Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 978 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

fdennijs 06-09-2010

Zeer tevreden met de After Sales. Ik heb div. lenzen mogen testen en omruilen zonder enig probleem.
Geweldig!

Catharina1 06-09-2010

Ik bestelde dit produkt voor mijn jongste zus, heb zelf behoorlijk wat meer betaald elders. Super snelle levering ben dan ook zeer tevreden.

gKddOPAe 06-09-2010

Kan niet anders zeggen, dan dat jullie service snel, perfekt en uitstekend is!
Mijn complimenten!

NigelAtor 05-09-2010

Tas gekocht; stond op voorradig op de site maar was dit niet. Onverrichte zaken huiswaarts gekeerd na bezoek aan winkel. Bestelling duurde week en was prima. Daarom maar een 7 voor bestelling en levering.

H. Berkenbosch 05-09-2010

Vind de verwerking en de service en het inpakken zeer goed. Vooral de persoonlijke noot via een visitekaartje komt prettig over. Hartelijk dank voor de snelle en corecte verwerking.

allroundfotograaf 05-09-2010

Prima service en snelle levering. Per abuis de verkeerde Omnibounch bij flitser besteld en hier werd door medewerker van Cameraland meteen over gebeld en gecorrigeerd. Zeer alert voor een webshop bestelling.

diotine robbe 04-09-2010

alles keurig en netjes verpakt, en snelle levering
hartelijke groeten

fotograaf alexander 04-09-2010

Overzichtelijke en snelle site, snelle levering, goede prijsstelling, geen "gedoe".

Als ik iets nodig heb gaat het er om dat het goed en snel geleverd wordt op een vooraf afgesproken termijn.
Ik heb geen zin in "NALEVERINGEN" en wachtijden t.g.v. niet op voorraad, vertraagde afhandeling, slechte of vertraagde postbezorgingen en meer van dattum.

Betrouwbaarheid is een belangrijk "selling point" voor mij.

antoine4459 04-09-2010

Snel antwoord op vragen over het produkt. Wer persoonlijk gebeld toen levering enige vertraging opliep. Uiteindelijke levering was correct en netjes verzorgd.

pstoot 03-09-2010

Cameraland heeft een groot en goed assortiment gekoppeld aan direct te leveren voorraad.
De afhandeling van de weborders gaat goed en snel en in de winkel wordt je deskundig geholpen.
Het enige minpuntje vind ik het zoeken binnen een bepaalde groep op de website, de optie voor een filter is beperkt waardoor je soms een lange lijst door moet worstelen voor je het beoogde item hebt gevonden.

a.van der velde 03-09-2010

overzichtelijke site en een snelle afhandeling van de bestelling

Gerda Dragt 03-09-2010

Duidelijke informatie in de webshop, goede en snelle communicatie, snelle verzending, goede verpakking.

sylviaheistek 02-09-2010

Zeer goede afhandeling over een lens die ik achteraf niet wilde. Goede oplossing en ik ben nu meer dan tevreden.

kyara 2007 01-09-2010

de goedkoopste die ik kon vinden en snel geleverd.
vriendelijk dank hiervoor

kibbeliing 01-09-2010

Alles is keurig, snel en onder goede omstandigheden bezorgd en afgehandeld.Prima.

rhavanl 31-08-2010

alleen klein misverstand bij jullie over een tas die officieel niet in voorraad was,maar speciaal voor mij besteld was en ook gearriveerd, wat Eric mij telefonisch meldde. Na prima contact met hem die de interne fout onmiddellijhk herstelde alles oké
Over advies en aankoop in de winkel van de G11 in de winkel door Eric, zeer tevreden.
Niet voor niets klant bij een speciaalzaak geweest, die niet tevens was- en amdere machines verkoopt.
Succes met de verbouwing,

erwin jansen 31-08-2010

Bestelde pakketjes was door verwisseling op verkeerde adres geleverd. Was voor mij geen probleem maar kreeg van Cameraland toch als vergoeding een waardebon van €15. Heel attent!

mam1956voetbal 30-08-2010

Ik heb problemen gehad met onze Ideal betaling en heb toen met Cameraland gebeld. Ik ben prima geholpen. De bestelling was ook lekker snel bij me en het was ook goed verpakt.

Wat betreft het product: helaas is de bevestiging aan de verrekijker van de rubber doppen om de lenzen te beschermen erg slecht: de doppen vallen er steeds af en die zal ik ws. binnenkort kwijt zijn.

ed1703 30-08-2010

Afgelopen weekend bij Cameraland.nl een Nikon D90 gekocht. Prima geholpen daar, thuis aangekomen bleek helaas de lens kapot en was de maandag daarop het omruilen geen enkel probleem. De body is ook nog even getest of het probleem misschien daarin zat, maar dat was gelukkig niet het geval. Verder denken de medewerkers ook met je mee: gaan je bv niet adviseren een 4 GB memorycard aan te schaffen, wat gewoonweg te klein is om bv je camera mee op vakantie te nemen en je opnames in RAW-formaat maakt. Ik weet in ieder geval waar ik mijn toekomstige cameraprodukten ga kopen :)

Harry Cobussen 30-08-2010

Deze camera was nog niet op voorraad. Ik liet me op een wachtlijst plaatsen. Kreeg keurig bericht, enkele weken voor de verwachte release-datum, dat hij was binnengekomen. Binnen een dag had ik hem in huis. Cameraland komt op mij heel solide en betrouwbaar over.
Ik heb nog geen andere webwinkel gezien waar deze camera-kit al leverbaar is.

soestrijswijk 30-08-2010

Ik doe nu voor de 2e keer bij Cameraland een bestelling, Binnen 2 dagen in huis afwikkeling en bezorging100%.
Telefonische advies 100% goed.

wasmit 30-08-2010

snelle levering. Goede informatie als het langer duurt. Breed assortiment. Lage prijzen. Telefonisch goed bereikbaar. Vriendelijk.

hacromma 29-08-2010

Bestellingen verlopen vlot,
en mijn aanwijzigen worden correct beandoord.

Baldacci 28-08-2010

Uitgebreide collectie. Goede voorraad. Zeer vriendelijk en deskundig personeel.
Al eerder in de winkel en via de website artikelen gekocht, en altijd keurig afgehandeld. Snelle levering, indien besteld via de website.
Een regelrechte topper!

luijtentrading 27-08-2010

Alles netjes verpakt en mogelijkheid geboden tot verzekerd verzenden!

Erg netjes allemaal, hopelijk de after service nooit nodig :)

frankyboy32 27-08-2010

Alles vlotjes en snel verlopen voor een internationale aankoop via het web.

tonnyciska 27-08-2010

goede en snelle service

lonnebol 23-08-2010

De slogan dat de volgende werkdag geleverd wordt als je voor 16 uur besteld werd bij mij niet waargemaakt. Hiervan werd ik ook niet op de hoogte gesteld.
Voor de rest alles in orde.

eduard1948 23-08-2010

Zeer snelle levering!
Woensdag 18 augustus 2010 via internet besteld, donderdag 19 augustus reeds aangeboden door TNT. Was helaas niet thuis maar heb de volgende dag het door mij bestelde product op het postkantoor opgehaald.
Grote klasse!!!

Nooit hoeven invullen 23-08-2010

Gezocht via Google naar flitschoenadaptortje en kwam snel op de site terecht van Cameraland waar een foto'tje op stond van het artikel wat ik zocht!
Een minpunt vond ik wel, dat een kubusje met ribben van ±22mm wordt thuisgestuurd in een doos met dezelfde waarden in cm en de verzendkosten bijna evenveel bedroegen als de prijs van het artikel! Het had mijns inziens best in een luchtkussenenveloppe gekund met een paar postzegeltjes er op.

jeroenvanos 22-08-2010

6,3
De producten die op voorraad staan op de webshop komen niet altijd overeen met de werkelijkheid. Verder heb ik een bestelling gedaan op 17 juli 2010 van een originele accu van CANON, waar ik nu nog steeds op wacht, terwijl hij wel op voorraad is bij CANON!
De andere bestelde producten zijn wel goed afgeleverd, alleen was de betaling via de bank in eerste instantie niet verwerkt, waardoor ik daar weer achteraan moest! Ook de tweede keer bestellen via de webshop, verliep niet vlekkenloos, de verkoopmedewerker heeft uiteindelijk telefonisch de bestelling maar voor mij gedaan.

jhc van mourik 22-08-2010

Heb vooraf aan de bestelling via internet, telefonisch contact gehad met de winkel en werd keurig geholpen.

cor faes 22-08-2010

Het bestelde produkt is zeer goed volgens afspraak geleverd.

timneth 21-08-2010

Draagkoord bij de verrekijker is van belabberde kwaliteit. Dat is jammer.

jadelange140 20-08-2010

Het assortiment is vrij compleet en de prijzen zijn prima. De bestelling is snel verstuurd, en de verpakking prefect.

ycalan 20-08-2010

snel en in prima staat geleverd

corretje71 20-08-2010

Goede levering van een relatief eenvoudige aankoop. Verliep vlot en netjes.

Zuiderveen 17-08-2010

Wilde het aangevraagde heel snel hebben i.v.m. de vakantie, waarvoor ik dit wilde gebruiken.
Anderdaags had ik dit al thuis!!!

daantoonenhotmailcom 17-08-2010

Duidelijke website
snelle afhandeling en makkelijk betalen.
TOP

FredBlom 16-08-2010

Overzichtelijke website, goede communicatie en levering volgens afspraak (de dag na bestelling)

babboes 16-08-2010

overzichtelijke website, vlotte levering, duidelijkheid over verzending

krubro 16-08-2010

aftersales is niet van toepassing omdat ik daar nog geen ervaring mee heb tot op heden.Ik heb een E-mail verstuurd n.a.v. onderstaand toestel met een klacht.

andremetz 15-08-2010

Bestellen gaat gemakkelijk, site is overzichtelijk, prettig dat is aangegeven of iets op voorraad is. vlotte levering en goed verpakt.

GWBergh 15-08-2010

Om 15.00 uur via website besteld en betaald met Ideal, wat ik de veiligste internet betalingsmogelijkheid vindt, en om 17.15 een belletje om te vragen of het een probleem was om een ander merk SD-kaart te leveren omdat de bestelde ff niet op voorraad was, sorry.
Anders zou het een dag langer duren dat de camera gepost zou worden!!
Dat noem ik service en wekt vertrouwen. De aftersales kan ik eigenlijk nog niet beoordelen omdat ik de camera pas een paar dagen heb.

pal4land 14-08-2010

Binnen 24 uur had ik mijn ultragroothoeklens in huis
voor een scherpe prijs
ideaal !!!

alkem538 14-08-2010

De website ie zeer duidelijk en de levering was erg snel en zeer netjes ingepakt.

Kim87 13-08-2010

Duidelijke site en goede en snelle reactie na het versturen van een vraag via de mail. Ook goede service en product was echt de volgende dag in huis.

SolariuS 12-08-2010

Bestelling makkelijk geplaatst.

Snelle reactie terug op een gestelde vraag over het product.

Snel telefonisch benaderd ivm een vertraging van 1 dag.

Perfect, staat nu bij mijn favorieten !

thijsbloemendal 10-08-2010

De service is echt geweldig! Jammer dat hier in Emmen niet zo'n goeie fotografie winkel zit. Verder zou ik alleen geen zaken meer met TNT doen ze leveren het pakketje hier standaard een dag later als gepland.

J.J.Langerak 10-08-2010

Website heeft een persoonlijke uitstraling. De informatie is uitstekend.
Bestelling dezelfde dag verstuurd. Geen problemen.