Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

chrischa 15-05-2014 In de winkel gekocht

wat je zoekt is makkelijk te vinden op de site

Uitgebreide informatie in de winkel gekregen

Assortiment
Er is zoveel keus dat je haast niet meer weet wat je zult kiezen. Ook in verschillende prijsklassen

Aanbeveling
duidelijke site en dan ook nog eens een winkel waar je alles persoonlijk kunt vragen. Helemaal top.

Extra toelichting
Cameraland is een winkel met een duidelijke site en een fysieke winkel waar je prima wordt geholpen. Personeel met kennis van zaken en alle tijd voor je. Omdat dit zo'n goede zaak is is het er wel altijd druk zodat je de tijd moet nemen om hier iets te kopen maar qua kwaliteit en prijs is dat het zeker waard.

A. Kostelijk 15-05-2014 In de winkel gekocht

Goede parkeerplaats

Bij klein probleem, meteen goed oplossen

Assortiment
Heel groot, verrekijkers, camera's noem maar op

Aanbeveling
Zoals hierboven beschreven en bovendien vakkundig, vriendelijke mensen die zelf fotograferen

manon76 15-05-2014

Het product dat ik zocht kon ik gemakkelijk vinden op de website. Ik was verbaasd over de grote keuze. Het bestelproces is duidelijk.

De service is goed, snelle levertijd.

Er is veel keuze.

Aanbeveling
Ik heb alleen maar goede ervaringen met cameraland. Vooral de service in de winkel vind ik goed. Er is veel kennis aanwezig en men neemt de tijd voor je.

Extra toelichting
Ik heb goede ervaringen, vooral m.b.t. de service.

Bart Bos 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

soms niet makkelijk producten te vinden op de site

goede duidelijk uitleg over producten.

ik ben erg tevreden

geert5519 15-05-2014

wordt netjes thuisbezorgd

service was goed binnen de afgespoken tijd bezorgt

vanwege mijn goede ervaring

Extra toelichting
de besteling liep wat langs elkaar heen , door verkeerd begrip beiderzijds. Maar dit is telefonisch netjes opgelost en is alles toch goed gekomen

Harm1961 15-05-2014

Het is net een snoepwinkel, zo veel keuze, je kunt niet "misgrijpen"

Ging niet helemaal goed met het bestellen via internet, kleine bug in het systeem voor die ene camera. Gebeld, besteld en ontvangen. Top!

Assortiment
We wisten wat we wilden kopen
En dat was op voorraad, gekocht voor een redelijk scherpe prijs

Aanbeveling
Hoe makkelijk en goed wil je het krijgen

Extra toelichting
Via een tip op deze site terecht gekomen. In het oerwoud van camera's, bodies, lenzen en allerlei ander fotograveermateriaal is het prettig zoeken en vooral vinden op de site van Cameraland.

Jan van Franeker 15-05-2014 Via de website gekocht

Site goed doorzoekbaar, makkelijk bestellen en betalen + ophalen pakje system werkt lekker. Minpuntjes dat bij afgelopen 2 bestellingen 1x onderdelen van het bestelde misten, en de 2e keer de internetbetaling via creditcard blijkbaar niet goed doorkwam.

Minpuntjes hierboven werden snel en netjes opgelost.

Assortiment
min of meer alles wat ik voor fotografie of optiek zou willen is meestal op voorraad

Aanbeveling
goede zaak met vakkennis, dus ja aan te bevelen.
Heb wel de indruk dat de prijzen tov concurrentie niet meer zo scherp zijn?

Extra toelichting
Ik heb weinig tijd om echt naar de winkel te komen, en dan werkt het internet system van Cameraland plezierig.

R26. 15-05-2014

ik hou het op een algemeen cijfer aangezien ik geen ervaring heb met de website.

Uitstekende service. Bij een aankoop of een vraag wordt er de tijd voor je genomen om dingen uit te leggen en te demonstreren. Eventuele andere alternatieven worden geboden. Dit komt professioneel over. Producten worden netjes ingepakt verkocht en zeker bij de basisartikelen is er genoeg op voorraad, zodat een levertijd niet van toepassing is.

Assortiment
Ruim assortiment. Tot nu toe altijd alles nog kunnen vinden om mijn hobby uit te breiden en altijd voor een mooie prijs.

Aanbeveling
Ik zou deze winkel zeker aanbevelen aan andere mensen. Zeker voor de startende hobbyfotograaf is de dienstverlenende service erg goed en ze hebben alle basisartikelen en een groot aantal uitbreidingen zo voor het pakken.

Extra toelichting
Een hele goede indruk over de winkel en vooral de service die verleent wordt door het personeel. De website ben ik nog niet mee in aanraking gekomen, maar de winkel beleving is erg positief en mond op mond reclame is dan ook zeker van toepassing.

LV1 15-05-2014

Webwinkel is perfect, maar hapert soms op iPad, vandaar geen 10

Heel veel kennis van zaken.

Assortiment
Meeste is direct leverbaar, ook minder gangbare artikelen

Aanbeveling
Gewoon een uitstekende zaak.

Extra toelichting
Gewoon een uitstekende zaak en de meeste is direct leverbaar, ook minder gangbare artikelen! Mijn laatste aankoop was een eenvoudig SDkaartje, wel met wifi.

Demi Stathi 15-05-2014

Duidelijke website met goede informatie en vergelijkingsmogelijkheden.

Als klant krijg je een goed en een op de klant gericht advies, dit alles zonder opdringen van de verkoper. Dit geeft een goed gevoel.

Assortiment
De keuze in het assortiment is ruim en ook voor ieder type van fotograaf (beginner-proffesioneel) zijn er genoeg spullen op voorraad. Het is net het gevoel van de speelgoedwinkel dat je als klein kind had.

Aanbeveling
Ik raad deze winkel absoluut aan, vanwege de goede service en prijsverhouding.

Extra toelichting
Kort om en to the point, erg goede service en een ruim assortiment tegen een goede prijs.

Sander Sanders 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Laatst was ik id winkel. Wat ik zocht was helaas niet op voorraad. Bestelling geplaatst en keurig thuis ontvangen.

Twee stuk van een item besteld. bij ontvangst ban de bestelling bleek 1 item niet juist. Via antwoordnr terugstuurt en juiste item alsnog ontvangen.

Assortiment
Tja, wat hebben ze niet?!

Aanbeveling
De deskundigheid is breed en diepgaand. Een absolute aanrader om bij Cameraland je foto en filmspullen te halen

Extra toelichting
Cameraland is een heerlijke winkel. Je wordt er altijd vriendelijk en zeer professioneel geholpen. Alles op gebied van fotografie en film is er volgens mij te krijgen en zeer veel items zijn op voorraad. Prijzen zijn goed en het mooie is dat je voor spullen die je niet meer nodig hebt vaak een redelijke inruil prijs krijgt. Kortom een speelgoedwinkel voor volwassenen waar je je al snel thuis voelt. Een absolute aanrader.

amve 15-05-2014

Via een mailing geattendeerd op de sale. Enkele artikelen gekocht tot volle tevredenheid.Prettige
gemakkelijke sites met informatie.

Bestelling opgehaald in Alkmaar, voorkeur gevraagd bij het afrekenen die gemakkelijk via Ideal mogelijk is.Bestelling stond op de afgesproken dag gereed.

Assortiment
Assortiment is goed, zou graag wat meer van Pentax willen zien, dit is mijn voorkeur voor een dslr, met name keuze in
objectieven. zou wat groter mogen zijn.

Aanbeveling
Vele van mijn vrienden heb ik op uw winkel geattendeerd, en met name hen gewezen op de professionaliteit van het personeel, uitgebreide voorlichting was voor vele van hen een openbaring.

Pozeidon 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Op de oude website ging het altijd al goed en op de huidige website is het heel makkelijk om te vinden wat je zoekt en te bestellen.

Vooral in de winkel is de service top. Op de website zou ik hier nog wel wat meer van terugzien bij het zoeken naar een camera of lens. Bijvoorbeeld door een kort lijstje met voor en nadelen van een bepaalde camera en lens en/of een link naar een pagina van deze site met meer diepte informatie zoals ook bij de pagina camera kopen gedaan is.

Assortiment
Prima, alles wat ik nodig had heb ik kunnen vinden. Vaak wel wat duurder dan in andere (web)winkels in het land. Maar service telt ook mee.

Extra toelichting
Prima winkel waar zeker als je naar de fysieke winkel komt veel advies en informatie word gegeven.

Wim Kloosterboer 15-05-2014 Via de website gekocht

- Parkeren voor de deur
- Easy access tot de webshop
- Goed advies in de winkel
- Prima service

Foute keus gemaakt bij aankoop op webshop. Daarna uitstekend geholpen om de juiste keus te maken.

Assortiment
Zeer ruime keuze van artikelen. Voor ieder wat wils.

Aanbeveling
Vanwege de goede service raad ik deze winkel zeker aan een ieder aan.

Extra toelichting
Na een verkeerde keuze gemaakt te hebben werd ik ontzettend goed en vriendelijk behandeld. Door naar de winkel te komen kon ik samen met de verkoper tot een betere keuze komen. Toestel ingeruild voor een andere die beter aansloot bij mijn wensen en eisen.

Adri van Oudenaarden 15-05-2014 Via de website gekocht

Selectie maken van wat je wilt bestellen gaat super eenvoudig.

Bestelling wordt snel afgerond, super service.

Ruime keuze, zeer compleet

Aanbeveling
Ik kan deze winkel als positief aanbevelen bij iedereen, snelle service en levering van de bestelde spullen.

Extra toelichting
Al is het groot of klein, duur of goedkoop, de spullen worden snel en correct geleverd.

Janna 15-05-2014

Bestelling is goed gelukt zonder problemen

Heel deskundig en vriendelijk personeel.

Onvoorstelbaar veel

Extra toelichting
Prettige winkel, deskundige helpers.

Bert Daems 15-05-2014 Via de website gekocht

Kan thuis op de bank bestellen!

Afspraak precies zo als afgesproken!

Breed!

Zeer hoog!

Extra toelichting
Makkelijk om te bestellen en ook leuk om eens te kijken wat er zo al te koop is!

HoFa 15-05-2014 Via de website gekocht

De webshop is overzichtelijk en lekker makkelijk

Wil je iets weten dan bel je en krijg je deskundig advies

Assortiment
Assortiment is ruim voldoende voor de hobbyist en de gevorderde.

Aanbeveling
Zeker. Alleen al vanwege de klantvriendelijkheid en goed adviezen

Extra toelichting
Cameraland is voor mij een van de sites die ik altijd even raadpleeg als ergens naar op zoek ben.

nikemeisje 15-05-2014

een overzichtelijk menu, goede zoekfunctie, helder overzicht van produkten, met bruikbare foto's, en simpele betaalfunctie

snelle service, netjes verpakte produkten en klantenservice is goed bereikbaar

Assortiment
voor ieder wat wils in verschillende prijscategorieën, alleen voor de superprofessional zouden er nog wat attributen bij kunnen

Extra toelichting
ik kom altijd bij camera.nl als ik mij wil oriënteren op nieuwe produkten, iets specifieks zoek, een prijsindicatie wil of reviews wil lezen. tot nu toe ook altijd geslaagd, maar ik heb nog niet veel produkten voor mijn digitale fotografie aangeschaft.

van Kuijk64 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alle producten zijn heel gemakkelijk te vinden en te bestellen.

Goede service als je iets gekocht hebt en het toch bijvoorbeeld moet ruilen. Geen enkel probleem

Assortiment
Bijna teveel om uit te gaan kiezen. Echt super !!

Aanbeveling
In grote mate. Want jullie hebben alles in huis wat iemand kan wensen. Zowel qua assortiment en service.

Degrieck geert 15-05-2014 Via de website gekocht

iedereen!!

uitmuntend service

scouting 1964 15-05-2014

Zeer goed advies

Goed assortiment

Aanbeveling
Je wordt er goed geholpen

Tazzin 15-05-2014 In de winkel gekocht

Overzichtelijk en gemakkelijk

Snelle reactie

Veel keuze

Alles in een

René Cornielje 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is gebruiksvriendelijk makkelijk in gebruik, goed overzichtelijk en daardoor bied deze een hoop gemak, ik bekijk altijd zorgvuldig de producten waarnaar ik op zoek ben

Indien nodig wordt je vriendelijk en deskundig geholpen, je hebt niet alleen het gevoel dat de mensen er verstand van hebben, ze hebben het daadwerkelijk. Daarnaast zijn ze na een aankoop geïnteresseerd of deze aan de wensen voldoet, en of je goed geholpen bent. Dit is de juiste after sales!

Assortiment
Je gaat in eerste instantie kijken naar wat je zoekt, ga je verder serven kom je er achter dat je veel meer producten kunt vinden dan verwacht, niet aanwezig??? dan wordt het voor je besteld.

Aanbeveling
Goede service, vriendelijke bediening en verstand van zaken, daarnaast is de winkel een plek waar je op je gemak ook even lekker rond kunt neuzen.

Extra toelichting
In principe hoeft dit niet meer als je bovenstaande opmerkingen leest. Kortweg ik ben zeer tevreden met cameraland, het is dat ik uit de buurt woon want anders zou ik zeker vaker langs komen, gewoon omdat dat kan, je welkom bent en elke vraag serieus genomen wordt.

Tevreden.Klant88 15-05-2014

Extra toelichting
Het voordeel van Cameraland is de combinatie van een goede actuele webshop en een echte winkel. Zodoende kon ik rustig op mijn gemak wat keuzes op een rijtje zetten, alvorens mij aanvullend deskundig te laten voorlichten in de winkel. Bij een dusdanige grote investering (nieuwe spiegelreflex + lens) wil ik deze eerst even uit proberen. Dat is bij een online winkel niet mogelijk. Tevens gratis parkeren voor de deur.

reiziger 1973 15-05-2014

makkelijk en overzichtelijk om met de filter tot je keuze te komen.

na overlag van onze eisen een keuze gemaakt, mocht de telelens niet bevallen konden we hem omruilen binnen 7 dagen.door vakkundig personeel was dit niet nodig. ze kijken naar de wensen van de klant niet naar allen maar verkopen, zeer goede service

Assortiment
zeer groot assortiment voor een goede prijs vol op keuze in alle prijs klasse. alles op voorraad mocht het niet zo zijn zeer snelle levering

Aanbeveling
door de service en assortiment,
prijs en kennis

Extra toelichting
als je hier al 15 jaar komt (voorheen kieke) voor al je camera spullen en toe behoren zegt dat genoeg. ik hoop dat ze zo doorgaan.

jan 1303 15-05-2014 Via de website gekocht

had een foutje gemaakt met de betaling en de lens stond geblokkeerd op de site na 1 belletje direct door de medewerker in orde gebracht

Extra toelichting
vrijdag morgen besteld, zaterdag 09.00u stond post.nl aan de deur met een mooi en veilig ingepakte lens

Mevrouw J.N. 15-05-2014

Makkelijk te vinden en goed bereikbaar, handig ingerichte winkel.

Als het niet te druk is, word je goed en snel geholpen.

Assortiment
Keuze uit veel artikelen, fijn dat het zowel nieuw als tweedehands is, zodat er voor iedereen iets is in zijn prijsklasse.

Aanbeveling
Goede service, makkelijk bereikbaar en groot assortiment.

Fijne winkel.

23AY5Zb 15-05-2014

Ik werd heel vriendelijk geholpen en kreeg een duidelijke uitleg op al mijn vragen op technisch en fotografisch gebied.
De Olympsu Stylus 1 camera was in voorraad zodat ik hem meteen mee kon nemen.

Assortiment
Ik kijk elke keer weer mijn ogen uit in de winkel, zoveel verschillende artikelen als er zijn.Er is meer dan genoeg keuze.ook is er veel keus van hetzelfde product in verschillende prijsklassen.

Aanbeveling
In deze winkel krijg je alle voorlichting die hebben wilt van mensen die er echt verstand van hebben.Het is fijn om de artikelen ze zien en in de hand te voelen, te proberen en te vergelijken.

Extra toelichting
Als ik een in mijn geval een nieuwe camera wil kopen dan vind ik het fijn dat ik door een verkoper die verstand van zaken heeft wordt geholpen. Het is ook prettig dat men dan alle tijd voor je neemt ook om iets uit te leggen.De laatste keer heb ik mijn oude camera voor een nieuw exemplaar ingeruild, de inruil waarde viel me alles mee. Kortom deze winkel staat ruimschoots boven een onpersoonlijke website. Ik kom vast weer eens terug.

Peter Zwaan 15-05-2014

Duidelijk website en goed overzicht wat er in de winkel staat

Kennis en informatief van het personeel hierdoor krijg je een juiste aankoop.

Assortiment
Grootte hoeveel van producten zijn aanwezig anders is er directe info verkrijgbaar of een bestelling wat goed en netjes gaat.

Aanbeveling
Men heeft de tijd voor iedere klant en geeft een juiste info.

Extra toelichting
Perfecte inrichting toch wat meer ruimte zou wenselijk zijn .

Mieke1936 15-05-2014

Wat het gemak betreft kan ik er nog niet veel over zeggen omdat het mijn 1ste aankoop was. De levering was correct en precies volgens afspraak. De betaling gemakkelijk. Ik heb niets dan lof.

Omdat ik een systeem camera wilde aanschaffen maar absoluut geen idee had welke heb ik advies gevraagd. De verkoper was zo beslist in zijn advies dat ik het heb opgevolgd en daar heb ik geen spijt van. Wat een camera….

Aanbeveling
Ik werd dermate vriendelijk en goed geholpen dat ik deze zaak zeker zal aanbevelen. Het was voor mij de 1ste keer dat ik iets bij Cameraland kocht maar daar zal het zeker niet bij blijven. Ik waardeer het ook dat ik dezelfde verkoper aan de telefoon om advies kan vragen.

Extra toelichting
Wat betreft het assortiment daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de camera pas een week en ga binnenkort mij verdiepen in de bijbehorende accessoires. Ik ben zeker van plan dit bij Cameraland te bestellen.

flensjes 15-05-2014

Overzichtelijk. Je vindt snel wat je zoekt.

Cameraland heeft de nodige kennis in huis en weet die ook over te brengen.

Assortiment
Je hoeft niet verder te zoeken. Ze hebben -bijna- alles.

Aanbeveling
Prettig winkelen, waar voor je geld. Goede service, garantie.

Extra toelichting
De beste fotografiewinkel van Nederland.

A van laethem 15-05-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk ommye bestellen, overzichtelijke site . Genoeg uitleg.

Altijd goed geleverd

Groot assortiment

Extra toelichting
Goede webwinkel, groot aanbod, genoeg productinfo. Goede leverservice

sheilagr24 15-05-2014

Extra toelichting
Ben al meerdere malen bij Cameraland geweest en ook mijn tweedehands spiegelreflex daar gekocht. Geven altijd goed advies en denken met je mee qua wensen en budget.

petra martens 15-05-2014 Via de website gekocht

heel gemakkelijk te vinden te bestellen en info te krijgen in deze winkel

altijd begrijpelijke goed service bij deze winkel

goede ruime assortiment verkrijgbaar

Aanbeveling
door mijn eigen ervaring zeker aan te bevelen bij iemand anders

Extra toelichting
door mijn eigen ervaring is deze winkel zeer zeker aan te bevelen zowel op assortiment als kennis en service dus met 2 woorden "gewoon goed"

FotoSigi 15-05-2014

Vanuit Amstelveen zeer goed bereikbaar met goede parkeer mogelijkheden.

Assortiment
Perfect heb nog nooit mis gegrepen bij ze. En ze zijn altijd bereid om het op te sturen.

Aanbeveling
In zeer hoge mate omdat de service heel goed is en ze ruim de tijd voor je nemen. Ook geven ze goede adviezen.

Extra toelichting
Ik kom er regelmatig omdat het gewoon een prettige winkel is met goede adviezen. Het kan er op zaterdag wel eens erg druk zijn en moet je wat langer wachten maar dat vindt ik niet erg omdat ik weet dat ze hun uiterste best doen en het ook weer gezellig is omdat je wel eens met iemand in gesprek komt en dat is ook wel weer leuk en gezellig, plus dat je rustig rond kan kijken.

Tevreden.klant 15-05-2014

Enkele jaren geleden heb ik bij Cameraland een Canon camera gekocht. Ik kreeg er pech mee binnen de garantieperiode, maar kwam in de winkel voor reparatie, net buiten de garantieperiode. Er werd mij alle medewerking verleend. De camera was total loss, maar men heeft er zondermeer voor kunnen zorgen dat ik een nieuwe camera van het zelfde type kreeg, zonder verdere kosten. Dat was een prima sercice en het vermelden zeker waard.

Aanbeveling
Hoewel het regelmatig druk is in winkel, moet ik zondermeer stellen dat men er voor zorgt dat je wordt geholpen door deskundig personeel, die ook precies wil weten wat het beste bij je behoefte en mogelijkheden past. Dat zoeken ze dan samen met je uit.
Toppie.

Plumbum 15-05-2014

gebruiksvriendelijke website, betalen ging ook gemakkelijk, besteld product werd snel geleverd

de juiste antwoorden bij mijn vragen, goed advies

Assortiment
Ruime sortering in een klein pand, bij vooraf bellen ligt het klaar

Aanbeveling
Heb al diverse mensen op de winkel geattendeerd

Vincent van Ham 15-05-2014 In de winkel gekocht

- Makkelijk bereikbaar
- Winkel interessant ingedeeld; veel uitgestald, genoeg keuze voor materiaal...

- Gemotiveerde werknemers
- Werknemers met kennis van het assortiment
- Vriendelijke mensen
- Altijd in staat te helpen
- Mensen met humor

- Hoog assortiment aan artikelen
- Veel verschillende artikelen van verschillende merken

Aanbeveling
Meerdere malen heb ik mijn medestudenten (fotografiestudenten) al aangeraden om bij cameraland.nl hun materiaal aan te schaffen.

Extra toelichting
Cameraland is één van de winkels waar ik mijn materiaal vandaan haal. Naast fotokonijnenberg.be heb ik hier het gros van mijn fotografiemateriaal aangeschaft. Online kopen en afleveren gebeurd zeer snel. Onlangs heb ik een parapluhouder besteld en die is anderhalve dag later bezorgd geweest in Hoeilaart (België). Super snel, super efficiënt, bedankt! Al het materiaal, dat ik tot nu toe heb aangeschaft, werkt zoals het hoort te werken. Maar zelfs als er iets niet werkt, kan ik eigenlijk altijd langs komen om er vragen over te stellen.

Annemarie de Vos 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is helder en overzichtelijk. De zoekfilters werken bijna altijd prima, soms reageert het een beetje raar maar dat kan ook aan mijn browser liggen (safari)

Ik bestel bijna nooit via de site maar ga altijd naar de winkel. Waarom: omdat ik altijd goed wordt geholpen en de service super is.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Kan natuurlijk altijd meer maar dan wordt de winkel zo vol ;-) Maar als er iets niet is kan altijd besteld worden.

Aanbeveling
Alleen al voor de deskundigheid van het personeel en de tijd die er voor je wordt genomen beveel ik Cameraland aan.

Extra toelichting
Prima zaak, prima service, super personeel die alle tijd voor je nemen! Mijn favoriete fotozaak!

Fred Verhoeff 15-05-2014 Via de website gekocht

Alles via internet TOP

Snelle service, nooit problemen mee gehad.

Assortiment
Zeer uitgebreid alles aanwezig. en aders wordt het besteld..

Aanbeveling
Iedereen die op zoek is naar een camera.

Extra toelichting
Een goede winkel op internet snelle service en bereikbaar telefonisch of E-mail. Zeer tevreden over de zaak. Gr: -

Gerard Schreuder 15-05-2014

Overzichtelijk en goede besturing

We worden vaak telefonisch bijgestaan door Stefan. Een fijne behulpzame vakman. Hij heeft een geweldige kennis en neemt alle tijd om te adviseren.

Assortiment
Wij hebben nog nooit iets niet kunnen vinden/kunnen kopen via de webshop!

Aanbeveling
Al vaak gedaan en achteraf gehoord dat ze ook erg tevreden waren.

Extra toelichting
Super zaak, vriendelijke mensen, enorme vakkenis, erg behulpzaam. We gaan met plezier naar de winkel in Alkmaar.

L.A.J.Schutter 15-05-2014

Prima ervaringen bij online aankoop, levering etc.
Ontbrekende functionaliteit is de mogelijkheid email te ontvangen wanneer een produkt weer op voorraad is indien tijdig niet beschikbaar !

De Top Tien en Keuzehulp zijn zeer goede informatiebronnen.
Ook zeer tevreden over jullie nieuwsbrief met aanbiedingen maar daarnaast ook aankondigingen van fotowedstrijden of foto evenementen !

Assortiment
Goed assortiment basis artikelen en accessoires. Indien niet leverbaar, dan graag de mogelijkheid email te ontvangen zodra produkt weer op voorraad is.

Aanbeveling
Er zijn goede kennissen en vrienden die inmiddels ook de weg naar jullie gevonden hebben (ik zou er provisie voor kunnen vragen hahahah).

Franz D 15-05-2014

een mooie winkel en een uitgebreid assortiment, er was veel en veel meer dan ik ooit verwacht had, het was lekker druk (zaterdag-middag) maar er was genoeg personeel om iedereen te helpen en men neemt goed de tijd voor al je vragen.

ik had eigenlijk maar 1 vraag. en die werd heel duidelijk beantwoord, ik kreeg meteen 2 voor mijn Camera passende Objectieven te zien,.. en mocht gewoon met een nieuw objectief 'even naar buiten' om te proberen !!

Assortiment
;-) nooit eerder zag ik in 1 winkel, zoveel Camera`s en zoveel Verrekijkers.
statieven, tassen, accessoires,.. alles wat je nodig denk te hebben dat hebben ze (denk ik)
en het belangrijkste. de website is actueel.
als er ergens weinig voorraad van is staat dat op de site aangegeven, ook als het (tijdelijk op of niet leverbaar) staat mooi aangegeven

alles onder 1 dak,
en in tegenstelling tot de media giganten, hebben ze hier wel verstand van wat ze verkopen...

Extra toelichting
ik ben blij met de gekregen uitleg over het gekochte product en met de mogelijkheden om eventueel iets anders vergelijkbaars uit te proberen. ik vroeg om 1 70/300 objectief voor m`n Camera. de verkoper liet er 2 zien, en vertelde duidelijk het verschil, en ook het prijsverschil tussen de 2.

W. Puyt 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitgebreid assortiment met gedetaileerde informatie.Bij behoefte wordt er meer info en details met veel enthousiasme in de winkel in Alkmaar gegeven.

Altijd bereid op bij vragen of problemen te kijken naar een oplossing.

Compleet.

Aanbeveling
Persoonlijk ben ik nog nooit teleurgesteld, noch tijdens orienteren, noch tijdens aankoop.

Extra toelichting
Top, volgende aankoop gewoon weer via Cameraland

Piet050662 15-05-2014

super fijn parkeren

geweldige kennis en hulp, fijne mensen.

alles voorradig

al veel gedaan.

Extra toelichting
gewoon lekker gevoel, geen gezeur.

JH Rietbroek 15-05-2014

via de mail of persoonlijk contact vrij snel antwoord op vragen en "problemen"

paar keer in de winkel geweest voor vragen en nieuwe spulletjes. Soms even geduld hebben, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor service wordt wat tijd uitgetrokken.

Assortiment
Genoeg te krijgen op nieuw en 2de hands gebied. Ook het huren van bijv. een GoPro was geen probleem.

Extra toelichting
Een leuke zaak, waar men nog tijd uittrekt om klanten te helpen. Soms betekend dat, dat je als klant even geduld moet hebben. Ook met verhuur van materialen goede hulp. En bij ontbreken van een statiefje voor de motor gewoon een nieuwe Fat Gecko meegekregen. Onder het mom van "Service van de zaak"

Suus04 15-05-2014

wij wisten al wat we wilden kopen, dus was makkelijk te vinden

goed, snel

ruime keus

is prima!

1Gerrit Jan 15-05-2014

Mensen hebben zoveel kennis van zaken dat je zonder je in te lezen de winkel kunt binnengaan

Alles wat je als klant zou mogen verwachten, geven ze

Aanbeveling
Echt de beste winkel die ik ken

Extra toelichting
Personeel is heel vakbekwaam en enthousiast over 'camera's Willen je het meest bij jou passende produkt verkopen

naam 19663 15-05-2014

ik heb gekocht in de winkel aangezien ik in de buurt woon. Eerst op de website gezocht en dat ging prima.

na een ruime periode van gebruik was ik ontevreden over een volgens de statistieken wel goed werkende lens. Er werd een prachtige oplossing geboden waar ik zeer tevreden mee was.

Assortiment
voor mij als hobby fotograaf een prima assortiment. Ik denk dat de professional er ook uit de voeten kan.

Aanbeveling
Ik was tevreden over de service en het advies al blijft dit natuurlijk persoonlijk.