Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Ate Pander 02-04-2012

Zwarte camera besteld, bleek niet meer voorradig.
Cameraland heeft ons meteen gebeld met de vraag of een zilveren ook goed was, prima service!
Volgende dag in huis.

esan 31-03-2012

Cameraland is een betrouwbare webwinkel met een groot assortiment. De teL leveren producten worden snel en goed verpakt verzonden.

Dik Schurink 31-03-2012

Ik heb een goed gevoel bij mijn aanschaf van me lichtmeter. Was vrij volt bij mijn thuis
bezorgt . Wat ik miste was een Nederlandse handleiding maar even naar u bellen en
de volgende dag lag het in de brievenbus mijn compliment.

EvertJan78 30-03-2012

prima product, duidelijke info op site, snelle levering.

An1953 30-03-2012

Netjes op tijd verzonden, goede communuicatie. Ook een telefoontje van mij na aankomst tot volle tevredenheid beantwoord.

Karin0590 30-03-2012

Zondag besteld, dinsdag in huis. Super!

Jouke Pieter 28-03-2012

Vlotte levering na vooruitbetaling. Er was aangegeven dat het bestelde niet op voorraad was.

Jouke Pieter 28-03-2012

JohanMonique 27-03-2012

6,2
één item werd fout geleverd. rechtzetting blijkt nu problematisch. wel vriendelijke mail maar geen oplossing tot zover.

fotograafje23 27-03-2012

Een vraag werd vlot beantwoord, bestelling werd meteen verwerkt, binnen een dag het bestelde in huis.

Sjef Zuure 27-03-2012

Prima service en promte levering. Webshop zoals het hoort !

Paula Duijneveld 26-03-2012

Vlot geleverd, vriendelijk personeel, parkeergelegenheid voor de deur...

Anja_1 26-03-2012

De prijzen zijn heel redelijk, lager heb ik het niet kunnen vinden. De website is makkelijk, al is het zoekveld een beetje verborgen in de rechterkolom. Moet je even weten. Een account aanmaken kost echt niet veel tijd en er worden niet meer gegevens gevraagd dan strikt noodzakelijk is. De afhandeling van de bestelling was goed te volgen, de bestelling was snel in huis. Precies zoals je het hebben wilt eigenlijk. Ik kom er zeker nog eens terug!

Bertels Eddy 25-03-2012

Bestelling geplaatst, betaling liep perfekt alsook de levering, voor de levering zou een Belgische winkel handig zijn.

Markofnikoff 23-03-2012

Super service! Ik had een vraag en deze werd snel en duidelijk aan de telefoon beantwoord, ook het bestellen en verzenden ging prima. Ik kreeg er ook een gratis exemplaar van Zoom magazine bij, misschien is dit gewoon reclame, maar toch een leuke attentie!

JPG66 20-03-2012

Laagste prijs, geen verzendkosten, zelfde dag verstuurd, de volgende bezorgd. product was in orde

Albert56321 20-03-2012

via google snel gevonden wat ik wilde, klikken, bestellen en betalen, de volgende dag in huis.

rendejo 20-03-2012

Ik had donderdagavond een boek besteld, welke ik zaterdagochtend geleverd kreeg. Cameraland rekent geen verzendkosten, wat erg te prijzen is. Des te verbaasder was ik dat het boek met 'handtekening ontvangst' werd geleverd. Dat laatste had niet persé gehoeven voor mij, het boek kon ook door de brievenbus. Wel erg netjes dat Cameraland deze wijze van versturen hanteert. Kortom, ik ben erg tevreden!

G. van Geffen 19-03-2012

7,3
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, maar er is een punt waarvan ik vind dat het beter of anders zou moeten. Het volgende, de avond voor aflevering ben ik via de link gaan kijken waar mijn bestelling was en wanneer deze zou worden afgeleverd. Nu de dag daaropvolgend zou de aflevering plaatsvinden, daar was ik toch wel blij mee want die dag zou ik macro foto's gaan maken dus mooier kon niet. Echter toen zag ik de aflevertijd en daar werd ik niet vrolijk van 8.30 tot 21.30 in dit tijdsvak zou de aflevering plaats vinden! Ik had weinig keus dan wachten en inderdaad zo rond 16.00 werd de bestelling afgeleverd. Ik neem aan dat jullie op dit tijdstip weinig of geen invloed hebben het is echter niet meer van deze tijd dat we niet kunnen mededelen, ervan uit gaande dat PTT post en andere bode bedrijven toch ook in tijdsblokken werken, of een pakket vm, nm
of in de vooravond wordt afgeleverd. Verder ben ik dik tevreden met de tussen ringen en de scherpe prijzen die jullie hanteren.

cvdijke 19-03-2012

Zeer tevreden over deze webwinkel! Verzending en de verpakking tot in de puntjes verzorgd en snelle levering. Kan ik iedereen aanbevelen!

peet33 17-03-2012

Levering zeer snel en produkt goed verpakt

Frankhcd 17-03-2012

Prima prijs, geen bezorgkosten en snelle bezorging. Prima!

Kips73 17-03-2012

Dinsdag eind van de middag besteld. Woensdag al geleverd. Super!

Bernd23 16-03-2012

Overzichtelijke website, vlotte levering, geen op- of aanmerkingen.

Ton de Zwart 16-03-2012

Prima, snel, als altijd.
ook telefonische vragen mogelijk, goed dus

M. Tiu 16-03-2012

Niet tevreden over:
-voorraad status website
-after sales

Wel tevreden over:
-levertijd producten wel op voorraad
-Bereikbaarheid (telefoon/e-mail)

Ik had 2 producten besteld (Canon 550D en Pixma MG350 printer) en ik kreeg maar alleen de 550D geleverd de volgende dag. Via het systeem kreeg ik een mail dat de levertijd van de Pixma printer gewijzigd was en ik moest inloggen. Na ingelogd te hebben kon ik de nieuwe leverdatum niet vinden.

Ik heb direct een mail gestuurd en werd dezelfde dag nog teruggebeld dat door "wateroverlast in Thailand dat de fabrieken van diverse leveranciers onder zijn gelopen en productie dus helaas niet mogelijk is, er wordt met man en macht gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen.". Dit terwijl andere webshops dit product wel op voorraad hadden.

Ik heb mijn geld teruggevraagd en ik heb een tweede reminder gestuurd en een dag moeten wachten voordat ik van Remco antwoord kreeg dat het geld teruggestort zou worden.

Cameraland heeft niet een up-to-date voorraadsysteem en daardoor ben ik niet zeker ervan dat mijn producten tijdig geleverd worden. Dit is mijn laatste aankoop bij Cameraland en betaal ik liever iets meer bij een webshop die zijn zaken wel op orde heeft.

Annita65 14-03-2012

Aanvankelijk was een verkeerd product en een niet schoon ogend product geleverd waar een andere prijs (lager)op stond. Er is razendsnel, correct en begripvol gereageerd op de klacht en deze is naar alle tevredenheid opgelost mét terugbetaling van het verschil.

DVN film en video Zwolle 14-03-2012

Snelle levering als altijd!
Up to date orderinformatie.
Scherpe prijs, dis zelfs binnen enkele dagen werd aangepast aan de concurrentie. Prima webshop dus!

Robbert Hendriks 13-03-2012

Meestal ga ik naar de winkel, maar had nu geen tijd.
Ik wist wat ik wilde kopen. Snelle en accurate levering. Prima!

Patricia van der Zeeuw 13-03-2012

Na lang zoeken naar de Nikon D300s kwam ik op cameraland terecht, daar hadden ze hem gelukkig nog. Ik werd prettig geholpen aan de telefoon, en had hem na 3 dagen al in huis. SUPER!

Bert Rowold 12-03-2012

Cameraland was de enige mij bekende zaak die het artikel Photoshop Elements 10 kon leveren. Het ging gemakkelijk en snel.

Wil Sely 12-03-2012

Er zat een extra accu van de bestelde camera niet in de verpakking.
Na telefonishe melding hiervan is de accu per post keurig nageleverd.
Prima verzorgt.

Ellusionist 10-03-2012

Website ziet er goed uit en verzorgd. Bestelling en levering was perfect. Binnen 1 dag was het product al in huis. After sales nog geen ervaring mee, product pas 2 dagen in huis.

hesuyoro 10-03-2012

Maandagavond de bestelling geplaatst en woensdagmiddag het pakketje al in ontvangst kunnen nemen. Het pakketje was er bijna eerder dan het bericht dat het was verzonden.

Gortster 08-03-2012

product is snel en netjes verpakt afgeleverd.

Puller 07-03-2012

Wit op zwart website lastig lezen op een Ipad. Goed gesorteerd, veel producten op voorraad.
Voor de rest goed en snel de behandeling verwerkt. Ook afhalen ging redelijk snel, goed parkeren, een klant voor me op een druuke zaterdagmiddag.
Vooral doorgaan met deze dienstverlening.

marjan wijnberger 06-03-2012

Een supersnelle levering en keurig verpakt kwam het
pakketje aan.
Website is zeer duidelijk en goed te bereiken.

fotopatrique 06-03-2012

Correcte prijs, goede ondersteuning toen de bestelling door mijn toedoen verkeerd dreigde te lopen en razendsnelle levering. Wat wil een mens nog meer?

w.janssen-hammer 02-03-2012

Vriendelijk en behulpzaam personeel en ze doen wat ze beloven.
Goede voorlichting en ruime keus in de produkten.

Wim Walda 02-03-2012

Razendsnel , goede vooraadstatus informatie. Goede en gemakkelijke uitcheck. Constant inzicht in de status van de bestelling.

Pascal_W 02-03-2012

Overzichtelijke website en een snelle afhandeling!!

JoopvtG 29-02-2012

Mijn telefonische vragen, de Tokina betrof een occassion, werden vriendelijk en uitgebreid beantwoord.

Hans Adema 28-02-2012

Ik kreeg de camera twee dagen eerder dan verwacht (want weekend). Helaas een mechanisch mankement aan de body (het was een vitrine-exemplaar, dat wist ik). Omruilen werd goed en vriendelijk afgehandeld. Ik ben zelf part-time werkzaam in een gewone annexwebwinkel, die van Naturalis en weet hoe belangrijk het is om dit soort problemen adekwaat af te handelen.

Wisselplaat 27-02-2012

Bestellen gaat simpel en snel. Door gedoe met mijn computer had ik per ongeluk twee keer betaald, maar dit werd snel en efficiënt gecorrigeerd, waarvoor dank!

sjonnie2 27-02-2012

Vind dat alles op de site overzichtelijk is, en dat de bestelling supoersnhel en correct bij mij thuis is afgeleverd.

HoFa 25-02-2012

Website is goed bereikbaar, overzichtelijk en compleet. De navigatie is gemakkelijk en ook het bestel- en betaalproces is gewoon goed.
De site is niet bijzonder t.o.v. andere fotowebshops maar wel overzichtelijk.
Het afleverproces verliep vlot en voorspoedig mede doordat er gebruik werd gemaakt van het track en trace van TNT.

M. Hazeleger 25-02-2012

Prima geregeld, nergens op voorraad bij cameraland wel, eerst even gebeld om te checken, toen besteld volgende dag in huis

Monitorcalibrator 24-02-2012

Duidelijke website, snelle verzending.

Eppie47 24-02-2012

Vlotte levering en prima product.

Verkeerde kleur 21-02-2012

Product op zich is prima. Echter we hadden een zilveren uitvoering besteld en een witte ontvangen. De zilveren was niet meer op voorraad. Was geen probleem om de witte te houden. Ook de factuur (waar zilver op stond) was geen probleem voor evt After Sales klachten