Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

E.A.Zuiderent 03-01-2012

Goed en zeer snel afgehandeld

bas van middelaar 03-01-2012

Vrijdag 30 december besteld en zaterdag ochtend geleverd. Objectief zat netjes verpakt in een kartonnen doos met daarom heen karton opvulling tegen het stoten.
Het objectief heb ik nog niet echt uitgebreid kunnen testen met mijn 60D i.v.m. Het slechte weer maar de paar plaatjes die ik er mee gemaakt heb zien er goed uit.
Cameraland.nl is een echte aanrader, bijna alles op voorraad, snel leverbaar en ook bijna altijd één van de goedkoopste.

Arjan1234831112 02-01-2012

Duidelijke site waarop je snel kunt bestellen. Tijdens bestellen nog even telfonisch vragen gesteld en duidelijk antwoord gekregen. Voor het bestellen heb ik nog enkele vragen per mail gesteld. Hierop werd vaak al dezelfde dag gereageerd.
Bij levering bleek dat er iets ontbrak. Ik heb gelijk gebeld en er werd meteen serieus op ingegaan. Ik werd direct doorverbonden met de persoon die de bestelling had afgehandeld. Hij melde meteen zelf dat hij een fout had gemaakt en ik kreeg dezelfde dag de ontbrekend spullen opgestuurd. Goede after sales dus.

Daantje0911 02-01-2012

Duidelijke website en snelle levering!
Heel tevreden!

Katharina Noord 02-01-2012

De webshop is overzichtelijk en goed bereikbaar en een snellere levering kan niet.

driver319 01-01-2012

Wederom prima service, heb deze flitser via de site besteld en levering volgde na 2 dagen. Perfect !

vd Velden 01-01-2012

Goede snelle levering en de beste prijs voor deze camera.

Drrrrkkk 01-01-2012

After sales is bij mij niet van toepassing: ik heb het artikel in de online webshop gekocht, er is verder geen correspondentie geweest.

Eeflien2 31-12-2011

Via mail een aantal keren contact gehad. Mail werd snel beantwoord en voorzien een goed advies.

17Ruud 31-12-2011

Het artikel werd 1 dag later geleverd dan gedacht. Waarschijnlijk door de drukte bij de pakketdienst. Voor de rest dik te vreden...

phamnumen 31-12-2011

Prima shop, snelle levering. Wel irritant is dat je winkelmandje weer heel snel leeg gemaakt wordt als je even wacht met bestellen.

D. de Winter 28-12-2011

Cameraland levert snel en correct

Annelies76 27-12-2011

Bij de meeste hardcases van Hama was geen beschrijving, dus geen informatie over maten.
Ik had een bepaald type besteld, en werd later gebeld dat deze per ongeluk dubbel verkocht was. Er werd gevraagd voor welke camera deze bedoeld was en werd binnen 5 minuten gebeld dat ze zo'n camera in een ander type hadden gepast en dat ik die daarvoor in de plaats kon nemen. Kortom: prima service
De aflevering was ook perfect.

J.P. Kasdorp 27-12-2011

Twee dozen Canon SG-201 10x15 besteld. Een doos Canon SG-201 10x15 en een doos Canon PR-201 10x15 gekregen.

GrieBus 27-12-2011

6,5
"Op werkdagen voor 17.00 uur met iDeal besteld?" Volgende werkdag in huis*! Helaas duurde het langer. Gelukkig kreeg ik de puffer nog net de dag voor Kerst binnen!

T O 27-12-2011

heel snel en prima verzending!

bestaatdezenaamal 27-12-2011

een puntje: bij de bevestigingsmail werd vermeld dat ik een code van de post zou ontvangen wanneer de bestelling verstuurd was. dit is echter niet gebeurd. dus ontvangen zonder code, wellicht omdat het middels briefpost is verstuurd. maar dat weet je pas als het in de bus ligt. snelle levering overigens waarvoor dank.

aukekoornstra 26-12-2011

Via een review kwam ik bij Cameraland terecht, waar ik nog nooit van had gehoord. De beschrijving was helder, en de manier van bestellen kwam overeen met eerdere gevallen. De e-mail met mijn nieuwe wachtwoord kwam meteen binnen, zodat de koop binnen tien minuten (van de eerste link tot en met de betaling met iDeal) afgewikkeld kon worden.

iraj sadeghi 26-12-2011

Vrindelijke site in gebruik,met uitgebreide assortiment en mooie lage prijs en snele levering.

JG Blok 25-12-2011

Duidelijke site, bestellen van artikel eenvoudig, snelle levering.

Fotostudio Fotastique 25-12-2011

7,3
Camerland is een betrouwbare leverancier. Een groot assortiment op voorraad en in de winkel deskundige ondersteuning. Prettig is dat er tijd voor je wordt gemaakt. Het kan nog zo druk in de winkel, maar of je nu voor iets groots komt als een professionele camera of studiouitrusting of voor iets kleins als een filtertje. Er wordt tijd voor je gemaakt en aandacht aan je geschonken. In een enkel geval kan de vriendelijkheid wel een oppepper gebruiken. Zeer deskundig maar niet altijd even 'vrolijk'

Renardo 25-12-2011

Goed te vinden, heel veel artikelen en makkelijk te bekijken en te bestellen, snel geleverd en allles prima in orde, toppie!

Dank Cameraland

anneke.c0 24-12-2011

tot nog toe worden alle bestellingen bij Cameraland keurig en snel afgehandeld

MSt230466 24-12-2011

Ik werd gebeld, de Hahnel accu was uitverkocht. Of ik voor dezelfde prijs de originele accu van Panasonic wilde!

Nog steeds blijft cameraland.nl mijn nr 1 shop als het om fotgrafie gaat.
En ja, zowel prijs, kwaliteit als ook klantgerichtheid.

EEN TOPSHOP!!

Gijs_S 24-12-2011

Bestelling plaatsen en afhandeling verliep goed.
Er werd zelfs aangeboden om het in kerstpapier te verpakken.

Rob Vreeken 24-12-2011

Ik kom al bij cameraland voor het deze naam kreeg. Nu, in de wereld van webshops, heb ik een Fotozaak, waar ik het product in mijn handen kan houden en toch bijna internet prijzen betaal.
Een prima formule.

yvonne balvers 24-12-2011

advies per telefoon erg netjes en volledig.
bestelling via website eenvoudig
Levering erg snel, keurig verzorgd en melding via de mail.
Een aanrader.

GewoonArie 23-12-2011

Geen enkel probleem. Makkelijke site, op tijd geleverd. Voor een goede prijs

Ed Bommer 23-12-2011

Was al klant via de winkel. Nu echter voor de eerste keer via internet een aankoop(je)gedaan.
Betaling lukte aaanvankelijk niet via IDEAL.(Mijn schuld hoor...)
Resultaat was een dubbele bestelling zonder betaling.
De volgende ochtend even een mailtje gestuurd naar de orderafdeling (Susanna) en vrijwel direkt een antwoord.De dubbele bestelling was al gecorrigeerd en besloten werd de bestelling helemaal over te doen.
Perfekt geregeld en direkt afgehandeld. De bestelling was daardoor ruimschoots op tijd voor de Kerst binnen.

Niets dan lof...

Met een hartelijk HO..HO..HO,

T. Haasjes 23-12-2011

Product stond op de site als 'op voorraad'.
Dit bleek dus niet het geval.
Direct een telefoontje van Cameraland met excuus en of de levering wel door moest gaan. Dik in orde.
Toch de bestelling door laten gaan.
Na 14 dagen een mail gestuurd over de eventuele levering.
Na enkele dagen nog geen reactie op de mail.
Toen maar gebeld. Nogmaals excuus, maar het artikel was nog niet binnengekomen. Toen het product binnen was, was het ook snel geleverd.

H. Abundo 23-12-2011

betrouwbaar, snel en duidelijk

annieh1978 20-12-2011

Super.
De dag na bestelling al geleverd met 20 euro erbij, aangezien mijn product het laatste was, dus het showmodel, wat trouwens niet te zien is.
Wat een service!!

Tessa85 20-12-2011

5,7
De website is erg overzichtelijk. Daarop wordt ook aangegeven dat de bestelstatus wordt bijgehouden en je als klant bericht ontvangt wanneer deze is gewijzigd. In mijn geval werd de bestelstatus te laat geüpdate voor het ontvangen van de betaling. Tevens stond het bestelde product op de website als "op voorraad" en bleek later dat het product besteld moest worden. In totaal heeft het bijna 2 weken geduurd voordat ik mijn bestelling heb ontvangen, i.p.v. de gemiddelde 4 dagen of minder die op de website worden vermeld. Dit was voor mij een grote teleurstelling.

Lodewijk1933 19-12-2011

snelle terugkoppeling na plaatsen bestelling
vlotte aflevering

Andragon30 19-12-2011

Binnen 2 dagen was hij keurig netjes verpakt binnen.

ffreak 18-12-2011

Heb een Mini Foto Studio besteld en ben zeer tevreden met mijn aankoop. De volgende dag had ik de bestelling al in huis, en nog gratis verzonden ook. Helemaal geweldig. Zal zeker nog eens langs gaan bij de website als ik weer iets nodig heb.

Diederik L. de Nikon fan. 17-12-2011

De prijs is ten opzichte van de concurrentie gunstig dit heeft mij doen besluiten tot de aanschaf over te gaan. Een prachtproduct van Nikon Telé-zoom 28-300mm. De bestelling en levering gingen zoals het hoort. Snel duidelijk en correct.
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Een volgende aanschaf zal ook bij Cameraland gebeuren.

Luc Hostyn 17-12-2011

Ik had pas deze review ingevuld of ik merkte de mail waarop een alternatief geboden werd voor het niet-passend tasje , waarvoor dank.

P.Bosman 17-12-2011

Ik heb een onderwaterhuis besteld via de website. Het gewenste artikel was redelijk makkelijk te vinden. De bestelling en betaling was erg eenvoudig en veilig. Binnen drie dagen had ik mijn onderwaterhuis thuis liggen. Heel plezierig was het feit dat er geen bezorgingskosten gerekend werden. Ik ben een zeer tevreden klant.

P.Bosman 17-12-2011

Lombaerts 16-12-2011

Ik heb voor bestelling/levering een lagere score gegeven omdat het aantal mogelijkheden tot betalen te beperkt is. Meeste e-shops maken betaling mogelijk via credit card of Paypal. Voor de rest niets dan goed.

naam665 14-12-2011

Goede en snelle service en levering. Duidelijk.

Wasserfall 13-12-2011

Lens was op voorraad, en geleverd in originele verpakking (dus geen kit lens zoals
bij een concurrent die ook nog eens duurder is).
Snelle levering, geen problemen gehad, dus prima

HARP Photo 13-12-2011

Prima service van Cameraland. Tevens ook een goed prijs. Prima gelopen en goed geïnformeerd. Hier blijf ik kijken als ik spullen nodig heb. Ga zo door

Tiny Heijnekamp 13-12-2011

Mijn verkeerd opgegeven bestelling werd d.m.v. een bestelcode voor een ander product zonder problemen snel opgelost. De nieuwe bestelling was binnen enkele dagen binnen. Prima service!

the real Butcher 13-12-2011

uitstekende communicatie en levering correct volgens afspraak/melding

Spike5 11-12-2011

Een (bij)artikel was (niet) meer op voorraad. Hiervoor geld teruggekregen in enveloppe bij bestelling. Had graag via email of brief willen vernemen dat artikel niets was geleverd. En ook had ik graag willen weten wanneer dit wel weer geleverd kan worden. Temeer omdat ik deze opmerking a; bij bestelling had aangegeven.

sarah19790 11-12-2011

Cashbackvoucher en Workshopvoucher waren niet bijgevoegd, na een telefoontje is mij beloofd deze na te sturen.

Hans van der Zon 10-12-2011

De prijs was zeer concurrerend.
Er waren geen leveringskosten.
Een leveringsdetail is snel en in goed overleg opgelost.

teejoo 09-12-2011

Prima website, prijs is ook erg interessanr en de levering snel. Dus dat doen we vaker