Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

jacqenpiet 07-01-2011

Na bestelling te hebben geplaatst kreeg ik gelijk de email met bevestiging en de verwachte tijdsduur.
Enige dagen later ontving ik de email dat het artikel was gearriveerd en verstuurd en inderdaad kreeg ik de dag later het pakje. Helemaal goed.

Jose Swelsen 07-01-2011

goedem levering, goed overleg, goed verpakt

aaldrik de vires 07-01-2011

prima telelens, goede prijs, snelle levering.
ook begeleiding tussen afsturen en ontvangen is prima.
Een aanrader en als ik weer iets nodig ben is het zeker weer bij Cameraland

Annemieke13 07-01-2011

We zijn meer dan tevreden over cameraland! Er was wat onduidelijkheid over een levering, maar dat was binnen no-time opgelost. We hadden zelfs nog keuze uit diverse oplossingen!
Hulde!

mipo72 07-01-2011

Super snelle levering waarvoor bedankt.
Netjes verpakt waardoor de lens goed beschermd was.
Keurig op tijd bezorgd confirm de gegevens die je krijgt van het koeriersbedrijf.

sjeeske 06-01-2011

Super afhandeling van spullen die niet voorradig waren.
Cameraland is zeer klantvriendelijk!!!.
Ondanks de feestdagen en spullen die niet voorradig waren hebben ze alles in het werk gesteld om me de bestelde spullen op tijd te leveren.
En het is gelukt!!!.

veal and fish 05-01-2011

Gemakkelijk toegankelijke website en een zeer snelle correcte levering: zo hoort zaken doen via internet te zijn!

prioritaire 04-01-2011

7,3
prettig dat op tijd een tijdaanduiding voor de bezorging werd gestuurd (en dat we konden kiezen welke dag paste).

aaldrik de Vries 04-01-2011

prima lens voor een goede prijs.
Na betaling zeer snelle levering.

dstiebral 03-01-2011

Snelle afhandeling van mijn bestelling, mogelijkheid om met iDeal te betalen, perfecte kurierdienst. Ik ben zeer tevreden.

Jo99841 02-01-2011

Goede, overzichtelijke webwinkel met een heel klantvriendelijke betaal-en leveringsmentaliteit.

Direct geholpen na mailcontact.

Ruud Gras 02-01-2011

Op een van de kerstdagen heb ik zowel een camera als een statief en een losse lenskap besteld. De bevestiging kwam meteen. Op december is de camera verstuurd, die op 27 december keurig werd afgeleverd op mijn huisadres. Bij de bevestiging was al doorgegeven dat de lenskap niet op voorraad was. Tot mijn verrassing was het statief niet meegeleverd. Na telefonisch overleg met de logistieke afdeling van Cameraland.nl is dat direct gecorrigeerd. En weer een dagje later waren zowel het statief als de lensdop geleverd. Binnen een week dus de bestelling binnen en dat onder extreme weersomstandigheden en in de vakantietijd. De spullen waren prima verpakt, dus alles is perfect aangekomen.

j.dekreek 02-01-2011

Bij het aanmelden/inloggen (als klant) vond ik het nogal moeizaam gaan (moest dit een aantal keren herhalen voor ik "erdoor kwam")
Verder lijkt me het menu voor het opgeven van de naam voor verwarring zorgen. Zo staat bij mijn naam 2 x Dhr t.w. 1 x omdat ik nu eenmaal een man ben (op zich goed), maar voor mijn voornaam komt ook "Dhr." te staan (terwijl dat J. of Jan is). Pogingen om alsnog de juiste invulling te geven leverde niets op. Bij die correctiepogingen klopte ineens weer mijn wachtwoord niet. Uiteindelijk heb ik dat maar zo gelaten en u ziet nu "Dhr.Dhr. de Kreek" Beetje raar !
Misschien kan daat toch even naar gekeken worden.

Telfonisch heb ik geprobeerd dit recht te zetten, maar o.a. dat keuzemenu vind ik (altijd) een crime en toen bleek er ook een lange wachttijd te zijn.
Ik heb toen alsnog gemaild en dat ging in elk geval sneller. Die lange wachttijd zou evenwel door de kerstdrukte gekomen zijn, dus daar heb ik wel begrip voor. Maar lastig was het welk even.
De levering met de bijbehorende info (van het traject) vond ik buitengewoon goed ook al door de telefonische informatieverstrekking door de koerier !

Deze bestelling was mijn 1e bij Cameraland maar ondanks de hierboven genoemde euvels (zie ik ook als eigen beginnersfouten) ben ik positief over de gang van zaken. Dus dit is zeker niet de laatste bestelling.

P. Verloop- de Jong 02-01-2011

Om 16.00 uur besteld en de volgende dag 'smorgens al ontvangen.

dtbfoto 02-01-2011

Voor het eerst zo'n grote aankoop via internet gedaan.
Zeer snelle en accurate afhandeling.
Alles was erg goed verpakt.
Ook de bezorging was erg snel; volgens de track en trace zou de koerier er over een half uur zijn, toen hij al voor de deur stond !
Al met al een aanrader !

lisfse 02-01-2011

Goede website, correcte afhandeling en vlotte levering

libra50 02-01-2011

Mijn bestelling werd ontzettend snel geleverd en ik werd constant op de hoogte gehouden over de status.....

Hans Robbers 02-01-2011

Snelle en correcte levering tegen een concurrerende prijsstelling. Met deze leverancier is het prettig zaken doen.

Michaelvanbeelen 01-01-2011

Vakbekwame mensen die weten wat ze verkopen!
Goede adviezen gekregen en ben altijd met een goed gevoel de deur uit gegaan.

De geschikte winkel/webshop voor iedere fotograaf!

henkvannieuwenhuizen 01-01-2011

De website is op enkele kleine dingen na zeer overzichtelijk en verstrekt goede informatie.
En dan bedoel ik het deel over Panasonic camera's en toebehoren.
De bereikbaarheid is ook snel en je kunt gemakkelijk van het ene onderdeel naar het andere.
De bestelling en levering zijn goed verlopen op tijd en volgens afspraak.
After sales deel: ik heb tijdens de aankoop 1 a 2 emails verzonden met mededelingen en een opmerking over het deel van Panasonic. Ik vind dat de Lumix G serie best een eigen blokje mag hebben net als Canon,Olympus,Sony en Samsung. Ondanks alle lovende reviews over de Panasonic G1 en nu de G2 serie lijkt dat een ondergeschoven kindje te blijven, terwijl Panasonic en Olympus de eerste waren met het Micro Four Tirth systeem, wat een zeer goede toekomst tegemoet gaat.
Alleen andere merken gaan zogenaamd met het systeem aan de haal als of zij het bedacht hebben.

Tot zover mijn mening, ik vindt het allen jammer dat de reactie op mijn E-mail aan de trage kant is.
Zorg dat het bedrijf mook bij dit onderdeel goed gaat scoren t.o.v. andere instellingen die heel laat of helemaal niet reageren dan kan dat in een nadeel omslaan. Dat verdient het bedrijf niet.

Henk 12 01-01-2011

Product is keurig op tijd afgeleverd. Jammer is dat op de website niet alle lettertypen goed werden weergegeven. De site zou overzichtelijker kunnen. Aandachtspunt is voor mij wel de algemene voorwaarden. De leverancier behoudt het recht voor om een product dat niet aanwezig is alsnog binnen 30 dagen te leveren. Dit vind ik niet prettig als wordt aangegegen op de site dat een product aanwezig is en ik het dus ook snel verwacht. Ik heb dan ook besteld met de opmerking dat als niet binnen 4 dagen uitgeleverd zou worden de koop komt te vervallen.

henkdejong 01-01-2011

Het enige probleem dat optrad was dat er voorraad in de website werd opgegeven die er niet was. De enige camera was gereserveerd. Dan ga je onverrichter zake terug naar huis. Het vervolgtraject, waarbij de reservering onterecht bleek, de terugkoppeling en de oplossing in het alsnog opsturen van de camera verliep uitstekend. NB. Het aantal beschikbare accessoires per model zou wel wat uitgebreider kunnen. Bijv. beschikbare voorzetlensen, video kabel etc.

Evert Veldhuis 31-12-2010

Bestelling via website gedaan. Ging uitstekend. Levering ook vlot gedaan: de volgende dag, zoals beloofd.
De bijpassende Omnibounce was echter niet van het merk Omnibounce maar een Flash-bounce van het merk 405 photogear, terwijl op de site vermeld staat: "Canon Speedlite 580 EX II Nederlands incl. bijpassende Omnibounce". Ik kreeg wel de goede flitser, maar niet het juiste merk Sto-Fen (Omnibounce). Vandaar de 9 en géén 10.

Wat ook tof was, ik kreeg een waardebon waarmee de volgende bestelling via de website zonder verzendkosten komt.

De prijs was € 369,-- voor de 580 EX II met de Flash-bounce: strakke prijs!

Naam Loos 31-12-2010

als eens eerder in de winkel in alkmaar iets gekocht. was daar al erg tevreden over het kundige advies. nu via de webshop iets besteld en ook daar erg blij mee. de bestelling liep voorbeeldig en wat ook heel fijn is, is dat er een voorkeur voor dag en tijdstip van levering gekozen kan worden. de avond voor levering we zelf die raming nog fijner gesteld door een mailtje van de transporteur. top!

mirrie66 31-12-2010

snelle levering en goede service. beugel zat niet bij de fotolijst, even gebeld en lag een dag later op de mat.

kwouk1 31-12-2010

snel, soepel, traceerbaar, concurrerende prijs, en uitstekende aflevering aan huis

sandenvander 31-12-2010

geen enkel probleem met de bestelling, betaling en levering, alles zoals je het zelf wilt.

Chris bolwoud 31-12-2010

Snel, simpel en betrouwbaar

Guus 300 31-12-2010

Perfecte service! Ik had in eerste instantie een verkeerd artikel besteld, maar deze kon zonder problemen retour worden gegeven aan de vervoerder. Zeer snelle levering, vandaag besteld, morgen in huis.
Top!

Nick3336 31-12-2010

Prima produkt, zeer snelle levering en vooral ook goede info aangaande tijd van levering. (zelfs te volgen via googlemaps)

caroline bijl 31-12-2010

prima levering. vooral het feit dat je goed kunt volgen hoe laat de levering ongeveer is. ook de snelheid is meer dan goed.
website is wat minder overzichtelijk. veel onnodige plaatjes. bijv. de diverse kleuren achtergrondrollen. kun je ook dmv aanklikken doen ipv steeds een nieuw plaatje waardoor je eindeloos moet scrollen

scheepsspotter 31-12-2010

Na een zoektocht naar een zoomlens voor mijn aangeschafte Pentax kwam ik op deze site terecht.
Deze duidelijke site met faire prijzen had de door mij gewilde object.
Na het aanmaken van een account in weinig stappen dit objectief besteld.
Netjes was er een mail over de gang van zaken wat leveren betreft.
Met een track & trace nummer kon ik de bestelling volgen.
Deze kwam een dag later netjes verpakt bij ons aan.
Een mooe snelle service die ik allen kan aanraden.

Frits2000 31-12-2010

Zeer snelle en correcte afhandeling van de bestelling.

cschupp 30-12-2010

Prima service: zeer snelle levering + voor een product dat niet meer leverbaar was (Canon lens) hebben zij telefonisch alternatieven voorgesteld en prompt geleverd + een tegoed dat ik had werd meegegeven met de levering!

M van Riel 29-12-2010

Canon EOS 1000d gekocht in combinatie met de 55-250 IS.Cameraland reageerde snel op een mail met daarin wat vragen omtrend het artikel. Website is overzichtelijk. Dag van levering netjes een mailtje mer daarin de verwachte tijd dat de koerier zou komen. Deze is via een speciale website ook middels GPS te volgen. Pakket was erg netjes en stevig verpakt.Zou er zo weer iets bestellen.

Klaas Schippers 29-12-2010

Goede site en bereikbaarheid. Laagste prijs en vlotte levering. In 1e instantie (nog) geen ervaring met after sales. Tijdens vakantie in Australie bleek de kijker onbruikbaar door defecte lens. Na vakantie werd de kijker binnen een week onder garantie door Camerland vervangen.

Quaterback 29-12-2010

Snelle afwikkeling. Helpdesk reageert vrijwel direct via mail of telefoon. Als product tijdelijk is uitverkocht wordt er een alternatief aangeboden met korting.

alangeler 28-12-2010

Overzichtelijke, heldere website met professionele uitstraling. Vlotte werking in het bestelproces. Goed proces tbv aanmaken account en beheer eigen gegevens.

Positief verrast over mogelijkheden van tracking en tracing en de updates over levering en aflevertijdstip.

Kom zeker bij jullie terug en zal jullie aanbevelen!

joost duppen 28-12-2010

n.a.v. website gebeld om te vragen of artikel voldoende voorradig is. Telefoon werd snel opgenomen, vriendelijk medewerker. Het gevoel was direkt goed en je merkte dat hier de tijd voor je word genomen. Iets waar ze in veel fotowinkels nog van kunnen leren.

oldveld 27-12-2010

7,3
Bestelling ging zeer snel en is netjes afgeleverd.

asterren 27-12-2010

goede,overzichtelijke website met de juiste informatie en snelle levering.

sopi 27-12-2010

Prettige website, makkelijk bestellen voor 17.00 uur besteld en inderdaad de volgende dag thuis. Het volgen van je pakketje lukt (nog) niet via je account. Even een belletje en ze vertellen je precies in welke straat de bezorger op dat moment is.

Ellen_1975 27-12-2010

Zeer snelle afhandeling, goede voorraadindicatie.

DaBit 27-12-2010

Donderdagmiddag via de tweakers.net pricewatch op de site van Cameraland aangekomen. Daar de bestelling geplaatst, en via iDeal afgerekend.

Amper 24 uur later arriveerde het pakketje. Daar zat in wat erin zou moeten zitten en het werkte, dus met aftersales geen ervaring.

wicha 26-12-2010

ben helemaal tevreden over de werkwijze van het bedrijf
had via de site een flits besteld , deze bleek niet meer voorradig achteraf en heb een andere gekregen zonder moeite , vandaag besteld morgen geleverd . perfect gewoon !!!

Bart N. 25-12-2010

Keurig verpakt en zeer snel geleverd.

Maria Es 24-12-2010

Aangezien ik pas a.s. maandag terug naar Berlijn reis en mijn camera niet bij mij heb, kan ik -nog- niet beoordelen of het geleverde het juiste is, maar over de afhandeling van de bestelling en de klantvriendelijkheid kan ik alleen maar meer dan tevreden zijn! Een welhaast ongekende luxe in deze tijd van haast en ongeïnteresseerdheid. Wat ik wel een punt vind en minder klantvriendelijk is de bonus van 6 euro die na een eerste bestelling uitgekeerd wordt en binnen een vrij korte periode besteed moet worden. Laat of een faire prijs voor een bestelling betalen, of verleng de periode van inlossen. Nu word je ontmoedigd omdat je het idee krijgt dat je iet mis loopt als je niet op tijd bent,
terwijl je wel wilt blijven bestellen alleen niet zo snel. Gratis bezorgen boven een bepaald bedrag is ook een goede optie en levert werkelijk iets op voor beide partijen.

Daan Hoogendoorn 24-12-2010

Makkelijk te vinden, felefonisch goed bereikbaar, klantvriendelijk en duidelijk, stipt en betrouwbaar.

darknes 23-12-2010

nl bedrijf en ik woon in België. 's-morgens via internet besteld de volgende middag bezorgd in België. dit ondanks de zeer winterse omstandigheden in Belgisch Limburg. TOP!! kunnen andere bedrijven een voorbeeld aan nemen!!

Elka0099 23-12-2010

Winkel personeel neemt echt de tijd voor je als je vragen hebt tot betrekking van je bestelling.
Het afleveren van je bestelling door dynalogic kan soms wat dagen in beslag nemen omdat kleine bestellingen die door de brievenbus kunnen niet van de winkel door de brievenbus mogen.
Ik kom graag terug om nog eens wat te kopen bij cameraland.