Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Erik Reuterink 19-03-2021

Super fijn geholpen en mee gedacht met de aanschaf van mijn telelens.

Ook eerder met de aanschaf vn n L plate voor de D500. Zelfde laken n pak, nadeel ze zitten 100km van mij vandaan om fysiek even langs te komen.

willem 17-03-2021

de bestelling is prima verlopen, en is goed verzorgd en op de afgesproken dag geleverd.
Bleek tevens de goedkoopste te zijn. Prima webshop!

Cobie Bruin 17-03-2021

Mooie winkel, mooie website. Zeer vriendelijk personeel dat goede adviezen geeft. De fotocamera die ik wilde was niet voorradig, maar de communicatie over levertijd was duidelijk.

Jessica 16-03-2021

Ik heb voor Cameraland gekozen omdat zij bij mij in de buurt zitten, daarnaast wordt ik altijd goed en eerlijk geadviseerd.
Aangezien ik voor mij een flinke aankoop ging doen hebben we bij mij thuis afgesproken waar ik in alle rust geadviseerd ben en de camera met objectieven heb uit mogen proberen. Zeer tevreden over de algehele afhandeling, geboden opties en het vertrouwen.

Gerard 15-03-2021

Snelle levering. Gebruikt product in perfecte staat. Concurrerende prijs.
Telefonisch contact verliep erg prettig.

Hans 15-03-2021

Tja, dan heb je DSLR -camera die al wel wat op leeftijd komt, maar gewoon nog hartstikke goed voldoet en wil je alsnog een accesssoire vinden. Daarvoor is Cameraland gewoon een prima plek. Een hele nette batterygrip voor een EOS 7D, en nog keus ook. Helemaal goed.
Levering en betaling gewoon zoals het hoort, dat is gewoon fijn tegenwoordig. Thumbs up dus!

Ben Moes 15-03-2021

Zeer snelle levering. Website is erg toegankelijk. Producten zijn precies zoals aangegeven.

Maikel 15-03-2021

Mooie prijs en de volgende dag geleverd met bovendien nog een jaar garantie.

Edwin 15-03-2021

Niet echt op verkopen uit. Gewoon goed advies, ook als je niets koopt. Zeker een winkel om naar terug te gaan.

Rein 15-03-2021

Prima ervaring met Cameraland .Oude camera en toebehoren ingeleverd, na het beoordelen via een formulier en welke prijs ik zou kunnen krijg. Ik ben met de prijs akkoord gegaan en na beoordeling ter plaatsen in de winkel van de oude spullen heb ik een nieuwe camera gekocht. De nieuwe camera was niet voorradig en dit zou 14 dagen dagen duren. De nieuwe camera kon al na 1 dag gaan ophalen. Verder altijd een prima service van Cameraland

Martien 15-03-2021

Nadat ik de tijd die mij uitkwam had afgesproken lag het product dat ik wilde zien en beoordelen al klaar. Ik werd door xxx goed geadviseerd nadat ik had aangegeven wat ik wilde. Alternatieven werden getoond . Door de omstandigheden met het aantal bezoekers was het bezoek erg relaxd. Aan een half uur bezoek had ik genoeg, mede door xxx en de juiste voorbereiding kon ik vrij snel tot aankoop over gaan.

Rene Marchand 15-03-2021

Hallo, donderdag 11 maart j.l. Was ik voor een afspraak bij cameraland. leuk om weer in direct contact te zijn. Ik had al een idee wat ik wilde en werd daarin vakkundig bevestigd door de medewerker. Ik kocht de 150-600 zoom Tamron met ook daarbij de Leofoto schommelmontering. Ik ging blij weer naar huis..

Luppes 15-03-2021

Iin ben zeer tevreden pver deze shop omdat ze ze hun afspraken nakomen een ruime keus hebben goede servoce en ruime keuze.

Patrick Clerens 15-03-2021

De shop is duidelijk en overzichtelijk. Details zijn belangrijk en staan ook uitgebreid genoteerd. Idem voor de reviews. Fijn winkelen dus.
Levering was deze keer ok. Een andere keer het pakket pas teruggevonden na een aantal dagen (maar dan ook steeds een zeer hulpvaardige en klantgerichte klantendienst/medewerker aan de chat gehad).

Emile 14-03-2021

Technisch goed onderlegde verkoper die wel vrij nors en bot wordt als er gevraagd wordt om wat meer service of een combinatieprijs (bij aankoop van accessoires). Geen echt prettige winkelervaring.

Sabrina Boerman 14-03-2021

Winkel is goed bereikbaar. Website is overzichtelijk. Vriendelijk en kundig personeel.

Germaine Bruintjes 14-03-2021

Zoals altijd zeer tevreden.
Er word mee gedacht, vragen worden professioneel beantwoord en het personeel is zeer klantvriendelijk.

Een echte aanrader!

Michelle 14-03-2021

Onlangs Canon EOS RP aangeschaft. Camera was op dat moment niet leverbaar. Zeer vriendelijke klantenservice gebeld voor leverdatum. Dat was nog niet bekend, maar de jongeman van Cameraland heeft me prima te woord gestaan. Zou me zsm terugbellen met meer informatie en heeft dit ook gedaan. Inmiddels camera enkele weken in mijn bezit en ben erg tevreden. In de toekomst zou ik zeker weer een online bestelling plaatsen bij Cameraland.

C.J. F. 13-03-2021

Na een korte chat, had ik besloten de koop door te laten gaan. In eerste instantie wilde ik het via de site bestellen maar via de chat kon ik het gewenste klaar laten leggen, na afspraak het dezelfde dag nog afhalen en via PIN betalen. Een uitstekende service, prima en perfecte mogelijkheid om te winkelen bij Cameraland.

Remco 13-03-2021

Duidelijke website, scherpe prijzen en makkelijk contact via chat en/of mail.

Bassie 13-03-2021

Occasion Sigma 4.5mm EF lens gekocht voor de BMPCC 6 PRO voor een scherpe prijs. Prima geholpen telefonisch door een aardige medewerker. Goed ingepakt ontvangen de volgende dag en deze Fisheye maakt van iedere video een feestje! Helemaal blij. Dan ook nog de mogelijkheid om in te ruilen zonder langs te komen, wat wil je nog meer.

Hans 13-03-2021

Contact via chat gehad, super geholpen en snelle levering.
Verder via internet gevonden meerdere sites geprobeert, kwam al gauw weer terug bij cameraland.

Thomas 13-03-2021

Artikelen zij exact zoals omschreven. Snelle levering en ook netjes verpakt. Kom zeker terug!

Ben Haeck 12-03-2021

Met een duidelijke makkelijk toegankelijke website maakte een snelle levering mogelijk!

Vicky de Gruijter 12-03-2021

Zeer snelle levering, goede informatie voorziening en fijne website.
Jelmer telefonisch gesproken en kundig geholpen met mijn keuze.