Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

rimanda123 05-09-2013

Het is allemaal in 1 woord goed

eewiersum 05-09-2013 Via de website gekocht

eenvoudige site..ideaal

nooit problemen gehad

Assortiment
ruime keus..en goed in de prijs

nr 1

sheling 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is allemaal duidelijk aangegeven in de categorieën aan de linker zijkant. En bovenin is een duidelijk overzicht van andere dingen die jullie aanbieden via de website.

Assortiment
Je hebt eigenlijk alles wel wat je nodig zou hebben bij het fotograferen. Zo staan de grote merken erop maar ook de wat "kleinere" merken voor mensen die een ander budget hebben bijvoorbeeld.

Waarom niet :)

Extra toelichting
Om heel eerlijk te zijn bestel ik liever niet via internet, maar mijn vader stuurt jullie nieuwsbrieven altijd door via de mail. En natuurlijk speelt het beloningselement een rol want wat zou ik ontzettend blij zijn met deze camera! Vooral omdat mijn oude compact camera nu zo langzamerhand wel uit elkaar begint te vallen. Daarnaast heb ik mijn spiegelreflex maar ik zou graag een wat handzamere camera willen hebben voor bijvoorbeeld vakanties :) En dus heb ik wel even goed jullie site bekeken voordat ik deze beoordeling heb ingevuld.

Waswit 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar met ruime parkeer gelegenheid.
Duidelijke website en de bestelprocedure werkt goed.

veel ervaring onder het personeel maw dekundig geholpen bij de koop van mijn uitrusting.Geen ervaring met extra of retour kosten.

Assortiment
de winkel voldoet in alle opzichten aan mijn verwachting.
houden zo.

omdat ik tevreden ben.

Extra toelichting
die pluim die jullie verdienen heb ik hierboven al gegeven.

Arie Leijen 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door de kennis van zaken, kom je altijd met de goede oplossing weg

Directe afhandeling van problemen en begrip voor urgentie

Assortiment
Veel om even te voelen en te proberen

Aanbeveling
Absoluut als de winkel voor foto en video apparatuur in noordelijk noord-holland

Extra toelichting
Ben door de jaren heen nog niet teleurgesteld in mijn winkelkeuze door cameraland

EdKo66 05-09-2013

Extra toelichting
Bestelling snel thuis, maarer waren wat probleempjes met in gebruik nemen. Telefonisch niet lekker behandeld. De medewerker die ik per mail benaderde kon mij wel goed helpen en was vriendelijker.

Willy Vaessen 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via de website had ik het gewenste artikel bekeken en per mail gereserveerd.
Bij aankomst in de winkel was het artikel snel erbij gepakt om te bekijken. Ook alternatieven en aanvullende producten waren snel voorhanden.

Prima service. Het artikel kon ik vooraf bekijken en proberen, evenals alternatieven.

Assortiment
De winkel heeft een zeer ruim assortiment. Het artikel dat ik wilde aanschaffen was op voorraad en ik kon ook aanvullende artikelen bekijken en proberen.

Extra toelichting
Tijdens onze vakantie las ik in Zoom.nl een stukje over camera riemen. Via via kwam ik bij Black Rapid terecht, wat een bekende naam zou zijn op dit gebied. Na wat leeswerk en een bezoek aan de site van Cameraland.nl bleek dat deze heel dicht bij ons vakantie-adres was. Zodoende gereserveerd en op de weg naar huis het artikel opgepikt.

Dvlzbr 05-09-2013

er was een hele duidelijke service waarbij alles werd uitgelegd op een duidelijk begrijpbare manier

Assortiment
op keuze was door de service precies te vinden wat ik nodig had en wat handig was, mijn keuze was ook makkelijk te vinden en te realiseren.

Aanbeveling
ik vind dit een top winkel en alles was in orde.

Extra toelichting
Deze winkel zou zeker wel een van de winkels zijn waar ik vaker langs kom alles was helemaal goed en ik ben tevreden met het product.

EefjeS 05-09-2013

Zeer overzichtelijke website.

Bij een item dat niet op stock was direct een mail gehad met het voorstel voor een ander, evenwaardig product en ook de levertijd van het item dat niet op stock was. Super service!

Assortiment
Zeer breed assortiment, makkelijk je merk zoeken via de aparte zoekfunctie op de website.

MamMoon 05-09-2013

Alles staat keurig in de winkel en vitrine..duidelijk..en door de service en de medewerkers extra gemak!

Vond ik erg goed,toen ik er was ,was er opruiming,erg druk in de winkel,maar er werd genoeg tijd besteed aan uitleg voor mijn Nikon D 3200!

Assortiment
genoeg keus heb ik gezien.

Aanbeveling
Ik zelf woon toch stukje verder van de winkel,maar met actie"s en opruimingen..ben ik er te vinden,genoeg om even een stukje ervoor te rijden!

Extra toelichting
In de meste woorden heb ik het al hierboven geschreven,maar vind het een goede winkel,met prima en goed personeel met verstand van de producten.Als er actie"s en aanbiedingen of opruiming is,rij ik graag stukje om net als ik voor mijn camera heb gedaan.

Marco Knies Fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Laad snel, overzicht in een hoogopslag.

Gewoon goed.

Ruim voldoende

Met volle overtuiging.

Extra toelichting
De site is net als de winkel een warmbloedig nest. Vakbekwaam personeel en site is net zo professioneel.

arkoenlassie 05-09-2013

Makkelijk bestellen en het bestelde artikel heb je snel in huis.

De service van Cameraland vindt ik heel goed. Als je vragen hebt kun je altijd bij hun terecht. Is het via e-mail of anders even naar de winkel om een vraag te stellen.

Aanbeveling
Het assortiment wat zij hebben is behoorlijk uitgebreid.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Cameraland. Of ik nou mijn aankoop in de winkel doe of online. In beide mogelijkheden heb ik goede ervaringen.

sjvd71 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website werkt na de update nog niet optimaal. Met name het 'moeten' invoeren van de exacte naam van het objectief werkt onhandig. Met een zoekterm als Canon 50mm moet het al volstaan naar mijn mening.

Deskundige medewerkers die een meer dan uitmuntende service bieden.

Assortiment
Ruime sortering tevens interessante tweedehands spullen.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit is prima in orde. Service staat op een hoog niveau.

Geus koeman 05-09-2013 In de winkel gekocht
Akmaar

Woon in alkmaar,kan altijd langskomen
Altijd vriendelijk en gezellig.

In de 7 jaar dat ik kom al 6 keer fototoestel ingeruild
Voor mij belangrijk
Altijd goed advies en voorlichting

Duidelijk,zeer ruime keus
Vooraf te bekijken op internet
Ook tweedehands

Aanbeveling
Kom er nu lang ,ken iedereen bij cameraland
Heb diverse vriende en familie naar toe gestuurd
Zijn betrouwbaar!

Zie boven

Josephine.C 05-09-2013

Voldoende personeel in de winkel en je komt niet gauw voor niks er is veel op voorraad.
Het inruilen van je apparatuur is geen probleem en levert best nog wat op.

Deskundig en klantvriendelijk personeel!

Assortiment
Uitgebreid assortiment, zowel voor de amateur als professioneel fotograaf.
Ook het tweedehands segment is groot, wat heel plezierig is.

Aanbeveling
Heb deze winkel al regelmatig aanbevolen bij anderen

Extra toelichting
Ik ben dik tevreden met deze winkel

Marjon van den Oever 05-09-2013

Alles verloopt zoals je het wil! Makkelijk

Garantie is helemaal geen probleem, het verloopt precies zoals je wil en beloofd.

Assortiment
Naar mijn mening hebben de meeste spullen.

Aanbeveling
Alles gaat vriendelijk en niets is te veel! Ze staan voor je klaar

Extra toelichting
Goede service (erg belangrijk) en groot assortiment en goede 2de hands assortiment. Prima en vriendelijk personeel.

Kevin knipping 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfunctie, je klikt gewoon op aan winkelmandje toevoegen, je betaalt en de volgende dag heb je het binnen!

Er wordt binnen een paar uur een antwoord gegeven als je vragen hebt, zowel via mail als op Facebook. Alleen jammer dat sommige medewerkers meer op verkopen als op behulpzaamheid gericht zijn.

Veel aanbod.

Zeer fijne winkel.

Sonyanijntje 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke indeling en op de website zoekfunctie ook goed zichtbaar.

Je kan er behalve voor je aankopen ook terecht voor bijvoorbeeld tips.

Ruim assortiment

Extra toelichting
Prettige sfeer. Doet ook méér dan alleen verkopen; maakt het leuk met bijvoorbeeld acties, fotowedstrijden, tips, demo's en cursussen.

Sjef Kenniphaas 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

wat je zoekt is gemakkelijk te vinden

Ik kom afgelopen week een accu voor m'n camera halen, word direct geholpen, een vriendelijk praatje en "dank u wel en tot de volgende keer, meneer"

Assortiment
afgelopen jaar 5x iets nodig gehad, ik heb alles bij cameraland kunnen kopen. En niet te duur!

Aanbeveling
Ik doe dit al regelmatig: "Oh, dan moet je even bij Cameraland langs gaan" .......

Extra toelichting
Laatste product was een accupack. Deskundig en vriendelijke bediening.

Henriette Veld 05-09-2013

Via de trefwoorden zijn artikelen makkelijk te vinden. Ook is het keuzemenu aan de linkerkant duidelijk opgebouwd.

Als je een vraag stelt, heb je vaak dezelfde dag al antwoord retour

Assortiment
De meester artikelen op het gebied van fotografie zijn hier te koop

Dat doe ik al constant.

Extra toelichting
Een goed, duidelijke site.

fotomij.nl 05-09-2013

Duidelijke site en winkel met breed assortiment

Kundig personeel met goed advies

Veel, ook tweede hands

Extra toelichting
Scherpe prijs, goed advies , breed assortiment

Harry Schmeits 05-09-2013 Via de website gekocht

De site is heel overzichtelijk en je bent heel snel bij het gewenste artikel

Reeds verschillende aankopen gedaan van onderdelen tot aanschaf van spiegelreflex en systeemcamera's, alles tot in de puntjes geregeld.

Assortiment
het assortiment is prima voormijn doelstellingen.

Aanbeveling
Gezien mijn bovenstaande beoordelingen is het logisch dat ik iedereen cameraland aanbeveel.

Frans den Nijs 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bereikbaar met auto, vrij parkeren.

Veel begrip voor de twijfelachtige kopers.

Assortiment
Uit een zeer groot assortiment een keuze te kunnen maken. En zeker ook in het tweede hands assortiment.

Aanbeveling
Bereikbaarheid, klantvriendelijk, gratis parkeren voor de deur.

Extra toelichting
Met het verwoorden van de hoger vermeldde opmerkingen kan ik er echter weinig meer aan toe voegen. Over het geheel een dikke 10 voor deze zaak. Tevens hoop ik dat deze zaak voor Alkmaar en omstreken nog lang zal blijven bestaan.

Kittyv 05-09-2013

Winkel in Alkmaar is goed bereikbaar en ook de site is helder met veel informatie

Heb mijn canon niet in bij Cameraland gekocht, maar zij maakte wel mijn camera schoon, toen er iets in beeld zat (zonder kosten). Ik heb mede door deze service daarna wel mijn lens in de winkel gekocht.

Assortiment
Veel merken, van goedkoop en simpel tot professioneel en duur.

Aanbeveling
Ik heb de winkel in Alkmaar wel aanbevelen door mijn eigen goede ervaring. Ik zou de winkel aanraden aan beginners EN aan gevorderden en aan Professionals.

Extra toelichting
Ik ben zeer te spreken over de winkel en het personeel.

dolven43 05-09-2013 Via de website gekocht

Snelheid en overzicht

Duidelijke communicatie en goede info

Ruim assortiment

Aanbeveling
Goede ervaring, snelheid van verzenden en duidelijke communicatie

Extra toelichting
Als ik in de gelegenheid ben om mijn hobby fotografie uit te breiden dan zal ik zeer zeker weer terug komen bij deze site. Ook de prijs, kwaliteit en snelheid van verzenden heeft mij hiertoe doen besluiten.

Lars V. 05-09-2013

Merkhvm 05-09-2013

Je kunt snel en op verschillende manieren het beoogde object vinden en hoeft daarbij niet onnodig lang te scrollen doordat je voldoende filters kunt gebruiken om je keuzes tot een minimum te beperken.

Ik heb nog geen ervaring met de service, maar gezien de professionele indruk die de site maakt, maak ik me daar geen zorgen over.

Assortiment
Alles waar ik als hobby-fotograaf in geinteresseerd ben, kan ik vinden.

Extra toelichting
Ik doe veel met internet, leer van de ervaring van anderen m.b.t. mijn hobby, en ga altijd even kijken op uw site.

Heleen Buth 05-09-2013

online een lensdop besteld, keurig in orde.

snelle levering, geen gedoe.

Assortiment
ik geloof at je werkelijk alles kunt kopen bij cameraland.nl

Aanbeveling
zo'n winkel raad je iedereen aan

flensjes 05-09-2013

Duidelijke en overzichtelijke website waar je eenvoudig vindt wat je zoekt. En je vindt bijna altijd wat je zoekt, want het aanbod is zeer groot. Producten voor de fanatieke amateur én de professional. De winkel zelf is prettig gelegen en logisch ingedeeld.

De medewerkers weten van de hoed en de rand en zijn zeer behulpzaam. Ze geven je handige tips en helpen je het juiste product te kiezen.

Assortiment
Ruime keuze, zowel in de winkel als online. Uiteenlopende producten in verschillende prijsklassen voor zowel amateurfotograaf als professional.

Aanbeveling
Ruime keuze, goede service, aardige mensen die weten waar ze het over hebben.

Extra toelichting
Camerland is mijn favoriete winkel op fotografiegebied.

A.Fijma 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Internet pagina geeft een duidelijk en overzichtelijk beeld van uw assortiment. Maar kopen doe ik toch alleen in de winkel zelf.
Kopen op internet doe je alleen als het anders niet verkrijgbaar is, of wanneer alleen de laagste prijs belangrijk is en service niet of nauwelijks telt

Winkel is redelijk dichtbij; in tegenstelling tot internetwinkels kun je hier het product in je handen voelen. Daarnaast is er veel vakmanschap aanwezig van mensen die niet proberen je iets op te dringen, maar uitstekent adviseren.

Assortiment
Zelfs als je bijna niets kan of wilt kopen, is het heerlijk om in de winkel rond te kijken naar al die super mooie apparaten enz.
Dan weet je ook meestal wat je volgende aankoop gaat worden.

Aanbeveling
Natuurlijk kan ik u aanbevelen. Waarom zou een ander niet net zo veel mogen profiteren als ik ?

Extra toelichting
Het voorgaande spreekt voor zich. Daarnaast is mijn camera ( Canon 7d ) een paar weken geleden nog door u, om niets gecontroleerd. Gelukkig was hij nog als nieuw, maar het is wel erg prettig zoiets eens te horen.

Joren99 05-09-2013

Alles is makkelijk te vinden en is overzichtelijk.

Snelle bezorging en reparaties goed en snel voor elkaar!

Assortiment
Groot assortiment met alles wat de fotograaf nodig heeft.

Cameraland.nl is top!

petervand 05-09-2013

Kan altijd goed vinden wat ik nodig heb

Als ik een vraag heb word ik altijd goed geholpen

Assortiment
Wat ik zoek hebben ze in het assortiment

Gewoon een fijne winkel

Extra toelichting
Ik word altijd goed geholpen en wat ik zoek hebben ze altijd op voorraad. Tevens vind ik ze op facebook leuk met de mensen omgaan

arnoud smit 05-09-2013

Niets makkelijker dan gewoon bestellen via een website

Lekker snel in huis

Assortiment
Ook de minder gezochte zaken bij jullie gemakkelijk te bestellen

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Dus waarom niet een ander doorverwijzen.

Extra toelichting
Alleen maar goede ervaringen. Zowel in de webshop als bij bezoek aan de winkel. Ga zo door!

JohGHahn 05-09-2013

De indeling is duidelijk en het navigeren is makkelijk. Ik vond snel wat ik zocht

Ook na de garantietermijn van mijn statief werd die kosteloos gerepareerd!

Assortiment
Zou op enkele terreinen wat uitbreiding mogen hebben. Maar aan de andere kant ze hadden op voorraad wat ik zocht

Extra toelichting
Carmeraland is een prettige webshop[ met een prettige fysieke shop in Alkmaar waar de medewerkers adequaat en vriendelijk op alle vragen ingaan.

Gert Jan Tigelaar 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitgebreid assortiment, heel veel op voorraad, onafhankelijk en deskundig advies.

Goed. Hoefde nog nooit terug met een aankoop, maar gezien de behandeling twijfel ik niet aan (ook dan) een goede service.

Assortiment
Groot assortiment, erg veel op voorraad en zo niet, dan is levering een kwestie van enkele dagen.

Aanbeveling
Gezien eerder genoemde kwaliteiten als voorraad, service en bediening/adviezen.

Hans Scholte 05-09-2013 Via de website gekocht

Lekker simpel navigeren op de website en gemakkelijk online bestellen en betalen!

Als iets niet helemaal duidelijk is, gewoon even mailen en je krijgt meteen een ter zake kundige reactie.
Ook als je belt trouwens.

Assortiment
Breed en uitgebreid in alle prijsklassen. En af en toe hele leuke aanbiedingen en ook occasions!

Van harte!

Extra toelichting
Ik heb in de afgelopen maanden bij Cameraland een statief besteld (een Redged RTA-428), een Redged RNB-1N ball head en een Nikon Speedlight SB-26 (occasion). Alles werd snel en probleemloos bezorgd en bevalt uitstekend. Ik ben ook superenhousiast over de manier waarop ik (telefonisch) ben geholpen, toen ik per ongeluk in eerste instantie de verkeerde tripod had besteld. Breed assortiment, goede kwaliteit voor een goede prijs en prima service!

Sabrina en Michel 05-09-2013

Omdat erg deskundig personeel aanwezig is

Nemen de tijd voor je

Assortiment
Het assortiment is zowel breed als diep

Aanbeveling
Vooral door de bovenstaande aspecten.
Je voelt je heel snel op je gemak.

Extra toelichting
Nette winkel en deskundig personeel, geen moeilijke taal maar gewoon begrijpbaar

langevliet fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

eenvoudig te bestellen en handig op elke pagina contact info

bij vragen over je bestelling duidelijk antwoord en flexibel

Assortiment
veel in voorraad! en gemiddeld meer keuze dan in een standaard foto winkel.

Aanbeveling
Fijne winkel met goede kennis in huis.

Extra toelichting
Kundig personeel en een gedegen advies en een duidelijke website met een goed filter systeem.

sandra cammeraat 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Via internet altijd een duidelijk overzicht van de voorraden. Maar ook specifieke wensen, vragen worden online als in de winkel prima behandeld

De aftersales is buitengewoon. Van uitleg over je nieuwe camera en toebehoren tot hrt even voordoen hoe je je camera reinigt,
Zelfs ruim een jaar na dato van aanschaf van een filter werd bij een defect zonder het bonnetje te vragen een vervangende verstrekt

Assortiment
Ik als amateurfotograaf kan voor alles terrecht bij cameraland. Zowel online als in de winkel zelf.

Aanbeveling
Zonder meer een tevreden klant. Personeel geeft duidelijk aan wat wijsheid is en wat niet bij je aanschaf. Geen commerciele verkoop priet praat, maar goed persoonlijk advies.

mrls15 05-09-2013

Goede service bij inruilem van occasion lens

Genoeg keus.

Aanbeveling
Personeel wat verstand van zaken heeft. Dat wil je toch als je een camera koopt.

WebChar 05-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Redelijk makkelijk maar soms zijn producten wat moeilijker te vinden en daarom een 7 en niet hoger

Gewoon goed. Meer valt er niet over te zeggen. Valt ook betrouwbaar aan en er is een winkel waar ik wel eens binnen loop. Geeft goed gevoel

Assortiment
Ruim aanbod. Ook de niet zo gangbare artikelen zoals studio- doek en lampen prima te koop

Gewoon.

Dick en Mira Hoogenboom 05-09-2013

Verschillende malen zijn wij met kleine en grote problemen terug gekomen en zonder wanklank werden onze problemen verholpen.

Assortiment
Soms is het te uitgebreid in de nu nog kleine winkel, maar dat wordt straks allemaal beter in het nieuwe onderkomen.

Aanbeveling
Op grond van onze ervaringen bevelen wij Cameraland van harte aan. Zowel voor amateur als prof is het een topzaak.

Extra toelichting
Wat moet ik aan bovenstaande nog toevoegen???

Lltrouser 05-09-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijk, en eenvoudige menustructuur

In de winkel goede en duidelijke service. Mogelijkheden worden goed afgewogen.

Assortiment
Ik heb zelden een winkel meegemaakt met zulk uitvoerig assortiment

Aanbeveling
Voor elke fotoliefhebber wat wils

Extra toelichting
Ik volg cameraland al even via facebook en de website. Ik kijk gewoon niet meer op andere sites. Zo uitvoerig. Leuke acties en aanbiedingen. Prima dus

Skein janternas 05-09-2013 Via de website gekocht

Bij cameraland hebben ze bijna al de spullen die je nodig zou kunnen hebben, het is dus erg gemakkelijk dat je op 1 winkel altijd terecht kan.

Prima service, nog nooit problemen gehad.

Moving Pictures 05-09-2013

Het is wat uit de buurt maar via internet toch heel dichtbij.

Mensen met kennis die de tijd voor je nemen, ook als het druk is.

Assortiment
Nog nooit een nee tegengekomen.

Aanbeveling
Ieder is vrij in z'n keuze maar dit zijn de kenners in deze omgeving!

Extra toelichting
Prima zaak waar ze altijd de tijd voor je nemen of je nou een dure lens of een goedkope compact haalt.

Tamara Bakker 05-09-2013 In de winkel gekocht
Almaar

Cameraland.nl is een duidelijke gebruiksvriendelijke en overzichtelijke site.
Opvallend zijn de gekozen kleuren welke rustig zijn aan de ogen waardoor rondkijken op de site prettig is. De gekozen kleuren/kleurstelling zullen ook een groot publiek aanspreken en zijn zeer herkenbaar.Het gekozen lettertype leest vlot en de bediening van de buttons op de site is ook duidelijk, de site is snel van laden.

Vragen worden vlot beantwoord voor iemand iets aankoopt en twijfels of vragen heeft en achteraf kan men ook goed terecht wanneer iets niet lukt of men iets niet snapt. service reikt verder dan een opdringerig aankoop advies. zelfs met een vraag over een niet via Cameraland.nl aangekocht product kun je terecht is ons opgevallen. advies en informatie komen van kundige en deskundige mensen waar je iets van aan kunt nemen.

Assortiment
De keuze is reuze zullen we maar zeggen, maar niet zo verschrikkelijk divers dat er geen keuze meer valt te maken. Voor ieder wel wat wils,van hobbymatig fotograaf tot geoefende of zelfs professionele plaatjesschieter. In vele prijscategorieën, met de juiste prijs/kwaliteit verhouding.In vergelijking met vergelijkbare zaken zeker niet de duurste partij.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen,Reeds meerdere keren gedaan ook. De naam blijft ook lekker hangen en dat is een voordeel, maar de service blijft nog langer hangen en dat is zeer prettig, je durft de site ook aan te bevelen, je zult er niet mee voor schut gaan.

Extra toelichting
Wanneer je wat wilt hebben of gebied van camera, beeld en of geluid is Cameraland.nl een zeer goede optie om eens te bekijken. Zeer duidelijke omschrijvingen van de producten maakt dat het juiste product vinden geen onmogelijke opgave is, wanneer je je eigen wensen kent kun je vlot en naar eigen portemonnee shoppen. het bedieningsgemak en de snelheid van het laden van de diverse pagina's maken winkelen en lezen op deze site ook prettig. Producten worden zeer snel geleverd en regelmatig zijn er zeer aantrekkelijke acties.

abcymthia 05-09-2013 Via de website gekocht

duidelijke tabs om mee te zoeken.
wel veel text, maar soms is dat handig

echt veel te vinden, zelfs 2e hands

heb ik al gedaan.

Extra toelichting
dit is mijn *snoep site* evenals de facebook pagina. hier kijk ik naar camera's die ik zou willen zodra ik geld heb en hier check it het kunnen van cameras die vrienden hebben gekocht.

Pauline Aalfs 05-09-2013

Alles is goed te vinden

Vooral de beurs was geweldig

Zeer compleet

Doe ik al

Prima shop

Antoon Leurs 05-09-2013 Via de website gekocht

Goede navigatiestructuur, eenvoudig en duidelijk

Snelle levering, goed verpakt verzonden. Duidelijke communicatie over status.

Assortiment
Tot nu heb ik alles kunnen vinden wat ik zocht

Zeker. Nog nooit teleurgesteld

Extra toelichting
Cameraland.nl is duidelijk, geeft goede waardevolle informatie, heeft een compleet assortiment en levert snel.

Seebe 05-09-2013 Via de website gekocht

Goed overzicht, gemakkelijk te "bedienen"

Vraag en antwoord volgen snel op elkaar. Bij problemen worden oplossingen gezocht en gevonden.

Ontzettend uitgebreid

Ben ontzettend tevreden vandaar

Extra toelichting
Fijne winkel, goede service, prijs kwaliteit is super, geen slechte ervaringen tot nu toe.