Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Emiel 02-04-2021

Harnas voor verrekijker , mooi product van bynolyt.
Werkt goed geen geslinger meer van de kijker om je nek. Zondag besteld en dinsdag in huis. Top.

Gerrie de Vries 01-04-2021

Zojuist gebeld , maar ik vond dat ik op een bijzonder onvriendelijke wijze te woord werd gestaan. Ik ga nu bij iemand anders bestellen.

Han de Zwart 31-03-2021

Ik vind Cameraland een zeer prettige winkel super aardig personeel ik kreeg goed advies en uitleg

Marco 31-03-2021

Ik ben al jaren klant en deze keer was het weer zoals al die andere keren prima. Winkelafspraak gemaakt en in alle rust met goede en duidelijke adviezen een sliegelloze body en een nieuwe telezoomlens.
Een paar dagen voor de aanschaf enthousiast geworden door de door cameraland georganiseerde online workshop over deze spiegelloze camera’s of zoals ze genoemd worden systeemcamera’s..Zeer goede en uitgebreide workshop van 2 uur door een fotograaf met veel ervaring. Gewoon een goede winkel.

Karen 31-03-2021

Aangezien ik niet online wil kopen, maar in een winkel, heb ik voor Cameraland gekozen.
Ze zijn, vriendelijk, vakkundig, correct en servicegericht. Ze hadden op al mijn vragen antwoord en ga zeker terug als ik mijn camera wil uitbreiden.

R. Bakker 30-03-2021

Een nieuwe camera gekocht met inruil van mijn ‘oude’ camera. Kort gesprek gehad over een actie van Kamera Expres waar zonder enig tegenargument in mee werd gegaan en zelfs overtroffen. Zoals altijd super vriendelijk geholpen en te woord gestaan, en kom ook zeker terug als ik nieuwe apparatuur nodig heb.

Irma Bruijns 30-03-2021

Met hulp van de verkoper in de winkel heb ik een hele fijne compact verrekijker uitgekozen. Precies wat ik zocht. Ik kon verschillende verrekijkers uitproberen en dat kan toch echt alleen in de winkel. Ik ben zeer blij met mijn aankoop en de hulp die ik kreeg bij mijn keuze.

Rob 30-03-2021

Ik ben geholpen met firmware update voor mijn camera's. Daarnaast had ik een vraag over mijn statief. Ik ben direct en to the point geholpen. Kennis over mijn probleem was ruim aanwezig.

Jacques 29-03-2021

Erg vlotte levering. 1 bedenking: ik bestelde body met lens 35-70 mm, , 2u later een macrolens. Ze werden daags nadien geleverd maar .... door 2 verschillende postbedelingsfirma’s. Jammer.voor cameralens: daar hadden ze piepklein beetje voor zichzelf kunnen uitsparen.
En nu leren om de camera te bedienen! Succes Cameraland

Marieke 29-03-2021

In februari een cameraset gekocht via de website. Ik wist dat er een leveringsproblemen was en had overleg gehad via de chat. Doordat de camera niet direct leverbaar was heb ik ervoor gekozen om in 3 termijnen te betalen. Er vanuit gaande dat de camera bij de tweede termijn wel geleverd zou zijn. Dit was echter niet het geval. Ik heb gebeld met cameraland of ze een idee hadden hoe lang het nog ging duren. De dame die ik aan de telefoon had was erg meewerkend en belde 's middags terug met de mededeling dat er iets niet leverbaar was maar dat ze dat gingen oplossen met een product uit de winkel. De volgende dag had ik mijn camera thuis en kon ik beginnen met foto's maken van mijn pasgeboren dochter.

Strijker 28-03-2021

Gebruiksvriendelijke site! Ik zocht een tekentablet via bol.com maar daar was de levertijd 3 weken. Maar vanwege het feit dat ik in het onderwijs werk was ik hem zo snel mogelijk nodig. De site geeft goede en duidelijke informatie. De tablet werkt prima, ben er super blij mee! Op deze manier kan ik veel beter les geven. De dikke pen schrijft fijn en er zit geen vertraging in. Verder was het een snelle levering namelijk binnen 3 dagen. De tablet kwam goed verpakt waardoor het niet zal beschadigen.

H.Sentis 28-03-2021

snelle levering, goed verpakt. ordernummer en factuur per ommegaande via email

Frank 28-03-2021

De standaard lens van mijn Olympus vertoonde kuren. Cameraland had precies de goede lens tweedehands, en voor een zeer schappelijke prijs. Ik kreeg hem prima verpakt en zeer snel en probleemloos geleverd. De lens is in supergoede conditie, dus ik kan weer vooruit! Een eersteklas ervaring met Cameraland!

Marijke Rosmolen Fotografie 27-03-2021

Het personeel van Cameraland is klantvriendelijk, denken met je mee en doen moeite voor de klant waar krijg je dit nog tegenwoordig.

Gerrit 27-03-2021

Hele vriendelijke medewerker die alle rust en vrijheid gaf om verrekijkers uit te proberen. Duidelijke uitleg gekregen. Dankjewel voor de prettige hulp die we kregen. Zijn zeer tevreden over onze aanschaf

eric61 27-03-2021

De zoveelste goeie ervaring metj Cameraland in Alkmaar. Ze hebben een gebruikte Leica lens (elders aangeschaft) van mij aangekocht, voor een zeer redelijk bedrag. Lens ingeleverd geld stond de volgende ochtend al op mijn rekening. Dank aan Remco en collega's

W.G. de Voogt 27-03-2021

vriendelijkk en deskundig behulpzaam . Zoeken met je naar de beste oplossing.

Eefje 27-03-2021

Ondanks de beperkende corona maatregelen heeft de medewerker van Cameraland uitgebreid de tijd voor mij genomen zodat ik verschillende verrekijkers heb kunnen vergelijken en bespreken.
Erg blij met mijn pijlsnelle verrekijker :-D

Mandy 26-03-2021

Fijne duidelijke webshop. Doen wat beloven en mooie producten voor een realistische prijs.

Willem 26-03-2021

Wordt snel en goed geholpen, de spullen zijn zoals ze worden aangeprijsd. ik ben een Canon man maar er is voor ieder een groot aanbod, zowel nieuw als gebruikt.

peter van wieringen 24-03-2021

Wat mij vooral beviel was de snelheid en duidelijkheid waarmee mij vraag via de mail beantwoord werd. Ook de levering was snel en alles was goed verpakt. Top.

Gewoon buiten gewoon 24-03-2021

Bij een zelf veroorzaakte schade (pech) heb ik mijn telescoop bij de winkel gebracht, de ontvangst in Corona tijd was vriendelijk en de telescoop werd naar de fabriek gestuurd.
De verwachte reparatietijd was 6 weken, maar tot mijn blijdschap kreeg ik na 3 weken een mail dat mijn telescoop kosteloos was hersteld (garantie). Dit is tussen de fabrikant, Cameraland en de klant een geweldig gebaar! Ik heb de telescoop, verpakt als nieuw product dezelfde dag opgehaald

jeanine 24-03-2021

de webshop is heel overzichtelijk, een bestelling plaatsen en betaal methoden gaat heel vlot.
de leveringstijd is zeer kort, zodat je niet te lang moet wachten op je product

Geart 23-03-2021

Prima en snel telefonisch toelichting op de microfoon die ik op het oog had. Besteld. Volgende dag in huis! Compleet blij!

Paula 23-03-2021

Ik zocht een nieuwe camera. Vanwege covid telefonisch een afspraak gemaakt en al doorgenomen wat ik ongeveer wilde. Bij aankomst lag er al een mooi setje voor me klaar. Er werd goed meegedacht bij wat ik zocht. Heel fijn!