Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Dirk Koene 22-08-2011

Vlotte site, goede telefonische info, snelle toezending.
Alles in orde. En dus 10 punten

Aubrey Haines 21-08-2011

Beste Cameraland,

Jullie willen hoogstwaarschijnlijk een eerlijke review. Jullie site komt mijn inziens nogal ouderwets over! Jullie concurenten zoals bijv. Kameraexpress doet het wat lay out betreft stukken beter. Bovendien kreeg ik geen bericht wanneer de bestelling onderweg was (tnt tracking) Maar telefonisch contact gehad met jullie en die service was top! Bovendien is de bestelling (mijn eerste ocassion) in goede staat! Kortom, ik zou beslist vaker bij jullie aankopen...maar zou de site wat moderniseren.

Femislief 21-08-2011

Dinsdag besteld en donderdag in huis!! Ik heb helaas geen track en trace code ontvangen. Verder prima service!

Don Bouma 20-08-2011

Super!!Makkelijk te bestellen en (achteraf gezien)snel bezorgd en keurig verpakt

Henk Ve 19-08-2011

7,3
Prima levering, helaas werd geen mail verstuurd met melding dat het pakket verzonden was. gevolg; niemand thuis en naar het postkantoor om het op te halen :-(

Martijn Sam 19-08-2011

Camera werd geleverd zonder de bestelde lenzen, geen enkele aantekening op de bon dat de lenzen er niet bij zaten. Nooit track en trace gekregen. Na telefonisch contact bleek dat de lenzen niet voorradig waren (tijdens bestelling volgens de website wel). Heb tijdelijk een 14-150 lens te leen gekregen wat ik wel weer netjes vond. Helaas is er geen enkele email communicatie over de nog te leveren lenzen. Ik moet maar afwachten wanneer deze geleverd worden en of ik zelf telefonisch contact moet gaan opnemen. Communicatie en levering dus onvoldoende.

Rob Spierings 19-08-2011

Zeer correcte afhandeling van de bestelling en levering. Na bestelling bleek het artikel niet voorradig. Cameraland nam meteen contact op om dit te melden en aan te geven wanneer de levering verwacht werd.

JBtenHagen 18-08-2011

Bestelling correct en geheel naar wens uitgevoerd,
Eerdere bestellingen door mij gedaan altijd perfect en snel uirgevoerd.

H.G. Haan 16-08-2011

Ik heb op vrijdagmorgen het filter besteld en had het zaterdagmiddag al in huis. Verrassend snel en keurig verpakt.

Het enige minpunt; er werd aangekondigd dat ik op de dag van verzenden een e-mail zou ontvangen. Deze heb ik niet gekregen. Ik kon de bestelling dus niet volgen en had geen idee van de ontvangstdatum.

Verder bewaar ik uw adres zeker voor eventuele toekomstige bestellingen.

R. Smidt 16-08-2011

Duidelijke website met een goede zoekfunctie. Dicht bij de randweg rond Alkmaar en gratis parkeren voor de deur. Groot assortiment met nette prijzen. Maar het allerbelangrijkste: een zeer vriendelijke -ook als het druk is- en vakkundige behandeling en een zeer goede after-sales service. Toen mijn camera defect bleek te zijn kreeg ik zonder problemen of moeilijkdoenerij een nieuw exemplaar. Kortom: een bedrijf waar ik graag nog eens iets koop. Grote klasse!

sae123 16-08-2011

Prima service, snel en efficient geleverd. Goede prijs.

falting 16-08-2011

ik ben heel snel en correct behandeld
overweeg al mijn aankopen nu bij cameraland
gaat doen

leeletni 16-08-2011

geweldige service, objectief ene dag besteld, de andere dag al in huis.

1 minpuntje: meerdere keren gebeld, maar telkens telefonisch in gesprek dus vandaar de 6 bij bereikbaarheid.

Ton5858126 15-08-2011

6,7
Tas was volgens website niet op voorraad, maar werd binnen een week geleverd. Prijs was goed. Website was wat lastig te vinden.

bart20002 14-08-2011

Netjes verpakt en snel bezorgd. Helemaal goed.

J.C. de Wit 14-08-2011

De website vermeldde een diameter van 15 cm. Aangezien het een tas is waar wat in moet veronderstelde ik dat dat een binnendiameter was. Helaas was het de buitendiameter waardoor vanwege de dikte van de taswand het statief er niet in paste. Ik heb de tas in de winkel omgeruild (met bijbetaling) tegen een iets grotere.

martijn de kritische consument 14-08-2011

4,5
duidelijk in bestelling aangegeven dat het met enige spoed geleverd zou moeten worden. Verder aangegeven dat wanneer dit niet het geval is, verzocht werd contact op te nemen. Artikel stond op site aangegeven op voorraad t e zijn. Dit bleek niet te kloppen. Moest hier na 3 dagen zelf achter komen: winkel had geen gehoor gegeven aan uitdrukkelijk verzoek in bestelling. Oftewel, 1: site was niet up to date en 2: bestelling wordt niet goed gelezen. Vervolgens ontvang ik na de bestelling allemaal reclame mails, waar ik niet uitdrukkelijk om heb gevraagd. Ik ben van mening dat de winkel haar gesuggereerde status (in mijn geval) niet heeft waargemaakt.

anneke nawijn 14-08-2011

ondanks dat ik belde met een klacht die achteraf gezien niet bestond werd ik bij verdere contacten heel prettig, vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

ik vind de website niet erg overzichtelijk, het heeft mij (al wat ouder, dat wel) toch behoorlijk wat tijd gekost om de info die ik wilde hebben te achterhalen.

Joop Verstraten 14-08-2011

Mooie en duidelijke website. Snelle levering. Verpakking had iets betere bescherming mogen bieden.

Cleanfield 14-08-2011

Vooraf telefonisch duidelijke en doeltreffende informatie, bestelling in één dag geleverd, en dat voor een scherpe prijs en zonder verzendkosten! Top!

thijskwaks 13-08-2011

Lens mopoi afgeleverd goed verzorgd telefonies dingen afgehandeld netjes en prima geholpen ik zeg cameraland top

job11 13-08-2011

Duidelijk en overzichtelijke site, breed assortiment. Levering was prima op tijd, in het weekend besteld en dinsdag in huis. Keurig verpakt in een doosje om de goederen te beschermen.

keesvenneker 12-08-2011

De website is goed en overzichtelijk, de keren dat ik in de winkel was ben ik goed en naar tevredenheid geholpen.

adkoch 12-08-2011

5,7
De bestelling bleek niet voorradig. Na lange tijd hierover een telefoontje. Na een wijziging in de kleur weer lang wachten en zelf terugbellen. Uiteindelijk niet zoals afgesproken bezorgd met email of SMS vantevoren aan mij persoonlijk maar afgegeven bij de pakkettendienst op mijn werk. Hierdoor veel vertraging opgelopen. Uiteindelijk heb ik de camera nu in mijn bezit en ben ik er erg blij mee.

Paul Verheijen 09-08-2011

Zoals eerdere bestellingen ook nu weer snelle levering en kwaliteit/prijs verhouding heel goed.

KarinvWaesberghe 09-08-2011

Donderdagavond laat besteld en zaterdag werd het al afgeleverd! Snelle service!

Leon Brocken 09-08-2011

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bestelling verloopt soepel en de volgende dag is de bestelling afgeleverd.

Freddief 08-08-2011

Werd de dag na de bestelling bezorgd.
De bezorger hielp om de zware doos naar de 3e etage te brengen.
De afdrukken van de R3000 zijn van zeer goede kwaliteit.

Z360 08-08-2011

Twee Canon Powershot AC adapters gekocht, deze waren 1/3 goedkoper dan bij andere webshops, aanrader.

FranklIndeman 07-08-2011

Snelle accurate levering door enthousiaste zeer ter zake kundige mensen!

Axolotl 07-08-2011

Snelle levering, goed telefonisch contact. Omschrijving van item in webshop en vindbaarheid kan duidelijk beter (deze tas gevonden via verrekijkers-telescopen Binolyt en niet via de ingang tassen). Geldt bijv ook voor Swaro-statief, staat niet bij statieven maar ook via verrekijkers- telescopen Swarovski. Niet logisch, ik dacht eerst dat jullie deze items niet hadden en ben via google-en op het product bij jullie uitgekomen.

Mirjam Pouw 06-08-2011

Op de site staat bij de genoemde lens een filtermaat van 55 mm. Besteld en ontvangen UV filter 55 mm. Echter bij ontvangst blijkt dat de lens een flitermaat 49 mm heeft. Dus het ontvangen 55 mm UV filter kom ik eerdaags omruilen tegen een 49 mm UV filter.

Cloggy 05-08-2011

Vandaag besteld, volgende dag in huis. Uitstekend.

driver319 05-08-2011

Zeer tevreden over de snelle levering, zondag bestellen en dinsdag bezorgd, dit is mijn 2e bestelling bij Cameraland en tot nog toe ben ik zeer tevreden.

Op de website zou een uitgebreidere zoekfunctie met filter welkom zijn, je moet nu door een hele lijst lenzen browsen om de geschikte te vinden hierdoor raak je het overzicht snel kwijt.

bert hoogland 05-08-2011

de bestelling liep perfect en daarna was de aflevering zeer snel waarvoor ik cameraland ook een compliment heb gegeven

Mijndert Knoot 04-08-2011

Mijn 1e aankoop bij Cameraland.nl
Product netjes in doos verpakt ontvangen, zo als het hoort.

Loe Holleman 01-08-2011

Ik had een telefonische vraag omtrent mijn aankoop vóór de eigenlijke bestelling.
Werd perfekt geholpen.
De verrekijker werd de volgende werkdag, na de gedane bestelling, afgeleverd. Prima gedaan!

Peter van Heerebeek 31-07-2011

Goede site en uitgebreid assortiment.
Levering de volgende dag echter verstuurd naar factuuradres en niet naar opgegeven verzendadres.
Bij uitpakken bleek de bestelde 4GB geheugenkaart niet aanwezig maar 1 belletje was genoegd om hem nagestuurd te krijgen.

Nico-10 31-07-2011

Snel gezocht wat ik wilde op de duidelijke website en op de mail die ik stuurde kreeg ik snel een duidelijk antwoordt.
Snelle levering.
Cameraland.NL kan ik zeker aanbevelen.

Kees van Dommele 31-07-2011

De bestelling is vlot verwerkt, ondanks het feit dat een van de producten (rainsleeve) moest worden nabesteld.

Paul_PD 30-07-2011

Alles bijna prima.
Nochtans: voor een belgische koper werd er niet vermeld op de site van Cameraland , dat om in aanmerking te komen voor de cash-back actie van Sony dit enkel was voor nederlandse adressen met een nederlands bankrekeningnummer. Voor de volledigheid moet ik wel zeggen dat op de flyer van Sony-Nederland dit wel vermeld was, maar in de gekende 'kleine lettertjes.
Ik vind dat Cameraland daar wel zou moeten op wijzen, als ze hun belgische klanten willen verzorgen.
Ik had daar zelfs nog op gewezen als bijgevoegde opmerking op de defintieve bestelling.

peter BHG 30-07-2011

heb op maandag een lens besteld voor mijn camera en deze werd de volgende dag al aangeboden door de koerier...

een uitstekende service van cameraland.nl kreeg netjes via de mail de stappen door van de processen die zijn uitgevoerd.

mailde ook nog ivm met een vraag en kreeg netjes binnen paar uur een antwoord op mijn vraag super service...

amfasis 30-07-2011

Mijn vraag over de lens werd binnen een werkdag beantwoord. De website is wat druk, maar wel goede zoek&sorteer mogelijkheden

LeoVo 30-07-2011

Gekozen voor deze webshop omdat ze ruim in de extra onderdelen zitten, helaas wel een onderdeeltje in de bestelling vergeten. Belletje en het was er 2 dagen later (simcardje. Jongen aan de telefoon was kundig.
Nog een reden om hier te kopen, is een echte camera winkel met kennis.

Jan twee 29-07-2011

Snel en goed.
En niet te duur.
Op de website staan er bij verschillende onderwaterhuizen geen specificatie.... heb ik op andere websites moeten op zoeken

Knelizz 29-07-2011

Overzichtelijk site, bestellen en met een paar dagen in huis. te volgen via track en trace. zoals het hoort te zijn.

keurige webshop beveel ik zeker aan.

Ebert 27-07-2011

Goede en snelle levering. Een retourproduct netjes verwerkt en geld teruggestort.

CP6 26-07-2011

De heldere website en aantrekkelijke prijzen hebben ervoor gezorgd dat ik voor deze webshop heb gekozen om mijn aankoop te doen. De levering was erg snel en het product was goed verpakt.

ANGID 25-07-2011

In geen enkele winkel kon ik het product vinden. Besteld via internet bij een andere firma kreeg ik na vier weken te horen dat de batterij nog steeds niet kon geleverd worden. Via uw site was ik op een paar dagen in het bezit van het betreffende product.

compie12 25-07-2011

Beoordeling goed.
duidelijke overzichtelijke webpage
levering snel en compleet.