Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Andries K 10-09-2013

Website is overzichtelijk en makkelijk te doorzoeken. Via het zoekvenster krijg ik netjes de producten te zien die aan mijn zoekcriteria voldoen.

Ik heb al vele aankopen gedaan in deze winkel. Ik kies er meestal voor om deze op te halen in Alkmaar zelf. Het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig. Je merkt dat ze veel kennis bezitten en dezelfde passie voor fotografie delen.

Assortiment
Ruim assortiment met redelijke prijzen. Geen prijsvechter, maar verschilt meestal niet heel veel tov de goedkoopste aanbieder. Met de extra service maken ze dit kleine prijsverschil meer dan goed.

Aanbeveling
Alleen maar goede ervaringen gehad de afgelopen jaren. Kan deze winkel bij iedereen aanbevelen.

Paul Schiedam 10-09-2013

Door de menu's aan de linkerzijde zijn is alles snel op categorie en merk te vinden

Geen mening, daarvoor heb ik te weinig gekocht bij Camerland

Assortiment
Alle merken aanwezig, wel veel nadruk op de wat duurdere categorieen. Suggestie: meer evenwichtige verdeling over prijsklassen

Aanbeveling
De kans dat je hier slaagt is gewoon erg groot

Extra toelichting
Overal beeld is zeer goed. Site is hogstens een beetje saai; weinig dynamisch. Een knallende openingspagina ontbreekt bijvoorbeeld (meteen alle aanbiedingen zichtbaar bijvorbeeld. Ook een nieuwsrubriek, met leuke weetjes op fotografiegebied ontbreekt bijvoorbeeld.

Robert108. 10-09-2013

Overzichtelijke site en makkelijke bestellingen te plaatsen.

Bij een defect aan een aangekocht artikel zonder problemen artikel omgeruild.

Uitgebreid assortiment.

Extra toelichting
Uit eigen ervaring dit lijstje doorlopen en ingevuld!

PanzerFaustNL 10-09-2013

Cameraland is een winkel, fysiek en online. Het heeft dus alle voordelen van een echte winkel en alle voordelen van een webshop.
Dat betekent dat als je iets besteld bij Cameraland dat je, zoals bij elke webshop, online kunt betalen en het gekochte naar je huis toe kunt laten sturen. Je kunt ook kiezen om het niet op te laten sturen en het in de winkel te betalen. Die flexibiliteit is kenmerkend voor Cameraland.nl.

Mijn ervaringen met Cameraland op het gebied van services is goed.
Ik ben verzamelaar en had voor mijn verzameling een Canon EOS 10D gekocht. Mijn verzamelobjecten, zijn dan wel verzamelobjecten, maar worden wel degelijk gebruikt en moeten gewoon heel zijn.
Niet lang daarna ging de 10D stuk. Toen bleek dat repareren van de 10D te duur ging worden, werd er niet moeilijk gedaan en ruilde ik hem in voor een mooie Olympus E-520.
Ook dat is Cameraland.nl, een jaar garantie en een nagekeken product.

Assortiment
Het assortiment is groot, maar toch mis ik dingen. Bijvoorbeeld de Pentax Q serie, de Leica M camera's.
Ook wil ik af en toe een objectief kunnen huren, dat is ook nog niet mogelijk.

Ik doe niet anders.

Extra toelichting
Alles is altijd te verbeteren, er moet ruimte zijn om verbetering te kunnen toepassen en wij als klanten en vrienden van Cameraland moeten dat kunnen belonen. Daarom geen 10. Ik heb het niet over personen gehad, maar wat Cameraland nog meer Cameraland maakt, dat zijn de mensen die er werken en die je herkennen als je wat vaker langs komt. Als ik mijn Kodak Pro SLR/c ooit nog eens goed aan de praat krijg, dan komt er nog en punt bij. Tot dan een 8.5 groetjes, Marco de Boer

Miekie01 10-09-2013

In de webwinkel bestellen (nieuw en tweedehands) en in de winkel in Alkmaar ophalen!

Altijd geduldige uitleg, hoe druk het ook is (zaterdag!)

Assortiment
Alles is verkrijgbaar of te bestellen.

Aanbeveling
Vakkundige en service gerichte mensen die van het vak houden en dit ook zeker uitdragen.

PC1960 10-09-2013

Duidelijke onderverdeling in items waardoor snel gericht kan worden gezocht. De artikelen worden goed weergegeven en er is een goede viewer aanwezig om op detail niveau te kijken

Zowel in de winkel als via de telefoon of email wordt je altijd correct en netjes behandeld. De service verlening is correct bij een probleem wordt duidelijk verteld wat de mogelijkheden zijn. Je wet waar je aan toe bent.

Assortiment
Zeer uitgebreid. Als ze het niet hebben zullen ze alle moeite doen om het voor je te bestellen

Aanbeveling
Een nette winkel waar je correct wordt geholpen

Extra toelichting
Nette winkel waar je correct en netjes wordt geholpen door vakbekwame en vriendelijke medewerkers

Heur 10-09-2013

Kwestie van aan klikken

Wordt gelijk geregeld

Bert1-Jan 10-09-2013

Prima site en voorraad indicatie

Snelle en keurige reactie op mail.

Prima.

Prima winkel en prijzen.

Extra toelichting
Een goed assortiment, met af en toe een paar leuke occasions lenzen. Snelle reactie en bezorging.

Jos Biegstraaten 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede parkeermogelijkheden tot vlak voo de deur.

Voldoende en deskundig personeel. Afspraken worden goed nagekomen.

Extra toelichting
Anderhalf jaar geleden kocht ik een Canon telelens 400mm. Deze moest na een ongelukkige val gerepareerd worden. De reparatie via Canon bleek zeer kostbaar. Cameraland heeft deze toen door zijn huisreparateur laten maken. Omdat er veel tijd overheen was gegaan voor ik hem terugkreeg hoefde ik niets te betalen. Klasse! Vorig jaar had ik een van mijn Canon-camera's ter reparatie aangeboden. Door een fout van een medewerker was deze zes weken in de winkel blijven liggen. Niet goed, maar de fout werd ruiterlijk erkend. Ik had een vervangende camera meegekregen die niet helemaal compatible bleek met mijn computerprogrammatuur. Ook hier werd ruiterlijk van erkend dat e.e.a. anders had gemoeten. Ik kreeg niet alleen excuses, maar ook een Canonbatterij en een tegoedbon van € 20 als pleister op de wonde. Fouten maken is menselijk, ervoor uitkomen en op zo' n wijze een gebaar maken vind ik bijzonder. Ik kom al jaren bij Cameraland en hoop dat nog lang te blijven doen.

Rob Blank 10-09-2013

Groot assortiment en goede zoekfunctie maakt het vinden van de juiste producten eenvoudig.

Zeer snelle reactie op de mails.Tevens is de winkel een aangename plek met gekwalificeerde medewerkers die kennis van zaken hebben.

Assortiment
Naast een groot assortiment nieuwe producten, biedt Cameraland.NL ook aantrekkelijke occasions aan.

Extra toelichting
Zowel in de winkel als op de webshop aankopen gedaan. Bieden een concurrerende prijs en heb het artikel binnen een dag in huis.

Paul rit 10-09-2013

de pagina's zijn overzichtelijk ingedeeld en bestellen via zoekfunctie is gemakkelijk

de door mij gedane bestelling is correct en goed afgehandeld.
prettig was dat de bestelling (fototas) zeer snel geleverd werd

Assortiment
het assortiment is zeer groot en wordt steeds vernieuwd

Aanbeveling
De prijs kwaliteit verhouding is goed samen met de goede service is deze winkel een aanrader.

Extra toelichting
De winkel maar ook de website stralen kwaliteit uit. Indien er een bestelling wordt gedaan word de beloofde bezorg termijn gehaald en betaling wordt correct afgehandeld. De site wordt goed beheerd en de winkel is prijstechnisch niet duurder (soms goedkoper)dan andere webwinkels.

Annet-0 10-09-2013

Aanbeveling
Er wordt de tijd voor je genomen, zelfs op een drukke zaterdag wordt iedereen goed geholpen en komt het personeel niet gestrest over.

Extra toelichting
Zelf hebben wij weinig verstand van camera's, we wilde graag een goede camera met niet te veel poespas om tijdens onze reis mooie foto's te kunnen maken. Samen met een medewerker van Cameraland hebben we de opties bekeken en zijn wij met een super camera thuisgekomen! Er is geen één vakantiefoto die niet gelukt is!

bmtv 10-09-2013

Cor Mooij 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en gemakkelijk bereikbaar en gratis parkeren

Goede service en professionele uitleg over de nieuw aan te schaffen camera's

Assortiment
Een groter assortiment heb ik in niet een winkel gezien en het gemakkelijke is je kan ook op internet bestellen.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel bij iedereen aan die wat met fotografie heeft.

Extra toelichting
Een prettige zaak om je spullen te kopen en vriendelijke mensen die je te woord staan.

J W Porringa 10-09-2013

Je wordt snel en deskundig geholpen en ze hebben een goed functionerende webwinkel.

Assortiment
een goed assortiment op allerlei gebied, camera's,lensen, tassen, boeken etc. en ze zijn zich ook goed bewust van hun assortiment

Aanbeveling
Ik stuur vrienden, familie en bekenden graag naar deze winkel

Extra toelichting
Overt het algemeen een goede zaak voor fotogravie waar ik graag naar toe ga, omdat ze goed bekend staan in de omgeving is het er ook altijd druk, dit is weleens lastig want dan kan het er wel eens vol zijn, maar zoek ik even een ander momentje uit. :-)

Matty Tans 10-09-2013 Via de website gekocht

Super makkelijk om de producten te vinden die je zoekt op de site van Cameraland .

Ik heb zelf een heel goede ervaring met cameraland gehad .Ik had een nieuwe Nikon camera besteld bij cameraland na enkele dagen kreeg ik de bestelling . Nu had ik zelf een foute UV filter er bij besteld de diameter was fout .Maar dat was geen enkel probleem voor cameraland na drie dagen had ik de juiste in huis , een prima Service .

Assortiment
Het aanbod is grandioost en de prijzen daar komen ze als de beste uit .

Aanbeveling
Cameraland is een eerlijke winkel heb je een probleem bel en je word zo goed als mogelijk geholpen .Ik doe niet anders als Cameraland aanbevelen bij vrienden en kennissen .

Extra toelichting
Voor mij is er geen andere webwinkel als Cameraland .Goed service staan steeds klaar voor je .Maak je een fout met een bestelling deze mensen helpen je zonder meer .Voor mij is er maar één webwinkel waar ik cameram of al wat wat er bij komt kijken zal kopen dat is bij Cameraland .

Bertus Visser 10-09-2013

Dichtbij, compleet assortiment en snel geleverd!

Camera ter reparatie gehad, was super opgelost! Kon zelfs een leentoestel meekrijgen.

Assortiment
Breed en compleet, van alle merken. Staat het er niet, gewoon even bellen of mailen en het is altijd te krijgen.

Aanbeveling
Goede service is belangrijk!

Extra toelichting
2 camera's gekocht waarvan 1 ter reparatie is geweest. Allemaal super geholpen en het juiste advies gehad.

regman 10-09-2013 In de winkel gekocht
barendrecht

winkel is makkelijk te bereiken.

kan beter;
-vaak alleen geinteresseerd in mensen die hele dure aankopen doen zo lijkt het.
-kennis van product echt minimaal.
-willen je vaak extra spullen verkopen als je er niet om vraagt.
-meer interesse tonen naar de klant, en niet alleen willen verkopen.

Assortiment
zeker online heel veel keus en in de winkel kan je goed het product bekijken.

goede prijs/service balans.

Extra toelichting
over het algemeen een goede winkel, alleen personeel en de kennis van producten kan beter.

John87 10-09-2013 Via de website gekocht

vanuit de stoel je bestelling razendsnel in huis

geen gezeur garantie

Assortiment
heel groot assortiment, erg breed voor de video en foto

altijd goed, snel.

zie boven

mirnr1 10-09-2013

Makkelijk kiezen en bestellen

Geen ervaring mee

Ruime keuze

Aanbeveling
In elk geval on te orienteren

Extra toelichting
Heb heb een paar keer naar dingen gezocht en ik overweeg nu, mede door t ruime assortiment en de duidelijke presentatie tot aanschaf over te gaan

Etty Kloosterman 10-09-2013 Via de website gekocht

vanuit je stoel rustig kijken naar het aanbod en zeer goede uitleg over de camera's en wat ze kunnen, echt een dikke 9

bestelt en dan ontvang je de camera, goed verpakt, de betaling kan geregeld worden zoals men belieft, echt prima geregeld.

Assortiment
heb nog niet een camera ontdekt die niet bij jullie te bestellen is, een zeer ruime keuze en vele euro's goedkoper dan in de winkel.

Aanbeveling
heb bij vrienden en kennissen al vele keren cameraland aanbevolen, prima service en vlotte afwikkelingen.

Extra toelichting
mijn beoordeling komt recht uit het hart, en mijn volgende camera zal ik beslist weer bij jullie kopen , heb nu twee keer een aankoop gedaan bij Cameraland, dus op alle fronten een dikke 9 , bedankt !!!!

Bartf 10-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke info en makkelijke bestelprocedure

Enorm assortiment

Aanbeveling
Zeker aanbevolen. Duidelijke informatie en als je een vraag hebt, ook duidelijk en eerlijk antwoord

Extra toelichting
Vriendelijke verkopers, ruim assortiment en goede prijs-kwaliteitverhouding. Koopgemak omdat ze zowel online als fysiek goed bereikbaar zijn. Voor ongeduldige mensen zoals ik, is het de ideale oplozzing omdat je direct aan de gang kunt met het speelgoed dat je hebt gekocht.

vogelfreak 10-09-2013

Werd telefonisch goed geholpen

Na foutieve aankoop direct mijn geld retour!

Assortiment
Ze hebben alles waar ik naar op zoek ga

Werd goed geholpen

Extra toelichting
kocht een extender Nikon bleek niet te passen op mijn lens,werdt mij duidelijk uitgelegd waarom(teveel licht verlies)

Rowlus 10-09-2013

De website zou wat duidelijker kunnen, met name de afwezigheid van afbeeldingen bij sommige producten is vervelend. Verder niks te klagen

Het personeel heeft zeer veel kennis van de verkochte producten, en is zeer behulpzaam, zowel via de telefoon als in de winkel zelf.

Assortiment
Vrijwel alles is verkrijgbaar, en wat niet op voorraad is kan besteld worden.

Aanbeveling
Kennis, service, ruim assortiment. Zeer goede winkel!

Extra toelichting
De winkel is klein en vol, maar straalt professionaliteit uit die je niet bij veel winkels tegenkomt. Het personeel is vriendelijk en heeft veel verstand van zaken waardoor ik met mijn vragen goed terecht kon. Hoewel ik deze keer enkel een cadeaubon heb aangeschaft, weet ik van eerdere aankopen dat de winkel altijd goed is. Als ik een fotografie product nodig heb ga ik per definitie naar Cameraland

Boudewijn Overduin 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nooit parkeerproblemen.Je wordt in de regel snel geholpen. Alle mensen van Cameraland zijn echt zeer toegankelijk en geven goede informatie.

Top. Jarenlang ben ik klant. Als er iets is wordt het opgelost. Zeer klantgericht.

Assortiment
Vrijwel alles wat leverbaar zou moeten/kunnen zijn is ook direct leverbaar bij Cameraland.

Aanbeveling
Fijne club mensen met inside information en groot assortiment. Ook ontspannen sfeer vind ik typerend. Nummertje trekken (Cameranu!) en je een nummer voelen is er niet bij in Alkmaar.

Zie alles boven

Bart de Gouw 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik vind de structuur van de site helder, makkelijk te doorzoeken een een mooi aanbod van artikelen.

Persoonlijke service en snelle levering.

Assortiment
Een mooi breed assortiment, ik vind het heerlijk om er rond te kijken.

Aanbeveling
Een betrouwbare plek voor al je fotoartikelen.

Louise P. 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

website is super duidelijk, heel relaxed kom je alles te weten wat je wil. Ben daardoor ook naar de winkel zèlf gegaan om het te 'voelen' en te ervaren.

ook al is het druk de winkel, is het personeel heel vriendelijk en beried goed uit te leggen.

Assortiment
genoeg keuze, verschillende prijsklassen en soorten van hetgeen ik zocht.

Aanbeveling
Vanwege de uitgebreidheid en professionele uitstraling, is het zeer de moeite waard ook naar de fysieke winkel te gaan!

Extra toelichting
Online me geïnformeerd, definitieve keus gemaakt na uitleg in de winkel zelf. Ik wil het toch graag even in mijn handen hebben alvorens aan te schaffen. Fijne winkel!, prettige medewerkers, goede uitleg en service.

Ingeborgh Harms 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke indeling zodat je weet waar je zijn moet wijst zich van zelf.

Prima service goede uitleg.
Ruilen? Niet nodig na de juiste keuze na een goed advies.

Assortiment
Eigenlijk zo ik een onvoldoende moeten geven... je wordt hebberig in zo;n winkel met nog meer keus.

Aanbeveling
Sowieso door de klandizie en keuze en de enorme vaardigheden van personeel de cursussen ea.

Extra toelichting
Ja hoeveel meer kan ik zeggen.... Topwinkel en site

mdj71 09-09-2013

Jeroen Schuijlenburg 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik moest erg wennen aan de nieuwe indeling maar de site is sneller en grafisch beter. Zelf vindt ik het prettiger dat je bij bv objectieven meteen een merk kan kiezen.

Ik maak altijd de keuze om via de website een voorselectie te maken en dan naar de winkel te gaan. De service is top, alles kan uitgeprobeerd worden en je krijgt daar ook de tijd voor.

Assortiment
Ruim voldoende en concurrerend met andere, 9 van de 10 gevallen goedkoper.
Bij het 10e geval kies ik voor de service.

Aanbeveling
Dat doe ik altijd al ivm service en goede prijs en kwaliteit.

Extra toelichting
ik kijk geregeld op de site, vooral bij 2e hands of er iets voor mij bij zit. Ik moest eerst wel wennen aan de nieuwe indeling. Het is een prettige winkel met een open uitstraling.

TestKees24 09-09-2013

Regelmatig op de hoogte van alle nieuwtjes en aanbiedingen.

Bij problemen snelle oplossing en advies en reparatie

Assortiment
Zeer ruimassortiment, goede aanbiedingen in elk gebruikersklasse.

Aanbeveling
Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid, deskundig personeel.

Jamyzuri 09-09-2013

De winkel is goed bereikbaar, normale openingstijden en de wachttijd voordat je geholpen wordt is normaal

Ik ben altijd heel goed geholpen bij vragen en problemen. Ook wordt mee gedacht als er problemen zijn.

Assortiment
Een hele ruime sortering van camera's en accesoires en alles wat je nodig hebt om te fotograferen

Aanbeveling
Ik kan de winkel aan iedereen aanbevelen

Extra toelichting
Ik heb wel een opmeking over de website. Als ik terug wil naar het hoofdmenu of een vorige pagina werkt dat niet zo goed.

Maaike 1984 09-09-2013

Bij de aankoop van mijn camera heb ik een heel goed en eerlijk advies gekregen. Na twee maanden legde mijn camera niet op alle momenten foto's vast. Dit was een vage klacht gezien mijn camera dat niet altijd vertoonde,(ook niet op het moment dat ik ermee terug ging naar de winkel). Toen de klacht aan bleef houden en ik voor de tweede keer terug ging naar de winkel heb ik een geheel nieuwe camera gekregen, ondanks dat het probleem zich op dat moment weer niet voordeed en het dus ook voor cameraland zelf lastig is om op de leverancier te verhalen. en voor cameraland zelf ook lastig om aan te kaarten bij de leverancier. Dat noem ik nog eens service. Met mijn nieuwe camera ben ik erg tevreden.

Assortiment
Ik heb alles kunnen kopen wat ik nodig had. Toen ik voor een nieuw camera hoesje ging kijken werd mij geadviseerd om diegene te houden die ik had. Kortom een eerlijk advies.

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over de service die geboden wordt. Geen mooie verkoop praatjes maar een eerlijk advies wat ik erg kan waarderen.

Irma Mombarg 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website van cameraland vind ik prettig. Liever heb ik gewoon contact in de winkel zelf. Ligt een beetje aan de vraag die je hebt.

Prettige service na aankoop van een camera. Een abonnement op de nieuwsbrief, mogelijkheid van het meedoen aan een fotocursus (of korting erop) en schoonmaken van je camera op bepaalde zaterdagen.

Assortiment
Er is weinig dat ze niet in hun assortiment hebben. Alleen de B-grip hadden jullie niet, dat was jammer.

Aanbeveling
Vooral vanwege deskundigheid van het personeel.

Extra toelichting
Ik ben blij met cameraland. Het belangrijkste vind ik de vriendelijkheid en deskundigheid van het personeel. Ik heb hier een goed gevoel bij.

catharina55 09-09-2013

winkel is redelijk dichtbij

Aanbeveling
werd super goed geholpen !!

Extra toelichting
Heb hele goede voorlichting gehad waardoor ik de juiste camera voor mijn man heb gevonden.

Leo Fransen1959 09-09-2013

Aanbeveling
Ik ben zelf altijd erg goed geholpen, dus dat beveel ik graag aan anderen aan!

Extra toelichting
Deskundig, klantvriendelijk, eerlijk advies, goede prijzen. Als consument kan je niet veel beter wensen.

Ria55 09-09-2013

Een winkel dicht in de buurt.

Ik kan er met alle vragen terecht. Het personeel heeft overal een adequaat antwoord op.

Assortiment
Alleen in een webshop vind je meer artikelen, maar dan kun je ze niet in realiteit zien.

Aanbeveling
Ik ken in Alkmaar en omstreken geen winkel met camera's met een groter assortiment en personeel met meer verstand van fotografie.

Extra toelichting
Ik ben lang op zoek geweest naar een winkel met camera's en aanverwante artikelen. Die heb ik nu eindelijk gevonden. Ik vind het niet prettig om materialen via internet te kopen. Liever heb ik goed advies en de spullen echt in handen voor ik iets koop.

Jasper van putten 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed parkeren voor de deur

Verstand van de producten die er verkocht worden, er werd ruim de tijd voor mijn vragen genomen! Ik voelde me op mijn gemak

Volop keuze

Aanbeveling
Net zoals ik werd doorverwezen, zou ik iedereen ook doorverwijzen naar Cameraland

Extra toelichting
Voor mij is Cameraland de specialist in de buurt

HoFa 09-09-2013 Via de website gekocht

De site is overzichtelijk ingedeeld en je kunt snel een productgroep vinden zodat je de artikelen kunt vergelijken. Betalen en bestellen is gewoon makkelijk met iDeal. Het aantal vereiste gegevens is normaal voor het aanmaken van een account of voor betalen.

Snel iemand aan de lijn en een goed advies gekregen. De verkoper was er beslist niet op uit om iets te pushen maar was objectief

Assortiment
Een ruim assortiment met voldoende producten om uit te kiezen. Het assortiment is compleet. De prijzen zijn goed en zelden is een collega goedkoper.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen maar niet als enige. Er zijn nog twee concurrenten die ik aan zou bevelen. DE aanbeveling zou dan zijn om uit deze drie een keus te maken omdat dit de drie beste zijn in Nederland

Extra toelichting
Diverse malen online besteld en de andere dag geleverd gekregen. Soms ging er iets mis maar dat herstelde men direct. Geen gezeur. Hier ben je nog echt een "klant", ook online!

Osflam 09-09-2013

Online, via de telefoon of in de winkel, overal snel bereikbaar en deskundig advies en antwoord.

Goede service, nieuw uit te komen camera laten reserveren. Deze werd keurig apart gehouden bij binnenkomst terwijl er reeds meer interesse was.

Assortiment
Breed assortiment voor de serieuze fotograaf cq amateurfotograaf. Zowel nieuw als gebruikt.

Zeer aan te bevelen.
Deskundig advies en scherpe prijzen.

Extra toelichting
Bij Cameraland staat personeel met echte vakkennis. Persoonlijke aandacht, eerlijk advies en prijzen die met elke internet aanbieder meekunnen. Ook in de winkel dezelfde prijzen als via internet. Er worden ook goede prijzen geboden voor inruil camera's en toebehoren. Echt een winkel voor de serieuze fotograaf.

Cornelissen123 09-09-2013

website is geod te vinden. Bestelling is eenvoudig geplaatst en afhandeling is verder goed

Service van cameraland is goed echter de service van de pakketdienst niet. Een camera van meer dan €1100.- wordt bij de buren afgegeven zonder dat een handtekenig gevraagd wordt. Als de buren en ik kwaad in de zin hadden, dan was er niets geleverd want er was totaal geen bewijs geweest.

assortiment is ruim voldoende

Joop van vliet 09-09-2013 In de winkel gekocht
rotterdam

Alles onder één dak

Zeer goede service,aan lijve ondervonden.

Assortiment
Zéér divers en groot, je komt nooit voor niets

Aanbeveling
Vriendelijk personeel, grote voorraad, perfecte service

Extra toelichting
Géén verdere uitleg nodig, perfecte winkel.

Edwin Harpe Fotografie 09-09-2013 Via de website gekocht

Online bestellen op een erg overzichtelijke site is super gemakkelijk.

Cameraland houdt zich aan de gemaakte afspraken en levert volgens afspraak, in goede verpakking.

Assortiment
Super het brede assortiment dat Cameraland heeft. Ik ben nog niets tegengekomen dat ik zocht en Cameraland niet had.

Aanbeveling
Ik heb de winkel al vaak bij anderen aangeraden die zich ook met fotografie of videografie bezighouden.

Extra toelichting
Wat kan ik nog toevoegen aan bovenstaande. Ik ben erg tevreden over Cameraland.

2luc2 09-09-2013

je hoeft je huis niet uit, wat super is, kiezen uit je luie zetel.

alle garantiebepalingen voorgeschreven door de fabrikant blijven dezelfde, alsof je in een gespecialiseerde winkel hebt gekocht.

meer dan keuze genoeg

Aanbeveling
doe ik voordurend, online winkel promoten.

Extra toelichting
indien ik de toekomst nog iets wens aan te kopen, zal ik zeker niet nalaten dit terug bij jullie te doen. bedankt voor het geleverde product

wim de bruijne 09-09-2013 Via de website gekocht

de site is overzichtelijk en via de zoekfunctie kom je vlot bij het artikel wat je wilt bestellen.duidelijke omschrijving bij het product

uitgebreid

a horn 09-09-2013 In de winkel gekocht
hoefplan alkmaar

6,8

goed bereikbaar

aardig personeel

genoeg te koop

Aanbeveling
er wordt niet gemeld wat precies de onderzoekskosten zijn.Dit viel erg tegen. Ook duurde het meer dan 2 weken voordat camera zonder reparatie retour kwam. inmiddels te laat om mee te nemen naar geboekte vakantie

Extra toelichting
camera haperde maar na onderzoek doet hij niets meer. Ik wil deze nieuwe camera dus wel winnen!

Arno60 09-09-2013

duidelijke website
gemakkelijk selecteren op categorie en merken
uitleg voorhanden
na telefonisch contact is voor mij de canon 70D besteld (de eerste die geleverd is is voor mij vastgehouden) en ik was dus de eerste die met deze camera de winkel uitliep! schitterend!

telefonisch zeer goed te woord gestaan, waarbij de tijd genomen is voor mijn vragen
vriendelijk ontvangst (ik werd op later tijdstip teruggebeld omdat het te druk was op dat moment in de winkel > ik ervaar dat als zeer goede service zowel naar mij als naar de mensen in de winkel)
duidelijk uitleg
alle vragen tot tevredenheid beantwoord
suggestie om cursus te volgen erg waardevol en ga ik zeker doen

Assortiment
jullie hebben echt alles volgens mij
eerste aanschaf van compact camera al verbaasd over de voorraad in jullie winkel.
echt geweldig!

Aanbeveling
ik beveel jullie winkel en website al aan bij vrienden en familie. het gesprek komt ervan zelf op als ik mijn nieuwe canon tevoorschijn haal. normaliter hou ik me op de vlakte en zeg ik niet gauw 'ik ben in die en die winkel geweest' , maar in jullie geval ben ik ervan overtuigd dat iedereen die op mijn aanraden naar jullie toe gaat net zo enthousiast is over jullie service kennis assortiment etc etc

Extra toelichting
zie hierboven ik heb er weinig meer aan toe te voegen 10-en geven is vind ik nooit goed (het kan altijd nog beter!), maar eigenlijk verdienen jullie dat wel tot slot een welgemeend bedankt ! mvg Arno

frankdegraef 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Men kan al op de website, die zeer gebruiksvriendelijk is, bekijken wat er op voorraad is en wat eventueel besteld moet worden.

Je hoeft nooit lang te wachten tot er een medewerker beschikbaar is, en je wordt altijd persoonlijk geholpen. Ook als je er voor de eerste keer komt. Je hebt het idee alsof men je al kent, terwijl dat (nog niet) het geval is.

Assortiment
Er is overweldigend veel aanwezig, en ook qua kennis van de gewenste of aan te schaffen apparatuur is er veel aanwezig bij de medewerkers. Ze weten soms iets te vinden waar op dat moment korting op zit.

Aanbeveling
Eigenlijk een 10, want ik wordt altijd goed geholpen, ook (als ik dat mag zeggen) toen het nog Foto Kiekie was. Ik zou deze zaak zeker aanbevelen omdat je er kan vinden of kan bestellen, met een zeer korte levertijd, wat je zoekt.

Extra toelichting
Goede service, kundige medewerkers, korte besteltijden, je gaat met een goed gevoel de winkel uit, en na een aankoop met een iets naar huis waar je weer plezier aan beleeft.

P Blom 09-09-2013

Ik woon in Hoofddorp en loop dus niet zo gauw binnen ivm de afstand.
Daarom erg tevreden met de website .

Assortiment
Ruim assortiment en er wordt altij een manier gevonden om je tevreden te stellen.

Aanbeveling
Ben zeer tevreden ook qua services en beveel jullie zeker aan bij vrienden en kennissen.

Peter Rusting 09-09-2013 In de winkel gekocht
Urk

Meerdere klanten worden geholpen

NVT

voldoende voor mij

Aanbeveling
Klantvriendelijke winkel waar je goede info verkrijgt, daarom ben ik ook zelf gekomen ipv op internet te bestellen