Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 449 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jules 02-01-2021

Het artikel wat ik besteld had bleek uitverkocht. Werd direct na bestelling gebeld, zeer correct te woord gestaan door een vriendelijke meneer dat nalevering 6 dagen zou duren. Ook werd me een alternatief geboden. Tussendoor contact met een zeer vriendelijk mevrouw gaf verdere duidelijkheid over stipte levering, en prima verpakt. Dank cameraland. Het is niet eeg dat soms zaken langer duren, en jullie communicatie daarover is top. Tot de volgende keer

Kees Luijckx 30-12-2020

Heel klantvriendelijk en zeer kundige medewerkers. Ook de service is optimaal.

Anne Miedema 30-12-2020

Snelle en zeer behulpzame reactie, snelle en goed verpakte levering en precies wat ik hebben moest. Ik ben wederom dik tevreden!

Nico 29-12-2020

Ik krijg altijd goed en deskundig advies.
Ook ben ik zeer tevreden over service van de webwinkel.

Josip Ledinscak 28-12-2020

Buying from Cameraland was very easy with great communication with he staff, both on the chat and the phone. The scope I bought was great quality, in good condition as described. It was sent to Croatia and arrived safely after 7 days. Highly recommended!

Jo 28-12-2020

Cameraland staat bekend om haar service en uitgebreide assortiment. Ik woon in de buurt van Alkmaar dus ben langsgeweest om te testen en advies te krijgen. Dat lukte helemaal en uiteindelijk ook verrekijker gekocht tegen een scherpe prijs.

Klaas 28-12-2020

Keurig en klantvriendelijk te woord gestaan. Goed geluisterd naar mijn wensen dan wel waar mijn voorkeur naar uitging. Uitvoerige en heldere uitleg over de systeemcamera en de verschillen tussen deze en de spiegelreflex.

Lotte 28-12-2020

Ik ben uitstekend geholpen bij Cameraland! Door de Coronacrisis is de winkel in Alkmaar gesloten.
Ik was op zoek naar een verrekijker. Het was een kerstcadeau. Dus snelheid was geboden want voor de kerst het cadeauhuis hebben was via Post Nl al niet meer mogelijk.
Ik heb telefonisch contact gehad met een zeer vriendelijke ervaren verkoper. Ik kon op de website meekijken naar de verrekijkers die hij adviseerde. Binnen 10 minuten had ik precies de goede verrekijker voor een redelijke prijs. Ik kon hem de volgende afhalen bij de winkel. Later op de dag werd ik nog een keer gebeld door de winkel dat cadeau klaar stond. Extra service1
De volgende dag afgehaald bij de achterdeur van de winkel. Ik hoefde de auto niet uit. De winkelmedewerker kwam geheel corona proof (plastic gezichtsmasker) met het cadeau naar de auto.
Super snel gegaan en zeer klantvriendelijk en professioneel.

Kees 26-12-2020

beste lezer,
Prima geholpen door een medewerker van Cameraland, ondanks corona, een geplande afspraak op gepaste afstand.
uitstekende service op 1,5 m afstand.

Fotopersgroep 26-12-2020

Gewoon snelle levering en kwaliteit is goed, een aanrader voor ieder die fotografeert

Cees 25-12-2020

Prima afhandeling en vriendelijke mensen.
Was snelgeleverd en de inruil ging prima
De website staat nu in mijn favorieten

BertS 25-12-2020

Advies gevraagd, maar bleek advies bleek verkeerd. Dus bestelling maar teruggestuurd.

xx 25-12-2020

Klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam.
Snelle verzending.
Deskundige advisering en technisch kundig.

Ron65 25-12-2020

In een woord: Perfect.
Ik kocht een tweedehands objectief voor mijn Canon camera. Naast een heldere website, goede uitleg over de bij het product horende status en een prima prijs, kon ik het product ook laten verzenden.
In Coronatijd niet onwenselijk.
Het product kwam per post, prima verpakt, onbeschadigd en snel.
Bovendien voldeed het exact aan de beschrijving en was met de productstatus beoordeling geen woord overdreven.
DIk tevreden, deze keer een 10 verdiend heren!

Nico 25-12-2020

Goede omschrijving van het product 2e hands flitser. Product werkt naar behoren. Snelle levering zelfs in de drukke kerst/corona tijd.

Frank 25-12-2020

Was op zoek naar een goede allround objectief en deze gevonden bij Cameraland. Nette prijs en een niet van nieuw onderscheiden occasion. Snelle verzending, goede service.

Dennis Brink 24-12-2020

Op het laatste moment nog een gebruikte flitser besteld, en niet verwacht maar even goed op tijd voor onder de kerstboom. En keurig verpakt. En de staat, precies zoals omschreven. Dus meteen nog een gebruikte lens besteld met 5 sterren volgens de site. En nu dus ook nog een niet van nieuw te onderscheiden lens onder de boom. Super bedank voor de snelle service en de duidelijke beschrijving van de staat van de producten.

Wilke 24-12-2020

Cameraland is voor ons nu al 30 jaar (toen nog Foto Kiki) de aangewezen winkel om verrekijkers foto en film apparatuur te kopen vanwege de goede vakkennis en het meedenken met de klant. Natuurlijk shopte ik vroeger wel eens ergens anders waar vakkennis aanwezig was, maar uiteindelijk komen deze verkopers, niet geheel verrassend bij Cameraland als verkopers terecht zoals Eric Pennekamp die ik in het verleden al in twee andere winkels als verkoper tegenkwam en mij altijd van goed advies voorzag. De eerste aankoop in 1990 van een Nikon verrekijker een Sony filmcamera en een Canon telelens voor de vakantiereis naar Afrika staat me dan nog goed bij. De filmcamera moest besteld worden omdat we een 8x zoom factor wilde ipv 6x. Drie weken later belde ik Ed of hij de camera al had besteld. hij vermeldde dat hij dat niet had gedaan omdat er een Sony op de markt kwam met 10x zoom en deze nog ruimschoots voor onze reis naar Afrika kon leveren. Dat is pas service. Meedenken met de klant. Dat is altijd gebleven met het uitzoeken van apparatuur voor onszelf, kennissen en mijn kinderen. Vorig jaar gingen mijn beide dochters naar Afrika op vakantie. Net een week daarvoor, terwijl ik zelf op vakantie was, ging de Canon-bridge-camera stuk van mijn oudste dochter. Ze belde me op; Pa wat nu? Ik zei, gauw naar Cameraland. Kijk of ze het kunnen repareren en anders direct een nieuwe kopen. Twee verkopers probeerden samen de camera weer aan de gang te krijgen, (dat is toch mooi dat ze hun best voor je doen) maar helaas. Cameraland adviseerde drie bridge camera 's in oplopende prijsklasse, daarna belde ze op: 'Pa welke moet ik nemen?' ik zei; neem de Sony A10-3 met de Zeiss lens. Ze kreeg Sony cashback korting en ook nog kassa korting, zodat ze blij verrast werd door prijs en kwaliteit. Ook dat is Cameraland.
Afgelopen maand december 2020 onszelf verwend met nieuwe beschermfilters, een schoonmaaksetje en een tweedehands Canon 400mm f/4.0 IS DO die Cameraland aanbod voor maar éénderde van de nieuwprijs. Toen ik wat 'diepere' vragen begon te stellen, kwam er al snel een tweede verkoper helpen om de vragen goed te kunnen beantwoorden. Netjes in de winkel nog nagekeken op krassen in de lens en zelf kunnen bekijken wat het resultaat zou zijn met een 1.4 of 2.0 extender. We zijn er erg blij mee, wat een resultaat! Daar worden we thuis gelukkig van.
Als de Canon eos R5 en R6 in de winkel ligt ga ik graag een kijkje nemen om deze twee zelf met elkaar te vergelijken welke voor ons de beste is.

Bapak Ed 24-12-2020

Prima assortiment.
Occasions zijn netjes en redelijk (scherp) geprijst.
Klantenservice is uitstekend, zeer behulpzaam en vriendelijk.
Alles goed verpakt en snelle levering met track en trace service van post.nl.
Terugbetaling als het product niet bevalt is ook geen probleem,
zelfs binnen 3 dagen teruggestort op mijn rekening.
Kort samengevat: een prima no-nonsense webshop.
5 sterren voor cameraland.

H2videoNL 24-12-2020

Toch maar weer besteld: de scherpe prijzen, levering uit voorraad en snel. Gewoon betrouwbaar.

RX10M2 - precies wat ik nodig heb.

Sjaak Zonneveld 24-12-2020

Eindelijk een (internet) winkel die duidelijk advies geeft en meedenkt. Ze denken mee in techniek en aan jou specifieke behoefte en zeker maar ook aan de portemonnee.
Denken niet in onmogelijkheden maar in mogelijkheden. Super tevreden.

n,koopman 23-12-2020

De winkel staat goed bekend, dus hebben bij jullie informatie gevraagd naar een scanner. Het resultaat was de aankoop van een scanner, die inmiddels in gebruik is, Aanmerking: iets meer uitleg en informatie was wel prettig geweest.

j de wilde 23-12-2020

Wij zijn enorm goed geholpen. Er is geluisterd naar onze wensen en al onze vragen en hebben goed advies gekregen!

Gaby Hoogzaad 23-12-2020

Prettige winkel.
Ook in corona tijd neemt men uitgebreid de tijd voor je. Goed meegedacht. Redelijke onderhandelingen en nog veel gelachen ook. Humor is er aanwezig!! jammer dat de accu nog steeds niet gestuurd is anders was het een 10 geweest. Ik zal mijn foto vrienden zeker jullie zaak aanraden.

Ron 23-12-2020

Ik zou Cameraland zeker willen aanraden aan andere consumenten. Mijn aankoop heb ik per telefoon gedaan vanwege de covid maatregelen. Een deskundige verkoopmedewerker heeft mij daarbij geholpen met eerlijk en deskundig advies. Ik kan niet anders zeggen dat ik heel tevreden ben.