Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1112 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Frans Middelman 03-04-2011

Het cameratasje zat er niet bij, wat u overigens onmiddellijk gecorrigeerd hebt

robert526 03-04-2011

Ik bestel vanwege mijn werk per jaar veel fotoapparatuur. Cameraland onderscheidt zich van andere shops door de goede After Sales / klantenservice. Goed bereikbaar per telefoon, alles is te bespreken (technische info, prijs, retour, kapotte spullen), ze denken met je mee en zijn stuk voor stuk ook foto-freaks.

T. van Hattum 02-04-2011

7,3
Ze hadden hem niet op voorraad maar toen ik belde waar het bleef bleek het al die week binnen gekomen te zijn. Toen wel gelijk op de post gedaan en snel in huis. Overigens hebben ze wel gebeld om te melden dat ze hem niet op voorraad hadden, dat was dan wel weer netjes.

tdieltie 02-04-2011

Het artikel dat ik bestelde, moest eerst nog besteld worden. Het duurde echter niet lang voor het binnen kwam en dan werd de levering van het pakket aangekondigd en correct geleverd. Zeer goede service.

MarcK1974 01-04-2011

Snelle levering. Super goede track and trace. Zal vaker wat bestellen

2011-tienes 29-03-2011

Zeer tevreden over het voortraject en de levering van de order!

Ramin87 29-03-2011

producten van top kwaliteit, levering was snel en op afspraak.

ben er blij mee zal er ook in de toekomst bestellen.

A1963 28-03-2011

Uitstekend! Kom er graag weer voor nog aan te schaffen lenzen.

Wolsos 27-03-2011

Lenskap miste in de verpakking en werd snel naverzonden.

Paul van Sonsbeek 27-03-2011

Altijd netjes en klantvriendelijk te woord gestaan, veel kennis en zeer goede aftersalesservice, geen enkel reden om er niet te kopen

Scheepje45 26-03-2011

De website is zeer overzichtelijk. Daardoor kon ik makkelijk het product vinden. De Hoekzoeker C die ik besteld heb is een kado.
Toen ik mijn bestelling plaatste kon ik aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Op de betreffende bezorgdag kreeg ik een e-mail van de winkel dat ze mijn product vergeten waren te verzenden en boden mij een andere bezorgdag en tijdstip aan. Daardoor heb ik mijn product toch optijd bezorgd gekregen en ben ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken betreffende levering.
Ik ben dan ook zeer te spreken over de service van Cameraland.

Smcmdj 26-03-2011

Snelle levering flexibel in de afhandeling/ nalevering van producten.

193495_to09851294_X_hot_12395 25-03-2011

De bezorging krijgt een onvoldoende omdat deze niet is afgestemd op particulieren. Als je een 40uurige baan hebt is er alleen tegen betaling van het dubbele tarief een zaterdag afspraak te maken. slechts een dag van te voren meldt de verlader hoe laat hij ongeveer komt.
Gaarne TNT gebruiken. Misschien iets minder voor u, maar een stuk vriendelijker voor de ontvanger en bovendien meestal goedkoper. (5 euro ipv de 6 bij u)
En bij niet thuis kan ik het afhalen op het postkantoor

Verder alles prima.

ten Have 25-03-2011

Bestellen ging makkelijk, levering binnen een dag en prima status overzicht tussendoor.

Wil_1958 25-03-2011

De website is zeer logisch opgebouwd en artikelen zijn goed gedocumenteerd.
Afhalen in de winkel is ook prettig. Voldoende parkeer gelegenheid en snelle afhandeling.

SN fotografie 22-03-2011

Goede afhandeling van de bestelling, en een snelle levering!!

hszer0 22-03-2011

18 maart een alert gezet op dit product. Diezelfde avond nog een bericht gekregen dat het op voorraad was. Ik heb meteen de bestelling geplaatst. Kon makkelijk betalen via iDeal. Volgende dag zoals aangegeven tussen 11.30 en 14.30 bezorgd. In vergelijking met de andere aanbieders was deze een van de goedkoopste.

Zeer tevreden

pietwil 22-03-2011

Gewoon een goede webwinkel,snelle levering en word goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket bezorgd word.

RHF Pouwels 21-03-2011

Telefonisch de voorraad gecontroleerd, zeer vriendelijk te woord gestaan. Op donderdag besteld, op vrijdag bezorgd. Met name de tracking en tracing module was erg nuttig om bij tehouden wanneer de bestelling zou worden afgeleverd.

C. Timmer 21-03-2011

Vanaf de pagina voor mijn camcorder naar de accesoires gegaan en het daar aangeboden 30mm UV filter besteld evenals een mini-statief en een "ball-head". Bij levering zat een envelop met 10 euro en de mededeling dat statief en ballhead ook als een set geleverd kon worden en dan die 10 euro goedkoper uitkwam.
Het UV filter was op de website ten onrechte als 30mm gekwalificeerd. Na een telefoontje werd per post direct de juiste maat (37mm) opgestuurd en bij de betreffende accesoirepagina verdween de foute maat.
Kortom een zeer klantvriendelijke en snelle benadering die overigens ook in de "gewone" winkel gehanteerd wordt. Prima dus !!

HWJ van Dijk 21-03-2011

Op internet besteld en meteen betaald maar pas na circa 1 maand bezorgd zonder verdere toelichting en na 2x herinnering sturen

Arie Faessen 20-03-2011

5,7
Vrijdag 18 maart zou ik de bestelling geleverd krijgen tussen 8.00 en 18.00 uur.
De hele dag kijken waar de auto zich bevindt (navigatiesysteem van transporteur via computer) en dan plotseling om 18.45 uur rood kruis bij de auto met melding incomplete zending. Moest ik daarvoor de hele dag wachten om s’avonds te horen krijgen “zending incompleet “. Transporteur om 19.00 uur gebeld waar me beloofd werd dat de zending zaterdag geleverd zou worden tussen 13.00 en 18.00 uur. Inderdaad zaterdag werd om 13.00 uur de zending geleverd.
Dit was mijn eerste bestelling bij Cameraland en u zult wel begrijpen dat ik over deze gang van zaken zeer ontevreden ben.

sportpics 20-03-2011

7,3
Bij After Sales, heb ik helaas toch wat op aan te merken.
Ik had een Nikon F4 aan gekocht via de site,
En laten bezorgen, echter heb ik ken baar gemaakt, dat ik van de aan kom moest afzien, dat was geen probleem. Alleen het is deze week als nog aan gekomen. Waarschijnlijk klein foutje, maar toch.

Harry 0912 20-03-2011

Ben over alles super tevreden, het enige minpuntje vindt ik de te hoge bezorkosten.

Jan Sony a33 19-03-2011

prima service, uitstekende prijs.

whouven 19-03-2011

Duidelijke website en makkelijke bestelmogelijkheid. Doorgaans goed overzichtelijk. Alleen de voorraad is soms niet actueel maar het product wordt wel snel nageleverd.

wenjo13 16-03-2011

6,5
Ik vind het lastig om producten terug te vinden op de site van Cameraland, maar de service en levering zijn wel goed.

Fotofreek1946 16-03-2011

Bestelling is keurig op tijd afgeleverd. Na de bestelling werd ik gebeld dat er een aanbieding was waardoor ik nog goedkoper uit was ! Klasse !

B. de Jong Stedebroec 13-03-2011

Het bestellen op de website ging heel eenvoudig. De communicatie die hierna op volgde via de e-mail was duidelijk en ook bij het afleveren ging alles goed en volgens afspraak.

remco weterings 13-03-2011

cameraland is een prima bedrijf, snelle levering alleen een 7 want had wat problemen met hun koerier.

P.v.H. Digifotografie 11-03-2011

Snelle levering in goede staat.

H. Kreuwel 11-03-2011

Een perfecte verrekijker zoals ook uit recensies en test blijkt. Door Cameraland.nl op de afgesproken/zelf te kiezen dag geleverd. Levering was via de mail ook correct aangekondigd. Gekozen voor Cameraland i.v.m. de laagste prijs (in NL).

patrick1964 08-03-2011

7,3
Besteld product was op voorraad bij bestelling volgens de website. Na bestelling en bevestiging van betaling, hoor ik enkele dagen niets. Daarom stuur ik een mail om de stand van zaken te vragen. Het blijkt dat de lens niet op voorraad was en moest besteld worden. Normaal wordt de klant hierover ingelicht. Ze beloven hun best te doen en zouden me bij verzending inlichten. Ik was blij verrast dat de lens toch nog vlug werd geleverd, maar weer zonder verwittiging. Verder wel in heel goede staat ontvangen. Dus enkel wat ontgoocheld omdat ik juist bij hen had besteld omdat de lens op voorraad was en de website niet up-to-date was.

Ronald Hogenbirk 06-03-2011

Bestelling zou worden bezorgd, thuisgebleven ...... niemand gezien of gehoord. Nu dus wel betaald maar niets ontvangen!

b bergman 06-03-2011

Ik vind het een snelle levering, heb contact gehad met het personeel en werd zeer goed geholpen.

Nizno_o 06-03-2011

prima geleverd. Zelfs nog een vrijwel gedetailleerd hoe laat deze er zou zijn.

Frans.7 06-03-2011

Snelle reactie zowel via mail als telefoon. Aflevering soepel en snel. Antwoord op een mail werd (een beetje kort) telefonisch afgehandeld.

MiniMaggi 05-03-2011

Dit product was mijn eerste aankoop (Canoscan 5600F) via jullie site. Alleen maar positieve ervaringen:
- Duidelijke website, met voldoende informatie over het product.
- Product was op voorraad. Bij veel andere webshops was het product uitverkocht.
- Levertijd 1 dag. Lekker snel!
- De e-mail vermeldde zelfs tussen welke uren het pakket geleverd zou worden. Dat was prettig en de levertijd klopte ook.
- Het product bevalt zeer goed. Dit is vooral de verdienste van de leverancier, maar toch.

Fam. Volgers 05-03-2011

Alles is snel en goed gegaan. Wij vonden het prettig dat je op de dag van de levering, je kon volgen hoe laat je aankoop ongeveer wordt gebracht. Hierdoor hoef je niet een hele dagdeel thuis te blijven wachten.

Michel Maassen 04-03-2011

Alles gaat van een leien dakje, vooral de keuze van de afleveringstijd is geweldig. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van het traject van de bestelling en als laatste wordt ook nog eens (enkele uren voor de aflevering)het bezorgtijdstip preciezer aangegeven.

Jacques1967 01-03-2011

Mooie webpagina. Vriendelijke mensen aan de telefoon met goede en duidelijke informatie en vragen op je antwoorden. Goede en snelle aflevering van het product

christian masy 01-03-2011

snelle en correcte afhandeling; je krijgt zelf een mail waarin de uren waartussen geleverd zal worden in vermeld staan.

Eric88 28-02-2011

Ik kreeg het pakket goed thuis gestuurd, zeer veel reclame in de doos, ik heb geen idee waarom, dus direct in de prullenbak. Tevens word er steeds gevraagd om de website kieskeurig te willen invullen, zelfs op de factuur, en hierna nogmaals via een e-mail bericht.

Berkenbosch 28-02-2011

De afwerking is bij Camelaland perfect geregeld, heb hier al meerdere bestellingen gedaan.
Je kan zelfs nog opgeven op welke tijd [bij benadering] wordt afgeleverd op de volgende dag.

dkoel 28-02-2011

De website ziet er standaard uit, niet spannend. Qua functionaliteit is deze prima.

We hebben de mensen per telefoon bereikt, aangezien wij de prijzen dusdanig laag vonden dat we dat haast verdacht vonden.

Naar aanleiding van het telefoontje de bestelling gedaan en werd twee dagen na bestelling keurig geleverd.

Geen ervaring met de after sales. Over het algemeen is dat positief.

Imre 28-02-2011

Je kunt gemakkelijk bestellen via de website van cameraland. Daarnaast hebben ze veel kennis in huis over de producten die ze verkopen en geven graag advies. De levering van het product is goed en tijdig.

phoogenboezem 27-02-2011

Zondag besteld, maandag betaald (problemen bij Ideal) en pas donderdag (!) geleverd gekregen. Dus ruimschoots later dan 'de volgende werkdag'...

Jan Staallekker 27-02-2011

Prima service en contact erg klantgericht en miet heldere adviezen

J van Ikelen 26-02-2011

Prima site, snelle levering en alles conform afspraak.

Hans van Dorp 26-02-2011

zeer goed geholpen door de telefoon en zeer snelle afhandeling via de site