Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

José Costa Photography 06-09-2013 Via de website gekocht

Excellent. Knowledgeable and very helpful staff.

Assortiment
Very good.There is an enormous competition of internet only sites. It's extremely difficult for a photo shop to be able to stock everything you need. Cameraland does an excellent job in the circumstances.

No doubts .

Extra toelichting
I've been using Cameraland for years and never had any kind of problems whatsoever.

Chris Bos 06-09-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Betrouwbaar, met liefde voor de producten.

Extra toelichting
Betrouwbaar, met liefde voor foto en videoproducten.

Emy63 06-09-2013

bronzen johnny 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

als je van ver komt is het niet makkelijk,maar daar staat tegenover dat je ook heel makkelijk online kunt kopen !!!

Eenmaal gekochte artikelen die je achteraf
toch niet is wat je er van verwacht had worden zonder problemen terug genomen.

Assortiment
Het assortiment is zeer groot,ik kwam voor een rugzak door de hoeveelheid rugzakken zag de rugzak haast niets!!!

Aanbeveling
Deskundig personeel,fijne bediening,niet gelijk op de klanten afgaan ,je kunt rustig even acclimatiseren en je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan !!!

Extra toelichting
Het is een winkel met uitstraling ,je kunt merken dat men achter het product staat wat men wil uit dragen,een concept waar men in gelooft.

Mirjam Koot 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Telefonisch netjes te woord gestaan, probleem gratis opgelost

Assortiment
Ruime keuze in allerlei fotografieproducten

Jo 1961 06-09-2013

Overzichtelijk,gemakkelijk goede service.

Daffiedolf 06-09-2013

Via internet snel thuisbezorgd

Bij vragen voor of na de koop een goed advies.
Inruilvoorstel iets minder gunstig.

Zeer compleet

Aanbeveling
Vertrouwd voor een goede prijs.

Extra toelichting
Vertrouwd adres om foto-apparatuur te kopen

Theo Vlug 06-09-2013 Via de website gekocht

zoeken, bestellen en de volgende dag krijgen

bericht als het verstuurd wordt en je kan het pakketje volgen op de trackservice

Assortiment
je kan zo gek niet noemen van fotospullen of ze hebben het.

gewoon GOED !!!

HenkL7 06-09-2013

alles vrij duidelijk

gemakkelijk

ruim voldoende

spreekt voor zich zelf

Extra toelichting
blijf de website interessant vinde

Jlu84 06-09-2013 In de winkel gekocht

Alles in duidelijke categorieën en merken onderverdeelt. Als je iets zoekt kost het maar een paar seconden/klikken om het te vinden.

Assortiment
Bijna alles weet ik hier te vinden

Aanbeveling
Zelf heb ik om eerlijk te zijn jullie site nog nooit gebruikt om iets daadwerkelijk aan te schaffen (voor grote bedragen ga ik vaak nog naar de winkel). Maar de site vind ik zeer prettig in gebruik en is duidelijk. Dus als iemand iets online wilt bestellen zou ik deze site zeker aanbevelen

Extra toelichting
Zoals ik al beschreef heb ik nog nooit daadwerkelijk bij jullie site iets aangeschaft. Maar ik gebruik jullie site eigenlijk wel bij al mijn aanschaffing! Op mijn gemak kan ik alle mogelijkheden bekijken en alle specificaties rustig doorlezen om te beslissen welk product ik wil. Met deze informatie ga ik naar de winkel en koop daar mijn product. Tot nu toe heb ik er steeds nog voor gekozen om in een winkel te kopen. Vind het prettig om het van te voren toch nog in mijn handen te bekijken. En vooral als er nadat ik iets heb aangeschaft iets mis blijkt te zijn of iets met de garantie het (voor mijn gevoel) prettiger en veiliger vind dat ik dan weer ergens binnen kan stappen

1456 06-09-2013

Alles is aanwezig, of wordt in korte tijd geregeld.
Ruilen kan nagenoeg altijd. Voor de man/vrouw met de kleinere portemonnee erg makkelijk.

Na een defect aan een onderdeel van mijn statief, werd gelijk gezorgd voor een nieuwe. Kundig personeel.

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe nodig had, was in de winkel aanwezig. zowel voor mijn fotografie als Gopro hobby.

Aanbeveling
Op een schaal van 1 tot 10, een 9.
Ik hoop dat hij even enthousiast zal worden als ik.

Extra toelichting
Over het algemeen een prima winkel om naar toe te gaan. Niet alleen om te kopen, maar ook voor advies.

Hans de Klerk Fotografie 06-09-2013

Overzichtelijk.

Zeer snel geholpen.

Zeer ruim en kwaliteit.

Aanbeveling
Ik kom al jaren bij Cameraland en voor mij is het net een snoepwinkel.

Top zaak.

Mitch agelink 06-09-2013 In de winkel gekocht

Marlies Renkens 06-09-2013 Via de website gekocht

Ik bestelde en kreeg wat ik zocht. Kon dit gemakkelijk vinden op de site.

Had het bestelde een dag later al in huis en was daar natuurlijk heel blij mee.

Assortiment
Ik kon in de zaak kijken en zag een groot assortiment.

Aanbeveling
Ik heb het al aan mijn mede cursisten (foto cursus) verteld en aanbevolen.

Extra toelichting
Een geweldig ruim assortiment en zeer snelle service. de bestelling wordt prima afgehandeld en tijdig bezorgt, zelfs een klein bestelling. Een zeer duidelijke website, waar alles goed te vinden is, zelfs voor een amateur zoals ik ben. Dat is altijd prettig om terug te gaan voor volgende online aankopen.

Erol64 06-09-2013

overzichtelijke indeling

goed bereikbaar via mail en telefoon

Assortiment
bijna alles is er wel te vinden

Aanbeveling
betrouwbaar, goede service en goede prijs

Extra toelichting
gewoon prima ! weinig op aan te merken en betrouwbaar in kwaliteit, prijs en service

MSt230466 06-09-2013

Nieuwe producten en artikelen worden snel en goed getoond/ besproken. Goede informatie

Prijs/snelheid levering/ bereikbaarheid service

Assortiment
Alles is er, van budget tot professioneel

Extra toelichting
Al een aantal keren een aanschaf gedaan bij cameralens. Lees nog steeds graag hun info over de nieuwe producten. Service is écht goed bereikbaar en vlot afgehandeld. Dat zie je niet veel bij de grote retailers, maar hier absoluut wel

Johan Habing 06-09-2013 Via de website gekocht

De site is zeer overzichtelijk en voor een digibeet goed te gebruiken

Jullie service is uitstekend, als iets tijdelijk niet leverbaar is wordt je direct op de hoogte gesteld.

Assortiment
Prima en breed assortiment, van software tot objectieven. Van fotostudio tot cursussen. Kortom voor elk wat wils.

Aanbeveling
Ik kan iedereen Cameraland aanbevelen. Neem ook eens een kijkje in de fysieke winkel!
Echt de moeite waard.

Extra toelichting
Een no nonsens (web)winkel waar de klant nog als koning behandeld wordt en service en garantie vanzelfsprekend zijn.

bertrammeijer 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en snel geholpen. Vriendelijk personeel.

Assortiment
Helaas niet zo veel te koop voor mijn Olympus dslr's

Aanbeveling
Ik beveel Cameraland altijd als eerste aan bij anderen.

rtitawano 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De opbouw van de site is logische en daardoor klantvriendelijk ingericht. De productenlijn is eenvoudig te te raadplegen, en er is voldoende informatie over de producten voor handen. Bestellen is kinderspel.

Snel antwoord via de email. In de winkel wordt de tijd genomen om je potentiele aankoop toe te lichten, of mogelijke opties kenbaar te maken.

Assortiment
Ruim assortiement. Eigenlijk zo'n beetje alles wat je als fotograaf nodig zou kunnen hebben.

Extra toelichting
Het is een eindje rijden vanuit mijn woonplaats maar de moeite waard. De professionele manier waarop je te woord wordt gestaan is doorslaggevend.

cor-boers 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

winkel op enige afstand van woonplek

wordt keurig geregeld

Assortiment
weinig is niet aan wezig

rijke voorlichting

Extra toelichting
goed om je zaak mee te doen

Selma I. 06-09-2013

Cameraland heeft alles in de winkel, alles op fotografiegebied is hier te vinden. Van simpele lens tot de meest zware telelens. Van leuke verrekijker tot nachtkijker.Iedereen kan hier voor ieder budget terecht.

Regelmatig kom ik in de winkel. Altijd is het druk. Maar altijd wordt er voor iedere klant alle tijd genomen. Geen onderscheid gemaakt. Camera even schoonmaken? Geen enkel probleem. Even een lens proberen? Natuurlijk, dat kan altijd.

Assortiment
De winkel is niet overbemeten groot. En toch is hier echt alles te vinden op foto gebied. Alle merken, alle lenzen, fotoboeken, fototassen, verrekijkers, statieven - ik kan niets opnoemen wat ik in deze winkel nog gemist heb.

Aanbeveling
Ik heb deze winkel al aanbevolen en al meerdere vrienden hebben hier hun fototoestel daarna gekocht.

Extra toelichting
Het is vooral de rust en de professionaliteit waarmee je in deze winkel als klant geholpen wordt. Hier wordt echt aandacht besteed aan klanten. Kennelijk weten mensen dit, want er wordt ook rustig op de beurt gewacht. Advies wordt eerlijk gegeven, nooit opgedrongen. De keus is altijd aan de klant. En aan iedere medewerker kan alles gevraagd worden, iedereen heeft op alles een antwoord. Er wordt altijd getracht, het de klant naar de zin te maken - of deze nu wel of niet iets koopt. Of deze klant nu voor een hele simpele camera komt of voor juist een zeer dure, in benadering naar de klant merkt niemand dit verschil.

Y. de Graaf 06-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed bereikbaar, voldoende parkeerruimte.

Zeer professioneel personeel zodat je met een uitstekende uitleg en samen in goed overleg komt tot een voor jou meest passende keuze van materiaal.

Assortiment
Meer dan voldoende aanwezig.

Aanbeveling
Een aanrader voor zowel mensen met fotografie ervaring als zonder deze ervaring.

Huib Theunissen 06-09-2013 Via de website gekocht

Snelle levering,overzichtelijke webshop.

Goede ervaring mbt. tot technische vragen of problemen.Zowel telefonisch als E-mail

Assortiment
Zeer ruime keuze,in alles wat met fotografie te maken heeft.

Aanbeveling
Prettige en eerlijke winkel om zaken mee te doen.

Extra toelichting
Cameraland is niet alleen een fijne winkel om zaken mee te doen,bovendien hebben ze een leuke en leerzame actieve facebook-pagina waar je met vragen terecht kan,tips gegeven worden en foto resultaten getoond worden.

johanjanssens76 06-09-2013

Het is makkelijk vooraf te kunnen vergelijken tussen de modellen zonder dat je de deur uit moet, de info op internet is zeer nuttig en vooral overzichtelijk

zeer goede service, snel, correct en via de telefoon wordt je ook zeer goed en vooral vriendelijk verder geholpen. ook de verzending naar Belgie is snel en correct

Assortiment
zeer ruim assortiment over de ganse lijn, ik durf wel eens kijken als het buiten slecht weer is of ik me verveel of er niets nieuws of nuttigs bijgekomen is wat ik zou kunnen gebruiken

Aanbeveling
ik zou het zeker nog doen, ik maakte voorheen reeds al wat reclame ;o)

Extra toelichting
gewoon weg een top-site, ik durf er op verwedden dat bijna iedereen dat zal beweren !

Mount orange 06-09-2013 Via de website gekocht

handige site

veel keuze

heldere site

duidelijk

Finn Magendans 06-09-2013 Via de website gekocht

met 2 of 3 klikken ben je daar waar je naar op zoek bent.

Ik heb er geen ervaring mee. Door reviews te lezen las ik dat het wel goed zit met de service.

Assortiment
Een diversiteit van merken, kwaliteiten, amateur of semi professioneel. Van camera tot cursus.

Aanbeveling
Er zijn heel wat webwinkels op internet. Vaak is het onduidelijk, wordt er meer belooft dan later nagekomen en blijken de aanbiedingen niet leverbaar. Dat is nu net het verschil. Cameraland denkt mee in oplossingen!

Extra toelichting
Door het zoeken naar een nieuwe spiegelreflex camera kwam ik vorige maand op de site van cameraland. Zocht naar reviews over deze webwinkel. Ging vergelijken in het aanbod, de prijs, mogelijke service en of dit ook is waargemaakt. Zodra mijn spaarpot voldoen is gevuld ga ik mijn aankoop doen. Toen bleek dat er ook winkels zijn waar je de producten kunt vasthouden, testen en extra uitleg kunt vragen, dacht ik. Bijzonder, prijsbewust, groot assortiment, service vriendelijk en ook nog een scherpe prijs.

dutchderk 06-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Makkelijk te bestellen, heel ruim assortiment, maar voor bezichtigen helemaal naar Alkmaar

Vooral inruil service prettig

Scherpe prijzen, goed assietiment

p.grim 06-09-2013 In de winkel gekocht
ALKMAAR

duidelijk en helder te begrijpen. Al voor jaren Nikon gebruiker

Nog niet zo lang geleden voor een schoonmaak actie in de zaak geweest voor mijn Nikon en daar viel me op zo goede bediening was

Assortiment
alles wat je hartje begeert

Aanbeveling
Al zo vaak gedaan, geen idee hoeveel

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden over de vakmanschap en bediening van het personeel.

arendwiersma 06-09-2013

Je word altijd snel geholpen en als je weet wat je zoekt, dan kun je snel weer buiten staan

Goede service, of je nu een aankoop doet of niet, je kunt altijd terecht met vragen. Medewerkers zijn ook een ware bron van kennis mbt cameras en toebehoren

Ruim assortiment

Extra toelichting
Ik raad cameraland bij iedereen aan die de stap naar fotografie wil maken in het segment boven compact cameras

Nico-10 06-09-2013

Alles gaat met gemak.

Valt niet op te zeggen.

Meer dan voldoende keus

Aanbeveling
Ik heb de winkel al bij mijn vrienden en kennissen aanbevolen.

Alles is gewoon goed.

wesley klijnstra 06-09-2013 Via de website gekocht

makkelijk te vinden en goed overzicht

snel geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden

Assortiment
natuurlijk hoe meer camera spullen en accessoires hoe beter maar ziet er goed uit

Aanbeveling
een goede winkel voor alle camera spullen en makkelijk te bestellen

Extra toelichting
een paar keer wat besteld niet echt grote dingen maar met de goede service en snelle levering ben ik zeer tevreden. TOP ga zo door

henkko27 06-09-2013

Het gemak van thuiswinkelen bij een prachtige webwinkel.

Goede en vooral snelle service

Assortiment
Ze hebben zoveel dat vanzelf deze site bezocht wordt zonder bij na te denken

Aanbeveling
Als men mij vraagt waar dan noem ik meteen deze webwinkel

Extra toelichting
Altijd leuk om een goed bedrijf te vernoemen en te beoordelen en dit is er een van...

Jan Tinga 06-09-2013 In de winkel gekocht

Elbee 06-09-2013

de site is overzichtelijk

De service is uitstekend. Toen ik eens een filter besteld had, dat niet op voorraad bleek te zijn, werd mij per omgaande een duurder filter geleverd waar ik niet voor hoefde bij te betalen

Assortiment
Ik mis nog wel eens wat dingen in het assortiment, vnl accessoires zoals draagbanden, soorten flits-triggers e.d.

Aanbeveling
Ik heb altijd goede ervaringen met Cameraland gehad. Jammeer dat ik ver van de winkel woon, maar online bestellen gaat gemakkelijk

Extra toelichting
Meerdere keren heb ik online bestellingen geplaatst bij Cameraland. Bij vragen of problemen word je door de klantenservice gebeld. Toen ik eens met spoed een rugzak nodig had voor mijn vakantie, heeft men z'n uiterste best gedaan om die op tijd bij mij te bezorgen

zurrik 06-09-2013

vandaag besteld morgen in huis en zeer goed verpakt

n Redged gekocht die zou gebruikt zijn.Nou ik heb gekeken en gekeken maar hij is niet van nieuw te onderscheiden ik zie er helemaal niks aan.Dus in mijn ogen splinter nieuw

Assortiment
alles kan ik er vinden en ook veel goede informatie

Aanbeveling
dat doe ik al bij iedereen als we het op fotograferen hebben

Extra toelichting
n hele fijne zaak waar ik zeer zeker n keer naar toe ga nu nog online besteld en toen tel. contact gehad zeer goed geholpen door n zeer vriendelijke verkoper. één min puntje vind ik dat je niet per acceptgiro kaart kan betalen (ik kan niet internet bankieren)

Rob van der Waal 06-09-2013

gebruikers vriendelijke site!

Aanbeveling
correct, korte levertijd scherpe prijzen

gewoon goed! een aanrader

patrick Bij 06-09-2013

Duidelijke interentpagina en geen dubbele bodem. Gemwk voor mij dat het een goede zaak is die dichtbij zit. Prijzen altijd goed concurerend

Je volet je welkom als er wat is en de ontvangst is prima.

Assortiment
Volgesn mij is alles wat nodig is te verkrijgen. Voorraad is ook voldoende volgens mij

Aanbeveling
Prijs erg goed icm service.

Extra toelichting
Zeer goede winkel, zowel viainternet als in dewinkel zelf

Elli van der Giessen 06-09-2013

De winkel is dicht bij en heeft hele bekwame medewerkers

Bij alle vragen die je hebt, krijg je een duidelijk antwoord. Als je weer thuis bent, heb je de antwoorden op al je vragen

Assortiment
Voor alle apparatuur die ik de laatste jaren aangeschaft heb, kon ik hier terecht. Als iets niet op voorraad was, werd het meteen besteld en was het er binnen de kortste keren.

Aanbeveling
Ik ben heel tevreden over deze zaak. Dus als iemand mij vraagt, waar ik mijn foto spullen aanschaf, geef ik altijd het adres van Cameraland door. Dus ik zou niet aanbevelen, maar ik beveel al tijden aan!

Extra toelichting
Ik ben gewoon heel tevreden over Cameraland, hun service en hun assortiment.

cor houet 06-09-2013

Henk Langelaar 06-09-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Vriendelijk adequate voorlichting. Reële prijsstelling.

John van I 06-09-2013

Via de site was het heel gemakkelijk het juiste en door mij gezochte artikel te vinden. Betaling geen probleem.

De deskundigheid/professionaliteit van het winkelpersoneel kwamen bij mij zo overtuigend over dat ik besloot om hier mijn aankopen te doen.

Assortiment
Bij mijn eerste bezoek in Alkmaar was ik verbaasd van de enorme sortering aan artikelen. Ik heb van mijn leven nog nooit een zaak gezien die zoveel producten/sortering had,

Aanbeveling
Je hoeft niet naar een andere winkel. Hier hebben ze het wat je zoekt en vraag maar aan het personeel ze weten overal raad mee en hebben van alles verstand.

SkyDancer1972 06-09-2013

Je kunt heel makkelijk op de site kijken wat Cameraland heeft.

Als je vragen hebt over een product, is een mailtje snel geschreven. In tegenstelling tot andere bedrijven, krijg je ook echt goed antwoord waar je iets aan hebt.

Assortiment
Erg ruim, van poetsdoekjes voor je lees tot boeken en lenzen. Heel uitgebreid, in verschillende prijsklasse.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanprijzen. De mensen zijn erg hulpvaardig en doen alle moeite voor hun klanten. Snap je iets niet, dan zullen ze het je uitleggen.

Extra toelichting
Cameraland is DE fotozaak met betrouwbare mensen, die goed advies geven en weten waar ze over praten. Als je een mailtje schrijft met een vraag wordt je niet afgescheept met een standaard antwoord. Ze doen hun uiterste best om je de dingen uit te leggen als je het niet begrijpt. Deskundig advies op elk gebied. Van lens tot filter of zonnekap.

atosan 06-09-2013 In de winkel gekocht

Goede duidelijke layout.
bestel process makkelijk.
Professionele uitstraling.

De mensen bij cameraland.nl zijn gepassioneerd over de producten die ze aanbieden. verkopen dus geen spullen waar ze zelf niet achter staan.

Assortiment
Geen andere site gevonden met zo een groot aanbod.

Aanbeveling
De afhandeling van de gekochte producten liep vlekkeloos. alles dik in orde.
ook kwa aftercare kan je hier goed terecht, staan 24/7 voor je klaar.

Extra toelichting
Kreeg echt het gevoel dat de mensen van zaken afwisten, totaal niet zoals een keten als bv mediamarkt waarbij ik het gevoel heb dat het alleen maar om verkoopcijvers gaat. hier verkopen ze je liever iets waar ze zelf 100 procent achter staan, en anders liever niet. dat is denk ik waar vele consumers naar zoeken. Ga zo door.

Arjan19621004 05-09-2013

Alkmaar is voor mij niet echt om de hoek (Almere)

Vragen worden snel beantwoord. Nemen de tijd voor uitleg. Zeggen ook als ze er zelf niet achter staan

Assortiment
Het meeste is er wel te vinden of te betellen

Aanbeveling
Geen slechte ervaring gehad, een winkel waar ze de tijd voor je nemen (soms irritant als je zelf staat te wachten)

Ria van Doorn 05-09-2013 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren

Goed onderlegt personeel die je van uitstekend advies voorziet

Groot assortiment op voorraad

Aanbeveling
Ik was echt onder de indruk van de bekwaamheid van het personeel

Extra toelichting
Ik ben ontzettend goed geholpen, personeel nam alle tijd en adviseerde heel goed zonder dat ik het gevoel kreeg iets opgedrongen te krijgen

Nickles 05-09-2013 Via de website gekocht

het menu is even wennen maar als je het even doorhebt werkt het geweldig

het is nikon servies niets niks mee

Assortiment
Het is een mooie kamera naast je spiegelreflex als je die eens niet wil meenemen. ideaal voor straatfotografie.

Aanbeveling
Zelf heb ik al twee foto liefhebbers de kamera geadviseerd die achteraf dol enthousiast waren van hun aankoop

Extra toelichting
"Super ding" echte Must hef"

wumsel1 05-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik heb ervaren dat ik niet tevreden ben over mijn Nikon 300s en er niet of nauwelijks naar is geluisterd laat staan geadviseerd

Assortiment
Niet altijd is camaraland concurrerend meestal zijn jullie iets duurder

Aanbeveling
Er is voldoende keus en kennis aanwezig

Patrick Beuken 05-09-2013 Via de website gekocht

+ filter mogelijkheid op productaanbod aanwezig
- te weinig filters

+ snelle reacties op mail, nette levering

zeer uitgebreid

Extra toelichting
Groot pluspunt van Cameraland is de kennis die men in huis heeft. Cameraland is duidelijk geen dozenschuiver.

Ralf_ 05-09-2013

Ik vind het belangrijk dat een webwinkel ook een echte winkel heeft. Zeker Cameraland die bij mij in de buurt zit is erg makkelijk!

Ook de camera die ik niet bij Cameraland gekocht had, werd gratis nagekeken, super! De medewerkers van de winkel hebben ook echt verstand van wat ze verkopen.

Assortiment
Eigenlijk zouden ze hiervoor een onvoldoende moeten krijgen. Gewoonweg te veel keus.

Aanbeveling
Hier is een klant nog koning!

Extra toelichting
Ik vind cameraland een fijne (web)winkel waar ik graag even naar binnen loop, zowel in het echt als virtueel.

Jan Hoosbeek 05-09-2013 Via de website gekocht

Zo bestelt, zo ontvangen!

Voortgang bestelling via de mail en vragen worden snel beantwoord.

Assortiment
Enorme keuze en meer dan dat. Informatie, events kortom zeer levendig.

Bovenstaande zegt genoeg.

Extra toelichting
Kortom, ik kan iedereen cameraland.nl aanbevelen