Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

van geleijnen 03-06-2011

Snelle service en telefonisch perfect geholpen. Scherpe prijzen!

James1300 31-05-2011

Op de goed toegankelijke website had ik snel de camera gevonden die ik wilde hebben. Na een paar dagen had ik hem in huis. Prima geregeld allemaal.

Danzka 31-05-2011

Duidelijke website, tot nu toe elke bestelling echt zoals beloofd de volgende dag geleverd gekregen (dat is bij andere webwinkels zeker niet het geval). Eén keer te weinig geleverd gekregen, maar dat is zeer snel en keurig hersteld. Wat mij betreft top.

WardB 30-05-2011

website degelijk en overzichtelijk

bestelling was snel
& e-mail met vraag over verzending werd snel beantwoord

ps:track&trace wordt voor pakjes blijkbaar niet ondersteund in België waardoor het niet mogelijk was de levering te volgen

Jhansje 30-05-2011

Snelle levering. Had Hahnelaccu besteld, maar deze was niet voorradig en vervolgens kreeg ik een originele Lumix voor dezelfde prijs.

hannesie 30-05-2011

Ik was vergeten een UV Filter bij de aankoop van een D7000, mede door mijn eigen gedrag. Toen ik thuis de fout constateerde, en hem via de website bestelde kwam ik erachter dat ik een niet in voorraad zijnde filter had besteld.
Na telefonisch contact de fout hersteld en kreeg vervolgens een betere, en nog snel ook.
Prima service. !!!!

bram reinders 30-05-2011

Een vriendelijke klantenservice die wisten waar ze over spraken en een hele snelle levering.

Pauline Plantje 30-05-2011

Goed advies, Ontzettend snel verstuurd en, zoals het er nu uitziet, prima camera met een jaar garantie! Ik zalabsoluut vaker hier iets kopen!

Frans van Gink 30-05-2011

Cameraland geeft desgevraagd goed en vakkundig advies, bestelling en levering zeer betrouwbaar.

JanT2008 29-05-2011

Zowel bij een paar bezoeken in de winkel als bij telefonische contacten steeds goede en accurate reacties. Recente nalevering tas via internet-bestelling vlot en goed.
Zoeken op website en productinfo daarop zou mijns inziens nog wat beter kunnen.

Fliffer 29-05-2011

De bestelde levering was zeer snel binnen, 1 besteld artikel was niet leverbaar, men heeft zelf voorgesteld om een duurdere te leveren, daarvoor alle lof, we konden daarom onze camera meteen gaan gebruiken.

Tdoni 29-05-2011

De website is heel helder. Na koop en betaling word je onmiddellijk geïnformeerd over de verdere levering. Vervolgens volg je het pakketje via 'track and trace' van de TNTpakketservice, dat ook nog heel snel binnen was: iets voor 17:00 uur besteld en de volgende morgen om 9:30 uur in huis. Prima dus.

Alphabet 28-05-2011

De website functioneert goed en snel, de indeling ervan en het selecteren van producten is eenvoudig en dus goed. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de kleurstelling van de site.
De pre-sales service is zeer goed (het door mij bestelde product was niet in de gewenste kleur voorradig, maar in een andere kleur wel, maar ik kon ook mijn geld terugkrijgen.
De bestelling was in eerste instantie niet volledig maar na mijn email hierover heeft de zeer goede after-sales service de bestelling binnen 24 uur gecompleteerd.
De after-sales

Arnoud11 27-05-2011

Ik heb al eerder via Cameraland.nl aankopen gedaan; toen verliep alles ook naar tevredenheid. Zoals op de site ook aangegeven, is het produkt ook inderdaad in nieuwstaat; erg belangrijk bij een occasion waar je toch nog 850 euro voor betaalt!

J.C.G. Groot 27-05-2011

De bestelling ging uitermate vlot hoewel de webpagina aangaf dat het product niet in voorraad was.

MmaathuiS 27-05-2011

Prima geregeld! Ik werd na bestelling direct gebeld door Cameraland om te zeggen dat het product in het centrale magazijn lag en daarom de verzending 1 dag langer duurde. Prima service!

claudia441 27-05-2011

IK vind de site goed en overzichtelijk. Je hebt je bestelling snel en goed in huis en ik zal mijn volgende bestelling binnenkort weer bij jullie doen

Gertjan N 27-05-2011

7,3
De afhandeling van mijn bestelling verliep perfect, ik had de volgende dag mijn bestelling in huis en het product werkt zoals verwacht.

De site is gewoon functioneel alleen niet echt gelikt, op zich maakt dit niet veel uit maar de mogelijkheid om product reviews achter te laten en social media integratie zou hem nog beter maken.

D. de Valk 27-05-2011

Een goede afhandeling van de bestelling en de snelle levertijd

Camer-aatje 27-05-2011

De website zou meer informatie bij de artikelen moeten hebben,
maar de after-sales zijn uitmuntend,
zowel qua contact als aangeboden service.
Geen lange wachttijden als je belt, zeer vriendelijk persoonlijk contact,
grote behulpzaamheid en duidelijk advies.

Ingrid J R 27-05-2011

Duidelijke website, makkelijk gegevens te vinden. Snelle bezorging en geen bezorgkosten!

Samsung83 27-05-2011

snelle service, vriendelijk personeel in de winkel, die weten waar ze het over hebben!

anwu 26-05-2011

Prettige ervaring, snelle levering, gratis verzending, ben bekend met de winkel in Alkmaar.

m.a.maessen 25-05-2011

Goede afhandeling, snelle levering en duidelijke website.

Appie1964 25-05-2011

Bestellen, betalen, leveren. Levering binnen twee dagen.
Zoals het altijd hoort te gaan.

Leonie01 25-05-2011

De website is makkelijk in gebruik. Producten zijn snel gevonden en er is duidelijk of het product op voorraad is. De bestelling was zeer snel, de volgende dag had ik mijn product al in huis.

lente264 24-05-2011

Ik heb een 2dehands SIGMA 105mm macro gekocht bij Cameraland. De volgende dag al binnen, Alles zag er netjes uit en werkt goed.
Goede overzichtelijke webshop en prima service

98E1ixc4 23-05-2011

Duidelijke site snelle levering,en 100% betroubaar

L. Bloemink 22-05-2011

Ik heb alles als uitstekend beoordeeld.
De website kan nog beter door bijvoorbeeld bij objectieven een onderverdeling te maken naar soort, bijv. telezoom of vast brandpunt.
Dit verkort het zoeken.
Cameraland is een uitstekende winkel, met goede prijzen en uitermate deskundig personeel. Ik heb in de winkel al heel veel nuttige tips gekregen.

adriaan29 22-05-2011

Duidelijk aangegeven of camera al dan niet op voorraad was.Bestelling en levering volgens toezeggingen op website

Congo 22-05-2011

Duidelijke website en snelle levering. Wel jammer dat het product wat ik heb besteld een verouderde uitvoering is. Later ben ik erachter gekomen dat er in de Pro300 serie een nieuwere uitvoering is, en jullie die dus niet in het assortiment hebben.

ben broekhof 22-05-2011

de totale afwikkeling was goed. Er is wat verkeerd gegaan in de aflevering, maar het telefonisch contact was goed en ik ga ervan uit, dat de afwikkeling ook goed komt.

mihela 22-05-2011

website is prima. alleen nadat ik het product besteld en betaald had kreeg ik een mail dat mijn opdracht was ingetrokken. ik checkte mijn bankrekening maar daar was niets op teruggestort en vervolgens kreeg ik een paar dagen later van de TNT een bericht dat het product was afgeleverd op het postkantoor. nogal verwarrend dus.
en erg jammer is dat het product bij mij zelf is afgeleverd en niet naar het af te leveren adres is gegaan dat ik had opgegeven. dat vind ik erg storend.

Frenske61 22-05-2011

Ik heb cameraland diverse malen gemaild en gebeld en altijd snel en een correct antwoord, perfect!!
een min puntje; na de bestelling zou ik een mail krijgen wanneer het pakket verstuurd zou worden zodat ik het kon volgen, nou die heb ik nooit gehad
verder perfect een aanrader

Rosanne21 21-05-2011

6,3
De bestelling ging heel snel, alleen had het geleverde product bij binnenkomst al krasjes en was naar mijn inziens al gebruikt geweest. Dit werd mij niet van te voren gemeld, waardoor ik als klant zelf het initiatief moest nemen om de camera terug te sturen en een week op een nieuw exemplaar moet wachten.

RienR 20-05-2011

Uitstekende site + levering. Enige is dat wij een andere hebben gekregen dan wij hadden besteld. Weliswaar een duurdere bij jullie, maar wij vinden wel dat dit zou moeten worden gecommuniceerd vooraf. Enige minpuntje.

ABC123321 20-05-2011

Prima gegaan, duidelijke productomschrijving en fijn dat er geen verzendkosten worden gerekend.

Prima verzending, het enige dat ik mis is een plastic beschermhoesje, maar dat komt omdat ik er zelf vanuit was gegaan dat dat er bij hoorde. (was bij mijn zwart/zilveren wel zo namelijk)

Merel49 17-05-2011

Telefonisch enkele vragen gesteld over mijn keuze, kreeg snel duidelijk en ter zake doend antwoord.
Aangegeven wat ik ermee wil, wat ik belangrijk vind en vakkundig antwoord.
Camera is inderdaag wat ik ervan verwachtte.
Toch nog op zaterdag geleverd, zou maandag zijn, omdat ik een foutje maakte bij het invullen formulier, tot mijn grote verassing werd de camera zaterdag toch geleverd!

Fijn telefonisch contact, snelle levering, ok. Heb eerder besteld bij jullie was ook top!
Volgende keer weer

niekole 16-05-2011

snelle levering

kwartier voordat product afgeleverd word een smsje zodat je niet de hele dag thuis hoeft te blijven.

reinabuck 15-05-2011

Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelling en de aflevering is bijna op de minuut via sms en mail. Gewoon geweldig. bedankt en ik bestel zeker weer bij u.

devlas 15-05-2011

Artikel stond als vorradig op de website en ik kon de afleverdatum zelf bepalen. Daags daarna kreeg ik een email bericht, dat het bestelde artikel, een statief, niet op vooraad was en dat de levering twee dagen later dan aangegeven zou plaatsvinden. Na vier dagen, op een zondag, drong het tot me door dat het statief nog niet afgeleverd was, terwijl ik het de dag erna voor een opdracht nodig had. Uiteindelijk heb ik een statief kunnen lenen en werd het nieuwe statief nog weer vier dagen later afgeleverd.

Mijn advies aan Cameraland: zorg ervoor dat de online vooraad informatie correct is en dat vertragingen gemeld worden. Het hoeft helemaal niet erg te zijn dat een artikel een week, of twee levertijd heeft, maar als je rekent op vier dagen levertijd en het wordt drie maal zoveel, dan is het vertrouwen geschaad. Da's jammmer.

Overigens is het statief perfect en dat voor een zeer redelijke prijs.

Jan nJansen 14-05-2011

Alles is vlot en netjes verlopen. Product werkt prima en helder en duidelijk. Groetjes

john oortwijn 14-05-2011

artikel op voorraad, ik werd gebeld dat de bestelde tas te klein en dat er alternatief was die nog goedkoper was dan de bestelde tas.
service met een hhofdletter.

JB1981 14-05-2011

Ik ken Cameraland al vanaf 2008. Toen heb ikzelf daar ook mijn canon powershot S5 gekocht. De dienstverlening vooraf telefonisch, de informatie die via de website beschreven wordt is duidelijk en overzichtelijk wat besluitvorming makkelijk maakt. Helemaal prachtig is dat je kun kiezen wanneer de camera ook geleverd wordt (datum van bezorging incl tijd). Ook de emails ter bevestiging zijn heel snel.
Prijs kwaliteit ben ik zeer tevreden over beide cameraś die ik hier nu gekocht heb en ik zal ook iedereen aanraden dat hier te doen.

Zeer betrouwbaar en prettig om te bestellen en ontvangen.

SJH2011 14-05-2011

Scherp geprijsd product, razendsnelle levering. Erg handig om te kiezen wanneer de bestelling geleverd wordt.
Duidelijk internetsite/webshop.
Echt een aanrader.

von Swaffelhofen 13-05-2011

een perfecte camera, een brok techniek voor weinig
en volgens mij de goedkoopste van NL.
tevens supersnel in huis.

Maarten1971rotterdam 13-05-2011

Gezocht een onderwaterbehuizing voor een Canon Ixus. Gevonden bij Cameraland, niet voor 190 maar 75 euro!!
Netjes volgende dag afgeleverd met vermelding van aflevering ochtend of middag. Mogen andere winkel een voorbeeld aan nemen als de heledag zou moeten wachten!

DVN film en video 13-05-2011

Van de bestelde flitsset was een lamp stuk. Men controleert deze namelijk voor verzending. Ik kreeg als optie voor dezelfde prijs een iets luxere set met 100 Watt per lamp meer. De set werd de volgende dag geleverd, zoals beloofd. Top service!

Matty 1960 12-05-2011

Ik ben ontzettend tevreden over Cameraland. Zeer professioneel personeel bij het geven van info via telefoon of mail als je vragen hebt.Ook de levering gebeurt zonder problemen. Zelfs bij een foutbesteling werd ik gelijk geholpen en was het geen probleem om te ruilen Als ik nog spullen nodig heb voor foto en film koop ik zeker weer bij Cameraland. Een zeer betrouwbare webwinkel een van de betere . En zeker een aanrader De nummer 1

mmmbbb 09-05-2011

snelle levering, snelle nalevering