Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ditvoorst 05-09-2011

Het ging snel, makkelijk te vergelijken en goede aflevering.

Bengt77 05-09-2011

Onlangs een camera, lens en UV-filter gekocht bij Cameraland. De website is erg uitgebreid, maar gelukkig ook erg overzichtelijk. Ik wist wat ik wilde kopen, dus de bestelling was snel geplaatst. Wel had ik nog een vraag ten aanzien van garantie. Hiervoor heb ik de winkel gebeld. De telefoon is misschien drie keer overgegaan, toen ik te woord werd gestaan door een jongen die me precies wist te vertellen wat ik wilde weten. De volgende dag al werd alles geleverd, maar helaas met een ander filter dan ik had besteld. Hierop belde ik de winkel weer, waarbij bleek dat het juiste filter niet meer op voorraad was. Er werd me een duurder filter toegestuurd, onder het motto "de fout is nu toch al door ons gemaakt". Erg netjes. Ik heb het verkeerde filter ook per post teruggestuurd. De volgende dat had ik het nieuwe, duurdere filter binnen en was de bestelling naar grote tevredenheid afgerond. Een fijn idee dat deze winkel ook een 'echte' winkel is waar je terecht kunt voor service.

renus 04-09-2011

snelle levering, prima beschrijvingen op website.

Piet Dekker 04-09-2011

Ook een simpele zonnekap kon besteld worden via een telefoontje bij cameraland, betaling bij hun binnen, de volgende dag de zonnekap in huis.

Nico van Hellemondt 04-09-2011

Nadat het boek niet op voorraad was hebben ze het toch heel snel bezorgt. Dit had ik niet verwacht.

Dirk999 04-09-2011

Het is helaas niet mogelijk om om je bestelling in de avonduren te laten leveren. Nu ben je afhankelijk van een welwillende buur je eventuele vrije tijd. De optie avnondlevering kwam niet voor. Is jammer.

jerilo 04-09-2011

Perfect geregeld. 's Middags besteld en de andere dag al in huis en perfect verpakt. Je werd goed op de hoogte gehouden per e-mail.

jos 23 04-09-2011

Product keurig op tijd geleverd. Ze hadden het niet op voorraad in de winkel, ik kreeg een mailtje dat het artikel in het magazijn lag en dat ik het een dag later kreeg.

W. Kraak 04-09-2011

6,5
1. Op de website staat ergens aangegeven dat, indien de bestelling vóór 17.00 is betaald, de aflevering de volgende dag plaatst vindt. Ik betaalde in de ochtenduren maar de bestelling werd drie dagen later pas ontvangen.
2. In de orderbevestiging wordt aangegeven dat de vervoerder na aanbieding van het pakket een bericht verstuurt waarmee een code wordt verstrekt om de afwikkeling van de bestelling te kunnen volgen. Ik heb niets van dat alles ontvangen.

HVOETS 03-09-2011

Op de site werd niet aangegeven dat het artikel niet op voorraad was. Ik zou dan de bestelling niet hebben geplaatst omdat ik vooruit moet betalen. Na vaststelling dat het artikel niet op voorraad was werd wel de site direct aangepast. Levering duurde langer dan werd beloofd maar is wel goed uitgevoerd.

bobphoto 02-09-2011

Na één werkdag in huis! Aantrekkelijk geprijsd inclusief omnibouncer.

Hanneke L 02-09-2011

Via de website van cameraland mijn bestelling gedaan. Zondag besteld en dinsdag al in huis. Goede service!

M Rutten 02-09-2011

prima verlopen. Ik had wel verwacht dat er een (kleine) geheugenkaart in de camera zou zitten. Dat bleek niet het geval. Die heb ik dus weer apart moeten kopen.

S. van Lunteren 02-09-2011

Snel geleverd. goed verpakt voor bezorger.

l.aalders 02-09-2011

snelle levering en goede aftersales service

martin1938 30-08-2011

Keurige behandeling van mijn bestelling en na betaling zeer snel afgeleverd

fotoliefhebber01 29-08-2011

Flitser bleek niet op voorraad ondanks de vermelding op internet. Toen ik de flitser na ruim een week ontving was de omnibounce er niet bij. Die werd, na mijn mailtje, alsnog geleverd, maar dit duurde precies nog eens een week.
De 2 zendingen waren wel netjes verpakt.

Schipper Jan 29-08-2011

Op het moment van bestelling stond de tas als voorradig dit bleek de volgende dag niet zo te zijn. Beloftes daarna werden wel nagekomen.
Prima produkt, echt een stevige cameratas.

Peter58Naam 28-08-2011

Mail aangekondigd op dag dat bestelling verzonden zou worden. Mail niet ontvangen, dus verbaasd dat bestelling arriveerde.

Nicoad 28-08-2011

Goede prijs en snelle levering

Marie Grootes 28-08-2011

Je leert een bedrijf goed kennen als er wat mis gaat met je bestelling.
Prima afhandeling. Snelle levering.

GmdOlnx0 27-08-2011

Ik stel het ten zeerste op prijs dat er op mijn mails onmiddelijk geantwoord wordt.
Ik verwacht mijn bestelling binnenkort en zal dat dan melden.

Sjoerd van Hout 26-08-2011

De website vind ik redelijk overzichtelijk, ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht. De site mist wat punten omdat ik niet heel snel bij een bepaald product uitkom.

Mijn bestelling is meteen goed ontvangen en verstuurd dus geen klachten hierover.

josjoosten 26-08-2011

Het product werd tijdig geleverd en was naar behoren verpakt.
Geen lange wachttijden in dien met telefosch contact opneemt.
De website is overzichtelijk. Misschien mag de voorraad nog wat worden uitgebreid.
De aftersales bij dit product was goed.

RikRik 26-08-2011

Pakje arriveerde aanvankelijk als een lege verpakking zonder het product, maar keurig geregeld de volgende dag.

Appie uit Zwolle 25-08-2011

Nette webshop met een goede vermelding van de beschikbaarheid. Combinatie van opbellen en via de webshop bestellen verliep ontzettend goed. Al met al prima service: analoog en digitaal. Een verademing tussen al die webshops die gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk willen verkopen.

Patrick 2011 23-08-2011

is de derde bestelling bij cameraland

zeer goede communicatie zowel telefonisch als per mail

prijzen zeer competitief

Paul Scanner 23-08-2011

telefoon wordt altijd snel opgenomen en je wordt altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Goede service. Heel veel producten staan op de site. Prima zaak.

toon2011 22-08-2011

Alles is netjes verlopen, na de betaling is alles zoals beloofd verzonden en is het per besteldienst bij mij afgeleverd.

Dirk Koene 22-08-2011

Vlotte site, goede telefonische info, snelle toezending.
Alles in orde. En dus 10 punten

Aubrey Haines 21-08-2011

Beste Cameraland,

Jullie willen hoogstwaarschijnlijk een eerlijke review. Jullie site komt mijn inziens nogal ouderwets over! Jullie concurenten zoals bijv. Kameraexpress doet het wat lay out betreft stukken beter. Bovendien kreeg ik geen bericht wanneer de bestelling onderweg was (tnt tracking) Maar telefonisch contact gehad met jullie en die service was top! Bovendien is de bestelling (mijn eerste ocassion) in goede staat! Kortom, ik zou beslist vaker bij jullie aankopen...maar zou de site wat moderniseren.

Femislief 21-08-2011

Dinsdag besteld en donderdag in huis!! Ik heb helaas geen track en trace code ontvangen. Verder prima service!

Don Bouma 20-08-2011

Super!!Makkelijk te bestellen en (achteraf gezien)snel bezorgd en keurig verpakt

Henk Ve 19-08-2011

7,3
Prima levering, helaas werd geen mail verstuurd met melding dat het pakket verzonden was. gevolg; niemand thuis en naar het postkantoor om het op te halen :-(

Martijn Sam 19-08-2011

Camera werd geleverd zonder de bestelde lenzen, geen enkele aantekening op de bon dat de lenzen er niet bij zaten. Nooit track en trace gekregen. Na telefonisch contact bleek dat de lenzen niet voorradig waren (tijdens bestelling volgens de website wel). Heb tijdelijk een 14-150 lens te leen gekregen wat ik wel weer netjes vond. Helaas is er geen enkele email communicatie over de nog te leveren lenzen. Ik moet maar afwachten wanneer deze geleverd worden en of ik zelf telefonisch contact moet gaan opnemen. Communicatie en levering dus onvoldoende.

Rob Spierings 19-08-2011

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en levering. Na bestelling bleek het artikel niet voorradig. Cameraland nam meteen contact op om dit te melden en aan te geven wanneer de levering verwacht werd.

JBtenHagen 18-08-2011

Bestelling correct en geheel naar wens uitgevoerd,
Eerdere bestellingen door mij gedaan altijd perfect en snel uirgevoerd.

H.G. Haan 16-08-2011

Ik heb op vrijdagmorgen het filter besteld en had het zaterdagmiddag al in huis. Verrassend snel en keurig verpakt.

Het enige minpunt; er werd aangekondigd dat ik op de dag van verzenden een e-mail zou ontvangen. Deze heb ik niet gekregen. Ik kon de bestelling dus niet volgen en had geen idee van de ontvangstdatum.

Verder bewaar ik uw adres zeker voor eventuele toekomstige bestellingen.

R. Smidt 16-08-2011

Duidelijke website met een goede zoekfunctie. Dicht bij de randweg rond Alkmaar en gratis parkeren voor de deur. Groot assortiment met nette prijzen. Maar het allerbelangrijkste: een zeer vriendelijke -ook als het druk is- en vakkundige behandeling en een zeer goede after-sales service. Toen mijn camera defect bleek te zijn kreeg ik zonder problemen of moeilijkdoenerij een nieuw exemplaar. Kortom: een bedrijf waar ik graag nog eens iets koop. Grote klasse!

sae123 16-08-2011

Prima service, snel en efficient geleverd. Goede prijs.

falting 16-08-2011

ik ben heel snel en correct behandeld
overweeg al mijn aankopen nu bij cameraland
gaat doen

leeletni 16-08-2011

geweldige service, objectief ene dag besteld, de andere dag al in huis.

1 minpuntje: meerdere keren gebeld, maar telkens telefonisch in gesprek dus vandaar de 6 bij bereikbaarheid.

Ton5858126 15-08-2011

6,7
Tas was volgens website niet op voorraad, maar werd binnen een week geleverd. Prijs was goed. Website was wat lastig te vinden.

bart20002 14-08-2011

Netjes verpakt en snel bezorgd. Helemaal goed.

J.C. de Wit 14-08-2011

De website vermeldde een diameter van 15 cm. Aangezien het een tas is waar wat in moet veronderstelde ik dat dat een binnendiameter was. Helaas was het de buitendiameter waardoor vanwege de dikte van de taswand het statief er niet in paste. Ik heb de tas in de winkel omgeruild (met bijbetaling) tegen een iets grotere.

martijn de kritische consument 14-08-2011

4,5
duidelijk in bestelling aangegeven dat het met enige spoed geleverd zou moeten worden. Verder aangegeven dat wanneer dit niet het geval is, verzocht werd contact op te nemen. Artikel stond op site aangegeven op voorraad t e zijn. Dit bleek niet te kloppen. Moest hier na 3 dagen zelf achter komen: winkel had geen gehoor gegeven aan uitdrukkelijk verzoek in bestelling. Oftewel, 1: site was niet up to date en 2: bestelling wordt niet goed gelezen. Vervolgens ontvang ik na de bestelling allemaal reclame mails, waar ik niet uitdrukkelijk om heb gevraagd. Ik ben van mening dat de winkel haar gesuggereerde status (in mijn geval) niet heeft waargemaakt.

anneke nawijn 14-08-2011

ondanks dat ik belde met een klacht die achteraf gezien niet bestond werd ik bij verdere contacten heel prettig, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

ik vind de website niet erg overzichtelijk, het heeft mij (al wat ouder, dat wel) toch behoorlijk wat tijd gekost om de info die ik wilde hebben te achterhalen.

Joop Verstraten 14-08-2011

Mooie en duidelijke website. Snelle levering. Verpakking had iets betere bescherming mogen bieden.

Cleanfield 14-08-2011

Vooraf telefonisch duidelijke en doeltreffende informatie, bestelling in één dag geleverd, en dat voor een scherpe prijs en zonder verzendkosten! Top!

thijskwaks 13-08-2011

Lens mopoi afgeleverd goed verzorgd telefonies dingen afgehandeld netjes en prima geholpen ik zeg cameraland top