Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Anoniem1986 09-07-2011

6,7
Omdat er een onderdeel ontbrak, heb ik een e-mail gestuurd, maar hier werd na vijf dagen nog niet op gereageerd. Toen de telefoon gepakt en gebeld. Verhaal uitgelegd en ze gingen kijken of ze het onderdeel nog hadden liggen. Ze zouden me diezelfde dag of de dag erna hierover terugbellen, maar dat is nooit gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik twee dagen later een mail dat ze het onderdeel hadden besteld en dat het naar mij verstuurd was. Uiteindelijk had ik dus een complete set, maar de communicatie was niet allerbest.

Tineke0025 08-07-2011

Prima zaak, vriendelijke en deskundige service, snelle afhandeling en overzichtelijke site.

Connie Bakker 08-07-2011

Prima bereik via website en telefonisch. Levering ook goed geregeld.

hedyharts 07-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de aankoop, en over de verzending. De ene dag besteld en andere dag in huis.

Vic75 04-07-2011

Ik werd uiterst vriendelijk en vakkundig telefonisch te woord gestaan toen ik belde hoe lang de levertijd zou zijn. Er stond nl 2 tot 3 werkdagen, maar als ik voor 12.00u bestelde, zou het de volgende dag binnen zijn! En ze hebben woord gehouden, top.

Thebartman1978 04-07-2011

Goede service en bereikbaarheid. Personeel doet moeite voor je!

Alaska58 04-07-2011

zeer goede en vlotte afhandeling en bezorging zeer goed verpakt en opgestuurd

Henk Franzen 04-07-2011

Op fotografie heb ik voorlopig alles wat ik nodig heb. Ik bestel doorgaans alleen nog inkt voor mijn printer. En die procedure om de verschillende kleurtjes op de bestelbon te krijgen is traag en omslachtig. Als het dan nog een paar dagen moet duren om dat pakketje in de 'bus' te krijgen...? Daar moeten jullie (webtechniek) is wat aan doen. Verder even goeie vrienden.

Fijko2 04-07-2011

Na lange levertijd is het verkeerde product geleverd. Teleurstellend.

Er moet worden gezegd dat ik niet weet waar de fout ligt. Wellicht niet bij Cameraland waar we overigens goede ervaringen hebben.l

ArnoudV70 02-07-2011

Telefonisch informatie gekregen. camera was snel geleverd en de 2e accu was ook binnen een paar dagen geleverd.

siebren de haan 02-07-2011

het artikel was niet op voorraad. hier werd ik over gebeld met een indicatie van de levertijd en het artikel werd inderdaad binnen deze termijn opgestuurd.

Hans Hennequin 01-07-2011

Snelle levering en via telefonisch contact goede informatie

jaapvdham 01-07-2011

ik kan gemakkelijk vinden wat ik zocht. Leuk aan een website is natuurlijk te vinden wat je níet zoekt. Net een winkel. Belangrijk is natuurlijk een betrouwbare voorraadmelding. In mijn geval klopte dit.

Dirk bosman 28-06-2011

Camera in de krant gezien , via website donderdags besteld ,krijgt meteen bevestiging via de mail & factuur , Word vrijdags gebeld dat er wat mis is gegaan met versturing via Tnt of het erg is dat ik de camera maandags ontvang, was geen punt ,krijg ik hem
toch nog op zaterdags geleverd Klasse.

sanderlo 28-06-2011

De website zou nog wel wat verbeterd kunnen worden, vooral zoeken/filteren op specificaties en/of prijs ontbreekt. Verder mooie winkel en goed geholpen.

eerdrome 27-06-2011

prima sevrice maar ik zag later dat de prijs bij andere webshops beduidend lager was! dat motiveert niet!

Moon1967 27-06-2011

Het product was niet op voorraad eerder dit jaar. Na ca. 3 of 4 maanden kreeg ik de mail dat het weer op voorraad was met de link dat ik het kon bestellen. Helaas werkte de link niet goed, dus na een mailtje kreeg ik wel snel reactie dat het niet goed was, maar inmiddels was opgelost. Ik heb het toen direct besteld en met I-Deal betaald, maar de levering duurde nog wel 1,5 week.
Ik bestel vaker bij Kamera-Express en als het daar op voorraad is en ik bestel voor 17.00 uur, is het de volgende dag binnen. Ik weet niet of dat voor Cameraland.nl ook haalbaar is?

JCR260469 26-06-2011

Besteld op dinsdag na 17.00 uur. Tevens direct betaald. Men hanteerd bestellen voor 17.00 uur is dag later in huis. Correct mailtje op woensdagavond dat product vertuurd is. Donderdag product in huis.
Perfecte service.

Frans443 26-06-2011

Na mijn bestelling heb ik via de telefoon en via email contact gehad met een medewerker (op dinsdag)
Hij zou het nog dezelfde dag opsturen, woensdag nog niks ook geen track en trace nr
gebeld en gemaild, op het bellen zou men mij terugbellen wat niet is gebeurd en op de email van woensdag is niet gereageerd.

Peterfoto 26-06-2011

Hoop dat Cameraland voldoende keus houdt en voorraad van Olympus artikelen en niet alleen voor de PEN serie maar juist voor de e-serie. Nu moesten onze zoon en dochter naar Rotterdam om (beiden) een e-5 te kopen.

Kees uit Rotterdam 25-06-2011

Mijn allereerste bestelling resulteerde in een verkeerd model dat werd toegestuurd.. Foutje. Na gebeld te hebben kreeg ik direct de volgende dag het juiste artikel binnen en geld om mijn foute levering terug te kunnen sturen.
Nou als dat geen top service is !!!!!!
Super geregeld!
Ik weet jullie zeker weten weer te vinden ,

robbie52 25-06-2011

De kaartjes waren goedkoop en ze werden supersnel geleverd. Zondagmiddag bestelt en maandagavond in huis. Echt super.

SaldenaandeMuur 24-06-2011

Al eerder bij cameraland een SD kaart besteld en ik ben super tevreden met de service en de hele snelle levering. Op zondag de kaart besteld en al op dinsdag binnen.

Ga vooral zo door Cameraland.

Mirror Image Photography 21-06-2011

Zoals altijd prima geregeld, keurig gebeld over voorraad van product.

vogt 21-06-2011

ben woonachtig in Frankrijk. Bij verzending krijg ik een tracker opgezonden van (van TNT)maar die werkt niet bij consultering vanuit buitenland. De gevraagde barcode ontbreekt. Omdat het een verzending naar het buitenland betreft is tracking en tracing extra belangrijk lijkt me. Wellicht dat jullie daar iets aan kunnen doen? Overigens complimenten voor de site!

Friku 21-06-2011

DE site is duidelijk, de beschrijving van het produkt ook, de leveringsvoorwaarden zijn helder en alles ging goed v.w.b. de betaling en toezending.

Alfred Daniels 21-06-2011

Alles Goed, Maar !!!
1) de tweedehands prijs kan misschien nog wel iets lager.
U heeft bijvoorbeeld nog een Pentax 50-135 voor 750 Euro, maar een nieuwe is te koop voor net onder de 900. Dat is voor een lens, die zo intensief gebruikt wordt als dit formaat, te weinig verschil, dus ik heb een nieuwe besteld bij uw concurrent, met veel garantietermijn.
2) De aflevering kan misschien ook nog sneller. Uw concurrenten leveren de volgende dag. Het internet zoeken is een erg virtuele ervaring. Als een klant dan eenmaal zijn keuze gemaakt heeft, wil ie eigenlijk zo snel mogelijk het ding ook in zijn handen kunnen houden. Ik begrijp dat niet iedereen de volgende dag ook thuis is, maar de mensen kunnen zelf wel kiezen, wanneer ze de bestelling plaatsen.

adwolters 20-06-2011

Goede ervaring met cameraland.nl

Duidelijke site en ook de aftersales ervaring is positief.

Duidelijke communicatie dat de verzending van het product vertraagd was door een foutje met TNT.

Men had ook niks kunnen zeggen. Heel goed.

Carpe 19-06-2011

website is intuitief; gewenste product snel te vinden.
Prijs concurrerend.
Verzending en aflevering product conform belofte op site.

OnnoTx 19-06-2011

Telefonisch goed bereikbaar, spullen worden direct verzonden, goeie duidelijk site.

Mitch1986 19-06-2011

Vijf minuten na de bestelling werd ik gebeld over het bestelde product en verteld dat het langer zou duren. Meteen kreeg ik advies over een ander (goedkoper) alernatief en kreeg ik het restbedrag terug. Snelle verzending en een goed advies. Dit zouden meer winkels moeten doen.

nanno64 18-06-2011

Beoordeling van de website had een 8 kunnen zijn.
Bij de accessoires van de lens was een verkeerde filter vermeld. Dit werd door Cameraland wel opgemerkt en telefonisch navraag gedaan of wel het juiste filter was besteld en bestelling onmiddellijk aangepast. Overigens is de website op dat punt nog niet aangepast (18/6)

J. Onrust 18-06-2011

5,2
Verkeerde bestelling geleverd, ipv Swarovski special eyecups die per stuk gekocht moeten worden, kreeg ik twee maal de Swarovksi Winged Eyecup set waar ik niks aan heb omdat mijn oude eyecups kapot zijn. Bij vorige bestelling al een keer iets veel te laat geleverd, terwijl de levertijd aangaf dat ik ze op tijd zou krijgen voor de vakantie.

j.bijl 18-06-2011

Mijn eerste aankoop bij cameraland,
zeer snelle levering,product zoals beschreven,
tevreden dus.

Frans De Clercq 18-06-2011

Ik heb de bestekking geretourneerd en wacht op terugbetaling. Als dit vlot verloopt verdient de site een 10.

Wouter van den Brink 18-06-2011

Snelle levering, goed verpakt en goede communicatie daar omheen.

sootywen 16-06-2011

ik weet nog niet hoe het toestel werkt want ik mis kabels setjes ik heb hierover gebeld en zou smorgens om 9.00 uur terug bellen als ik thuis was maar jullie zijn zo vroeg konstant in gesprek dit is nog niet geluk en mijn geduld raak op ik hoop het vrijdag middag weer te proberen

H Joosten 14-06-2011

superproduct, superlevering, superservice
Ik had ook een (verkeerde) accu besteld, deze werd zonder problemen teruggenomen en geld teruggestort.

edakanja 14-06-2011

Een prima winkel met de laagste prijzen een min puntje was dat de Track en Trace code pas binnen kwam na een telefoontje of de lens die dag geleverd zou worden, maar prima te woord gestaan.

NX100-fan 14-06-2011

ik had gekozen voor verzending, maar later bleek Cameraland in de buurt gevestigd te zijn. Ik kon het product toen alsnog afhalen in de winkel. Super service!

Nadeel van de website: opmaak, kleurgebruik en verminderde doorzoekbaarheid door het enorme aanbod. Groot aanbod is een voordeel, maar een uitgebreider zoekmenu zou handig zijn.

Ik kende Cameraland nog niet, maar nu ik voor het eerst in mijn leven een eigen fototoestel heb ben ik zeker van plan vaker langs te komen! De winkel is een beetje krap en druk (maar da's een goed teken), maar de service is heel goed.

Lucky H 14-06-2011

6,5
Enkele malen op de website geweest en dat ging moeizaam. Leek wel een soort van overbelasting, zo langzaam ging dan alles.
Verder een goede afhandeling, alleen is de tracking mail 3 dagen te laat. Ik had het item vrijdag besteld en zaterdag gekregen! Zeer goede en snelle service dus.

Rob van Bruggen 14-06-2011

Snel en goed afgehandeld. Ben ook twee keer opgebeld om mij informatie over het product te geven en om mij te vertellen, dat het verstuurd was.

voorbijganger 13-06-2011

Beoordeling gebaseerd op twee bestellingen:
Er is volaan aan de door uzelf gestelde normen.
Deze zijn voor mij ruim voldoende om het rapportcijfer 9 te geven.
De met nvt gemarkeerd aspecten zijn door mij niet
gebruikt.

stofmeel 13-06-2011

Goede keuze mogelijkheid is soort en type. Bulk of ander soort levering. Positief is de lage prijs en snelle levering.
Zoek optie op web site is Oke

C. ten Bruggencate 13-06-2011

Telefonisch èn per email goed te woord gedaan en advies gekregen.

Piet Berger 12-06-2011

Levering is helaas iets mis gegaan door het vergeten mee te leveren van de zonnekap (echter werd direct nagestuurd en binnen 1 dag erna binnen).
Zeer goede service en vriendelijk aan de telefoon!

Voor de rest alles perfect in orde.

Patrick-007 12-06-2011

Slechte service,krijg verkeerde product geleverd. Neem je contact met Cameraland op om duidelijke te maken dat het verkeerde product geleverd is en dat je de juiste producten opgestuurd wil hebben, ja het juiste product sturen we pas op als het andere ontvangen is. Hierdoor ontstaan weer veel extra werk. Uiteindelijk krijg je iemand aan de telefoon die zegt gezien de situatie dat op dezelfde dat nog het product verstuurd word. Maar helaas is dat niet geval. Ze houden je gewoon voor de gek.

WvR1953 11-06-2011

Al eerder 'grotere'dingen besteld en naar volle trevendheid was ook toen de afhandeling. Maar ook bij deze erg kleine bestelling verliep dez eop dezelfde perfecte wijze.

mikewerkhoven 11-06-2011

6,8
Dp webside was het item op voorraad, maar dit bleek niet waar te zijn. Levering 10 dagen vertraagt, je zal het maar net snel nodig hebben!

MJZ 10-06-2011

De webwinkel zelf is erg overzichtelijk, bestellen is simpel en levering is erg snel! Kortom; super!