Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

tangojos 01-10-2010

levering was snel. Moest helaas wel een hele dag thuisblijven (aflevering ca. 15.30 u

w.ulrich 01-10-2010

Gezocht artikel makkelijk gevonden, was de goedkoopste op internet.
Volgens de website niet op voorraad doch toch besteld,kreeg binnen 1 minuut een bevestigings mail dat de bestelling in behandeling was.
De bestelling voor 12 uur geplaatst en reeds sávonds een bevestiging dat het artikel al was verzonden en dat het de volgende dag bezorgt zou worden alles voorzien van een trac en trace code.
Het artikel de volgende dag ontvangen ,zeer goed verpakt zodat het in goede staat arriveerde.

hedzer van der velde 01-10-2010

6,7
Kreeg geen bevestiging van mijn bestelling, en levering duurde nogal lang. Voor de rest goed

noiramtc 01-10-2010

na een ontevreden resultaat met de aankoop van de pen pl1 ben ik goed geholpen om mijn aankoop om te ruilen, ging wel in etappes ,het was even zoeken wat ik nog kon gebruiken van de eerste aankoop, maar het is allemaal goed gekomen.
ik ben nu zeer tevreden met dit fototoestel

meldy1 30-09-2010

Ben al jaren klant, ben tot op heden steeds goed voorgelicht en geholpen, zowel in de winkel als via de webshop.

Hans K te D. 29-09-2010

Op zich is de website overzichtelijk ingedeeld, maar het kan nog iets beter: als ik een combinatie van body + lens aanklik, wil ik ook van beide info (eventueel via doorklikken). Ik krijg echter alleen info over resp. kan alleen doorklikken naar de body, en niet over/naar de lens. Dus beschrijf beide onderdelen onder de combinatie-aanbieding en/of neem linkjes op voor alle onderdelen van een combinatie.
Verder goede telefonische inlichtingen en snelle bezorging van het bestelde. Ook snelle nalevering van ontbrekende gebruiksaanwijzing.

Leo Meijer 28-09-2010

Zeer duidelijke en logisch opgezette website.
Supersnelle levering.
Kortom een prima webwinkel.

sijave 26-09-2010

ook telefonisch goed geholpen.

jammer dat je een tegoed bon krijgt die eigenlijk niet te gebruiken is vanwege de korte termijn

wim29551 26-09-2010

De website een 6 omdat vele foto's van produkten niet duidelijk en of te klein zijn en er teveel artikelen geen beschrijving hebben.

Janglana 24-09-2010

Alles m.b.t. bestelling/levering buitengewoon keurig. Aangetekende verzending met bijbehorende relatief hoge kosten (€ 6.20) van een boekje van € 14,95 komt mij echter behoorlijk overdreven voor

RvdBogaard 23-09-2010

Nette website, vlotte bestelwijze en prima levering. Net zoals het hoort!

123Klant 23-09-2010

Een overzichtelijk en duidelijke website. Levering van bestelde items volgens afspraak.

martin heitinga 23-09-2010

Ik ben klant geworden bij cameraland om het feit dat ik al ruim 30 jaar met pentax slr cameras fotografeerd
en tot vandaag de dag pentax als minderwaardig wordt gezien bij de meeste foto winkels, en bij cameraland kan ik bijna alles van Pentax vinden. leveringen zijn zoals cameraland adverteerd ook perfect geregeld De website is goed overzichtelijk service en aandacht aan de klant is ook perfect.

els hogendoorn 21-09-2010

Duidelijke informatie, telefonisch goed te bereiken
en goed advies, snelle levering.

E.H. Drost 21-09-2010

Snelle levering. Zelfs bij foutieve bestelling en betaling hoeft alleen als het product duurder wordt het aanvullende bedrag extra overgeboekt te worden. Ik heb dat bij andere bedrijven wel anders mee gemaakt. Dan moest de bestelling geannuleerd worden en je moest op het geld wachten. Bovendien moest je dan opnieuw de bestelling doen. Cameraland is erg klantvriendelijk.

RoSt 21-09-2010

Bestelling was snel en gemakkelijk te plaatsen. Duidelijke informatie en prijs. Snelle verzending en prima bezorging.

bertus1956 20-09-2010

Snelle en correcte levering.

qw1234 20-09-2010

goedtoegankelijke website, informatie snel te vinden
ruime collectie
helaas een verkeerde bestelling gekregen, mis een antwoordnummer om verkeerde geleverde produkten terug te sturen, overigens werd wel snel het gevraagde produkt gestuurd

mtc 19-09-2010

ik had eerst een andere camera daar gekocht die niet goed werkte, toch na 3 weken zo kunnen omruilen naar een ander soort camera, ipv dat ie opgestuurd werd naar de fabriek.

Els de Graaf 18-09-2010

Uitstekende website gevonden op verwijzing door vriendin; telefonisch prima en geduldig te woord gestaan door één van jullie medewerkers, waardoor de keuze snel gemaakt was. Vervolgens was de verwerking van de bestelling zoals op de website beloofd, supersnel! Het voelt alsof ik in jullie winkel geweest ben, al woon ik op 40 km afstand.

janneke8888 18-09-2010

Mijn bestelling is snel en goed verpakt geleverd. Aangetekend per post, hoewel dat voor deze bestelling van rond de 50 euro nogal overdreven was. De website zou wat moderner kunnen en met name het assortiment (op voorraad) zou uitgebreider mogen.

Fernanduss 17-09-2010

De website Is overzichtelijk maar bij de toestellen
vind ik het jammer dat er geen rubriek is over de accesoires van elk merk.
Bestellen is eenvoudig en overzichtelijk en op de
levering is niets aan te merken.

Streetman 17-09-2010

Niet de correcte lens (past niet) ontvangen, terwijl ik nog extra hiervoor per mail had gevraagd.

Arie Verbeek 16-09-2010

Een Nikon D5000 met accessoires gekocht.
Snel geleverd.

henk hommes 14-09-2010

Een geweldige winkel
Assortiment is groot
Vakkundig personeel
Moderne mooi uitgevoerde website die up to date is
Net vandaag 14 sep 2010,een polarisatiefilter gekocht met uitvoerige uitleg over het gebruik ervan.

De Groot Vastgoed Adviseurs BV 14-09-2010

Alles is perfect gegaan en snel. Helaas, geef ik persoonlijk nooit 10en voor iets, omdat er altijd wel wat te verbeteren valt. Maar het werkte perfect, snel en gemakkelijk.
Dus geen op of aanmerkingen.

Vaalen 12-09-2010

De lens die wij zochten voor onze nieuwe Canon camera was bijna nergens voorradig.

Hier wel (een bulkuitvoering, precies wat we zochten) tegen een zeer goede prijs.

Geen gedoe achteraf en geen prijsverhoging tussentijds.

We hebben onze bestelling zelf afgehaald. Wat een sortering heeft deze winkel. Echt enorm.

Ze zijn terzake kundig en altijd bereid je van alles uit te leggen.

Super, wat ons betreft.

robnikon1969 11-09-2010

ik heb mijn sigma 50-500 de os uitvoering voor 15.00uur besteld en de volgende werkdag werd hij netjes door tnt post bezorgt. een van de weinige online fotozaken die hem ook daadwerkelijk op voor-raad hadden.
bedankt voor de snelle service .

jk6065 10-09-2010

Altijd snelle bezorging en lage prijzen.

Bij een incomplete bestelling werd de dag na mijn mail met een melding hiervan de rest alsnog opgestuurd.

japri 10-09-2010

Snel antwoord via de mail en een snelle toezending van het bestelde product.

toon_vanderheijden 10-09-2010

Overzichtelijke website. Wat ik wel mis zijn reviews van producten. Bestelling is perfect afgewerkt.

xcxcxcx 09-09-2010

Duidelijke site, veel artikelen op voorraad (ook die op veel andere sites niet voorradig zijn)Snelle betrouwbare (aangetekend via TNT)levering.
Bij eerste bestelling werden de bezorgkosten in mindering gebracht én ontving ik een mail met een kortingskode voor een volgende bestelling.

m. Noort 07-09-2010

top geregeld en schitterende producten tegen knal prijzen.

hveerde 07-09-2010

Bestelling en afhandeling was goed doch de levering van 1 dag klopt niet. ( TNT 3dagen )Vrijdagmorgen besteld,doch pas maandag geleverd.
Product overigens geheel naar m,n zin.

hanneke poortvliet 07-09-2010

bestelling zeer vlot geleverd tegen een aantrekkelijke prijs

Meggie1948 06-09-2010

Deskundige service bij vervanging van defecte camera. Ook de schriftelijke bevestiging voor de reisverzekering was uitstekend.

fdennijs 06-09-2010

Zeer tevreden met de After Sales. Ik heb div. lenzen mogen testen en omruilen zonder enig probleem.
Geweldig!

Catharina1 06-09-2010

Ik bestelde dit produkt voor mijn jongste zus, heb zelf behoorlijk wat meer betaald elders. Super snelle levering ben dan ook zeer tevreden.

gKddOPAe 06-09-2010

Kan niet anders zeggen, dan dat jullie service snel, perfekt en uitstekend is!
Mijn complimenten!

NigelAtor 05-09-2010

Tas gekocht; stond op voorradig op de site maar was dit niet. Onverrichte zaken huiswaarts gekeerd na bezoek aan winkel. Bestelling duurde week en was prima. Daarom maar een 7 voor bestelling en levering.

H. Berkenbosch 05-09-2010

Vind de verwerking en de service en het inpakken zeer goed. Vooral de persoonlijke noot via een visitekaartje komt prettig over. Hartelijk dank voor de snelle en corecte verwerking.

allroundfotograaf 05-09-2010

Prima service en snelle levering. Per abuis de verkeerde Omnibounch bij flitser besteld en hier werd door medewerker van Cameraland meteen over gebeld en gecorrigeerd. Zeer alert voor een webshop bestelling.

diotine robbe 04-09-2010

alles keurig en netjes verpakt, en snelle levering
hartelijke groeten

fotograaf alexander 04-09-2010

Overzichtelijke en snelle site, snelle levering, goede prijsstelling, geen "gedoe".

Als ik iets nodig heb gaat het er om dat het goed en snel geleverd wordt op een vooraf afgesproken termijn.
Ik heb geen zin in "NALEVERINGEN" en wachtijden t.g.v. niet op voorraad, vertraagde afhandeling, slechte of vertraagde postbezorgingen en meer van dattum.

Betrouwbaarheid is een belangrijk "selling point" voor mij.

antoine4459 04-09-2010

Snel antwoord op vragen over het produkt. Wer persoonlijk gebeld toen levering enige vertraging opliep. Uiteindelijke levering was correct en netjes verzorgd.

pstoot 03-09-2010

Cameraland heeft een groot en goed assortiment gekoppeld aan direct te leveren voorraad.
De afhandeling van de weborders gaat goed en snel en in de winkel wordt je deskundig geholpen.
Het enige minpuntje vind ik het zoeken binnen een bepaalde groep op de website, de optie voor een filter is beperkt waardoor je soms een lange lijst door moet worstelen voor je het beoogde item hebt gevonden.

a.van der velde 03-09-2010

overzichtelijke site en een snelle afhandeling van de bestelling

Gerda Dragt 03-09-2010

Duidelijke informatie in de webshop, goede en snelle communicatie, snelle verzending, goede verpakking.

sylviaheistek 02-09-2010

Zeer goede afhandeling over een lens die ik achteraf niet wilde. Goede oplossing en ik ben nu meer dan tevreden.

kyara 2007 01-09-2010

de goedkoopste die ik kon vinden en snel geleverd.
vriendelijk dank hiervoor