Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

san1930 01-02-2011

bestelling eerst vrijdag toen zaterdag en toen op dinsdag omdat het niet op voorraad was dit moeten ze duidelijker aangeven op de site dan kan je het ergens anders bestellen. Veel webwinkels geven niet aan of iets op voorraad is alleen als de order betaald is zie je dat het niet op voorraad is.

bartjasss 01-02-2011

Makkel te vinden product op de site met goede informatie en fijne extra opties.
Zeer goede prijs en mooie site presentatie.
Kon aangeven wanneer het bezorgd moest worden.
Ik had aangegeven meteen de dag erna (had om 10 voor 5 besteld).
Werd meteen erna gebeld dat het product in het magazijn lag en of ze het een andere dag mochten brengen.
Vond dit geen enkel probleem.
Had het product na 1 dag wachten binnen.
Zo snel is nog nooit iets bij ons bezorgd.
prima ga zo door want bestel zo weer iets.

D7000-fan 01-02-2011

Het bestellen ging supermakkelijk, advies vanuit Cameraland was ook prima. Wat ik vooral een pre vond, is het feit dat het versturen middels een koerier gaat waarbij je zelf een afspraak voor een dagdeel kunt maken. De koerier kun je de betreffende dag zelfs volgen, zodat je een goed idee hebt van het tijdstip dat deze aankomt, SUPER!

Kwa bereikbaarheid is mijn oordeel gebaseerd op 1 keer bellen, dwz ik heb gedurende een langere periode (een aantal uren) geprobeerd te bellen om wat te vragen, maar kreeg telkens in gesprek. Dit kan natuurlijk eenmalig zijn geweest.
Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon had ging dat verder allemaal helemaal naar tevredenheid.

photoshooter 31-01-2011

makkelijke site, overzichtelijk. scherpe prijzen, makkelijk betalen (ideal) en snelle levering.

thedancer75 31-01-2011

Zeer attentvol personeel dat me geholpen heeft met de juiste keuze te maken. De levering werd perfect binnen de afgesproken termijn afgelverd.

darkgrey 31-01-2011

dinsdag nacht besteld en donderdag ochtend al binnen super snel en goedkoper dan elders

Beekmp 31-01-2011

De communicatie is prima en ook de levering is volgens tevredenheid afgeleverd.

Joepdr 31-01-2011

Overzichtelijke website, met duidelijke aanduiding van de voorraadstatus. Alles verliep zeer vlot.
Misschien een klein min puntje: er is geen betaling mogelijk met mastercard/visa. In België zijn er weinig mensen die iDeal kennen of je kan het niet gebruiken (?), zels al zit ik bij ING bank.
Echter via overschrijving was het ook allemaal vlot verlopen.

Daniel784 30-01-2011

Super service! Vriendelijk personeel met veel ervaring en productkennis.

Centri 30-01-2011

Cameraland komt in zijn algemeenheid sympatiek over.
Goede en makkelijke website, waardoor je makkelijk bij het beoogde product kan komem
De aflevering is geheel volgens afspraak gegaan. Goede informatie aangaande het traject van bezorging.
Kortom, zeer tevreden

lucieer 30-01-2011

fijne site
eenvoudig te bestellen
aflevering is inzichtelijk (T&T)

fijn objectief

Ronnie_B 29-01-2011

De opleg van de website is goed, maar kan beter. Verder was het helemaal prima service, geen wachtrijen toen ik belde, goede prijsen en een heel snelle levering.

joslenior 29-01-2011

Zoals gebruikelijk bij Cameraland: ze zeggen wat ze doen (website) en doen wat ze zeggen (levering en berichtgeving)

Dirk van Hedel 29-01-2011

snelle levering. goede track&trace met live-view via google maps

Hendrik 1952 28-01-2011

mijn motivatie over de after sales is de volgende:
Krijg per E-mail de uitverkoop reklame, zie daar de tas in staan. Bel met de winkel over de kleur en voorraad.Antwoord: wij hebben nog genoeg in voorraad van Artic Bleu en Rood. Geen woord over zwart.
Plaats bestelling met het verzoek de blauwe versie te leveren. Komt een paar dagen later de aflevering en blijkt er een zwarte tas ipv de blauwe uitvoering die besteld was. Bij de vorige bestelling van een externe Flitser heb opmerkingen over de site geplaatst m.n dat de Panasonic Lumix G serie eigen lijk ook wel een eigen plekje op de site verdient en over de logische indeling van Camera's met hun specifieke onderdelen of supply's daarbij.
Wat mij nu opvalt is dat de persoon die de internet bestellingen en beheer voor de winkel doet geen moeite doet of neemt om de klant van een antwoordt te voorzien. In geval van de tas had het een kleine moeite geweest om te melden/vragen of de zwarte uitvoering ook goed zou zijn daar de andere kleuren niet meer voorradig waren (bijv). Ik heb de tas geacepteerd daar ik hem die avond meteen in gebruik moest nemen ivm de dingen die ik mee moest nemen in de tas.
Dus is dit in mijn beleving een minpunt en niet klantvriendelijk.

HermanBr 28-01-2011

Goede service en prijs kwaliteit verhouding. Prima!

Posterprintshop Velsen Noord 28-01-2011

uit voorraad geleverd, om 15.00 uur besteld, volgende dag om 9.30 uur in bezit, sneller kan het niet.

Leo1937 28-01-2011

Website is overzichtelijk en uitgebreid.
Binnen enkele dagen ontvangen, prima verpakt.
Wij zijn blij met deze aankoop.

pckid 27-01-2011

Prima website. Duidelijk en overzichtelijk. Eerst via mail info over mijn product gevraagd. Dit werd snel en duidelijk beantwoord. Levering was snel en ik werd prima op de hoogte gehouden van de status tijdens het leveringsproces.

Dsigno Visual Productions 25-01-2011

Duidelijke service, omschrijving en goed produkt.

stolic2010 25-01-2011

NIce a fast delivery with no problems!! Recommended retailer!

Hans P. 24-01-2011

Er is gewoon gedaan wat er werd beloofd.
En dat is dus deze waarderingen waard
Site is makkelijk te doorzoeken.
Objectief doet wat het moet doen.

yvon brunt 24-01-2011

6,5
De bezorging kwam een dag later omdat ze het niet konden vinden op de TOMTOM. Zij belde mij en na uitleg gaven ze door dat ze het nog kwamen brengen. Een uur later werd ik gebeld door de planning dat het een dag later kwam. En dat is gebeurd.
Verder geen aanmerkingen alles is goed

Anne2222 23-01-2011

Op de site kom je gemakkelijk waar je wezen moet.

Telefoon was lange tijd in gesprek.

Wat betreft de tijd waarop het artikel geleverd wordt kun je veel bepalen.

Minpuntje? Misschien het vergeten van de actie van Canon: een cursus-voordeel. Na een mailtje wordt mij dat alsnog toegestuurd.

LoutdG 23-01-2011

Correcte afhandeling van de bestelling en op het afgesproken tijdstip ook daadwerkelijk afgeleverd.

M. Boorsma 23-01-2011

Goede service. Ik heb via website besteld, maar telefonisch nog wat vragen gesteld. Prima. Telefoon werd snel opgenomen. Ik had 2 SD kaartjes besteld, maar 1 ontvangen. Gelijk gebeld, volgende dag in huis. Kan gebeuren, prima opgelost.

charles1962 23-01-2011

Ik heb mijn bestellng gedaan en werd goed en netjes afgeleverd het was nog een koopje ook....
de Website is helder en duidelijk....

Groot22 22-01-2011

Snelle levering, goed te volgen met de tracking. Lens kwam keurig verpakt aan.
Website wel wat druk, maar uitgebreid, leuk de 360 gr. video. Komt prettig over op internet.

Freeze01 21-01-2011

Alles tot in detail verzorgd en uitstekend afgeleverd.

Lariam 21-01-2011

Website en bereikbaarheid goed, bestelling/levering en after sale geweldig. Vlot geleverd, goed ingepakt. Daarna uitleg over meegeleverde accu, kortom goed, meer dan tevreden

brugmens 21-01-2011

goed dat je precies kunt volgend waar de chauffeur is met je bestelling!

rron1976 19-01-2011

Goede prijs en prima afhandeling inclusief snelle verzending, tijdsindicatie is erg prettig!

Nikon d5000 user 19-01-2011

Goede indruk van klantbehandeling mbt internet handelingen.
Kwam produkt onder luchtijd ophalen.(vanwege mijn werktijden)Op dat tijdstip is er weinig aandacht voor produkt voorlichtng.

Maar ik ben wel heel tevreden! Ga zo door!!

a.mens 18-01-2011

Al vijf keer een product gekocht, twee maal in de winkel en drie maal via internet.
Ja die tienen lijken optimistisch maar de bediening in de winkel en levering via internet waren perfect, waarbij gezegd één maal een verkeerde levering, maar zonder twijfel van de winkelier goed verholpen.

Eva ten Have 18-01-2011

De website ziet er goed uit, maar er miste hier en daar nog wat toelichting of uitleg over bepaalde producten, dus als leek was het iets moeilijker te bepalen wat het beste product voor mijn wensen zou zijn. Toen ik daarover belde kreeg ik een keurige uitleg. Echter was de informatie aan het einde van het gesprek wat verwarrend omdat de verkoper in eerste instantie een goedkoper merk doorgaf en een duurder merk en toen ik er nogmaals naar vroeg welke ik nu moest bestellen via de site gaf hij alleen het duurdere merk door.Via wat gezoek op de site ben ik er alsnog zelf bij terecht gekomen. de rest van zijn informatie was prima, maar of het op de lens van de camera van mijn man past dat moet nog blijken na zijn verjaardag. Ik hoop dat het dan nog geruild mag worden.
Levering etc is heel keurig gegaan allemaal.

bommie528 17-01-2011

Ik durf nooit zo goed via internet te kopen omdat ik al eens opgelicht ben...dus bestelde ik rembours...
maar dat was achteraf helemaal niet nodig geweest! Gewoon TOP! Snelle levering, en toen er wat ontbrak aan m`n bestelling, meteen gebeld en de volgende dag weer binnen! Echt SUPER! Als ik nog eens wat nodig heb, weet ik jullie te vinden! Bij m`n `favourieten`!

Daan025 16-01-2011

6,2
Na vermelding in het vakje opmerkingen dat de zending bij de buren afgeleverd kon worden, was dat niet gedaan en kon ik nog een dag extra op de benodigde spullen wachten.

Micky-s 16-01-2011

6,8
Prima procedure gehad en prijs/kwaliteit verhouding.

Xilla 16-01-2011

De website is een beetje rommelig met klein lettertype, maar na wat zoeken vind je wel wat je nodig hebt. De bestelling en bezorging is als beloofd, binnen 24 uur afgehandeld. Perfect.

sander987 15-01-2011

Rond 15:00 camera besteld en betaald met ideal. Hierna keurige bevestiging per mail met verwachtte leverinsg informatie. De dag erna voor 12:00 uur is de camera bezorgd. Aangezien het product naar wens is nog geen ervaring met verdere after sales maar tot zover uitsteldnd dus!

jadavidson 15-01-2011

Bestelling binnen 17 uur uitgevoerd. Boven verwachting en keurig afgeleverd. Alle mails over de bestelling geven ook het vertrouwen dat het goed zit met de bestelling.

digibrys 14-01-2011

Overzichtelijke website, duidelijke informatie, vlotte afhandeling winkelkar. Duidelijke communicatie over ordervoortgang. Vlotte afhandeling van contacten met transporteur. Alles volgens afspraak, en dat is heel prettig kopen!

ProX666 14-01-2011

Erg fijn dat je zelf aan kunt geven wanneer het product geleverd moet worden. Goeie "google maps tool" waarmee je kunt zien waar de bestel auto is :) Website krijgt een 7 omdat ik het wat druk vind (veel oranje) en dat ik steeds naar het "zoeken" loop te zoeken. Dat kan nog wel wat verbetering wat mij betreft gebruiken. Bereikbaarheid was n.v.t. omdat ik niet heb gebeld/gemaild. After sales is n.v.t. en hopelijk blijft dat zo :)

Hans Castrop 14-01-2011

Geen problemen met vinden wat ik wil.
De prijs was relatief gunstig en ging zonder problemen. De levering werd keurig, bijna krampachtig gevolgd (ik kreeg zeker 5 mailtjes wanneer de spullen gebracht worden). zekerheid boven alles dus.

Vader hhw 14-01-2011

Is stipt afgeleverd binnen de daarvoor gestelde tijd.

zeydner 14-01-2011

Vooral de notificatie over de aflevering is als zeer goed beschouwd.

f.vanes 14-01-2011

Zeer snelle duidelijke en correcte levering tegen een scherpe prijs. Zeker een aanrader mijn complimenten!

fvdbrand 12-01-2011

duidelijke website, men doet wat men belooft. Volgende dag nog een extra mailtje nadere aanduiding tijd van levering.

Verbeeky 11-01-2011

Had er vaker van gehoord. Nu gekeken op de website en was verkocht, wat een artikelen ze hebben.
Super zo snel dat het geleverd werd, wat ook zeker de moeite waard is, de afgesproken tijd die hun opgegeven hebben via de mail, was exact op tijd.
Voor mij Cameraland voor al mijn fotoapparatuur/accesoires e.d.

Hans Kattenwinkel 11-01-2011

Alles zeer correct afgehandeld van eerste bestelling tot aflevering met duidelijke informatie over dat proces en zelfs gedurende de dag van ontvangst een goede inschatting van het afleveringsmoment. Plus correcte courier die één en al klantvriendelijkheid uitstraalde. Daarnaast een scherpe prijs. Lof dus.