Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1052 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

JJA Kroon 17-02-2014

Door vakkundige advisering door de medewerkers is het de keuze gemakkelijk te maken.

Vriendelijk bediening en service die tot het uiterste gaat. Uit ervaring meegemaakt dat door een bij Canon gemaakte vergissing een gehele body door een nieuwere versie werd vervangen doordat de medewerker van Cameraland hierop meerdere malen op heeft aangedrongen.

Assortiment
Bijna onbeperkte keuze uit een uitgebreid assortiment op fotografiegebied.

Aanbeveling
Al meerdere keren vrienden en relaties bij Cameraland geïntroduceerd, waarna het in alle gevallen heeft geleid tot tevreden klanten.

Extra toelichting
Voor mij is Cameraland zonder twijfel de zaak voor al mijn aankopen op fotografisch gebied. Zelfs als het te kopen object bij een ander iets goedkoper te verkrijgen zou zijn. Service, begeleiding en advies staan hierbij voorop.

august de Jong 16-02-2014 Via de website gekocht

Snel te vinden in de winkel, te bestellen en levering perfect geregeld.

Het zou een 10 zijn als er in het assortiment wat meer Pentax zou zitten

Aanbeveling
Prijzen en service is van een uitstekend gehalte.

Extra toelichting
Overzichtelijke winkel met een breed assortiment waarbij de levering lekker snel is.

Harry van A 16-02-2014

Ik moest wel even wachten.

Werd direct aangesproken en kreeg direct koffie aangeboden voor het wachten

Hebben "alles"

Aanbeveling
zeer gemotiveerd en kundig personeel

Extra toelichting
vakkundig en aardige verkopers. elke vraag krijgt een passend antwoord, en als de een het niet, weet een ander het zeker. samen een topteam

Leon van den Broek 16-02-2014 Via de website gekocht

Cameraland was de enige zaak die ik kon vinden, die het item op voorraad had

Razend snelle levering, waarbij de voortgang goed gecommuniceerd werd

zie punt 1 gemak

Aanbeveling
Ik laat anderen graag hun eigen afweging maken, maar ik vind dit een prima zaak.

Goede Zaak!

Lauravd 15-02-2014

Het online bestellen ging super gemakkelijk alleen staat er niet veel informatie en uitleg bij de producten. Dit heb ik ergens anders op internet moeten opzoeken.

Super snel bezorgd en alles was prima.

Aanbeveling
Vooral de snelle levertijden vind ik een groot pluspunt en daarom zou ik deze winkel aanbevelen. Ook in de winkel zijn we altijd goed geholpen.

Meneerapte 15-02-2014

1000D 15-02-2014

Je hoef de deur niet uit

Prima, ook als je bel je krijg goed tekst en uitleg

super

iedereen

Extra toelichting
Als je graag je hobby voor het fotograferen wil uitbreiden maar de prijs moet redelijk zijn raad ik iedereen aan om bij camaraland te kijken want daar hebben ze prima tweedehands kwaliteit voor een leuke prijs.

Meeden 14-02-2014

Makkelijk te bestellen

Aanbeveling
Nog weinig ervaring. Deze aankoop is prima verlopen

R. Theunissen 14-02-2014

Overzichtelijke site, snelle zoekfunctie.

Gemakkelijk afrekenen, supersnel verstuurd en de dag erna in huis.

Assortiment
Alles wat nodig is voor mijn hobby, overzichtelijk gerangschikt en ook nog eens de goedkoopste aanbieder.

Aanbeveling
Ik zal, desgevraagd, cameraland zeker noemen als goedkoopste en snelste aanbieder.

Extra toelichting
Op de kwaliteit van het aangeboden product heeft de verkoper weinig invloed. Ik ben, als redelijk kritische consument, niet snel voor 100% tevreden, maar als een webwinkel zijn afspraken zo nakomt, verdienen ze wat mij betreft hun 10. Geen puntje van kritiek kunnen vinden.

mjadewit 14-02-2014

Geen opdringerig personeel. Je kunt rustig rond kijken. Indien gevraagd, krijg je goed advies.

Alles wordt duidelijk uitgelegd. Ook als je later terugkomt met iets waar je niet uit kan komen, wordt je prima geholpen. Dit heb ik diverse keren persoonlijk ervaren.
personeel is correct.

Assortiment
Bestaat geen 2e van in nederland. Bijna alles is er wel of kan zonodig worden besteld.

Aanbeveling
Assortiment, mogelijkheid van inruil, service en advies.

Extra toelichting
Heel simpel. Heb al diverse camera's en objectieven aangeschaft en ingeruild bij cameraland. Laatstelijk een Nikon D800 aangeschaft. Toen ik iets niet snapte even terug geweest en goedevuitleg gekregen. daarom is Cameraland mijn winkel!!!!!!

Adrivanden 14-02-2014

6,8

In de buurt en ik werd snel en goed geholpen.

genoeg keus.

Nel de Graag 14-02-2014 Via de website gekocht

Snelle bezorging! Goede prijs kwaliteitverhouding! Telefonisch bereikbaar

Althof 14-02-2014

Ik vond het heel eenvoudig en duidelijk om via de site een camera en objectief uit te zoeken en aan te schaffen. De info op de site is duidelijk.

Ik had abusievelijk twee objectieven besteld, maar van verschillende merken. De verkoopster heeft dit tijdig opgemerkt en mij via telefoon gevraagd of ik echt twee verschillende merken wilde, alvorens de bestelling op te sturen. Dat vind ik echte klasse!

Assortiment
Veel te vinden en dat voor goede prijzen.

Aanbeveling
Goede, duidelijke site met heldere info. Ruim aanbod. Erg goed contact met verkopers.
Klasse!

Extra toelichting
Ik ben zeer positief over cameraland.nl De site is gewoon aangenaam om eens op rond te kijken. Het contact met verkopers is echt super, ze geven een erg goede service.

Marit67 14-02-2014

makkelijk vooraf per internet te bestellen. ook telefonisch goed te bereiken. parkeren momenteel lastig gezien alle verbouwingen.

Aardige verkoper die alle tijd voor me nam

lau23 13-02-2014

Uitgebreid voorgelicht over voor en nadelen van vergelijkbare toestellen. Op basis daarvan keuze gemaakt.

Veel en gevarieerd

Aanbeveling
Heb een goed gevoel er aan overgehouden.

LV1 13-02-2014

gereserveerd vooraf, werkt prima

direct duidelijk waar ik voor naar de winkel kwam

Assortiment
vrijwel alles leverbaar, er is ook nog 2de hands assortiment, een handig extra.

Aanbeveling
prima, met openbaar vervoer wat lastiger bereikbaar.

Extra toelichting
prima geholpen, service en kennis van zaken!

gerardvolker 13-02-2014

rob uit Opmeer 12-02-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

goede informatieve website

in winkel bij aanschaf nog tips gekregen om een foto probleem op te kunnen lossen.
en er was tijd om over de goeie ouwe tijd met O. en P. te babbelen

ongelooflijk assortiment direct beschikbaar

zie boven

Extra toelichting
een top zaak die voor mij goed vindbaar (tom-tom) en bereikbaar (vlak bij A9) is met ruime gratis parkeergelegenheid. Kortom een snoepwinkel

Joan Ellis 12-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alle canonproducten staan door elkaar op de website. liever alle versies van een type achter elkaar plaatsen.

goed bereikbaar, goed personeel, alleen winkel misschien wat klein

hebben alles!

Aanbeveling
al gedaan, vertellen altijd dat wij bij cameraland kopen en zeer tevreden zijn over adviezen, assortiment en bereikbaarheid

Extra toelichting
erg prettige mensen, we kopen eigenlijk nooit meer fotospullen of verrekijkers ergens anders. Rijden er graag voor naar Alkmaar

Jan Willem Dragt 11-02-2014

Steven is een fijne man, geen verkoper maar een wizzkid die graag alles verteld wat ie weet en gaat glunderen als ie iets moois in z'n handen heeft.

zeer ruim gesorteerd

goeie spullen, veel kennis

Sijfert 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede, overzichtelijke website en nette overzichtelijke winkel.

Goed advies en meedenken over wat je nu eigenlijk wil. Ook extra inspanning gedaan om het juiste produkt te vinden.

Assortiment
Groot assortiment met voor iedereen een ruime keus, van eenvoudige plaatjes schieten tot zeer professioneel fotograferen.

Aanbeveling
Goede webwinkel, nog betere echte winkel.

Dhr. Stoll 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoefplan

De verkoper maakte een professionele indruk op mij. Was niet dwingend, wel wat stellend in zijn mening(misschien had hij gelijk). Heeft een goed advies gegeven, begreep snel wat ik wilde.
Gaf weinig ruimte en advies wat betreft mijn vragen naar gebruikte camera's.

Goed assortiment!

Aanbeveling
Mooie aanbiedingen en daarnaast een gedegen winkel met zeer veel deskundigheid. Hoor ook positieve reacties van andere mensen.

Extra toelichting
Werd snel en deskundig geholpen door een verkoper met verstand van zaken. Voelde mij een klein beetje overrompeld en dacht dit is een echte verkoper. Dit bedoel ik niet negatief want ik ben tot nu toe blij met mijn aankoop. Vond het jammer dat ik mijn "nieuwe product "niet verzegeld in doos mee kreeg. Hierdoor heb ik het idee dat het een plank -model is zonder korting. Ook de accu is dus al gebruikt! Toen ik hier een opmerking over maakte werd dit snel weggewuifd met zo gaat dat hier, waardoor ik mij niet serieus genomen voelde. Dit vind ik een min punt. Wat ik prettig vond is de helderheid aan informatie en het niet opdringen van extra producten.

Masha Vos 10-02-2014 In de winkel gekocht

Voor de deur parkeren.
Zeer goede website daarom heb ik voor camerland gekozen.

Vind dat je bijzonder goed geholpen wordt.
Alle mogelijkheden worden aangedragen op een klantvriendelijke manier, niet te dwingend, je hoeft niks ( althans zo voelt het)
Medewerkers hebben veel verstand van zaken.
lekker kopje koffie, ook altijd een goede service geeft aan dat ze de tijd voor je nemen.

Assortiment
Ongelofelijk groot assortiment, veel op voorraad!!!

Aanbeveling
De 3 combinaties hierboven motiveren mij om het iedereen aan te raden...

Extra toelichting
Ik heb mijn keuze min of min op de website gemaakt alleen ben ik naar de winkel gegaan met een heleboel vragen of mijn keuze goed was. Die zijn allemaal beantwoord. Ik ben heeeeel blij met mijn aankopen.

Simone Photography 10-02-2014

Via de website gereserveerd en de volgende dag opgehaald.

Er was iets stuk dus toen ik de volgende dag terug kwam werd de lamp meteen omgeruild voor een andere.

Prima en up to date

Aanbeveling
Je wordt vriendelijk en snel geholpen en met verstand van zaken.

antoine4459 10-02-2014

Janpaul Grotenhuis 10-02-2014

in de buurt, makkelijk te bereiken

uitgebreid de tijd genomen om e.e.a uit te leggen, terwijl ik eigenlijk van plan was om hem ergens online goedkoper te kopen

prettige sfeer, vakkennis

Celebrationevents 10-02-2014

Maurice Tiggeler 10-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is goed bereikbaar en voldoende parkeergelegenheid (en gratis). Gelukkig op donderdag niet zo druk.

Er wordt altijd de tijd voor je genomen en je krijgt een goed advies.

Assortiment
Ik kan er alles vinden wat ik nodig heb en als het er niet is, wordt het besteld.

Aanbeveling
Ik geef vanuit mijn bedrijf fotocursussen met 2 collega fotografen en we sturen iedereen altijd door naar Cameraland. De nodige hebben daar al hun aanvulling of vervanging gehaald.

Irene van Weerdenburg 10-02-2014

Zelfs na een aantal keer contact, eerste maal omdat er iets misging met Ideal, omdat een accu het niet deed en een batterijklepje miste, meteen opgestuurd. Ben superblij met mijn aankoop!

Aanbeveling
Als ik niet zo ver weg woonde, zou ik alles bij jullie inkopen voortaan!

Nikonmaniac 09-02-2014

duidelijke en snelle website

allen in de winkel geweest om camera op te halen.

Assortiment
Men heeft Nikon. Goed dus. Tassen/ koffer assortiment mag breder. Veel onpraktische rugtassen

Aanbeveling
Mijn collega fotografen zijm kritische mensen. Eigen mening enzo.

Extra toelichting
Werd prettig geholpen. Is in het verleden wel eens anders geweest. Minder arrogant nu.

geen naam 2014 09-02-2014

Prima website. omdat ik persoonlijke aandacht belangrijk vind, ben ik zelf naar de winkel gegaan waar ik uitstekend geholpen werd

uitstekende service. Niet te opdringerig. Ik wilde in eerste instantie geen extra onderdelen. Hij liet ze toch even zien. Daar was ik heel blij mee

Assortiment
ik had een model camera in mijn hoofd welke ik wilde hebben. Uiteindelijk toch een ander gekocht. Assortiment is heel groot

Aanbeveling
Ikzelf ben er heen gegaan omdat mijn broer zo goed en deskundig werd geholpen. Ik kan niet anders zeggen dan dat ik hetzelfde heb ervaren.

Extra toelichting
Zeer deskundige medewerker. Dacht mee met wat ik wilde. Legde goed uit wat de verschillende mogelijkheden waren van de verschillende camera's. Ik ben net terug van vakantie en ben zeer tevreden over mijn camera!

pol123456789 09-02-2014

op website een kwestie van aanklikken en bestellen

keurig bevestiging entrack en tracecode van het pakket. simpele betaalmethode dmv ideal

Assortiment
vanuit nieuwsbrief link volgen naar product. Ook voor andere zaken een heel ruim assortiment

Aanbeveling
Zoals ik door een kennis op deze winkel ben geattendeerd, zou ik hem ook bij mijn kennissen aanbevelen

Marc van Bakel 09-02-2014 In de winkel gekocht

Duidelijke en overzichtelijke site

Heldere en deskundige uitleg. Veel vakinhoudelijke activiteiten, reinigingsdagen enz.

Assortiment
Veel artikelen gekocht en nog niet misgegrepen

Om bovengenoemde redenen

Cristo V 09-02-2014

Duidelijke website, gemakkelijk te bestellen zonder "verborgen" kosten.

Snelle levering, diverse betaalmogelijkheden

Assortiment
Ruim assortiment in verschillende prijsklasse

Extra toelichting
Duidelijke website, met zeer veel keuze, gemakkelijke bestelprocedure en keuze uit diverse betaalmogelijkheden.

Yvonne87 08-02-2014

Snel besteld, en zeer snel geleverd!

Helaas was mijn bestelde lamp tijdens het verzenden beschadigd en hierdoor defect.
Ik heb hierover een bericht gestuurd en kreeg heel snel een berichtje terug met een adres waar ik het gratis naartoe kon sturen.. Zodra hun mijn lamp ontvangen hebben wordt er een nieuwe naar mij opgestuurd!!
Heel netjes!

Veel keuze

Aanbeveling
Betrouwbaar en snelle leveringen!

Comhla 08-02-2014

Extra toelichting
Prima shop en service is top. De dag er na al de spullen in huis! Super. Enige nadeel voor mij is dat jullie geen Sigma camera's hebben.

Henk ten Bouwhuis 08-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voelde me gelijk op mijn gemak

Assortiment
Wat ik zocht hadden jullie

Extra toelichting
Zie vorige opmerkingen. Was de eerste keer dat ik bij jullie in de winkel in Zaandam kwam. Al wel twee keer op een beurs van jullie geweest, maar kom zeker terug. Fijn uitleg en goed advies tegen een redelijke prijs. Dat is wat de klant zoekt en ik dus ook.

ton1103 08-02-2014

henk heynis 08-02-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Extra toelichting
Vd week langsgeweest. Vuile sensor, werd ter plekke verholpen en voorgedaan hoe het moest. Prima!

Leicafan 08-02-2014

top

top

kan breder

prima service

Edgar 07-02-2014 Via de website gekocht

alles gaat lekker vlot

Kon gekocht tweedehands objectief (werkte niet goed) gemakkelijk ruilen voor een nieuwe. Geen verzendkosten, keurig!

kopfkino 07-02-2014 Via de website gekocht

ncmtromp 07-02-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed te bereiken, gemakkelijk en gratis parkeren, nette winkel met keurige uitstalling.

Met veel geduld en deskundigheid werden een aantal alternatieven gedemonstreerd

Heel ruim.

Aanbeveling
Echt een aanrader, omdat er veel via internet gekocht wordt heeft hier de persoonlijke benadering toch toegevoegde waarde.

Extra toelichting
Uitstekende verkoper met verstand van zaken.

Niels Perik 07-02-2014 Via de website gekocht

Eenvoudig bestellen, volgende dag binnen. Das Fijn.

Prima telefonisch advies. Daarnaast uitgebreid ingelicht per e-mail.

Aanbeveling
Helemaal zoals het hoort.

Prima bedrijf.

CillaT 06-02-2014

Goede service, genoeg tijd om vragen te stellen en kreeg die ook beantwoord na alle tevredenheid.

Assortiment
Het product waar ik voor kwam werd afgeraden voor de soort foto's die ik wil gaan maken. Er waren genoeg andere camera's waar ik uit kon kiezen.

Aanbeveling
Tot nu toe positief ervaren, goede duidelijke site, bereikbaarheid prima! Genoeg parkeergelegenheid voor de deur. Vriendelijke en professionele verkopers.

Extra toelichting
Via de site bij cameraland.nl beland. Een goede duidelijke site! IK hoefde niet meer verder te zoeken ik wist dat ik hier een camera zou kopen. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen. Ik merkte meteen dat de verkoper erg veel wist en deze kwam professioneel over. Volgens mij uniek dat er zo'n winkel bestaat met zoveel tweede hands producten waar je ook nog eens een jaar garantie op krijgt. De camera waar ik voor kwam werd afgeraden en er werd vertelt dat ik beter naar het prof segment kan gaan kijken. Want waarschijnlijk kom ik anders over een jaar toch weer terug om een ander soort camera aan te schaffen. Ik vond dit erg eerlijk en had dat eigenlijk in een andere winkel eerder mee gemaakt dus het vertrouwen was er vrij snel. Ik ben nu erg blij met mijn tweede hands camera die er bijna nog als nieuw uitziet.

R.A. Hoekstra 06-02-2014 Via de website gekocht

Via de webwinkel en de daarbij
horende info van de apparatuur
is het makkelijk shoppen zogezegd.

Vooral de keuze om een afhaaladres te kiezen vind ik een aanwinst.

Assortiment
Ja, wat moet ik hier over zeggen, de keuze is reuze.

In hoge mate dus.

Zie bovenstaande.

Monica Sluiseman 06-02-2014 Via de website gekocht

Duidelijk site, werkt prima, snel in huis.

Assortiment
Prima, meestal vind ik wel wat ik zoek!

Extra toelichting
Tot dusverre tevreden over alles wat we hebben aangeschaft.

wilsonae 06-02-2014

Johan Diepeveen 05-02-2014 In de winkel gekocht
Filiaal Alkmaar

Mooie website om vooraf thuis alvast te oriënteren

vriendelijke medewerkers

Ruim voldoende

Aanbeveling
Ik zou het iedereen aanraden om eens bij jullie langs te gaan.

Jangeerling 05-02-2014