Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cees 07-03-2021

Door een duidelijke webshop konden we een goede verrekijker uitkiezen. Voor het ophalen werd snel een afspraak gemaakt. Daardoor hadden we onze aankoop snel encoronaproof in handen.
Een vraag over een assessoire werd duidelijk beantwoord.

Truus van Seters 07-03-2021

Ik ben snel en goed geholpen. Een fout van mij bij het invullen van de bestelling(teveel betaald) is door Cameraland herstelt. Het teveel betaalde geld heb ik netjes terug gekregen. Goede service!

Wendy 07-03-2021

Snelle levering , zorgvuldig verpakt. Bestelde Camera rugzak precies zoals afgebeeld en kloppende productomschrijving

Aernout 07-03-2021

De medewerkers hebben bijzonder veel productkennis en geven deskundig en eerlijk advies (mijn ervaringen waren telefonisch en via chat - tijdens lockdown). Perfecte service en snelle levering!

Siem 06-03-2021

Tweedehands Nikon lens keurig netjes volgens beschrijving geleverd. Blij mee.
Goed verpakt. Ik zal er gerust nog eens bestellen.

Maartin 06-03-2021

Snelle bezorging en duidelijke website. Gelukkig is de verrekijker heel aangekomen want hij had wel iets beter verpakt mogen worden.

Manon 06-03-2021

Goed geholpen met advies, duidelijke omschrijving op de website over product en status ervan (occasions). Artikelen zijn goed verpakt en omruilen gaat gemakkelijk.

Arie 06-03-2021

Bij het vergelijken van verschillende aanbieders van objectieven kwam ik uit op cameraland.
De site is goed overzichtelijk en heeft een ruim aanbod. In vergelijking met andere sites was de prijs ook interessant om tot koop over te gaan van objectief en een UV filter. Enigen opmerking die ik zou willen maken is dat het objectief en UV filter apart werden verstuurt dor verschillende bezorgdienst, dat is natuurlijk handig als je het de volgende dag wil hebben en het uit verschillende vestigingen moet komen. Echter ik had wel tijd dus had ik best een dagje kunnen wachten tot het op 1 plek verzameld was en dan in één keer verstuurd was. In ieder geval ben ik dik tevreden met de geboden dienst.

Jeffrey 06-03-2021

Na enige tijd gezocht te hebben naar een camera winkel met een tweedehands assortiment bij cameraland terecht gekomen, door de scherpe prijzen en ontzettend makkelijke bestelling systeem, eenvoudige layout van de bestel pagina en makkelijk te navigeren. De camera werd snel geleverd met alle benodigde accessoires. Bedankt!

Piet 06-03-2021

Vlotte communicatie en service, goede prijs en 2x thuisgebracht (nadat bij de eerste keer bleek dat het verkeerde toestel was meegenomen).

Leroy 06-03-2021

Duidelijk overzichtelijke website. Ik ben erg tevreden over mijn product. Zeer netjes ingepakt! En optijd aangekomen. Ga zo door!

Kees 06-03-2021

Cadeaubon besteld.
Deze binnen gekregen via email.
Cameralens gebeld en aangegeven dat ik de cadeaubon liever fysiek wilde hebben.
Is zonder problemen direct geregeld.
De bon de volgende dag al in huis zodat ik hem persoonlijk kon overhandigen aan de jarige.
De jarige blij met de cadeaubon,
en ik blij met Cameraland.

P. Van O. 05-03-2021

Ik wist wat ik wilde hebben. Het contact voorafgaande met de shop was goed. De volgende dag ging ik mijn camera ophalen in de winkel. Ik was even voor de opening bij de winkel click en collect. De pui gaat open en de verkoper staat te gebaren en zegt ‘wat komt u doen?’ Op een behoorlijk niet klantvriendelijke manier. Zal het niet zo bedoeld hebben, maar kwam niet lekker over. Gaf een bittere nasmaak bij de aanschaf van een camera van 1600 euro.

GL 05-03-2021

Goede informatie, snelle en veilige levering. Dat is fijn als je online een dure verrekijker koopt bij een bedrijf dat je eigenlijk niet goed kent!

Tijl 05-03-2021

Producten perfect beschreven en beoordeelt, verpakt, geleverd,.. Ook een vlotte communicatie.

We zijn zeer tevreden en gaan in de toekomst zeker nog gebruik maken van de webshop van Cameraland!

10/10

Jolanda Lehmann 05-03-2021

Bij Cameraland.nl krijg je een goed service en snelle correcte levering van je goederen
Ik had een Lensbaby besteld die de overige winkels niet op voorraad hadden.
Een dag na de bestelling had ik mijn lens in huis.

Remco 05-03-2021

Enorme en gevarieerde keuze voor een scherpe prijs. Snelle levering en goed contact via de chat.

noord 05-03-2021

duidelijke en overzichtelijke site en makkelijk te bestellen!
en uiteraard een zeer snelle en complete levering

D. Vet 05-03-2021

We zijn goed geinformeerd over de camera en was redelijk snel in huis ondanks de corona.

Marcel Kegel 05-03-2021

Mijn man had een occasion lens gekocht in november, maar we vonden dat hij geen scherpe foto,s maakte. We hebben hem na telefonisch overleg terug gestuurd. Daar is besloten het grootste gedeelte van het geld terug te storten.
WE zijn hier blij mee

Goede service

Ruud 05-03-2021

Bij cameraland ben je altijd welkom, omdat het allemaal mensen zijn die fotografie hoog in het vaandel hebben.
Ze hebben veel kennis en dan de hoeveelheid spullen die ze op voorraad hebben,ja bij mij nog nooit een nee verkocht.
Ga zo door top

Pierre Hilgers 05-03-2021

Very good and complete descriptions of the second hand material on the web site. Very good experience buying on there web site.

P.Cohen 05-03-2021

Heb reccent een tamron lens gekocht 150/600 mm tbv Canon EOS.
Normaal gesproken doe ik zo'n aankoop niet zonder het item in de hand te hebben gehad , maar ja dat ging niet ivm de covid.
Ik heb telefonisch contact gezocht hebt goede info gekregen op mijn vragen via een van de medewerkers.
Helaas was de lens niet op voorraad en moest ik een paar weken wachten.
Uiteindelijk de lens ontvangen.
Ben erg tevreden over deze lens en heb er al een heleboel mooie foto's mee gemaakt.
Over tamron kan ik zeggen dat het prima lenzen zijn, maar ben nu goed voorzien met mijn lenzen 18/200 en de nieuwe aanwinst 150/600mm.
Dank voor de goede informatie ik van jullie heb gekregen.
Mogelijk tot een volgende keer.

Gizmo 05-03-2021

Prachtzaak, met een keur aan fotoapparatuur, deskundig personeel wat altijd net een een stapje extra (wil) doen

SD-kaart 05-03-2021

Zeer goede en snelle service! Ik heb SD-kaart besteld en dag erna werd het geleverd bij mij, ik ben zeer tevreden over SD-kaart!