Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

sander987 15-01-2011

Rond 15:00 camera besteld en betaald met ideal. Hierna keurige bevestiging per mail met verwachtte leverinsg informatie. De dag erna voor 12:00 uur is de camera bezorgd. Aangezien het product naar wens is nog geen ervaring met verdere after sales maar tot zover uitsteldnd dus!

jadavidson 15-01-2011

Bestelling binnen 17 uur uitgevoerd. Boven verwachting en keurig afgeleverd. Alle mails over de bestelling geven ook het vertrouwen dat het goed zit met de bestelling.

digibrys 14-01-2011

Overzichtelijke website, duidelijke informatie, vlotte afhandeling winkelkar. Duidelijke communicatie over ordervoortgang. Vlotte afhandeling van contacten met transporteur. Alles volgens afspraak, en dat is heel prettig kopen!

ProX666 14-01-2011

Erg fijn dat je zelf aan kunt geven wanneer het product geleverd moet worden. Goeie "google maps tool" waarmee je kunt zien waar de bestel auto is :) Website krijgt een 7 omdat ik het wat druk vind (veel oranje) en dat ik steeds naar het "zoeken" loop te zoeken. Dat kan nog wel wat verbetering wat mij betreft gebruiken. Bereikbaarheid was n.v.t. omdat ik niet heb gebeld/gemaild. After sales is n.v.t. en hopelijk blijft dat zo :)

Hans Castrop 14-01-2011

Geen problemen met vinden wat ik wil.
De prijs was relatief gunstig en ging zonder problemen. De levering werd keurig, bijna krampachtig gevolgd (ik kreeg zeker 5 mailtjes wanneer de spullen gebracht worden). zekerheid boven alles dus.

Vader hhw 14-01-2011

Is stipt afgeleverd binnen de daarvoor gestelde tijd.

zeydner 14-01-2011

Vooral de notificatie over de aflevering is als zeer goed beschouwd.

f.vanes 14-01-2011

Zeer snelle duidelijke en correcte levering tegen een scherpe prijs. Zeker een aanrader mijn complimenten!

fvdbrand 12-01-2011

duidelijke website, men doet wat men belooft. Volgende dag nog een extra mailtje nadere aanduiding tijd van levering.

Verbeeky 11-01-2011

Had er vaker van gehoord. Nu gekeken op de website en was verkocht, wat een artikelen ze hebben.
Super zo snel dat het geleverd werd, wat ook zeker de moeite waard is, de afgesproken tijd die hun opgegeven hebben via de mail, was exact op tijd.
Voor mij Cameraland voor al mijn fotoapparatuur/accesoires e.d.

Hans Kattenwinkel 11-01-2011

Alles zeer correct afgehandeld van eerste bestelling tot aflevering met duidelijke informatie over dat proces en zelfs gedurende de dag van ontvangst een goede inschatting van het afleveringsmoment. Plus correcte courier die één en al klantvriendelijkheid uitstraalde. Daarnaast een scherpe prijs. Lof dus.

hansdefotograaf 10-01-2011

1 dag na de aanschaf bleek het artikel in prijs te zijn gezakt.
Na melding hiervan werd excuus aangeboden en kreeg ik het verschil uitbetaald: topservice !!
Goede winkel met zeer deskundige verkopers,hier kom ik zeker terug.

Dini van Kleef 10-01-2011

De winkellijst is niet alfabetisch. Daardoor was het even zoeken om Software na/bij Boeken te vinden.
Het contact telefonisch en via e-mail was correct, vlot en behulpzaam.

henk.hoorn 10-01-2011

duidelijke informatie van het product
aflevering van product volgens afspraak

meetwo 09-01-2011

Bestelling is zeer vlot verlopen, ik had mijn bestelling op enkele dagen thuis in België. De koerierdienst stuurde zeer duidelijke mails met het verwachte uur van levering, zeer handig.

De cameraland webshop is zeker een aanrader.

Bernard123 09-01-2011

Uitstekende topservice, vlotte afhandeling.Zeer tevreden.

Fritzcatstudios 09-01-2011

Ik moet nog een artikel nageleverd krijgen, maar als dat zo verloopt zoals mijn eerste bestelling ben ik zeer tevreden.
Menig ondermemer zou hier een voorbeeld aan kunnen nemen.

a_kranenburg 09-01-2011

website is prima, ietwat onoverzichtelijk, ik had een lens uitgezocht en zag pas na een tijdje dat deze als occasion was aangemerkt. Maar op zich prima.
De service voor het afleveren met voorkeur voor een tijdstip wordt zeer gewaardeerd.

Deskjet 09-01-2011

Met vragen stellen via mail,is snel het antwoord binnen.Met een bestelling gaat het ook correct.

Verderkijkertje 08-01-2011

Bij Cameraland mijn geweldige verrekijker gevonden voor een wel zeer scherpe prijs. De site is erg duidelijk; bestellen & betalen gingen eenvoudig. Informatie over de aflevering en de levering zelf zijn erg goed door het trackingsysteem. Tussentijdse informatie via e-mail was ook handig en eveneens duidelijk. Ik was wat terughoudend in internetaankopen voor een hoger bedrag, maar dit was een positieve ervaring.

Jopie 55 07-01-2011

Prima shop 100% tevreden, alles volgens afspraak.

jacqenpiet 07-01-2011

Na bestelling te hebben geplaatst kreeg ik gelijk de email met bevestiging en de verwachte tijdsduur.
Enige dagen later ontving ik de email dat het artikel was gearriveerd en verstuurd en inderdaad kreeg ik de dag later het pakje. Helemaal goed.

Jose Swelsen 07-01-2011

goedem levering, goed overleg, goed verpakt

aaldrik de vires 07-01-2011

prima telelens, goede prijs, snelle levering.
ook begeleiding tussen afsturen en ontvangen is prima.
Een aanrader en als ik weer iets nodig ben is het zeker weer bij Cameraland

Annemieke13 07-01-2011

We zijn meer dan tevreden over cameraland! Er was wat onduidelijkheid over een levering, maar dat was binnen no-time opgelost. We hadden zelfs nog keuze uit diverse oplossingen!
Hulde!

mipo72 07-01-2011

Super snelle levering waarvoor bedankt.
Netjes verpakt waardoor de lens goed beschermd was.
Keurig op tijd bezorgd confirm de gegevens die je krijgt van het koeriersbedrijf.

sjeeske 06-01-2011

Super afhandeling van spullen die niet voorradig waren.
Cameraland is zeer klantvriendelijk!!!.
Ondanks de feestdagen en spullen die niet voorradig waren hebben ze alles in het werk gesteld om me de bestelde spullen op tijd te leveren.
En het is gelukt!!!.

veal and fish 05-01-2011

Gemakkelijk toegankelijke website en een zeer snelle correcte levering: zo hoort zaken doen via internet te zijn!

prioritaire 04-01-2011

7,3
prettig dat op tijd een tijdaanduiding voor de bezorging werd gestuurd (en dat we konden kiezen welke dag paste).

aaldrik de Vries 04-01-2011

prima lens voor een goede prijs.
Na betaling zeer snelle levering.

dstiebral 03-01-2011

Snelle afhandeling van mijn bestelling, mogelijkheid om met iDeal te betalen, perfecte kurierdienst. Ik ben zeer tevreden.

Jo99841 02-01-2011

Goede, overzichtelijke webwinkel met een heel klantvriendelijke betaal-en leveringsmentaliteit.

Direct geholpen na mailcontact.

Ruud Gras 02-01-2011

Op een van de kerstdagen heb ik zowel een camera als een statief en een losse lenskap besteld. De bevestiging kwam meteen. Op december is de camera verstuurd, die op 27 december keurig werd afgeleverd op mijn huisadres. Bij de bevestiging was al doorgegeven dat de lenskap niet op voorraad was. Tot mijn verrassing was het statief niet meegeleverd. Na telefonisch overleg met de logistieke afdeling van Cameraland.nl is dat direct gecorrigeerd. En weer een dagje later waren zowel het statief als de lensdop geleverd. Binnen een week dus de bestelling binnen en dat onder extreme weersomstandigheden en in de vakantietijd. De spullen waren prima verpakt, dus alles is perfect aangekomen.

j.dekreek 02-01-2011

Bij het aanmelden/inloggen (als klant) vond ik het nogal moeizaam gaan (moest dit een aantal keren herhalen voor ik "erdoor kwam")
Verder lijkt me het menu voor het opgeven van de naam voor verwarring zorgen. Zo staat bij mijn naam 2 x Dhr t.w. 1 x omdat ik nu eenmaal een man ben (op zich goed), maar voor mijn voornaam komt ook "Dhr." te staan (terwijl dat J. of Jan is). Pogingen om alsnog de juiste invulling te geven leverde niets op. Bij die correctiepogingen klopte ineens weer mijn wachtwoord niet. Uiteindelijk heb ik dat maar zo gelaten en u ziet nu "Dhr.Dhr. de Kreek" Beetje raar !
Misschien kan daat toch even naar gekeken worden.

Telfonisch heb ik geprobeerd dit recht te zetten, maar o.a. dat keuzemenu vind ik (altijd) een crime en toen bleek er ook een lange wachttijd te zijn.
Ik heb toen alsnog gemaild en dat ging in elk geval sneller. Die lange wachttijd zou evenwel door de kerstdrukte gekomen zijn, dus daar heb ik wel begrip voor. Maar lastig was het welk even.
De levering met de bijbehorende info (van het traject) vond ik buitengewoon goed ook al door de telefonische informatieverstrekking door de koerier !

Deze bestelling was mijn 1e bij Cameraland maar ondanks de hierboven genoemde euvels (zie ik ook als eigen beginnersfouten) ben ik positief over de gang van zaken. Dus dit is zeker niet de laatste bestelling.

P. Verloop- de Jong 02-01-2011

Om 16.00 uur besteld en de volgende dag 'smorgens al ontvangen.

dtbfoto 02-01-2011

Voor het eerst zo'n grote aankoop via internet gedaan.
Zeer snelle en accurate afhandeling.
Alles was erg goed verpakt.
Ook de bezorging was erg snel; volgens de track en trace zou de koerier er over een half uur zijn, toen hij al voor de deur stond !
Al met al een aanrader !

lisfse 02-01-2011

Goede website, correcte afhandeling en vlotte levering

libra50 02-01-2011

Mijn bestelling werd ontzettend snel geleverd en ik werd constant op de hoogte gehouden over de status.....

Hans Robbers 02-01-2011

Snelle en correcte levering tegen een concurrerende prijsstelling. Met deze leverancier is het prettig zaken doen.

Michaelvanbeelen 01-01-2011

Vakbekwame mensen die weten wat ze verkopen!
Goede adviezen gekregen en ben altijd met een goed gevoel de deur uit gegaan.

De geschikte winkel/webshop voor iedere fotograaf!

henkvannieuwenhuizen 01-01-2011

De website is op enkele kleine dingen na zeer overzichtelijk en verstrekt goede informatie.
En dan bedoel ik het deel over Panasonic camera's en toebehoren.
De bereikbaarheid is ook snel en je kunt gemakkelijk van het ene onderdeel naar het andere.
De bestelling en levering zijn goed verlopen op tijd en volgens afspraak.
After sales deel: ik heb tijdens de aankoop 1 a 2 emails verzonden met mededelingen en een opmerking over het deel van Panasonic. Ik vind dat de Lumix G serie best een eigen blokje mag hebben net als Canon,Olympus,Sony en Samsung. Ondanks alle lovende reviews over de Panasonic G1 en nu de G2 serie lijkt dat een ondergeschoven kindje te blijven, terwijl Panasonic en Olympus de eerste waren met het Micro Four Tirth systeem, wat een zeer goede toekomst tegemoet gaat.
Alleen andere merken gaan zogenaamd met het systeem aan de haal als of zij het bedacht hebben.

Tot zover mijn mening, ik vindt het allen jammer dat de reactie op mijn E-mail aan de trage kant is.
Zorg dat het bedrijf mook bij dit onderdeel goed gaat scoren t.o.v. andere instellingen die heel laat of helemaal niet reageren dan kan dat in een nadeel omslaan. Dat verdient het bedrijf niet.

Henk 12 01-01-2011

Product is keurig op tijd afgeleverd. Jammer is dat op de website niet alle lettertypen goed werden weergegeven. De site zou overzichtelijker kunnen. Aandachtspunt is voor mij wel de algemene voorwaarden. De leverancier behoudt het recht voor om een product dat niet aanwezig is alsnog binnen 30 dagen te leveren. Dit vind ik niet prettig als wordt aangegegen op de site dat een product aanwezig is en ik het dus ook snel verwacht. Ik heb dan ook besteld met de opmerking dat als niet binnen 4 dagen uitgeleverd zou worden de koop komt te vervallen.

henkdejong 01-01-2011

Het enige probleem dat optrad was dat er voorraad in de website werd opgegeven die er niet was. De enige camera was gereserveerd. Dan ga je onverrichter zake terug naar huis. Het vervolgtraject, waarbij de reservering onterecht bleek, de terugkoppeling en de oplossing in het alsnog opsturen van de camera verliep uitstekend. NB. Het aantal beschikbare accessoires per model zou wel wat uitgebreider kunnen. Bijv. beschikbare voorzetlensen, video kabel etc.

Evert Veldhuis 31-12-2010

Bestelling via website gedaan. Ging uitstekend. Levering ook vlot gedaan: de volgende dag, zoals beloofd.
De bijpassende Omnibounce was echter niet van het merk Omnibounce maar een Flash-bounce van het merk 405 photogear, terwijl op de site vermeld staat: "Canon Speedlite 580 EX II Nederlands incl. bijpassende Omnibounce". Ik kreeg wel de goede flitser, maar niet het juiste merk Sto-Fen (Omnibounce). Vandaar de 9 en géén 10.

Wat ook tof was, ik kreeg een waardebon waarmee de volgende bestelling via de website zonder verzendkosten komt.

De prijs was € 369,-- voor de 580 EX II met de Flash-bounce: strakke prijs!

Naam Loos 31-12-2010

als eens eerder in de winkel in alkmaar iets gekocht. was daar al erg tevreden over het kundige advies. nu via de webshop iets besteld en ook daar erg blij mee. de bestelling liep voorbeeldig en wat ook heel fijn is, is dat er een voorkeur voor dag en tijdstip van levering gekozen kan worden. de avond voor levering we zelf die raming nog fijner gesteld door een mailtje van de transporteur. top!

mirrie66 31-12-2010

snelle levering en goede service. beugel zat niet bij de fotolijst, even gebeld en lag een dag later op de mat.

kwouk1 31-12-2010

snel, soepel, traceerbaar, concurrerende prijs, en uitstekende aflevering aan huis

sandenvander 31-12-2010

geen enkel probleem met de bestelling, betaling en levering, alles zoals je het zelf wilt.

Chris bolwoud 31-12-2010

Snel, simpel en betrouwbaar

Guus 300 31-12-2010

Perfecte service! Ik had in eerste instantie een verkeerd artikel besteld, maar deze kon zonder problemen retour worden gegeven aan de vervoerder. Zeer snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis.
Top!