Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

hszer0 22-03-2011

18 maart een alert gezet op dit product. Diezelfde avond nog een bericht gekregen dat het op voorraad was. Ik heb meteen de bestelling geplaatst. Kon makkelijk betalen via iDeal. Volgende dag zoals aangegeven tussen 11.30 en 14.30 bezorgd. In vergelijking met de andere aanbieders was deze een van de goedkoopste.

Zeer tevreden

pietwil 22-03-2011

Gewoon een goede webwinkel,snelle levering en word goed op de hoogte gehouden wanneer het pakket bezorgd word.

RHF Pouwels 21-03-2011

Telefonisch de voorraad gecontroleerd, zeer vriendelijk te woord gestaan. Op donderdag besteld, op vrijdag bezorgd. Met name de tracking en tracing module was erg nuttig om bij tehouden wanneer de bestelling zou worden afgeleverd.

C. Timmer 21-03-2011

Vanaf de pagina voor mijn camcorder naar de accesoires gegaan en het daar aangeboden 30mm UV filter besteld evenals een mini-statief en een "ball-head". Bij levering zat een envelop met 10 euro en de mededeling dat statief en ballhead ook als een set geleverd kon worden en dan die 10 euro goedkoper uitkwam.
Het UV filter was op de website ten onrechte als 30mm gekwalificeerd. Na een telefoontje werd per post direct de juiste maat (37mm) opgestuurd en bij de betreffende accesoirepagina verdween de foute maat.
Kortom een zeer klantvriendelijke en snelle benadering die overigens ook in de "gewone" winkel gehanteerd wordt. Prima dus !!

HWJ van Dijk 21-03-2011

Op internet besteld en meteen betaald maar pas na circa 1 maand bezorgd zonder verdere toelichting en na 2x herinnering sturen

Arie Faessen 20-03-2011

5,7
Vrijdag 18 maart zou ik de bestelling geleverd krijgen tussen 8.00 en 18.00 uur.
De hele dag kijken waar de auto zich bevindt (navigatiesysteem van transporteur via computer) en dan plotseling om 18.45 uur rood kruis bij de auto met melding incomplete zending. Moest ik daarvoor de hele dag wachten om s’avonds te horen krijgen “zending incompleet “. Transporteur om 19.00 uur gebeld waar me beloofd werd dat de zending zaterdag geleverd zou worden tussen 13.00 en 18.00 uur. Inderdaad zaterdag werd om 13.00 uur de zending geleverd.
Dit was mijn eerste bestelling bij Cameraland en u zult wel begrijpen dat ik over deze gang van zaken zeer ontevreden ben.

sportpics 20-03-2011

7,3
Bij After Sales, heb ik helaas toch wat op aan te merken.
Ik had een Nikon F4 aan gekocht via de site,
En laten bezorgen, echter heb ik ken baar gemaakt, dat ik van de aan kom moest afzien, dat was geen probleem. Alleen het is deze week als nog aan gekomen. Waarschijnlijk klein foutje, maar toch.

Harry 0912 20-03-2011

Ben over alles super tevreden, het enige minpuntje vindt ik de te hoge bezorkosten.

Jan Sony a33 19-03-2011

prima service, uitstekende prijs.

whouven 19-03-2011

Duidelijke website en makkelijke bestelmogelijkheid. Doorgaans goed overzichtelijk. Alleen de voorraad is soms niet actueel maar het product wordt wel snel nageleverd.

wenjo13 16-03-2011

6,5
Ik vind het lastig om producten terug te vinden op de site van Cameraland, maar de service en levering zijn wel goed.

Fotofreek1946 16-03-2011

Bestelling is keurig op tijd afgeleverd. Na de bestelling werd ik gebeld dat er een aanbieding was waardoor ik nog goedkoper uit was ! Klasse !

B. de Jong Stedebroec 13-03-2011

Het bestellen op de website ging heel eenvoudig. De communicatie die hierna op volgde via de e-mail was duidelijk en ook bij het afleveren ging alles goed en volgens afspraak.

remco weterings 13-03-2011

cameraland is een prima bedrijf, snelle levering alleen een 7 want had wat problemen met hun koerier.

P.v.H. Digifotografie 11-03-2011

Snelle levering in goede staat.

H. Kreuwel 11-03-2011

Een perfecte verrekijker zoals ook uit recensies en test blijkt. Door Cameraland.nl op de afgesproken/zelf te kiezen dag geleverd. Levering was via de mail ook correct aangekondigd. Gekozen voor Cameraland i.v.m. de laagste prijs (in NL).

patrick1964 08-03-2011

7,3
Besteld product was op voorraad bij bestelling volgens de website. Na bestelling en bevestiging van betaling, hoor ik enkele dagen niets. Daarom stuur ik een mail om de stand van zaken te vragen. Het blijkt dat de lens niet op voorraad was en moest besteld worden. Normaal wordt de klant hierover ingelicht. Ze beloven hun best te doen en zouden me bij verzending inlichten. Ik was blij verrast dat de lens toch nog vlug werd geleverd, maar weer zonder verwittiging. Verder wel in heel goede staat ontvangen. Dus enkel wat ontgoocheld omdat ik juist bij hen had besteld omdat de lens op voorraad was en de website niet up-to-date was.

Ronald Hogenbirk 06-03-2011

Bestelling zou worden bezorgd, thuisgebleven ...... niemand gezien of gehoord. Nu dus wel betaald maar niets ontvangen!

b bergman 06-03-2011

Ik vind het een snelle levering, heb contact gehad met het personeel en werd zeer goed geholpen.

Nizno_o 06-03-2011

prima geleverd. Zelfs nog een vrijwel gedetailleerd hoe laat deze er zou zijn.

Frans.7 06-03-2011

Snelle reactie zowel via mail als telefoon. Aflevering soepel en snel. Antwoord op een mail werd (een beetje kort) telefonisch afgehandeld.

MiniMaggi 05-03-2011

Dit product was mijn eerste aankoop (Canoscan 5600F) via jullie site. Alleen maar positieve ervaringen:
- Duidelijke website, met voldoende informatie over het product.
- Product was op voorraad. Bij veel andere webshops was het product uitverkocht.
- Levertijd 1 dag. Lekker snel!
- De e-mail vermeldde zelfs tussen welke uren het pakket geleverd zou worden. Dat was prettig en de levertijd klopte ook.
- Het product bevalt zeer goed. Dit is vooral de verdienste van de leverancier, maar toch.

Fam. Volgers 05-03-2011

Alles is snel en goed gegaan. Wij vonden het prettig dat je op de dag van de levering, je kon volgen hoe laat je aankoop ongeveer wordt gebracht. Hierdoor hoef je niet een hele dagdeel thuis te blijven wachten.

Michel Maassen 04-03-2011

Alles gaat van een leien dakje, vooral de keuze van de afleveringstijd is geweldig. Je wordt perfect op de hoogte gehouden van het traject van de bestelling en als laatste wordt ook nog eens (enkele uren voor de aflevering)het bezorgtijdstip preciezer aangegeven.

Jacques1967 01-03-2011

Mooie webpagina. Vriendelijke mensen aan de telefoon met goede en duidelijke informatie en vragen op je antwoorden. Goede en snelle aflevering van het product

christian masy 01-03-2011

snelle en correcte afhandeling; je krijgt zelf een mail waarin de uren waartussen geleverd zal worden in vermeld staan.

Eric88 28-02-2011

Ik kreeg het pakket goed thuis gestuurd, zeer veel reclame in de doos, ik heb geen idee waarom, dus direct in de prullenbak. Tevens word er steeds gevraagd om de website kieskeurig te willen invullen, zelfs op de factuur, en hierna nogmaals via een e-mail bericht.

Berkenbosch 28-02-2011

De afwerking is bij Camelaland perfect geregeld, heb hier al meerdere bestellingen gedaan.
Je kan zelfs nog opgeven op welke tijd [bij benadering] wordt afgeleverd op de volgende dag.

dkoel 28-02-2011

De website ziet er standaard uit, niet spannend. Qua functionaliteit is deze prima.

We hebben de mensen per telefoon bereikt, aangezien wij de prijzen dusdanig laag vonden dat we dat haast verdacht vonden.

Naar aanleiding van het telefoontje de bestelling gedaan en werd twee dagen na bestelling keurig geleverd.

Geen ervaring met de after sales. Over het algemeen is dat positief.

Imre 28-02-2011

Je kunt gemakkelijk bestellen via de website van cameraland. Daarnaast hebben ze veel kennis in huis over de producten die ze verkopen en geven graag advies. De levering van het product is goed en tijdig.

phoogenboezem 27-02-2011

Zondag besteld, maandag betaald (problemen bij Ideal) en pas donderdag (!) geleverd gekregen. Dus ruimschoots later dan 'de volgende werkdag'...

Jan Staallekker 27-02-2011

Prima service en contact erg klantgericht en miet heldere adviezen

J van Ikelen 26-02-2011

Prima site, snelle levering en alles conform afspraak.

Hans van Dorp 26-02-2011

zeer goed geholpen door de telefoon en zeer snelle afhandeling via de site

selabutcon 25-02-2011

Erg overzichtelijke site, maar mis wel eens detail beschrijvingen van een product... Oké dit kun je ook wel op andere plekken googelen, maar toch... Verder zeer tevreden over afhandeling van mijn bestelling, in het weekend besteld en dinsdagmorgen geleverd. Goede communicatie wanneer en hoe geleverd zou worden... zelfs kan de bestelling gevolgd worden met track & trace. En dat tegen een zeer acceptabele verzendprijs... top!

Maria007 25-02-2011

Medewerker die ik aan de telefoon kreeg, beloofde product wat niet op voorraad was, speciaal voor mij samen te stellen. Hij zei dat ik mijn bestelling, ondanks het grote rollen papier betrof, de volgende dag bij mij zou zijn. Ik moest bijna lachen, geloofde het niet, maar het was echt waar! En...ik kreeg nog een mail wanneer de koerier ongeveer zou komen, dus ik kon 's ochtends gewoon boodschappen doen want de koerier zou 's middags komen.
ALLEEN MAAR LOF!!!!!!!!!!!

Adriana12 21-02-2011

5,7
Levering slecht. Afgesproken dag niet geleverd. Kreeg telefoontje van de bezorger dat dit een dag later zou plaatsvinden. Ook toen niet geleverd. Zelf een paar dagen later gebeld. De bezorger had het pakketje toen net binnen en kwam de toen gemaakte afspraak wel na.
Conclusie geen snelle levertijd beloven, als je het niet waarmaakt.
Geen gebruiksaanwijzing bij fototent.

Grispie 21-02-2011

Objectief beduidend goedkoper dan concurenten, daarbij ook nog uit voorraad leverbaar. Voor 17.00 uur besteld, de volgende dag in huis werd ook waargemaakt, en verder goede mail communicatie met betrekking tot verwachte levertijd op de dag zelf.

A.Zobl 21-02-2011

Goed overzichtelijke website. Kadobon snel en makkelijk kunnen bestellen. Levertijd precies zo als aangegeven. Allemaal prima.

BrianWiesbrock 21-02-2011

Cameraland is gewoon de beste camerawinkel van Nederland!
Ze hebben een hele goede service en ze geven ook de aandacht aan de mensen.
Ze hebben goede aanbiedingen en zijn gewoon té gek!

fotogirl84 21-02-2011

ik zou het handig gevonden hebben, wanneer er een gebruiksaanwijzing bij het systeem had gezeten. Het was nu een heel gepuzzel.
Ook werd de tas in eerste instantie niet meegeleverd, maar die kwam netjes 2 dagen erna

Joris M 20-02-2011

Website: ik vind de website redelijk druk en onoverzichtelijk. Het zoekveldje misschien beter plaatsen en nog extra submenu's bij de lenzen (canon - macro/zoom/tele/...) Ik vond wel snel en duidelijk alles over de verzendprocedure.
Bestelling: Spijtig dat ik niet kon betalen met mastercard. Dan maar wat langer wachten met de overschrijving.
Levering: Echt zeer snel! Ik kreeg duidelijke track-and-trace emails van de transporteur. Goed verpakt.

Mijn beoordeling: zonder twijfel plaats ik terug een bestelling bij cameraland.nl!

annemijn1 20-02-2011

Ik vond het jammer dat ik een week moest wachten op mijn bestelling.Maar na dat ik gebeld heb, is het netjes opgelost. Ik ben vriendelijk en correct te woordgestaan.

cibruin 19-02-2011

wat ik miste op de website was de mogelijkheid terug te gaan. Ik had een foutje gemaakt en moest het hele bestel proces opnieuw starten.

Ook had ik duidelijk aangegeven dat er een ander bezorgadres was dan mijn prive adres. Dit kwam niet goed door. Omdat ik niet terug kon in het systeem, moest ik het bestelproces voor de derde keer door.

Dit moet beter kunnen. Verder is de website prima.

anoniem1956 19-02-2011

Deze winkel heeft wat mij betreft alle records qua klantvriendelijkheid, betrouwbaarheid en service doorbroken. Mailtjes worden meestal snel (de volgende dag) beantwoord. Antwoorden op vragen laten niets te raden over. Alle beloftes worden nagekomen. Ook als er iets mis is met het product kun je 100% rekenen op Cameraland zoals ik heb mogen ervaren.

Jos E 18-02-2011

Ik was op zoek naar een Nikon objectief. Nieuw of gebruikt. Zag bij de occasions het objectief dat ik zocht. De prijs was redelijk en zes maanden garantie. Een minpuntje vond ik dat de er geen foto van het objectief op de site was geplaatst. Ook de staat van het objectief werd niet vermeld. Daardoor de winkel om nadere informatie gevraagd. Direct en zeer prettig te woord gestaan. Was reden om de lens te bestellen. De verzending was uitstekend verzorgd. Tijdig geïnformeerd over de leveringtijd

Mathijs1234 16-02-2011

Prima op tijd geleverd. Via de website gegevens makkelijk uit te wisselen.

Alleen staat er op de email dit:
Op de dag van verzending ontvangt u van ons tussen 17.15 en 18.15 uur een e-mail met het Track & Trace nummer van uw pakket. Hiermee kunt de status van de verzending volgen.
Deze mail is niet verzonden, dus ik kon niet in de gaten houden waar mijn pakketje was.

Maar voor de rest was alles goed.

peterfotografie2011 15-02-2011

De prijs in tegenstelling tot andere winkels is erg laag. Dit heeft samen met de service, uiteindelijk mijn doorslag gegeven om bij cameraland te kopen.
Aftersales is iets minder, er wordt geen reactie gegeven op alle emails.

Nog een tip: stimuleer ongedwongen bijverkoop. Niet iedereen is van te voren op de hoogte van de accessoires welke soms noodzakelijk zijn (cameratas, 2e accu e.d.)

Claire7 14-02-2011

Lastig op mm lenzen zoeken, maar wel een geweldige beschrijving bij alle producten, waardoor je meteen zeker weet of je het juiste product te pakken hebt. Snelle levering, prima tracking systeem en veel manieren om contact op te nemen met de winkel.

lenie2000 14-02-2011

De supersnelle levering en de lage prijzen zullen voor mij een reden zijn om terug te keren naar Cameraland bij een nieuwe aankoop.