Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 871 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Tjerk van Dijk 14-02-2011

Ik ben supertevreden over jullie! Ik had aangegeven dat ik graag op de hoogte gehouden wilde worden over de sigma 150-500mm-lens (want die zou pas over een paar weken weer binnen komen). Twee dagen later kreeg ik bericht dat hij al weer op voorraad was. En gelukkig is dat bij jullie ook echt op voorraad en niet -zoals bij veel andere bedrijven- bij de leverancier in het buitenland; vervelende tegenvallende lokkertjes zijn dat op een website; bij jullie dus niet! Omdat ik het 's avonds pas zag en toen ook kon bestellen, moest ik even een dag langer wachten, maar twee dagen na bestelling had ik de lens daadwerkelijk binnen. 's Ochtends vroeg kreeg ik meteen al een melding van een wat nauwkeuriger tijdstip waarop de lens bezorgd zou worden. Via de website kon ik uitstekend volgen waar de bezorger zich bevond. En exact binnen de aangegeven tijd stond de bezorger voor mijn deur. Zeer hartelijk bedankt voor deze uitstekende afhandeling!!!

naam6060 12-02-2011

Heb per telefoon bestelt, mensen aan de lijn zeer vriendelijk. Per post geleverd, prima.
Tegoedsbon oid, eerst gezien NADAT de bestelling opgegeven was. Helaas alleen betaling mogelijk vanuit Nederland, niet mogeiojk per credtikaart. Jammer!

Beentjes60 11-02-2011

Snelle reactie via de mail. Prima geholpen in de winkel

vandijkc 11-02-2011

Goede overzichtelijke en bereikbare website.
Goede melding dat het bestelde product afgestuurd is en wanneer (datum en tijd) afgeleverd wordt.

RolandV 11-02-2011

Deskundig advies, men bood mij een HDC-SDT750 aan voor de prijs van een HDC-SD700. Snelle levering, prettig is dat je op de dag van levering de vrachtwagen kan tracken. Bestelling kwam keurig aan.

Dagmar80 11-02-2011

De levering was erg goed en snel, 's middags besteld en meteen de volgende ochtend al de complete set in huis. Ik kreeg ook netjes mails over de verwachte aankomsttijd.

Wat ik wel miste bij mijn set is een goede gebruiksaanwijzing, als je niet zo technisch bent is dat wel handig. Verder mooie set, ik ben er erg blij mee!

H Lugard 09-02-2011

Ik had een groot probleem dat het niet mogelijk bleek om via internet te kunne betalen. Wat ik ook probeerde via de website. Vervolgens goed geholpen door uw medewerker Mike. Hij garandeerde mij echter dat mijn bestelling, op donderdag geplaatst en betaald, op zaterdag zou worden geleverd. Dit was belangrijk omdat het een verjaardags cadeau betrof. Hij heeft mij niet meer laten weten dat deze toezegging achteraf blijkbaar toch niet mogelijk was. Bij mijn navraag op zaterdag waarom ik nog niets ontvangen had heeft een collega van Mike mij goed geinformeerd en mij terug gebeld. Vandaar mijn beoordeling dat after sales goed was.

Matty Tans 08-02-2011

Mijn besteling is super goed verlopen bij Cameraland en ben zeer tevreden over Cameraland .
Ik had de camera besteld op zondagavond de Sony HDR-CX305.Maandag voormiddag kreeg ik telefoon dat de Camera helaas niet meer voorradig was, er werd mij gevraagd als ik akkoord was een weekje langer te wachten,geen probleem voor mij.Nu was ik nog even gaan kijken op de site en merkte gelijk op dat de prijzen van de camera's waren gedaald.Ik gelijk gebeld naar Cameraland als het kon om het duurdere type camera van de Sony HDR-CX350VE niet kon krijgen
mits bij betaling en dat was geen enkel probleem voor Cameraland ik ben heel tevreden van deze webwinkel .
En ga zeker als ik nog dingen nodig heb voor mijn Sony weer kopen bij Cameraland een aanrader .100% tevreden

caramba76 07-02-2011

Alles is keurig geregeld, order compleet en op tijd geleverd. Echt TOP !

Lesly Keizer 07-02-2011

Goede website en snelle levering Maar jammer dat er niet bekend is dat Sigma 20mm 1.8 een problleem heeft waardoor Nikon D7000 het niet herkend dus onbruikbaar is.
gelukkig wel voor mijn Nikon D300

henniepolak 07-02-2011

Goede prijs voor mijn Sigma 10-20 lens en daarnaast ook nog eens een erg goede en snelle levering. Ben zeer tevreden!

Iso H. 06-02-2011

Voor mij was dit de eerste bestelling op de online shop van Cameraland.
Mijn bestelling was geplaats op 1 februari. Dezelfde dag heb ik een bevestiging en factuur van de bestelling gekregen.
Hierop stond alles duidelijk vermeld gaande van de aard van het artikel, bestellingsdatum, prijs incl. verzendkosten en wat niet onbelangrijk is de juiste gegevens voor de betalingsoverdracht (in mijn geval via bankoverschrijving). Een goede service en snelle correspondentie! Misschien het enige minpuntje aan de online shop is dat er geen zoekfunctie is voorzien om snel een artikel op te zoeken, maar dit was dan voor mij ook het enige.

De volgende dag (2 februari) werd mij een mail toegezonden van het koerierbedrijf (Dynalogic) met de vermelding dat het pakket op 3 februari afgeleverd zou worden. In de mail is een link bijgevoegd (track&trace) waarmee je het volledige traject (tot op elk uur van vertrek tot aankomst, zo hoef je niet de hele dag thuis te blijven) uw pakket kan volgen via Google Earth.
Dit is zeer handig als je over een mobiel met internetverbinding beschikt.

Op 3 februari is mijn pakket afgeleverd.

Een tevreden klant.

jokan 06-02-2011

eerste keer wat besteld.Zeer snelle levering.
En een mooie website.

Drieske01 05-02-2011

Makkelijke bestelling, prima informatie over tijdstip levering. Stipte levering. Prijsstelling kan wel iets scherper!

Frank_R 05-02-2011

5,2
Bestelling ging vlot. Afhandeling en levering helemaal niet. Lang wachten op reactie op emails + fout met leverdienst.

Joost Guntenaar 05-02-2011

snel en duidelijk ook aan de telefoon

lepinsec 05-02-2011

Dinsdag-middag besteld en betaald Woensdag-middag

bezorgd

R. Schoemaker 04-02-2011

Deze winjkel was de enige die kon leveren. In twee dagen had ik gekozen, via bank vooruitbetaald en was het product bij mij thuis afgeleverd.
prima, zoals je het graag wilt bij webwinkelen.

v.Egmond J 04-02-2011

Ik heb div. keren contact gehad via de telefoon en ben erg netjes geholpen.

miwwim 04-02-2011

Wist wat ik moest bestellen en was snel te vinden, en snel geleverd.

Beata1 04-02-2011

Great service, telephone consultation was very good, item delivered exactly on the requested day, great information on the delivery terms, tracking system.
Overall: perfect!!!

jackson05 04-02-2011

De printer moet ik nog proberen, maar het is praktisch om een afleverdatum (volgende dag) aan te kunnen geven, zeker als je dan een bericht krijg met het dagdeel waarop bezorgd gaat worden. Als de (scherp geprijsde) printer net zo goed bevalt, blijft Cameraland in beeld.

Elbee 01-02-2011

Omdat het filter, dat ik besteld had, niet op voorraad was bood Cameraland mij een duurder (en beter) filter aan tegen de prijs die ik betaald had. Een zeer door mij gewaardeerd gebaar, omdat ik het filter al snel nodig had

J.Smid 01-02-2011

Graag een volgende keer een handleiding meesturen (instellen lens)
en een reinigingsdoekje
Verder goede en snelle service tegen een gunstige prijs

DickBoet 01-02-2011

Ik heb voor het eerst, maar zeker niet voor het laatst, bij cameraland.nl iets gekocht. Vooral de goedkope tarieven (de volledige terugkoppeling) en het zelf bepalen wanneer iets geleverd wordt vind ik uniek in Nederland! Dus wat mij betreft echt een aanrader!

Rijndert 01-02-2011

Prima service en overzichtelijke site! Je kunt zelfs kiezen wanneer jij wilt dat de bestelling geleverd wordt. Al snel krijg je een bevestiging met leverdatum en verwachte tijd (waarop overigens geen rechten aan ontleend kunnen worden).
Service is goed, ik zou er de volgende keer weer een artikel bestellen.
Leuke bijkomstigheid is dat je na het plaatsen van de bestelling een actiecode krijgt, die je kunt gebruiken om de volgende bestelling gratis te laten verzenden.

san1930 01-02-2011

bestelling eerst vrijdag toen zaterdag en toen op dinsdag omdat het niet op voorraad was dit moeten ze duidelijker aangeven op de site dan kan je het ergens anders bestellen. Veel webwinkels geven niet aan of iets op voorraad is alleen als de order betaald is zie je dat het niet op voorraad is.

bartjasss 01-02-2011

Makkel te vinden product op de site met goede informatie en fijne extra opties.
Zeer goede prijs en mooie site presentatie.
Kon aangeven wanneer het bezorgd moest worden.
Ik had aangegeven meteen de dag erna (had om 10 voor 5 besteld).
Werd meteen erna gebeld dat het product in het magazijn lag en of ze het een andere dag mochten brengen.
Vond dit geen enkel probleem.
Had het product na 1 dag wachten binnen.
Zo snel is nog nooit iets bij ons bezorgd.
prima ga zo door want bestel zo weer iets.

D7000-fan 01-02-2011

Het bestellen ging supermakkelijk, advies vanuit Cameraland was ook prima. Wat ik vooral een pre vond, is het feit dat het versturen middels een koerier gaat waarbij je zelf een afspraak voor een dagdeel kunt maken. De koerier kun je de betreffende dag zelfs volgen, zodat je een goed idee hebt van het tijdstip dat deze aankomt, SUPER!

Kwa bereikbaarheid is mijn oordeel gebaseerd op 1 keer bellen, dwz ik heb gedurende een langere periode (een aantal uren) geprobeerd te bellen om wat te vragen, maar kreeg telkens in gesprek. Dit kan natuurlijk eenmalig zijn geweest.
Toen ik eenmaal iemand aan de telefoon had ging dat verder allemaal helemaal naar tevredenheid.

photoshooter 31-01-2011

makkelijke site, overzichtelijk. scherpe prijzen, makkelijk betalen (ideal) en snelle levering.

thedancer75 31-01-2011

Zeer attentvol personeel dat me geholpen heeft met de juiste keuze te maken. De levering werd perfect binnen de afgesproken termijn afgelverd.

darkgrey 31-01-2011

dinsdag nacht besteld en donderdag ochtend al binnen super snel en goedkoper dan elders

Beekmp 31-01-2011

De communicatie is prima en ook de levering is volgens tevredenheid afgeleverd.

Joepdr 31-01-2011

Overzichtelijke website, met duidelijke aanduiding van de voorraadstatus. Alles verliep zeer vlot.
Misschien een klein min puntje: er is geen betaling mogelijk met mastercard/visa. In België zijn er weinig mensen die iDeal kennen of je kan het niet gebruiken (?), zels al zit ik bij ING bank.
Echter via overschrijving was het ook allemaal vlot verlopen.

Daniel784 30-01-2011

Super service! Vriendelijk personeel met veel ervaring en productkennis.

Centri 30-01-2011

Cameraland komt in zijn algemeenheid sympatiek over.
Goede en makkelijke website, waardoor je makkelijk bij het beoogde product kan komem
De aflevering is geheel volgens afspraak gegaan. Goede informatie aangaande het traject van bezorging.
Kortom, zeer tevreden

lucieer 30-01-2011

fijne site
eenvoudig te bestellen
aflevering is inzichtelijk (T&T)

fijn objectief

Ronnie_B 29-01-2011

De opleg van de website is goed, maar kan beter. Verder was het helemaal prima service, geen wachtrijen toen ik belde, goede prijsen en een heel snelle levering.

joslenior 29-01-2011

Zoals gebruikelijk bij Cameraland: ze zeggen wat ze doen (website) en doen wat ze zeggen (levering en berichtgeving)

Dirk van Hedel 29-01-2011

snelle levering. goede track&trace met live-view via google maps

Hendrik 1952 28-01-2011

mijn motivatie over de after sales is de volgende:
Krijg per E-mail de uitverkoop reklame, zie daar de tas in staan. Bel met de winkel over de kleur en voorraad.Antwoord: wij hebben nog genoeg in voorraad van Artic Bleu en Rood. Geen woord over zwart.
Plaats bestelling met het verzoek de blauwe versie te leveren. Komt een paar dagen later de aflevering en blijkt er een zwarte tas ipv de blauwe uitvoering die besteld was. Bij de vorige bestelling van een externe Flitser heb opmerkingen over de site geplaatst m.n dat de Panasonic Lumix G serie eigen lijk ook wel een eigen plekje op de site verdient en over de logische indeling van Camera's met hun specifieke onderdelen of supply's daarbij.
Wat mij nu opvalt is dat de persoon die de internet bestellingen en beheer voor de winkel doet geen moeite doet of neemt om de klant van een antwoordt te voorzien. In geval van de tas had het een kleine moeite geweest om te melden/vragen of de zwarte uitvoering ook goed zou zijn daar de andere kleuren niet meer voorradig waren (bijv). Ik heb de tas geacepteerd daar ik hem die avond meteen in gebruik moest nemen ivm de dingen die ik mee moest nemen in de tas.
Dus is dit in mijn beleving een minpunt en niet klantvriendelijk.

HermanBr 28-01-2011

Goede service en prijs kwaliteit verhouding. Prima!

Posterprintshop Velsen Noord 28-01-2011

uit voorraad geleverd, om 15.00 uur besteld, volgende dag om 9.30 uur in bezit, sneller kan het niet.

Leo1937 28-01-2011

Website is overzichtelijk en uitgebreid.
Binnen enkele dagen ontvangen, prima verpakt.
Wij zijn blij met deze aankoop.

pckid 27-01-2011

Prima website. Duidelijk en overzichtelijk. Eerst via mail info over mijn product gevraagd. Dit werd snel en duidelijk beantwoord. Levering was snel en ik werd prima op de hoogte gehouden van de status tijdens het leveringsproces.

Dsigno Visual Productions 25-01-2011

Duidelijke service, omschrijving en goed produkt.

stolic2010 25-01-2011

NIce a fast delivery with no problems!! Recommended retailer!

Hans P. 24-01-2011

Er is gewoon gedaan wat er werd beloofd.
En dat is dus deze waarderingen waard
Site is makkelijk te doorzoeken.
Objectief doet wat het moet doen.

yvon brunt 24-01-2011

6,5
De bezorging kwam een dag later omdat ze het niet konden vinden op de TOMTOM. Zij belde mij en na uitleg gaven ze door dat ze het nog kwamen brengen. Een uur later werd ik gebeld door de planning dat het een dag later kwam. En dat is gebeurd.
Verder geen aanmerkingen alles is goed

Anne2222 23-01-2011

Op de site kom je gemakkelijk waar je wezen moet.

Telefoon was lange tijd in gesprek.

Wat betreft de tijd waarop het artikel geleverd wordt kun je veel bepalen.

Minpuntje? Misschien het vergeten van de actie van Canon: een cursus-voordeel. Na een mailtje wordt mij dat alsnog toegestuurd.