Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1155 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

SaldenaandeMuur 24-06-2011

Al eerder bij cameraland een SD kaart besteld en ik ben super tevreden met de service en de hele snelle levering. Op zondag de kaart besteld en al op dinsdag binnen.

Ga vooral zo door Cameraland.

Mirror Image Photography 21-06-2011

Zoals altijd prima geregeld, keurig gebeld over voorraad van product.

vogt 21-06-2011

ben woonachtig in Frankrijk. Bij verzending krijg ik een tracker opgezonden van (van TNT)maar die werkt niet bij consultering vanuit buitenland. De gevraagde barcode ontbreekt. Omdat het een verzending naar het buitenland betreft is tracking en tracing extra belangrijk lijkt me. Wellicht dat jullie daar iets aan kunnen doen? Overigens complimenten voor de site!

Friku 21-06-2011

DE site is duidelijk, de beschrijving van het produkt ook, de leveringsvoorwaarden zijn helder en alles ging goed v.w.b. de betaling en toezending.

Alfred Daniels 21-06-2011

Alles Goed, Maar !!!
1) de tweedehands prijs kan misschien nog wel iets lager.
U heeft bijvoorbeeld nog een Pentax 50-135 voor 750 Euro, maar een nieuwe is te koop voor net onder de 900. Dat is voor een lens, die zo intensief gebruikt wordt als dit formaat, te weinig verschil, dus ik heb een nieuwe besteld bij uw concurrent, met veel garantietermijn.
2) De aflevering kan misschien ook nog sneller. Uw concurrenten leveren de volgende dag. Het internet zoeken is een erg virtuele ervaring. Als een klant dan eenmaal zijn keuze gemaakt heeft, wil ie eigenlijk zo snel mogelijk het ding ook in zijn handen kunnen houden. Ik begrijp dat niet iedereen de volgende dag ook thuis is, maar de mensen kunnen zelf wel kiezen, wanneer ze de bestelling plaatsen.

adwolters 20-06-2011

Goede ervaring met cameraland.nl

Duidelijke site en ook de aftersales ervaring is positief.

Duidelijke communicatie dat de verzending van het product vertraagd was door een foutje met TNT.

Men had ook niks kunnen zeggen. Heel goed.

Carpe 19-06-2011

website is intuitief; gewenste product snel te vinden.
Prijs concurrerend.
Verzending en aflevering product conform belofte op site.

OnnoTx 19-06-2011

Telefonisch goed bereikbaar, spullen worden direct verzonden, goeie duidelijk site.

Mitch1986 19-06-2011

Vijf minuten na de bestelling werd ik gebeld over het bestelde product en verteld dat het langer zou duren. Meteen kreeg ik advies over een ander (goedkoper) alernatief en kreeg ik het restbedrag terug. Snelle verzending en een goed advies. Dit zouden meer winkels moeten doen.

nanno64 18-06-2011

Beoordeling van de website had een 8 kunnen zijn.
Bij de accessoires van de lens was een verkeerde filter vermeld. Dit werd door Cameraland wel opgemerkt en telefonisch navraag gedaan of wel het juiste filter was besteld en bestelling onmiddellijk aangepast. Overigens is de website op dat punt nog niet aangepast (18/6)

J. Onrust 18-06-2011

5,2
Verkeerde bestelling geleverd, ipv Swarovski special eyecups die per stuk gekocht moeten worden, kreeg ik twee maal de Swarovksi Winged Eyecup set waar ik niks aan heb omdat mijn oude eyecups kapot zijn. Bij vorige bestelling al een keer iets veel te laat geleverd, terwijl de levertijd aangaf dat ik ze op tijd zou krijgen voor de vakantie.

j.bijl 18-06-2011

Mijn eerste aankoop bij cameraland,
zeer snelle levering,product zoals beschreven,
tevreden dus.

Frans De Clercq 18-06-2011

Ik heb de bestekking geretourneerd en wacht op terugbetaling. Als dit vlot verloopt verdient de site een 10.

Wouter van den Brink 18-06-2011

Snelle levering, goed verpakt en goede communicatie daar omheen.

sootywen 16-06-2011

ik weet nog niet hoe het toestel werkt want ik mis kabels setjes ik heb hierover gebeld en zou smorgens om 9.00 uur terug bellen als ik thuis was maar jullie zijn zo vroeg konstant in gesprek dit is nog niet geluk en mijn geduld raak op ik hoop het vrijdag middag weer te proberen

H Joosten 14-06-2011

superproduct, superlevering, superservice
Ik had ook een (verkeerde) accu besteld, deze werd zonder problemen teruggenomen en geld teruggestort.

edakanja 14-06-2011

Een prima winkel met de laagste prijzen een min puntje was dat de Track en Trace code pas binnen kwam na een telefoontje of de lens die dag geleverd zou worden, maar prima te woord gestaan.

NX100-fan 14-06-2011

ik had gekozen voor verzending, maar later bleek Cameraland in de buurt gevestigd te zijn. Ik kon het product toen alsnog afhalen in de winkel. Super service!

Nadeel van de website: opmaak, kleurgebruik en verminderde doorzoekbaarheid door het enorme aanbod. Groot aanbod is een voordeel, maar een uitgebreider zoekmenu zou handig zijn.

Ik kende Cameraland nog niet, maar nu ik voor het eerst in mijn leven een eigen fototoestel heb ben ik zeker van plan vaker langs te komen! De winkel is een beetje krap en druk (maar da's een goed teken), maar de service is heel goed.

Lucky H 14-06-2011

6,5
Enkele malen op de website geweest en dat ging moeizaam. Leek wel een soort van overbelasting, zo langzaam ging dan alles.
Verder een goede afhandeling, alleen is de tracking mail 3 dagen te laat. Ik had het item vrijdag besteld en zaterdag gekregen! Zeer goede en snelle service dus.

Rob van Bruggen 14-06-2011

Snel en goed afgehandeld. Ben ook twee keer opgebeld om mij informatie over het product te geven en om mij te vertellen, dat het verstuurd was.

voorbijganger 13-06-2011

Beoordeling gebaseerd op twee bestellingen:
Er is volaan aan de door uzelf gestelde normen.
Deze zijn voor mij ruim voldoende om het rapportcijfer 9 te geven.
De met nvt gemarkeerd aspecten zijn door mij niet
gebruikt.

stofmeel 13-06-2011

Goede keuze mogelijkheid is soort en type. Bulk of ander soort levering. Positief is de lage prijs en snelle levering.
Zoek optie op web site is Oke

C. ten Bruggencate 13-06-2011

Telefonisch èn per email goed te woord gedaan en advies gekregen.

Piet Berger 12-06-2011

Levering is helaas iets mis gegaan door het vergeten mee te leveren van de zonnekap (echter werd direct nagestuurd en binnen 1 dag erna binnen).
Zeer goede service en vriendelijk aan de telefoon!

Voor de rest alles perfect in orde.

Patrick-007 12-06-2011

Slechte service,krijg verkeerde product geleverd. Neem je contact met Cameraland op om duidelijke te maken dat het verkeerde product geleverd is en dat je de juiste producten opgestuurd wil hebben, ja het juiste product sturen we pas op als het andere ontvangen is. Hierdoor ontstaan weer veel extra werk. Uiteindelijk krijg je iemand aan de telefoon die zegt gezien de situatie dat op dezelfde dat nog het product verstuurd word. Maar helaas is dat niet geval. Ze houden je gewoon voor de gek.

WvR1953 11-06-2011

Al eerder 'grotere'dingen besteld en naar volle trevendheid was ook toen de afhandeling. Maar ook bij deze erg kleine bestelling verliep dez eop dezelfde perfecte wijze.

mikewerkhoven 11-06-2011

6,8
Dp webside was het item op voorraad, maar dit bleek niet waar te zijn. Levering 10 dagen vertraagt, je zal het maar net snel nodig hebben!

MJZ 10-06-2011

De webwinkel zelf is erg overzichtelijk, bestellen is simpel en levering is erg snel! Kortom; super!

Naam 12-492 09-06-2011

7,3
Goede informatie over product telefonisch gekregen.
Levering was later dan 1 werkdag na bestelling (vrijdag on line besteld en woe gekregen) voor producten op voorraad, echter wel optijd voordat we op vakantie gingen.
Aftersales was minder goed ivm op de site genoemde cash back korting waarvoor de benodigde informatie niet bij de lens zat. Jullie waren niet op de hoogte van de procedure in deze die we zelf bij de producent hebben moeten achterhalen. De producent stuurt nu zelf ons de cashback code toe.

Noorman64 09-06-2011

Bijna 2 jaar geleden kocht ik o.a. een i-GQTU GT-120 GPS tracker ( € 54,00) om mijn foto's op GPS coördinaten te kunnen traceren. Simpel en prima apparaatje. Helaas ging enige tijd geleden de product specifieke USB kabel stuk waardoor de GT 120 niet meer opgeladen kon worden. Cameraland leverde zonder factuur buiten de garantie gratis een nieuwe kabel, maar helaas was het product inmiddels gemodificeerd en paste deze kabel niet. Zonder enig bezwaar heeft men vervolgens gratis een nieuwe GT-120 geleverd. Hulde! Dat is service met een hoofdletter S! Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

W.E.van Leeuwen 09-06-2011

Prima winkel, goed geholpen, goed advies,prima service
Veel betere lens gekocht (en uiteraard duurder) dan ik van plan was, maar ben daar erg blij mee.

SV2011 08-06-2011

Duidelijk webwinkel waarin producten eenvoudig te vinden zijn. Enige minpunt is het product adverteren als op voorraad/direct leverbaar terwijl dit niet zo bleek te zijn. Is na bestelling wel netjes over gecommuniceerd met status updates gedurende de volgende doorlooptijd. Kortom; Goede afhandeling en nette communicatie.

Michel_1970 08-06-2011

occasion ziet er prima uit, keurig verpakt en snel geleverd.

woodpecker007 08-06-2011

Bestelling is redlijk op tijd geleverd
Betreft duidelijkheid ook betreft communicatie vice versa ook wel in voorraad of b.v besteld moeten worden mag beter op de site kenbaar gemaakt worden,tenminste dat is mijn ervaring,wat de rest betreft goede afhandeling en levering

Radareye 07-06-2011

7,3
Binnen enkele dagen in huis. Ondankt Hemelvaartsdag.

K.Rooijakkers 06-06-2011

goede site en snel geleverd

Moon1976 06-06-2011

Bereikbaarheid: bedoelen jullie de bereikbaarheid van de winkel of de webwinkel. Webwinkel is voor mij goed bereikbaar, werkt prima. De fysieke winkel zit niet lekker centraal in het land. Een tweede vestiging meer in de randstad zou heel welkom zijn.

Service en advies vind ik bij Cameraland echt prima.

sputman 06-06-2011

gebruiksvriendelijke, overzichtelijke site, toont direct evt aanvullende artikelen.

Ifmen 06-06-2011

Ondanks dat het produkt niet voorradig was, werd de bestelling prompt geleverd. E-mail communicatie zeer voorspoedig.

phbeltman 06-06-2011

Snel geleverd aan huis. Snelle mail reactie over producten.
Ook eerdere aankopen waren goed

Berg-65 05-06-2011

De website geeft alle informatie die nodig is, maar is wel erg druk. De produkt foto vergroting komt niet tevoorschijn in Google Chrome (als je op een thumbnail van een product klikt).

Mijn bestelling was na een dag in huis, vlot en alles was in orde.

n100 05-06-2011

snelle levering, goed geholpen aan de telefoon.
minpunt: camera woensdag besteld, zondag in de weekkrant staat camera 10 euro goedkoper, hier is woensdag aan de telefoon niets over gezegd, terwijl dit vast al bekend was

cybershot 26 05-06-2011

Snelle levering van het product. Bij telefonisch contact fijne en duidelijke communicatie. Aan te bevelen.

rob.1957 04-06-2011

Ik had een verkeerde geheugenkaart erbij besteld maar ze namen voor de aflevering telefonisch contact om mij ervoor te waarschuwen en de bestellling aan te passen. De site is overzichtelijk en goed. Een nadeel is dat er zoveel wordt aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wilcke 03-06-2011

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis op het aangegeven uur. Hulde!

arieferrari 03-06-2011

Ik ben uitstekend geholpen en zeer tevreden over winkel en website

Renata Jansen 03-06-2011

Cameraland verstrekt uitstekende adviezen, snelle levering zonder verzendkosten. Voorheen reed ik naar Alkmaar maar dit was een mooie bestelling om te laten versturen. Bij een vraag over de betaling ook keurig en duidelijk te woord gestaan.

renetips 03-06-2011

Lens was niet op voorraad, maar we kregen met een beetje korting een vitrine exemplaar. Prima! Binnen een dag thuis.

ikke1961 03-06-2011

Er bleek 1 objectief op voorraad te zijn. Na betaling (van 2 objectieven) ben ik hier over geinformeerd. 2e objectief zal later worden geleverd.

van geleijnen 03-06-2011

Snelle service en telefonisch perfect geholpen. Scherpe prijzen!