Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 465 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dirk Slachmuylders 07-07-2021

Ben je met pensioen, dan heb je alle tijd. Als hobbyfotograaf evolueer je dan sneller dan gedacht en ben je plots toe aan meer gesofistikeerd materiaal. In mijn geval had ik nood aan een telelens die nieuw vrij duur is. Toevallig viel mijn oog op een tweedehands aanbod bij Cameraland. Tweedehands fotomateriaal schrok me altijd af, maar de info op hun site was bijzonder duidelijk en leek me vrij correct. Na een dagje piekeren heb ik dan toch de knoop doorgehakt en het product besteld. Een halfuurtje later kreeg ik al een leveringsschema doorgestuurd, 24 uur later werd het pakket stipt op het voorziene moment (op 5 minuutjes na) thuis bij me afgeleverd : prima verpakt om schade tijdens het transport te voorkomen en zo goed als nieuw. Zelfs de op hun site vermelde "gebruikssporen" waren met het blote oog niet te zien. En alles functioneerde naar behoren. Mijn angst voor tweedehands fotomateriaal heb ik hiermee overwonnen. Alhoewel, een echte held op dit vlak ben ik nog niet : ik overweeg om in de toekomst nog vaker tweedehands apparatuur aan te schaffen, maar dan enkel bij Cameraland. Ergens anders zou ik nog steeds met twijfels zitten, misschien onterecht, maar zij hebben alvast mijn vertrouwen gewonnen.

Luc Heijnemans 07-07-2021

Ik heb een geweldige 2de hands lens gekocht voor mijn spiegelreflex camera. De prijs was zeer laag met een garantie van een aantal maanden. De lens is zonder beschadiging Thuis gekomen met een zeer snelle levering. Ik ben hier erg blij mee.

Sony A7 III + 24-105mm 05-07-2021

Een prachtige site met alle faciliteiten tegen betaling, naast de vele mogelijkheden, en de aanwezigheid van alle benodigde producten, nieuw en gebruikt, naast verhuur. Het is in alle opzichten een geïntegreerde site.

Jaap 05-07-2021

Ik heb een tekentablet gekocht, ik ben super goed geholpen. Na dat ik nog wat problemen had met aansluiten op de computer, ben ik weer goed geholpen. Ik moest een een verloopstekker kopen deze heb ik direct gekocht en probleem was opgelost. Super goede winkel.

Nathalie 05-07-2021

Super goed geholpen. Eigenlijk altijd wel. En vriendelijk te woord gestaan.

Gustav H Ooms 05-07-2021

Goede service en snel geholpen. Bedenkt een goed alternatief en voorstel bij een niet te repareren apparaat ( flitser)

Momb76 05-07-2021

Zeer prettige winkelervaring. Ook nazorg/service is prima! Ik had een occassion besteld, maar miste de (essentiële) oplader voor mijn product. Vriendelijk telefonisch geholpen en alsnog de lader opgestuurd gekregen zonder gedoe en discussie. Gewoon super!

Jorrien 04-07-2021

Heel fijne winkel met een groot assortiment en ik kreeg advies van een bekwame en vriendelijke medewerker. Er is veel kennis aanwezig bij Cameraland en super dat er ook service wordt aangeboden voor het schoonmaken van de camera. Top zo'n winkel in de buurt!

Hans 04-07-2021

zowel de winkel als de webshop geven goede services. de webshop is duidelijk, je kunt vrij eenvoudig je doel bereiken. De cursus werd goed omschreven en eenvoudig te reserveren.

Jacqueline 04-07-2021

Ik zocht een zoomlens voor mijn camera wat ook betaalbaar was. Ik vond bij cameraland tweedehands lenzen wat voor mij een mooie uitkomst was en vond de 55-300 nikon lens. Bestelt en volgende dag al in huis. De lens na enkeke dagen uitgeprobeerd. Lens lijkt zowat als nieuw, bijna geen gebruikssporen te zien en voldoet aan alle verwachtingen! Ben super blij met deze aankoop!

Yvonne 03-07-2021

Objectief verkocht. Alles netjes afgehandeld. Snel antwoord en mooi bedrag voor gekregen. Steeds netjes op de hoogte gehouden. Top

Ton Gerritsen 03-07-2021

Complimenten voor de afd verkoop/klantenservice.

Door mij werd een foutieve invulling gedaan voor verzending, maar oplettend was men bij de verkoop.
Ik kreeg een telefoontje hoe ik de aflevering wenste.
Zonder extra kosten ontving ik super snel mijn bestelde accu.

Zo kan het dus ook …..!

Florian 03-07-2021

Prima dienstverlening - had wat problemen bij de bestelling (door een eigen bedienfout) die dankzij de goede telefoonsupport snel en vriendelijk werden opgelost!

Nic Hollenberg 03-07-2021

Na jarenlang (9) gewerkt te hebben met mijn canon 7D (destijds ook gekocht bij Cameraland) was ik op zoek naar een nieuwe camera. Via de sites van Canon en Cameraland was mij oog op de Canon R6 gevallen. De verkoper van cameraland neemt alle tijd die nodig is voor nadere uitleg en advies afgestemd op mijn interessegebied, mijn huidige lenzen. Tevens informatie gekregen over de cash-back / shoptegoedactie van Canon.
Daarnaast weet ik uit eigen ervaring dat ook de service (ook jaren na aanschaf van camera en accessoires) absoluut top is. De winkel is natuurlijk voor alle (beginnende) fotografen een absolute snoepwinkel. Ik kom er ook graag te zijner tijd terug om mijn accessoires voor mijn R6 aan te vullen.

GertJan 03-07-2021

Was op zoek naar nieuwe Full Frame camera maar kwam er zelf, na het lezen van talloze reviews, niet uit. Met behulp van een bijzonder aardige medewerker uiteindelijk uitgekomen op een Sony A7R met twee lenzen. Zeer goed advies en prettig persoonlijk contact. Zal er graag nog een komen!

amu 03-07-2021

De Sony RX100-M7 is met bestelde accessoires van de week snel en in goede orde ontvangen.
De levering was gesplitst over 2 dagen achter elkaar. Dus 2 keer een levering afwachten.
Bij zo’n korte termijn lijkt het me handiger en effectiever om alles in één zending te versturen.
Er is ook een grip AG-R2 besteld maar die past niet op de camera in combinatie met case LCJ-RXK.
Wellicht handig om dit te vermelden op de website bij het artikel AG-R2.
De optie is wel om de grip op de case te plakken.

Ramon 02-07-2021

Wat een fijne winkel! Ik kwam voor een compact camera. De man die ons hielp gaf diverse adviezen obv wat ik wilde doen met de camera. Hij verkocht mij een hele fijne camera. Deze werd ook nog geinstalleerd door de man die ons hielp (dat bleek later de eigenaar). Superwinkel

Geert 02-07-2021

Gebruiksvriendelijkheid site is prima. Ik had een vraag over een cursus die was uitgesteld vanwege Corona. Dit moest telefonisch. Goed bereikbaar en een goede snelle oplossing. Kortom zijn wij heel tevreden.

Jack 02-07-2021

Ik heb al eerder zaken gedaan met Cameraland, en dat was mij goed bevallen. Mijn wensen werden vakkundig gecombineerd met de aankoop.
Vandaar dat ik besloot een Miops Smart Trigger via Cameraland aan te schaffen. Via de website was het duidelijk, overzichtelijk en eenvoudig om een keuze te maken. Echter moest ik nog de bijbehorende kabel bestellen. via de mail ging het wat moeizaam dus heb ik gebeld.
Dat was heel vlot en professioneel geregeld, er werd een betaalverzoek gestuurd en dat ging vlot.
Op de gestelde termijn werd alles geleverd, en degelijk verpakt.
Je betaalt misschien wat meer, maar daar zit wel service en vakkennis achter. Dat is het mij zeker waard!
Een dikke aanrader dus!

Endstraphoto 02-07-2021

Ik kwam binnen en werd gelijk geholpen. Ik kan altijd iets proberen wanneer ik dit wil en er wordt deskundig advies gegeven.

Emiel 01-07-2021

Heel prima service, snelle levering en het product is uiterst zorgvuldig verpakt en verzonden.

MirZ 30-06-2021

Altijd een goed advies. Ook als je niet per se (nu) iets komt kopen. Je verteld je wilt/verwacht en er wordt dan ook met je meegedacht; niet gelijk naar de duurste dingen gepakt. Ik heb hier aardig wat spaarcenten heen gebracht maar heb toch altijd het gevoel een juiste keus gemaakt te hebben. De paar keer dat het “mis” was werd er adequaat gehandeld en eindigde ik toch weer als tevreden klant.
Geven ook vaak (gratis) cursussen, die zijn informatief en handig om mee te pakken, zeker als beginner,

AH 30-06-2021

Wat een super winkel. Er werd goed geluisterd naar mijn klacht over mijn "oude" lens. Deze bleek stuk. Mijn wensen werden volledig opgevolgd, goede uitleg en als klap op de vuurpijl ging ik uiteindelijk naar huis met een prachtige 2e hands camera en dezelfde lens die ik had, ook 2e hands. Ik was een gelukkig mens en zeer dankbaar. Ik kan weer jaren voort!

Sylvia 30-06-2021

Tweede camera gekocht, na inruil van een lens. ‘s Ochtends telefonisch contact gehad over de inruil en wat ik er voor wilde aanschaffen.
‘s Middags toen ik de camera wilde gaan kopen, bleek er geen meer te zijn. Gelukkig had de medewerker, ongevraagd, de laatste voor mij apart gezet. Dat noem ik goede service!

Kaylee 30-06-2021

Fantastische medewerkers heel leuk! En ja Alkmaar is heel mooi maar ook heel verweg.
De lens is heel aangekomen ondanks dat ikbang was dat dit fout zou gaan. De kat vond de doos en verpakkings materiaal ook heel leuk dus ook nog eens geschikt voor dieren!
Top service! Zal zeker nog eens bestellen!