Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 863 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Klaas1943 28-10-2013

Er stond direct iemand klaar om mij te helpen.

Uitstekend.

Assortiment
Ze hebben echt heel veel fotoapparatuur en videoapparatuur, ook voor professionals.

Aanbeveling
Heel goede winkel om te kopen.

Extra toelichting
Ben geweldig geholpen met de aankoop van een camera met zeer goede voorlichting en naar mijn klantwensen werd heel goed geluisterd.

H.v.d.Z. 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel met een groot assortiment, makkelijk te bereiken.

Goede service, personeel met veel ervaring. Men denkt met je mee.

Ruime keuze.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik iedereen aanbevelen.

Extra toelichting
Cameraland is een uitstekende winkel om naar toe te gaan en heeft daarnaast ook nog een prima online service. Personeel is vriendelijk en vakkundig, denkt met je mee en heeft alle tijd voor je.

FotoCees 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor ons uit de regio (Heiloo) is de winkel redelijk dichtbij. Goed bereikbaar en gratis ruime parkeergelegenheid. Vanwege het winkelcentrum zijn ook andere boodschappen gelijk te doen, handig voor echtgenote/vriendin. Verder is het prettig om het artikel in de hand te hebben en te zien voordat het gekocht wordt.

Hoewel door ons weinig gebruik gemaakt wordt van de service na aankoop o.i.d., is deze tijdens het informeren naar artikelen prima. Soms is de informatie zo groot, dat een keuze maken moeilijker wordt en daarom een 9.
Bij aankoop van artikelen is de service prima en wordt ruim tijd gemaakt voor tekst en uitleg hierover.

Assortiment
Via de website is veel van het assortiment te vinden. Wij hebben tot nu toe alles kunnen krijgen wat gezocht werd. Echter is dit individueel verschillend, de een heeft aan een beperkt sortiment voldoende en de ander vindt een groot assortiment niet groot genoeg.
Wel vinden wij de ruimte waar het huidige assortiment is opgesteld enigszins klein, vooral bij aanwezigheid van meerdere klanten. Het geeft soms het gevoel dat je iemand anders in de weg staat. Daarom zijn wij daar liever op een door de weekse dag

Aanbeveling
Gezien de meerdere aankopen in de afgelopen paar jaar is de ervaring daarmee prima. De evt. geringe meerprijs t.o.v . andere leveranciers is dit dubbel en dwars waard en daarom voor ons zeer aanbevelenswaardig.

Extra toelichting
Wij zijn zeer tevreden over Cameraland, de medewerkers en het assortiment. De winkelruimte zou wat groter mogen.

Cor de Wit 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik kon snel vinden wat ik zocht. Niet online besteld, maar in de winkel gekocht.

Vragen per mail en telefoon werden goed en compleet beantwoord.

Assortiment
Prima assortiment. Prijs van het beoogde product was duidelijk concurrerend met andere aanbieders.

Aanbeveling
Gewoon een goede (web)winkel!

Extra toelichting
Goede webwinkel, maar ook een goede fysieke winkel. Daar ook goede uitleg en alle tijd om product (in dit geval een fotorugtas)uit te proberen. Daarnaast ook heldere uitleg in verschillen tussen het ene en andere model fotorugtas.

Goudriaan71 28-10-2013

Ze nemen alle tijd voor je om de beste camera voor jou uit te zoeken

Assortiment
Ze hebben in alle prijs klasse een enorm groot assortiment Voor iedereen wat wils

Aanbeveling
Mocht je een camera en/of lens willen hebben ga hier na toe. Ze zijn het goedkoopst van iedereen met de beste mensen die echt heel veel van de camera's weten.

Extra toelichting
Een betere winkel is er niet. De beste in alles!!!!! (prijs, assortiment, collectie, personeel)

Maikel1982 28-10-2013

Assortiment
Er is meer dan voldoende keus.

Aanbeveling
Ik ben er ook heen gegaan omdat iemand deze winkel aanprees

Extra toelichting
Goede uitleg en vriendelijk te woord gestaan. Er werd de tijd genomen om vragen te beantwoorden en uitleg te geven. Dat is ook een reden om terug te komen of mensen naar deze winkel te verwijzen als ze opzoek zijn naar een fototoestel.

Peter de groot2938 28-10-2013

Cameraland heeft veel artikelen op voorraad tegen een gunstige prijs

Remco is super qua adviseren en heeft een uitgebreide kennis

Bob Dijksen 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Intypen van de camera gaf meteen resultaat!

Ik kwam met een idee naar de winkel toe en dat werd bevestigd bij de aankoop!

Assortiment
Bijna alles is te koop en dat geeft een goed gevoel!

Aanbeveling
In goede mate aanbevelen vanwege bovenstaande aspecten!

J Kamstra 28-10-2013 In de winkel gekocht

makkelijk bereikbaar ,gratis parkeren

mensen van camera zijn kundig en geven mijn inziens de juiste adviezen maar doen ook niet moeilijk als iets niet bevalt en terug genomen moet worden

Assortiment
assortiment is groot met keuze voor elk wat wils , amateur , professional , filmer natuurliefhebber " verrekijkers" , boeken en ga zo maar door

Aanbeveling
Ik beveel aan ieder ander deze winkel aan vanwege bovengenoemde punten

Extra toelichting
Ik ben zeer gecharmeerd van Cameraland omdat ik bij Cameraland in de 5 jaar dat ik klant ben nog geen een keer " dat kan niet meneer " te horen heb gekregen . voor mij dus een 10+

Obdam 28-10-2013 In de winkel gekocht
v. ostadelaan 274 Alkmaar

hele goede uitleg

goed

Aanbeveling
voor zijn assortiment en vooral voor de uitleg en kennis van de produkten

Rob Nagelhout 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, van Ostadeplein

Zeer duidelijke website en fysieke winkel om de hoek van de deur

Een van de weinige fotowinkels met personeel dat weet waar het over praat maar de klant ook niet de deur uitstuurt met spul dat te hood gegrepen is voor de kennis van de klant

Assortiment
Als je hier niet slaggt slaag je nergens

Doe al niet anders

Extra toelichting
Een fotowinkel zoals het hoort en zoals er nog 2 of 3 van zijn in Nederland naast Cameraland. De rest van de handelaren moeten eigenlijk een stage lopen bij deze bedrijven zodat ze ook weten wat ze verkopen. Zie dat nu vaak anders en dat is droevig

Martien100 28-10-2013

we kwamen naar de uitleg van Canon en werden goed geholpen. Daarna kregen we meteen informatie over inruil

ruime keuze

Aanbeveling
goede service, vriendelijke medewerkers, goede informatie

jJustCynthia 28-10-2013

duidelijk overzicht, geen gebruik gemaakt site. Heb de camera gekocht in de winkel

motiverende antwoorden.

Assortiment
Ook als het uitverkocht is, komt het weer snel in het assortiment. Veel keus

Aanbeveling
Ik ben zeer te spreken over de winkel

jeffie 28-10-2013

Heldere website met veel info

Kwam voor een nieuwe dure lens en mij werd hiernaast direct een 2e hands aangeboden welke geheel perfect is. Dus top en scheelde goed geld !

Meest uitgebreid!!

Aanbeveling
Top service, top assortiment en goede prijzen!

Extra toelichting
Gewoon een top zaak! Na uitvoerige uitzoek werk in hun winkel gaan kijken en werd direct goed geholpen. Ging uiteindelijk met een perfecte 2 e hands lens weg welke helemaal super werkt en me 400 euro scheelde. De mannen hebben een zeer groot assortiment en goede kennis. Al met al kun je hier met een gerust hart ingelicht worden en een aankoop doen.

Arjen123qwer 28-10-2013

Winkel goed bereikbaar en makkelijk parkeren. Tevens goed geholpen en alles op voorraad

Uitgebreid te woord gestaan, en zonder haast

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles en online kan je checken of iets er is.

FotoDeKlerk 28-10-2013

De website is zeer overzichtelijk en heb je vragen, dan word je uitstekend telefonisch te woord gestaan.
En de collectie is buitengewoon.

De service is uitstekend te noemen, geen vraag of opmerking is te gek en alle tijd word genomen om jou met een big smile naar huis te te zien gaan.

Assortiment
De keuze is reuze, voor mij is Cameraland een snoepwinkel.

Aanbeveling
Ik kan mij geen betere winkel voorstellen en dat wil ik graag kwijt aan derden.

Extra toelichting
Ik kom inmiddels zo'n zeven jaar bij Cameraland en heb intussen al verschillende camera's/objectieven gekocht en ingeruild en steeds sta ik weer verbaasd over de deskundigheid en het praktisch meedenken van de medewerkers, kortom een top zaak.

Henk Tor 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel personeel, grote deskundigheid en klantvriendelijk. Up todate website met goede informatie.

Camera was gevallen en restant van tussenfinanciering ging niet meer los. Medewerkers hebben net zo lang geprutst tot het geheel weer toegankelijkwas. Geen kosten! Wel topservice.

Assortiment
Niet alleen een zeer uitgebreid assortiment, ook nog goede prijzen. Vergelijking. Met internetwinkels ook in buitenland, glansrijk gewonnen.

Aanbeveling
Iedereen, uitstekende zaak die de. Lokale en zelfs regionale rol overstijgt. Landelijke importantie.

Extra toelichting
Deskundigheid top, service uitstekend. Bij langdurige reparatie van mijn Canon 7d een vervangend toestel meegekregen. Bemiddeling voor coulancekosten en zoeken naar alternatieve oplossingen. Meedenken dus. Bij aanschaf nieuwe camera en lenzen, uitvoerige voorlichting, ook prima service bij lang geleden Engeland gekochte verrekijker. Weer gratis. Hulde.

Tom Mulder 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

zowel via internet als via de winkel bereikbaar

Assortiment
op zoek naar een tweede hands body van of canon of sony, beide merken waren beschikbaar

Aanbeveling
veel merken beschikbaar voor een redelijke prijs

Extra toelichting
Een aantal jaren geleden een canon set met twee lenzen gekocht voor een redelijke prijs. Door een ongelukje ging de body kapot, dit is door cameraland goed gerepareerd. Helaas is deze body later alsnog gesneuveld en was ik op zoek naar een goede vervanger, ik vond die bij cameraland, een tweede hands canon body.

H. Aarnink 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de verkoper had uitstekende argumenten om mijn voorgenomen koop nl. een nieuwe sr camera om te bouwen naar een betere maar gebruikte camera.

Assortiment
Voldoende keus in een nieuwe camera (canon) d5 d6 of d7.
Maar ook uitstekende occasions.
o.a de door mij aangekochte d1 mark 111

Aanbeveling
Zonder meer. Overigens heb ik dat al verschillende keren gedaan

Extra toelichting
Bij voorkeur ga ik naar de fysieke winkel. Er is altijd voldoende vakbekwaam personeel aanwezig.

Tevreden365 28-10-2013

Winkel is goed bereikbaar, gratis parkeren en er werkt gespecialiseerd personeel.

Er wordt adequaat geholpen en ook goed gereageerd op verzoeken en klachten. Er worden goede oplossingen geboden.

Assortiment
Heel breed assortiment, ook tweedehands.

Aanbeveling
Goede service, breed assortiment, bekwaam personeel.

Maurice Oudejans 28-10-2013

Goede site met reviews van expert fotografen

Veel expertise van de apparatuur, prima en overtuigend advies

Ruime keuze

Aanbeveling
Ja, deze gasten bewijzen het zelf

Extra toelichting
Prima winkel, site en advies

MPatrick 28-10-2013

Wist wat ik wilde hebben. Ben in de winkel geweest.

Er werd uitgebreid de tijd genomen om al mijn vragen te beantwoorden adhv hands-on voorbeelden.

Ruim voldoende

Aanbeveling
Vakkundige parate kennis. Rustige uitgebreide uitleg. Er wordt je niet het duurste van het duurste opgedwongen. Gigantische assortiment.

Lex Putman 28-10-2013 Via de website gekocht

goede bereikbaarheid

er is erg veel moeite gedaan om mij te kunnen helpen

ruime sortering

Aanbeveling
voor goede ondersteuning en service

Extra toelichting
men heeft voor mij een bestaande verpakking gedeeld om toch mij maar van service te kunnen zijn - hadden ze niet hoeven doen - top

Harry Moerkamp 28-10-2013 In de winkel gekocht

Prima website

Inruilbespreking verliep erg coulant

Assortiment
Zeer uitgebreid en veel primeurs snel in huis

Aanbeveling
goede en vooral vakkundige service

Jan Willem Bergman 28-10-2013 Via de website gekocht

Duidelijke en overzichtelijke
website! De gehele afwikkeling van het aankoopproces was uitstekend en de betaling verliep erg vlot.

Na ruin een half jaar kwam er een defect in onze Nikon S100.
na een mailtje met dit gegeven, wqerd ons verzocht het toestel meteen op te sturen, waarna het gratis is gerepareerd en geretourneerd! Er zat zelfs opnieuw een garantie op de reparatie bij!
Dit vonden we echte klasse!!

Assortiment
Je kunt zo gek niet bedenken, maar het assortiment is buitengewoon uitgebreid. we kunnen ons niet voorstellen dat er in Nederland een tweede zaak zo veel keus heeft. Het was trouwens de enige zaak van heel Nederland die De Nikon S100 in het zwart per direct kon leveren.

Aanbeveling
Wij hebben het personeel van de winkel ervaren als zeer vriendelijk en echt betrokken bij de aanschaf en reparatie!

Extra toelichting
Voor ons geldt: Koop bij Cameraland dan ben je uit de brand!!

bianca van oers 28-10-2013 Via de website gekocht

Aanbeveling
Zou hem zeker aanbevelen omdat ik zelf erg tevreden ben.

Extra toelichting
Als ik weer iets nodig mocht hebben zal ik eerst bij Cameraland kijken omdat hij vaak toch de goedkoopste is en een goede service heeft.

Phoenix1977 28-10-2013

Het assortiment was ruim uitgestald waardoor je makkelijk de diverse modellen kon bekijken en het gebruiksgemak kon uittesten.

Zoeken naar een verkoper hoefde niet. Er stonden per afdeling meerdere mensen klaar om klanten te helpen. Deze medewerkers hadden niet alleen de professionele kennis over het product maar hadden ook zelf de diverse modellen getest zodat je verder konden adviseren dan alleen het standaard verkooppraatje.

Assortiment
De keuze tussen de merken was gering maar binnen de beschikbare merken waren alle modellen ruim op voorraad.

Aanbeveling
Het is een winkel met vriendelijk en deskundig personeel die de tijd nemen om je goed te adviseren, ongeacht de grootte van de aankoop.

Extra toelichting
Hoewel ik alleen oriënterend op zoek was naar een nieuw statief en ik voor een heel ander doel bij Cameraland kwam, viel het grote aanbod mij direct op. Hoewel het hier om topkwaliteit statieven ging, waren deze zeer redelijk geprijsd en naast de goede prijs die ik kreeg voor het statief, kreeg ik er ook nog een tas bij om deze in op te bergen en mee te nemen. De uitleg over hoe het statief optimaal te gebruiken en alle mogelijkheden van het statief maakte voor mij niet alleen duidelijk dat ik hier een goede koop aan zou doen maar ook dat de medewerker hart voor het product had en hart voor zijn werk.

Wim de Jong 1969 28-10-2013

Aanbeveling
de kennis en kunde van de medewerkers en het grote voordeel dat je spullen kan inruilen geeft deze winkel voor mij een grote voorsprong op collega winkels

Extra toelichting
Voor mij de beste winkel op camera gebied !

J.C.G. Groot 28-10-2013

Kiezen, online bestellen, online betalen en de volgende dag in huis sneller kan het niet.

Assortiment
99 van de 100 keer voorradig!

Extra toelichting
Goede service en uitleg bij aankoop ingewikkelde apperatuur.

bhrpebo 28-10-2013

Ik kwam naar een open dag voor lensbaby. Perfecte uitleg en demo. Omdat ik niet om de hoek woon geen tien

uitgebreide demo en verdere personeel ook heel vriendelijk

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles

Aanbeveling
Niet helemaal in de buurt, maar wel steeds demo's, open dagen fotoshoots e.d.

Extra toelichting
meer dan alleen een verkoopbalie

corinne delis 28-10-2013 In de winkel gekocht
amsterdam

Ik vind de service super omdat ik toen ik aangaf interesse te hebben in een upgrade van mijn lens ik gratis de nieuwe lens mocht uitproberen.

Assortiment
Ik heb nog nooit gehad dat jullie het niet in huis hadden

Extra toelichting
Super winkel, online alswel de winkels zelf waar ik in alle twee vaker ben geweest. Vooral het huurgedeelte is voor mij belangrijk geweest. Mensen achter de toonbank met kennis van zaken!

dumbell59 28-10-2013

Extra toelichting
Altijd zijn de aankopen super verlopen!!!

kanarie47 28-10-2013

Prima bestelsysteem, maar ik ga altijd naar de winkel en wordt altijd deskundig geholpen

Je krijgt als klant een zeer goed advies en er wordt ruim tijd aan je besteed.

Assortiment
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iets niet te krijgen is.

Aanbeveling
Ik heb een keer zelf een fout gemaakt met het kopen van een canon lens jas (ik weet niet hoe de naam is) Ik had een te kleine gekocht, uitgepakt, maar ze stuurden netjes de juiste maat op.

Extra toelichting
Ik heb een keer zelf een fout gemaakt met het kopen van een canon lens jas (ik weet niet hoe de naam is) Ik had een te kleine gekocht, uitgepakt, maar na gebeld te hebben stuurden ze netjes de juiste maat op.

maurice hoogeboom 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

De winkel is voor mij in de buurt en je kan altijd even binnen wandelen voor wat informatie

De mensen in de winkel nemen altijd de tijd voor je of je nou voor een accu kom of een camera van over de 1500 euro dat maakt hun absoluut niet uit.

Assortiment
Het is net een snoepwinkel en mijn portomonee is meestal niet blij met me als ik op bezoek ben geweest maae dat is mijn eigen schuld haha

Aanbeveling
Ik zou hem aan iedereen willen aanbevelen want het is gewoon top daar

Extra toelichting
Ik denk dat wat ik al gescheven heb genoeg is

Jans54 28-10-2013

We zijn naar de winkel toegereden en hadden daarna de camera al mee naar huis dit vonden wij gemakkelijker dan via internet
Ook kon je hier vanalles vragen dat kun je via het internet niet doen

We werden heel vriendelijk en proffesioneel te woord gestaan en alles werd op onze wensen aangepast zodat het gemakkelijk werd om een camera te kopen.

Assortiment
Er werden cameras gepakt naar onze wensen die waren ruim voloende

Aanbeveling
We vonden dat we vakkundige en vriendelijke uitleg kregen en werden niet gepusht om iets te kopen.

Extra toelichting
We vonden het een prettige winkel met vriendelijk en vakkundig personeel

Helmar Franke 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke site met goede informatie

Ook al is het druk in de winkel, ze nemen uitgebreid de tijd voor je voor een goed en gedegen advies.

Assortiment
Je kan het zo gek niet bedenken of ze hebben het wel. En anders een uitstekend en vaak beter alternatief.

Aanbeveling
Alles is heel duidelijk op de site en in de winkel uitgebreide toelichting mogelijk.

Extra toelichting
Hier nemen ze tenminste nog de tijd voor je.

Lodewijk Boellaard 28-10-2013

Ik heb zelfs in de winkel online betalingen gedaan wanneer het bedrag te hoog was om te pinnen. Zo gepiept.

Zelden extra service nodig gehad, maar de keer dat dat zo was werd adequaat geregeerd.

Assortiment
Bijna alles is in voorraad :-)

Aanbeveling
De beste fotosite/zaak van Nederland. Ook veel aanvullende activiteiten. Prima website; ook interessante Facebook

Extra toelichting
Bedrijven als Cameraland.nl zijn zeldzaam. Deskundigheid, uitgebreid assortiment, goede service en stimulerende initiatieven en activiteiten, perfecte presentatie via internet en sociale media gaan allemaal hand in hand. Daarnaast ben je zelden ergens anders goedkoper uit. Toponderneming! Een begrip in fotograferend Nederland :-)

videofilmer43 28-10-2013

Zowel in de winkel als op de website werd je prima geholpen.

Snel en to the point geholpen.

Keuze genoeg.

Aanbeveling
een winkel met gemotiveerd en deskundig personeel.

Extra toelichting
Prima zaak met een rijk assortiment en ter zake kundig personeel.

Dennis Claessens 28-10-2013

Extra toelichting
Goeie winkel met professionele bediening. ONtzttend veel op voorraad, de kans is klein dat je er niet slaagt! De vernieuwde website vindt ik zelf wat minder gebruiksvriendelijk dan de oude, alhoewel er wel meer functies bij zijn gekomen en het uiterlijk ervan is zeker opgeknapt.

R.Bakker23 28-10-2013

Website is overzichtelijk. Snel producten te vinden.

Uitstekende service, kennis van zaken.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment. Hierin onderscheid cameraland zich aanmerkelijk van anderen.

Aanbeveling
Iedereen die een camera wil kopen adviseer ik om naar cameraland te gaan.

Annemiek 111 28-10-2013

Ik woon in Alkmaar, 7 min.fietsen en ik bendur...

Laatste tijd een lens gekocht die niet op mn voorkeurslijstje stond. Me blind overgegeven ad enthousiaste aanbeveling en...geen spijt van gehad..
Ook mn toestel laten checken en voor laten doen hoe je de sensor kan schoonmaken.
Allemaall perfect gedaan..

Assortiment
Tot nu toe alles wat ik op het oog had kunnen vinden in de winkel of op de website

Aanbeveling
Zie boven ! Geen enkele klacht so far..

Extra toelichting
Zie bovenstaand. Tot nu toe geen enkele klacht bij de aankopen die ik gedaan heb. Wordt ook uitermate vriendelijk te woord gestaan. Ik blijf komen !

bangalo 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Overzichtelijke website. Makkelijk parkeren voor de deur.

Deskundige advisering en een snelle respons

Assortiment
Breed assortiment, helaas niet altijd alles op voorraad

Aanbeveling
Heb ik al een paar keer gedaan.

Marianne van Versendaal 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel parkeerruimte in de buurt.
En ook via de website gemakkelijk alles te vinden.

Vakkundig personeel wat onmiddelijk voor je klaar staat.

Assortiment
Wat voor mij belangrijk is ook veel professionele apparatuur op voorraad.

Aanbeveling
Ik heb zéér goede ervaring met Cameraland.
Reeds meerdere aankopen daar gedaan.
Ook enkele maanden geleden nog een Redged carbon statief aangekocht.

Extra toelichting
Om kort te gaan alleen maar positieve ervaring ondervonden bij Cameraland. Ook wel via de webshop perfect geregeld en snelle verzending.

Mark Bolijn 28-10-2013

Direct contact met verkoper en prima bereikbare winkel.

Goed meegedacht over de aanschaf van het juiste type extra batterij!

Assortiment
Voldoende ruim assortiment aanwezig.

Extra toelichting
Goede service en klantgerichtheid.

Henk Wilbrink 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitzoeken op internet en afhalen in de winkel. Kan niet mooier toch!

Deskundige mensen in de winkel! hoe anders dan een media markt e.d.

gewoon heeeeeel veel!

Aanbeveling
je wordt vakkundig geholpen. en krijgt goede adviezen. ze proberen je niet iets aan te smeren!

MSteen 28-10-2013

Duidelijke en overzichtelijke website , direct gevonden wat ik zocht met uitgebreide beschrijving erbij ! Betalen via iDEAL en de volgende dag in huis ! Super !

Alles heel uitgebreid omschreven op de site, ik had het gekochte artikel al in de winkel bekeken . Bestellen was simpel

Extra toelichting
Alles naar wens, een heel klein deel van het assortiment is concurrerend, maar voor mij is klantvriendelijkheid en service belangrijker dan een iets lagere prijs

Tessa de Jong-Severijns 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Thuis kun je via internet al het uitgebreide assortiment van Cameraland bekijken. Daarnaast kun je ook via internet de bestelling plaatsen, zelf had ik de voorkeur voor het ophalen van de camera in de winkel.

De medewerkers van Cameraland hebben me prima geholpen en goed advies gegeven over een geschikte camera en accessoires. Daarnaast kon ik ook heel gemakkelijk wat accessoires ruilen.

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid; via internet is ook prima te zien of een product op voorraad is of niet. Daarnaast hanteren ze aantrekkelijke prijzen voor de producten.

Aanbeveling
Deze winkel ga ik zeker aanbevelen.

Extra toelichting
Cameraland heeft me prima geholpen, er loopt zeer kundig personeel rond en ik heb nog niet eerder zo'n uitgebreid assortiment gezien. Daarnaast organiseren ze regelmatig gratis demonstraties in de winkel en workshops die je tegen geringe vergoeding kunt bijwonen.

basketbal17 28-10-2013

de manier om te bestellen is
easy

mijn hoogste waarde altijd
indien alles naar wens en het
juiste artikel bevat

Assortiment
ik denk dat er van de firma's
uit nog een betere aanvullende
gama kan naar jullie toegericht worden

Aanbeveling
heb dat aan mijn medestudenten
fotografie al doorgegeven
Het is nu aan hen

Extra toelichting
Al bij al naar prijs, kwantiteit en kwaliteit speel je zeker een rol.

Raindrop.nl 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Men komt precies dat gene aandragen wat je nodig hebt.

Service is echt goed.

Assortiment
Ze hebben eigenlijk alles wat je kan bedenken.

Echt een toppertje!

Extra toelichting
Men komt precies dat gene aandragen wat je nodig hebt. Service is echt goed. Ze hebben eigenlijk alles wat je kan bedenken. Echt een toppertje!

foto Bert 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik neem aan het gemak van bereikbaarhed.
Goede parkergelegenheid vor de deur.

Niets te veel voor de medewerkers. Goede adiezen.

Heel rui gesoorteerd.

Aanbeveling
Odat Camaraland veel keuze is en goede service en adviezen heeft.

Zieboven