Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

K.Rooijakkers 06-06-2011

goede site en snel geleverd

Moon1976 06-06-2011

Bereikbaarheid: bedoelen jullie de bereikbaarheid van de winkel of de webwinkel. Webwinkel is voor mij goed bereikbaar, werkt prima. De fysieke winkel zit niet lekker centraal in het land. Een tweede vestiging meer in de randstad zou heel welkom zijn.

Service en advies vind ik bij Cameraland echt prima.

sputman 06-06-2011

gebruiksvriendelijke, overzichtelijke site, toont direct evt aanvullende artikelen.

Ifmen 06-06-2011

Ondanks dat het produkt niet voorradig was, werd de bestelling prompt geleverd. E-mail communicatie zeer voorspoedig.

phbeltman 06-06-2011

Snel geleverd aan huis. Snelle mail reactie over producten.
Ook eerdere aankopen waren goed

Berg-65 05-06-2011

De website geeft alle informatie die nodig is, maar is wel erg druk. De produkt foto vergroting komt niet tevoorschijn in Google Chrome (als je op een thumbnail van een product klikt).

Mijn bestelling was na een dag in huis, vlot en alles was in orde.

n100 05-06-2011

snelle levering, goed geholpen aan de telefoon.
minpunt: camera woensdag besteld, zondag in de weekkrant staat camera 10 euro goedkoper, hier is woensdag aan de telefoon niets over gezegd, terwijl dit vast al bekend was

cybershot 26 05-06-2011

Snelle levering van het product. Bij telefonisch contact fijne en duidelijke communicatie. Aan te bevelen.

rob.1957 04-06-2011

Ik had een verkeerde geheugenkaart erbij besteld maar ze namen voor de aflevering telefonisch contact om mij ervoor te waarschuwen en de bestellling aan te passen. De site is overzichtelijk en goed. Een nadeel is dat er zoveel wordt aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wilcke 03-06-2011

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis op het aangegeven uur. Hulde!

arieferrari 03-06-2011

Ik ben uitstekend geholpen en zeer tevreden over winkel en website

Renata Jansen 03-06-2011

Cameraland verstrekt uitstekende adviezen, snelle levering zonder verzendkosten. Voorheen reed ik naar Alkmaar maar dit was een mooie bestelling om te laten versturen. Bij een vraag over de betaling ook keurig en duidelijk te woord gestaan.

renetips 03-06-2011

Lens was niet op voorraad, maar we kregen met een beetje korting een vitrine exemplaar. Prima! Binnen een dag thuis.

ikke1961 03-06-2011

Er bleek 1 objectief op voorraad te zijn. Na betaling (van 2 objectieven) ben ik hier over geinformeerd. 2e objectief zal later worden geleverd.

van geleijnen 03-06-2011

Snelle service en telefonisch perfect geholpen. Scherpe prijzen!

James1300 31-05-2011

Op de goed toegankelijke website had ik snel de camera gevonden die ik wilde hebben. Na een paar dagen had ik hem in huis. Prima geregeld allemaal.

Danzka 31-05-2011

Duidelijke website, tot nu toe elke bestelling echt zoals beloofd de volgende dag geleverd gekregen (dat is bij andere webwinkels zeker niet het geval). Eén keer te weinig geleverd gekregen, maar dat is zeer snel en keurig hersteld. Wat mij betreft top.

WardB 30-05-2011

website degelijk en overzichtelijk

bestelling was snel
& e-mail met vraag over verzending werd snel beantwoord

ps:track&trace wordt voor pakjes blijkbaar niet ondersteund in België waardoor het niet mogelijk was de levering te volgen

Jhansje 30-05-2011

Snelle levering. Had Hahnelaccu besteld, maar deze was niet voorradig en vervolgens kreeg ik een originele Lumix voor dezelfde prijs.

hannesie 30-05-2011

Ik was vergeten een UV Filter bij de aankoop van een D7000, mede door mijn eigen gedrag. Toen ik thuis de fout constateerde, en hem via de website bestelde kwam ik erachter dat ik een niet in voorraad zijnde filter had besteld.
Na telefonisch contact de fout hersteld en kreeg vervolgens een betere, en nog snel ook.
Prima service. !!!!

bram reinders 30-05-2011

Een vriendelijke klantenservice die wisten waar ze over spraken en een hele snelle levering.

Pauline Plantje 30-05-2011

Goed advies, Ontzettend snel verstuurd en, zoals het er nu uitziet, prima camera met een jaar garantie! Ik zalabsoluut vaker hier iets kopen!

Frans van Gink 30-05-2011

Cameraland geeft desgevraagd goed en vakkundig advies, bestelling en levering zeer betrouwbaar.

JanT2008 29-05-2011

Zowel bij een paar bezoeken in de winkel als bij telefonische contacten steeds goede en accurate reacties. Recente nalevering tas via internet-bestelling vlot en goed.
Zoeken op website en productinfo daarop zou mijns inziens nog wat beter kunnen.

Fliffer 29-05-2011

De bestelde levering was zeer snel binnen, 1 besteld artikel was niet leverbaar, men heeft zelf voorgesteld om een duurdere te leveren, daarvoor alle lof, we konden daarom onze camera meteen gaan gebruiken.

Tdoni 29-05-2011

De website is heel helder. Na koop en betaling word je onmiddellijk geïnformeerd over de verdere levering. Vervolgens volg je het pakketje via 'track and trace' van de TNTpakketservice, dat ook nog heel snel binnen was: iets voor 17:00 uur besteld en de volgende morgen om 9:30 uur in huis. Prima dus.

Alphabet 28-05-2011

De website functioneert goed en snel, de indeling ervan en het selecteren van producten is eenvoudig en dus goed. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de kleurstelling van de site.
De pre-sales service is zeer goed (het door mij bestelde product was niet in de gewenste kleur voorradig, maar in een andere kleur wel, maar ik kon ook mijn geld terugkrijgen.
De bestelling was in eerste instantie niet volledig maar na mijn email hierover heeft de zeer goede after-sales service de bestelling binnen 24 uur gecompleteerd.
De after-sales

Arnoud11 27-05-2011

Ik heb al eerder via Cameraland.nl aankopen gedaan; toen verliep alles ook naar tevredenheid. Zoals op de site ook aangegeven, is het produkt ook inderdaad in nieuwstaat; erg belangrijk bij een occasion waar je toch nog 850 euro voor betaalt!

J.C.G. Groot 27-05-2011

De bestelling ging uitermate vlot hoewel de webpagina aangaf dat het product niet in voorraad was.

MmaathuiS 27-05-2011

Prima geregeld! Ik werd na bestelling direct gebeld door Cameraland om te zeggen dat het product in het centrale magazijn lag en daarom de verzending 1 dag langer duurde. Prima service!

claudia441 27-05-2011

IK vind de site goed en overzichtelijk. Je hebt je bestelling snel en goed in huis en ik zal mijn volgende bestelling binnenkort weer bij jullie doen

Gertjan N 27-05-2011

7,3
De afhandeling van mijn bestelling verliep perfect, ik had de volgende dag mijn bestelling in huis en het product werkt zoals verwacht.

De site is gewoon functioneel alleen niet echt gelikt, op zich maakt dit niet veel uit maar de mogelijkheid om product reviews achter te laten en social media integratie zou hem nog beter maken.

D. de Valk 27-05-2011

Een goede afhandeling van de bestelling en de snelle levertijd

Camer-aatje 27-05-2011

De website zou meer informatie bij de artikelen moeten hebben,
maar de after-sales zijn uitmuntend,
zowel qua contact als aangeboden service.
Geen lange wachttijden als je belt, zeer vriendelijk persoonlijk contact,
grote behulpzaamheid en duidelijk advies.

Ingrid J R 27-05-2011

Duidelijke website, makkelijk gegevens te vinden. Snelle bezorging en geen bezorgkosten!

Samsung83 27-05-2011

snelle service, vriendelijk personeel in de winkel, die weten waar ze het over hebben!

anwu 26-05-2011

Prettige ervaring, snelle levering, gratis verzending, ben bekend met de winkel in Alkmaar.

m.a.maessen 25-05-2011

Goede afhandeling, snelle levering en duidelijke website.

Appie1964 25-05-2011

Bestellen, betalen, leveren. Levering binnen twee dagen.
Zoals het altijd hoort te gaan.

Leonie01 25-05-2011

De website is makkelijk in gebruik. Producten zijn snel gevonden en er is duidelijk of het product op voorraad is. De bestelling was zeer snel, de volgende dag had ik mijn product al in huis.

lente264 24-05-2011

Ik heb een 2dehands SIGMA 105mm macro gekocht bij Cameraland. De volgende dag al binnen, Alles zag er netjes uit en werkt goed.
Goede overzichtelijke webshop en prima service

98E1ixc4 23-05-2011

Duidelijke site snelle levering,en 100% betroubaar

L. Bloemink 22-05-2011

Ik heb alles als uitstekend beoordeeld.
De website kan nog beter door bijvoorbeeld bij objectieven een onderverdeling te maken naar soort, bijv. telezoom of vast brandpunt.
Dit verkort het zoeken.
Cameraland is een uitstekende winkel, met goede prijzen en uitermate deskundig personeel. Ik heb in de winkel al heel veel nuttige tips gekregen.

adriaan29 22-05-2011

Duidelijk aangegeven of camera al dan niet op voorraad was.Bestelling en levering volgens toezeggingen op website

Congo 22-05-2011

Duidelijke website en snelle levering. Wel jammer dat het product wat ik heb besteld een verouderde uitvoering is. Later ben ik erachter gekomen dat er in de Pro300 serie een nieuwere uitvoering is, en jullie die dus niet in het assortiment hebben.

ben broekhof 22-05-2011

de totale afwikkeling was goed. Er is wat verkeerd gegaan in de aflevering, maar het telefonisch contact was goed en ik ga ervan uit, dat de afwikkeling ook goed komt.

mihela 22-05-2011

website is prima. alleen nadat ik het product besteld en betaald had kreeg ik een mail dat mijn opdracht was ingetrokken. ik checkte mijn bankrekening maar daar was niets op teruggestort en vervolgens kreeg ik een paar dagen later van de TNT een bericht dat het product was afgeleverd op het postkantoor. nogal verwarrend dus.
en erg jammer is dat het product bij mij zelf is afgeleverd en niet naar het af te leveren adres is gegaan dat ik had opgegeven. dat vind ik erg storend.

Frenske61 22-05-2011

Ik heb cameraland diverse malen gemaild en gebeld en altijd snel en een correct antwoord, perfect!!
een min puntje; na de bestelling zou ik een mail krijgen wanneer het pakket verstuurd zou worden zodat ik het kon volgen, nou die heb ik nooit gehad
verder perfect een aanrader

Rosanne21 21-05-2011

6,3
De bestelling ging heel snel, alleen had het geleverde product bij binnenkomst al krasjes en was naar mijn inziens al gebruikt geweest. Dit werd mij niet van te voren gemeld, waardoor ik als klant zelf het initiatief moest nemen om de camera terug te sturen en een week op een nieuw exemplaar moet wachten.

RienR 20-05-2011

Uitstekende site + levering. Enige is dat wij een andere hebben gekregen dan wij hadden besteld. Weliswaar een duurdere bij jullie, maar wij vinden wel dat dit zou moeten worden gecommuniceerd vooraf. Enige minpuntje.