Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

csc 12-11-2011

De website is redelijk overzichtelijk. Ik vond het alleen jammer dat je de objectieven alleen per merk kan kiezen en niet per toepassing voor bepaalde merk camera (b.v. 'voor Sony'). Verder is het OK, gebruiksvriendelijk en snelle service. Het pakket was binnen 2 dagen binnen (zaterdag besteld, dinsdag binnen). Op die dag heb ik bij diverse webshops iets gekocht, en Cameraland was de snelste met levering.

Loek1111 11-11-2011

Zeer goede uitleg na problemen met aankoop.

pm85 11-11-2011

De afhandeling van de bestelling was prima in orde, soepel en vlot.
Maar: De lens was in suboptimale toestand, kennelijk niet grondig schoon gemaakt. Verwacht iets meer van jullie, ook gaat het maar om een gebruikt product....

Marcello123 11-11-2011

Duidelijke site, scherpe prijzen

R de G 11-11-2011

Duidelijk bestelproces en snel geleverd

B.v.d.Berg 08-11-2011

Heeft wat langer geduurd voor ik het bestelde in huis had.Maar dat lag aan de importeur.Daar was het niet verstuurd met de bestelling aan Cameraland.

EdMa2 07-11-2011

Flitser werd snel geleverd, geen verzendkosten. Dit is de zaak waar ik mijn camera recentelijk heb gekocht. Goeie uitleg, verkoper terzake kundig, nam de tijd voor me.

Bert 01 06-11-2011

Nadat ik besloten had welke camera ik zou kopen kwam ik bij de website van cameraland terecht en binnen de kortste tijd had ik mijn camera gevonden en besteld. De aflevering ging ook heel snel, de camera was keurig ingepakt en werd door de bodedienst netjes afgeleverd.

janvannoort2 01-11-2011

Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Zonder meer de meest overzichtelijke camera site van Nederland.
Enorme voorraad en zeer up-to-date!
Klasse

Pieter Hoogeveen 31-10-2011

Op de site was keurig aangegeven of betreffende artikelen op voorraad waren.Na de bestelling keurig een mailtje dat mijn bestelling klaar stond , de bestelling volgens afspraak zelf afgehaald. Artikelen stonden keurig klaar , vriendelijk personeel zorgde voor de verdere afhandeling van de betaling en uitleg over het artikel.

Eric Be 31-10-2011

Besteld en betaald maar de bestelling liet op zich wachten. Na "waar blijft" mail werd er direct actie ondernomen. Toen toch snel gekregen.

marenko 31-10-2011

Zeer snelle afhandeling. Er zat iets niet bij de bestelling na een telefoontje, is dit direct de volgende dag nageleverd.

Manders Totaal 31-10-2011

6,5
Er zou een mail komen met de afleverdatum van de camera. Hij werd echter ineens afgevelerd.
Wel erg snel overigens!

R.van Fastenhout 29-10-2011

In tegenstelling van het mij toegezegde, heb ik mijn bestelling niet de volgende dag ontvangen.

Leen van den Oever 29-10-2011

Snelle en goede levering
De geleverde artikelen doen zeker aan de verwachtingen

Joop Brand 29-10-2011

Ik werd keurig gemaild dat het product weer voorradig was.
Snel besteld en betaald met iDeal.
Werd snel afgeleverd.
Kortom prima geregeld

Mecklenfeld 29-10-2011

Bestelling plaatsen duidelijk waardoor het snel uitgevoerd is en de afhandeling perfect,snelle levering.

25bor42 28-10-2011

Ik heb telefonisch gemeld dat ik een levertijd van 2 weken voor 4 inktkleurtjes wel erg lang vond. Daarna heb ik de bestelling - per mail - geannuleerd. Zonder een bericht van uw zijde is de bestelling toch verzonden.
Uw product is geleverd, maar u bent een klant kwijt.

Henk Franzen

Bert Mo 25-10-2011

Vrijwel direct na bestelling en betaling (IDEAL) bevestigingen per email. Omstreeks 13.00 U besteld de andere dag goed verpakt samen met faktuur ontvangen. Omdat ik van de koerier de track and trace email niet had ontvangen, nog even gebeld met Cameraland. De telefonische bereikbaarheid was uitstekend en ik werd keurig te woord gestaan. Omdat de zending 100% in orde was kan ik helaas geen beoordeling geven voor after sales. Al met al ben ik tot nu toe zeer tevreden.

A.Denneman 25-10-2011

Mijn Camara heb ik een half jaar geleden gekocht bij cameraland ik had toen al een goed gevoel over de winkel en heb dus nu de webwinkel benadert en hetzelfde gevoel aan over gehouden.

Pieter vR 25-10-2011

De site is heel duidelijk en met een heel groot aanbod. Alles wat je wil kun je hier vinden. Levering is snel, donderdag avond besteld zaterdag in huis. Aftesales is goed, Op zaterdag had ik een mail getuurd met een vraag en binnen 30 minuten al een antwoord op mijn mail.

e sanders 24-10-2011

Webwinkel met een prima service!
De website is nogal Spartaans. Het liefst zou ik zien dat bij de keuze van een artikel, ook de daarmee gerelateerde artikelen (kunnen) worden getoond.

Fred weemaes 23-10-2011

Gunstigee prijs zonder verzendkosten en binnen 24 u geleverdncodrenform bestelde.
Gr F

Daron 67 22-10-2011

heel tevreden over de mogelijkheid van betalen (ideal)
en de vlotte en levering en de correcte manier van
verpakken en verzenden.tevens kreeg ik snel antwoord op vragen via de mail. Cameraland brengt geen verzendkosten in rekening.Ik ben een nieuwe klant en ik zal zeker weer een beroep op Cameraland doen bij een volgende bestelling.

rene 123 21-10-2011

Op de website was aangegeven dat het artikel op voorraad zou zijn echter na betaling via i deal ben ik gebeld dat het artikel besteld was en geleverd zou worden als het binnen was, dit was na een een paar dagen. Iets minder snel dan getoond was, maar wel ok.

pdenos 21-10-2011

cameraland is een prima zaak. goed producten kleine prijzen
goede verzending

fdevries62 19-10-2011

prima geholpen, deze lens had kuren bleef maar focussen. zonder problemen omgeruild voor een nieuwe. deze is wel goed, echt een superlens!!

Robert-Jan Bottcher 19-10-2011

Zeer vakkundige hulp via de telefoon en na online bestelling een snelle levering en volledig product.

Geen op of aanmerkingen op Cameraland.nl

Ida Woort 18-10-2011

Heel prettig en vakkundig/adviserend geholpen in de winkel.
Dank daarvoor,

vriendelijke groet,

Ida Woort
Den Helder

ah2011a 18-10-2011

Fijne winkel waar je telefonisch goed advies krijgt. Levering was snel. Ook eerdere ervaringen waren goed.

Be Happy 18-10-2011

Heldere en duidelijke site, diverse manieren van betaling. Daar de camera niet direct op transport kon werd er zelfs nog telefonisch contact opgenomen om te vertellen dat de verzending een dag vertraging zou hebben. Er zijn veel goede internetwinkels deze hoort zeker bij de top.

A.Horstink 18-10-2011

De prijs was zeer aantrekkelijk om het nu te kopen.
Aankoop verliep heel soepel en zonder enig probleem.
Ook de betaling met i-deal verliep soepel.
De verzending was binnen 1 dag.
Telelens gelijk uitgetest. Voldoet volledig aan mijn verwachting.

r graas 17-10-2011

5,8
helaas zijn de producten die als voorraad zijn aangegeven niet altijd aanwezig (kan vervelend zijn als je ergens op rekent) en de website verwijst automatisch naar andere interessante producten die niet persé iets te maken hebben met het bestelde product. Het kwam bij mij er op neer dat ik een totaal verkeerde tweede batterij heb besteld omdat de website mij deze adviseerde...

Erik Nijhuis 16-10-2011

Er waren wat problemen met de aflevering. Echter de medewerker aan de telefoon was direct aan het werk om het op te lossen. Uitstekende service.

Willardhoei 13-10-2011

Donderdag laat besteld, Zaterdag ontvangen! Had ik niet verwacht! Hartstikke tevreden met het product

DutchBee 13-10-2011

product voldoet aan de omschrijving, snelle levering alleen jammer dat er geen computerkabeltje bij zat, ik had telefonisch gevraagd of alles er bij zat incl kabels etc
verder goeie verkoper!

YvonvL 09-10-2011

Deze tussenringen wilde ik al heel lang, na de aanbiedingsmail even tel. contact gehad of het inderdaad de juiste waren, en besteld samen met het boekje. Boekje bleek later op de dag op de website uitverkocht. Niet meer verwacht dat het direct mee zou komen maar de volgende dag had ik mijn bestelling al binnen met het boekje. !! Top zo kon ik direct zien dat de website zeer up to date was. !
De tussen ringen werken trouwens perfect !

R.v.Thienen 09-10-2011

goed en snel zonder al te veel moeilijke formulieren
de goederen te bestellen bestelling en levering zijn priema verlopen. after seals nog geen gebruik van hoeven te maken.

Fotomaat67 09-10-2011

6,7
Get serienummer van de verpakking komt niet overeen met het serienummer van de lens. De verpakking is reeds opengemaakt.

Martje35 08-10-2011

Het was jammer dat op de website stond dat de roze variant op voorraad was en dat dit niet het geval bleek. Wel werd ik heel netjes gebeld en gevraagd of ik wilde wachten of een andere kleur wilde.

Doorn1958 07-10-2011

De volgende dag na bestelling gebeld door Cameraland dat de bestelde grijze camera wel aanwezig was maar dat de behuizing licht beschadigd was. Het is heel netjes dat er gebeld is. Ik heb toen gekozen voor een zwart exemplaar. Wel jammer dat er geen onbeschadigd grijs exemplaar meer was.

chliu58 07-10-2011

Na opsturen van bestelling ,ontvang ik geen bericht,dus weet ik niet wanneer ik mijn bestelling
kan ontvangen.

Jenny24 07-10-2011

Mooie website, heel overzichtelijk en goed ingedeeld.
Snelle levering in prima pakket ontvangen

Cor450 07-10-2011

Snelle levering, goed bereikbaar, ik had telefonisch wat gewijzigd en nog wat bijbesteld, werd correct geholpen. Met de levering ontbrak 1 onderdeel maar die werd net 1 dag correct nageleverd.

Nienfotografie 03-10-2011

Ik heb bij jullie een 2de hands Canon 1d Mark 3 gekocht.
Toen ik de doos openmaakte was ik benieuwd naar de staat van het toestel, omdat het toch een occasion was.
Het toestel zag er als nieuw uit!!!
En werkt perfect!!
Mijn complimenten voor de service en advies!!

arefel 03-10-2011

Goede voorraadinformatie op de site, levering conform de indicatie op de site (voor 5'en besteld, dezelfde dag verzonden)

Mark Vogel 02-10-2011

De fastener sávonds besteld, volgende dag in huis.
Kortom perfect geregeld.

v Lieshout 01-10-2011

De cameratas die ik had besteld was niet meer voorradig. Cameraland heeft mij hier over benadert en gratis een veel duurdere tas geleverd.

Anneloesb 30-09-2011

De betaling ging erg eenvouding en de bestelling werd binnen zeer korte tijd netjes afgeleverd op het aangegeven adres.

meldy01 30-09-2011

Je wordt goed en vakkundig geholpen, als er iets niet bevalt kan het evt geruild worden. Prima zaak ook de website veel keuzes.