Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 433 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A van den Eijnden 13-10-2020

Gezocht product aanwezig en prima afgeleverd, de dag er op. Facturatie kan beter en duidelijker.

Lennart van den Berg 13-10-2020

Shop is uiterst vriendelijk in het contact.
Levering ging supersnel.
Het was in dit geval een tweedehands camera (Canon 5d Classic) en hij was net, zo zoals hij werd omschreven.
Keurig verpakt en een goede prijs/kwaliteitverhouding.
Een dikke 9 is daarom op zijn plaats.

Jasper 12-10-2020

Snel binnen na bestellen. Tweedehands product voldoet 100% aan de beschrijving.

Peter Kerkhoff 12-10-2020

Ik ben heel tevreden met de service van Cameraland.
De reden waarom ik juist bij Cameraland een nieuwe systeemcamera heb gekocht, was de mogelijkheid om het bedrag in 3x te betalen zonder rente. Aangezien het om zo'n groot bedrag ging, was dit wel welkom.
Verder geven ze 5 jaar garantie op de aankoop en ook dat is een groot pluspunt.
Verder houden ze je goed op de hoogte van de verzending en hoe het gaat met in 3x betalen.
Al met al zeer tevreden.

Niek 12-10-2020

Ik ga bewust naar deze winkel toe. Het prettig, uitgebreid en deskundig advies dat we krijgen in de winkel in Alkmaar, wordt door ons zeer gewaardeerd. En natuurlijk ook ivm hun uitgebreid en kwalitatief hoogwaardig sortiment.

Marja Koole 12-10-2020

Goede prijs en kwaliteit verhouding en snelle verzending. Goede keuze en op de website goed omschreven artikelen.

Farhad 11-10-2020

prachtige ervaring. mooie service. alles gewoon perfect. nooit probleem gehad

Marcel 11-10-2020

No nonsense en zeer vakkundig personeel wat daadwerkelijk de beste oplossing zoekt en niet simpelweg de duurste op tafel zet. Goed aanbod occasions, met garantie.
Ik koop zelf echter altijd meer dan waar ik eigenlijk voor kwam, het enige probleem van deze winkel is dat het één grote snoepkraam voor fotografen is.

Ruud Geschiere 11-10-2020

Zeer toegankelijke winkel, ik had geen enkele ervaring met een spiegelreflex camera en de vraag die ik had werden netjes beantwoord en oom de uitleg bij de door mij gewenste camera was uitstekend. De vriendelijkheid en het geduld hebben mij doen besluiten bij Cameraland de camera te kopen

M. Kiral 11-10-2020

Ik shop hier omdat je met In3 kunt betalen. Video- en fotografie kosten veel geld. Het is fijn als je het uit kunt smeren.

Bestellen is eenvoudig maar soms verzend men een dag later dan beloofd, dat is eigenlijk niet erf. We worden helemaal verwend met snelle bezorging dan ga je sneller zeuren als het er een keer niet supersnel is.

Gerard M 11-10-2020

prima voorlichting, fijne mensen en correcte levering.
De gewenste voorlichting was ook OK.

Paul Koene 11-10-2020

Ik koos voor Cameraland vanwege de prijs. Het product was net iets goedkoper dan bij de vergelijkbare aanbieders. Maar ... het product was volgens de site on voorraad, maar na het bestellen stond er in de mail dat het product niet in voorraad was. Daarna even op dr site gekeken, daar stond nog steeds dat het product (Leofoto L-bracket) op voorraad was. Een week later werd product verstuurd via PostNL, die het bij een verkeerd adres afleverde. Gelukkig met eerlijke bewoners. Toen ze zagen dat het niet voor hun was, hebben ze het naar mij toe gebracht.

Maar in het verleden alleen maar goede ervaringen (met 2e hands artikelen van prima kwaliteit, die snel werden bezorgd).

Hans Bakker 11-10-2020

Super tevreden over de afhandeling van Cameraland, telefonisch besteld en de volgende dag in huis
rekening betaald en inruilcamera opgestuurd . De D750 voldoet aan alle eisen . kreeg achter af ook nog
uitleg over div instellingen.

Marcel 11-10-2020

Gisteren een bezoek gebracht aan Alkmaar vanuit Wateringen in verband met de aanschaf van een Sigma 70-200 f2.8 voor mijn Nikon D7200. Ik moet zeggen, uiterst prettig geholpen door Harry en Eric in alle opzichten. Had nog wel een uurtje willen blijven hangen qua gezelligheid maar als je weet wat je wil kan het evengoed gezellig zijn en hoeft het allemaal niet zo lang te duren. Nogmaals, bedankt mannen en ik hoop er veel plezier aan te beleven tijdens het fotograferen van mijn hazewindhond en al het andere moois wat voor mijn lens komt. Klasse in hoofdletters !!

C. Haan 11-10-2020

prima zaak, ook voor advies alleen is er tijd, vriendelijke en deskundig personeel, en kopje koffie toe. en keuze uit veel materiaal.

Fenna Deutekom 11-10-2020

Meerdere keren gebeld voor een flitser die ik nodig had. Door verschillende personen heel goed geholpen, iedereen nam de tijd om mijn vragen te beantwoorden. Ook was er iets niet meegeleverd war wel zou moeten, dit is ook gewoon gelijk opgelost. Goede service, erg tevreden!

Rob van der kaaij 10-10-2020

Geachte,
Nadat ik gebeld heb met jullie firma voor inruilen van mijn overtollige camera's en lenzen , heb ik de stoute schoenen aangetrokken en ben ik naar Alkmaar gereden. Er zijn toch genoeg fotozaken in Amsterdam, maar daar had ik niet zo'n goed gevoel bij. Ik kreeg trouwens jullie adres van een foto vriend. Al snel kwamen wij bij de inruil tot elkaar. Daarna kocht ik meteen een handzamer e camera die ik bij lange wandeltochten gemakkelijk mee kan nemen.
De uitleg was fantastisch en besloot meteen de camera te kopen.
Tot opheden heb ik er geen spijt van en hoop met regelmaat bij jullie binnen te stappen.
Een zeer tevreden klant

kees berends 09-10-2020

Zondag Leofoto statief LN-324 CT besteld, was een WAANZINNIG aan bod. Was al een tijd op zoek naar een beter statief,veel sites bekeken en belanden bij CAMERALAND. Op de site stond een goede uitleg en omschrijving van het statief.De prijs was ook zeer goed en daar voor krijg je ook Een Zeer Veelzijdig STATIEF.
Ben er zeer blij mee.

TijsVdl 09-10-2020

Van een top aanbieding kunnen genieten dankzij Cameraland. Snel en correct geleverd, niets op aan te merken!

G.R. van Beenen 08-10-2020

Geweldig, wat een service. Een voorzetlens van Olympus besteld met daarbij een verloopring en keurig in een envelop de volgende dag bezorgd. Dan kom je nog eens terug bij zo´n winkel, toch?

Jessica 08-10-2020

Omdat de winkel in de buurt zit gekozen om ook hier te bestellen en in de winkel af te laten leveren. Dit om bij het afhalen ook meteen weer even rond te kijken wat voor nieuwe camera's er op de markt zijn en wat voor mij geschikt zou zijn. Bestelde product was niet leverbaar, maar heb een keurig alternatief aangeboden gekregen en mogen ontvangen. Zeer blij met de uitstekende service! Tot snel!

Bas 07-10-2020

Zoals altijd meer dan tevreden over de service van Cameraland. Normaal kom ik altijd in de winkel, maar deze keer heb ik de 2e hands extender online gekocht. Bij cameraland weet je dat ze geen troep verkopen, als er bij een product staat dat het in orde is, dan is het in orde. Het pakket werd snel geleverd, alles prima voor elkaar.

Arno 07-10-2020

Ik had een voor een hele nette prijs een occasion WIFI adapter voor onze Nikon Camera besteld. Bleek deze in een speciaal vakje bij de camera te zitten. Adapter dus niet nodig. Cameraland gebeld, zeer vriendelijke en vrolijke dame aan de lijn die op basis van mijn achternaam, die ze na 1 keer onthouden had, de order cancelde.
Alles super netjes opgelost dus!!!

ruud 07-10-2020

Alles wordt keurig op tijd geleverd. Zijn goed produkten en degelijk verpakt. Prima!

DannyR 06-10-2020

Ik heb hier een camera besteld. Dat ging niet zonder horten of stoten, wat overigens totaal niet aan Cameraland lag, maar aan een storing bij een betalingspartner van ze.

De helpdesk van Cameraland heeft mij uitstekend geholpen, met meerdere snelle reacties op mails. Ik heb hier een zeer fijn gevoel aan over gehouden. En de camera werkt top en zag er zeer netjes uit zoals bij de omschrijving (tweedehands product).

Ik kan deze winkel absoluut aanraden.