper47 15-04-2012

Na mijn bestelling te hebben gedaan, werd zeer snel de website aangepast op de beschikbaarheid van het artikel. Netjes. De lens was degelijk verpakt en kwam snel en ongeschonden aan. De beoordeling zou nog hoger uitgevallen zijn, indien het glaswerk van het objectief voor verzending schoongemaakt zou zijn, nu moest ik dat eerst zelf doen, om daarna een krasloos objectief aan te treffen.

R.Dwinger 14-04-2012

website ziet er goed uit.
een voudig te bestellen
snelle levering.
dus tevreden.

krikkiebe 14-04-2012

Vlotte website, makkelijk te bestellen. Enkel jammer dat je niet met creditcard kan betalen, maar voor de rest prima in orde. Snelle levering, zelfs in belgië. Product perfect in orde. Een aanrader!

P. Lindeman 14-04-2012

Cameraland krijgt van mij 4 x een 9 omdat ze het gewoon goed doen. De klant staat centraal en dat straalt deze fotozaak ook uit.

F.Coene 11-04-2012

Na telefonisch kontakt goede informatie inzake internet.De aanbieding op internet was duidelijk Nederlands model zwart, leuke prijs met extra accu,kort en zakelijk. Andere zaken boden van 1 tot 4 trappen, extra's aan waar altijd wel iets bijzat wat je niet wilde en daarmee verviel het voordeel.
De aanbieding die ik kreeg op mijn derde accu was top! Mijn komplimenten, Ik ben zeer te vreden over jullie behandeling en erg blij met de nieuwe panasonic TZ 30 een hele verbetering met de TZ 5

kuipers44 10-04-2012

7,3
cameraland heeft een snelle afhandeling van het produkt
ik had het produkt binnen 2 dagen in huis
dat vind ik netjes

1IVision 09-04-2012

Bestelling correct volgens afspraak geleverd. Niets op aan te merken.

Garstenveld JJ 09-04-2012

Ivm ziekte niet zelf kunnen ophalen (wat ik normaal gesproken doe) dus voor het eerst via de webwinkel van cameraland besteld en zeer tevreden met de informatie die mij via mail werd toegezonden,de mogenlijkheid van het kunnen volgen van mijn bestelling bij het postbedrijf,en de snelheid van bezorgen.

alfacon 09-04-2012

Zeer goede voorlichting in de winkel
Goede aandacht en uitleg
Zeer vakkundig

Grozja 08-04-2012

6,7
Alles prima verzorgt door Cameraland! Alleen "volg uw bestelling via Postnl" is qua aangegeven aflevering-tijd een ongemak.

Breken 07-04-2012

duidelijke website, kan niet sneller geleverd worden

mar61 06-04-2012

Snelle verzending en prima service.

Joop Terwijn 06-04-2012

Al eerder een bestelling gedaan en ook dat was goed geregeld allemaal. Voor mij dan ook geen andere optie.
Alleen de prijs zou een mogelijkheid zijn ergens anders te gaan kijken. In dit geval geen verschil.
Daarom de keuze voor Cameraland.

franklindeman 03-04-2012

Deskundige adviezen en snelle levering tegen een concurrerende prijs: wat wil je nog meer...

C. Hol 03-04-2012

Prima ondanks dat volgens de website het artikel niet in voorraad zou zijn, toch daags erna geleverd.
top!!!

Conbit 02-04-2012

7,3
Snelle levering en goede telefonische bereikbaarheid