Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 967 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

fotoshot 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik koop vaker in de winkel en wat mij opvalt is de enorme kennis die de personeelsleden hebben van hun producten en de vriendelijkheid.

Fantastische sortering

Aanbeveling
Op basis van de bovenstaande criteria, dus van ganser harte.

Extra toelichting
Cameraland hanteert in de winkel dezelfde prijzen als op internet.Je kunt op internet uitzoeken wat je denkt nodig te hebben en in de winkel kun je je keuze voorleggen aan het personeel die je dan ook nog een gedegen advies kunnen geven.

pheiligenberg 28-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

goede parkeerplaats makkelijk aan te rijden en gratis parkeren

nemen alle tijd voor je om zaken uit teleggen en te demonstreren ook uit uitvoerig proberen is geen punt echt heel fijn

Assortiment
ik heb nog nooit iets niet gevonden

Aanbeveling
ik beveel deze winkel aan aan al mijn fotografie kennissen van wegen boven staande punten ga zo door

Extra toelichting
fijne mensen met verstand van zaken goede adviezen in diverse prijs klasse voor ieder wat wils

Hans Warnars 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede informatie. Als je ver weg woont is het gemakkelijk om telefonisch goede informatie te krijgen

Geweldige service. Het apparaat wat ik wilde was niet in voorraad. Zodra het binnen was, keurig gebeld.

Assortiment
Volgens mij is alles in huis.

Jan Tinga 28-10-2013

Extra toelichting
Zeer kundig en vriendelijk personeel. Prijzen zijn concurrerend. Ook alternatieven worden aangedragen.

tevreden klant 97 28-10-2013

Het was makkelijk te vinden en heel overzichtelijk opgesteld.

Ik had hem binnen 4 dagen in huis, dus dat was erg fijn. Alles zat in de doos en was gewoon compleet.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen, je wordt snel geholpen (online) en ze hebben een ruim aanbod aan spullen voor een lage prijs.

Extra toelichting
Ik vind het een goede betrouwbare webshop. Ik had het gekochte product snel in huis, en hij werkt goed. Ik ben er heel erg blij mee, en ben blij dat deze winkel de laagste prijs had!

sijave 28-10-2013

op internet zoeken en telefonische ondersteuning
dat maakt het echt gemakkelijk

fantastisch bemiddeld met Canon voor een probleem na garantie tijd

Assortiment
bijna te veel, maar dure produkten werden afgeraden

Aanbeveling
verschillende keren al gedaan...................

gewoon een prima winkel

Lars V. 28-10-2013

Gwindel 28-10-2013

vlot te vinden informatie via zoekfunctie

zeer competent personeel die duidelijk voor en tegen van diversqe producten (of versies) kunnen becommentarieren zonder zelf een bepaald product op te dringen

Assortiment
ruime keuze en de overgrote meerderheid van de producten op voorraad

Aanbeveling
ben altijd goed geholpen en koop geregelds bij deze firma

Extra toelichting
Soms twijfel ik weleens welk model van camera ik zal aanschaffen of welk type objectief nu voor mijn doel het meest geschikt is. Bij dit bedrijf krijg ik telkens goede informatie en kan ik uiteindelijk zelf beslissen wat ideaal voor mijn doel is.

Slot69 28-10-2013

We hadden problemen met de voeding. De heren verkopers hebben goed geluisterd en het probleem opgelost. Er wordt goed meegedacht over welk soort toestel het meest geschikt is.

Assortiment
ER is echt voor elk budget en voor elk wat wils. Van beginner tot bejaarde en van amateur tot professional. Veel accessoires. Ruime keuze.

Aanbeveling
Mooie website; vriendelijk, deskundig en klantgericht personeel met humor en een goed assortiment. Goed bereikbaar met gratis parkeren.

Extra toelichting
Professioneel personeel dat meedenkt binnen jouw wensen en budget. Veel personeel aanwezig. Soms moet je wachten, maar dan is het ook druk.

H.D. Bus 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website met handige filterfuncties. Uitkomsten van zoekacties gaven het resultaat dat werd verwacht.

Ruim voldoende parkeergelegenheid in nabijheid van de winkel. Bekwame en vriendelijke bediening

Assortiment
Meer keus dan je mag verwachtten. Alles is er, je mist niets tegen redelijke prijzen.

Aanbeveling
Ik weet niet waar je beter geholpen zou kunnen worden.

Extra toelichting
Bij cameraland ben ik goed en vriendelijk geholpen. De bereikbaarheid is uitstekend evenals de keuzemogelijk-heden.

Rob van Wijk 28-10-2013 Via de website gekocht

Thuis uitzoeken, direct bestellen en de deur niet uit!

Leveringssnelheid is OK

Kevin Lust 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, locatie de Hoef

Extra toelichting
Op aanraden van een vriend naar deze winkel gereisd. Het was de trip zeker waard. Bij binnenkomst tref je een overzichtelijke winkel aan, met vakkundig personeel dat hun vakgebied kent. Vooral de mogelijke alternatieven die werden aangedragen kwamen positief op mij over. Ze zijn niet gericht op de duurste verkoop, maar op de verkoop waar jij als klant tevreden mee bent.

H van Beest 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Wij hebben in de winkel gekocht dus kan geen online beoordeling geven

Wij zijn uitvoerig voorgelicht ondanks dat winkel vol was met klanten, ik heb de indruk dat aan iedereen zelfde aandacht wordt gegeven.

MaxHavel Consultancy 28-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik ben door een specialist te woord gestaan, die genoeg verstand had van de te verkopen materialen, dat ik een beslissing kon nemen over de aankoop. Ik ging met een voldaan en zeer tevreden gevoel de zaak uit.

Ed Zieren 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ben er redelijk snel en nooit voor niets.

Perfect altijd goede raad en een oplossing.

Assortiment
Ruim assortiment is het niet voorradig dan wordt het bestelt.

Aanbeveling
Omdat je vakkundig wordt geholpen en nooit onverrichterzake de zaak verlaat.

Extra toelichting
Proffesioneel, vakkundig klantvriendelijk en een ruim assortiment.

René2263 28-10-2013

We waren in de winkel in Alkmaar en die is uitstekend vindbaar en aan te rijden. Bij binnenkomst heerste een geanimeerde drukte, maar er bleek genoeg personeel om ons min of meer direct aan te spreken. En meteen op professionele, prettige wijze. We werden eerst uitgebreid gevraagd naar wensen en situatie (vanaf welk niveau beginnen we?), en daarna goed geadviseerd. We gingen weg met het gevoel een goede koop te hebben gedaan.

Aanbeveling
Eigenlijk zonder meer, zeker voor mensen die beginnend zijn.

Inez Geling 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is duidelijk; winkel in Alkmaar is goed bereikbaar.

Beide keren dat ik (toch wel wat grotere) aankopen heb gedaan bij Cameraland, ben ik zeer uitvoerig geholpen: van verschillende camera's werd info uitgeprint, kreeg het advies dit eerst even rustig ergens met een kop koffie nog eens door te lezen en dan terug te komen en te kiezen etc. De adviezen waren volledig en sloten aan bij mijn niveau als amateurfotograaf.

Assortiment
Prima; ik had nog wel iets meer keuze in occasions gewild van bijv. Pentax, maar ik begrijp dat je hierin afhankelijk bent van wat je zelf binnenkrijgt.

Aanbeveling
Mijn persoonlijke ervaring is goed, dus dan zal ik het een ander ook aanbevelen.

Extra toelichting
Overall ben ik heel positief, vooral doordat het personeel echt weet waar ze het over hebben. Het zijn allemaal mensen die zelf actief zijn in de fotografie en die ervaring hebben met de camera's etc. die ze verkopen; je krijgt dus ook hun ervaringen in gebruikersgemak etc. mee.

BirdiePiet 28-10-2013

Cameraland is dichtbij in mijn eigen woonplaats. Via het klantenbestand hebben ze altijd eenvoudig al je gegevens bij de hand voor het maken van een snelle, overzichtelijke factuur.

Altijd vakkundig advies en tips bij de aankopen die je doet.

Assortiment
Zeer ruim assortiment, alles wat ik wil kopen is eigenlijk altijd meteen op voorraad. Concurrerende prijzen, hoewel ik sommige accessoires wel eens goedkoper kan bestellen bij anderen via internet.

Aanbeveling
Je vindt er in principe alles wat je zoekt op fotografie gebied en krijgt bijzonder goed advies.

Extra toelichting
Topwinkel met een groot assortiment en zeer vakkundig, vriendelijk personeel!

Tienos 28-10-2013

Je kunt zowel via de website kopen als in de winkel.

Prima

Ruime keuze

Pieter Beemsterboer 28-10-2013 In de winkel gekocht

website werkt goed

gemotiveerd personeel, gaf ongevraagd tip inzake software

zij hadden wat ik zocht

Aanbeveling
prima zaak goed te bereiken

Extra toelichting
Zo hoort een winkel te zijn, meer dan een webshop door kennis van zaken.

Louk Numan 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

makkelijk bereikbaar, ruime winkeltijden, van te voren al kunnen " shoppen" op de site, site met heel veel info, alles op voorraad.

kundig en vriendelijk personeel, oplossing gericht, problemen goed oplossend, ook demo's in het " veld"

Assortiment
tot nu toe nog nooit iets gemist.

zie bovenstaande

Extra toelichting
door bovenstaande kun je eigenlijk nergens anders een camera of aanverwante artikelen kopen.

Henkuz48 28-10-2013

Alles is mogelijk, niets wordt je opgedrongen

Alles gaat zoals de klant wil of kan

Een enorm assortiment zelfs in accessoires en 2e hands is er keus genoeg

Aanbeveling
Ik steek mijn handen voor ze in het vuur.

Extra toelichting
Er is niemand die in deze winkel niet goed geholpen of geadviseerd is of zal worden. Cameraland is de meest relaxte winkel waar ik ooit geweest ben, ga er graag heen, er wordt je niets opgedrongen, alles hangt van de klant af en zo hoort het ook.

Tip-Top 28-10-2013

Gewoon TOP

Prettige mensen
met hart voor de zaak en oog voor de klant

Fantastisch en zo dichtbij

Aanbeveling
Loop naar binnen en ontdek het zelf.

Extra toelichting
Top!!! Ga zo door Cameraland, de aanhouder wint.

arlette23 28-10-2013

moet je huis niet uit

heel snel geleverd...

zeer grote keuze

Aanbeveling
ik ben echt heel tevreden
ook wat prijs betreft !

Peter Heins 28-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Website is overzichtelijk opgebouwd. In vergelijking tot de vorige website kan je nu in minder klikken vinden wat je zoekt. De keuze mogelijkheden vind ik ook makkkelijk door wel of geen vinkjes te zetten

Service is prima . Ik heb een keer een tweede hands camera gekocht die stuk was , maar die werd zonder problemen op gestuurd en er werd ook duidelijk bijgezet dat er nog garantie op de sluiter zat. Hij is dan ook gratis gerepareerd.

Assortiment
Ik zou bijna zeggen , stap de winkel binnen en je ziet vanzelf dat de keuze top is.

Aanbeveling
Deskundig personeel. Ze zijn ook eerlijk , geven je ook advies wat je ook nog kan doen. zijn niet gericht op alleen verkoop maar geven ook zaken aan waar jezelf niet aan gedacht heb.

marbak74 28-10-2013

Het is altijd makelijk om via Internet te bestellen.

Assortiment
Goed ruim assortiment, met goede prijzen.

Extra toelichting
Cameraland is een goede webshop met goede prijzen, waar ik het afgelopen jaar al meerdere bestellingen heb gedaan

WvdBt 28-10-2013

Extra toelichting
Vaak zijn de gene met de laagste prijs Daarnaast krijg je via de helpdesk een goed advies

viaene 28-10-2013

Robert vd Eng 28-10-2013

Zowel online als in de winkel makkelijk toegankelijk. Altijd parkeerplek vlak voor de deur.

Het personeel is deskundig en geeft goed advies.

Assortiment
Wat ik zoek hebben ze in huis.

Aanbeveling
Inmiddels heeft een aantal mensen op mijn aanraden en naar tevredenheid bij Cameraland een aankoop gedaan

Extra toelichting
Ik ben erg tevreden over Cameraland en ben blij dat er in Alkmaar een zaak zit met deze goede kwaliteit, assortiment en deskundigheid.

Lodewijk Wortel 28-10-2013

De enige professional boven het Noordzeekanaal en dicht in de buurt

Er is altijd iemand die ook de prof specifiek advies geeft; en bevalt het niet dan omruilen

Assortiment
Alles op voorraad voor de DSRL-pro

Aanbeveling
Velen (profs en amateurs) hebben mijn raadgevingen opgevolgd

Extra toelichting
De enige professioneel boven het Noordzeekanaal en altijd adequaat geholpen

Martin Fontijn 28-10-2013 Via de website gekocht

Aan de website hangt een uitvoerige catalogus, die gemakkelijk te raadplegen is

Zie hier onder

Assortiment
Ik ben niet zo thuis in deze wered maar wat ik nodig had kon uit voorraad geleverd worden.

Aanbeveling
Zie hier onder: een prettig bedrijf, ook al verloopt contact voor merendeel digitaal.

Extra toelichting
Mijn bestelling kwam nooit op mijn adres aan. Ik werd zonder te reclameren op zeker moment spontaan door Cameraland gebeld met de vraag of ik de bestelling wel had ontvangen. Men vermoedde al iets. Zonder veel discussie werd de bestelling ten tweede male geleverd. Met de verontschuldigingen van Cameraland. Waar maak je dat nog mee!

eddy moens 28-10-2013 Via de website gekocht

via de webshop van cameraland is er niets makkelijker of dat ....

de service is voor de volle honder procent pico bello..

Assortiment
je hebt er heel veel keuze in de artikelen ... keuze zat om het zo te zeggen ..

Aanbeveling
aan iedereen die op zoek is naar dergelijke en degelijke apparatuur

Extra toelichting
cameraland is the place to be ... dus hier moet je zijn .....

vendel 28-10-2013 In de winkel gekocht
hoefplan alkmaar

geen verstand van fototoestellen na wat voorlichting in de winkel bedien je met gemak de camera

vertel wat je wilt en je gaat met de juiste camera de winkel uit

Assortiment
je kunt het zo gek niet bedenken maar cameraland is heel uitgebreid zelfs met tweede hands toestellen

Aanbeveling
aan iedereen die een camera wilt kopen

Extra toelichting
uitstekend personeel ongeacht welke verkoper je aanschiet ze hebben er verstand van

Frits de Beer 28-10-2013 In de winkel gekocht

Ik shop er al 20 jaar.
Het is bij me om de hoek en ik wordt er blij van.
Nu nog een koekje bij de koffie...

Altijd goede service en product kennis.
Maar bovenal... goede klanten kennis. !!

Assortiment
Veel is op voorraad en in de nieuwe winkel zal er nog veel meer bij komen.
En is er iets niet is het binnen een paar dagen wel in huis.
Helemaal goed.

Niet perse de goedkoopste maar dat verlang ik ook helemaal niet.
Goedkoop is vaak duurkoop.
Ik betaal liever iets meer (maar dan wel weer dat koekje bij de koffie)

Aanbeveling
Ik denk dat ik in de jaren ondertussen al wel over de 100 klanten naar Cameraland heb gestuurd. En ieder weer tot een volle tevredenheid

Extra toelichting
Cameraland is een super winkel. Vriendelijk en betrouwbaar. Het gaat om en om. De klant is betrouwbaar en het personeel kan daarom nog een stapje verder gaan. Omdat ik er al jaren kom kan ik soms zo even wat testen of in een echte situatie op de set en dat bevalt erg goed. Ik zou er bijna voor naar Alkmaar verhuizen. (maar ik woon er al, dat scheelt weer) Frits

Berthus Visser 24-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Het is een lust om even te winkelen, geen haast met niks, uitleg is super. wat je ook wilt kopen, er is tijd voor je.

Garstenveld JJ 19-10-2013

mangavalk 17-10-2013

alles is makelijk te vinden.
alleen soms klopt de description van een artikel niet

perfecte service, eenorm vriendelijk en snel.
maar ook met veel kennis.

Assortiment
ze hebben alles wat ik nodig heb.

Aanbeveling
100% alleen al vanwegen de perfecte service en de kennis.

Extra toelichting
erg geode winkel. geode service, erg vriendelijk en veel kennis. de prijsen zijn wel iets hoger dan sommigen anderen maar service is ook wat waard.

Dennis A 15-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

goede site! heel overzichtelijk en goede hulp.

Hele goede hulp bij uit kiezen van goede camera, niet altijd de duurste aanbieden maar gewoon die beste die bij jou past!

Veel camera's echt TOP!

Aanbeveling
beste winkel voor het uitzoeken van een camera!

Extra toelichting
Beste winkel ooit! ik koop nergens anders meer mijn fotografieproducten

Leffe 13-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

we zijn goed geadviseerd en de verkoper nam alle tijd om alles van verschillende type camera"s uit te leggen

Assortiment
alle type camera's die voor ons in aanmerking kwamen waren voorradig

Aanbeveling
wij gaan er zelf graag heen, dus gun je dat een ander ook

Extra toelichting
nadat we de camera uitgeprobeerd hadden, gingen we terug met wat vragen en die zijn ons in alle rust en vriendelijk uitgelegd. Als we nog vragen hadden moesten we er zeker mee komen. wij zijn blij met CAMERALAND.NL

Ronniepaparazie 13-10-2013

Ik heb graag heb product in mijn handen voordat ik tot aankoop over ga. Professioneel advies is daarbij een welkome aanvulling.

Geduld als ik niet direct begrijp wat men bedoeld en mij attenderen op een inruil lens die bij mijn camera past i.p.v. een nieuwe te proberen te verkopen.

Assortiment
Als ik het hier niet kan vinden waar dan wel? Mochten ze toch iets niet in huis hebben dan kunnen ze het bestellen

Aanbeveling
Als ik goede ervaringen heb laat ik daar anderen ook graag van mee profiteren.

Extra toelichting
Als beginnend hobbyist in de fotografie werd ik door een collega op deze winkel geattendeerd en daar heb ik geen spijt van. Zelfs als ik even schuil voor een regenbui ben ik welkom en zie ik ondertussen weer nieuwe interessante dingen. Het personeel is in mijn ogen deskundig en behulpzaam en dat is wel zo prettig bij apparatuur als camera's waar ik niet dagelijks mee omgaan.

Kimiekim 09-10-2013

Geen Problemen ondervonden.

Alles mochten we testen en werd prima uitgelegd.

Tjitske Janet 01-10-2013

Bestellen is echt gemakkelijk. Alles staat er duidelijk en als je via Ideal betaalt heb je binnen een paar minuten al betaalt! :)

Zeer snelle levering en bij vragen kreeg ik dezelfde dag nog antwoord (online)

Extra toelichting
Mocht ik weer eens wat nodig hebben dan bestel ik zeker weer hier!

Tonnie2013 30-09-2013

Producten die je voor internetprijzen in N.H. dichtbij kunt bekijken, voelen en kopen.

Goede nieuwsbrieven met aanbiedingen, workshops en demodagen.

Assortiment
Kijk in de winkel en op Cameraland. nl het is leverbaar.

Aanbeveling
Goed assortiment en veel informatie.

J.Robinson 27-09-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

Goed te bereiken en op site eenvoudig keuzes te maken

Vele cursussen mogelijk

Ook al koop je niet, nemen ze toch de tijd voor je om goed deskundig advies te geven

Assortiment
Ruime assortiment in winkel en op site

Aanbeveling
Hier ben je nog klant en geen nummer

Extra toelichting
Het is een goed gesorteerde winkel met veel accesoires en nette deskundige bediening/advisering

Linda2013 25-09-2013

Het doen van een aankoop is zeer gemakkelijk, maar soms wil je producten vergelijken en dat is lastiger.

Je wordt keurig op de hoogte gehouden van de levertijd van je product. In mijn geval een cursus waarbij je op tijd een mail ontvangt met aanvangsdata.

Assortiment
Voldoende keuze en zeker ook in diverse prijsklassen.

Aanbeveling
Op het gebied van fotografie echt een top site en winkel.

Ellenntje 25-09-2013 Via de website gekocht

Extra toelichting
Ik had mijn polaroid 200si op de website gekocht en dat verliep allemaal prima. Zelf duurde het helemaal niet lang voordat mijn pakketje al aan de deur was!

Cameraland. nl 21-09-2013 In de winkel gekocht

Lekker dicht bij

Ik word altijd heel netjes geholpen bij elke vraag die ik stel word daar de tijd voor genomen, ondanks als het heel druk is

Assortiment
wat je ook zoekt op foto gebied is er, mocht dat er niet zijn word naar een oplossing gezocht.

Aanbeveling
De winkel is zeer overzichtelijk

Alex Konijn 20-09-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar/Hoefplan

Zeer tevreden over de service en het vertrouwen: alle verrekijkers kunnen buiten en voor de winkel bekeken worden op aspecten als gebruiksgemak en kwaliteit en helderheid. Daarbij besteden de medewerkers voldoende tijd aan mij, terwijl het best druk is in de winkel! Een defect onderdeel van mijn verrekijker werd kosteloos en kundig vervangen!

Assortiment
Er is een enorm aanbod aan verrekijkers en fototoestel in de zaak; en dan heb ik het nog niet eens over de assessoires. Dankzij deze keuzegrootte kan ik zelf een verantwoorde keuze maken voor een toestel.

Aanbeveling
Ik beveel deze winkel aan vanwege de professionele, hulpvaardige en en vriendelijke medewerkers, die ook over humor beschikken: het is altijd wel gezellig in de winkel.

Extra toelichting
Door de ervaring die ik met de zaak heb opgedaan weet ik dat ik hier kundig, vriendelijk, met humor en niet te duur wordt geholpen. Daarbij heb ik volop keuze!

Gerda van der Stoop 19-09-2013

Gemakkelijk te bereiken

Vriendelijk personeel en goed advies

Assortiment
Kom thuis met wat ik zoek

prima

Greenhorn 19-09-2013

Uitgebreide website veel info

Gewoon goed

Assortiment
Ze hebben toch (bijna?) alles!

Als zeer positief!!

Extra toelichting
Een winkel die met een uitstekend sortiment en bijbehorende kennis prima helpt.