Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1154 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

JeroenGI 20-02-2012

Netjes bereikbaar voor vragen en snelle levering met goede communicatie over de status van de bestelling.

Ferry43 19-02-2012

Na goed telefonisch contact bestelling geplaatst. Bestelling was goed verpakt de volgende dag in huis. prima.

Marjolein Knip 18-02-2012

Snelle en prima levering. Website vind ik donker en onoverzichtelijk. in vergelijking met andere fotografenwebsites vind ik het niet fijn winkelen.

N.van lierop 18-02-2012

goede en snelle servies na telefonische contact.
hebben wij de camera snel ontvangen.
we hebben tot opheden nog geen vragen.
maar die zullen nog wel komen.
als wij ergens niet uit komen.

Richard Hoogenboom 74 18-02-2012

Shop gevonden via tweakers.nl was het goedkoopste

Product was in voorraad, kwamen geen extra verzendkosten bij. Besteld en met ideaal afgerekend. Daarna netjes mailtjes gehad. Eerste over bestellingen, toen betaling en vervolgens verzendstatus. Allemaal prima en snel binnen 1 à 2 dagen.

Zeer tevreden.

B.V. 17-02-2012

Had er één besteld met ongebruikelijke schroef en werd gebeld of ik dat wel zeker wist en hiermee werd ik behoed voor aanschaf van het verkeerde product.

Dhr Brenters 17-02-2012

Alles is goed gegaan,alleen ik heb een minpuntje,dat is dat het product een batterypack is en ik met mijn gedachte,dat er batterijen bij waren,doch niets is minder waar.Het staat er nl niet in dat ze er wel of niet bij zitten.Verder niets dan lof.

JohanWS-67 17-02-2012

Snelle levering, heldere site, bij nabellen binnen 3 seconden contact en prettig te woord gestaan. Kortom, voor herhaling vatbaar.

Borf Timsius 17-02-2012

Perfecte levering en organisatie vooraf, om dat mogelijk te maken, temeer daar het een artikel betreft dat door velen werd/wordt aangeboden maar niet meer leverbaar blijkt te zijn.

Hans van Ooijen 17-02-2012

Goede service en snelle afhandeling

egbertjan1953 16-02-2012

heel tevreden over de snelle levering,
zal in de toekomst zeker gebruik maken van jullie site
om een vergelijk te maken of om iets te bestellen.

MNeefjes 15-02-2012

De website is helder en overzichtelijk. Ik heb Cameraland gebeld omdat ik twijfelde tussen een paar zaken. Na dat advies heb ik de bestelling geplaatst. De volgende dag werd het al door de post aangeboden.
Perfect.

Rik de Boer 15-02-2012

Prima service alleen net iets teveel aandrang op bijproducten zoals filters sd-kaart, maar heb wel aan die aandrang toegeven dus alleen verwijt aan mijzelf

m Spruijt 14-02-2012

gebeld afspraak gemaakt en snel binnen goede website en duidelijk e mails wat er gebeurt top dus!!
en een redelijke prijs

Peter-1963 14-02-2012

binnen 24 uur in huis. Gewoon goed!

Keja999 13-02-2012

Prima website, snelle levering zonder verzendkosten, goede prijs en goede informatie via mail over status bestelling.

Naam Jos 13-02-2012

Goed advies en snelle levering

Henk Arnoldus 12-02-2012

Er was enige onduidelijkheid over de adresgegevens, dezelfde dag ben ik nog gebeld om dit te corrigeren. Prima hoor!

Keysersoza 11-02-2012

Goede overzichtelijke internet website met duidelijke prijzen. Product snel en in goede orde ontvangen. Dus goede prijs, snelle levering en een goed product. Prima zaken doen met Cameraland.nl

Jeroen van Noordwijk 10-02-2012

Alles vlot en prima verlopen. Twee kantekeningen:
- op website stond niet aangegeven dat er geen externe lader bij de camera werd geleverd of dat die mogelijkheid bestond. Omdat in alle reviews melding werd gemaakt van externe acculader werd nu imlpiciet bij mij de indruk gewekt dat externe lader zou worden meegeleverd.

- De bestelde extra accu zat in verpakking die geopend was. Te weinig reden voor veel 'fuzz' met retourzendingen, en gezien de overige positieve ervaring geen reden voor groot wantrouwen, maar wel slordig. Ook omdat er geen verklarend briefje bij zat.

Sjaak Hooiveld 07-02-2012

Levering heeft lang geduurd, maar daar kon Cameraland ook niets aan doen.

Fotografist 06-02-2012

Sneller dan verwacht bezorgd.
Product was bijzonder goed verzorgd. Beter dan verwacht. Complimenten.

Michiel1972 06-02-2012

6,3
Bewust voor een ander afleveradres gekozen maar in de partijk is het factuuradres toch aangehouden als aflevradres. Jammer.

Digi-Dilia 06-02-2012

Bestelling en levering:
De bestelling werd wel direct verzonden, maar ik kreeg geen track-trace code toegestuurd. Dit ging niet automatisch met de barcode van het pakket. Ik moest 2 keer naar de winkel bellen voordat ik die kreeg. Daarna kon ik pas op de website van postnl kijken of mijn pakket onderweg was en hoe laat het bezorgd zou worden.

beertje1995 05-02-2012

Prima geregeld wat levering betreft.Alleen stond er geen uitgebreide info over het onderwaterhuis op de website en geen foto.

nikkor50mmf18gafs 05-02-2012

Pas na 3.5 week werd mijn product geleverd. Dat kwam denk ik door het feit dat de fabrikant van mijn product last had van het noodweer in Thailand eind vorig jaar. Maar toen het bericht kwam dat de lens onderweg was, was hij wel binnen een dag geleverd. Dat was erg goed!

J. Mastemaker 05-02-2012

Goede informatie, perfect contact en snelle levering. Top!!

leen1943 05-02-2012

6,2
Helaas stuurde men mij het verkeerde product op maar na contact met de klantensevice is dit opgelost.

hr.f.van westerhout 05-02-2012

Direct informatie staat van besteling betaling.verzending.inhoud boek in overeenstelling met wat men vermeld.

PeterQQ 05-02-2012

Diverse bestellingen altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Th van Bolderen 04-02-2012

snelle en goede service en de prijs is ok.

fnfotografie 04-02-2012

Prima service. Telefonisch werd nog even doorgegeven wanneer de bestelling geleverd zou worden. Fijne winkel met betrokken vakmensen.

Eric2012 03-02-2012

In de middag besteld, volgende dag in huis en geen verzendkosten. En een mooi product. Erg goed.

Martin van Wulfen 03-02-2012

405 Photogear YY 1601 opvouwbare ministudio gekocht.Erg snelle levering,na telefonisch overleg,over de afwijkende prijs in het blad FOCUS,versus de website.
Reden een grote restvoorraad,waar men vanaf wil.
Helaas ontbreekt enige gebruikaanwijzing,jammer gemiste kans,voor een speciaalzaak.

mariashenks 03-02-2012

Het valt mij op dat:
1)gevraagd werd op het faktuur aan te geven dat het produkt zonder originele verpakking verstuurd werd, zoals afgesproken. Dit is niet aangegeven.
2)op het faktuur is aangegeven lichtsterkte objectief 4.0-5.6 terwijl op het objectief is aangegeven: 3.5-5.6.

Hopelijk geeft dit geen problemen als op de garantie aanspraak moet worden gemaakt bij kalamiteiten met het objectief.

Voor de rest:
SUPER tevreden met de gang van zaken. Prima gedaan en ik kom graag terug!
Een échte aanrader, de mensen van Cameraland.nl.

Peter Lambrichs 03-02-2012

Perfecte afhandeling van de bestelling, inclusief snelle en correcte verzending.
Chapeau!

harry235 03-02-2012

Super! alles was op tijd binnen en de bestelling was snel te plaatsen, alles wat goed te vinden op de website

karinstalenburg 01-02-2012

ik las een advertentie in de krant. via internet reviews bekeken over de camera en daarna besteld. De camera werd de volgende dag al bezorgd, maar helaas was ik toen net niet thuis. de dag erna is weer aangeboden, maar ook toen was ik er helaas niet. Daarop wordt het pakket automatisch naar het het dichts bijzijnde tnt punty gestuurd en daar hewb ik het vanmiddag opgehaald. goed geregeld allemaal!

Bernd S. 31-01-2012

Correcte en vlotte levering; bestelling kwam in de plaats van een cameratas die niet of moeilijk leverbaar bleek. Het betaalde bedrag voor de niet leverbare tas werd binnen enkele dagen op mijn bankrekening teruggestort.

I. van V. 31-01-2012

Gelijk contact met de winkel, goed geholpen en de camera gelijk de volgende dag bezorgd

erik130 30-01-2012

Fijne overzichtelijke website. Vlotte levering van de camera.

Bart1802 30-01-2012

Meeste ok. In orderbevestiging stond dat track en trace email zou worden verzonden maar niet ontvangen. Pakketje gelukkig wel.
Zonder vermelding is het camera een show model uit de winkel geworden. Op de camera stond een foto die in de winkel gemaakt was.

Laura36 27-01-2012

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van de bestelling, snelle levertijd (1 werkdag) en de aftersales. Ik had een zonnelens erbij besteld. Ik wist niet dat deze er standaard bij geleverd werd. Een medewerker belde me erover op en attendeerde mij erop. Zo heb ik mooi EUR 15,00 bespaard. Hartstikke top Cameraland ga zo door!

Rob 1947 27-01-2012

Vrijdag s'middags besteld en zaterdagmorgen met de post ontvangen, dus zeer snel. Helaas de ring paste niet op mijn oude systeem dus gebeld of daar een oplossing voor was,nee dus stuurt u het maar terug zo gezegd zo gedaan gelijk retour en op de web side staat binnen10 dagen uw geld terug , nou dat was al na 3 dagen dus prima geregeld, door mij van harte aanbevolen.
Rob

jack molenaar 27-01-2012

binnen 24 uur besteld en geleverd,toen ik de zending kreeg bleek het filter kapot alsof er een auto overheen gereden was. Gebeld en gemeld opgestuurd en door jullie teruggebeld of ik de bestelling alsnog wilde Daarop werd mij meegedeeld dat het er vandaag zou zijn.
Goede service en slagvaardig zoals het hoort.
PS Was zelf 45 werkzaam in detailhandel

Petrovic 23-01-2012

Alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Waardebon die ik cadeau had gekregen zonder problemen omgezet naar een kortingscode, zodat ik toch via de webwinkel aankoop kon doen. Toppie. Aankoop was volgende dag al binnen.

PieterAntoon 23-01-2012

6,8
Zeer tevreden met deze bestelling.Correct en snel

martin2410 23-01-2012

Donderdag via de webshop besteld en zaterdagmorgen in huis.
Perfecte levering

BurdyK 22-01-2012

Prima service, goede uitleg, vriendelijk personeel.

Hermienuit Amsterdam 22-01-2012

Snelle reactie, snel geleverd.
En gelukkig hadden jullie nog zo'n lens, want de voorraad in Nederland lijkt bijna op te zijn.