Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 969 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

G Podt 29-10-2013 Via de website gekocht

Op internet goede informatie ,en duidelijke foto's van de door ons gezochte Printers

hoewel wij op internet zelden iets kopen, voelde deze firma
veilig en duidelijk aan.
DE levering was ook ongelovelijk snel,prima, en
Echt Goedkoop.

Wat wij zochten was er.

Aanbeveling
Met deze goede ervaring kunnen
wij een ieder deze Firma aan-
raden.

Extra toelichting
Wat kunnen wij nog meer vertellen, Perfect.

KC65 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het was geen standaard bestelling. Daarom paste het niet in de bestaande online interface.

Ongekende service. Geen standaard vraag van de klant, alle medewerking verleend door het personeel. Zeer flexibel om zo tot een maatwerk oplossing te komen.

Assortiment
Mijn wensenlijst kon volledig worden ingevuld. Een lens werd kosteloos nagestuurd.

Aanbeveling
Het startpunt is de wens van de klant. Uitgebreid advies door deskundig personeel.

A. Kooij23 29-10-2013

We waren op zoek naar een specifiek verrekijker. Deze vonden we vrij snel via de zoek termen die we gebruikten op de site.

We zijn in de winkel hartelijk geholpen en goed geadviseerd. Nadat de verrekijker thuis niet in orde bleek, konden we hem zonder enige moeite voor een goed exemplaar omwisselen.

Assortiment
Zowel op de site als in de winkel die ik heb bezocht(Alkmaar)heb ik mijn ogen uit gekeken en ook de mogelijkheid gehad om diverse modellen te proberen alvorens tot de koop over te gaan.

Aanbeveling
Zeer sterk. Het advies in de winkel heeft mij overtuigd van de kennis die er in het bedrijf aanwezig is. Personeel adviseert naar persoonlijke wensen en niet naar hogere omzet.

Extra toelichting
Ik ben een tevreden klant, met een fijn product waar ik sedert dien al veel plezier aan beleef.

weer leren 29-10-2013 In de winkel gekocht

Koorn D7100 29-10-2013

In mijn geval in de buurt en zeker af en toe kijken.

Vakidioten, die weten wat ze verkopen. Passie, inlevingsvermogen, goed advies

Assortiment
Wat zou je nog missen? Compleet , goeie keuze voor alle niveaus.

Aanbeveling
Wil je snel duidelijke keuzebegeleiding naar de goede keuze, ga naar Cameraland.

luegen 29-10-2013

Je kan van thuis uit winkelen, wat wil nog meer.

Alles loopt gewoon gesmeerd.

Assortiment
Als je hier u keuze niet vind ga je het nergens vinden ;)

Aanbeveling
Zo'n goed service vertel je toch tegen collega's en derde.

Doe zo verder

Butter . Cornelis 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar Hoeverplein

gerust gesteld als je n keer tegenslag hebt met n,lens in mijn geval.

Assortiment
n, super groot assortiment redelijk geprijsd
wat mij er toe brengt voor mijn ,aankoop bij Cameraland

Aanbeveling
om de juiste keuze te kunnen maken voor het product dat bij je past.

Extra toelichting
voor dat Cameraland op dit adres begon ,in het analoge tijdperk kocht ik mijn foto behoren hier al. werd verrast door de vernieuwde aanpak van wat nu Cameraland betreft.

Nico O 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

duidelijke site met goede zoekopties op artikel en merk

Lens gekocht in de winkel, prima geholpen artikel was op voorraad en kon andere lens inruilen.

Assortiment
Water loopt uit je mond van alle artikelen, voor de goedwillende amateur tot de professionals, kunnen hier met gemak terecht.

Aanbeveling
Zou zeker anderen aanraden om op de website te kijken en om het artikel in het echt te zien en voor een goed advies, naar de winkel te gaan.

Extra toelichting
Heb een Tamron lens 18 - 270 mm gekocht die mij prima bevalt. Hier kon ik een andere telelens zonder problemen voor inruilen. Ben in de winkel goed en vriendelijk geholpen. Winkel was goed te bereiken met voldoende gratis parkeergelegenheid, top!!

noctubales1955 29-10-2013

zeer toegankelijke website, en bestellen is net zo eenvoudig...

Uit eigen ervaring mogen mee maken. één telefoontje was genoeg om mijn probleem op te lossen... En wat ik nog belangrijker vond dat de after service een dikke pluim verdient. Men informeerde nadat het probleem was afgehandeld of alles naar tevredenheid was verlopen.

Assortiment
Als semi amateur fotograaf kan ik werkelijk alles vinden wat ik nodig heb en dat ook nog eens tegen zeer concurrerende prijzen

Aanbeveling
Op basis van snelle afhandeling service en prijs is dit een winkel die ik graag aanraadt.

Extra toelichting
na mijn uiterst positieve ervaringen, ook met betrekking tot prijs en supersnelle levertijd... is dit mijn favoriet webshop

Gert Veenstra 29-10-2013 In de winkel gekocht

5,5

Voor de dichtstbijzijnde winkel is Alkmaar voor ons niet dichtbij. Maar je kunt natuurlijk ook via de website iets bestellen.

Goed geholpen in de vestiging Alkmaar. Ze boden ons een tweedehands lens aan voor onze camera.

Assortiment
Hebben we niet naar gekeken, maar zal vast wel in orde zijn.

Aanbeveling
Er werd ons niks aangesmeerd, maar men bood ons een tweedehands lens aan voor onze kapotte lens van een Canon 1000D. Vergeleken bij een foto-speciaalzaak in Schagen, kwam dit veel vriendelijker over. Daar adviseerden ze ons gelijk om een nieuwe camera te kopen.

Extra toelichting
Prettige bediening. Er word je niks aangesmeerd. Goed advies en nog goedkoop uit ook. En bovendien nog korting omdat we voor het eerst klant waren.

HennyM1969 29-10-2013

Zowel in de winkel als via het web goed en ovezichtelijk asortiment.

Mijn ervaring is een goede uitleg over mijn aangeschafte producten. Mijn lens werd persoonlijk door een medewerker gebracht. Zonder kosten.

Assortiment
Voldoende keus voor de amateur tot prof. En voor de prijs hoef je het zeker niet te laten.

Aanbeveling
Door de positieve ervaringen al aan meerdere mensen aanbevolen.

messidor13 29-10-2013

Wij hebben ons via uw
website goed laten informeren. De informatie was duidelijk en zodanig, dat onze vragen werden beantwoord.

Thuis gekomen bleek bij aankoop, dat de paraattas voor de telescoop niet goed paste. Geen probleem, de kosten voor het pasklaar maken werden meteen vergoed.

Assortiment
Er is veel keus. Datgene wat we wilden hebben was ruim aanwezig in verschillende prijsklassen. Ook voor ons een aantrekkelijke aanbod.

Aanbeveling
Wij willen Cameraland aanbevelen, vanwege de goede bereikbaarheid (parkeerruimte) maar bovenal de loyaliteit, vakkennis, uitleg aan ons (leken op het gebied van telescopen).
Wij kregen ruimschoots de tijd om verschillende telescopen uit te proberen.
Onze complimenten.

Extra toelichting
Wij vinden het belangrijk, dat potentiële klanten op de website kunnen lezen, hoe de ervaringen zijn van kopers bij Cameraland.

sebastiaan Koed 29-10-2013 In de winkel gekocht
alkmaar

de meeste foto modellen hebben ze staan en kan je meteen een vergelijking maken.

De medewerker nam alle tijd om diverse opties uit te leggen.

Groot assortiment

Aanbeveling
Ik werd er prettig geholpen en zal zeker nog een keer terug gaan.

Extra toelichting
Doordat er op internet zoveel meningen staan over camera's weet je niet meer welke nu wel of niet goed is. Door de uitleg van de medewerker en te vragen naar mijn wensen ben ik op een goede camera uitgekomen. Hier ben ik zeer tevreden over.

Miriam van der Werff 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Bij binnenkomst werd ik begroet.

Ik werd goed geadviseerd.

Assortiment
Ze hadden precies wat ik nodig had. Prijs kwaliteit verhouding is goed.

Aanbeveling
Ik zou de winkel zeker aanbevelen.

Lida Oudejans 29-10-2013 In de winkel gekocht

Dichtbij met parkeergelegenheid

Verkoper nam de tijd, luisterde naar mijn verhaal en raadde me het juiste product aan,stuurde me naar huis om een nachtje over te slapen, beslist geen opdringerige verkoper
Dit spreekt me aan
Na een week kocht ik het product bij zijn collega en die was net zo enthousiast voor mij als de eerste verkoper, alle uitleg en mag er altijd terug komen voor vragen
SUPER DUS

Assortiment
Neem aan dat er veel is, maar daar heb ik te kort verstand van.

Aanbeveling
Aan iedereen, deze mensen hebben er verstand van

Extra toelichting
Nogmaals, ben zeer tevreden over de manier van helpen in de winkel, heb ook een cursus Macro gevolgd op aanraden van verkoper die op zich ook erg leerzaam was.

Stefan Krofft 29-10-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk ingedeeld. Super makkelijk zoeken en gerelateerde resultaten op een rijtje.
Ook de winkel (in Alkmaar) is goed gesorteerd. Ze groeien wel een beetje uit hun jasje maar dat komt door het supergrote aanbod!

De kennis en professionaliteit van het winkel personeel is heel groot. uiteraard weten ze niet op ALLE vragen het antwoord maar naar mijn mening wel op 90%. Ze zijn ook geinteresseerd in de producten en hebben kennis van fotografie dus ze kunnen ook ervaringen uitwisselen. Erg prettig geholpen!

Assortiment
Vrijwel alle producten die ik aan wilde schaffen waren op voorraad. Een enkel product niet, maar het is dan ook vrijwel onmogelijk om echt alles op voorraad te hebben.

Aanbeveling
Voor iedere fotograaf (hobbyist of professional) een aanrader want Cameraland verkoopt vrijwel alles van instap en consumenten modellen en accessoires tot het grote professionele werk. In alle prijsklassen en van vrijwel alle (gangbare) merken.

Extra toelichting
Ik ben over het algemeen dik tevreden over Cameraland en (de kennis en professionaliteit van) het personeel en het meer dan complete aanbod. Vrijwel alle aankopen op het gebied van fotografie doe ik online, maar juist voor aanschaffen als een nieuwe body zoals ik die afgelopen vrijdag heb gedaan vind ik de trip van Texel naar Alkmaar meer dan waard, omdat ze net even dat beetje extra aandacht geven en je de spullen op je gemak kunt 'voelen' en proberen. Ze nemen ruim de tijd voor je en delen hun kennis en ervaring met je zodat je met een gerust hart de juiste aankoop doet en als tevreden klant de deur weer uitgaat.

Mevr. Beek 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het allergemakkelijkste vond ik om naar de winkel zelf te rijden, te weten dat de prijzen online-gelijk zijn en tevens te profiteren van het life-samen denken over wat de beste keus is.

Ik ben heel erg professioneel, kundig en met veel rust om even de gedachten te ordenen, geholpen.

Assortiment
Ik zie op internet wel een groter aanbod, maar voor mij was het voldoende om uit te kiezen. Als er te veel aanbod is, wordt de verwarring te groot en als er iets niet is, wat ik toch heel belangrijk vind, dan is het altijd te bestellen.

Aanbeveling
Eigenlijk moet ik niet zo'n hoog cijfer geven, want als het heel druk wordt, is er minder tijd voor mij en dat vond ik nu, bij zo'n belangrijke aanschaf, geweldig!!

Extra toelichting
Ik ben zeer tevreden en ga een volgende keer zeker terug.

G.J.K.Schoots 29-10-2013 In de winkel gekocht

Overzichtelijke web-site.

Uitstekend klantbehandeling met doeltreffende informatie.

Assortiment
De beste op foto en filmgebied.

Aanbeveling
Mijn bevriende fotoliefhebbers adviseer ik bij aankoop of advies naar Cameraland te gaan.

Extra toelichting
Klantvriendelijk en informatief. Ik ben blij dat Cameraland in Alkmaar zit. Dat is lekker dicht bij Bergen!! Ook wanneer ze wat verder weg zouden zitten, dan zou ik ze ook bezoeken. Het is een aanrader!!

c.nooy 29-10-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Goed bereikbaar per auto dus gemakkelijk parkeren als je er moet zijn. Voldoende personeel zodat je nooit lang hoeft te wachten.

Ze nemen de tijd voor je en omdat er genoeg personeel is voel je je ook niet opgejaagd omdat iemand een half uur moet wachten op jouw. Ook luisteren ze goed naar je en proberen je niets aan te smeren.

Assortiment
Ruim assortiment al weet je nooit wat genoeg is, want de markt wisselt zo snel.

Aanbeveling
Perfecte zaak, hoe groot het assortiment is, is echter moeilijk in te schatten.

Mevr. T van Schaik 29-10-2013 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Dit jaar heb ik o.a. 2 lenzen bij jullie gekocht. Ik ben zeer tevreden over het deskundige advies. Echt heel fijn, ik haal zo veel meer uit mijn camera.

Seegers.O 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, wc de Hoef

Een duidelijke ruim opgezette winkel met erg vee aanbod va cameras en dergelijke

zie de opmerkingen hieroder

Assortiment
erg ruim aanbod van materieel met de daarbij vakkundige beoordeling.het personeel was vakbekwaam

Aanbeveling
Prijs - kwaliteit verhoudng was niet goed.In dier voegedat
de kwaliteit van de waren maar ook van het personeel in mjn ogen de prijs ver door schoot in de voor de klant positieve kant.

Extra toelichting
Ik had een camera en bij behorende spullen aangekocht van ongeveer 650 euro. `Binnen drie maanden ging de camera kapot.Het lag aan de lens. Door het aanwezige peroneel werd er zorg gedragen, dat de camera werd opgestuurd naar de fabriek.. Ondanks de sombere voruitzichten, wwerdik na een week door Cameraland gebeld dat de camera terug was e dat alles geheel kostelos was hersteld. Prima positieve atie voor de klat. Ook tidjens de eerste aankooop 3 maanden daarvoor bleek al van gedegen vakmanschap.Immers door een chronische ziekte moest ik een goed speciaal product toegemeten krijgen. Ook daar slaagde het psoneelslid cumlaude Verder blijkt dat ze in nederland veelvuldig als tweede bedrijf uit de bus te komen als goedkoopste bedrijf in zijn zakgebied

HannusHu 29-10-2013

Bas OR 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik was op zoek naar een goeie portretlens. Werd met alle tijd van de wereld te woord gestaan en meegenomen in alle mogelijkheden. Uiteindelijk gekozen voor de Sigma lens. Een keuze die me bijzonder goed is bevallen, maar zelf nooit had bedacht!

Assortiment
Bijna alles wat je zoekt / nodig hebt is aanwezig. Hele specifieke zaken niet altijd, maar kunnen wel geleverd worden.

Aanbeveling
Bijzonder vriendelijke medewerkers die de tijd voor je nemen. Dat betekent dat je soms moet wachten, maar dat is het tot nu toe altijd waard geweest.

J. van Bodegraven 29-10-2013 In de winkel gekocht

betrouwbare winkel

personeel is behulpzaam

Karin Soetendaal 29-10-2013 Via de website gekocht

bestelling zo gedaan

snel geleverd. produkt met zorg ingepakt

uitgebreid assortiment

Aanbeveling
ik zou zeker deze winkel aanbevelen aan iemand

Extra toelichting
Deze site zou ik zeker aanbevelen aan iemand. Bestelling makkelijk te plaatsen, produkt zo in huis. Produkt zeer goed en zorgvuldig ingepakt Echt heel tevreden

hiddozwart 29-10-2013 Via de website gekocht

duidelijke internetshop met goed werkende links

Vakbekwame en duidelijke telefonische informatieverstrekking

Assortiment
Alles voor de vakfotograaf en gevorderde amateur

Aanbeveling
duidelijke internetsite , deskundig telefonisch advies , en snelle levering .

Extra toelichting
Ik heb zeker geen spijt van mijn aankoop .

Laura3815 29-10-2013

Assortiment
het assortiment is groot, ze hebben alles!

Aanbeveling
Er werkt deskundig personeel in de winkel die de tijd nemen om je te helpen en dingen te demonstreren.

Extra toelichting
Cameraland heb ik ervaren als een fijne winkel waar ik goed en uitgebreid geholpen ben door deskundig personeel.

beekkie 29-10-2013

leuke aanbieding op facebook, zo doorgelinkt naar de site.
Daar ging ook alles net zo makkelijk

de dag na mijn bestelling het product al in huis

Assortiment
zoveel keus, als je het daar niet kan vinden weet ik het niet

Aanbeveling
prettig om te winkelen, en super snel geleverd

Extra toelichting
er fijne site, met leuke akties

duncan de fey 29-10-2013

Alles is goed te zien op te site en makkelijk te bestellen

de bereikbaarheid is goed en de termijn om terug te sturen ruim en de afhandeling bij terug sturen is ook snel en precies

ruim erg compleet

Extra toelichting
Nog niet zolang geleden ontdekt via kieskeurig en nu al meerder bestellingen gedaan en erg positief verrast door de service assortiment en natuurlijk heel belangrijk de prijzen.

joop Hansen 29-10-2013 In de winkel gekocht
filiaal alkmaar Hoefplan

Heel erg fijn zijn mijn vriendin en ik zelf geholpen met de aanschaf van onze Nikon 7100.
Wij hebben voor de aanschaf een uitgebreide uitleg gekregen over de mogelijkheden van de camera.
tevens had ik een storing met de Gopro camera maar zij hebben dit zonder probleem binnen 1 werkdag verholpen.

Aanbeveling
Vanwege de vriendelijke houding van het personeel, en de moeite die zij nemen om je goed voor de aanschaf van je produkt te adviseren is iets waar menig winkelier nog iets van kan leren!!

Extra toelichting
Kortom een hele fijne winkel waar het leuk is om weer naar toe te gaan, en waar iedereen kan slagen en naar huis gaat met een tevreden gevoel.

F. Contelaar 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke uitleg over het product. Een nieuwe camera krijg je in je handen in de winkel om deze goed te ervaren.

Assortiment
De nieuwste producten zijn in de winkel aanwezig.

Aanbeveling
Je wordt professioneel geholpen in de winkel.

Extra toelichting
Mijn ervaring is, dat ik voor de aanschaf van een product eerst me laat adviseren bij Cameraland. En dan neem ik de tijd om erover na te denken of ik het product ga aanschaffen, zoals bijv. de nieuwe Olympus O M 1. Ook een workshop van het nieuwe product wordt georganiseerd door Cameraland.

Joost Jochems 29-10-2013

Een 100% gedetailleerde website waar geen enkel technisch detail achterwege is gehouden.

Ik had iets verkeerd besteld en het kon zo retour en kreeg geld ook snel weer terug.

Assortiment
Alles is op voorraad voor mijn 'Canon verzameling'.

Aanbeveling
Nimmer is er iets verkeerd gegaan bij mijn bestellingen.

Extra toelichting
Ik kan geen enkele reden verzinnen waarom ik minder als een 10 zou moeten geven! Netjes afgwerkt, dat waren al mijn bestellingen!

Pieter 20 29-10-2013

Ik heb het product in de winkel gekocht.

De verkoper gaf duidelijke en deskundige uitleg. Er werd tijd genomen om je alles goed uit te leggen. Plezierig en beslist niet opdringerig gesprek

Uitebreid assortiment

zie boevenstaande

J.H.Faberij de Jonge 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je kunt aar de winkel. Niet alleen een web-winkel en het is redelijk in de buurt

Er was een flitser vergeten. Werd direct opgestuurd

Assortiment
Bijna alles op voorraad en men geeft daarbij ook nog een goed advies

Aanbeveling
Dichtbij. Prima prijzen, grote voorraad, e-mail service advies. De mensen in de winkel zijn zeer goed van alles op de hoogte en kunnen dan ook een goed advies geven

Extra toelichting
Goed advies door deskundige mensen, prima service en de mogelijkheid om na koop advies of service te vragen. Kan ook via e-mail (antwoord binnen 48 uur).

Bas Molenaar 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Door het grote assortiment is er altijd wel een passend artikel

Heel klantvriendelijk personeel wat graag berijd is om mee te denken.

Assortiment
Een enorm ruim assortiment waardoor er in verschillende prijsklasse het juiste product te vinden is

Aanbeveling
In de regio Kennemerland is dit 1 van de beste en meest uitgebreid geassortimenteerde winkel

CS de Graaff 29-10-2013 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

de website is zeer overzichtelijk; ik kan alles goed vergelijken
dus verschillende merken en uitvoeringen naast elkaar tegen een scherpe prijs

zeer enthousiaste medewerkers in de winkel
zijn echte liefhebbers die veel van de produkten afweten
onder het personeel ook specialisten op Olympus, Canon of Nikon gebied.
Je kant zo vaak komen als je nodig vindt

Assortiment
Hebben verbazingwekkend veel in het assortiment, waardoor je goed kan vergelijken.
Ik heb laatst een Olympus OM D aangeschaft; alle " concurrenten" kon ik bekijken en in de hand nemen. Zeker met goed advies kom je tot de juiste keuze

Aanbeveling
Ik ken geen andere winkel met zoveel vakkennis en ook nog scherpe prijzen

Extra toelichting
Ik ken geen andere winkel voor foto apparatuur met zoveel vakkennis, enthousiasme en ook nog scherpe prijzen

Ton Hoek 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Antwoord op al mijn vragen.
Informatie en aanbod uitstekend.

Aanbeveling
Geen overbodige informatie. Direct en to the point.
Scheelt een heleboel tijd!

Extra toelichting
In no time was ik geholpen en naar alle tevredenheid!!!

een tevredenklant 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ondanks de drukke zaterdagmiddag voldoend tijd en aandacht gehad

Assortiment
veel keus in diverse soorten en prijsklassen

Aanbeveling
Heel plezierig geholpen door het personeel met kennis van zaken

Extra toelichting
Omdat ik nog niet goed wist wat voor camera ik wilde hebben was het prettig om voldoende uitleg te krijgen over de diverse camera's

Leiden2013 29-10-2013

heldere en duidelijke overizhctelijke site

komt haar afspraken na

Assortiment
Precies datgenn wat ik zocht voorhanden en snel te vinden

Aanbeveling
Snelle levering, correcte afwikkeling van de bestelling.
Telefonisch goed en snel bereikbaar. Goede adviezen.

Extra toelichting
Een bedrijf waar ik zeker terug kom om een nieuwe bestelling te plaatsen

M.Vossen 29-10-2013 Via de website gekocht

Snel vinden via Kieskeurig en meteen bestellen!

Ik had mijn bestelling meteen een dag later in huis.

Assortiment
Ruime keuze voor de professionele fotograaf!

Prima winkel

Extra toelichting
Als fotograaf vind ik bij Cameraland altijd wat ik zoek, en vaak zijn ze ook de goedkoopste!

Lara2013 29-10-2013

De camera heb ik in de winkel gekocht, het product was voorradig.

Nav uitleg over mijn oude camera en mijn nieuwe eisen kreeg ik meteen onderbouwd gericht advies over welke camera me werd geadviseerd en de verschillen met vergelijkbare cameras, allemaal gebasseerd op de beste prijs-kwaliteit verhouding voor mij zonder dat ze me de duurste camera hebben verkocht.

Assortiment
Graag wilde ik een lens met een breder bereik, ik heb idee dat daar nog wel meer mogelijkheden voor waren.

Aanbeveling
Met name door het advies, de kennis van producten en het persoonlijk advies wat daarmee gedaan wordt.

Extra toelichting
Het is heel fijn om in deze tijd iets in een winkel te kopen en persoonlijk advies te krijgen van mensen die kennis van de verschillende producten hebben en weten wat je ermee kan en wat aansluit bij je persoonlijke wensen. Op het internet kan ja dit zelf niet zo goed vergelijken en hetzelfde advies krijgen.

Nico Handgraaf 29-10-2013

nieuwe website niet helemaal duidelijk, ik mis dingen. moet erg wennen. wat wel helder is hoe de voorraad status wordt aangegeven

reserveren en opvolgen vragen per mail snel, goed klantcontact

Assortiment
ruim assortiment en voorraad, ruime keuze, goede marktconforme prijzen

Aanbeveling
altijd al gedaan, mensen die vragen om een goede fotowinkel (fysiek of web) verwijs ik altijd door naar cameraland !!!!

Extra toelichting
Heldere winkel goede prijs/sevice/kwaliteit plezierige sfeer.

e. van halteren 29-10-2013 Via de website gekocht

gemakkelijk om produkten te vinden.

vragen worden netjes beantwoord.

veelzijdig en leuke aanbiedingen

bovenstaand.

Extra toelichting
alles bij elkaar fijn winkelen.

chrystal.cochius 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar, Hoefplan

efficiente afhandeling

Alle tijd genomen voor maken van goede keuze camera (meer dan een uur) en lenzen.
Vervolgens, bij vragen die bij gebruik opkwamen weer adequaat advies gegeven

Assortiment
Wat is er niet? Prachtig assortiment

Assortiment, professionele verkopers

Extra toelichting
DE winkel voor de aankoop van een nieuwe camera; veel keus, en zeer professionele verkopers, die de tijd voor je nemen. Zowel voor amateurs als voor professionele fotografen!

Toon14213 29-10-2013

makkelijk bereikbaar

word goed geadviseerd

aan iedereen

Een goed gevoel bij Cameraland

Marielle36 29-10-2013

het personeel staat altijd meteen voor je klaar en kunnen zo nodig alles voor je bestellen

De Mannen handelen snel en vakkundig en nemen de tijd om dingen uit te leggen... En geen vraag is te gek! Alles kan voor je geregeld worden!

Assortiment
Een ruim en overzichtelijk assortiment, en alles wat er niet ligt op cameragebied kunnen ze meteen voor je bestellen!

Aanbeveling
Een hele prettige klantvriendelijke winkel, waar je snel en vakkundig wordt geholpen.
Ik zal willen dat het in elke winkel zo ging!

Extra toelichting
Ik hoop dat ik met mijn uitertst positieve beoordeling kan meedragen aan een goede Recensie voor jullie winkel Natuurlijk hoop ik ook stiekem het aankoopbedrag van mijn fototoestel-oplader terug te winnen, want ik heb hem laatst in een vakantiehuisje in Turkije laten liggen... Als ik in aanmerking kom, ga ik hem zeker weten weer bij jullie kopen (dus hebben jullie dat weggegeven aankoopbedrag dan ook weer terug!)

fampost 29-10-2013 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 274

Helpen zeer klantgericht aan het vinden van een oplossing. Denken in oplossingen ipv problemen.

Ondanks internetwinkel wordt je zeer vakkundig geholpen. Personeel is zeer vakbekwaam en weet zich ook zeer goed te verplaatsen in de functionele behoefte en financiële ruimte van de klant

Assortiment
Nieuwste merken maar ook iets oudere in voldoende mate aanwezig. Ook veel accessoires. En dan voor verschillende budgetten. En een goede prijs kwaliteit verhouding.

Aanbeveling
Vakbekwaam, klantgericht, goede prijs kwaliteit verhouding, ruim assortiment.

Extra toelichting
Vakbekwaam, klantgericht, goede prijs kwaliteit verhouding, ruim assortiment.

Guido Dujardin 29-10-2013 In de winkel gekocht

ruime parking

aandacht en kennis van produkt

Assortiment
ruime keuze in de meest courante fotoprodukten

Extra toelichting
in het voorjaar speciaal van Vlaanderen naar Alkmaar gereden om kennis te maken met de shop. Door de goede en adequate begeleiding een andere opzetflitser voor mijn fototoestel gekocht dan dat ik oorspronkelijk in mind had

kroontje555 29-10-2013

De site is duidelijk en overzichtelijk. k heb m gebruikt om te orienteren, aanlopen doe ik in de winkel

nog niet bestaande icc-profielen, werden bij de fabrikant opgevraagd en snel doorgemaild.

de service in de winkel is persoonlijk en eerlijk

Assortiment
ze verkopen vrijwel alles voor digitale fotografie, analoog zou ook fijn zijn

Aanbeveling
ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan anderen

F. Mulder 29-10-2013 In de winkel gekocht
Alkmaar

de deskundigheid waarmee de gebruiksmogelijkheden van de camera werden uigelegd. De voornaamste instellingen om direct te kunnen fotograferen werden terplekke ingesteld.

Assortiment
Omdat ik van te voren aangaf aan welke gebruikseisen een camera voor mij moest voldoen
werd direct de meest geschikte camera gepakt door de verkoper

Aanbeveling
De service is prima. Ruim twee jaar geleden kochten wij en camera en daar was nu een klein mankement aan. Hoewel buiten de garantieperiode van 2 jaar werd het probleem kostenloos verholpen

Extra toelichting
De deskundigheid van de verkoper bij het aanschaffen van de camera en de service achteraf.