Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dazza 25-04-2021

Mijn droomlens Canon 100mm 2.8 L IS US Macro besteld! Gehoord dat Canon deze lens voor DSLR camera’s uit de collectie haalt. Super blij ermee en binnen twee dagen in huis!

Martin van der Bent 25-04-2021

Goede camera ook de afhandeling door jullie is heel goed ik beveel jullie graag aan ga zo door

M. van Erk 25-04-2021

Goede informatie op de website om een gedegen keuze te kunnen maken voor een verrekijker. Levering de volgende dag in huis en was keurig netjes verzorgd / goed verpakt. Ook de mogelijkheid om Afterpay te gebruiken, zonder extra kosten. Kortom goede ervaring ! En ik ben erg blij met de nieuwe verrekijker.

Tessa Posthuma de Boer 25-04-2021

Assortiment is echt enorm uitgebreid, de service is perfect, deskundig, vriendelijk en persoonlijk.

Klantje23 25-04-2021

Klantvriendelijk, behulpzaam, goede kwaliteit van de producten en staan altijd klaar voor eventuele vragen.

Eric 25-04-2021

Duidelijk site met zeer duidelijke omschrijving van het artikel. Hier ook verwijzingen naar beoordelingen van het artikel. De site leid je makkelijk door het hele proces. Na de bestelling krijg je duidelijke mail en ook wanneer het artikel verstuurd is met track en tracé.

Caston 24-04-2021

Ik word altijd erg goed en geduldig geholpen. Ik kan met al mijn vragen terecht en weet dat ik bij Cameraland altijd een deskundig advies krijg. Kortom, ik ben een zeer tevreden klant.

Peter V. 24-04-2021

Vriendelijke medewerkers, goed advies en prima inruilprijzen. Mooie nieuwe bridgecamera aangeschaft en spiegelreflexcamera met lenzen ingeruild.

Machiel 24-04-2021

Via de website eenvoudig een keuze kunnen maken. de bestelde artikelen zijn reëel geprijsd en de levering was zeer vlot. Omdat 1 van de bestelde artikelen niet direct leverbaar was werd er telefonisch contact opgenomen en werd een mooier en duurder alternatief aangeboden voor dezelfde prijs. De bestelde cameratas was te klein (eigen fout). In een aangenaam telefonisch overleg een andere tas besteld van de juiste afmetingen. Creditnota voor retour gezonden verkeerde bestelling binnen 3 dagen ontvangen.
Kortom, snelle correcte levering met een uitstekende service en een prima nazorg. Een voorbeeld voor andere webshops.

René 24-04-2021

Ik heb een Nikon Z50 systeemcamera bij Cameraland gekocht.

Cameraland is me uitstekend bevallen. Goede service via chat en e-mail.
Ook de prijs was zeer concurrerend zeker gezien de 5 jaar garantie die ze geven.

Snelle levering, een dag na de bestelling werd de camera geleverd.

Sho 24-04-2021

De levering van mijn bestelde artikel was erg snel en de berichtgeving hierover goed. Leuk dat er een kleinigheidje bij zat om het product te onderhouden.

Hans Albers 24-04-2021

Altijd correct geholpen, verstand van zaken, goede adviezen, heel fijn om als proff fotograaf een stel goede mensen die met je mee denken voor raad en daad.

Petra Biere 24-04-2021

Aantal jaar ook bij cameraland een camera gekocht en toen al zeer tevreden over het advies en daarna de training.
Nu toe aan een meer uitgebreidere camera voor er bij. Eerst telefonisch advies gevraagd waar heel duidelijk en klantvriendelijk uitleg gekregen. Een afspraak gemaakt voor bezoek aan de winkel in Alkmaar en had met dezelfde adviseur het gesprek. Naar aanleiding van zijn uitleg en diverse mogelijkheden heeft laten zien een prachtige camera gekocht en nu al helemaal enthousiast over mijn nieuwe aankoop.
Kortom weer zeer blij met het meedenken en eerlijk advies.

Rien Zondervan 23-04-2021

Voor een wat grotere aankoop wil je de service en zekerheid van een echte winkel en dat is prima geregeld. Op de website vind je een duidelijke omschrijving van het product. De leveringen is correct. Voor het geval dat het product toch niet voldoet kan het met het bijgesloten retourformulier eenvoudig worden teruggestuurd.

De Bruin 23-04-2021

Prima camera winkel, krijg snel antwoord op m'n vragen en deskundig.
Pluspunt is ook dat je hier zonder rente in 3en kan betalen

Ruud 23-04-2021

Na een vlotte Covid afspraak naar Cameraland, waar ik vlot en vakkundig werd geholpen bij de aankoop van een Spotting Scope van het merk KOWA-TSN-550. Deze Spotting Scope is handig van formaat en gewicht om mee te nemen op wandelingen in combonatie van een camera met lens.

Bw 23-04-2021

Goede snelle levering, producten goed
Mijn product was niet meer leverbaar werd een vergelijkbaar product gestuurd was zelfs nog iets duurder was Vind ik goed service.

J.C. Dam 23-04-2021

Ik reageerde op een super interessante aanbieding van een demo camera met lens, die ik op zondag bestelde en meteen op dinsdag keurig verpakt in huis had! Toen er een klein stofdopje ontbrak werd deze zonder meer onmiddellijk nagestuurd. Ik ben zeer tevreden, top!

Dyonne 23-04-2021

Een fijn product en ik kon het product snel ophalen. Aardige medewerkers en een top winkel!

W Groeneveld 23-04-2021

Prettige duidelijk uitleg, zeer behulpzaam. Goed geadviseerd
De volgende dag kwam het bestelde via de post .

marcel 22-04-2021

ik heb voor Cameraland.nl
gekozen voor de duidelijkheid van de site van Cameraland.nl en natuurlijk de camera die ik zocht voor een super nette prijs.
heb het gelijk besteld en de volgende werkdag binnen gekregen.
alles was super netjes verpakt en zoals was aangegeven in nieuwstaat ben er super blij mee ik weet al waar ik mijn volgende
bestelling ga plaatsen hulde voor dit bedrijf.
met vriendelijke groet een tevreden Klant.

Jaap 21-04-2021

De bestelde Canon EOS RP werd snel en netjes geleverd. Omdat ik niet helemaal 100% tevreden was met de kwaliteit heb ik de camera terug gestuurd. Ook dit ging heel makkelijk en zonder 'moeilijke' vragen. Het geld stond binnen een paar dagen weer op mijn rekening. Kortom: goede service en zeker voor herhaling vatbaar.

Henk 20-04-2021

Om te beginnen een duidelijke website en webshop.
Hier een set samengesteld en via de mail contact gehad en een afspraak in de winkel gemaakt.
Hier op tijd ontvangen en ruim de tijd gekregen om te overleggen, vragen te beantwoorden, artikelen te zien. Daarenboven duidelijke uitleg over de artikelen.
Vriendelijk en rustig personeel die ook nog eens goede tips meegeven.

Al met al een superervaring in deze rare Coronatijd.

Joop Hengeveld, Hengelo (O) 20-04-2021

De fotograaf in mijn woonplaats constateerde een motorisch mankement in mijn groothoeklens waardoor ik deze alleen nog maar handmatig scherp kon stellen. Hij vertelde me over de diverse types lenzen, die ook weer moeten passen op de body van een bepaald jaar. Daarbij zei hij me dat het moeilijk zou worden een groothoeklens te vinden die op mijn camera zou passen én wat een redelijke prijs zou zijn als ik die mocht vinden. Thuisgekomen vond ik op Markplaats de groothoeklens van exact hetzelfde type als de mijne die stuk was bij Cameraland.nl Ik heb de lens gekocht en tot mijn tevredenheid is deze kwalitatief precies wat ik zocht. De koop was snel gesloten en na het weekend had ik de lens in huis. Nu kan ik weer dat doen met mijn Nikon waar ik hem altijd voor gebruik.

René 20-04-2021

Ik zocht een bepaald type verrekijker en vond deze bij Cameraland. Na een te snelle actie kwam ik erachter dat ik net een iets ander model had besteld dan gewenst. Wel met eenzelfde prijs. Dit was op een avond.
Direct daarna heb ik mijn fout doorgegeven via het contactformulier in de hoop dat een en ander voor verzending rechtgetrokken kon worden.
De volgende dag kreeg ik de bevestiging dat het al verzonden was. Maar kort daarna het bericht dat de juiste verrekijker in de doos zou zitten.
Dit soort service vind ik nou TOP!