Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jeroen van Noordwijk 10-02-2012

Alles vlot en prima verlopen. Twee kantekeningen:
- op website stond niet aangegeven dat er geen externe lader bij de camera werd geleverd of dat die mogelijkheid bestond. Omdat in alle reviews melding werd gemaakt van externe acculader werd nu imlpiciet bij mij de indruk gewekt dat externe lader zou worden meegeleverd.

- De bestelde extra accu zat in verpakking die geopend was. Te weinig reden voor veel 'fuzz' met retourzendingen, en gezien de overige positieve ervaring geen reden voor groot wantrouwen, maar wel slordig. Ook omdat er geen verklarend briefje bij zat.

Sjaak Hooiveld 07-02-2012

Levering heeft lang geduurd, maar daar kon Cameraland ook niets aan doen.

Fotografist 06-02-2012

Sneller dan verwacht bezorgd.
Product was bijzonder goed verzorgd. Beter dan verwacht. Complimenten.

Michiel1972 06-02-2012

6,3
Bewust voor een ander afleveradres gekozen maar in de partijk is het factuuradres toch aangehouden als aflevradres. Jammer.

Digi-Dilia 06-02-2012

Bestelling en levering:
De bestelling werd wel direct verzonden, maar ik kreeg geen track-trace code toegestuurd. Dit ging niet automatisch met de barcode van het pakket. Ik moest 2 keer naar de winkel bellen voordat ik die kreeg. Daarna kon ik pas op de website van postnl kijken of mijn pakket onderweg was en hoe laat het bezorgd zou worden.

beertje1995 05-02-2012

Prima geregeld wat levering betreft.Alleen stond er geen uitgebreide info over het onderwaterhuis op de website en geen foto.

nikkor50mmf18gafs 05-02-2012

Pas na 3.5 week werd mijn product geleverd. Dat kwam denk ik door het feit dat de fabrikant van mijn product last had van het noodweer in Thailand eind vorig jaar. Maar toen het bericht kwam dat de lens onderweg was, was hij wel binnen een dag geleverd. Dat was erg goed!

J. Mastemaker 05-02-2012

Goede informatie, perfect contact en snelle levering. Top!!

leen1943 05-02-2012

6,2
Helaas stuurde men mij het verkeerde product op maar na contact met de klantensevice is dit opgelost.

hr.f.van westerhout 05-02-2012

Direct informatie staat van besteling betaling.verzending.inhoud boek in overeenstelling met wat men vermeld.

PeterQQ 05-02-2012

Diverse bestellingen altijd keurig volgens afspraak geleverd.

Th van Bolderen 04-02-2012

snelle en goede service en de prijs is ok.

fnfotografie 04-02-2012

Prima service. Telefonisch werd nog even doorgegeven wanneer de bestelling geleverd zou worden. Fijne winkel met betrokken vakmensen.

Eric2012 03-02-2012

In de middag besteld, volgende dag in huis en geen verzendkosten. En een mooi product. Erg goed.

Martin van Wulfen 03-02-2012

405 Photogear YY 1601 opvouwbare ministudio gekocht.Erg snelle levering,na telefonisch overleg,over de afwijkende prijs in het blad FOCUS,versus de website.
Reden een grote restvoorraad,waar men vanaf wil.
Helaas ontbreekt enige gebruikaanwijzing,jammer gemiste kans,voor een speciaalzaak.

mariashenks 03-02-2012

Het valt mij op dat:
1)gevraagd werd op het faktuur aan te geven dat het produkt zonder originele verpakking verstuurd werd, zoals afgesproken. Dit is niet aangegeven.
2)op het faktuur is aangegeven lichtsterkte objectief 4.0-5.6 terwijl op het objectief is aangegeven: 3.5-5.6.

Hopelijk geeft dit geen problemen als op de garantie aanspraak moet worden gemaakt bij kalamiteiten met het objectief.

Voor de rest:
SUPER tevreden met de gang van zaken. Prima gedaan en ik kom graag terug!
Een échte aanrader, de mensen van Cameraland.nl.

Peter Lambrichs 03-02-2012

Perfecte afhandeling van de bestelling, inclusief snelle en correcte verzending.
Chapeau!

harry235 03-02-2012

Super! alles was op tijd binnen en de bestelling was snel te plaatsen, alles wat goed te vinden op de website

karinstalenburg 01-02-2012

ik las een advertentie in de krant. via internet reviews bekeken over de camera en daarna besteld. De camera werd de volgende dag al bezorgd, maar helaas was ik toen net niet thuis. de dag erna is weer aangeboden, maar ook toen was ik er helaas niet. Daarop wordt het pakket automatisch naar het het dichts bijzijnde tnt punty gestuurd en daar hewb ik het vanmiddag opgehaald. goed geregeld allemaal!

Bernd S. 31-01-2012

Correcte en vlotte levering; bestelling kwam in de plaats van een cameratas die niet of moeilijk leverbaar bleek. Het betaalde bedrag voor de niet leverbare tas werd binnen enkele dagen op mijn bankrekening teruggestort.

I. van V. 31-01-2012

Gelijk contact met de winkel, goed geholpen en de camera gelijk de volgende dag bezorgd

erik130 30-01-2012

Fijne overzichtelijke website. Vlotte levering van de camera.

Bart1802 30-01-2012

Meeste ok. In orderbevestiging stond dat track en trace email zou worden verzonden maar niet ontvangen. Pakketje gelukkig wel.
Zonder vermelding is het camera een show model uit de winkel geworden. Op de camera stond een foto die in de winkel gemaakt was.

Laura36 27-01-2012

Ik ben zeer tevreden over de afwikkeling van de bestelling, snelle levertijd (1 werkdag) en de aftersales. Ik had een zonnelens erbij besteld. Ik wist niet dat deze er standaard bij geleverd werd. Een medewerker belde me erover op en attendeerde mij erop. Zo heb ik mooi EUR 15,00 bespaard. Hartstikke top Cameraland ga zo door!

Rob 1947 27-01-2012

Vrijdag s'middags besteld en zaterdagmorgen met de post ontvangen, dus zeer snel. Helaas de ring paste niet op mijn oude systeem dus gebeld of daar een oplossing voor was,nee dus stuurt u het maar terug zo gezegd zo gedaan gelijk retour en op de web side staat binnen10 dagen uw geld terug , nou dat was al na 3 dagen dus prima geregeld, door mij van harte aanbevolen.
Rob

jack molenaar 27-01-2012

binnen 24 uur besteld en geleverd,toen ik de zending kreeg bleek het filter kapot alsof er een auto overheen gereden was. Gebeld en gemeld opgestuurd en door jullie teruggebeld of ik de bestelling alsnog wilde Daarop werd mij meegedeeld dat het er vandaag zou zijn.
Goede service en slagvaardig zoals het hoort.
PS Was zelf 45 werkzaam in detailhandel

Petrovic 23-01-2012

Alles naar volle tevredenheid afgehandeld. Waardebon die ik cadeau had gekregen zonder problemen omgezet naar een kortingscode, zodat ik toch via de webwinkel aankoop kon doen. Toppie. Aankoop was volgende dag al binnen.

PieterAntoon 23-01-2012

6,8
Zeer tevreden met deze bestelling.Correct en snel

martin2410 23-01-2012

Donderdag via de webshop besteld en zaterdagmorgen in huis.
Perfecte levering

BurdyK 22-01-2012

Prima service, goede uitleg, vriendelijk personeel.

Hermienuit Amsterdam 22-01-2012

Snelle reactie, snel geleverd.
En gelukkig hadden jullie nog zo'n lens, want de voorraad in Nederland lijkt bijna op te zijn.

dzynamite 22-01-2012

Top. s'avonds besteld, dag erna opgestuurd, dag daarna binnen. Exact hetgeen wat ik zocht en ondanks het geringe bedrag, om en nabij een tientje, geen verzendkosten.

TOP!!

Jen1981 22-01-2012

Prima site, prima versturing, snel en zorgvuldig!

Pim Rutten 21-01-2012

Ik was op zoek naar een vervangende lens voor mijn Canon D400. Via vergelijker.nl vond ik bij cameraland de goedkoopste. Om zeker te weten dat ik de juiste had heb ik gebeld, en kreeg ik direct een zeer vriendelijke dame aan de lijn die mij perfect heeft geholpen. (en goede kennis van zaken had!) Ik heb de lens om 16.00u besteld, om 19.30u (!) kreeg ik bevestiging dat hij verzonden was, en de dag naarna had ik hem al voor de middag in mijn handen! En oh ja, geen verzendkosten! Dus ik kan niet anders dan de volle 10 punten toekennen.

han geurts 20-01-2012

De levering was zeer vlot.

pe1961 20-01-2012

Snelle afhandeling, prima levering. Aanrader

edvl 20-01-2012

Na het lezen van wat reviews was mijn keuze gevallen op deze monopod. Ik had een vraag of het balhoofd van mijn huidige statief zou passen. Daarvoor gebeld met Cameraland en uitstekend geholpen. Daarna besteld en de volgende dag in huis.
Prima service.

Woutje1 20-01-2012

Ontzettend goede service en voorlichting door Steven de medewerker die mij steeds geholpen heeft ! Ze zijn hun hun belofte nagekomen bij Cameraland ! Ze hebben geduld met hun klanten en ook als ik iets niet snapte bleven ze rustig uitleggen hoe en wat . Daar kunnen veel zaken nog wat van leren.

jan 74 20-01-2012

Goede service en goede telefonische ondersteuning, pretting om als redelijke leek door "vakidioten" geholpen te worden

Camera aankoop Iris 17-01-2012

Gekocht via internet (occasion) en afgehaald in de winkel. De lens is uiterst goed van kwaliteit en de service uitstekend.

Johan Janssens 17-01-2012

Zeer vlotte en duidelijke correspondentie
Behulpzaam en bekwaam , goed opgeleid personeel als je vragen hebt
vlotte en correcte behandeling van op het moment van bestelling tot het moment van de levering
snelle levering van de koopwaar

Algemene indruk: zeer tevreden zou ik zeggen ! ;o)

Sonyboy1956 16-01-2012

Website mag voor mij ietsjes aangepast worden, net als die van Coolshop bijvoorbeeld, maar voor de rest is het TOP! Met name vandaag bestellen morgen in huis is service van de bovenste plank, bedankt cameraland!!!

don de reus 16-01-2012

Ik ben met de service en het advies zowel telefonisch als in de winkel erg tevreden. Goed assortiment en veelal in voorraad. Snelle levering zonder poespas

D.Tenda 16-01-2012

De bestelling was de volgende al in huis. Super snelle levering. Ben zeer tevreden!

Mailmaus 15-01-2012

Had product in bestelling staan. Na 2 weken de telefoon gepakt om te informeren naar de levering. Die middag nog een mail met dat het verstuurd zou gaan worden. volgende dag in huis. Super!

Keubentim 15-01-2012

3,7
Bestelling nog niet gehad. Ik woon namelijk op huisnummer 72-2 en niet op 722, wat het systeem ervan gemaakt heeft. Misschien een idee om dat beschikbaar te maken bij het invulveld.

Icke Marleen 14-01-2012

een puntje dat toch te verbeteren valt,garantiekaart is niet afgestempeld!!!

J.F. Slager 14-01-2012

Nadat ik het bestelde ontvangen heb,heb ik meteen een reaktie per E-mail gestuurd, met mijn waardering en de service die door U verleend is, kortweg in een woord prima

EF50 14-01-2012

Het is gemakkelijk om een product op de website op te zoeken. Door de afbeelding van de accu is te controleren of dat het juiste type is dat ik nodig heb. Deze accu was overigens niet in andere winkels te vinden. Accu werd zeer goed beschermd verpakt tegen vallen e.d. en werd snel geleverd; in het weekeneinde besteld en dinsdag ontvangen.

Oosterhout1 13-01-2012

Had al gelezen dat de beoordelingen van Cameraland.nl heel goed zijn. Mijn ervaring is hetzelfde. Ik heb eerst gebeld met Cameraland voor informatie over de flitser. Deze was heel duidelijk en volgens zegge zou de flitser dinsdag bezorgd worden en dat was ook zo. Ik zou zeker weer iets bij hun bestellen.