Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Nick3336 31-12-2010

Prima produkt, zeer snelle levering en vooral ook goede info aangaande tijd van levering. (zelfs te volgen via googlemaps)

caroline bijl 31-12-2010

prima levering. vooral het feit dat je goed kunt volgen hoe laat de levering ongeveer is. ook de snelheid is meer dan goed.
website is wat minder overzichtelijk. veel onnodige plaatjes. bijv. de diverse kleuren achtergrondrollen. kun je ook dmv aanklikken doen ipv steeds een nieuw plaatje waardoor je eindeloos moet scrollen

scheepsspotter 31-12-2010

Na een zoektocht naar een zoomlens voor mijn aangeschafte Pentax kwam ik op deze site terecht.
Deze duidelijke site met faire prijzen had de door mij gewilde object.
Na het aanmaken van een account in weinig stappen dit objectief besteld.
Netjes was er een mail over de gang van zaken wat leveren betreft.
Met een track & trace nummer kon ik de bestelling volgen.
Deze kwam een dag later netjes verpakt bij ons aan.
Een mooe snelle service die ik allen kan aanraden.

Frits2000 31-12-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

cschupp 30-12-2010

Prima service: zeer snelle levering + voor een product dat niet meer leverbaar was (Canon lens) hebben zij telefonisch alternatieven voorgesteld en prompt geleverd + een tegoed dat ik had werd meegegeven met de levering!

M van Riel 29-12-2010

Canon EOS 1000d gekocht in combinatie met de 55-250 IS.Cameraland reageerde snel op een mail met daarin wat vragen omtrend het artikel. Website is overzichtelijk. Dag van levering netjes een mailtje mer daarin de verwachte tijd dat de koerier zou komen. Deze is via een speciale website ook middels GPS te volgen. Pakket was erg netjes en stevig verpakt.Zou er zo weer iets bestellen.

Klaas Schippers 29-12-2010

Goede site en bereikbaarheid. Laagste prijs en vlotte levering. In 1e instantie (nog) geen ervaring met after sales. Tijdens vakantie in Australie bleek de kijker onbruikbaar door defecte lens. Na vakantie werd de kijker binnen een week onder garantie door Camerland vervangen.

Quaterback 29-12-2010

Snelle afwikkeling. Helpdesk reageert vrijwel direct via mail of telefoon. Als product tijdelijk is uitverkocht wordt er een alternatief aangeboden met korting.

alangeler 28-12-2010

Overzichtelijke, heldere website met professionele uitstraling. Vlotte werking in het bestelproces. Goed proces tbv aanmaken account en beheer eigen gegevens.

Positief verrast over mogelijkheden van tracking en tracing en de updates over levering en aflevertijdstip.

Kom zeker bij jullie terug en zal jullie aanbevelen!

joost duppen 28-12-2010

n.a.v. website gebeld om te vragen of artikel voldoende voorradig is. Telefoon werd snel opgenomen, vriendelijk medewerker. Het gevoel was direkt goed en je merkte dat hier de tijd voor je word genomen. Iets waar ze in veel fotowinkels nog van kunnen leren.

oldveld 27-12-2010

7,3
Bestelling ging zeer snel en is netjes afgeleverd.

asterren 27-12-2010

goede,overzichtelijke website met de juiste informatie en snelle levering.

sopi 27-12-2010

Prettige website, makkelijk bestellen voor 17.00 uur besteld en inderdaad de volgende dag thuis. Het volgen van je pakketje lukt (nog) niet via je account. Even een belletje en ze vertellen je precies in welke straat de bezorger op dat moment is.

Ellen_1975 27-12-2010

Zeer snelle afhandeling, goede voorraadindicatie.

DaBit 27-12-2010

Donderdagmiddag via de tweakers.net pricewatch op de site van Cameraland aangekomen. Daar de bestelling geplaatst, en via iDeal afgerekend.

Amper 24 uur later arriveerde het pakketje. Daar zat in wat erin zou moeten zitten en het werkte, dus met aftersales geen ervaring.

wicha 26-12-2010

ben helemaal tevreden over de werkwijze van het bedrijf
had via de site een flits besteld , deze bleek niet meer voorradig achteraf en heb een andere gekregen zonder moeite , vandaag besteld morgen geleverd . perfect gewoon !!!

Bart N. 25-12-2010

Keurig verpakt en zeer snel geleverd.

Maria Es 24-12-2010

Aangezien ik pas a.s. maandag terug naar Berlijn reis en mijn camera niet bij mij heb, kan ik -nog- niet beoordelen of het geleverde het juiste is, maar over de afhandeling van de bestelling en de klantvriendelijkheid kan ik alleen maar meer dan tevreden zijn! Een welhaast ongekende luxe in deze tijd van haast en ongeïnteresseerdheid. Wat ik wel een punt vind en minder klantvriendelijk is de bonus van 6 euro die na een eerste bestelling uitgekeerd wordt en binnen een vrij korte periode besteed moet worden. Laat of een faire prijs voor een bestelling betalen, of verleng de periode van inlossen. Nu word je ontmoedigd omdat je het idee krijgt dat je iet mis loopt als je niet op tijd bent,
terwijl je wel wilt blijven bestellen alleen niet zo snel. Gratis bezorgen boven een bepaald bedrag is ook een goede optie en levert werkelijk iets op voor beide partijen.

Daan Hoogendoorn 24-12-2010

Makkelijk te vinden, felefonisch goed bereikbaar, klantvriendelijk en duidelijk, stipt en betrouwbaar.

darknes 23-12-2010

nl bedrijf en ik woon in België. 's-morgens via internet besteld de volgende middag bezorgd in België. dit ondanks de zeer winterse omstandigheden in Belgisch Limburg. TOP!! kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Elka0099 23-12-2010

Winkel personeel neemt echt de tijd voor je als je vragen hebt tot betrekking van je bestelling.
Het afleveren van je bestelling door dynalogic kan soms wat dagen in beslag nemen omdat kleine bestellingen die door de brievenbus kunnen niet van de winkel door de brievenbus mogen.
Ik kom graag terug om nog eens wat te kopen bij cameraland.

Ejee47 22-12-2010

prettige website, goede en snelle service, telelens was goed verpakt.

Marcovs 22-12-2010

Zeer goede telefonische informatie voor de bestelling. Ook voor wat betreft producten die ik beter niet kon mee bestellen.

Keurige levering.
Goed verpakt.

Daarnaast ook nog waardebonnen waar niet mee geadverteerd wordt maar die er wel bij zitten.

Ik ben zeer tevreden.

Nu de camera nog gaan gebruiken.

k j brian 22-12-2010

geweldig die track en trace, kon tussen tijd nog even boodschappen doen maar natuurlijk ook vlotte verzending .

gerjo197 21-12-2010

ik heb de levering laten bezorgen , extra voor betaald om de camera tussen 9.00-13.00 te bezorgen , maar de camera was er pas in de loop van de middag , dus de extra kosten van het bezorgen(15 euro) was een beetje zonde . verder ben ik tevreden.

charlymale 20-12-2010

Uitstekende service en snelle levering.
Website en management van Cameraland is doordacht en effecient en heeft hierdoor een positief effect naar de klant.

Mijn complimenten !

28a35jah 19-12-2010

Levering: Gevraagd vóór 15 december.
Dat het misschien niet mogelijk was kan ik begrijpen, maar uw melding: aflevering op 16 december volgens uw verzoek is niet leuk.
Verder wel tevreden.

peter610 17-12-2010

Snelle en correcte levering. Product was ook goed, om schade te voorkomen, verpakt.

SkyDancer1972 17-12-2010

Cameraland heeft een paar goede mensen in dienst die je graag helpen met vragen. Je krijgt meestal binnen een dag antwoordt op je mails. De levering is perfect, je krijgt een mailtje van de dienst die het bezorgd. Overall zeer tevreden over CameraLand..
Eén klein puntje, de site is soms een beetje zoeken, maar als je het hebt gevonden is d keus enorm.

Sofiejanson 17-12-2010

Prima service en duidelijke communicatie (en goed nagekomen van afspraken)

gietijzer 14-12-2010

snelle en gerichte aanbieding die snel en op het juiste tijdstip geleverd werd.

noorderplas 14-12-2010

vrijdags gebeld rond 4uur,zaterdags binnen om 3uur ja wat moet ik dat nog zeggen mensen van cameraland aardig aan de telefoon courier idem dus als ik weer iets ga aanschaffen word het zeker cameraland

J. Kolsteren 11-12-2010

Bestelling direct verwerkt lag de dag daarop al klaar.
Afgehaald en daarbij snel, deskundig, vriendelijk en correct geholpen.

blokkertje 11-12-2010

Het enige was dat de filter op de website 82 euro kostte en ik het product kreeg met een prijsje erop van 79 euro.

MartijnElzinga 11-12-2010

Zeer snelle levering en makkelijk dat je zelf de bezorgtijd kan kiezen.

sony380 10-12-2010

Ik kocht ook reeds in het verleden met jullie en kon telkens rekenen op een corecte en volledige bestelling,betaling en levering.
Mooi zo. Vriendelijke groeten,

aceros 10-12-2010

Prima in orde. Makkelijk en duidelijk te bestellen via de website en snel in huis.

NickK5 10-12-2010

Perfecte webwinkel, maar ook prettig telefonisch contact en pro-actieve houding medewerkers. Top!

steenman 08-12-2010

Zeer goede service en advies (voorlichting)
Snelle kevering via web-bestelling.

Henk Versteeg - Tiel 07-12-2010

Naast nette prijzen vooral ook vriendelijk en deskundig personeel. Na vijfentwintig jaar beroepsmatige fotografie valt die vakkennis en betrokkenheid hier echt op.
Een aanrader !

pclean 07-12-2010

Bestelling: twee maal artikel gekocht dat niet op voorraad was;, binnen drie dagen was het in huis.

Website: duidelijk

After sales: Ik had kortingsbon vergeten in te voeren: geen probleem, kon alsnog worden verwerkt bij de betaling.

fictiefje 07-12-2010

De website ziet er goed uit. Een groot aanbod en daarom is het de eerste keer wel even zoeken.
Een pluim voor de bezorging: ondanks het slechte winterweer - in het hele land had het verkeer er last van - werd de Syder3Pro toch maar een klein beetje verlaat bezorgd.
Jammer, dat er nog geen Nederlandse handleiding bij zat. Als klantenservice zeker aan te raden.

Henkes62 04-12-2010

Mijn bevindingen als volgt: Mooie website, betrouwbare bediening en de aftersale is perfect. Top zaak

ergeefoto 18-11-2010

Eerste keer dat ik wat voor mijn camera via internet bestel/koop. En dan ook nog helemaal bij Cameraland te Alkmaar. Fantastisch gegaan! Goeie prijs en een prima bezorging. Ze doen echt wat ze beloven bij Cameraland. Ben zeer tevreden en zal dit zeker vaker doen.

Verkaart 13-11-2010

Er was iets niet duidelijk over mijn bestelling bij Cameraland. Hier werd ik gelijk over gebeld waarna ik in overleg de bestelling heb ontvangen op een dag dat ik thuis was. Producten waren ook goed en netjes verpakt.

basrietkerk 12-11-2010

Prima service, snelle verzending en ook telefonisch goed bereikbaar.

tomwagensveld 02-11-2010

Zeer snelle levering. Goed verpakt.
E-mail informatie dag voor levering is uitstekend.

dekruif 31-10-2010

Prima ervaring met internet aankopen. Website vooraad status is actueel en snelle levering. Stevig verpakt.

amorphisnl 25-10-2010

Het product (Redged statief, met balhoofd en tas) is vandaag per post bezorgd. Het is in uitstekende staat en precies zoals op de website wordt omschreven. De kwaliteit van de bezorging is uitmuntend. De informatievoorziening en track & tracemogelijkheid zorgen ervoor dat je precies weet wanneer je het wordt afgeleverd. Ik ben erg tevreden over de geboden communicatie door Cameraland!

hoofdbaas 23-10-2010

prijzen iets hoger dan goedkoopste web winkel, in ieder geval dermate klein verschil dat het de moeite waard is om bij jullie te kopen