Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1119 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Peter van Heerebeek 31-07-2011

Goede site en uitgebreid assortiment.
Levering de volgende dag echter verstuurd naar factuuradres en niet naar opgegeven verzendadres.
Bij uitpakken bleek de bestelde 4GB geheugenkaart niet aanwezig maar 1 belletje was genoegd om hem nagestuurd te krijgen.

Nico-10 31-07-2011

Snel gezocht wat ik wilde op de duidelijke website en op de mail die ik stuurde kreeg ik snel een duidelijk antwoordt.
Snelle levering.
Cameraland.NL kan ik zeker aanbevelen.

Kees van Dommele 31-07-2011

De bestelling is vlot verwerkt, ondanks het feit dat een van de producten (rainsleeve) moest worden nabesteld.

Paul_PD 30-07-2011

Alles bijna prima.
Nochtans: voor een belgische koper werd er niet vermeld op de site van Cameraland , dat om in aanmerking te komen voor de cash-back actie van Sony dit enkel was voor nederlandse adressen met een nederlands bankrekeningnummer. Voor de volledigheid moet ik wel zeggen dat op de flyer van Sony-Nederland dit wel vermeld was, maar in de gekende 'kleine lettertjes.
Ik vind dat Cameraland daar wel zou moeten op wijzen, als ze hun belgische klanten willen verzorgen.
Ik had daar zelfs nog op gewezen als bijgevoegde opmerking op de defintieve bestelling.

peter BHG 30-07-2011

heb op maandag een lens besteld voor mijn camera en deze werd de volgende dag al aangeboden door de koerier...

een uitstekende service van cameraland.nl kreeg netjes via de mail de stappen door van de processen die zijn uitgevoerd.

mailde ook nog ivm met een vraag en kreeg netjes binnen paar uur een antwoord op mijn vraag super service...

amfasis 30-07-2011

Mijn vraag over de lens werd binnen een werkdag beantwoord. De website is wat druk, maar wel goede zoek&sorteer mogelijkheden

LeoVo 30-07-2011

Gekozen voor deze webshop omdat ze ruim in de extra onderdelen zitten, helaas wel een onderdeeltje in de bestelling vergeten. Belletje en het was er 2 dagen later (simcardje. Jongen aan de telefoon was kundig.
Nog een reden om hier te kopen, is een echte camera winkel met kennis.

Jan twee 29-07-2011

Snel en goed.
En niet te duur.
Op de website staan er bij verschillende onderwaterhuizen geen specificatie.... heb ik op andere websites moeten op zoeken

Knelizz 29-07-2011

Overzichtelijk site, bestellen en met een paar dagen in huis. te volgen via track en trace. zoals het hoort te zijn.

keurige webshop beveel ik zeker aan.

Ebert 27-07-2011

Goede en snelle levering. Een retourproduct netjes verwerkt en geld teruggestort.

CP6 26-07-2011

De heldere website en aantrekkelijke prijzen hebben ervoor gezorgd dat ik voor deze webshop heb gekozen om mijn aankoop te doen. De levering was erg snel en het product was goed verpakt.

ANGID 25-07-2011

In geen enkele winkel kon ik het product vinden. Besteld via internet bij een andere firma kreeg ik na vier weken te horen dat de batterij nog steeds niet kon geleverd worden. Via uw site was ik op een paar dagen in het bezit van het betreffende product.

compie12 25-07-2011

Beoordeling goed.
duidelijke overzichtelijke webpage
levering snel en compleet.

Katrien5 25-07-2011

De afleveringstijd was zeer kort. De winkel was goed te bereiken via telefoon voor vragen.

Maurits Poirot 25-07-2011

Duidelijke website. Snelle en levering en scherpe prijs. Geen afleveringskosten.

LtB87 25-07-2011

Makkelijk bestellen en betalen. Snel thuisbezorgd. Prima service dus!

ogs1972 24-07-2011

direct na mijn bestelling werd ik gebeld dat het product in een andere verpakking zou zitten als dat op de site was weergegeven maar dat het wel het zelfde was. ik had nog een paar vragen en die werden gelijk beantwoord. goede service!

Madeleine Assink 23-07-2011

Bestellen verliep prima, betaling vlot, alleen verwachtte ik de bestelling de volgende dag, en die kwam pas twee dagen later. Ben verwend door andere webshops met: voor 22.00 uur bestellen = de volgende dag geleverd. Aftersales en bereikbaarheid kan ik niet beoordelen want in dit geval niet nodig geweest.

brokru 23-07-2011

Snel geleverd, geen verzendkosten zoals aangeboden op de website. Aftersales heb ik al eens ervaren bij de aankoop van een gebruikte D70s en deze staat op een hoog niveau.

HaVe2 22-07-2011

besteld product was niet leverbaar. Cameraland adviseerde ander product. Goed advies, snelle reactie en snelle levering. Compliment!

Peter Dromer 22-07-2011

In eerste instantie bij bol.com besteld. Maar ik had per ongeluk het verkeerde afleveradres geselecteerd. Mailen leverde op dat ze dit niet meer konden veranderen omdat een en ander te ver in 'het proces' zat. Dit terwijl de verwachte levertermijn pas 10 dagen later was. Hoe klantonvriendelijk kun je zijn...

Daarom daar de bestelling geannuleerd (niet meer de moeite genomen om daar opnieuw te bestellen) en via tweakers gekeken naar andere winkels met goede prijzen én beoordeling.

Uitgekomen bij Cameraland. Toestel was op voorraad. Status updates kwamen netjes per mail binnen en camera werd de volgende dag bezorgd.

Aftersales nog geen evaring mee, maar het bestelproces verliep in ieder geval zeer vlot!

Harry Morsink 20-07-2011

Het winkelt lekker en de accesoires die je bij de camera kunt krijgen zijn uitgezocht en erbij geplaatst
zodat je deze meteen erbij kunt kopen

Arievanduijvenbode 18-07-2011

Ik heb tweemaal besteld bij Cameraland.nl en allebei de bestelling zijn de volgende werkdag afgeleverd. Tot nu toe heb ik helemaal geen op/-aanmerkingen op cameraland.nl Ga zo door!!

erikverm 18-07-2011

Zo is op een snelle en eenvoudige manier het gevraagde 'in huis te halen'!

Rinske24 18-07-2011

Ik heb de camera donderdagmiddag besteld en had hem vrijdag in huis. Perfect. Kreeg keurig bericht dat het pakketje klaar stond voor verzenden en kon het volgen via Track en Trace. Goed geregeld, netjes verzorgd. De website geeft duidelijk aan welke producten op voorraad zijn en geeft per product voldoende informatie om een keuze te kunnen maken. Registreren en kopen gaat gemakkelijk.

Bert Jacobs 17-07-2011

De door mij bestelde Click elite schoudertas voldeed aan alle gestelde eisen die ik in deze in gedachte had.
Bereikbaarheid, bestelling en levering en de Website
liet aan duidelijkheid niets te wensen over.
Chapeau,

Henk Gerber 17-07-2011

Het bestelde artikel was incompleet er ontbrak een onderdeel en na melding werd dit meteen opgestuurd en dat ontving ik de volgende dag.
Als men iets verstuurd moet men wel zeker weten of het artikel compleet is.

Peters J. 15-07-2011

1. Site overzichtelijk; bevat accurate info.
2. Assortiment zeer uitgebreid.
3. Bestelproces en betaalproces snel.
4. Leverings informatie prima.
5. Levering conform belofte.
Naar mijn ervaringen een prima bedrijf.

Tinus30 15-07-2011

Bestelde artikel was niet op voorraad, dus kreeg ik kosteloos een snellere (daarom ook duurdere) sd-card.

J. Berkhout 15-07-2011

Hier een korte beoordeling:
Website duidelijk, telefonisch is cameraland goed bereikbaar en geeft duidelijke antwoorden. Levering uitstekend en snel, maar ook retour artikelen snel verwerkt en geld retour. Kortom een bedrijf waar u rustig kunt kopen.

Dhr K d.............. 15-07-2011

Jullie hebben een duidelijke overzichgtelijke site wat het zoeken erg makkelijk maakt Alles ging lekker vlot
als je vragen hebt word je goed geholpen er word ruim de tijd voor de klanten genomen
zo doorgaan.

hvandenbuijs 15-07-2011

Levering was snel,medewerkers zijn erg gemotiveerd en vriendelijk. De website zou eens goed beken moeten worden i.v.m. de zoekmachine die niet altijd goed werk omdat hij niet meedenkt.

g3rard 15-07-2011

Aankoop/betaling en aflevering ging allemaal vlot.
Ook een mooie website.

Een teleurstelling was het wel toen bleek dat er nog maar één exemplaar verkrijgbaar was van deze aanbieding.
Tijdens de bestelling werd dit niet duidelijk:
ik kon gewoon 2 bestellen (één was bedoeld voor mezelf en één voor een verjaardag) en op de factuur, die ik gemaild kreeg, stonden ook 2 exemplaren.
Achteraf kreeg ik een mailtje waarin stond dat er nog maar één armour verkrijgbaar was..

dompie1 15-07-2011

levering door bedrijf was prima, de postbezorging leverde jammer genoeg 1 dag vertraging op, maar daar kon Cameraland niets aan doen, zij hadden de camera op de dag van bestelling/betaling doorgegeven aan postbezorging!

Timonus 14-07-2011

Bestellen via de site was duidelijk, geen enkel probleem. Een dag later was de bestelling al binnen, supersnel dus!

Esmee73 12-07-2011

Snelle levering, goede spullen. Zoekmachine op website kan beter.

Paul Weijenberg 12-07-2011

Al vaker bestellingen gedaan, altijd snel en vriendelijk bij contact momenten.
Hele fijne snelle, overzichtelijke no nonsense website.

aboekel 12-07-2011

Goede aanbieding en supersnelle levering: de ene dag besteld, de volgende dag in huis.

peer o vic 11-07-2011

Bijna vlekkeloze afhandeling van de bestelling.
2 hele kleine min puntjes als je ze al zo kunt noemen.
De belofte om te bellen bij invoer GSM komt de koerier niet na.
Kon niet snel vinden voor welke cameratypen het objectief geschikt is.

josjoosten 11-07-2011

Zonnekap kon niet direct geleverd worden. Geen inzage wanneer levering wel kan plaatsvinden.

brit1972 10-07-2011

Ik kan niet anders zeggen dan een super service. Ze belde me op dat ze mijn meebestelde zonnekap hadden geannuleerd en het geld in het pakketje mee terug zouden sturen omdat bij de lens ook standaard een zonnekap zit, of dit in orde was! Dus ze denken goed met de klant mee en niet alleen in eigen belang (besteld=besteld bijv.) Ik ga zeker vaker hier wat bestellen! Dikke pluim

Kijkerone 09-07-2011

Het gaat erom dat je datgene krijgt wat je hebt besteld, tegen de afgesproken prijs en datum van levering. Dus geen dubbele bodems, trucs of andere kleine lettertjes.
Klasse!.

Anoniem1986 09-07-2011

6,7
Omdat er een onderdeel ontbrak, heb ik een e-mail gestuurd, maar hier werd na vijf dagen nog niet op gereageerd. Toen de telefoon gepakt en gebeld. Verhaal uitgelegd en ze gingen kijken of ze het onderdeel nog hadden liggen. Ze zouden me diezelfde dag of de dag erna hierover terugbellen, maar dat is nooit gebeurd. Uiteindelijk kreeg ik twee dagen later een mail dat ze het onderdeel hadden besteld en dat het naar mij verstuurd was. Uiteindelijk had ik dus een complete set, maar de communicatie was niet allerbest.

Tineke0025 08-07-2011

Prima zaak, vriendelijke en deskundige service, snelle afhandeling en overzichtelijke site.

Connie Bakker 08-07-2011

Prima bereik via website en telefonisch. Levering ook goed geregeld.

hedyharts 07-07-2011

Ik ben zeer tevreden over de aankoop, en over de verzending. De ene dag besteld en andere dag in huis.

Vic75 04-07-2011

Ik werd uiterst vriendelijk en vakkundig telefonisch te woord gestaan toen ik belde hoe lang de levertijd zou zijn. Er stond nl 2 tot 3 werkdagen, maar als ik voor 12.00u bestelde, zou het de volgende dag binnen zijn! En ze hebben woord gehouden, top.

Thebartman1978 04-07-2011

Goede service en bereikbaarheid. Personeel doet moeite voor je!

Alaska58 04-07-2011

zeer goede en vlotte afhandeling en bezorging zeer goed verpakt en opgestuurd

Henk Franzen 04-07-2011

Op fotografie heb ik voorlopig alles wat ik nodig heb. Ik bestel doorgaans alleen nog inkt voor mijn printer. En die procedure om de verschillende kleurtjes op de bestelbon te krijgen is traag en omslachtig. Als het dan nog een paar dagen moet duren om dat pakketje in de 'bus' te krijgen...? Daar moeten jullie (webtechniek) is wat aan doen. Verder even goeie vrienden.