Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Anitaaatje 24-04-2012

Alles prima geregeld, alleen je kan geen voorkeursdag aangeven voor het afleveren, of kiezen voor afgifte bij ophaalpunt (poskantoor, kiala etc.)

hub1953 24-04-2012

Bestelde spullen worden steeds snel bezorgd, afspraken worden nagekomen (levering de volgende dag, indien tijdig besteld)Problemen worden meteen en zonder moeilijk te doen opgelost!

Hilko1979 23-04-2012

Bestelling ging soepel en het product had ik na een dag al binnen!! Minpunt was het niet ontvangen van een track&trace mail, maar met zo'n snelle levering is dat ook eigenlijk niet nodig.

De website vind ik prima, maar ik kon te weinig informatie vinden over het product. Dit is beperkt door een summiere omschrijving van het product.

Peter Geuyen 23-04-2012

Ontdanks dat product helaas toch niet voorradig was werd er direkt bijbesteld, duidelijk gecommuniseerd en snel geleverd.

lindavandertoorn 23-04-2012

Goede afhandeling van de bestelling en snelle levering.

Mamapr 22-04-2012

Overzichtelijk, duidelijk, niet duur en snelle levering.

Kaya1 22-04-2012

Ik moet nog contact opnemen met de aftersales.
De informatie op de website klopt niet met het geleverde product. In de omschrijving staat: "Dankzij het meegeleverde heupholster, die aan het vest bevestigd kan worden, kan er een tweede camera mee worden genomen. Dit heupholster is ook voorzien van het gepatenteerde bevestigingssysteem voor optimale veiligheid."
Dat heupholster is niet meegeleverd dus de omschrijving op de website is misleidend.

Hoedemaekers 22-04-2012

De levering via PostNL is waardeloos Hun track and trace systeem werkt niet.
De eerste mededeling in hun syteem gaf aan dat ik twee dagen na de bestelling de lens tussen 'smorgens 9 hr en 's middags 12hr bezorgt ging worden. Thuisgebleven tot 's middags 15hr maar nog steeds geen levering. Bij het legen van de brievenbus vond ik een kaartje dat ik niet thuis was om de bestelling aan te nemen. Opnieuw het track en trace systeem van Postnl geraadpleegd. Hier stond dat het de volgende dag tussen 9hr en 12hr bezorgd zou worden. Tot 13hr thuisgebleven maar niets geleverd. In de avond de brievenbus geleegd en vond een briefje van Postnl dat na het weekend op een postadres de lens afgehaald kan worden. Een advies van mij is dan ook om naar een andere besteldienst om te zien. Alle bestelligen die ik via internet gedaan heb zijn geleverd via TNT, en daarbij klopten hun tijden van hun track and trace systeem altijd perfect. Postnl is een waardeloze bezorger van pakketjes.

Edith2008 21-04-2012

Eerst telefonisch om advies gevraagd, na een uitstekende voorlichting was het duidelijk welk statief in mijn geval het meest geschikt was.
Snelle levering en heel goed verpakt.

veldhuis1958 20-04-2012

Op de site was het niet erg duidelijk dat de sigma lens voor pentax al te bestellen was.
Gemeld werd dat de lens het 1ste kwartaal leverbaar zou worden. Als de lens leverbaar zou zijn dan zou mij daar een bericht van worden gestuurd. Nu heb ik een tijdje onnodig op de lens gewacht terwijl ik hem in duitsland al een tijdje kon bestellen. Heb toch voor cameraland gekozen wegens de directe nabijheid van de winkel voor mij. Dit is voor mij belangerijk i.v.m. eventuele garantie-reparatie toestanden etc.

Turbolex 20-04-2012

heldere website, snelle levering

Dipper47 15-04-2012

Na mijn bestelling te hebben gedaan, werd zeer snel de website aangepast op de beschikbaarheid van het artikel. Netjes. De lens was degelijk verpakt en kwam snel en ongeschonden aan. De beoordeling zou nog hoger uitgevallen zijn, indien het glaswerk van het objectief voor verzending schoongemaakt zou zijn, nu moest ik dat eerst zelf doen, om daarna een krasloos objectief aan te treffen.

R.Dwinger 14-04-2012

website ziet er goed uit.
een voudig te bestellen
snelle levering.
dus tevreden.

krikkiebe 14-04-2012

Vlotte website, makkelijk te bestellen. Enkel jammer dat je niet met creditcard kan betalen, maar voor de rest prima in orde. Snelle levering, zelfs in belgië. Product perfect in orde. Een aanrader!

P. Lindeman 14-04-2012

Cameraland krijgt van mij 4 x een 9 omdat ze het gewoon goed doen. De klant staat centraal en dat straalt deze fotozaak ook uit.

F.Coene 11-04-2012

Na telefonisch kontakt goede informatie inzake internet.De aanbieding op internet was duidelijk Nederlands model zwart, leuke prijs met extra accu,kort en zakelijk. Andere zaken boden van 1 tot 4 trappen, extra's aan waar altijd wel iets bijzat wat je niet wilde en daarmee verviel het voordeel.
De aanbieding die ik kreeg op mijn derde accu was top! Mijn komplimenten, Ik ben zeer te vreden over jullie behandeling en erg blij met de nieuwe panasonic TZ 30 een hele verbetering met de TZ 5

kuipers44 10-04-2012

7,3
cameraland heeft een snelle afhandeling van het produkt
ik had het produkt binnen 2 dagen in huis
dat vind ik netjes

1IVision 09-04-2012

Bestelling correct volgens afspraak geleverd. Niets op aan te merken.

Garstenveld JJ 09-04-2012

Ivm ziekte niet zelf kunnen ophalen (wat ik normaal gesproken doe) dus voor het eerst via de webwinkel van cameraland besteld en zeer tevreden met de informatie die mij via mail werd toegezonden,de mogenlijkheid van het kunnen volgen van mijn bestelling bij het postbedrijf,en de snelheid van bezorgen.

alfacon 09-04-2012

Zeer goede voorlichting in de winkel
Goede aandacht en uitleg
Zeer vakkundig

Grozja 08-04-2012

6,7
Alles prima verzorgt door Cameraland! Alleen "volg uw bestelling via Postnl" is qua aangegeven aflevering-tijd een ongemak.

Breken 07-04-2012

duidelijke website, kan niet sneller geleverd worden

mar61 06-04-2012

Snelle verzending en prima service.

Joop Terwijn 06-04-2012

Al eerder een bestelling gedaan en ook dat was goed geregeld allemaal. Voor mij dan ook geen andere optie.
Alleen de prijs zou een mogelijkheid zijn ergens anders te gaan kijken. In dit geval geen verschil.
Daarom de keuze voor Cameraland.

franklindeman 03-04-2012

Deskundige adviezen en snelle levering tegen een concurrerende prijs: wat wil je nog meer...

C. Hol 03-04-2012

Prima ondanks dat volgens de website het artikel niet in voorraad zou zijn, toch daags erna geleverd.
top!!!

Conbit 02-04-2012

7,3
Snelle levering en goede telefonische bereikbaarheid

Ate Pander 02-04-2012

Zwarte camera besteld, bleek niet meer voorradig.
Cameraland heeft ons meteen gebeld met de vraag of een zilveren ook goed was, prima service!
Volgende dag in huis.

esan 31-03-2012

Cameraland is een betrouwbare webwinkel met een groot assortiment. De teL leveren producten worden snel en goed verpakt verzonden.

Dik Schurink 31-03-2012

Ik heb een goed gevoel bij mijn aanschaf van me lichtmeter. Was vrij volt bij mijn thuis
bezorgt . Wat ik miste was een Nederlandse handleiding maar even naar u bellen en
de volgende dag lag het in de brievenbus mijn compliment.

EvertJan78 30-03-2012

prima product, duidelijke info op site, snelle levering.

An1953 30-03-2012

Netjes op tijd verzonden, goede communuicatie. Ook een telefoontje van mij na aankomst tot volle tevredenheid beantwoord.

Karin0590 30-03-2012

Zondag besteld, dinsdag in huis. Super!

Jouke Pieter 28-03-2012

Vlotte levering na vooruitbetaling. Er was aangegeven dat het bestelde niet op voorraad was.

Jouke Pieter 28-03-2012

JohanMonique 27-03-2012

6,2
één item werd fout geleverd. rechtzetting blijkt nu problematisch. wel vriendelijke mail maar geen oplossing tot zover.

fotograafje23 27-03-2012

Een vraag werd vlot beantwoord, bestelling werd meteen verwerkt, binnen een dag het bestelde in huis.

Sjef Zuure 27-03-2012

Prima service en promte levering. Webshop zoals het hoort !

Paula Duijneveld 26-03-2012

Vlot geleverd, vriendelijk personeel, parkeergelegenheid voor de deur...

Anja_1 26-03-2012

De prijzen zijn heel redelijk, lager heb ik het niet kunnen vinden. De website is makkelijk, al is het zoekveld een beetje verborgen in de rechterkolom. Moet je even weten. Een account aanmaken kost echt niet veel tijd en er worden niet meer gegevens gevraagd dan strikt noodzakelijk is. De afhandeling van de bestelling was goed te volgen, de bestelling was snel in huis. Precies zoals je het hebben wilt eigenlijk. Ik kom er zeker nog eens terug!

Bertels Eddy 25-03-2012

Bestelling geplaatst, betaling liep perfekt alsook de levering, voor de levering zou een Belgische winkel handig zijn.

Markofnikoff 23-03-2012

Super service! Ik had een vraag en deze werd snel en duidelijk aan de telefoon beantwoord, ook het bestellen en verzenden ging prima. Ik kreeg er ook een gratis exemplaar van Zoom magazine bij, misschien is dit gewoon reclame, maar toch een leuke attentie!

JPG66 20-03-2012

Laagste prijs, geen verzendkosten, zelfde dag verstuurd, de volgende bezorgd. product was in orde

Albert56321 20-03-2012

via google snel gevonden wat ik wilde, klikken, bestellen en betalen, de volgende dag in huis.

rendejo 20-03-2012

Ik had donderdagavond een boek besteld, welke ik zaterdagochtend geleverd kreeg. Cameraland rekent geen verzendkosten, wat erg te prijzen is. Des te verbaasder was ik dat het boek met 'handtekening ontvangst' werd geleverd. Dat laatste had niet persé gehoeven voor mij, het boek kon ook door de brievenbus. Wel erg netjes dat Cameraland deze wijze van versturen hanteert. Kortom, ik ben erg tevreden!

G. van Geffen 19-03-2012

7,3
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling, maar er is een punt waarvan ik vind dat het beter of anders zou moeten. Het volgende, de avond voor aflevering ben ik via de link gaan kijken waar mijn bestelling was en wanneer deze zou worden afgeleverd. Nu de dag daaropvolgend zou de aflevering plaatsvinden, daar was ik toch wel blij mee want die dag zou ik macro foto's gaan maken dus mooier kon niet. Echter toen zag ik de aflevertijd en daar werd ik niet vrolijk van 8.30 tot 21.30 in dit tijdsvak zou de aflevering plaats vinden! Ik had weinig keus dan wachten en inderdaad zo rond 16.00 werd de bestelling afgeleverd. Ik neem aan dat jullie op dit tijdstip weinig of geen invloed hebben het is echter niet meer van deze tijd dat we niet kunnen mededelen, ervan uit gaande dat PTT post en andere bode bedrijven toch ook in tijdsblokken werken, of een pakket vm, nm
of in de vooravond wordt afgeleverd. Verder ben ik dik tevreden met de tussen ringen en de scherpe prijzen die jullie hanteren.

cvdijke 19-03-2012

Zeer tevreden over deze webwinkel! Verzending en de verpakking tot in de puntjes verzorgd en snelle levering. Kan ik iedereen aanbevelen!

peet33 17-03-2012

Levering zeer snel en produkt goed verpakt

Frankhcd 17-03-2012

Prima prijs, geen bezorgkosten en snelle bezorging. Prima!

Kips73 17-03-2012

Dinsdag eind van de middag besteld. Woensdag al geleverd. Super!