Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Diederik L. de Nikon fan. 17-12-2011

De prijs is ten opzichte van de concurrentie gunstig dit heeft mij doen besluiten tot de aanschaf over te gaan. Een prachtproduct van Nikon Telé-zoom 28-300mm. De bestelling en levering gingen zoals het hoort. Snel duidelijk en correct.
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Een volgende aanschaf zal ook bij Cameraland gebeuren.

Luc Hostyn 17-12-2011

Ik had pas deze review ingevuld of ik merkte de mail waarop een alternatief geboden werd voor het niet-passend tasje , waarvoor dank.

P.Bosman 17-12-2011

Ik heb een onderwaterhuis besteld via de website. Het gewenste artikel was redelijk makkelijk te vinden. De bestelling en betaling was erg eenvoudig en veilig. Binnen drie dagen had ik mijn onderwaterhuis thuis liggen. Heel plezierig was het feit dat er geen bezorgingskosten gerekend werden. Ik ben een zeer tevreden klant.

P.Bosman 17-12-2011

Lombaerts 16-12-2011

Ik heb voor bestelling/levering een lagere score gegeven omdat het aantal mogelijkheden tot betalen te beperkt is. Meeste e-shops maken betaling mogelijk via credit card of Paypal. Voor de rest niets dan goed.

naam665 14-12-2011

Goede en snelle service en levering. Duidelijk.

Wasserfall 13-12-2011

Lens was op voorraad, en geleverd in originele verpakking (dus geen kit lens zoals
bij een concurrent die ook nog eens duurder is).
Snelle levering, geen problemen gehad, dus prima

HARP Photo 13-12-2011

Prima service van Cameraland. Tevens ook een goed prijs. Prima gelopen en goed geïnformeerd. Hier blijf ik kijken als ik spullen nodig heb. Ga zo door

Tiny Heijnekamp 13-12-2011

Mijn verkeerd opgegeven bestelling werd d.m.v. een bestelcode voor een ander product zonder problemen snel opgelost. De nieuwe bestelling was binnen enkele dagen binnen. Prima service!

the real Butcher 13-12-2011

uitstekende communicatie en levering correct volgens afspraak/melding

Spike5 11-12-2011

Een (bij)artikel was (niet) meer op voorraad. Hiervoor geld teruggekregen in enveloppe bij bestelling. Had graag via email of brief willen vernemen dat artikel niets was geleverd. En ook had ik graag willen weten wanneer dit wel weer geleverd kan worden. Temeer omdat ik deze opmerking a; bij bestelling had aangegeven.

sarah19790 11-12-2011

Cashbackvoucher en Workshopvoucher waren niet bijgevoegd, na een telefoontje is mij beloofd deze na te sturen.

Hans van der Zon 10-12-2011

De prijs was zeer concurrerend.
Er waren geen leveringskosten.
Een leveringsdetail is snel en in goed overleg opgelost.

teejoo 09-12-2011

Prima website, prijs is ook erg interessanr en de levering snel. Dus dat doen we vaker

J. van der Zanden 09-12-2011

Goede voorlichting.
Netjes verpakt.
Goede prijs-kwaliteits verhouding.
Wat ook belangrijk is, verzenden zonder extra kosten.
Het product ziet er netjes uit en voelt goed aan.

pdvd78 09-12-2011

Alles zeer snel geregeld, alle artikelen gelijk de volgende dag in huis! Topservice! Ik was onbekend met Cameraland.nl maar via de website motorvision.nl ben ik er op terecht gekomen. Hie rga ik zeer zeker vaker spullen bestellen!

squeeze1 09-12-2011

simpel bestellen betalen en een snelle levering

volvomalden 06-12-2011

Uitstekende kwaliteit voor een zeer gunstige prijs. De lader die ik ontving was ook nog een merklader, bij andere shops krijg je voor dit geld niet eens imitatie.

h.zijtveld 06-12-2011

na een 550d van een kennis bekeken te hebben,geshopt op internet en zo bij camaraland terecht gekomen.
uiters snelle levering.
bedankt

S1961 06-12-2011

bestelling op voorraad en de volgende dag al afgeleverd, top!

Wim Stolwerk 04-12-2011

Telefoontje gehad over artikel dat toch niet meer op voorraad was, overleg over alternatieve afleverdatum. Uiteindelijk alles keurig op tijd geleverd,

jos480 04-12-2011

Gebruiksvriendelijke website. Snelle en correcte afwerking van de bestelling. De volgende dag al in huis. Goed verpakt.

van nijlen 03-12-2011

zeer snelle afhandeling van de aankoop,goede konsumenten service.

Gerard Struik 02-12-2011

Na telefonisch contact, goed advies en verder snelle afhandeling.

Zonbestraal21 02-12-2011

Vooraf goede instructie wat we nodig hadden.
Aanschaf ging snel en gemakkelijk

Rietbroek 28-11-2011

Vlotte levering en goede prijsstelling

Dolf de Duif 28-11-2011

Op de website niet volledig duidelijk dat de cadeaubon alleen in de winkel geldig is en niet voor de webshop.

JurjenT 27-11-2011

Prima prijs, goede omschrijving op de site en snelle levering.

Ik wilde betalen via iDeal, alleen mijn bank (van Lanschot) stond er niet tussen!?

olderdutch 27-11-2011

Behalve boven beoordeelde aspecten is mijn keuze voor Cameraland ook gebaseerd op het feit dat ze 2 weken bedenktijd hanteren met geld terug garantie als het product niet bevalt.

g.engelbertink 27-11-2011

Mijn zoon heeft eigenlijk de bestelling aangereikt i.v.m.sinterklaas.Ik ben heel tevreden over de afhandeling van bestelling enh bezorging.

Elbee 26-11-2011

snelle levering, zonder verzendkosten. Produkt is ok

buitb 25-11-2011

snel geleverd, zonder verzendkosten: prima!

M.Vreeken 25-11-2011

Het was lastig een "actieproduct" en een ander artikel in één winkelmandje te krijgen.
Het betrof een studioset €149,- en een flitsverloopstukje voor Sony.
Uiteindelijk gelukt.
Zeer tevreden over het product en de snelheid waarmee werd bezorgd.

marjolijn1957 25-11-2011

Prima service. Kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen. Te kort in bezit.

nikonlien 23-11-2011

binnen 24 uur in huis, geweldig!
nu nog hopen dat ik als sint het juiste artikel heb gekocht. stel dat ..., is ruilen dan mogelijk?

Inge Busser 21-11-2011

Heb tot nu toe alleen een boek bij jullie besteld, maar ben daarover erg tevreden. Het lag al bij mij op de mat toen ik het nog lang niet verwachtte.

ImageAndPaper 20-11-2011

De levering was snel en het aangekochte product was netjes verpakt.

DharnaS 20-11-2011

Zeer ruime keuze en uitstekende afhandeling

B de Ruiter 19-11-2011

Het artikel was maanden geleden volgens de webshop niet op voorraad.
Vond dit erg lang duren en bleek het na telefonisch contact toch op voorraad te zijn.
Het artikel besteld en zeer tevereden.

Renardo36 19-11-2011

Was op zoek naar een filterset met ND verloopfiter en kwam via internet op Cameraland.nl die genoeg filtersetjes en filters aanbood voor een mooie prijs.

Bestellen is makkelijk en was zo gebeurd, met ideal betaald en de volgende dag het pakketje al binnen.

Makkelijk en snel. Super!

N. de Jager 18-11-2011

Prima geregeld. Op zondag via internet besteld en dinsdag keurig thuis bezorgd.

Nieuw023 18-11-2011

Snelle afhandeling na betaling, goed verpakt en verzorgd.

Robfoto 18-11-2011

Zonder problemen spullen besteld. Jameer dat er geen negatief bewaarstroken zijn maar dat doet verder niets af aan de winkel. Zoeken op de site is het enige dat niet altijd oplevert wat ik zoek.

Dille 1 16-11-2011

Bestelling goed verlopen. Levering iets later dan verwacht (bestelling op 6/11 en levering op 14/11). Bij het product zit er geen handleiding noch de onderhoudsvoorschriften. Ondank Bynolyt 25 jaar garantie geeft blijkt dit niet uit de meegeleverde factuur noch uit enig ander meegestuurd document.

MichelvA 15-11-2011

Er ging een kleinigheid mis met de iDeal afhandeling en dan blijkt hoe effektief men kan handelen. Dat tekent voor mij wel hoe men er hier bovenop zit. Verder is de snelheid van levering enorm hoog. Was in mijn geval niet belangrijk omdat dit een kerstkado voor mijn vriendin wordt ;-) maar werkt toch fijn.
Al met al grote tevredenheid hier.

Theo B. 14-11-2011

Camera via de website gekocht. Website is overzichtelijk. Opgehaald in de winkel. Goede service.

Adi2011 14-11-2011

very nice shop, very diverse goods, very good and fast delivery

robuga 13-11-2011

Snel (na 1 dag) mijn nieuwe Son@77 afgeleverd.Helaas géén zonnekap in doos. Gebeld, correct en vriendelijk te woord gestaan. Zonnekap nageleverd bij een andere lopende bestelling. Bij testen camera bleek een technisch mankement aanwezig. Gebeld en probleem doorgesproken. Zonder probleem nieuwe camera gekregen. Na 1 dag binnen. Klasse dus.

Only Me 12-11-2011

Ik heb nog nooit zo'n snelle levering ontvangen. Binnen 24 uur.

ifilch 12-11-2011

Fast, simple and reliable service to order and pay online. Quick delivery. Moderate prices, good choice