Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

voorbijganger 13-06-2011

Beoordeling gebaseerd op twee bestellingen:
Er is volaan aan de door uzelf gestelde normen.
Deze zijn voor mij ruim voldoende om het rapportcijfer 9 te geven.
De met nvt gemarkeerd aspecten zijn door mij niet
gebruikt.

stofmeel 13-06-2011

Goede keuze mogelijkheid is soort en type. Bulk of ander soort levering. Positief is de lage prijs en snelle levering.
Zoek optie op web site is Oke

C. ten Bruggencate 13-06-2011

Telefonisch èn per email goed te woord gedaan en advies gekregen.

Piet Berger 12-06-2011

Levering is helaas iets mis gegaan door het vergeten mee te leveren van de zonnekap (echter werd direct nagestuurd en binnen 1 dag erna binnen).
Zeer goede service en vriendelijk aan de telefoon!

Voor de rest alles perfect in orde.

Patrick-007 12-06-2011

Slechte service,krijg verkeerde product geleverd. Neem je contact met Cameraland op om duidelijke te maken dat het verkeerde product geleverd is en dat je de juiste producten opgestuurd wil hebben, ja het juiste product sturen we pas op als het andere ontvangen is. Hierdoor ontstaan weer veel extra werk. Uiteindelijk krijg je iemand aan de telefoon die zegt gezien de situatie dat op dezelfde dat nog het product verstuurd word. Maar helaas is dat niet geval. Ze houden je gewoon voor de gek.

WvR1953 11-06-2011

Al eerder 'grotere'dingen besteld en naar volle trevendheid was ook toen de afhandeling. Maar ook bij deze erg kleine bestelling verliep dez eop dezelfde perfecte wijze.

mikewerkhoven 11-06-2011

6,8
Dp webside was het item op voorraad, maar dit bleek niet waar te zijn. Levering 10 dagen vertraagt, je zal het maar net snel nodig hebben!

MJZ 10-06-2011

De webwinkel zelf is erg overzichtelijk, bestellen is simpel en levering is erg snel! Kortom; super!

Naam 12-492 09-06-2011

7,3
Goede informatie over product telefonisch gekregen.
Levering was later dan 1 werkdag na bestelling (vrijdag on line besteld en woe gekregen) voor producten op voorraad, echter wel optijd voordat we op vakantie gingen.
Aftersales was minder goed ivm op de site genoemde cash back korting waarvoor de benodigde informatie niet bij de lens zat. Jullie waren niet op de hoogte van de procedure in deze die we zelf bij de producent hebben moeten achterhalen. De producent stuurt nu zelf ons de cashback code toe.

Noorman64 09-06-2011

Bijna 2 jaar geleden kocht ik o.a. een i-GQTU GT-120 GPS tracker ( € 54,00) om mijn foto's op GPS coördinaten te kunnen traceren. Simpel en prima apparaatje. Helaas ging enige tijd geleden de product specifieke USB kabel stuk waardoor de GT 120 niet meer opgeladen kon worden. Cameraland leverde zonder factuur buiten de garantie gratis een nieuwe kabel, maar helaas was het product inmiddels gemodificeerd en paste deze kabel niet. Zonder enig bezwaar heeft men vervolgens gratis een nieuwe GT-120 geleverd. Hulde! Dat is service met een hoofdletter S! Ik kan deze winkel van harte aanbevelen.

W.E.van Leeuwen 09-06-2011

Prima winkel, goed geholpen, goed advies,prima service
Veel betere lens gekocht (en uiteraard duurder) dan ik van plan was, maar ben daar erg blij mee.

SV2011 08-06-2011

Duidelijk webwinkel waarin producten eenvoudig te vinden zijn. Enige minpunt is het product adverteren als op voorraad/direct leverbaar terwijl dit niet zo bleek te zijn. Is na bestelling wel netjes over gecommuniceerd met status updates gedurende de volgende doorlooptijd. Kortom; Goede afhandeling en nette communicatie.

Michel_1970 08-06-2011

occasion ziet er prima uit, keurig verpakt en snel geleverd.

woodpecker007 08-06-2011

Bestelling is redlijk op tijd geleverd
Betreft duidelijkheid ook betreft communicatie vice versa ook wel in voorraad of b.v besteld moeten worden mag beter op de site kenbaar gemaakt worden,tenminste dat is mijn ervaring,wat de rest betreft goede afhandeling en levering

Radareye 07-06-2011

7,3
Binnen enkele dagen in huis. Ondankt Hemelvaartsdag.

K.Rooijakkers 06-06-2011

goede site en snel geleverd

Moon1976 06-06-2011

Bereikbaarheid: bedoelen jullie de bereikbaarheid van de winkel of de webwinkel. Webwinkel is voor mij goed bereikbaar, werkt prima. De fysieke winkel zit niet lekker centraal in het land. Een tweede vestiging meer in de randstad zou heel welkom zijn.

Service en advies vind ik bij Cameraland echt prima.

sputman 06-06-2011

gebruiksvriendelijke, overzichtelijke site, toont direct evt aanvullende artikelen.

Ifmen 06-06-2011

Ondanks dat het produkt niet voorradig was, werd de bestelling prompt geleverd. E-mail communicatie zeer voorspoedig.

phbeltman 06-06-2011

Snel geleverd aan huis. Snelle mail reactie over producten.
Ook eerdere aankopen waren goed

Berg-65 05-06-2011

De website geeft alle informatie die nodig is, maar is wel erg druk. De produkt foto vergroting komt niet tevoorschijn in Google Chrome (als je op een thumbnail van een product klikt).

Mijn bestelling was na een dag in huis, vlot en alles was in orde.

n100 05-06-2011

snelle levering, goed geholpen aan de telefoon.
minpunt: camera woensdag besteld, zondag in de weekkrant staat camera 10 euro goedkoper, hier is woensdag aan de telefoon niets over gezegd, terwijl dit vast al bekend was

cybershot 26 05-06-2011

Snelle levering van het product. Bij telefonisch contact fijne en duidelijke communicatie. Aan te bevelen.

rob.1957 04-06-2011

Ik had een verkeerde geheugenkaart erbij besteld maar ze namen voor de aflevering telefonisch contact om mij ervoor te waarschuwen en de bestellling aan te passen. De site is overzichtelijk en goed. Een nadeel is dat er zoveel wordt aangeboden dat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Wilcke 03-06-2011

Zaterdag besteld en dinsdag al in huis op het aangegeven uur. Hulde!

arieferrari 03-06-2011

Ik ben uitstekend geholpen en zeer tevreden over winkel en website

Renata Jansen 03-06-2011

Cameraland verstrekt uitstekende adviezen, snelle levering zonder verzendkosten. Voorheen reed ik naar Alkmaar maar dit was een mooie bestelling om te laten versturen. Bij een vraag over de betaling ook keurig en duidelijk te woord gestaan.

renetips 03-06-2011

Lens was niet op voorraad, maar we kregen met een beetje korting een vitrine exemplaar. Prima! Binnen een dag thuis.

ikke1961 03-06-2011

Er bleek 1 objectief op voorraad te zijn. Na betaling (van 2 objectieven) ben ik hier over geinformeerd. 2e objectief zal later worden geleverd.

van geleijnen 03-06-2011

Snelle service en telefonisch perfect geholpen. Scherpe prijzen!

James1300 31-05-2011

Op de goed toegankelijke website had ik snel de camera gevonden die ik wilde hebben. Na een paar dagen had ik hem in huis. Prima geregeld allemaal.

Danzka 31-05-2011

Duidelijke website, tot nu toe elke bestelling echt zoals beloofd de volgende dag geleverd gekregen (dat is bij andere webwinkels zeker niet het geval). Eén keer te weinig geleverd gekregen, maar dat is zeer snel en keurig hersteld. Wat mij betreft top.

WardB 30-05-2011

website degelijk en overzichtelijk

bestelling was snel
& e-mail met vraag over verzending werd snel beantwoord

ps:track&trace wordt voor pakjes blijkbaar niet ondersteund in België waardoor het niet mogelijk was de levering te volgen

Jhansje 30-05-2011

Snelle levering. Had Hahnelaccu besteld, maar deze was niet voorradig en vervolgens kreeg ik een originele Lumix voor dezelfde prijs.

hannesie 30-05-2011

Ik was vergeten een UV Filter bij de aankoop van een D7000, mede door mijn eigen gedrag. Toen ik thuis de fout constateerde, en hem via de website bestelde kwam ik erachter dat ik een niet in voorraad zijnde filter had besteld.
Na telefonisch contact de fout hersteld en kreeg vervolgens een betere, en nog snel ook.
Prima service. !!!!

bram reinders 30-05-2011

Een vriendelijke klantenservice die wisten waar ze over spraken en een hele snelle levering.

Pauline Plantje 30-05-2011

Goed advies, Ontzettend snel verstuurd en, zoals het er nu uitziet, prima camera met een jaar garantie! Ik zalabsoluut vaker hier iets kopen!

Frans van Gink 30-05-2011

Cameraland geeft desgevraagd goed en vakkundig advies, bestelling en levering zeer betrouwbaar.

JanT2008 29-05-2011

Zowel bij een paar bezoeken in de winkel als bij telefonische contacten steeds goede en accurate reacties. Recente nalevering tas via internet-bestelling vlot en goed.
Zoeken op website en productinfo daarop zou mijns inziens nog wat beter kunnen.

Fliffer 29-05-2011

De bestelde levering was zeer snel binnen, 1 besteld artikel was niet leverbaar, men heeft zelf voorgesteld om een duurdere te leveren, daarvoor alle lof, we konden daarom onze camera meteen gaan gebruiken.

Tdoni 29-05-2011

De website is heel helder. Na koop en betaling word je onmiddellijk geïnformeerd over de verdere levering. Vervolgens volg je het pakketje via 'track and trace' van de TNTpakketservice, dat ook nog heel snel binnen was: iets voor 17:00 uur besteld en de volgende morgen om 9:30 uur in huis. Prima dus.

Alphabet 28-05-2011

De website functioneert goed en snel, de indeling ervan en het selecteren van producten is eenvoudig en dus goed. Ik ben alleen niet zo gecharmeerd van de kleurstelling van de site.
De pre-sales service is zeer goed (het door mij bestelde product was niet in de gewenste kleur voorradig, maar in een andere kleur wel, maar ik kon ook mijn geld terugkrijgen.
De bestelling was in eerste instantie niet volledig maar na mijn email hierover heeft de zeer goede after-sales service de bestelling binnen 24 uur gecompleteerd.
De after-sales

Arnoud11 27-05-2011

Ik heb al eerder via Cameraland.nl aankopen gedaan; toen verliep alles ook naar tevredenheid. Zoals op de site ook aangegeven, is het produkt ook inderdaad in nieuwstaat; erg belangrijk bij een occasion waar je toch nog 850 euro voor betaalt!

J.C.G. Groot 27-05-2011

De bestelling ging uitermate vlot hoewel de webpagina aangaf dat het product niet in voorraad was.

MmaathuiS 27-05-2011

Prima geregeld! Ik werd na bestelling direct gebeld door Cameraland om te zeggen dat het product in het centrale magazijn lag en daarom de verzending 1 dag langer duurde. Prima service!

claudia441 27-05-2011

IK vind de site goed en overzichtelijk. Je hebt je bestelling snel en goed in huis en ik zal mijn volgende bestelling binnenkort weer bij jullie doen

Gertjan N 27-05-2011

7,3
De afhandeling van mijn bestelling verliep perfect, ik had de volgende dag mijn bestelling in huis en het product werkt zoals verwacht.

De site is gewoon functioneel alleen niet echt gelikt, op zich maakt dit niet veel uit maar de mogelijkheid om product reviews achter te laten en social media integratie zou hem nog beter maken.

D. de Valk 27-05-2011

Een goede afhandeling van de bestelling en de snelle levertijd

Camer-aatje 27-05-2011

De website zou meer informatie bij de artikelen moeten hebben,
maar de after-sales zijn uitmuntend,
zowel qua contact als aangeboden service.
Geen lange wachttijden als je belt, zeer vriendelijk persoonlijk contact,
grote behulpzaamheid en duidelijk advies.

Ingrid J R 27-05-2011

Duidelijke website, makkelijk gegevens te vinden. Snelle bezorging en geen bezorgkosten!