Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 866 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Canon fotograaf 23-09-2011

Ik vind Cameraland een uitstekende winkel, met bijzonder deskundige medewerkers en een prachtige website. Ik ben vaste klant.
Het aangekochte produkt voldoet 100% en werd zeer snel bezorgd. Met Ideal geen verzendkosten.

NathalievdH 23-09-2011

Cameraland was de enige winkel, die de camera op voorraad had, was in heel Den Haag niet te vinden. Ze hebben blijkbaar groot assortiment. Bestelling was er inderdaad de volgende dag. heb ook 2x contact met klantenservice gehad, omdat mijn betaling niet goed ging. Ze zijn vriendelijk, goed bereikbaar en lossen probleem snel en makkelijk op. Complimenten!

draka29 23-09-2011

Goede service en snelle levering

Teylinger Borduur Services 21-09-2011

is gewoon goed van bestelling tot aflevering
ik heb er nog niet met gewerkt dus kan ik niets over zeggen
het zal wel goed gaan

J.J. Mager 20-09-2011

Uitstekende berichtgeving via e-mail na bestelling en opvallend snelle aflevering. Product voldoet aan verwachtigingen dankzij prima productbeschrijving. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

parry 20-09-2011

besteld en snel geleverd. Alles in orde ook. Dus prima.

bemi59 19-09-2011

prima service en snelle levering

radareye 18-09-2011

Zeer overzichtelijke website.
van Ostadelaan goed berijkbaar vanaf Noordhollands kanaal.
Na bestelling met twee dagen gereed bericht over

Andym 17-09-2011

Netjes en goed contact. Komen afspraken na.

jan willem wolf 16-09-2011

Ik ben al langer klant van cameraland, altijd goede service, en snelle afhandeling, dit was de eerste resevering bij de webshop, het produkt is afgehaald omdat ik vlakbij woon.
Prima

Jaco Schoonhoven 13-09-2011

Ik ben tevreden over de wijze, waarop ik in uw zaak ben ontvangen en geïnformeerd. De verkopers zijn vriendelijk en behulpzaam en weten waar ze over praten!
De kijker is een prima produkt! Dat wist ik al, want ik heb eenzelfde exemplaar, dat door een ongelukje defect was geraakt, erdoor vervangen.
De website zit niet overal even logisch in elkaar, maar mede door mijn ervaring met websites ben ik er steeds toch wel uit gekomen.

Friedeke 12-09-2011

Mijn hoesje wat ik besteld had was beschadigd, toch kreeg ik na overleg deze alvast toegestuurd. Daarna bleek dat het hoesje niet meer te bestellen was (nieuw) en ik kreeg de keuze om een nieuw hoesje uit te zoeken of mijn geld terug. In beide gevallen zou ik het beschadigde hoesje voor niets mogen houden.
Ik heb toen voor een nieuw hoesje gekozen.
Prima service vindt ik!

jan.58 11-09-2011

Overzichtelijke site.
Goede betaalprocedure
Goed op de hoogte gehouden van proces van ontvangst van order tot verzending
goed verpakt aangekomen

Rien Hensen 11-09-2011

prima product en uitstekende leverings voorwaarden.

Tom Maxwell 11-09-2011

Het gehele aankoopproces ging snel, makkelijk en foutloos.

reno2011 10-09-2011

De levering was snel maar de kit (camera + lens) zat in een verkeerde doos; gelukkig bleken er wel de bestelde producten in te zitten. Al snel bleek de autofocus van de camera niet goed te werken. Ik ben met camera en lens naar de winkel gegaan waar de verkoper wat willekeurige foto's maakte en na een snelle blik op het display van de camera oordeelde dat het wel goed was. Na protest werd de "deskundige" erbij gehaald. Die vond het niet eens nodig om testfoto's te maken en vertelde een hoop onzin. Ik moest maar terugkomen met een paar foto's die met een hoge sluitertijd en kleine diafragma zijn gemaakt. Als die niet goed waren wilde hij er nog wel eens naar kijken. Anders moest ik maar naar het service centrum van de fabrikant gaan. Ik werd nog net niet de winkel uitgezet. Dan maar naar het service centrum van de fabrikant gegaan. Daar werd meteen een gebrek aan het autofocusssyteem van de body geconstateerd wat onder garantie werd hersteld.
De nazorg van Cameraland is mij dus niet goed bevallen; ik werd niet serieus genomen en de deskundigheid laat te wensen over. Ze hadden beter de camera meteen om kunnen ruilen, een service die een aantal andere winkels wel bieden.

J vd Kaaij 10-09-2011

Ik heb in de loop der tijd verschillende artikelen via de webshop mogen ontvangen en ik heb de ervaring dat het vreselijk goed verzorgd is .als het artikel bv niet op voorraad is word je van de hele gang van zaken keurig netjes op de hoogte gehouden.er zal door mij in de toekomst zeker vaker wat gekocht worden bij cameraland

Ricardo de la Bretoniere 10-09-2011

Zowel aankoop als de levering verliep vrij snel; ik vond het alleen jammer dat er geen afbeeldingen waren van de occasions. Je weet daardoor niet wat je koopt. Het feit dat er een jaar garantie wordt gegeven op deze occasion flitser deed me besluiten om tot aankoop over te gaan.

reporter 17 07-09-2011

vlotte mogelijkheid om te bestellen en te betalen.
snelle levering.
geen problemen.

pn.stoop 06-09-2011

Goeie morgen

Alles perfect geregeld , camera even voor mij in gesteld
zo als datum e.d.
Ben tevreden over de totale afhandeling .

Andre231 06-09-2011

Filter was op voorraad voor een goede prijs. Besteld en volgende dag al in huis. Dat was sneller als gedacht omdat ik vrij laat op de dag de bestelling plaatste.
Website is goed toegankelijk en redelijk vlot. Ik kan producten snel vinden. Prima.

Ditvoorst 05-09-2011

Het ging snel, makkelijk te vergelijken en goede aflevering.

Bengt77 05-09-2011

Onlangs een camera, lens en UV-filter gekocht bij Cameraland. De website is erg uitgebreid, maar gelukkig ook erg overzichtelijk. Ik wist wat ik wilde kopen, dus de bestelling was snel geplaatst. Wel had ik nog een vraag ten aanzien van garantie. Hiervoor heb ik de winkel gebeld. De telefoon is misschien drie keer overgegaan, toen ik te woord werd gestaan door een jongen die me precies wist te vertellen wat ik wilde weten. De volgende dag al werd alles geleverd, maar helaas met een ander filter dan ik had besteld. Hierop belde ik de winkel weer, waarbij bleek dat het juiste filter niet meer op voorraad was. Er werd me een duurder filter toegestuurd, onder het motto "de fout is nu toch al door ons gemaakt". Erg netjes. Ik heb het verkeerde filter ook per post teruggestuurd. De volgende dat had ik het nieuwe, duurdere filter binnen en was de bestelling naar grote tevredenheid afgerond. Een fijn idee dat deze winkel ook een 'echte' winkel is waar je terecht kunt voor service.

renus 04-09-2011

snelle levering, prima beschrijvingen op website.

Piet Dekker 04-09-2011

Ook een simpele zonnekap kon besteld worden via een telefoontje bij cameraland, betaling bij hun binnen, de volgende dag de zonnekap in huis.

Nico van Hellemondt 04-09-2011

Nadat het boek niet op voorraad was hebben ze het toch heel snel bezorgt. Dit had ik niet verwacht.

Dirk999 04-09-2011

Het is helaas niet mogelijk om om je bestelling in de avonduren te laten leveren. Nu ben je afhankelijk van een welwillende buur je eventuele vrije tijd. De optie avnondlevering kwam niet voor. Is jammer.

jerilo 04-09-2011

Perfect geregeld. 's Middags besteld en de andere dag al in huis en perfect verpakt. Je werd goed op de hoogte gehouden per e-mail.

jos 23 04-09-2011

Product keurig op tijd geleverd. Ze hadden het niet op voorraad in de winkel, ik kreeg een mailtje dat het artikel in het magazijn lag en dat ik het een dag later kreeg.

W. Kraak 04-09-2011

6,5
1. Op de website staat ergens aangegeven dat, indien de bestelling vóór 17.00 is betaald, de aflevering de volgende dag plaatst vindt. Ik betaalde in de ochtenduren maar de bestelling werd drie dagen later pas ontvangen.
2. In de orderbevestiging wordt aangegeven dat de vervoerder na aanbieding van het pakket een bericht verstuurt waarmee een code wordt verstrekt om de afwikkeling van de bestelling te kunnen volgen. Ik heb niets van dat alles ontvangen.

HVOETS 03-09-2011

Op de site werd niet aangegeven dat het artikel niet op voorraad was. Ik zou dan de bestelling niet hebben geplaatst omdat ik vooruit moet betalen. Na vaststelling dat het artikel niet op voorraad was werd wel de site direct aangepast. Levering duurde langer dan werd beloofd maar is wel goed uitgevoerd.

bobphoto 02-09-2011

Na één werkdag in huis! Aantrekkelijk geprijsd inclusief omnibouncer.

Hanneke L 02-09-2011

Via de website van cameraland mijn bestelling gedaan. Zondag besteld en dinsdag al in huis. Goede service!

M Rutten 02-09-2011

prima verlopen. Ik had wel verwacht dat er een (kleine) geheugenkaart in de camera zou zitten. Dat bleek niet het geval. Die heb ik dus weer apart moeten kopen.

S. van Lunteren 02-09-2011

Snel geleverd. goed verpakt voor bezorger.

l.aalders 02-09-2011

snelle levering en goede aftersales service

martin1938 30-08-2011

Keurige behandeling van mijn bestelling en na betaling zeer snel afgeleverd

fotoliefhebber01 29-08-2011

Flitser bleek niet op voorraad ondanks de vermelding op internet. Toen ik de flitser na ruim een week ontving was de omnibounce er niet bij. Die werd, na mijn mailtje, alsnog geleverd, maar dit duurde precies nog eens een week.
De 2 zendingen waren wel netjes verpakt.

Schipper Jan 29-08-2011

Op het moment van bestelling stond de tas als voorradig dit bleek de volgende dag niet zo te zijn. Beloftes daarna werden wel nagekomen.
Prima produkt, echt een stevige cameratas.

Peter58Naam 28-08-2011

Mail aangekondigd op dag dat bestelling verzonden zou worden. Mail niet ontvangen, dus verbaasd dat bestelling arriveerde.

Nicoad 28-08-2011

Goede prijs en snelle levering

Marie Grootes 28-08-2011

Je leert een bedrijf goed kennen als er wat mis gaat met je bestelling.
Prima afhandeling. Snelle levering.

GmdOlnx0 27-08-2011

Ik stel het ten zeerste op prijs dat er op mijn mails onmiddelijk geantwoord wordt.
Ik verwacht mijn bestelling binnenkort en zal dat dan melden.

Sjoerd van Hout 26-08-2011

De website vind ik redelijk overzichtelijk, ik heb alles kunnen vinden wat ik zocht. De site mist wat punten omdat ik niet heel snel bij een bepaald product uitkom.

Mijn bestelling is meteen goed ontvangen en verstuurd dus geen klachten hierover.

josjoosten 26-08-2011

Het product werd tijdig geleverd en was naar behoren verpakt.
Geen lange wachttijden in dien met telefosch contact opneemt.
De website is overzichtelijk. Misschien mag de voorraad nog wat worden uitgebreid.
De aftersales bij dit product was goed.

RikRik 26-08-2011

Pakje arriveerde aanvankelijk als een lege verpakking zonder het product, maar keurig geregeld de volgende dag.

Appie uit Zwolle 25-08-2011

Nette webshop met een goede vermelding van de beschikbaarheid. Combinatie van opbellen en via de webshop bestellen verliep ontzettend goed. Al met al prima service: analoog en digitaal. Een verademing tussen al die webshops die gewoon zo snel mogelijk zo veel mogelijk willen verkopen.

Patrick 2011 23-08-2011

is de derde bestelling bij cameraland

zeer goede communicatie zowel telefonisch als per mail

prijzen zeer competitief

Paul Scanner 23-08-2011

telefoon wordt altijd snel opgenomen en je wordt altijd vriendelijk en deskundig te woord gestaan. Goede service. Heel veel producten staan op de site. Prima zaak.

toon2011 22-08-2011

Alles is netjes verlopen, na de betaling is alles zoals beloofd verzonden en is het per besteldienst bij mij afgeleverd.