Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

MSt230466 24-12-2011

Ik werd gebeld, de Hahnel accu was uitverkocht. Of ik voor dezelfde prijs de originele accu van Panasonic wilde!

Nog steeds blijft cameraland.nl mijn nr 1 shop als het om fotgrafie gaat.
En ja, zowel prijs, kwaliteit als ook klantgerichtheid.

EEN TOPSHOP!!

Gijs_S 24-12-2011

Bestelling plaatsen en afhandeling verliep goed.
Er werd zelfs aangeboden om het in kerstpapier te verpakken.

Rob Vreeken 24-12-2011

Ik kom al bij cameraland voor het deze naam kreeg. Nu, in de wereld van webshops, heb ik een Fotozaak, waar ik het product in mijn handen kan houden en toch bijna internet prijzen betaal.
Een prima formule.

yvonne balvers 24-12-2011

advies per telefoon erg netjes en volledig.
bestelling via website eenvoudig
Levering erg snel, keurig verzorgd en melding via de mail.
Een aanrader.

GewoonArie 23-12-2011

Geen enkel probleem. Makkelijke site, op tijd geleverd. Voor een goede prijs

Ed Bommer 23-12-2011

Was al klant via de winkel. Nu echter voor de eerste keer via internet een aankoop(je)gedaan.
Betaling lukte aaanvankelijk niet via IDEAL.(Mijn schuld hoor...)
Resultaat was een dubbele bestelling zonder betaling.
De volgende ochtend even een mailtje gestuurd naar de orderafdeling (Susanna) en vrijwel direkt een antwoord.De dubbele bestelling was al gecorrigeerd en besloten werd de bestelling helemaal over te doen.
Perfekt geregeld en direkt afgehandeld. De bestelling was daardoor ruimschoots op tijd voor de Kerst binnen.

Niets dan lof...

Met een hartelijk HO..HO..HO,

T. Haasjes 23-12-2011

Product stond op de site als 'op voorraad'.
Dit bleek dus niet het geval.
Direct een telefoontje van Cameraland met excuus en of de levering wel door moest gaan. Dik in orde.
Toch de bestelling door laten gaan.
Na 14 dagen een mail gestuurd over de eventuele levering.
Na enkele dagen nog geen reactie op de mail.
Toen maar gebeld. Nogmaals excuus, maar het artikel was nog niet binnengekomen. Toen het product binnen was, was het ook snel geleverd.

H. Abundo 23-12-2011

betrouwbaar, snel en duidelijk

annieh1978 20-12-2011

Super.
De dag na bestelling al geleverd met 20 euro erbij, aangezien mijn product het laatste was, dus het showmodel, wat trouwens niet te zien is.
Wat een service!!

Tessa85 20-12-2011

5,7
De website is erg overzichtelijk. Daarop wordt ook aangegeven dat de bestelstatus wordt bijgehouden en je als klant bericht ontvangt wanneer deze is gewijzigd. In mijn geval werd de bestelstatus te laat geüpdate voor het ontvangen van de betaling. Tevens stond het bestelde product op de website als "op voorraad" en bleek later dat het product besteld moest worden. In totaal heeft het bijna 2 weken geduurd voordat ik mijn bestelling heb ontvangen, i.p.v. de gemiddelde 4 dagen of minder die op de website worden vermeld. Dit was voor mij een grote teleurstelling.

Lodewijk1933 19-12-2011

snelle terugkoppeling na plaatsen bestelling
vlotte aflevering

Andragon30 19-12-2011

Binnen 2 dagen was hij keurig netjes verpakt binnen.

ffreak 18-12-2011

Heb een Mini Foto Studio besteld en ben zeer tevreden met mijn aankoop. De volgende dag had ik de bestelling al in huis, en nog gratis verzonden ook. Helemaal geweldig. Zal zeker nog eens langs gaan bij de website als ik weer iets nodig heb.

Diederik L. de Nikon fan. 17-12-2011

De prijs is ten opzichte van de concurrentie gunstig dit heeft mij doen besluiten tot de aanschaf over te gaan. Een prachtproduct van Nikon Telé-zoom 28-300mm. De bestelling en levering gingen zoals het hoort. Snel duidelijk en correct.
Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Een volgende aanschaf zal ook bij Cameraland gebeuren.

Luc Hostyn 17-12-2011

Ik had pas deze review ingevuld of ik merkte de mail waarop een alternatief geboden werd voor het niet-passend tasje , waarvoor dank.

P.Bosman 17-12-2011

Ik heb een onderwaterhuis besteld via de website. Het gewenste artikel was redelijk makkelijk te vinden. De bestelling en betaling was erg eenvoudig en veilig. Binnen drie dagen had ik mijn onderwaterhuis thuis liggen. Heel plezierig was het feit dat er geen bezorgingskosten gerekend werden. Ik ben een zeer tevreden klant.

P.Bosman 17-12-2011

Lombaerts 16-12-2011

Ik heb voor bestelling/levering een lagere score gegeven omdat het aantal mogelijkheden tot betalen te beperkt is. Meeste e-shops maken betaling mogelijk via credit card of Paypal. Voor de rest niets dan goed.

naam665 14-12-2011

Goede en snelle service en levering. Duidelijk.

Wasserfall 13-12-2011

Lens was op voorraad, en geleverd in originele verpakking (dus geen kit lens zoals
bij een concurrent die ook nog eens duurder is).
Snelle levering, geen problemen gehad, dus prima

HARP Photo 13-12-2011

Prima service van Cameraland. Tevens ook een goed prijs. Prima gelopen en goed geïnformeerd. Hier blijf ik kijken als ik spullen nodig heb. Ga zo door

Tiny Heijnekamp 13-12-2011

Mijn verkeerd opgegeven bestelling werd d.m.v. een bestelcode voor een ander product zonder problemen snel opgelost. De nieuwe bestelling was binnen enkele dagen binnen. Prima service!

the real Butcher 13-12-2011

uitstekende communicatie en levering correct volgens afspraak/melding

Spike5 11-12-2011

Een (bij)artikel was (niet) meer op voorraad. Hiervoor geld teruggekregen in enveloppe bij bestelling. Had graag via email of brief willen vernemen dat artikel niets was geleverd. En ook had ik graag willen weten wanneer dit wel weer geleverd kan worden. Temeer omdat ik deze opmerking a; bij bestelling had aangegeven.

sarah19790 11-12-2011

Cashbackvoucher en Workshopvoucher waren niet bijgevoegd, na een telefoontje is mij beloofd deze na te sturen.

Hans van der Zon 10-12-2011

De prijs was zeer concurrerend.
Er waren geen leveringskosten.
Een leveringsdetail is snel en in goed overleg opgelost.

teejoo 09-12-2011

Prima website, prijs is ook erg interessanr en de levering snel. Dus dat doen we vaker

J. van der Zanden 09-12-2011

Goede voorlichting.
Netjes verpakt.
Goede prijs-kwaliteits verhouding.
Wat ook belangrijk is, verzenden zonder extra kosten.
Het product ziet er netjes uit en voelt goed aan.

pdvd78 09-12-2011

Alles zeer snel geregeld, alle artikelen gelijk de volgende dag in huis! Topservice! Ik was onbekend met Cameraland.nl maar via de website motorvision.nl ben ik er op terecht gekomen. Hie rga ik zeer zeker vaker spullen bestellen!

squeeze1 09-12-2011

simpel bestellen betalen en een snelle levering

volvomalden 06-12-2011

Uitstekende kwaliteit voor een zeer gunstige prijs. De lader die ik ontving was ook nog een merklader, bij andere shops krijg je voor dit geld niet eens imitatie.

h.zijtveld 06-12-2011

na een 550d van een kennis bekeken te hebben,geshopt op internet en zo bij camaraland terecht gekomen.
uiters snelle levering.
bedankt

S1961 06-12-2011

bestelling op voorraad en de volgende dag al afgeleverd, top!

Wim Stolwerk 04-12-2011

Telefoontje gehad over artikel dat toch niet meer op voorraad was, overleg over alternatieve afleverdatum. Uiteindelijk alles keurig op tijd geleverd,

jos480 04-12-2011

Gebruiksvriendelijke website. Snelle en correcte afwerking van de bestelling. De volgende dag al in huis. Goed verpakt.

van nijlen 03-12-2011

zeer snelle afhandeling van de aankoop,goede konsumenten service.

Gerard Struik 02-12-2011

Na telefonisch contact, goed advies en verder snelle afhandeling.

Zonbestraal21 02-12-2011

Vooraf goede instructie wat we nodig hadden.
Aanschaf ging snel en gemakkelijk

Rietbroek 28-11-2011

Vlotte levering en goede prijsstelling

Dolf de Duif 28-11-2011

Op de website niet volledig duidelijk dat de cadeaubon alleen in de winkel geldig is en niet voor de webshop.

JurjenT 27-11-2011

Prima prijs, goede omschrijving op de site en snelle levering.

Ik wilde betalen via iDeal, alleen mijn bank (van Lanschot) stond er niet tussen!?

olderdutch 27-11-2011

Behalve boven beoordeelde aspecten is mijn keuze voor Cameraland ook gebaseerd op het feit dat ze 2 weken bedenktijd hanteren met geld terug garantie als het product niet bevalt.

g.engelbertink 27-11-2011

Mijn zoon heeft eigenlijk de bestelling aangereikt i.v.m.sinterklaas.Ik ben heel tevreden over de afhandeling van bestelling enh bezorging.

Elbee 26-11-2011

snelle levering, zonder verzendkosten. Produkt is ok

buitb 25-11-2011

snel geleverd, zonder verzendkosten: prima!

M.Vreeken 25-11-2011

Het was lastig een "actieproduct" en een ander artikel in één winkelmandje te krijgen.
Het betrof een studioset €149,- en een flitsverloopstukje voor Sony.
Uiteindelijk gelukt.
Zeer tevreden over het product en de snelheid waarmee werd bezorgd.

marjolijn1957 25-11-2011

Prima service. Kwaliteit van het product kan ik nog niet beoordelen. Te kort in bezit.

nikonlien 23-11-2011

binnen 24 uur in huis, geweldig!
nu nog hopen dat ik als sint het juiste artikel heb gekocht. stel dat ..., is ruilen dan mogelijk?

Inge Busser 21-11-2011

Heb tot nu toe alleen een boek bij jullie besteld, maar ben daarover erg tevreden. Het lag al bij mij op de mat toen ik het nog lang niet verwachtte.

ImageAndPaper 20-11-2011

De levering was snel en het aangekochte product was netjes verpakt.