Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

J. van der Zanden 09-12-2011

Goede voorlichting.
Netjes verpakt.
Goede prijs-kwaliteits verhouding.
Wat ook belangrijk is, verzenden zonder extra kosten.
Het product ziet er netjes uit en voelt goed aan.

pdvd78 09-12-2011

Alles zeer snel geregeld, alle artikelen gelijk de volgende dag in huis! Topservice! Ik was onbekend met Cameraland.nl maar via de website motorvision.nl ben ik er op terecht gekomen. Hie rga ik zeer zeker vaker spullen bestellen!

squeeze1 09-12-2011

simpel bestellen betalen en een snelle levering

volvomalden 06-12-2011

Uitstekende kwaliteit voor een zeer gunstige prijs. De lader die ik ontving was ook nog een merklader, bij andere shops krijg je voor dit geld niet eens imitatie.

h.zijtveld 06-12-2011

na een 550d van een kennis bekeken te hebben,geshopt op internet en zo bij camaraland terecht gekomen.
uiters snelle levering.
bedankt

S1961 06-12-2011

bestelling op voorraad en de volgende dag al afgeleverd, top!

Wim Stolwerk 04-12-2011

Telefoontje gehad over artikel dat toch niet meer op voorraad was, overleg over alternatieve afleverdatum. Uiteindelijk alles keurig op tijd geleverd,

jos480 04-12-2011

Gebruiksvriendelijke website. Snelle en correcte afwerking van de bestelling. De volgende dag al in huis. Goed verpakt.

van nijlen 03-12-2011

zeer snelle afhandeling van de aankoop,goede konsumenten service.

Gerard Struik 02-12-2011

Na telefonisch contact, goed advies en verder snelle afhandeling.

Zonbestraal21 02-12-2011

Vooraf goede instructie wat we nodig hadden.
Aanschaf ging snel en gemakkelijk

Rietbroek 28-11-2011

Vlotte levering en goede prijsstelling

Dolf de Duif 28-11-2011

Op de website niet volledig duidelijk dat de cadeaubon alleen in de winkel geldig is en niet voor de webshop.

JurjenT 27-11-2011

Prima prijs, goede omschrijving op de site en snelle levering.

Ik wilde betalen via iDeal, alleen mijn bank (van Lanschot) stond er niet tussen!?

olderdutch 27-11-2011

Behalve boven beoordeelde aspecten is mijn keuze voor Cameraland ook gebaseerd op het feit dat ze 2 weken bedenktijd hanteren met geld terug garantie als het product niet bevalt.

g.engelbertink 27-11-2011

Mijn zoon heeft eigenlijk de bestelling aangereikt i.v.m.sinterklaas.Ik ben heel tevreden over de afhandeling van bestelling enh bezorging.

Elbee 26-11-2011

snelle levering, zonder verzendkosten. Produkt is ok

buitb 25-11-2011

snel geleverd, zonder verzendkosten: prima!

M.Vreeken 25-11-2011

Het was lastig een "actieproduct" en een ander artikel in één winkelmandje te krijgen.
Het betrof een studioset €149,- en een flitsverloopstukje voor Sony.
Uiteindelijk gelukt.
Zeer tevreden over het product en de snelheid waarmee werd bezorgd.

marjolijn1957 25-11-2011

Prima service. Kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen. Te kort in bezit.

nikonlien 23-11-2011

binnen 24 uur in huis, geweldig!
nu nog hopen dat ik als sint het juiste artikel heb gekocht. stel dat ..., is ruilen dan mogelijk?

Inge Busser 21-11-2011

Heb tot nu toe alleen een boek bij jullie besteld, maar ben daarover erg tevreden. Het lag al bij mij op de mat toen ik het nog lang niet verwachtte.

ImageAndPaper 20-11-2011

De levering was snel en het aangekochte product was netjes verpakt.

DharnaS 20-11-2011

Zeer ruime keuze en uitstekende afhandeling

B de Ruiter 19-11-2011

Het artikel was maanden geleden volgens de webshop niet op voorraad.
Vond dit erg lang duren en bleek het na telefonisch contact toch op voorraad te zijn.
Het artikel besteld en zeer tevereden.

Renardo36 19-11-2011

Was op zoek naar een filterset met ND verloopfiter en kwam via internet op Cameraland.nl die genoeg filtersetjes en filters aanbood voor een mooie prijs.

Bestellen is makkelijk en was zo gebeurd, met ideal betaald en de volgende dag het pakketje al binnen.

Makkelijk en snel. Super!

N. de Jager 18-11-2011

Prima geregeld. Op zondag via internet besteld en dinsdag keurig thuis bezorgd.

Nieuw023 18-11-2011

Snelle afhandeling na betaling, goed verpakt en verzorgd.

Robfoto 18-11-2011

Zonder problemen spullen besteld. Jameer dat er geen negatief bewaarstroken zijn maar dat doet verder niets af aan de winkel. Zoeken op de site is het enige dat niet altijd oplevert wat ik zoek.

Dille 1 16-11-2011

Bestelling goed verlopen. Levering iets later dan verwacht (bestelling op 6/11 en levering op 14/11). Bij het product zit er geen handleiding noch de onderhoudsvoorschriften. Ondank Bynolyt 25 jaar garantie geeft blijkt dit niet uit de meegeleverde factuur noch uit enig ander meegestuurd document.

MichelvA 15-11-2011

Er ging een kleinigheid mis met de iDeal afhandeling en dan blijkt hoe effektief men kan handelen. Dat tekent voor mij wel hoe men er hier bovenop zit. Verder is de snelheid van levering enorm hoog. Was in mijn geval niet belangrijk omdat dit een kerstkado voor mijn vriendin wordt ;-) maar werkt toch fijn.
Al met al grote tevredenheid hier.

Theo B. 14-11-2011

Camera via de website gekocht. Website is overzichtelijk. Opgehaald in de winkel. Goede service.

Adi2011 14-11-2011

very nice shop, very diverse goods, very good and fast delivery

robuga 13-11-2011

Snel (na 1 dag) mijn nieuwe Son@77 afgeleverd.Helaas géén zonnekap in doos. Gebeld, correct en vriendelijk te woord gestaan. Zonnekap nageleverd bij een andere lopende bestelling. Bij testen camera bleek een technisch mankement aanwezig. Gebeld en probleem doorgesproken. Zonder probleem nieuwe camera gekregen. Na 1 dag binnen. Klasse dus.

Only Me 12-11-2011

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering ontvangen. Binnen 24 uur.

ifilch 12-11-2011

Fast, simple and reliable service to order and pay online. Quick delivery. Moderate prices, good choice

csc 12-11-2011

De website is redelijk overzichtelijk. Ik vond het alleen jammer dat je de objectieven alleen per merk kan kiezen en niet per toepassing voor bepaalde merk camera (b.v. 'voor Sony'). Verder is het OK, gebruiksvriendelijk en snelle service. Het pakket was binnen 2 dagen binnen (zaterdag besteld, dinsdag binnen). Op die dag heb ik bij diverse webshops iets gekocht, en Cameraland was de snelste met levering.

Loek1111 11-11-2011

Zeer goede uitleg na problemen met aankoop.

pm85 11-11-2011

De afhandeling van de bestelling was prima in orde, soepel en vlot.
Maar: De lens was in suboptimale toestand, kennelijk niet grondig schoon gemaakt. Verwacht iets meer van jullie, ook gaat het maar om een gebruikt product....

Marcello123 11-11-2011

Duidelijke site, scherpe prijzen

R de G 11-11-2011

Duidelijk bestelproces en snel geleverd

B.v.d.Berg 08-11-2011

Heeft wat langer geduurd voor ik het bestelde in huis had.Maar dat lag aan de importeur.Daar was het niet verstuurd met de bestelling aan Cameraland.

EdMa2 07-11-2011

Flitser werd snel geleverd, geen verzendkosten. Dit is de zaak waar ik mijn camera recentelijk heb gekocht. Goeie uitleg, verkoper terzake kundig, nam de tijd voor me.

Bert 01 06-11-2011

Nadat ik besloten had welke camera ik zou kopen kwam ik bij de website van cameraland terecht en binnen de kortste tijd had ik mijn camera gevonden en besteld. De aflevering ging ook heel snel, de camera was keurig ingepakt en werd door de bodedienst netjes afgeleverd.

janvannoort2 01-11-2011

Vrijdag besteld en zaterdag in huis.
Zonder meer de meest overzichtelijke camera site van Nederland.
Enorme voorraad en zeer up-to-date!
Klasse

Pieter Hoogeveen 31-10-2011

Op de site was keurig aangegeven of betreffende artikelen op voorraad waren.Na de bestelling keurig een mailtje dat mijn bestelling klaar stond , de bestelling volgens afspraak zelf afgehaald. Artikelen stonden keurig klaar , vriendelijk personeel zorgde voor de verdere afhandeling van de betaling en uitleg over het artikel.

Eric Be 31-10-2011

Besteld en betaald maar de bestelling liet op zich wachten. Na "waar blijft" mail werd er direct actie ondernomen. Toen toch snel gekregen.

marenko 31-10-2011

Zeer snelle afhandeling. Er zat iets niet bij de bestelling na een telefoontje, is dit direct de volgende dag nageleverd.

Manders Totaal 31-10-2011

6,5
Er zou een mail komen met de afleverdatum van de camera. Hij werd echter ineens afgevelerd.
Wel erg snel overigens!

R.van Fastenhout 29-10-2011

In tegenstelling van het mij toegezegde, heb ik mijn bestelling niet de volgende dag ontvangen.