Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

naamDvO 23-04-2011

Snelle levering, goed info over tijdstip levering. goede prijs.

Foeke Kuik 23-04-2011

Goede service bij vragen, bijna tot op de minuut te tracken wanneer de levering zal plaatsvinden.

Anna Hartmans 22-04-2011

hele snelle levering, Verder was de site ook duidelijk.

Peter Demarteau 22-04-2011

Bestelling, betaling en het regelen voor de aflevering geschiedt super. Het zou alleen ook mogelijk moeten zijn om het pakket bij buren te kunnen af laten leveren.

Dijkjes2 22-04-2011

Prima website, Track&Trace levering uitstekend. Koerier tot aan de voordeur te volgen, dus je weet precies wanneer afgeleverd wordt.

armaas 19-04-2011

Bestelde tasje was niet op voorraad. Er is een alternatief aangeboden wat niet helemaal goed past. Beetje jammer.

Rest zeer tevreden.

patrick 2011 18-04-2011

ruime keuze, goede prijzen
spijtig dat uit België on line betaling niet mogelijk is - dus voor levering moet men wachten op de bevestiging van betaling

AnvdN 18-04-2011

Netjes verpakt en de koerier sms-te keurig hoe laat hij er zou zijn.

WDvH62 17-04-2011

goed overzicht website
goede afhandeling bestelling na betaling
(vooral de daadwerkelijke levering)

F.Kooij 17-04-2011

Eerst geinformeerd via helpdesk en werd direct geholpen. Men nam de moeite om het product op aanwezigheid te controleren. Direct besteld via website, betaald met iDeal en de volgende dag in huis. Voor service staan ze voor je klaar en je bestelling is er de volgende dag (en track en trace via code). Helemaal top!

Gerard Saarberg 16-04-2011

Dinsdag om 16.00 uur besteld en bezorgd de volgende dag 's ochtens om 09.15 uur. Grote klasse !!!!

Karelappel16 10-04-2011

Goed overzicht op de website.
Prima nakomen van de gemaakte afspraken.
Levering is goed verzorgd.

Cwille 10-04-2011

Supersnelle service! Nette bezorging.

Frank Peters 08-04-2011

snelle levering en sms hoe laat bezorging plaats vond. Keurig

xzi 08-04-2011

De gevonden producten waren op voorraad en snel uitgeleverd.

TrickyRicky 06-04-2011

Goede communicatie. Enkel problemen bij levering. Ik had bijbetaald om in voormiddag te leveren. Tijdens afgesproken periode uiteraard thuis gebleven maar geen bel gehoord en kaartje niet thuis in de bus gevonden.. gelukkig via chat van koerierbedrijf snel een nieuwe levering kunnen regelen maar wel een verloren voormiddag..

1952Nico 04-04-2011

We hadden al goede ervaringen met de winkel, maar ook dit de aankoop via de webshop is ons uitstekend bevallen. Vooral de mogelijkheid aan te kunnen geven wanneer de bestelling afgeleverd moet worden.

Nega 04-04-2011

In één woord geweldig.
Snel, accuraat.

dessel 04-04-2011

Na bestelling te hebben ontvangen, bleek dit het verkeerde product te zijn. Na telefonische melding werd de juiste lens de volgende dag alsnog omgeruild.

prima opgelost dus.

Wel vindt ik de productinformatie om de site erg beperkt.

Verder alles duidelijk, inclusief het bestelsysteem.

Frans Middelman 03-04-2011

Het cameratasje zat er niet bij, wat u overigens onmiddellijk gecorrigeerd hebt

robert526 03-04-2011

Ik bestel vanwege mijn werk per jaar veel fotoapparatuur. Cameraland onderscheidt zich van andere shops door de goede After Sales / klantenservice. Goed bereikbaar per telefoon, alles is te bespreken (technische info, prijs, retour, kapotte spullen), ze denken met je mee en zijn stuk voor stuk ook foto-freaks.

T. van Hattum 02-04-2011

7,3
Ze hadden hem niet op voorraad maar toen ik belde waar het bleef bleek het al die week binnen gekomen te zijn. Toen wel gelijk op de post gedaan en snel in huis. Overigens hebben ze wel gebeld om te melden dat ze hem niet op voorraad hadden, dat was dan wel weer netjes.

tdieltie 02-04-2011

Het artikel dat ik bestelde, moest eerst nog besteld worden. Het duurde echter niet lang voor het binnen kwam en dan werd de levering van het pakket aangekondigd en correct geleverd. Zeer goede service.

MarcK1974 01-04-2011

Snelle levering. Super goede track and trace. Zal vaker wat bestellen

2011-tienes 29-03-2011

Zeer tevreden over het voortraject en de levering van de order!

Ramin87 29-03-2011

producten van top kwaliteit, levering was snel en op afspraak.

ben er blij mee zal er ook in de toekomst bestellen.

A1963 28-03-2011

Uitstekend! Kom er graag weer voor nog aan te schaffen lenzen.

Wolsos 27-03-2011

Lenskap miste in de verpakking en werd snel naverzonden.

Paul van Sonsbeek 27-03-2011

Altijd netjes en klantvriendelijk te woord gestaan, veel kennis en zeer goede aftersalesservice, geen enkel reden om er niet te kopen

Scheepje45 26-03-2011

De website is zeer overzichtelijk. Daardoor kon ik makkelijk het product vinden. De Hoekzoeker C die ik besteld heb is een kado.
Toen ik mijn bestelling plaatste kon ik aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Op de betreffende bezorgdag kreeg ik een e-mail van de winkel dat ze mijn product vergeten waren te verzenden en boden mij een andere bezorgdag en tijdstip aan. Daardoor heb ik mijn product toch optijd bezorgd gekregen en ben ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken betreffende levering.
Ik ben dan ook zeer te spreken over de service van Cameraland.

Smcmdj 26-03-2011

Snelle levering flexibel in de afhandeling/ nalevering van producten.

193495_to09851294_X_hot_12395 25-03-2011

De bezorging krijgt een onvoldoende omdat deze niet is afgestemd op particulieren. Als je een 40uurige baan hebt is er alleen tegen betaling van het dubbele tarief een zaterdag afspraak te maken. slechts een dag van te voren meldt de verlader hoe laat hij ongeveer komt.
Gaarne TNT gebruiken. Misschien iets minder voor u, maar een stuk vriendelijker voor de ontvanger en bovendien meestal goedkoper. (5 euro ipv de 6 bij u)
En bij niet thuis kan ik het afhalen op het postkantoor

Verder alles prima.

ten Have 25-03-2011

Bestellen ging makkelijk, levering binnen een dag en prima status overzicht tussendoor.

Wil_1958 25-03-2011

De website is zeer logisch opgebouwd en artikelen zijn goed gedocumenteerd.
Afhalen in de winkel is ook prettig. Voldoende parkeer gelegenheid en snelle afhandeling.

SN fotografie 22-03-2011

Goede afhandeling van de bestelling, en een snelle levering!!

hszer0 22-03-2011

18 maart een alert gezet op dit product. Diezelfde avond nog een bericht gekregen dat het op voorraad was. Ik heb meteen de bestelling geplaatst. Kon makkelijk betalen via iDeal. Volgende dag zoals aangegeven tussen 11.30 en 14.30 bezorgd. In vergelijking met de andere aanbieders was deze een van de goedkoopste.

Zeer tevreden

pietwil 22-03-2011

Gewoon een goede webwinkel,snelle levering en word goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket bezorgd word.

RHF Pouwels 21-03-2011

Telefonisch de voorraad gecontroleerd, zeer vriendelijk te woord gestaan. Op donderdag besteld, op vrijdag bezorgd. Met name de tracking en tracing module was erg nuttig om bij tehouden wanneer de bestelling zou worden afgeleverd.

C. Timmer 21-03-2011

Vanaf de pagina voor mijn camcorder naar de accesoires gegaan en het daar aangeboden 30mm UV filter besteld evenals een mini-statief en een "ball-head". Bij levering zat een envelop met 10 euro en de mededeling dat statief en ballhead ook als een set geleverd kon worden en dan die 10 euro goedkoper uitkwam.
Het UV filter was op de website ten onrechte als 30mm gekwalificeerd. Na een telefoontje werd per post direct de juiste maat (37mm) opgestuurd en bij de betreffende accesoirepagina verdween de foute maat.
Kortom een zeer klantvriendelijke en snelle benadering die overigens ook in de "gewone" winkel gehanteerd wordt. Prima dus !!

HWJ van Dijk 21-03-2011

Op internet besteld en meteen betaald maar pas na circa 1 maand bezorgd zonder verdere toelichting en na 2x herinnering sturen

Arie Faessen 20-03-2011

5,7
Vrijdag 18 maart zou ik de bestelling geleverd krijgen tussen 8.00 en 18.00 uur.
De hele dag kijken waar de auto zich bevindt (navigatiesysteem van transporteur via computer) en dan plotseling om 18.45 uur rood kruis bij de auto met melding incomplete zending. Moest ik daarvoor de hele dag wachten om s’avonds te horen krijgen “zending incompleet “. Transporteur om 19.00 uur gebeld waar me beloofd werd dat de zending zaterdag geleverd zou worden tussen 13.00 en 18.00 uur. Inderdaad zaterdag werd om 13.00 uur de zending geleverd.
Dit was mijn eerste bestelling bij Cameraland en u zult wel begrijpen dat ik over deze gang van zaken zeer ontevreden ben.

sportpics 20-03-2011

7,3
Bij After Sales, heb ik helaas toch wat op aan te merken.
Ik had een Nikon F4 aan gekocht via de site,
En laten bezorgen, echter heb ik ken baar gemaakt, dat ik van de aan kom moest afzien, dat was geen probleem. Alleen het is deze week als nog aan gekomen. Waarschijnlijk klein foutje, maar toch.

Harry 0912 20-03-2011

Ben over alles super tevreden, het enige minpuntje vindt ik de te hoge bezorkosten.

Jan Sony a33 19-03-2011

prima service, uitstekende prijs.

whouven 19-03-2011

Duidelijke website en makkelijke bestelmogelijkheid. Doorgaans goed overzichtelijk. Alleen de voorraad is soms niet actueel maar het product wordt wel snel nageleverd.

wenjo13 16-03-2011

6,5
Ik vind het lastig om producten terug te vinden op de site van Cameraland, maar de service en levering zijn wel goed.

Fotofreek1946 16-03-2011

Bestelling is keurig op tijd afgeleverd. Na de bestelling werd ik gebeld dat er een aanbieding was waardoor ik nog goedkoper uit was ! Klasse !

B. de Jong Stedebroec 13-03-2011

Het bestellen op de website ging heel eenvoudig. De communicatie die hierna op volgde via de e-mail was duidelijk en ook bij het afleveren ging alles goed en volgens afspraak.

remco weterings 13-03-2011

cameraland is een prima bedrijf, snelle levering alleen een 7 want had wat problemen met hun koerier.

P.v.H. Digifotografie 11-03-2011

Snelle levering in goede staat.