Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 964 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

PaulBeentjes 05-09-2013

Goede website waardoor voor-onderzoek prima is te doen. De winkel in Alkmaar is in een klein winkelcentrumpje en is prima te bereiken. Parkeren kan praktisch voor de deur.
Ik had van tevoren al enkele opties in mijn hoofd voor een nieuwe camera inclusief minimaal 1 lens maar twijfelde sterk tussen m4/3, APS-C en Full Frame. Nadat ik had uitgelegd wat mijn type gebruik is zijn we gaan "passen". Men begreep direct wat ik bedoelde en ze hebben mij perfect de voor en nadelen van de opties uitgelegd. Uit gebruiksoogpunt, de technische details wist ik wel uit de diverse tests die online zijn te vinden. Het werd nergens belerend. Dit zijn duidelijk zelf ook liefhebbers die vanuit de specifieke gebruiker de vertaling maken. Zonder alles aan te sturen op een dikke full frame. Na het maken van een keuze voor camera en lens kreeg ik nog een prima inruil voor mijn oude camera. Na deze enkele weken te hebben gebruikt ben ik blij de overstap van DSLR naar m4/3 te hebben gemaakt. Dat is in alle opzichten een stap vooruit gebleken.

Assortiment
Meer dan voldoende keuzes.

Aanbeveling
Absoluut. De combinatie service, bereikbaarheid en prijzen zijn meer dan voldoende om vanuit Heemskerk naar Alkmaar te rijden.

Germaine B 05-09-2013

Via de website makkelijk te bestellen.
Mocht je toch nog vragen hebben worden die snel beantwoord!

Er wordt snel gereageerd op mail.
Telefonisch wordt je netjes te woord gestaan.
In de winkel kan het zijn dat je even moet wachten maar wordt je geholpen nemen ze wel echt de tijd voor je!

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment met duidelijke beschrijvingen!

Aanbeveling
Zeer vriendelijk, goede service en goede producten.

Extra toelichting
Cameraland heeft een breed assortiment en vriendelijk personeel die verstand heeft van hun producten. Als je vragen hebt worden die snel beantwoord via mail of per telefoon. In de winkel nemen ze ook alle tijd om je vragen te beantwoorden. Producten zijn van goede kwaliteit en het cursusaanbod is uitgebreid en zeer leerzaam. Met vriendelijk groet, Een zeer tevreden klant

Wim Stolwerk 05-09-2013

Alles regelen via de site.

Mocht er een probleem zijn of vermoedt men dat je een bestelfout hebt gemaakt (zoals bij mij een keer), dan bellen ze keurig met een oplossing.

Bijna helemaal copmpleet.

Aanbeveling
Als alles klopt is dat niet moeilijk!

Extra toelichting
Cameraland is een vaste leverancier, zowel online als direct in de winkel. Zie voor overig commentaar de aparte onderdelen.

beumer81 05-09-2013 Via de website gekocht

Altijd goed

kan haast niet beter

heel goed

Zeer Klant vriendelijk

Extra toelichting
Mijn aankoop was op de natuurdag in castricum in de duinen . geweldige service.

greta1962 05-09-2013

Door de nieuwsbrief en de website

Altijd bereid je te helpen

Groot assortiment

Aanbeveling
Goed te bereiken en praktisch is alles aanwezig

Extra toelichting
Je hebt n goed gevoel in de zaak ,je bent echt een klant

MW DE 05-09-2013

Op de bank iets bestellen met een aantal klikken op de knopen en het is in je mandje..Erg makkelijk..

Helemaal goed, je ziet of het beoogde product op voorraad is. Een besteld product heb je snel in huis.

Assortiment
Ruime keus voor verschillende budgetten.

Ja, absoluut.

Extra toelichting
De klant is koning,is hier zeker van toepassing....

HubertvandenBuijs 05-09-2013 Via de website gekocht

Simple bestellen via de website

Even bellen en het wordt opgelost

Assortiment
Heb nog nooit meegemaakt dat ze het niet hadden

Aanbeveling
Als het ter discusie komt zal ik ze zeker verwijzen naar de website. De winkel ken ik niet dus daar heb ik geen oordeel over

Extra toelichting
cameraland is goed bezig, vriendelijk personeel, vakbekwaam. Dus zij verdienen mijn positieve beoordeling

linda van Rhijn 05-09-2013 Via de website gekocht

zeer makkelijke site

Snelle service en verzending!

Assortiment
Tot nu toe altijd alles wat ik nodig heb gehad. En alles op voorraad!

Extra toelichting
Prima levering! Ik ga zeker vaker bestellen!

Sony Alpha familie 05-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Prima winkel uitgebreid assortiment, vakkundig winkel personeel.

Jan Diepeveen 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk en overzichtelijk

Goed en snel advies bij mijn aankoop wat ik nodig had als nieuweling op fotografie-gebied.

Assortiment
Goed en duidelijk assortiment met aantrekkelijke occassions.

Aanbeveling
Goede service en kwaliteit.

gerard van oostrom 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind het prettig een fysieke winkel te bezoeken en Cameraland is voor mij 9 km fietsen. Ideaal om voor je zelf een bezoek te rechtvaardigen in combinatie met lichaamsbeweging!

De verkopers zijn terzake kundig en hebben op al je vragen een antwoord.

Assortiment
Motiveer je antwoord.....dat is nogal eenvoudig. Ze hebben echt alles. Als je er de eerste keer komt rollen de ogen uit je kassen want je kan niet bevatten wat er allemaal staat in die snoepwinkel!

Aanbeveling
Ik ben niet zo aanbeveelderig maar met deze winkel durf ik het zondermeer aan.

Extra toelichting
Die camera is de laatste grote aankoop geweest maa ik ga graag heen voor eens een ditje of een datje. Oja, ook net een nieuwe rugtas gekocht. Uitgebreid de mogelijkheid om te proberen al je spullen erin te stoppen en het draaggemak te proberen.

LongFields1970 05-09-2013

Baggerman 05-09-2013 Via de website gekocht

mijn motivatie is als volgd verpakt hetzit in het gemak waarmee je iets kunt opzoeken via internet over de aanbiedingen

De service is een onderdeel waar ik nog niet mee te maken gehad heb maar dat zit wel goed

Assortiment
Het arsortiment is heel uitgebreid zowel gebruikt als nieuw en zoek je iets speciaals dan is het in de winkel altijd wel re vinden en dat kun je ook weer via internet doen

Aanbeveling
Deze winkel durf ik met mijn ogen dicht aan mijn kennissen aan te bevelen groot arsortiment goede service en klantvriendelijk dat zijn 3 pluspunten die heel belangrijk zijn

Extra toelichting
Het is zo dat men kennis van zaken heeft en daar ontbreekt het in deze tijd nogal eens aan veel medewerkers kijken naar de inhoud van hun loonzakje en de klant als die met een vraag komt heeft men vaak geen paraat antwoord en bij jullie wel en daardoor kweekt men een vertrouwensband met de klant mee en de consument/klant komt graag terug want ze zijn goed geholpen met de aankoop of klacht of hun vraag over iets wat voor de klant lastig is om op te lossen

Rudios 05-09-2013

Overzichtelijk aanbod en makkelijk alles te vinden.

Goed en duidelijk advies in de winkel in Alkmaar.

Aanbeveling
Omdat er een ruim aanbod is en je professioneel advies krijgt zeker een aanrader.

Extra toelichting
Cameraland is een goede winkel op zowel internet als real store. Uitgebreid assortiment en deskundig advies.

yortje 05-09-2013

De producten zijn allemaal in duidelijke categorien ingedeeld, soms moet je alleen wat extra informatie over producten opzoeken omdat het er niet bij staat.

Toen bleek dat iets niet direct de volgende dag geleverd kon worden kreeg ik meteen een telefoontje met verontschuldigingen al ging ik er niet van uit dat het zo snel geleverd zou worden.

Assortiment
Veel producten van veel verschillende merken in verschillende prijsklassen, van beginner tot professional.

Aanbeveling
Redelijke prijzen voor goede producten en snelle levering.

Extra toelichting
Een prettige winkel met goede producten en leuke aanbiedingen.

paulvanderveer 05-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk thuis kijken en vergelijken

Goed maar advies over aankopen ontbreekt.

Assortiment
Groot. Veel keus en overzichtelijk qua prijs en functionaliteiten

Prettig en volledig

Extra toelichting
Prettige website, waar je ook makkelijk naar toe kan voor extra informatie of service

zorba1965 05-09-2013

Arthur Mol 05-09-2013 Via de website gekocht

Onderwerpen gemakkelijk te vinden, lekker duidelijk.

Wel eens iet terug gestuurd, snelle respons!

Assortiment
Ze hebben echt alles wat ik zoek!

Aanbeveling
Goede ervaringen, wat wil je nog meer?

Extra toelichting
Waarom verder zoeken? Beter dan goed hoeft toch niet?

loek999 05-09-2013

Goed geadviseerd bij aaankoop.

Assortiment
Vrijwel alles te krijgen.

Aanbeveling
Over zo'n advies kan je geen ruzie krijgen.

Extra toelichting
Je kan hier voor een veelheid aan producten terecht. Voor ieder segment is een medewerker aanwezig met kennis van zaken.

Jan Pl 05-09-2013

Assortiment
Niet alleen alle camera's van mijn merk (Nikon) maar ook alle accesoires die er maar bij kunt bedenken.

Extra toelichting
Ruim assortiment van compakt tot professioneel digitaal. En alles op voorraad of binnen korte tijd na te leveren.

Henk Arbon 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heb het nu over de fysieke winkel. Moet daar alleen even naar toe rijden, ca. 12 k.
Kijk vooraf wel in webwinkel. Ziet er ook prima uit!

Vriendelijk, perfecte ontvangst, deskundig, niet gericht op het verkopen van dure spullen maar op wat aansluit bij je kennis, ervaring en behoefte.
Uiterst deskundig en goed op de hoogte van de markt.

Assortiment
Mis eigenlijk nooit iets. Voor zover ik kan overzien perfect assortiment.

Aanbeveling
Ben vanaf de eerste minuut enthousiast. Als 'herintreder' in de fotografie best een beetje onzeker vanwege de boost die deze hobby de laatste jaren heeft gekregen.
Iedereen is altijd geduldig en behulpzaam.

Extra toelichting
Volgens mij doen jullie het helemaal goed. Het persoonlijke contact is voor mij een belangrijke meerwaarde ten opzichte van webshops, e.d. Dat wil niet zeggen dat ik mij niet op internet oriënteer vooraf. Dat doe ik altijd bij dit soort dingen. Meestal weet ik er al aardig wat vanaf als ik in de winkel kom, zodanig veel zelfs, dat ik verkopers die hun spullen niet kennen meteen signaleer. Bij jullie gaat het tot nu toe altijd over argumenten en feiten. Prima!

Roordink 05-09-2013 In de winkel gekocht

Perfect geïnformeerd en geholpen

Zeer uitgebreid

Aanbeveling
Gezien professionaliteit en uitgebreid assortiment aanbevelingswaardig

rimanda123 05-09-2013

Het is allemaal in 1 woord goed

eewiersum 05-09-2013 Via de website gekocht

eenvoudige site..ideaal

nooit problemen gehad

Assortiment
ruime keus..en goed in de prijs

nr 1

sheling 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is allemaal duidelijk aangegeven in de categorieën aan de linker zijkant. En bovenin is een duidelijk overzicht van andere dingen die jullie aanbieden via de website.

Assortiment
Je hebt eigenlijk alles wel wat je nodig zou hebben bij het fotograferen. Zo staan de grote merken erop maar ook de wat "kleinere" merken voor mensen die een ander budget hebben bijvoorbeeld.

Waarom niet :)

Extra toelichting
Om heel eerlijk te zijn bestel ik liever niet via internet, maar mijn vader stuurt jullie nieuwsbrieven altijd door via de mail. En natuurlijk speelt het beloningselement een rol want wat zou ik ontzettend blij zijn met deze camera! Vooral omdat mijn oude compact camera nu zo langzamerhand wel uit elkaar begint te vallen. Daarnaast heb ik mijn spiegelreflex maar ik zou graag een wat handzamere camera willen hebben voor bijvoorbeeld vakanties :) En dus heb ik wel even goed jullie site bekeken voordat ik deze beoordeling heb ingevuld.

Waswit 05-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar met ruime parkeer gelegenheid.
Duidelijke website en de bestelprocedure werkt goed.

veel ervaring onder het personeel maw dekundig geholpen bij de koop van mijn uitrusting.Geen ervaring met extra of retour kosten.

Assortiment
de winkel voldoet in alle opzichten aan mijn verwachting.
houden zo.

omdat ik tevreden ben.

Extra toelichting
die pluim die jullie verdienen heb ik hierboven al gegeven.

Arie Leijen 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door de kennis van zaken, kom je altijd met de goede oplossing weg

Directe afhandeling van problemen en begrip voor urgentie

Assortiment
Veel om even te voelen en te proberen

Aanbeveling
Absoluut als de winkel voor foto en video apparatuur in noordelijk noord-holland

Extra toelichting
Ben door de jaren heen nog niet teleurgesteld in mijn winkelkeuze door cameraland

EdKo66 05-09-2013

Extra toelichting
Bestelling snel thuis, maarer waren wat probleempjes met in gebruik nemen. Telefonisch niet lekker behandeld. De medewerker die ik per mail benaderde kon mij wel goed helpen en was vriendelijker.

Willy Vaessen 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via de website had ik het gewenste artikel bekeken en per mail gereserveerd.
Bij aankomst in de winkel was het artikel snel erbij gepakt om te bekijken. Ook alternatieven en aanvullende producten waren snel voorhanden.

Prima service. Het artikel kon ik vooraf bekijken en proberen, evenals alternatieven.

Assortiment
De winkel heeft een zeer ruim assortiment. Het artikel dat ik wilde aanschaffen was op voorraad en ik kon ook aanvullende artikelen bekijken en proberen.

Extra toelichting
Tijdens onze vakantie las ik in Zoom.nl een stukje over camera riemen. Via via kwam ik bij Black Rapid terecht, wat een bekende naam zou zijn op dit gebied. Na wat leeswerk en een bezoek aan de site van Cameraland.nl bleek dat deze heel dicht bij ons vakantie-adres was. Zodoende gereserveerd en op de weg naar huis het artikel opgepikt.

Dvlzbr 05-09-2013

er was een hele duidelijke service waarbij alles werd uitgelegd op een duidelijk begrijpbare manier

Assortiment
op keuze was door de service precies te vinden wat ik nodig had en wat handig was, mijn keuze was ook makkelijk te vinden en te realiseren.

Aanbeveling
ik vind dit een top winkel en alles was in orde.

Extra toelichting
Deze winkel zou zeker wel een van de winkels zijn waar ik vaker langs kom alles was helemaal goed en ik ben tevreden met het product.

EefjeS 05-09-2013

Zeer overzichtelijke website.

Bij een item dat niet op stock was direct een mail gehad met het voorstel voor een ander, evenwaardig product en ook de levertijd van het item dat niet op stock was. Super service!

Assortiment
Zeer breed assortiment, makkelijk je merk zoeken via de aparte zoekfunctie op de website.

MamMoon 05-09-2013

Alles staat keurig in de winkel en vitrine..duidelijk..en door de service en de medewerkers extra gemak!

Vond ik erg goed,toen ik er was ,was er opruiming,erg druk in de winkel,maar er werd genoeg tijd besteed aan uitleg voor mijn Nikon D 3200!

Assortiment
genoeg keus heb ik gezien.

Aanbeveling
Ik zelf woon toch stukje verder van de winkel,maar met actie"s en opruimingen..ben ik er te vinden,genoeg om even een stukje ervoor te rijden!

Extra toelichting
In de meste woorden heb ik het al hierboven geschreven,maar vind het een goede winkel,met prima en goed personeel met verstand van de producten.Als er actie"s en aanbiedingen of opruiming is,rij ik graag stukje om net als ik voor mijn camera heb gedaan.

Marco Knies Fotografie 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Laad snel, overzicht in een hoogopslag.

Gewoon goed.

Ruim voldoende

Met volle overtuiging.

Extra toelichting
De site is net als de winkel een warmbloedig nest. Vakbekwaam personeel en site is net zo professioneel.

arkoenlassie 05-09-2013

Makkelijk bestellen en het bestelde artikel heb je snel in huis.

De service van Cameraland vindt ik heel goed. Als je vragen hebt kun je altijd bij hun terecht. Is het via e-mail of anders even naar de winkel om een vraag te stellen.

Aanbeveling
Het assortiment wat zij hebben is behoorlijk uitgebreid.

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over Cameraland. Of ik nou mijn aankoop in de winkel doe of online. In beide mogelijkheden heb ik goede ervaringen.

sjvd71 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website werkt na de update nog niet optimaal. Met name het 'moeten' invoeren van de exacte naam van het objectief werkt onhandig. Met een zoekterm als Canon 50mm moet het al volstaan naar mijn mening.

Deskundige medewerkers die een meer dan uitmuntende service bieden.

Assortiment
Ruime sortering tevens interessante tweedehands spullen.

Aanbeveling
Prijs/kwaliteit is prima in orde. Service staat op een hoog niveau.

Geus koeman 05-09-2013 In de winkel gekocht
Akmaar

Woon in alkmaar,kan altijd langskomen
Altijd vriendelijk en gezellig.

In de 7 jaar dat ik kom al 6 keer fototoestel ingeruild
Voor mij belangrijk
Altijd goed advies en voorlichting

Duidelijk,zeer ruime keus
Vooraf te bekijken op internet
Ook tweedehands

Aanbeveling
Kom er nu lang ,ken iedereen bij cameraland
Heb diverse vriende en familie naar toe gestuurd
Zijn betrouwbaar!

Zie boven

Josephine.C 05-09-2013

Voldoende personeel in de winkel en je komt niet gauw voor niks er is veel op voorraad.
Het inruilen van je apparatuur is geen probleem en levert best nog wat op.

Deskundig en klantvriendelijk personeel!

Assortiment
Uitgebreid assortiment, zowel voor de amateur als professioneel fotograaf.
Ook het tweedehands segment is groot, wat heel plezierig is.

Aanbeveling
Heb deze winkel al regelmatig aanbevolen bij anderen

Extra toelichting
Ik ben dik tevreden met deze winkel

Marjon van den Oever 05-09-2013

Alles verloopt zoals je het wil! Makkelijk

Garantie is helemaal geen probleem, het verloopt precies zoals je wil en beloofd.

Assortiment
Naar mijn mening hebben de meeste spullen.

Aanbeveling
Alles gaat vriendelijk en niets is te veel! Ze staan voor je klaar

Extra toelichting
Goede service (erg belangrijk) en groot assortiment en goede 2de hands assortiment. Prima en vriendelijk personeel.

Kevin knipping 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke zoekfunctie, je klikt gewoon op aan winkelmandje toevoegen, je betaalt en de volgende dag heb je het binnen!

Er wordt binnen een paar uur een antwoord gegeven als je vragen hebt, zowel via mail als op Facebook. Alleen jammer dat sommige medewerkers meer op verkopen als op behulpzaamheid gericht zijn.

Veel aanbod.

Zeer fijne winkel.

Sonyanijntje 05-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke indeling en op de website zoekfunctie ook goed zichtbaar.

Je kan er behalve voor je aankopen ook terecht voor bijvoorbeeld tips.

Extra toelichting
Prettige sfeer. Doet ook méér dan alleen verkopen; maakt het leuk met bijvoorbeeld acties, fotowedstrijden, tips, demo's en cursussen.

Sjef Kenniphaas 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

wat je zoekt is gemakkelijk te vinden

Ik kom afgelopen week een accu voor m'n camera halen, word direct geholpen, een vriendelijk praatje en "dank u wel en tot de volgende keer, meneer"

Assortiment
afgelopen jaar 5x iets nodig gehad, ik heb alles bij cameraland kunnen kopen. En niet te duur!

Aanbeveling
Ik doe dit al regelmatig: "Oh, dan moet je even bij Cameraland langs gaan" .......

Extra toelichting
Laatste product was een accupack. Deskundig en vriendelijke bediening.

Henriette Veld 05-09-2013

Via de trefwoorden zijn artikelen makkelijk te vinden. Ook is het keuzemenu aan de linkerkant duidelijk opgebouwd.

Als je een vraag stelt, heb je vaak dezelfde dag al antwoord retour

Assortiment
De meester artikelen op het gebied van fotografie zijn hier te koop

Dat doe ik al constant.

Extra toelichting
Een goed, duidelijke site.

fotomij.nl 05-09-2013

Duidelijke site en winkel met breed assortiment

Kundig personeel met goed advies

Veel, ook tweede hands

Extra toelichting
Scherpe prijs, goed advies , breed assortiment

Harry Schmeits 05-09-2013 Via de website gekocht

De site is heel overzichtelijk en je bent heel snel bij het gewenste artikel

Reeds verschillende aankopen gedaan van onderdelen tot aanschaf van spiegelreflex en systeemcamera's, alles tot in de puntjes geregeld.

Assortiment
het assortiment is prima voormijn doelstellingen.

Aanbeveling
Gezien mijn bovenstaande beoordelingen is het logisch dat ik iedereen cameraland aanbeveel.

Frans den Nijs 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bereikbaar met auto, vrij parkeren.

Veel begrip voor de twijfelachtige kopers.

Assortiment
Uit een zeer groot assortiment een keuze te kunnen maken. En zeker ook in het tweede hands assortiment.

Aanbeveling
Bereikbaarheid, klantvriendelijk, gratis parkeren voor de deur.

Extra toelichting
Met het verwoorden van de hoger vermeldde opmerkingen kan ik er echter weinig meer aan toe voegen. Over het geheel een dikke 10 voor deze zaak. Tevens hoop ik dat deze zaak voor Alkmaar en omstreken nog lang zal blijven bestaan.

Kittyv 05-09-2013

Winkel in Alkmaar is goed bereikbaar en ook de site is helder met veel informatie

Heb mijn canon niet in bij Cameraland gekocht, maar zij maakte wel mijn camera schoon, toen er iets in beeld zat (zonder kosten). Ik heb mede door deze service daarna wel mijn lens in de winkel gekocht.

Assortiment
Veel merken, van goedkoop en simpel tot professioneel en duur.

Aanbeveling
Ik heb de winkel in Alkmaar wel aanbevelen door mijn eigen goede ervaring. Ik zou de winkel aanraden aan beginners EN aan gevorderden en aan Professionals.

Extra toelichting
Ik ben zeer te spreken over de winkel en het personeel.

dolven43 05-09-2013 Via de website gekocht

Snelheid en overzicht

Duidelijke communicatie en goede info

Aanbeveling
Goede ervaring, snelheid van verzenden en duidelijke communicatie

Extra toelichting
Als ik in de gelegenheid ben om mijn hobby fotografie uit te breiden dan zal ik zeer zeker weer terug komen bij deze site. Ook de prijs, kwaliteit en snelheid van verzenden heeft mij hiertoe doen besluiten.

Lars V. 05-09-2013

Merkhvm 05-09-2013

Je kunt snel en op verschillende manieren het beoogde object vinden en hoeft daarbij niet onnodig lang te scrollen doordat je voldoende filters kunt gebruiken om je keuzes tot een minimum te beperken.

Ik heb nog geen ervaring met de service, maar gezien de professionele indruk die de site maakt, maak ik me daar geen zorgen over.

Assortiment
Alles waar ik als hobby-fotograaf in geinteresseerd ben, kan ik vinden.

Extra toelichting
Ik doe veel met internet, leer van de ervaring van anderen m.b.t. mijn hobby, en ga altijd even kijken op uw site.

Heleen Buth 05-09-2013

online een lensdop besteld, keurig in orde.

snelle levering, geen gedoe.

Assortiment
ik geloof at je werkelijk alles kunt kopen bij cameraland.nl

Aanbeveling
zo'n winkel raad je iedereen aan