Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 866 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

BurdyK 22-01-2012

Prima service, goede uitleg, vriendelijk personeel.

Hermienuit Amsterdam 22-01-2012

Snelle reactie, snel geleverd.
En gelukkig hadden jullie nog zo'n lens, want de voorraad in Nederland lijkt bijna op te zijn.

dzynamite 22-01-2012

Top. s'avonds besteld, dag erna opgestuurd, dag daarna binnen. Exact hetgeen wat ik zocht en ondanks het geringe bedrag, om en nabij een tientje, geen verzendkosten.

TOP!!

Jen1981 22-01-2012

Prima site, prima versturing, snel en zorgvuldig!

Pim Rutten 21-01-2012

Ik was op zoek naar een vervangende lens voor mijn Canon D400. Via vergelijker.nl vond ik bij cameraland de goedkoopste. Om zeker te weten dat ik de juiste had heb ik gebeld, en kreeg ik direct een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij perfect heeft geholpen. (en goede kennis van zaken had!) Ik heb de lens om 16.00u besteld, om 19.30u (!) kreeg ik bevestiging dat hij verzonden was, en de dag naarna had ik hem al voor de middag in mijn handen! En oh ja, geen verzendkosten! Dus ik kan niet anders dan de volle 10 punten toekennen.

han geurts 20-01-2012

De levering was zeer vlot.

pe1961 20-01-2012

Snelle afhandeling, prima levering. Aanrader

edvl 20-01-2012

Na het lezen van wat reviews was mijn keuze gevallen op deze monopod. Ik had een vraag of het balhoofd van mijn huidige statief zou passen. Daarvoor gebeld met Cameraland en uitstekend geholpen. Daarna besteld en de volgende dag in huis.
Prima service.

Woutje1 20-01-2012

Ontzettend goede service en voorlichting door Steven de medewerker die mij steeds geholpen heeft ! Ze zijn hun hun belofte nagekomen bij Cameraland ! Ze hebben geduld met hun klanten en ook als ik iets niet snapte bleven ze rustig uitleggen hoe en wat . Daar kunnen veel zaken nog wat van leren.

jan 74 20-01-2012

Goede service en goede telefonische ondersteuning, pretting om als redelijke leek door "vakidioten" geholpen te worden

Camera aankoop Iris 17-01-2012

Gekocht via internet (occasion) en afgehaald in de winkel. De lens is uiterst goed van kwaliteit en de service uitstekend.

Johan Janssens 17-01-2012

Zeer vlotte en duidelijke correspondentie
Behulpzaam en bekwaam , goed opgeleid personeel als je vragen hebt
vlotte en correcte behandeling van op het moment van bestelling tot het moment van de levering
snelle levering van de koopwaar

Algemene indruk: zeer tevreden zou ik zeggen ! ;o)

Sonyboy1956 16-01-2012

Website mag voor mij ietsjes aangepast worden, net als die van Coolshop bijvoorbeeld, maar voor de rest is het TOP! Met name vandaag bestellen morgen in huis is service van de bovenste plank, bedankt cameraland!!!

don de reus 16-01-2012

Ik ben met de service en het advies zowel telefonisch als in de winkel erg tevreden. Goed assortiment en veelal in voorraad. Snelle levering zonder poespas

D.Tenda 16-01-2012

De bestelling was de volgende al in huis. Super snelle levering. Ben zeer tevreden!

Mailmaus 15-01-2012

Had product in bestelling staan. Na 2 weken de telefoon gepakt om te informeren naar de levering. Die middag nog een mail met dat het verstuurd zou gaan worden. volgende dag in huis. Super!

Keubentim 15-01-2012

3,7
Bestelling nog niet gehad. Ik woon namelijk op huisnummer 72-2 en niet op 722, wat het systeem ervan gemaakt heeft. Misschien een idee om dat beschikbaar te maken bij het invulveld.

Icke Marleen 14-01-2012

een puntje dat toch te verbeteren valt,garantiekaart is niet afgestempeld!!!

J.F. Slager 14-01-2012

Nadat ik het bestelde ontvangen heb,heb ik meteen een reaktie per E-mail gestuurd, met mijn waardering en de service die door U verleend is, kortweg in een woord prima

EF50 14-01-2012

Het is gemakkelijk om een product op de website op te zoeken. Door de afbeelding van de accu is te controleren of dat het juiste type is dat ik nodig heb. Deze accu was overigens niet in andere winkels te vinden. Accu werd zeer goed beschermd verpakt tegen vallen e.d. en werd snel geleverd; in het weekeneinde besteld en dinsdag ontvangen.

Oosterhout1 13-01-2012

Had al gelezen dat de beoordelingen van Cameraland.nl heel goed zijn. Mijn ervaring is hetzelfde. Ik heb eerst gebeld met Cameraland voor informatie over de flitser. Deze was heel duidelijk en volgens zegge zou de flitser dinsdag bezorgd worden en dat was ook zo. Ik zou zeker weer iets bij hun bestellen.

Th.H.1955 13-01-2012

besteld artikel uit voorraad direct uitgeleverd verder geen op of aanmerkingen prima service.

elsje1956 13-01-2012

Vlotte snelle afhandeling. Prima!

garfield99 13-01-2012

Bestelling volgens afspraak , levering dag erna deze was eerder dan E-mail voor de controle op de levering.

Warner Groeneveld 13-01-2012

Prima service, na telefonisch overleg, spullen via site besteld en een dag later in huis. F-adapter was niet leverbaar, maar na 2 dagen ook geleverd.
Kortom prima bedrijf om zaken mee te doen. Vriendelijke mensen aan de telefoon!

J v. d. Schuur 10-01-2012

Vriendelijke behandeld, foutieve levering word snel opgelost, niets dan lof.

E KArelse 10-01-2012

Artikel op voorraad, voor 17:00 uur besteld en betaald. Nu 4 dagen later nog niks geleverd ook geen bericht waarom niet de volgend adga is geleverd.

EKarelse 11-01-2012

Reactie te primair, inmiddels heeft Cameraland dit per direct opgelost en is mijn bestelling opgestuurd,
Als het goed is, is deze binnen 1 a 2 dagen binnen.

Ben zeer tevreden over de manier waarop Camerland dit
heeft opgelost.

nFoto 10-01-2012

Er stond geen juiste afbeelding bij het product, dit was teleurstellend omdat het product alleen in 1 stand past op de flitser. Er zijn andere kapjes waarbij het in iedere stand past.

Kees van Goor 10-01-2012

Uitstekende camera. Zeer gemakkelijk in het gebruik. De kwaliteit van beeld is uitstekend. Voldoende geheugen, zeker met extra SD kaart. Zeer tevreden.

123maike 09-01-2012

Heel snelle service, goede prijs!

Broek999 09-01-2012

6,3
Via google product snel gevonden, site zelf lukte niet goed.

kipje01 09-01-2012

Eind 2010 al eens een lens besteld en evenals toen was ook deze levering supersnel.

Henk Blok 08-01-2012

Uitgebreide uitleg op de website over alle aspecten van verrekijkers en gedetailleerde informatie over de diverse modellen.
Bestelling via website duidelijk en soepel, en product de volgende dag bezorgd.

Kimmo 08-01-2012

Good customer service via email and over phone on order being partly delayed due to lack of stock. Good selection of many different brand professional cameras with their accessories required with faire prices.

Lucien en Kim 08-01-2012

Orderstatus is beperkt inzichtelijk. De order is een paar weken vastgehouden omdat er iets niet direct leverbaar was. Er stond niet bij welk onderdeel. Een deellevering had in deze wel een uitkomst kunnen zijn.

De pre sales was wel goed en snel. De vraag die we gesteld hadden werd snel beantwoord.

Mark1234567890 08-01-2012

Snelle levering. Vergelijk producten niet altijd even duidelijk. Ook niet alles op voorraad.

Jean louis 08-01-2012

Heb een zeer voordelige aanbieding besteld en zeer snel geleverd gekregen zonder verder gedoe .

Sandra.. 08-01-2012

overzichtelijke website makkelijk te bestellen en een snelle levering

onwa49 08-01-2012

Zeer gunstige prijs, eenvoudige bestelling, zeer snelle aflevering. Alles werkt naar behoren.

SanderGoPro 07-01-2012

Scherpe prijs en snelle afhandeling. Het pakket in de middag besteld, volgende dag geleverd.

roos5768 07-01-2012

De lengte van de verlengkabel zal best 2,0 meter zijn.
Maar omdat het een krulsnoer is is de werk ruimte maar 30 cm, dit valt erg tegen.

Frank van O 06-01-2012

Behalve de scherpste prijs ook nog een supersnelle kosteloze toezending. Helaas was het zonnekapje niet op voorraad, maar ik vertrouw erop dat die binennkort wordt nagezonden. Ben dik tevreden.

Rene_13 06-01-2012

Bij Cameraland een zilveren flitsparaplu gekocht. Snel besteld en na een paar dagen gratis geleverd.
Helaas was het paraplu'tje stuk (steel was zo geknikt dat ie afbrak). Na bellen hierover werd meteen een nieuwe paraplu opgestuurd.

femkiedv 06-01-2012

Order is prima afgehandeld. Het enige wat wij misten was (in dit geval bij het zoeken en kopen van een fotocamera) een goed overzicht van de productinfo op een rijtje. En eventueel dat je kunt vergelijken (zeker als je niet precies weet wat je wilt).

hleja 04-01-2012

Goed product, snelle levering

Bart Aerts 03-01-2012

Snelle reactie op e-mails met vragen en enorm snelle levering in België!

wisshann 03-01-2012

Besteld en volgende dag geleverd. Super! Omdoos had m.i. nog wel een paar luchtkussentjes mogen bevatten. Dan had ik een 10 i.p.v. 9 gegeven.

Maayke2012 03-01-2012

De bestelling duurde lang voordat ik hem in huis had

george nic 03-01-2012

In eerste instantie was deze aanbieding niet op de site te vinden, maar na telefonische navraag (geen in-de-wacht-tijd!!) snel gevonden.
Volgens toezegging levering de volgende dag. Dit ondanks de kerstdrukte.

gerssen 03-01-2012

Ondanks"oud en nieuw"een snelle afhandeling en levering dus inderdaad, voor 17.00u besteld de volgende dag(oudjaarsdag) geleverd!