Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Nieko75 09-09-2013

het gemak van Cameraland is dat het zowel op de site als in de winkel altijd goed is en daarom ook laagdrempelig is

prima service duidelijk en snel

Assortiment
probleem!!! te veel aanbod!
nee, het assortiment is zeer goed,daarmee aangegeven voor een ieder juist altijd wat bij.

Aanbeveling
veelzijdigheid aan keuze en het personeel dat informatie geeft.

Extra toelichting
zoals al eerder aangegeven dat bij Cameraland een zeer ruime keuze is voor zowel de beginner als voor profs en voor de huis tuin en keuken mensen.

Erika Meershoek 09-09-2013 Via de website gekocht

De website was zo duidelijk dat we niet eerst naar de winkel hoefden maar meteen online hebben besteld!

Er was even sprake van dat de betaling niet goed was gegaan; 1 belletje en alles was opgelost!

Assortiment
Genoeg keuze en door duidelijke omschrijvingen toch eenvoudig een keuze te maken, super!

Aanbeveling
Ik zou Cameraland.nl altijd aanbevelen, dat doe ik dus inmiddels ook aan vrienden die mij bevragen over de Olympus Stylus TG-2...

Extra toelichting
Alles ging gewoon goed, is heb helemaal geen klacht of bedenking; tof!

Jos115 09-09-2013

Extra toelichting
Prima afhandeling van mijn bestelling, ook op mijn vraag werd adequaat en snel geantwoord. Uitstekende, snelle en vakkundige service.

Gonnie Perree 09-09-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden goede info

camera al betaald maar kon niet geleverd :-(

uitgebreid

Aanbeveling
goede info via social media

Extra toelichting
aantrekkelijke webshop! ruime keuze! goede info

5Y3GT 09-09-2013

Op je gemak rond kijken .
Een hoop in huis.

Ben daar een paar keer goed geholpen . Perfect.

Assortiment
Zeer uitgebreid en veel keus.

Aanbeveling
Je hoeft niet verder te zoeken.

Extra toelichting
Ben daar een paar keer zeer goed geholpen. Vandaar .

battem 09-09-2013 In de winkel gekocht

om naar de winkel te gaan moet ik 10 km reizen

ik kan altijd terug komen met vragen en wordt dan deskundig geholpen.

Assortiment
In de prijsklasse die ik wilde was niet veel te kiezen.

Aanbeveling
vriendelijk en deskundig personeel die de tijd voor je nemen.

Rijbroek 09-09-2013 In de winkel gekocht

6,8

Wij wonen in de buurt van de winkel. Prettig dat produkten vaak op voorraad zijn, zodat je ze met elkaar vergelijken of meteen kan uitproberen.

In het verleden ben ik meerdere keren geweest en kreeg sterk het gevoel dat men vooral er op uit was om veel produkten te verkopen. Dit kwam niet prettig over.
Onlangs weer geweest voor ander product door een medewerker die ik nog niet gezien had. Deze hielp ons erg prettig en gaf niet de indruk persé iets te moeten verkopen, waardoor je de ruimte voelde om na te denken en nergens toe gedwongen te worden tot een overhaaste koop. Maar of dit nu deze ene verkoper was, weet ik niet.

Assortiment
Wat ik eigenlijk al bij gemak heb neergezet. Je kan ter plekke vaak produkten meteen proberen.

Aanbeveling
Als het commerciële er meer af gaat en de consument meer centraal staat, dan zouden ze hoger scoren.

Extra toelichting
Momenteel heb ik het idee dat cameraland een andere weg aan het inslaan is. Er is iets aan het veranderen. Zo bijv ook de website. Maar die vind ik minder prettig geworden.

keesvenneker 09-09-2013

Zeer ruim assortiment.

Aanbeveling
Vooral door het ruime assortiment.

Jan springveld 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

overzichtelijk en logisch van opbouw

mensen die weten waar ze over praten en een hart voor fotografie

ruim voldoende

Aanbeveling
ik omdat ik weet dat je goed en professioneel geholpen wordt.

Extra toelichting
gewoon een goede zaak met leuke mensen die weten waar ze over praten. en er zijn regelmatig div themadagen.

blackcynt 09-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijk zoeken

Vragen snel beantwoord

Veel merken en soorten

Gert0318 09-09-2013

duidelijk, zowel online als in de winkel in Alkmaar

Goede uitleg ook vwb duur en goedkopere producten.

Assortiment
Heb nog nooit iets gehad of gezocht wat deze winkel niet heeft.

Aanbeveling
Kun je gerust heen gaan als je je wilt orienteren op foto/ video gebruik.

Extra toelichting
Prima winkel om als beginner of als (semi) professionele fotograaf je te laten informeren. Duidelijke uitleg en een goede vergelijking tussen de verschillende merken.

me.grund 09-09-2013 Via de website gekocht

Duidelijke website

Snelle reactie op brandende vragen

Zeer ruim assortiment

Aanbeveling
Prima shop met veel kennis van producten.

Mart Broers 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke omschrijving van het product wat ik zocht

Telefonisch geholpen om duidelijkheid te verstrekken (wat is voor mij het bruikbaarste programma voor mijn foto's) aanschaffen lichtroom.

Assortiment
Zeer uitgebreid, genoeg om goede keuze te kunnen maken.

Aanbeveling
Aanbeveling op basis van steeds weer de goede info welke de verkopers geven over een product.

Extra toelichting
Goede info bij aankoop product eerste aankoop camera is al weer heel lang geleden? wanneer weet ik niet meer. Laatste aankoop lichtroom 4 6 mnd geleden

Richardsfoto 09-09-2013

Fiene1990 09-09-2013

Overzichtelijke website, makkelijk te bestellen.

Bestellingen worden netjes geleverd.

Assortiment
Voor mij hebben ze wat ik nodig hebben, hoe dit voor anderen is weet ik niet.

Toine de Rooy 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

alles is online te bekijken en te bestellen. voor de persoonlijke touch kan je ook langsgaan. zelf kijk ik vaak online en kom dan de spullen halen in de winkel. er is altijd te zien of de producten op voorraad zijn en anders een telefoontje of email en je weet precies of het er is.

of je online een vraag heb of in de winkel je krijg het juiste advies en er wordt geluisterd naar je. Er wordt ruim de tijd voor je genomen en je wordt niet behandeld als een nummer. personeel heeft ook de kennis of je wordt verwezen naar de juiste persoon in de organisatie

Assortiment
Zeer uitgebreid niet alleen op soorten product maar ook op diverse merken voor elke portemonnee is er wel een product

Aanbeveling
Cameraland is makkelijk voor online verkopen maar is ook perfect om voor de extra service die verleent wordt langs te gaan. heb je vragen dan worden deze perfect beantwoord. iedereen die camerabenodigdheden nodig heeft raad ik aan om te kijken online of in de winkel

Extra toelichting
Zeer fijne winkel met de voordelen van online maar ook een fysieke winkel. je kan thuis al kijken wat je wilt hebben. Dit laten bezorgen of ophalen in de winkel

Bernad 09-09-2013

goede overzichtelijke site

bestelling wordt vlot geleverd

goed ingedeeld naar categorie

Aanbeveling
goede prijs/kwaliteit verhouding, met het gemak van internet shoppen

Extra toelichting
goed assortiment, goede prijs/prestatieverhouding, snelle levering en het gemak van internet shoppen

CeMa 09-09-2013

Henk Boele 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Website gebruikt voor lezen van specificaties en vergelijken van camera's. Alles goed te vinden en overzichtelijk.

Prima parkeergelegenheid; Vakkundig personeel, goed advies en vrijwel alles op voorraad.

Assortiment
Assortiment is volledig; prijzen liggen iets hoger dan bij div andere webshops. Heb volledig vertrouwen in het goed oplossen van evt. problemen. Is meerprijs waard.

Gewoon prima!

Extra toelichting
Nogmaals: in alle opzichten goed en het vertrouwen waard.

H. Schluter 09-09-2013

Je vindt sneller gewenste product.

Assortiment
Niet alleen maar de camera's en belangrijkste toebehoren, maar ook veel accessoires en randapparatuur.

Aanbeveling
Ruim assortiment, goede prijzen.

Extra toelichting
Een mooie en overzichtelijke winkel.

Nicolle1970 09-09-2013

Alles is erg duidelijk op de site

Mijn bestelling had ik de volgende dag al in huis

Zeer tevreden over cameraland.nl

Bas Idema 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

zeer overzichtelijke website waar alles op te vinden is.

leuke, enthousiaste en veel wetende werknemers.

Assortiment
Alles wat je maar kan bekende op camera gebied is daar te vinden.

Aanbeveling
Al aan verschillende vrienden heb ik deze winkel met bijbehorende website aanbevolen.

Extra toelichting
Een goede winkel met goede service en enthousiaste mensen. Daardoor koop ik graag mijn camera bij cameraland!

Louk Numan 09-09-2013 In de winkel gekocht

moeilijk te bereiken

gemotiveerde en professionele medewerkers

Assortiment
alles is op voorraad zelden dat er iets niet is

Aanbeveling
de enige uitgebreide winkel in de noordkop, dus.....zal altijd aanbevolen worden

Extra toelichting
diverse malen in de winkel geweest, altijd vriendelijk en nooit lang hoeven wachten. altijd profecionele hulp en goed mee denken.

Maximsmama 09-09-2013

Er wordt ruim de tijd genomen in de winkel om je te informeren en met je mee te denken (leidt soms wel tot lange wachttijden, maar dat is het wel waard). Hierdoor heb je het gevoel met een goede aankoop naar huis te gaan. Personeel heeft echt verstand van zaken

Assortiment
Ruime keuze en meestal goede voorraad

Aanbeveling
Zie mijn motivatie onder het kopje "Service"

Extra toelichting
Ik vind het prettig om een aankoop in de winkel te doen i.p.v. via een webshop. Ik wil graag een goed advies en iemand die met je meedenkt. Daarbij hoort ook het afwegen van alternatieven. Dit is heel goed mogelijk bij Cameraland. Bijkomend voordeel is dat ze in de buurt gevestigd zijn, waardoor ik niet het hele land door hoef te reizen

DaveH87 09-09-2013

Groot assortiment, alles is te proberen

In de winkel snel en goed geholpen. Ook aftersales was erg goed.

Assortiment
Wie heeft er een nog groter assortiment?

Aanbeveling
Altijd, er zijn al meerdere mensen verwezen naar jullie!

Succes!!

Marianne Ouwerkerk 09-09-2013 In de winkel gekocht

goed bereikbaar, overzichtelijke winkel

B Slaman 09-09-2013

Onlangs opzoek geweest naar een vivitar variabel ND filter. Bij mijn zoektoch op Cameraland.nl terecht gekomen. De nieuwe interface is even wennen maar al snel is het duidelijk dat je met de filters snel hebt wat je zoekt. Ik kom graag bij de winkel zelf, dus zoek ik online of het op voorraad is en ga ik zelf heen. Dit klopt altijd, dat vind ik erg gemakkelijk.

De Service is uitstekend en ook vakkennis is bij iedereen aanwezig. Er wordt echt tijd voor je vrij gemaakt en je kan zelf ook testen.

Assortiment
Nog niet alles maar een zeer compleet assortiment. Het is ook heerlijk rondlopen in de winkel zelf

Aanbeveling
Gewoon een goede winkel met een heel goede service!

Extra toelichting
Cameraland is een heerlijke winkel om eens heen te gaan. De service die je online ervaart wordt in de winkel nog een keer beter. Het is echt persoonlijk en is echt geweldig. Ze hebben een zeer compleet assortiment. Een top tent.

Graciela2014 09-09-2013

Verkopers met goede kennis van zaken. Hebben mij geadviseerd om een andere camera te kopen dan ik van plan was en ben er heel blij mee!

Assortiment
Ruime voorraad wat betreft de big two (canon, nikon). Voor MFT is de voorraad wat kleiner, maar via de webshop uiteindelijk wel te krijgen.

Aanbeveling
Ik raad het een ieder aan om eens langs te gaan.

M. Vermeulen 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Tijdens het bezoek in de winkel werd goed geluisterd en meegedacht naar mijn wensen. Aan de hand hiervan werd veel uitgelegd en welke mogelijkheden er waren.

Assortiment
Zeer uitgebreid!! Van alle markten op camera gebied voorzien.

Aanbeveling
Goede uitleg, zeer professionele uitstraling en service.

Harrewijn 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

geweldige relaxte verkopers met een zeer goede kennis van zaken

ruime keuze

Aanbeveling
prima winkel met deskundig personeel

Extra toelichting
aan te raden aan iedereen, hobbyist en proffesional

Luciahaarlem 09-09-2013

Na een klein mankement aan mijn camera, ben ik telefonisch al goed geholpen. Toch moest de camera gerepareerd worden. Dit is prima gedaan, alleen duurde het ± 8 weken, maar dat was vooraf goed gemeld

Ruime keus

Elle88 09-09-2013

Product was makkelijk vindbaar

Snelle en goede service

Erg veel keuze!

Aanbeveling
Ruime keuze, en goede service, zeker aan te raken hier te kopen!

Extra toelichting
Erg prettig om hier mijn aankopen te doen, snelle service en netjes verpakt. Ben erg blij met mijn aankoop.

Ed Zieren 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voldoende aanbod en vooral overzichtelijk

Profesioneel en altijd antwoord op je vragen.

Assortiment
Ruim voldoende, is iets er niet dan wordt het besteld.

Aanbeveling
Voor de profesionaliteit en het ruime assortiment

Extra toelichting
Profesionaliteit, klantvriendelijkheid en de uitstekende service.

fielmich 09-09-2013 In de winkel gekocht
Almaar

De website is erg overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Het bestelproces is duidelijk en je kunt je bestellingen laten bezorgen of ophalen in de winkel.

De service is erg goed! In de winkel wordt alle tijd voor je genomen om al je vragen te beantwoorden en advies te geven.

Assortiment
Zeer uitgebreid en gevarieerd assortiment. Zowel nieuw als tweedehands. Mag misschien iets meer fotostudio materiaal o.a. softboxen opgenomen worden in het assortiment.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel aan bij vrienden en bekenden om zich goed te laten informeren en adviseren wat betreft hun wensen en budget. Wellicht dat een aantal artikelen online iets goedkoper zijn te vinden, maar dat weegt niet op tegen de service en het gemak van de website en de winkel.

Extra toelichting
Cameraland is een zeer professionele, servicegerichte (online)winkel met een ruim en gevarieerd assortiment voor elk budget.

Mapope 09-09-2013 In de winkel gekocht
Usa

Zeer gemmakkelijk.

Staat voorop.

Ruimschoots

Door de resultaten.

Extra toelichting
Al met de beste keuze die ik ooit heb gemaakt.

fam visser 09-09-2013

ging voor een cursus

mooi de les nagezonden gekregen

genoeg keuze

Aanbeveling
prima geholpen in de winkel netjes uitleg tijdens de cursus

Extra toelichting
toppie winkel waar ik zou terug zou gaan als ik een andere camera nodig zou hebben...

Kathelijne1979 09-09-2013

Ik werd snel geholpen door een deskundig iemand. Ik heb een camera gekocht die dat soort foto's maakt die ik wilde maken zonder er zelf verstand van te hebben.

Assortiment
Ik heb een camera gekocht die tijdens mijn reis kapot is gegaan. Dit lag niet aan cameraland. In Dubai in een grote, uitgebreide winkel was deze camera nog niet te koop. Pas na een aantal welen zou deze in hun assortiment komen.

Aanbeveling
Mocht iemand een nieuwe camera willen zou ik deze zeker doorsturen naar cameraland.

morayno 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles bekijken van uit je eigen omgeving

Nog geen wanklank gehoord

Erg uitgebreid

Aanbeveling
Snelle en correct verzending van de bestelling en mocht er iets fout gaan wordt dit uiterst snel en correct opgelost

Extra toelichting
Cameraland steekt net even dat stukje boven de andere site's uit zodat het je meteen meer vertrouwen geeft. Een winkelformule waar men trots op kan zijn

Jomeko73 09-09-2013

Jack Ranke 09-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Alle onderdelen met een goede omschrijving, redelijk goed te vinden en vergelijken.

Bereikbaarheid is prima, niet in t drukke centrum, goed parkeren.
Via mail goed op vragen gereageerd.
Ruilen van een lens was geen probleem.

Assortiment
Voor mij was het (Olympus) assortiment zeker voldoende, keuze genoeg. Niet voorradig artikel was snel voorradig. Prijs is gemiddeld. Maar voor service en garantie ga ik graag naar een fysieke winkel.

Aanbeveling
Zie vorige antwoorden. Fijne winkel met professioneel personeel, met verstand van zaken.

Jamie de Leeuw 09-09-2013

De website is duidelijk en je kunt makkelijk producten vinden. Ook de menu structuur is goed opgebouwd

Ook de service is prima ik kreeg mijn product binnen de levertijd thuis.

Erg veel diverse producten

Aanbeveling
Ik heb jullie website al eens aangeraden

Extra toelichting
Niets op te merken, keep up the good work!

foto-digi 09-09-2013 Via de website gekocht

Kan nooit 100% achter een winkel staan je beoordeling

Kan nooit 100% achter een winkel staan

B-Stoof 09-09-2013

Goede locatie met genoeg parkeer ruimte indien je met de auto komt. rustige locatie waar je met alle rust even een proef camera/lens even mee naar buiten mag nemen om wat test afbeeldingen te nemen. kan geen slechte punten noemen over het gemak van de locatie.

ook is de service een plus punt veel van de producten zijn voorradig en anders veelal binnen een week aanwezig na bestelling.

Uitmuntnede service echt werkelijk waar de reders in nood bij vragen en in de meeste gevalen altijd een alternatief voor elke product. de medewerkers heben veel kenis van de te verkopen producten en heben mij veel al geholpen met het zoeken naar de juiste lens en of tas en filter etc.

Assortiment
Veel van de lensen die elders te koop staan heeft Cameraland in het asortiment en veel al nog meer keuse ook. en anders word het gewoon keurig besteld. ruim schots voldoende assortiment.

Aanbeveling
Ik beveel het al mijn vrienden en kenissen aan om minimaal eens langs te gaan bij Camera land. mede om dat ik altijd uitmuntend ben geholpen en de onderstuening is gewldig.

Extra toelichting
Ik zou voor alles een dikke tien willen geven maar dat is niet nodig, een cijfer zegt minder dan woorden en ik ben zeer tervreden over camera land, geweldige ondersteuning groots anbod aan producten ook goede workshops. het is pretig dat de updates die je per mail krijgt bijna altijd nuttig zijn voor mij en ook zeer informatief. ook vind ik dat de winkel een dikke 10 verdient voor service en ondersteuning.

Hans de Jonghe 09-09-2013 Via de website gekocht

Makkelijk te bereiken, ook vanaf de snelweg. Voldoende (gratis) parkeerplaatsen in de directe omgeving. Uitstekende internetsite.

Zeer deskundig (weinig opdringerig)vriendelijk personeel. Men neemt de tijd voor je en geeft ook goed advies over algemene fotografie en oudere apparatuur. Een van de weinige zaken waar oude apparatuur ook ingeruild kan worden. s'Middags om 16:15uur heb ik een filter besteld die de volgende ochtend om 11:00uur keurig verpakt werd afgeleverd!

Assortiment
Enorm! nagenoeg alle soorten en merken foto apparatuur toebehoren en accessoires, zowel voor de beginner als de professional zijn uit voorraad leverbaar tegen scherpe prijzen.

Aanbeveling
Cameraland.nl is niet alleen een begrip in de Noordkop maar intussen ook in het hele land.
Naast het advies van zeer deskundig en enthousiast personeel, bestaat ook de mogelijkheid om workshops en demodagen bij te wonen, of een fotosafari te boeken! Cameraland is werkelijk van alle markten thuis.

Extra toelichting
Ik kom al jaren bij Cameraland.nl, niet alleen als ik iets nodig heb maar ook voor (fototechnisch)advies of om zomaar even rond te kijken en de sfeer te proeven. Men neemt de tijd voor je en apparatuur kun je zonder opdringerigheid uitproberen. Men beschikt over een enorm assortiment camera's objectieven en accessoires. Ook mijn beide Lowe-pro fototassen heb ik er vandaan. Gewoon al mijn apparatuur mee en volop de gelegenheid om alles te passen zodat ik zeker wist dat alles er in zou passen.

Thom Verhoeven 09-09-2013 Via de website gekocht

Zeer goede service en snelle levering. Ook zeer goede reacties op vragen via de mail en garantie!

Assortiment
Veel merken en genoeg om uit te kiezen met duidelijke omschrijvingen van elk product.

Aanbeveling
Gebruiksvriendelijke site en een zeer goede en snelle service voor de camera enthousiast.

Extra toelichting
Ben zeer tevreden over het gebruik van de site en de kwaliteit van de service en bezorging.

Woodenfish 09-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de fiets heen, makkelijk te vinden...

Goed geholpen in de winkel. Vriendelijk medewerker met veel kennis. Probeert mij niets aan te smeren.

Assortiment
Alles die ik wou, en die ik nu kon denken dat ik in de toekomst zou willen is aanwezig.

Top.

Ludo Sak 09-09-2013

Een duidelijke site met een divers en kwalitatief aanbod, fijn en overzichtelijk zoeken.

Al shop ik alleen online op cameraland.nl is de afhandeling soepel en informatief. Precies wat nodig is in het land van online winkelen.

Assortiment
Een mooi en kwalitatief aanbod, nieuw en 2ehands.

G. Timmerman 09-09-2013 Via de website gekocht

via internet is het zeer gemakkelijk bestellen en info te verkrijgen bij Cameraland en zeer snelle respons op je gestelde vragen

zeer goed voorzien!!

Aanbeveling
heb ik al regelmatig gedaan

Extra toelichting
Cameraland is één van de betere online winkels in Nederland, nl goede service en zeer goede behandeling van vragen en leveringen!!

Tjeerd Oosterman 09-09-2013 Via de website gekocht

Zowel via Internet. Telefonisch als op de locatie is men goed beereikbaar en toegankelijk.

Kwesties worden correct opgevolgd en opgelost en de communicatie daarover is adequaat en relevant

Assortiment
Wat ik als bovengemiddelde amateurfotograaf zoek is bij Cameraland te vinden of te verkrijgen. Ik ben geen professionele fotograaf en kan dat dan ook niet beoordelen.

Extra toelichting
Camaraland.nl helpt met goed en correct en altijd met de hoogst mogelijke snelheid. De antwoorden op mijn vragen zijn adequaat en terzakekundig. Dat pleziert mij!

AWaggeveld 09-09-2013

Gemakkelijke site, je komt zonder al te veel zoeken bij de producten die je wilt.

Bij mijn bestelling nog wat aanvullende vragen gesteld, hierop werdt snel en adequaat gereageerd.

Assortiment
Voor wat ik zoek (GoPro - Nikon), meer dan voldoende qua assortiment.

Aanbeveling
Goede service, nette prijzen.

Extra toelichting
Over het algemeen ben ik zeker te spreken over cameraland.nl. Ga er zeker weer heen als ik nieuwe accesoirses o.i.d. nodig heb.