Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Elju 07-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede, duidelijke en eerlijke voorlichting door vakkundig en vriendelijk personeel.
Geven ons altijd goed advies!

Assortiment
Heel veel producten op voorraad, niet altijd scherp concurrerend maar de deskundige voorlichting weegt daar voor ons tegenop. De voor ons interessante producten in veel prijsklasses aanwezig.

Aanbeveling
Hoofdzakelijk door de vakkundige hulp en adviezen en vrijwel alles op voorraad hebben.

Extra toelichting
We hebben hier meerdere camera,s, objectieven en een verrekijker gekocht. De gegeven adviezen bleken altijd juist. Personeel is deskundig en vriendelijk en ze nemen alle tijd voor je.

Niekje55 07-09-2013

Via gemakkelijke web structuur nel het gewenste item kunnen vinden.

Omdat de winkel slechts 25 minuten van mijn woonplaats verwijderd is, telefonisch contact opgenomen. Hierbij werd in vriendelijk en terzakekundig geholpen.

Assortiment
Zeer groot assortiment waar bij je altijd wel iets geschikts kunt vinden.

Aanbeveling
Vriendelijke service van zeer kundig personeel.

Extra toelichting
Goede service en ook fysiek makkelijk te bereiken. Ruim assortiment met voor iedereen wat wils.

Marcel Mol 07-09-2013

Zeer snel Telefonische service . Erg vriendelijk personeel

Assortiment
Heb nog geen artikel gemist op de site

Aanbeveling
Zeer tevreden over dit bedrijf . Ik zal er zeker terug komen en ook aanbevelen aan anderen.

Cas Amsterdam 07-09-2013

Extra toelichting
Groot assortiment en veel kennis aanwezig. Ook minder standaard merken verkopen ze. Gratis verzending

Ger19 07-09-2013

het is gemakkelijk om je product te vinden,
en je ziet meteen of het voorradig is of niet

Ze organiseren veel evenementen, over toepassingen van fotografie en de bijbehorende produkten kan je uitproberen.

Assortiment
Niet alles is voorradig maar kan wel snel besteld worden

Aanbeveling
Ze geven goede uitleg over de producten
en laten je deze op themadagen uitproberen.
Dat is wel belangrijk om zeker te weten of het toestel bij jou eisen/wensen past

Extra toelichting
Ik heb een Olympus OM-D camera aangeschaft nadat er een Olympus dag werd georganiseerd en heb me door proffesionals die er waren goed over de toepassingen kunnen laten voorlichten. Dit maakte voor mij de keuze wel veel gemakkelijker.

F.E.K. Baud 07-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede en inzichtelijke indeling van de website

Heb diverse malen iets besteld en vragen gesteld die op een zeer adequate wijze beantwoord werden.

Assortiment
Tot nu toe maar één keer overkomen dat een bepaalde lens niet op voorraad was

Aanbeveling
De combinatie website met een fysieke winkel is grandioos .

Extra toelichting
De combinatie van winkel en website met de goede service geeft een perfecte dienstverlening.

chantalvdp 07-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik was op zoek naar goedkope (ja, want ben een student) maar goede reflectieschermen. Bij Cameraland had ik die snel gevonden en had heel veel keus in prijs, grootte, merk etc! Ook volg ik Cameraland via Facebook en komen er altijd toffe foto's en acties voorbij wat super handig is voor niet alleen professionele fotografen maar ook voor de amateurs. Over service kan ik eigenlijk niets zeggen omdat ik het besteld heb, maar het was wel snel binnen! Het bestellen ging ook snel en makkelijk via internet-bankieren.

Gibson 07-09-2013 Via de website gekocht

toegankelijke site, zoeken van het item en bestellen is een eitje

No nonsens levering. Ik heb een D5200 body besteld met een adapter die lekker vlot werd afgeleverd

Assortiment
Ik ben specifiek op zoek geweest naar een body om zelf een set te kunne samenstellen. Cameraland.nl had de beste prijs en de kortste levertijd.

Aanbeveling
Nooit iets bestellen zonder cameraland.nl te raadplegen.

André Hulsbergen 07-09-2013

Ik ben nog nooit in de winkel geweest maar het online bestellen gaat eenvoudig en de levering is snel. De website is overzichtelijk. Betaling is zo geregeld en de registratie ben je zo doorheen.

Service is prima. Vragen worden snel beantwoord. Met retourzendingen heb ik (nog) geen ervaring. Alles wat ik besteld heb was prima in orde, ook de occasions.

Assortiment
Assortiment is prima. Alles vinden in een zaak zal nooit lukken lijkt me maar ik neem aan dat het dan wel te bestellen is voor het geval het item niet direct leverbaar is. De prijzen zijn zeker concurrerend anders had ik het hier in Den Haag wel gekocht :-)

Aanbeveling
Ik doe niet anders dan deze winkel aanbevelen.

Extra toelichting
Prima winkel en service, ruim assortiment. Snelle levering bij online bestellen. Alle zendingen zijn keurig verpakt.

Martin Nooij 07-09-2013 In de winkel gekocht

Winkel prima bereikbaar,
website uitstekend.

In de winkel prima, maar als ik een mail stuur met een vraag, waarom dan geen antwoord?

Assortiment
Voor elke fotograaf goed of slecht alles te krijgen/kopen

Aanbeveling
Er zijn meer goede fotowinkels, maar zo dicht bij mij in de buurt dan deze.

Extra toelichting
Alle mensen boven het Noordzeekanaal kan ik Cameraland aan bevelen.

A. ALbers 07-09-2013

wordt altijd goed geholpen.

weten waar over ze advies geven

Assortiment
Hebben vaak alles op voorraad

voor de service

Mariska92 07-09-2013

Extra toelichting
Cameraland biedt een goede service en de site is heel erg gemakkelijk in gebruik. Een groot aanbod.

Danjo100 07-09-2013

De website en ook de winkel is goed toegangkelijk

Je wordt vakkundig geholpen

Assortiment
Er is van alles te koop van camera's tot lensen, flitsinstallaties, boeken en tassen. Prima

Zij zijn goed bezig.

Extra toelichting
Cameraland heeft niet alleen een goede en betrouwbare website maar ook de fysieke winkel is prima in orde en goed bereikbaar. Vakkundig personeel staat je te woord voor hulp bij een eventuele aankoop.

Trudyt 07-09-2013

soms moet je nog veel zoeken en scrollen voordat je gevonden hebt wat je wilt. Bestellen gaat prima.

je wordt altijd prima geholpen, dingen kunnen retour en telefonisch is er heel goed te overleggen.

Assortiment
Volgens mij verkopen ze alles wat er te vinden is op het gebied van digitale fotografie.

Aanbeveling
Bij Cameraland kun je altijd terecht en krijg je uitgebreid, rustig, zorgvuldig advies

Extra toelichting
Gewoon een echt goede winkel.

wos66 07-09-2013

Wilhelmina 44 07-09-2013

Goede uitleg bij keuze camera, geen probleem om een bestelde lens niet te nemen om bij nader inzien een andere te kiezen.

Assortiment
Heel veel keuze wat betreft fotocamera's.

Aanbeveling
Ik prijs deze winkel zeker aan bij de mensen die op zoek zijn naar een camera. Goed assortiment, professioneel personeel, en ze nemen de tijd voor je!

Extra toelichting
Prettige winkel met personeel die met je mee denken en alle tijd voor je hebben om tot een tevreden keuze te komen.

AdeVos 06-09-2013

De website is overzichtelijk en producten zijn snel te vindeń.

De service is echt super. Had een camera gekocht die achteraf toch niet voldeed aan mijn wensen. Direct teruggegaan en probleem uitgelegd. Er werd totaal niet moeilijk gedaan en er werd alle tijd genomen om uiteindelijk de perfecte camera te kiezen. Waar ik overigens nog steeds zeer tevreden mee ben.

Assortiment
Assortiment is voldoende. Als iets niet op voorraad is wordt het gewoon voor je besteld. Top service.

Aanbeveling
Vanwege de expertise, klantvriendelijkheid en assortiment zou ik absoluut Cameraland aanbevelen.

Extra toelichting
Ik heb meerdere producten bij Cameraland gekocht en altijd naar volle tevredenheid geholpen. Personeel is erg vriendelijk en nemen de tijd voor je en dat maak je tegenwoordig niet vaak meer mee. Als ik iets moet hebben op het gebied van fotografie zal ik daarom altijd naar Cameraland gaan.

PR2013 06-09-2013

Ik heb het product in de winkel gekocht. Wel even de moeite nemen om erheen te gaan, maar absoluut de moeite waard vanwege de uitleg en het advies.

Door duidelijke uitleg en advies heb ik m'n voorkeur gewijzigd en het gevoel dat ik een aankoop heb gedaan die mij prima past wat betreft de mogelijkheden van de camera in combinatie met de prijs.

Assortiment
Voor zover ik kan beoordelen "de" winkel in Nederland voor digitale camera's en lenzen.

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Een 9 omdat ik de concurrenten niet goed ken.

Extra toelichting
Zoals gezegd: zeer uitgebreid assortiment, goede voorlichting en als bewijs van kwaliteit een jaar garantie op de aanschaf van een gebruikte camera.

Angelbird56 06-09-2013

Alles gaat soepel

Op elke vraag een goede oplossing

Assortiment
Bijna alles in huis,en anders snel te leveren

Aanbeveling
telefonisch alle inlichtingen te krijgen en goed advies.

Extra toelichting
Goede internet informatie en ook via telefoon.

Fotograaf uit Duiven 06-09-2013 Via de website gekocht

Eenvoudig bestelproces

Hier weet men echt waar men over praat

Assortiment
Alle bekende merken en modellen zijn leverbaar

Aanbeveling
Het liefste bezoek ik de winkel, maar als je precies weet wat je zoekt kan dat net zo makkelijk digitaal

Extra toelichting
Spullen om hebberig van te worden en personeel met verstand van zaken. Die service krijg je zowel in de winkel als via de webwinkel.

Robbiereporter 06-09-2013

Toegankelijk via internet maar ook een overzichtelijke, makkelijk bereikbare winkel alwaar je de apparatuur kan voelen en uitproberen.

Vriendelijk maar vooral professioneel personeel dat je kundig van advies voorziet. Altijd goed geholpen.

Assortiment
Een ruim voldoende assortiment. Bijna mijn gehele foto-uitrusting van zowel Canon en Fuji is afkomstig van cameraland

Aanbeveling
Een combinatie van alles hierboven. Goed en professioneel advies, gepresenteerd in een overzichtelijk internetassortiment en prettige winkel.

Extra toelichting
Tevreden over al mijn aankopen en dat zijn er over de laatste jaren heel wat. Ook organiseerden zijn leuke evenementen in Alkmaar en Castricum

Jan uit Beverwijk 06-09-2013

Makkelijk te bestellen, goede website

Goede uitleg. Geven ook goed aan wat ik niet nodig heb (terwijl je het zo had kunnen verkopen)

Ik kwam bij jullie omdat de Lumix G6 elders niet te vekrijgen was

Makkelijk, goed en snel

Extra toelichting
Vrienden van mij verwezen mij naar jullie website. groot assortiment, goede prijzen en goede uitleg. Nog geen service nodig gehad

Sas30 06-09-2013

Het is een duidelijke en overzichtelijke site, met goede voorraadaanduiding. Je bent snel daar waar je wilt zijn.

Assortiment
Het aanbod is groot en regelmatig nieuwe artikelen. Er worden veel merken aangeboden en een breed scala aan producten.

Aanbeveling
Goede ervaringen. Als ik wat zoek op cameragebied ga ik naar Cameraland

Extra toelichting
Ik ben tijdens mijn aankoop erg goed geinformeerd over de mogelijkheden. Ik heb mij van te voren goed kunnen verdiepen in het aanbod, waarbij per product de voor- en nadelen goed naar voren kwamen. Het personeel is ervaren is goed in staat een product aan te bieden wat aansluit op je wensen en niet te vergeten past binnen je eigen budget.

peru'tje 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime parkeergelegenheid voor de winkel. Zeer ruim assortiment in voorraad.

Aanbeveling
Zeer professioneel en vriendelijk personeel die je een goed advies geeft en op al je vragen antwoord geeft. Hierdoor weet je zeker dat je uiteindelijk de juiste keuze maakt.

Extra toelichting
Een fraai klein toestel, gebruiksvriendelijk en snel. Zeer goede foto's die je naderhand ook nog makkelijk kunt bewerken. Video optie geeft verrassend goed resultaat.

Hanneke de Boer 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te bereiken zowel de winkel als de website

Mijn persoonlijke ervaring met Camaraland is top

Assortiment
Breed assortiment, van alle markten thuis

Aanbeveling
Klant vriendelijk, ervaren personeel.

Extra toelichting
Bij Camaraland heb ik mijn assortiment voor mijn werk goed kunnen uitbouwen. Door goed advies werk ik met de materialen die ik nodig heb.

danny1471 06-09-2013

kleine winkel maar wel heel veel keuze zodat je ook in de winkel kan vergelijken en het is beter om iets te voelen dan plaatjes kijken

ik vond de goede uitleg en vergelijkingen van toestellen goed en je kon het zelf ook proberen in de winkel

Assortiment
van elk merk was er wel een vergelijkbaar toestel zodat je goed kan vergelijken

Aanbeveling
aardig personeel het was druk maar werd wel snel geholpen

Extra toelichting
ik ben goed geholpen in de winkel en er werden toestellen gepakt die ik wou zien en vergelijken zodat ik het zelf kon ervaren met een goede uitleg en aan het einde kwam ik met de vraag of ik er korting op kreeg omdat het toestel wat ik wou bij een concurent goedkoper was en ze gingen akkoord zonder te morren

B.de Hond 06-09-2013 In de winkel gekocht

bestelde producten de volgende dag in huis

bestelde producten de volgende dag in huis

Assortiment
altijd wat ik nodig had in voorraad

zie vorige punten

Extra toelichting
snelle levering en bij aankoop in de winkel prima advies van vriendelijk en terzake kundig personeel

Bert55 06-09-2013

depiet 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Gewoon zoals het hoort

Perfecte service gewoon zoals het hoort

Assortiment
Voldoende tot zeer goed gewoon zoals het hoort

Aanbeveling
Goede voorlichting voldoende assortiment en niet te duur.
Dat vertel je toch door.

Extra toelichting
gewoon zoals het hoort een winkel die zeer goed is

Queen MR 06-09-2013

Het gemak waarmee je dat vind wat je nodig hebt en de de bestelling plaatst is erg groot.
Het hele proces verloopt vlot.

Ik heb weleens met de winkel gebeld en om informatie gevraagd. Ze zijn telefonisch goed bereikbaar en er wordt adequaat gereageerd op je vraag en duidelijk uitleg gegeven over het product waar je vragen over hebt. Je krijgt een eerlijk en duidelijk antwoord.

Assortiment
Er is een uitgebreid assortiment, je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. Ook het ruime assortiment van verschillende merken spreekt me aan en dan natuurlijk ook de bijbehorende aanbiedingen.

Aanbeveling
Zeer goede en overzichtelijke site met een fijne service en snelle levering.

Extra toelichting
Ik ben altijd zeer tevreden over de bereikbaarheid van de winkel, de overzichtelijke site en het uitgebreide assortiment dat ik cameraland zeker aanbeveel aan vrienden, kennissen en iedereen die maar iets met fotografie heeft. Door deze beoordeling laat ik mijn tevredenheid zien.

HenryJazz 06-09-2013

Handige snelle website!

Ruilen mag!

Alle grote merken

Aanbeveling
Ze hebben verstand van zaken daar in alkmaar!

C. Baas 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

mijn toestel moest terug omdat de coating los liet. Dit werd snel en adequaat afgehandeld.

Assortiment
er is een ruime keuze aanwezig

Aanbeveling
er staat personeel die luistert naar je wensen een door vraagt waar voor je het toestel wilt gebruiken. Op die manier krijg je een toestel wat bij je past.

Extra toelichting
Zelf vindt ik het prettig voor onderzoek te doen op intranet. Daarna is het prettig in de winkel je keuze te toetsen bij het personeel. Als er wat aan de hand is dan wordt er niet moeilijk gedaan. Jammer dat er niet in de beurt van Zwolle in winkel is.

reedland 06-09-2013 Via de website gekocht

Mooie duidelijke doeltreffende website met een keuze uit een heleboel artikelen gemakkelijke bestelformulieren gemakkelijke betaling met uitgebreide keuzes.

Bereikbaarheid van de winkel zowel via internet als de winkel zelf is prima uiterts deskundige hulp bij vragen en verkoop eventuele levertijden zijn prima al met al geen enkele klachgt

Assortiment
Assortiment is groot is qua prijs zeker concurrend met anderen

Aanbeveling
Als iemand mij dat al zou vragen staat Cameraland bovenaan

Extra toelichting
Al jaren koop ik geregeld fotografische producten bij Cameraland zowel in de winkel als via internet en er is nooit het kleinste probleem geweest en als dat er was werd het direct opgelost

supertep 06-09-2013

zo gepiept

goede uitleg

ze hebben alles

Aanbeveling
wat ik zeg, ze hebben alles voor de juiste prijs

Giovanni1969 06-09-2013

Was makkelijk om te bestellen, en ook snelle reactie daarop.

Goede service, mooi en goed verpakt.

Aanbeveling
Door mijn eigen ervaring, als die goed is laat ik dat altijd wel aan anderen weten.

Extra toelichting
Door de koop die ik bij cameraland heb gedaan heb ik daar een goede ervaring aan over gehouden, als er nog meer leuke aanbiedingen komen zal ik daar zeker op reageren.

moonshiner 06-09-2013 In de winkel gekocht
Gehaald in Urk

Lekker dichtbij

Goede advisering en tijd

meestal alles op voorraad

Aanbeveling
er is tijd voor je als je komt

Extra toelichting
Zeer klant vriendelijk en een goede advisering bij de producten

Henkfoto59 06-09-2013

ik kan er nog niet echt wat van zeggen heb nog geen problemen met geleverde artikelen gehad. de service tijdens de verkoop en de voorlichting was goed

Assortiment
ik vind het assortiment uitgebreid, ook dus de occasions bieden je de kans om voor een redelijke prijs iets moois aan te schaffen

Aanbeveling
eigenlijk kan ik deze vraag hetzelfde motiveren als de vorige.

Extra toelichting
met de voorafgaande motivering heb ik alles dacht ik wel gezegd.

Nitroman 06-09-2013 In de winkel gekocht

Duidelijke en overzichtelijk website

Ze nemen de tijd voor je in de winkel

Ruim assortiment

Een 8 dus geen probleem

JoasW 06-09-2013

Product snel in huis, goed informatie op website.

Het door mij bestelde product was tijdelijk niet leverbaar, er werd actief meegedacht over vergelijkbare producten, hierover werd vakkundig advies gegeven. De communicatie verliep snel, waardoor de levering nagenoeg niet vertraagde.

Assortiment
Groot assortiment, kennis van zaken

Aanbeveling
Goede service, kennis van zaken, leuke acties.

Frank direct 06-09-2013

Mensen bij Cameraland zijn kundig en daarmee ben je goed en snel geholpen

Bij vragen komt men er snel op terug. dat is dus service

Assortiment
CAmeraland heeft meer dan ik ooit in mijn hand zal houden. dus keuze genoeg

Aanbeveling
Als het op fotografie komt dan valt de naam cameraland al snel. en waarom niet ze doen het goed.

Extra toelichting
Een beoordeling beoordelen!. Dat is allang gedaan. Heb ik wat nodig op fotogebied dan zal ik zker naar cameraland gaan. vakkundig en goed op het gehele vlak leuke mensen en laagdrempelig. Kijk daar zit de consument op te wachten.

F. Elders 06-09-2013 Via de website gekocht

Bestelde producten worden snel en veilig thuisbezorgd. Bij de fysieke winkel is voldoende gratis parkeerplek.

Je kan altijd bellen of langsgaan voor professioneel advies. Ze organiseren ook workshops en demonstraties. Ze hebben lekkere koffie in de winkel.

Assortiment
Cameraland.nl heeft veel verschillende producten in huis

Aanbeveling
Cameraland heeft vakmensen die je goed advies kunnen geven. Ze hebben regelmatig mooie occasions. Regelmatig dagen met demonstraties en bijvoorbeeld sensor cleaning service.

Extra toelichting
Een echte ouderwetse vakhandel met de moderne voordelen van een online winkel.

henny van der veen 06-09-2013

makkelijk te vinden artikelen en uitgebreide omschrijving

er was iets fout gegaan met de betaling en de medewerkers hebben dit netjes opgelost

Assortiment
ik vind het assortiment best wel ruim,en anders hebben ze wel een alternatief

Aanbeveling
ik vind dat ik goed geholpen ben en dat gun ik een ander ook

Extra toelichting
ik vind cameraland een goede onlinewinkel netjes en betrouwbaar

Jaimy23 06-09-2013

Overzichtelijke website.

Duidelijk, veel verschillende producten en er zijn veel tips te vinden (o.a. bij beeld en bewerking, cursussen).

Assortiment
Groot assortiment, erg gespecialiseerd in veel verschillende merken.

Aanbeveling
Duidelijke website waar je alles kunt vinden voor elke soort camera!

Extra toelichting
Cameraland.nl is een van de beste websites die ik ken. Het is een duidelijke website waar je alles makkelijk kan vinden. Ik kan hier altijd terecht voor elk klein onderdeeltje die ik nodig heb. Ik zal de website aan iedereen die op zoek is naar iets wat met camera's te maken heeft aanraden!

Corason 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik moet vanuit wel Edam naar Alkmaar komen maar kan daar makkelijk parkeren en eventueel andere inkopen doen.

De service is uitstekend en wordt klantvriendelijk geleverd.

Assortiment
In kan mij nauwelijks een uitgebreider assortiment voorstellen.

Aanbeveling
De afstand naar deze zaak moet wel acceptabel zijn anders valt het voordeel weg tegen de kilometer kosten.

Extra toelichting
Ondanks de afstand Edam naar Alkmaar kom ik regelmatig naar Cameraland. Meestal om iets speciaals te kopen maar soms ook om wat rond te neuzen.

Jan Gort 06-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Rij er gemakkelijk heen en parkeerplaats naast de deur

Prima service Goede uitleg van producten Verkopers nemen alle tijd voor je. En bijzonder klantvriendelijk.

Assortiment
Groot assortiment en wat belangrijk is ook in voorraad

Aanbeveling
Dit is puur naar aanleiding van mijn bevindingen.

Extra toelichting
Vriendelijk behandeld en goede uitleg en ook eerlijk in hun mening en ook luisteren naar de bevindingen van de klant. Hoewel er fotozaken voor mij dichter bij huis zijn zal ik toch de moeite nemen om bij Cameranu mijn aankoop te gaan doen.

N. Vink 06-09-2013

brijkes1 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Aanbeveling
Je kunt rustig kijken in de winkel,en als je vragen hebt is er goed onderbouwd personeel.

Extra toelichting
een goede zaak ,klantvriendelijk met goede prijzen,niet altijd de goedkoopste maar dat schuif je dan ook weer snel op zij.

Raico123 06-09-2013

Super site. Voorraad van artikelen is betrouwbaar en de bestelprocedure snel en overzichtelijk. Steeds snelle levering. Zal eerst altijd bij Cameraland kijken. Goede prijzen.

Geef een 8 omdat ik nog geen contact met de service gehad heb.

Uitgebreid en actueel.

Aanbeveling
Ik zal deze winkel aanbevelen omdat ik altijd tevreden was over de snelle levering en de prijzen. Bovendien is deze webshop betrouwbaar.

Extra toelichting
Goede prijzen, actueel aanbod, snelle levering en betrouwbaar.

bertlk 06-09-2013

er is heel veel vast te pakken en te proberen klaar in de winkel.
parkeren voor de deur.
buiten het centrum dus makkelijk te bereiken.

hele goede uitleg en antwoorden op vragen.
snel geholpen.
veel geduld.nemen de tijd voor jou.

Assortiment
jammer dat er geen Pentax klaar lag verder volgens mij vraag maar en het is er.

Aanbeveling
zie boven steekt echt boven de wat kleinere winkels uit alleen al vanwege het assortiment.
je kan voor de deur parkeren wat in centra bijna nooit lukt.

Extra toelichting
de kennismaking op de buiten vogel beurs was al goed. de winkel overtrof wat ik verwacht had. p.s. dit alles is wat ik echt vond dus geen geslijm voor een Camara

Fotostudio Imago v.o.f. 06-09-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan

veel op voorraad

verkopers nemen de tijd om alles uit te leggen

Assortiment
alles voor de semi professional

Aanbeveling
heb al velen verwezen naar deze winkel

Extra toelichting
De laatste jaren is Cameraland ontwikkeld van een printshop naar de beste foto winkel van nederland