Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

sjvd71 21-07-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nieuwe site is wat betreft look en feel prettig maar niet alles wordt even makkelijk gevonden. Volgorde niet altijd logisch en filterfunctie functioneert niet goed genoeg. Zoekbalk werkt wel maar alleen als je de exacte benaming van het product kent terwijl je als consument natuurlijk even een kreet ingeeft zoals Sigma 35mm

Erg klantvriendelijk en deskundig. Informele sfeer waar ruimte is voor een grapje.

Assortiment
Voorraad dik in orde.

Aanbeveling
Prima service, zijn bereid mee te denken. Nog even de website een laatste duwtje in de rug geven en het is helemaal in orde.

stefan1996 29-03-2013

Ik vind de klantvriendelijkheid en de snelheid van levering en beantwoording van vragen e.d. SUPER. Ik vind alleen de website die onlangs een andere "look" heeft gekregen minder geworden. Soms komen artikelen en begeleidende teksten niet goed over op de PC.

B. Olympus 25-03-2013

Personeel heeft verstand van zaken. Duidelijke uitleg, en een snelle en nette levering. Zeker aan te raden.

g.m.wijdenes 23-03-2013

Na telefonisch contact vanuit het Utrechtse naar Alkmaar gereden, even moeten wachten in de winkel maar daarna prima te woord gestaan door Eric. Ik wilde eigenlijk een verkeerde aankoop inruilen ofschoon deze niet bij Cameraland gekocht was. Vraag, hoeveel denkt U bij te willen betalen op de body Canon 5D Mark ll, voor het bedrag van mijn antwoord hebben we
de deal af kunnen sluiten, prettig zaken doen met een leuke gesprekspartner. Nadien nog enkele artikelen gekocht via de website, o.a. op advies van Eric een Sigma 85/1.4, magnifiek
objectief en een bijpassend UV filter van een bepaald merk, was wel op voorraad volgens de site doch bleek dit niet waar te zijn. Keurig werd ik gebeld met een ander voorstel, natuurlijk OK.
Leveringen, de volgende dag, na betaling met i Deal. Verpakking verdient een extra pluim, kans op beschadigingen nihil.

staartjager 22-03-2013

Website iets onoverzichtelijk, hoewel zeer compleet. Dit werd echter meer dan goed gemaakt door de uitstekende service en klantvriendelijkheid en de zeer snelle levering! Ik zal hier zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Philippe P. 17-03-2013

snelle levering,binnen 2 dagen al in huis, prima kwaliteit,personeel weet waar ze over praten als je inlichtingen vraagt.

bvpp00 05-03-2013

Spersnelle levering en goedkoop.Over aftersales en bereikbaarheid kan ik niks zeggen. Bestellen en snelheid van verzenden: zou niet weten hoe het beter moet,

Limburg2 27-02-2013

Site is zeer overzichtelijk en toegankelijk. Klantenservice goed bereikbaar en geven vriendelijk en correcte ondersteuning. Prima prijs voor Het aangekochte product. Meest belangrijke voor internet aankoop: snelle en correcte levering, dus een betrouwbare webshop. Vertrouwen had ik al door de vele andere positieve reviews.
Bij volgende aankoop weet ik hun weer te vinden.

bramvanmaas 12-02-2013

Op FB de aanbieding van de dag gezien.Ik heb hier op gereageerd en de andere dag had ik de gevraagde info.Gezegd dat ik de LC-5 Wireless wel wilde hebben dus toen heeft Cameraland deze voor mij gereserveerd met de vraag wanneer ik het product op wilde komen halen.Ik wilde dit niet op halen vanwege de afstand dus toen heeft Cameraland mij een link toe gestuurd om te bestellen,helaas deze link werkte niet en inmiddels waren we al een 3tal dagen verder.IK heb weer een bericht gestuurd naar Cameraland met de mededeling dat de link niet werkte en kreeg toen bericht van cameraland dat dit hun fout was en dat ik het gekozen produkt bij uitzondering toch kon krijgen voor de occasionprijs en dit is ook gebeurd met dien verstande dat ik een GLOEDNIEUWE LC-5 heb gekregen voor de aanbiedingsprijs,grote klasse van Cameraland en ik ga daar in de toekomst ook vaker bestellen en beveel Cameraland ook aan bij vrienden en bekenden.
PS,na betaling was de LC-5 Wireless de ander dag al in huis,ook weer een pluspunt.

N.A. Schwagermann 09-02-2013

De bestelde camerabody stond op het internet beschikbaar en dit klopte, het was de laatste werd mij verteld bij het ophalen, na dat ik hem had opgehaald was de internetsite gelijk bijgewerkt waardoor deze body niet meer aanwezig was. De site wordt serieus bijgewerkt.Prijs kwaliteit verhouding klopt t.o.v. collega's webwinkels, je wordt keurig en snel geholpen.

barendsfotobar 05-02-2013

Eerst werd ik gebeld door CameraLand met de vraag of de kleuren van het fotoharnas iets anders mochten zijn , dit omdat deze iets anders waren dan als opgegeven. Toen ik hiermee akkoord ging was de bestelling er na 1 dag. En het fotoharnas doet ook nog eens goed wat er is gezegd/ beloofd. Dus alles is goed.

neutcomp 03-02-2013

Goed advies en via mail duidelijke uitleg gekregen over wat "bulk" inhoud. Jammer dat ze toch verzendkosten rekenen voor 99 euro terwijl het voor 100euro gratis is.

A. van den Ham 22-01-2013

Super service! Problemen met artikelen? Cameraland zorgt dat het vlekkeloos wordt opgelost of zorgt voor aantrekkelijke alternatieven. Professioneel personeel met verstand van zaken!

Rene48 21-01-2013

Na constatering van een fabricagefout nam de winkel onmiddellijk zijn verantwoordelijkheid en gaf mij een aantal keuzes; een ander product (gelijke types op voorraad hadden dezelfde fout)) of de het defecte product blijven gebruiken tot een goed procuct was geleverd. Geen gezeur en een service die je nog maar zelden tegekomt!
Online prijzen met een ouderwetse service. Een winkel om terug te komen.

JokeBeersBlom 15-01-2013

Ik ken de winkel in Alkmaar, de bereikbaarheid vind ik daar dus wat minder. Levering is bijzonder snel en dus prima, aangekochte occasion is ook in uitstekende staat.

eeappel 09-01-2013

Supersnelle levering. En er is een echte winkel waar je altijd terecht kan met vragen. Ook handig, toch?

Murgi 06-01-2013

6,5
De foto en de naam van de product on de website van Cameraland waren niet overeengekomen.
Ik kreeg NIET het bestelde product.
De prijs van het product en verzendkosten zijn terug betaald maar de ons verzendkost is niet terug betaald.

noveenia 04-01-2013

Fast processed and delivered.
I was well informed the status of the order.
Nice price! Nice website.
Good product with full battery.

Jac van der Zanden 03-01-2013

Gemakkelijk en gebruiksvriendelijke webshop.
Prijzen incl verzendkosten.
Vandaag besteld, morgen in huis.

wouter0602 03-01-2013

Bestellen ging erg makkelijk, ze waren de enige die dit product op voorraad hadden.

Ik werd de ochtend na de bestelling gebeld dat het product op voorraad was, maar dat de verpakking ontbrak, Jammer dan...Dus gewoon laten komen.

Het enige nadeel is dat de factuur onder het verzend etiket zat waardoor het onbruikbaar is geworden. Ik heb rond 15:30 uur gemaild voor een kopie factuur in PDF formaat, helaas nog niet binnen. Zal morgen wel komen ;)

jf vrolijk 01-01-2013

zeer snelle levering vaak binnen een dag
een minpunt je kan onder aan de site een vraag stellen maar daar wordt niet op geantwoord, snap niet waarom niet?
de vraag was belangrijk omdat ik wilde weten of een bepaalde lens in de lens pouch paste.

NathanB 28-12-2012

Ik ben al meermalen bij hen in de winkel geweest en nu eens een bestelling via de webwinkel geplaatst. Er is geen winkel waar men meer van fotografie af weet als daar! Altijd een ongedwongen sfeer en nooit een aankoopverplichting!
De webwinkel zou nog completer worden met afbeeldingen van het product. Verder is alles goed. Bestelproces, informatievoorziening, betaling en levering. Ik zou Cameraland zowel online als in de winkel van harte aanbevelen!

mg.degroot 27-12-2012

Prima prijzen, snelle levering en goede communicatie over order status / annuleren geplaatste orders.
Cameraland.nl is een uitstekende webwinkel waar ik in de toekomst weer zal kijken als ik iets op dit gebied nodig heb.

Rhea 25-12-2012

Snelle en correcte levering waarbij, bij navraag naar het product, de vraag zeer correct door personeel is beantwoord.

JoostM91 22-12-2012

5,2
Niet zo tevreden. Samen met mijn vader tijd ruim jaar terug bij deze winkel geweest. Hadden de camera die ik wilde (1100D) en de lens die mijn vader wilde, Tamron 18-270.
Bij aankoop kwam de verkoper superlatieven te kort, meer dan geweldige lens. Echter kwamen al snel problemen met de scherpstelling naar voren. Aantal keer terug geweest naar Alkmaar (100km enkele reis....), maar daar kregen we letterlijk de opmerking naar ons hoofd geslingerd ''Ja maar meneer, deze koopt u voor het bereik, niet voor de kwaliteit'' Pardon?
Na enkele weken en een opsturing naar de fabriek omgewisseld voor een Sigma 17-85. Totaal andere lens, dus. Cameraland wilde geen nieuwe 18-270 geven, want die van ons konden ze niet meer ''als nieuw'' verkopen. Eh.. wiens probleem is dat? Uiteindelijk na veel gezeur via de importeur een nieuwe 18-270 gekregen, maar wij komen hier NOOIT weer.

rickbrug 17-12-2012

Goede prijs, snelle levering. Volgens mij de enige echt relevante zaken voor een webwinkel. Voor mij is er geen enkele reden om hier niet de volgende keer weer een aanschaf te doen. Gr.

Arie.69 17-12-2012

De leveringstijd is grandioos, er zaten maar 18 uur tussen bestellen en levering aan de deur. Aanrader!

Jandeilander 15-12-2012

Sinds augustus 2008 heb ik al diverse aankopen via internet maar ook in de winkel gedaan. Mijn complimenten voor de snelle levering, meestal binnen 2 dagen hier op Texel !! Vragen worden vakkundig behandeld, zowel via internet als in de winkel. Met zoeken naar b.v. nieuwe objectieven kom ik toch altijd weer bij Cameraland terecht !!!

Bedankt voor de goede en vriendelijke service !!!

OD66 07-12-2012

Prima winkel, snelle levering zoals afgesproken. vakkennis van de mensen in de winkel. stellen terecht de vraag : waar wilt u het voor gaan gebruiken.

iron883 26-11-2012

had dit onderwaterhuis zeer snel in huis voor een ongelooflijk lage concurerende prijs!
alles netjes verpakt.

fjcs1948 23-11-2012

4,5
Op 22-11-2012 alsnog het goede door mij bestelde produkt ontvangen, met excuses voor het niet op juiste wijze behandelen/afhandelen van mijn klacht.

fjcs1948 18-11-2012

Besteld op 14-11-2012.
De website is overzichtelijk maar bevat per produkt soms geen of zeer weinig informatie. Het bestellen gaat moeiteloos en de levering is vlot, op 16-11 het pakje ontvangen. Het door mij bestelde heb ik niet gekregen maar kreeg een ander produkt. De klantenservice was onbereikbaar, na 20 minuten in gesprek/de bezettoon heb ik de moed opgegeven, dan maar een mail gestuurd. Ik kreeg daar 's avonds een reactie op, men zou uitzoeken hoe het mogelijk was dat ik het verkeerde produkt had gekregen, men zou daar op vrijdag 17-11 uitsluitsel over geven, het is nu 18-11 en nog niets gehoord of gelezen, een slechte zaak. Cameraland is mij aanbevolen maar ik denk dat ik een éénmalige bestelling heb gedaan.

Tonyvannn 11-11-2012

Correcte en duidelijke informatie op site, zowel wat producten betreft als aankoopprocedure.
Levering is vlot en goed verlopen in België

Nordmende 09-11-2012

Alle door mij gewenste artikelen waren op voorraad en aantrekkelijk geprijsd.
Het bedrijf is telefonisch prima bereikbaar en ik ben door diverse medewerkers netjes en deskundig te woord gestaan.
De bestelling is voortvarend afgehandeld en ik ben per mail goed geinformeerd over de status van de bestellng.
Ik had de artikelen zeer snel in huis.
Een door mij na ontvangst van de camera gestuurd mailtje werd binnen een uur beantwoord.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.

aloa71 07-11-2012

De website vind ik zelf niet heel erg gemakkelijk om een juiste camera te vinden. Ik heb dan ook eerst via Kieskeurig een camera uitgezocht en daarna via Cameraland besteld. De bestelling en levering zijn evenwel super verlopen.
After sales heb ik niet beoordeeld omdat ik daar (nog) geen ervaring mee heb.

pmverhulst 06-11-2012

Zeer goede service.
Goedkoopste op het gebied van camera's.

Goed advies gekregen over een bijbehorende SD-kaart. Deze was helaas wel 4 keer zo duur als dat ik hem ergens anders kon krijgen. Ze begrepen dat ik hem daar kocht.

kasper50 03-11-2012

Snelle levering, goed verpakt en geen verzendkosten.
Top! Ik ben 100% teverden over cameraland.
Prijs/kwaliteit goed. Op andere websites zelfde product tientallen procenten duurder.

timkoopman 31-10-2012

Vrijdagmiddag besteld, zaterdagmiddag in huis, ideaal!
Camera werkt uitstekend, bedankt voor de goede service.

nikon10 30-10-2012

Deskundig personeel en behoorlijke voorraad.Correct in behandeling.Het enige minpuntje vind ik dat je moet tekenen voor ontvangst in mijn geval alleen voor een kabeltje!!!!,anders kan je het aan de buren af laten geven.Werkt volgens mij alleen maar kostenbesparend.Nu moest de bezorger twee keer aan de deur komen

FOTOKLUSSER 16-10-2012

Camerasensor vuil. Gezocht op internet.Het kostte wat tijd om
het goede trefwoord te vinden maar Cameraland gaf een goed
advies en het resultaat is perfect. Volledig schone APS-C sensor in mijn Sony A330. Vrijdag 12 okt.2012 besteld(ik gaf aan het graag uiterlijk dinsdags te willen hebben)en zaterdag werd het
al bezorgd. Zo snel had ik van andere winkels nog niet
meegemaakt.

Vergeten te vermelden.Ik deed het met de Survival Kit 2 + Eclipse 1.6 sensor.Ik moest het wel 2 X doen.

Marleen S 13-10-2012

Een paar dagen terug de Spyder 4 online besteld. Binnen twee dagen had ik het product in huis. Dit is de tweede keer dat ik iets online bestel bij Cameraland en dit bevalt prima.

kniesten 06-10-2012

Na in de winkel te zijn geweest en wat objectieven heb mogen testen toch gekozen voor de SIGMA 18-200/3.5-6.3 II DC OS HSM FLD Canon-AF, deze was echter niet op vooraad en heb deze via de webshop besteld.
De orderstatus was gewoon zoals het hoort en de levering snel.
de verkoper was vriendelijk en nam netjes de tijd .

afterburner 02-10-2012

snelle levering,12 maanden garantie,k,heb de indruk dat occasions,eerst goed nagekeken worden voordat ze naar een nieuwe eigenaar gaan [word ook beloofd op de website] heb al diverse malen een occasion gekocht steeds snelle levering,en spullen zien er steeds als nieuw uit.soms ontbreekt er in de verpakking, een afdek kapje of een kabeltje dat er orgineel bij heeft gezeten,maar dat zal vermoedelijk zo ingeruild zijn daar maak ik geen punt van.verder niets dan lof ,misschien een uitvoerige beschrijving en een foto in de rubriek tweedehands is nu een beetje mager.

Philippe P. 01-10-2012

Eerst gebeld, dan besteld en tweedagen later in mijn bezit :)
super service, een website waar ik zeker meer zal aankopen, vanuit mijn luie stoel.

snkhns 01-10-2012

Lang op zoek geweest naar een betaalbare occasion batterygrip.
Gevonden bij cameraland voor een redelijke prijs en met garantie.
Goede informatie via email en track en trace versturing waardoor ik niet tijden voor niets thuis hoefde te blijven.

Al met al tot zover goede service.

jes2b 25-09-2012

Ik wist niet zeker welk model eyecup ik moest hebben, dus heb ik gebeld, waarop een medewerker mij meteen hielp en het produkt uit de verpakking haalde en op een camera zoals ik heb plaatste om te zien of het paste. Geweldige service!
De Spyder 4 Pro was bij geen andere webshop op voorraad en dit was de laagste prijs die ik was tegengekomen.
Alles was heel snel in huis. Ik zou er zo weer bestellen!

JWAgterkamp 19-09-2012

Goede service in de winkel.
Na aankoop had ik een probleem met de flitser,
dit is uitstekend verholpen met adviezen per email!
Uitstekende service

M. engelen 14-09-2012

Een prima website waar je alles makkelijk kunt vinden. Na de bestelling een prima feedback over het verloop van de bestelling.

Edwin987654321 14-09-2012

Goede prijs. Snelle levering via PostNL, en dat heeft altijd mijn voorkeur boven andere pakketdiensten. Duidelijke website.

hvandenbuijs 14-09-2012

Ik heb altijd problemen met het inloggen op de website. Hierover heb ik wel eens telefonisch contact gehad. Daarom geef ik voor de website een 7.

Bereikbaarheid en levering zijn zeer goed.

Ik ben zeer tevreden over mijn aangekocht product.