Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Paul 65 09-05-2011

Geweldig hoe een camera al minder dan 24 uur later al werd afgeleverd. Ik werd per mail geïnformeerd hoe laat de pakketservice zou komen en kreeg een paar uur voor aflevering een sms met daarin de exacte levertijd. Hulde.
De kwaliteit van onze tweedehands camera is perfect en hij oogt als nieuw.

A1970 08-05-2011

Alles perfect geregeld. Goed track en trace systeem. Complimenten!

John F1960 07-05-2011

Keurig en snel afgeleverd.
Beter kan niet!!!!

Amateurfotograaf M. 07-05-2011

Het aantal foto's van de fototas is 1. Dit is zeer gering, waardoor je niet kunt zien wat de mogelijkheden zijn. Hiervoor moest ik een andere site raadplegen.
De fototas werd op mijn verzoek op woensdag afgeleverd. De order en het tijdstip van afleveren kon worden gevolgd.
Op de dag van aflevering zag ik op het internet een fototas van hetzelfde merk, die een handigere indeling had. Deze fototas stond niet op de site van Cameraland. Ik heb toen een mail verzonden aan Cameraland met het verzoek de door mij bestelde tas om te ruilen voor het nieuwe model van 2011. Ik kreeg echter als antwoord dat Cameraland dit nieuwe model nog niet in collectie had. Ik kreeg helaas niet de aanbieding om een tegoedbon te krijgen voor het nieuwe model.

gervandenbeuken 07-05-2011

Perfecte service en levering.
Ook antwoord op vragen per telefoon trefzeker.
Prijs is erg gunstig.
Zal jullie bedrijf aan andere liefhebbers zeker aanbevelen.

Remko vd M 07-05-2011

Precies volgens verwachting ! Goede service mbt status van de levering, nette verpakking, heldere factuur. Ik kom zeker nog een keer terug.

smc van der veer 07-05-2011

goede service ik krijg nog wat onderdelen die kapot waren maar verders prima zaak. Ik zou het wel fijn vinden als de bezorgkosten niet berekend zouden worden.

robls 07-05-2011

Twee eyecups besteld en één geleverd. Maar weet dat ik de winkel makkelijk kan bellen en probleem snel wordt opgelost. Prima winkel

M.G. Vonk 06-05-2011

geweldig aardige verkopers, behulpzaam en to the point. aanrader voor iedereen!!!

harrie 66 06-05-2011

bestelling + levering korrekt verlopen

Math Bovens 04-05-2011

Ondanks het om een occasion ging deze was prima verzorgd binnen 2 dagen werd het bestelde in goede staat afgeleverd.
Van de levering werd ik door mail goed op de hoogte gehouden wat de status was en wanneer de levering plaats vond.
Ik had me al gemeld om de nieuwsbrief te ontvangen zodat ik op de hoogte gehouden wordt van de nieuwtjes en deze ziet er zeer verzorgd uit met duidelijke uitleg.
Zal in de toekomst zeker gebruik maken van hun diensten.

boekbesteller 28-04-2011

9 e-mails ontvangen als je 1 boekje besteld is echt teveel van het goede. Ook het verpakkingsmateriaal ziet er rommelig uit en de zending had (goedkoper) door de brievenbus gekund ipv via een koerier als het wordt verpakt zoals Bol.com dat doet.

MJM1968 25-04-2011

fijne overzichtelijke website en goede telefonische bereikbaarheid. producten worden mits voor 1600 uur besteld en voorradig de volgende dag al thuis geleverd!

p959 25-04-2011

Een belletje over de status van een artikel. Er werd gelijk naar gekeken èn gezocht en gereserveerd.
Donderdag gebeld vrijdag binnen.
Dit is klantvriendelijkheid ten top!

bosch04 24-04-2011

Snelle levering, na vragen via telefoon.

naamDvO 23-04-2011

Snelle levering, goed info over tijdstip levering. goede prijs.

Foeke Kuik 23-04-2011

Goede service bij vragen, bijna tot op de minuut te tracken wanneer de levering zal plaatsvinden.

Anna Hartmans 22-04-2011

hele snelle levering, Verder was de site ook duidelijk.

Peter Demarteau 22-04-2011

Bestelling, betaling en het regelen voor de aflevering geschiedt super. Het zou alleen ook mogelijk moeten zijn om het pakket bij buren te kunnen af laten leveren.

Dijkjes2 22-04-2011

Prima website, Track&Trace levering uitstekend. Koerier tot aan de voordeur te volgen, dus je weet precies wanneer afgeleverd wordt.

armaas 19-04-2011

Bestelde tasje was niet op voorraad. Er is een alternatief aangeboden wat niet helemaal goed past. Beetje jammer.

Rest zeer tevreden.

patrick 2011 18-04-2011

ruime keuze, goede prijzen
spijtig dat uit België on line betaling niet mogelijk is - dus voor levering moet men wachten op de bevestiging van betaling

AnvdN 18-04-2011

Netjes verpakt en de koerier sms-te keurig hoe laat hij er zou zijn.

WDvH62 17-04-2011

goed overzicht website
goede afhandeling bestelling na betaling
(vooral de daadwerkelijke levering)

F.Kooij 17-04-2011

Eerst geinformeerd via helpdesk en werd direct geholpen. Men nam de moeite om het product op aanwezigheid te controleren. Direct besteld via website, betaald met iDeal en de volgende dag in huis. Voor service staan ze voor je klaar en je bestelling is er de volgende dag (en track en trace via code). Helemaal top!

Gerard Saarberg 16-04-2011

Dinsdag om 16.00 uur besteld en bezorgd de volgende dag 's ochtens om 09.15 uur. Grote klasse !!!!

Karelappel16 10-04-2011

Goed overzicht op de website.
Prima nakomen van de gemaakte afspraken.
Levering is goed verzorgd.

Cwille 10-04-2011

Supersnelle service! Nette bezorging.

Frank Peters 08-04-2011

snelle levering en sms hoe laat bezorging plaats vond. Keurig

xzi 08-04-2011

De gevonden producten waren op voorraad en snel uitgeleverd.

TrickyRicky 06-04-2011

Goede communicatie. Enkel problemen bij levering. Ik had bijbetaald om in voormiddag te leveren. Tijdens afgesproken periode uiteraard thuis gebleven maar geen bel gehoord en kaartje niet thuis in de bus gevonden.. gelukkig via chat van koerierbedrijf snel een nieuwe levering kunnen regelen maar wel een verloren voormiddag..

1952Nico 04-04-2011

We hadden al goede ervaringen met de winkel, maar ook dit de aankoop via de webshop is ons uitstekend bevallen. Vooral de mogelijkheid aan te kunnen geven wanneer de bestelling afgeleverd moet worden.

Nega 04-04-2011

In één woord geweldig.
Snel, accuraat.

dessel 04-04-2011

Na bestelling te hebben ontvangen, bleek dit het verkeerde product te zijn. Na telefonische melding werd de juiste lens de volgende dag alsnog omgeruild.

prima opgelost dus.

Wel vindt ik de productinformatie om de site erg beperkt.

Verder alles duidelijk, inclusief het bestelsysteem.

Frans Middelman 03-04-2011

Het cameratasje zat er niet bij, wat u overigens onmiddellijk gecorrigeerd hebt

robert526 03-04-2011

Ik bestel vanwege mijn werk per jaar veel fotoapparatuur. Cameraland onderscheidt zich van andere shops door de goede After Sales / klantenservice. Goed bereikbaar per telefoon, alles is te bespreken (technische info, prijs, retour, kapotte spullen), ze denken met je mee en zijn stuk voor stuk ook foto-freaks.

T. van Hattum 02-04-2011

7,3
Ze hadden hem niet op voorraad maar toen ik belde waar het bleef bleek het al die week binnen gekomen te zijn. Toen wel gelijk op de post gedaan en snel in huis. Overigens hebben ze wel gebeld om te melden dat ze hem niet op voorraad hadden, dat was dan wel weer netjes.

tdieltie 02-04-2011

Het artikel dat ik bestelde, moest eerst nog besteld worden. Het duurde echter niet lang voor het binnen kwam en dan werd de levering van het pakket aangekondigd en correct geleverd. Zeer goede service.

MarcK1974 01-04-2011

Snelle levering. Super goede track and trace. Zal vaker wat bestellen

2011-tienes 29-03-2011

Zeer tevreden over het voortraject en de levering van de order!

Ramin87 29-03-2011

producten van top kwaliteit, levering was snel en op afspraak.

ben er blij mee zal er ook in de toekomst bestellen.

A1963 28-03-2011

Uitstekend! Kom er graag weer voor nog aan te schaffen lenzen.

Wolsos 27-03-2011

Lenskap miste in de verpakking en werd snel naverzonden.

Paul van Sonsbeek 27-03-2011

Altijd netjes en klantvriendelijk te woord gestaan, veel kennis en zeer goede aftersalesservice, geen enkel reden om er niet te kopen

Scheepje45 26-03-2011

De website is zeer overzichtelijk. Daardoor kon ik makkelijk het product vinden. De Hoekzoeker C die ik besteld heb is een kado.
Toen ik mijn bestelling plaatste kon ik aangeven wanneer ik het product wilde ontvangen. Op de betreffende bezorgdag kreeg ik een e-mail van de winkel dat ze mijn product vergeten waren te verzenden en boden mij een andere bezorgdag en tijdstip aan. Daardoor heb ik mijn product toch optijd bezorgd gekregen en ben ik goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken betreffende levering.
Ik ben dan ook zeer te spreken over de service van Cameraland.

Smcmdj 26-03-2011

Snelle levering flexibel in de afhandeling/ nalevering van producten.

193495_to09851294_X_hot_12395 25-03-2011

De bezorging krijgt een onvoldoende omdat deze niet is afgestemd op particulieren. Als je een 40uurige baan hebt is er alleen tegen betaling van het dubbele tarief een zaterdag afspraak te maken. slechts een dag van te voren meldt de verlader hoe laat hij ongeveer komt.
Gaarne TNT gebruiken. Misschien iets minder voor u, maar een stuk vriendelijker voor de ontvanger en bovendien meestal goedkoper. (5 euro ipv de 6 bij u)
En bij niet thuis kan ik het afhalen op het postkantoor

Verder alles prima.

ten Have 25-03-2011

Bestellen ging makkelijk, levering binnen een dag en prima status overzicht tussendoor.

Wil_1958 25-03-2011

De website is zeer logisch opgebouwd en artikelen zijn goed gedocumenteerd.
Afhalen in de winkel is ook prettig. Voldoende parkeer gelegenheid en snelle afhandeling.

SN fotografie 22-03-2011

Goede afhandeling van de bestelling, en een snelle levering!!