Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Samsung83 27-05-2011

snelle service, vriendelijk personeel in de winkel, die weten waar ze het over hebben!

anwu 26-05-2011

Prettige ervaring, snelle levering, gratis verzending, ben bekend met de winkel in Alkmaar.

m.a.maessen 25-05-2011

Goede afhandeling, snelle levering en duidelijke website.

Appie1964 25-05-2011

Bestellen, betalen, leveren. Levering binnen twee dagen.
Zoals het altijd hoort te gaan.

Leonie01 25-05-2011

De website is makkelijk in gebruik. Producten zijn snel gevonden en er is duidelijk of het product op voorraad is. De bestelling was zeer snel, de volgende dag had ik mijn product al in huis.

lente264 24-05-2011

Ik heb een 2dehands SIGMA 105mm macro gekocht bij Cameraland. De volgende dag al binnen, Alles zag er netjes uit en werkt goed.
Goede overzichtelijke webshop en prima service

98E1ixc4 23-05-2011

Duidelijke site snelle levering,en 100% betroubaar

L. Bloemink 22-05-2011

Ik heb alles als uitstekend beoordeeld.
De website kan nog beter door bijvoorbeeld bij objectieven een onderverdeling te maken naar soort, bijv. telezoom of vast brandpunt.
Dit verkort het zoeken.
Cameraland is een uitstekende winkel, met goede prijzen en uitermate deskundig personeel. Ik heb in de winkel al heel veel nuttige tips gekregen.

adriaan29 22-05-2011

Duidelijk aangegeven of camera al dan niet op voorraad was.Bestelling en levering volgens toezeggingen op website

Congo 22-05-2011

Duidelijke website en snelle levering. Wel jammer dat het product wat ik heb besteld een verouderde uitvoering is. Later ben ik erachter gekomen dat er in de Pro300 serie een nieuwere uitvoering is, en jullie die dus niet in het assortiment hebben.

ben broekhof 22-05-2011

de totale afwikkeling was goed. Er is wat verkeerd gegaan in de aflevering, maar het telefonisch contact was goed en ik ga ervan uit, dat de afwikkeling ook goed komt.

mihela 22-05-2011

website is prima. alleen nadat ik het product besteld en betaald had kreeg ik een mail dat mijn opdracht was ingetrokken. ik checkte mijn bankrekening maar daar was niets op teruggestort en vervolgens kreeg ik een paar dagen later van de TNT een bericht dat het product was afgeleverd op het postkantoor. nogal verwarrend dus.
en erg jammer is dat het product bij mij zelf is afgeleverd en niet naar het af te leveren adres is gegaan dat ik had opgegeven. dat vind ik erg storend.

Frenske61 22-05-2011

Ik heb cameraland diverse malen gemaild en gebeld en altijd snel en een correct antwoord, perfect!!
een min puntje; na de bestelling zou ik een mail krijgen wanneer het pakket verstuurd zou worden zodat ik het kon volgen, nou die heb ik nooit gehad
verder perfect een aanrader

Rosanne21 21-05-2011

6,3
De bestelling ging heel snel, alleen had het geleverde product bij binnenkomst al krasjes en was naar mijn inziens al gebruikt geweest. Dit werd mij niet van te voren gemeld, waardoor ik als klant zelf het initiatief moest nemen om de camera terug te sturen en een week op een nieuw exemplaar moet wachten.

RienR 20-05-2011

Uitstekende site + levering. Enige is dat wij een andere hebben gekregen dan wij hadden besteld. Weliswaar een duurdere bij jullie, maar wij vinden wel dat dit zou moeten worden gecommuniceerd vooraf. Enige minpuntje.

ABC123321 20-05-2011

Prima gegaan, duidelijke productomschrijving en fijn dat er geen verzendkosten worden gerekend.

Prima verzending, het enige dat ik mis is een plastic beschermhoesje, maar dat komt omdat ik er zelf vanuit was gegaan dat dat er bij hoorde. (was bij mijn zwart/zilveren wel zo namelijk)

Merel49 17-05-2011

Telefonisch enkele vragen gesteld over mijn keuze, kreeg snel duidelijk en ter zake doend antwoord.
Aangegeven wat ik ermee wil, wat ik belangrijk vind en vakkundig antwoord.
Camera is inderdaag wat ik ervan verwachtte.
Toch nog op zaterdag geleverd, zou maandag zijn, omdat ik een foutje maakte bij het invullen formulier, tot mijn grote verassing werd de camera zaterdag toch geleverd!

Fijn telefonisch contact, snelle levering, ok. Heb eerder besteld bij jullie was ook top!
Volgende keer weer

niekole 16-05-2011

snelle levering

kwartier voordat product afgeleverd word een smsje zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

reinabuck 15-05-2011

Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling en de aflevering is bijna op de minuut via sms en mail. Gewoon geweldig. bedankt en ik bestel zeker weer bij u.

devlas 15-05-2011

Artikel stond als vorradig op de website en ik kon de afleverdatum zelf bepalen. Daags daarna kreeg ik een email bericht, dat het bestelde artikel, een statief, niet op vooraad was en dat de levering twee dagen later dan aangegeven zou plaatsvinden. Na vier dagen, op een zondag, drong het tot me door dat het statief nog niet afgeleverd was, terwijl ik het de dag erna voor een opdracht nodig had. Uiteindelijk heb ik een statief kunnen lenen en werd het nieuwe statief nog weer vier dagen later afgeleverd.

Mijn advies aan Cameraland: zorg ervoor dat de online vooraad informatie correct is en dat vertragingen gemeld worden. Het hoeft helemaal niet erg te zijn dat een artikel een week, of twee levertijd heeft, maar als je rekent op vier dagen levertijd en het wordt drie maal zoveel, dan is het vertrouwen geschaad. Da's jammmer.

Overigens is het statief perfect en dat voor een zeer redelijke prijs.

Jan nJansen 14-05-2011

Alles is vlot en netjes verlopen. Product werkt prima en helder en duidelijk. Groetjes

john oortwijn 14-05-2011

artikel op voorraad, ik werd gebeld dat de bestelde tas te klein en dat er alternatief was die nog goedkoper was dan de bestelde tas.
service met een hhofdletter.

JB1981 14-05-2011

Ik ken Cameraland al vanaf 2008. Toen heb ikzelf daar ook mijn canon powershot S5 gekocht. De dienstverlening vooraf telefonisch, de informatie die via de website beschreven wordt is duidelijk en overzichtelijk wat besluitvorming makkelijk maakt. Helemaal prachtig is dat je kun kiezen wanneer de camera ook geleverd wordt (datum van bezorging incl tijd). Ook de emails ter bevestiging zijn heel snel.
Prijs kwaliteit ben ik zeer tevreden over beide cameraś die ik hier nu gekocht heb en ik zal ook iedereen aanraden dat hier te doen.

Zeer betrouwbaar en prettig om te bestellen en ontvangen.

SJH2011 14-05-2011

Scherp geprijsd product, razendsnelle levering. Erg handig om te kiezen wanneer de bestelling geleverd wordt.
Duidelijk internetsite/webshop.
Echt een aanrader.

von Swaffelhofen 13-05-2011

een perfecte camera, een brok techniek voor weinig
en volgens mij de goedkoopste van NL.
tevens supersnel in huis.

Maarten1971rotterdam 13-05-2011

Gezocht een onderwaterbehuizing voor een Canon Ixus. Gevonden bij Cameraland, niet voor 190 maar 75 euro!!
Netjes volgende dag afgeleverd met vermelding van aflevering ochtend of middag. Mogen andere winkel een voorbeeld aan nemen als de heledag zou moeten wachten!

DVN film en video 13-05-2011

Van de bestelde flitsset was een lamp stuk. Men controleert deze namelijk voor verzending. Ik kreeg als optie voor dezelfde prijs een iets luxere set met 100 Watt per lamp meer. De set werd de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Top service!

Matty 1960 12-05-2011

Ik ben ontzettend tevreden over Cameraland. Zeer professioneel personeel bij het geven van info via telefoon of mail als je vragen hebt.Ook de levering gebeurt zonder problemen. Zelfs bij een foutbesteling werd ik gelijk geholpen en was het geen probleem om te ruilen Als ik nog spullen nodig heb voor foto en film koop ik zeker weer bij Cameraland. Een zeer betrouwbare webwinkel een van de betere . En zeker een aanrader De nummer 1

mmmbbb 09-05-2011

snelle levering, snelle nalevering

Paul 65 09-05-2011

Geweldig hoe een camera al minder dan 24 uur later al werd afgeleverd. Ik werd per mail geïnformeerd hoe laat de pakketservice zou komen en kreeg een paar uur voor aflevering een sms met daarin de exacte levertijd. Hulde.
De kwaliteit van onze tweedehands camera is perfect en hij oogt als nieuw.

A1970 08-05-2011

Alles perfect geregeld. Goed track en trace systeem. Complimenten!

John F1960 07-05-2011

Keurig en snel afgeleverd.
Beter kan niet!!!!

Amateurfotograaf M. 07-05-2011

Het aantal foto's van de fototas is 1. Dit is zeer gering, waardoor je niet kunt zien wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor moest ik een andere site raadplegen.
De fototas werd op mijn verzoek op woensdag afgeleverd. De order en het tijdstip van afleveren kon worden gevolgd.
Op de dag van aflevering zag ik op het internet een fototas van hetzelfde merk, die een handigere indeling had. Deze fototas stond niet op de site van Cameraland. Ik heb toen een mail verzonden aan Cameraland met het verzoek de door mij bestelde tas om te ruilen voor het nieuwe model van 2011. Ik kreeg echter als antwoord dat Cameraland dit nieuwe model nog niet in collectie had. Ik kreeg helaas niet de aanbieding om een tegoedbon te krijgen voor het nieuwe model.

gervandenbeuken 07-05-2011

Perfecte service en levering.
Ook antwoord op vragen per telefoon trefzeker.
Prijs is erg gunstig.
Zal jullie bedrijf aan andere liefhebbers zeker aanbevelen.

Remko vd M 07-05-2011

Precies volgens verwachting ! Goede service mbt status van de levering, nette verpakking, heldere factuur. Ik kom zeker nog een keer terug.

smc van der veer 07-05-2011

goede service ik krijg nog wat onderdelen die kapot waren maar verders prima zaak. Ik zou het wel fijn vinden als de bezorgkosten niet berekend zouden worden.

robls 07-05-2011

Twee eyecups besteld en één geleverd. Maar weet dat ik de winkel makkelijk kan bellen en probleem snel wordt opgelost. Prima winkel

M.G. Vonk 06-05-2011

geweldig aardige verkopers, behulpzaam en to the point. aanrader voor iedereen!!!

harrie 66 06-05-2011

bestelling + levering korrekt verlopen

Math Bovens 04-05-2011

Ondanks het om een occasion ging deze was prima verzorgd binnen 2 dagen werd het bestelde in goede staat afgeleverd.
Van de levering werd ik door mail goed op de hoogte gehouden wat de status was en wanneer de levering plaats vond.
Ik had me al gemeld om de nieuwsbrief te ontvangen zodat ik op de hoogte gehouden wordt van de nieuwtjes en deze ziet er zeer verzorgd uit met duidelijke uitleg.
Zal in de toekomst zeker gebruik maken van hun diensten.

boekbesteller 28-04-2011

9 e-mails ontvangen als je 1 boekje besteld is echt teveel van het goede. Ook het verpakkingsmateriaal ziet er rommelig uit en de zending had (goedkoper) door de brievenbus gekund ipv via een koerier als het wordt verpakt zoals Bol.com dat doet.

MJM1968 25-04-2011

fijne overzichtelijke website en goede telefonische bereikbaarheid. producten worden mits voor 1600 uur besteld en voorradig de volgende dag al thuis geleverd!

p959 25-04-2011

Een belletje over de status van een artikel. Er werd gelijk naar gekeken èn gezocht en gereserveerd.
Donderdag gebeld vrijdag binnen.
Dit is klantvriendelijkheid ten top!

bosch04 24-04-2011

Snelle levering, na vragen via telefoon.

naamDvO 23-04-2011

Snelle levering, goed info over tijdstip levering. goede prijs.

Foeke Kuik 23-04-2011

Goede service bij vragen, bijna tot op de minuut te tracken wanneer de levering zal plaatsvinden.

Anna Hartmans 22-04-2011

hele snelle levering, Verder was de site ook duidelijk.

Peter Demarteau 22-04-2011

Bestelling, betaling en het regelen voor de aflevering geschiedt super. Het zou alleen ook mogelijk moeten zijn om het pakket bij buren te kunnen af laten leveren.

Dijkjes2 22-04-2011

Prima website, Track&Trace levering uitstekend. Koerier tot aan de voordeur te volgen, dus je weet precies wanneer afgeleverd wordt.

armaas 19-04-2011

Bestelde tasje was niet op voorraad. Er is een alternatief aangeboden wat niet helemaal goed past. Beetje jammer.

Rest zeer tevreden.