Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 963 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Peter Zwaan 15-05-2014

Duidelijk website en goed overzicht wat er in de winkel staat

Kennis en informatief van het personeel hierdoor krijg je een juiste aankoop.

Assortiment
Grootte hoeveel van producten zijn aanwezig anders is er directe info verkrijgbaar of een bestelling wat goed en netjes gaat.

Aanbeveling
Men heeft de tijd voor iedere klant en geeft een juiste info.

Extra toelichting
Perfecte inrichting toch wat meer ruimte zou wenselijk zijn .

Mieke1936 15-05-2014

Wat het gemak betreft kan ik er nog niet veel over zeggen omdat het mijn 1ste aankoop was. De levering was correct en precies volgens afspraak. De betaling gemakkelijk. Ik heb niets dan lof.

Omdat ik een systeem camera wilde aanschaffen maar absoluut geen idee had welke heb ik advies gevraagd. De verkoper was zo beslist in zijn advies dat ik het heb opgevolgd en daar heb ik geen spijt van. Wat een camera….

Aanbeveling
Ik werd dermate vriendelijk en goed geholpen dat ik deze zaak zeker zal aanbevelen. Het was voor mij de 1ste keer dat ik iets bij Cameraland kocht maar daar zal het zeker niet bij blijven. Ik waardeer het ook dat ik dezelfde verkoper aan de telefoon om advies kan vragen.

Extra toelichting
Wat betreft het assortiment daar heb ik nog geen ervaring mee. Ik heb de camera pas een week en ga binnenkort mij verdiepen in de bijbehorende accessoires. Ik ben zeker van plan dit bij Cameraland te bestellen.

flensjes 15-05-2014

Overzichtelijk. Je vindt snel wat je zoekt.

Cameraland heeft de nodige kennis in huis en weet die ook over te brengen.

Assortiment
Je hoeft niet verder te zoeken. Ze hebben -bijna- alles.

Aanbeveling
Prettig winkelen, waar voor je geld. Goede service, garantie.

Extra toelichting
De beste fotografiewinkel van Nederland.

A van laethem 15-05-2014 Via de website gekocht

Zeer makkelijk ommye bestellen, overzichtelijke site . Genoeg uitleg.

Altijd goed geleverd

Groot assortiment

Extra toelichting
Goede webwinkel, groot aanbod, genoeg productinfo. Goede leverservice

sheilagr24 15-05-2014

Extra toelichting
Ben al meerdere malen bij Cameraland geweest en ook mijn tweedehands spiegelreflex daar gekocht. Geven altijd goed advies en denken met je mee qua wensen en budget.

petra martens 15-05-2014 Via de website gekocht

heel gemakkelijk te vinden te bestellen en info te krijgen in deze winkel

altijd begrijpelijke goed service bij deze winkel

goede ruime assortiment verkrijgbaar

Aanbeveling
door mijn eigen ervaring zeker aan te bevelen bij iemand anders

Extra toelichting
door mijn eigen ervaring is deze winkel zeer zeker aan te bevelen zowel op assortiment als kennis en service dus met 2 woorden "gewoon goed"

FotoSigi 15-05-2014

Vanuit Amstelveen zeer goed bereikbaar met goede parkeer mogelijkheden.

Assortiment
Perfect heb nog nooit mis gegrepen bij ze. En ze zijn altijd bereid om het op te sturen.

Aanbeveling
In zeer hoge mate omdat de service heel goed is en ze ruim de tijd voor je nemen. Ook geven ze goede adviezen.

Extra toelichting
Ik kom er regelmatig omdat het gewoon een prettige winkel is met goede adviezen. Het kan er op zaterdag wel eens erg druk zijn en moet je wat langer wachten maar dat vindt ik niet erg omdat ik weet dat ze hun uiterste best doen en het ook weer gezellig is omdat je wel eens met iemand in gesprek komt en dat is ook wel weer leuk en gezellig, plus dat je rustig rond kan kijken.

Tevreden.klant 15-05-2014

Enkele jaren geleden heb ik bij Cameraland een Canon camera gekocht. Ik kreeg er pech mee binnen de garantieperiode, maar kwam in de winkel voor reparatie, net buiten de garantieperiode. Er werd mij alle medewerking verleend. De camera was total loss, maar men heeft er zondermeer voor kunnen zorgen dat ik een nieuwe camera van het zelfde type kreeg, zonder verdere kosten. Dat was een prima sercice en het vermelden zeker waard.

Aanbeveling
Hoewel het regelmatig druk is in winkel, moet ik zondermeer stellen dat men er voor zorgt dat je wordt geholpen door deskundig personeel, die ook precies wil weten wat het beste bij je behoefte en mogelijkheden past. Dat zoeken ze dan samen met je uit.
Toppie.

Plumbum 15-05-2014

gebruiksvriendelijke website, betalen ging ook gemakkelijk, besteld product werd snel geleverd

de juiste antwoorden bij mijn vragen, goed advies

Assortiment
Ruime sortering in een klein pand, bij vooraf bellen ligt het klaar

Aanbeveling
Heb al diverse mensen op de winkel geattendeerd

Vincent van Ham 15-05-2014 In de winkel gekocht

- Makkelijk bereikbaar
- Winkel interessant ingedeeld; veel uitgestald, genoeg keuze voor materiaal...

- Gemotiveerde werknemers
- Werknemers met kennis van het assortiment
- Vriendelijke mensen
- Altijd in staat te helpen
- Mensen met humor

- Hoog assortiment aan artikelen
- Veel verschillende artikelen van verschillende merken

Aanbeveling
Meerdere malen heb ik mijn medestudenten (fotografiestudenten) al aangeraden om bij cameraland.nl hun materiaal aan te schaffen.

Extra toelichting
Cameraland is één van de winkels waar ik mijn materiaal vandaan haal. Naast fotokonijnenberg.be heb ik hier het gros van mijn fotografiemateriaal aangeschaft. Online kopen en afleveren gebeurd zeer snel. Onlangs heb ik een parapluhouder besteld en die is anderhalve dag later bezorgd geweest in Hoeilaart (België). Super snel, super efficiënt, bedankt! Al het materiaal, dat ik tot nu toe heb aangeschaft, werkt zoals het hoort te werken. Maar zelfs als er iets niet werkt, kan ik eigenlijk altijd langs komen om er vragen over te stellen.

Annemarie de Vos 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De website is helder en overzichtelijk. De zoekfilters werken bijna altijd prima, soms reageert het een beetje raar maar dat kan ook aan mijn browser liggen (safari)

Ik bestel bijna nooit via de site maar ga altijd naar de winkel. Waarom: omdat ik altijd goed wordt geholpen en de service super is.

Assortiment
Uitgebreid assortiment. Kan natuurlijk altijd meer maar dan wordt de winkel zo vol ;-) Maar als er iets niet is kan altijd besteld worden.

Aanbeveling
Alleen al voor de deskundigheid van het personeel en de tijd die er voor je wordt genomen beveel ik Cameraland aan.

Extra toelichting
Prima zaak, prima service, super personeel die alle tijd voor je nemen! Mijn favoriete fotozaak!

Fred Verhoeff 15-05-2014 Via de website gekocht

Alles via internet TOP

Snelle service, nooit problemen mee gehad.

Assortiment
Zeer uitgebreid alles aanwezig. en aders wordt het besteld..

Aanbeveling
Iedereen die op zoek is naar een camera.

Extra toelichting
Een goede winkel op internet snelle service en bereikbaar telefonisch of E-mail. Zeer tevreden over de zaak. Gr: -

Gerard Schreuder 15-05-2014

Overzichtelijk en goede besturing

We worden vaak telefonisch bijgestaan door Stefan. Een fijne behulpzame vakman. Hij heeft een geweldige kennis en neemt alle tijd om te adviseren.

Assortiment
Wij hebben nog nooit iets niet kunnen vinden/kunnen kopen via de webshop!

Aanbeveling
Al vaak gedaan en achteraf gehoord dat ze ook erg tevreden waren.

Extra toelichting
Super zaak, vriendelijke mensen, enorme vakkenis, erg behulpzaam. We gaan met plezier naar de winkel in Alkmaar.

L.A.J.Schutter 15-05-2014

Prima ervaringen bij online aankoop, levering etc.
Ontbrekende functionaliteit is de mogelijkheid email te ontvangen wanneer een produkt weer op voorraad is indien tijdig niet beschikbaar !

De Top Tien en Keuzehulp zijn zeer goede informatiebronnen.
Ook zeer tevreden over jullie nieuwsbrief met aanbiedingen maar daarnaast ook aankondigingen van fotowedstrijden of foto evenementen !

Assortiment
Goed assortiment basis artikelen en accessoires. Indien niet leverbaar, dan graag de mogelijkheid email te ontvangen zodra produkt weer op voorraad is.

Aanbeveling
Er zijn goede kennissen en vrienden die inmiddels ook de weg naar jullie gevonden hebben (ik zou er provisie voor kunnen vragen hahahah).

Franz D 15-05-2014

een mooie winkel en een uitgebreid assortiment, er was veel en veel meer dan ik ooit verwacht had, het was lekker druk (zaterdag-middag) maar er was genoeg personeel om iedereen te helpen en men neemt goed de tijd voor al je vragen.

ik had eigenlijk maar 1 vraag. en die werd heel duidelijk beantwoord, ik kreeg meteen 2 voor mijn Camera passende Objectieven te zien,.. en mocht gewoon met een nieuw objectief 'even naar buiten' om te proberen !!

Assortiment
;-) nooit eerder zag ik in 1 winkel, zoveel Camera`s en zoveel Verrekijkers.
statieven, tassen, accessoires,.. alles wat je nodig denk te hebben dat hebben ze (denk ik)
en het belangrijkste. de website is actueel.
als er ergens weinig voorraad van is staat dat op de site aangegeven, ook als het (tijdelijk op of niet leverbaar) staat mooi aangegeven

alles onder 1 dak,
en in tegenstelling tot de media giganten, hebben ze hier wel verstand van wat ze verkopen...

Extra toelichting
ik ben blij met de gekregen uitleg over het gekochte product en met de mogelijkheden om eventueel iets anders vergelijkbaars uit te proberen. ik vroeg om 1 70/300 objectief voor m`n Camera. de verkoper liet er 2 zien, en vertelde duidelijk het verschil, en ook het prijsverschil tussen de 2.

W. Puyt 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Uitgebreid assortiment met gedetaileerde informatie.Bij behoefte wordt er meer info en details met veel enthousiasme in de winkel in Alkmaar gegeven.

Altijd bereid op bij vragen of problemen te kijken naar een oplossing.

Compleet.

Aanbeveling
Persoonlijk ben ik nog nooit teleurgesteld, noch tijdens orienteren, noch tijdens aankoop.

Extra toelichting
Top, volgende aankoop gewoon weer via Cameraland

Piet050662 15-05-2014

super fijn parkeren

geweldige kennis en hulp, fijne mensen.

alles voorradig

al veel gedaan.

Extra toelichting
gewoon lekker gevoel, geen gezeur.

JH Rietbroek 15-05-2014

via de mail of persoonlijk contact vrij snel antwoord op vragen en "problemen"

paar keer in de winkel geweest voor vragen en nieuwe spulletjes. Soms even geduld hebben, maar dat mag de pret niet drukken.
Voor service wordt wat tijd uitgetrokken.

Assortiment
Genoeg te krijgen op nieuw en 2de hands gebied. Ook het huren van bijv. een GoPro was geen probleem.

Extra toelichting
Een leuke zaak, waar men nog tijd uittrekt om klanten te helpen. Soms betekend dat, dat je als klant even geduld moet hebben. Ook met verhuur van materialen goede hulp. En bij ontbreken van een statiefje voor de motor gewoon een nieuwe Fat Gecko meegekregen. Onder het mom van "Service van de zaak"

Suus04 15-05-2014

wij wisten al wat we wilden kopen, dus was makkelijk te vinden

goed, snel

ruime keus

is prima!

1Gerrit Jan 15-05-2014

Mensen hebben zoveel kennis van zaken dat je zonder je in te lezen de winkel kunt binnengaan

Alles wat je als klant zou mogen verwachten, geven ze

Aanbeveling
Echt de beste winkel die ik ken

Extra toelichting
Personeel is heel vakbekwaam en enthousiast over 'camera's Willen je het meest bij jou passende produkt verkopen

naam 19663 15-05-2014

ik heb gekocht in de winkel aangezien ik in de buurt woon. Eerst op de website gezocht en dat ging prima.

na een ruime periode van gebruik was ik ontevreden over een volgens de statistieken wel goed werkende lens. Er werd een prachtige oplossing geboden waar ik zeer tevreden mee was.

Assortiment
voor mij als hobby fotograaf een prima assortiment. Ik denk dat de professional er ook uit de voeten kan.

Aanbeveling
Ik was tevreden over de service en het advies al blijft dit natuurlijk persoonlijk.

thea commandeur 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Je weet direct wat op voorraad is,krijgt super uitleg en de mogelijkheid om producten direct te testen met kennis van de verkoper.

de verkoper heeft goede kennis in huis geen haast en streven het doel na jou naar huis te laten gaan met de juiste keuze en nieuwe uitdagingen. ook de nieuwsbrief is actueel bijgehouden net als de fb pagina.

ruime keuze ook uit 2e hand producten met garantie

Aanbeveling
heb ik al meerdere keren gedaan en ook mijn kennisen zijn super tevreden

Extra toelichting
al jaren waren wij op zoek naar een winkel met personeel met veel kennis,ruim assortiment. Zij helpen je snel stukken verder door dat ze de verschillende mogelijkheden laten zien van de producten.

Dico 01 15-05-2014

Extra toelichting
Prima zaak. Goed personeel.

Oompie 15-05-2014

Duidelijke en overzichtelijke site.

Goede service via email en telefoon. Bij afhalen in de winkel wordt er veel tijd genomen. Ook als het erg druk is. Daardoor kan de wachttijd in de winkel wel oplopen... Ben je echter aan de beurt, dan voel je je nooit opgehaast!

Assortiment
Ruim assortiment en grote voorraad. Bestellen gaat eenvoudig en snel

Aanbeveling
Een beetje ver weg voor mij, maar de reis waard.

Extra toelichting
Prima winkel, amsterdamse gezelligheid en gastvrijheid. Prima service. Fysieke winkel aan de krappe kant wat ten tijde van drukte soms onprettig kan zijn. Service blijft ook dan meer dan goed.

Mario Sacksioni 15-05-2014 In de winkel gekocht
De Hoef

Ik voel mij altijd op mijn gemak, en als ik iets wil weten dan wordt je super goed geholpen, personeel die gewoon goed op de hoogte is van wat ze hebben en wat ze verkopen. Maar ook weten wat er in de markt gebeurd.

Service is gewoon helemaal oké. De klant staat centraal en dat is fijn om mee te maken.

Assortiment
Breed scala aan artikelen van amateur tot pro, het is echt prima gesorteerd!

Aanbeveling
Klantvriendelijkheid is top, je wordt dag gezegd bij binnenkomst en ook als je de winkel verlaat dat stel ik zeer op prijs. Er is van alles te vinden en als ze iets niet hebben doen ze hun uiterste best om het toch voor elkaar te krijgen.

Extra toelichting
Het is een fijne en prettige winkel waar ik graag kom, je wordt goed geholpen, kwaliteit van de producten is uitstekend. En het aller belangrijkste is dat ze weten waar ze het over hebben. Gewoon top!

peter saal 15-05-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Interentshop in combinatie met echte winkel om de producten even te bekijken.

goede adviezen voor de aanschaf van apparatuur.

Assortiment
voor mij een ruim voldoende assortiment. voldoende keuze mogelijkheden

Aanbeveling
ik beveel deze winkel aan omdat ik er verschillende malen goed ben geholpen en de prijzen zijn ok.

Extra toelichting
De winkel ligt als het ware bij mij om de hoek. ik heb verscheiden keren video en foto-apparatuur gekocht en kreeg in de winkel goede adviezen. In de webwinkel deed ik mijn vooronderzoek.

Ilromoro 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik zocht een lens en via de site kwam ik snel tot de keuze die ik zocht!

Er was op de dag dat ik mijn nieuwe lens kocht geen uvfilters beschikbaar, maar de medewerker ging wel op zoek naar een goedkopere optie! Helaas was die er op dat moment ook niet, maar de dag erop wel!

Assortiment
Volgens mij hebben ze alles op gebied van fotografie!

Aanbeveling
Ik heb al een aantal mensen gezegd via cameraland iets te kopen!

Extra toelichting
Ik ben uitermate tevreden over deze winkel. Ik zal ten alle tijden terug komen voor nieuw spul, maar ook om apparatuur in te ruilen!

XanderBW 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een prima site met ruime keuze en heel veel info over alle mogelijke producten. Door klikken naar info of je betaling is gemakkelijk en overzichtelijk.

Iedereen bij Cameraland is enthousiast (allemaal vakidioten), zeer vriendelijk en uiterst behulpzaam. Of je nu werkelijk een camera gaat kopen of alleen een vergelijk en oriëntatie wilt doen. Loop gewoon even binnen en vraag maar raak. Ze helpen je perfect en je gaat meer dan tevreden weer op pad.

Assortiment
De winkel oogt misschien wat klein maar werkelijk alles is er aanwezig. Toch niet? dan regelen ze het wel voor je.

Aanbeveling
De afgelopen jaren meerdere fototoestellen een filmcamera en 2 verrekijkers hier gekocht. Wil je goed advies en zien/voelen wat je koopt ga dan naar Cameraland.

Extra toelichting
Super winkel waar ik heel graag terug kom!

wrooom 15-05-2014 In de winkel gekocht

duidelijk overzicht
En de extra info van de profs is ook makkelijk

Nemen als je beld de tijd om samen het probleem of de vraag te beantwoorden

Assortiment
Alles aanwezig zo niet even bellen/contact formulier dan is het ook sn

goed assortiment

Extra toelichting
gewoon voor de profs speciaal voor die gene die als ze dan willen fotograferen een goed product krijgen.

tspark1971 15-05-2014

Extra toelichting
Cameraland is een superwinkel, direct contact, snelle verzending en zeer scherpe prijzen.

Elli van der Giessen 15-05-2014

Mijn ervaring in de winkel van Camera land is een 10 waard, omdat ik altijd heel goed en vakkundig geholpen ben.

Assortiment
Bijna alle camera's die ik in de loop van de jaren bij Cameraland gekocht heb waren in voorraad. Op een camera na, die bijna overal uitverkocht was en waarvan het meer dan een maand zou duren voor hij te leveren was. Ik heb me op de wachtlijst laten plaatsen en na 2 dagen werd ik gebeld, dat ze er eentje voor mij gevonden hadden bij een ander verkooppunt. Ik was reuze blij met deze actie.

Aanbeveling
Omdat ik hele goede ervaringen met Cameraland heb, gun ik anderen ook deze service.

Extra toelichting
De motivatie heb ik al bij bovenstaande vragen gegeven. Anders dan te zeggen dat ik heel tevreden over Cameraland ben, kan ik niet

JohnvG1306 15-05-2014

Via de website kan je zowel direct bestellen als reserveren

Assortiment
Bijna alles is te vinden met gespecialiseerd personeel.

Prima shop

Extra toelichting
Via de website de gewenste producten gereserveerd. Op zaterdag de producten opgehaald. De camera die ik gekocht had op zaterdag functioneerde niet zoals het moest. Toevallig was Cameraland op zondag open. De camera werd getest en de camera werd ingenomen en ik mocht een nieuwe in ontvangst nemen.

Daan-de-Groot 15-05-2014

geen 10 omdat bij beperkte voorraad het zomaar kan zijn dat iets moet worden nabesteld. Handiger zou zijn als deze dan op 0 staat.

Of het nou gaat om advies, hulp of gewoon een vraag... de mensen van Cameraland laten je nooit in de kou staan en houden altijd woord!!

Ik vind dit dan ook ver boven gemiddeld,zeker in vergelijk met andere winkeliers in deze huidige digitale tijd.

Assortiment
Voor 99 procent van de gevallen kun je hier zeker slagen! En ook voor een uiterst redelijke prijs.

Aanbeveling
Zowel zakelijk als Prive als meerdere malen spullen gekocht en ook ingeruild waarbij met name de inruil fair geschiedt en het advies helemaal raak is.

Extra toelichting
Ik vind Cameraland: een fijne, persoonlijke en goede winkel. in de winkel zelf (Alkmaar) voel ik me net een kind in een speelgoedwinkel. Met name omdat lenzen zonder moeite op de eigen camera getest mogen worden en ook hier het advies niet is geent op het duuurste artikel maar hetgeen meest passend bij de vraag. HEEL FIJN!!!

Theo Min 15-05-2014 In de winkel gekocht

Het gemak is een goede selectieve keus en permanent
bij zijn met het nieuwe.

Staan direct klaar in het antwoord verstrekken op fotografievragen.

Assortiment is flink breed
op merkniveau voor iedereen is wel een camera.

Aanbeveling
Omdat de liefhebber van fotografie alles kan vinden
bij cameraland.

Extra toelichting
Ik wil ook nog het e.e.a. kopen t.b.v. camera spullen.

Ido1969 15-05-2014

Deze jongens weten waar ze het over hebben en nemen de tijd om je goed advies te geven

luna1905 15-05-2014 Via de website gekocht

zeer overzichtelijke website waar je urenlang lekker op kan surfen vanwege de uitgebreide informatie die bij o.a. de camera's staat. Dit maakt het makkelijker om een goede keus te maken zonder eerst weer andere websites te moeten bezoeken. Hier vind je echt alle informatie die je nodig hebt om een keuze te maken

Ook als iets niet geheel duidelijk is, is 1 telefoontje al voldoende en wordt je zeer vriendelijk te woord gestaan en heeft men alle tijd voor je.

Assortiment
Zeer uitgebreid assortiment in verschillende prijsklasses. Voor ieder budget is er wel wat te vinden

Extra toelichting
Ik denk dat bovenstaande motivaties eigenlijk al voor zich spreken. Al jaren bestel ik mijn spullen (fotografie) bij deze website en deze worden altijd snel en goed geleverd.

gerritpeels 15-05-2014 Via de website gekocht

Extra toelichting
Camera tas besteld en deze werd zeer snel geleverd

dr 15-05-2014

overzichtelijk mooie aanbiedingen

Assortiment
mooie keuze en deskundig advies

Aanbeveling
gezien mijn eigen ervaring zeker!

Tienos 15-05-2014

Vanuit je luie stoel bestellen wat je wilt

Snelle service. Zijn altijd bereid om vragen te beantwoorden en tips te geven.

Ruime keuze

Corneluz 15-05-2014

Extra toelichting
De reparatie van mijn camera zou tussen de 5 en 7 weken kunnen duren, in de tussentijd een bijna gelijkwaardige camera te leen gekregen. Na 1 week kreeg ik een e-mail met de mededeling dat mijn camera al terug was, gerepareerd en al. Top service!

henny van der veen 15-05-2014

een goede overzichtelijke rubriek categorieën maakt het zoeken eenvoudig

ik had een probleempje met betalen en dit was zo opgelost door een medewerker

Assortiment
voor mij als amateur een ruim assortiment

Aanbeveling
zie voorgaande dat is al genoeg redenen

Sjef Kenniphaas 15-05-2014

Aan de hand van merk of typenummer is alles gemakkelijk te vinden.
Als je er niet uit komt, is één telefoontje genoeg om je weer op het juiste spoor te zetten.

Ik heb één keer gehad dat een artikel niet op voorraad was, de medewerker aan de telefoon begon gelijk met: "Ik kan het direct voor u bestellen en dan heb ik het deze week nog in huis"
Geweldig toch?

Assortiment
Je kunt het op gebied van fotografie zo gek niet bedenken, of Cameraland heeft het!

Aanbeveling
Vakkundig en snel geholpen, maar men neemt ook lang de tijd voor je als je vragen hebt. Bovendien zijn de prijzen erg aantrekkelijk.
Online geldt natuurlijk vooral de laatste motivatie

Extra toelichting
Mijn laatste aankoop was een zonnekap voor mijn camera. Was niet voorradig maar het werd besteld en na 2 dagen kon ik het in Alkmaar ophalen. Tientje goedkoper als elders op internet. Daar kun je nog wel voor in de auto stappen.

Happy Photographer 15-05-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar, maar na online vinden en telefonisch reserveren

Zaken zijn snel te vinden, goede zoekfunctie, in het bijzonder voor specifieke accessoires

Zowel online, als aan de telefoon als in de winkel is de service prima. Daarbij telt voor mij de prima toegankelijkheid van de personen zwaar en nog zwaarder hun deskundigheid. Dat is verfrissend anders ten opzichte van sommige concullega's

Assortiment
Heel breed, met name op accessoire gebied

Aanbeveling
Gewoon the place to be; al vaker gedaan ook.

venomi02 15-05-2014

veel professionele app, op een klein oppervlak.

ze nemen de tijd voor je. Omdat ze dat voor een ieder doen moet je soms even wachten, maar doorsnee is er ruim voldoende personeel aanwezig.

Assortiment
er is van wat een ruime keuze aanwezig, dus nooit met lege handen naar huis.

Aanbeveling
zoek je deskundig advies en een luisterend oor. Cameraland een goed idee.

Extra toelichting
MNeerdere keren hier geweest en altijd prettig en snel geholpen en door de drukte als het wat chaotisch is dan toch voel je dat je als klant gezien en gehoord word.

Alwin le Febre 15-05-2014

De producten zijn door het gebruik van filters en de zoek functie snel te vinden, zodat je sneller kan bestellen.

Ik heb destijds een Sigma Macro lens gekocht en had daar enkele vragen over. Deze werden snel en naar tevredenheid beantwoord.

Assortiment
Ik heb zelf een Pentax K-7. Niet de meest populaire camera (helaas). Maar desondanks heeft Cameraland voldoende in het assortiment om ook deze doelgroep voldoende in huis te hebben.

Extra toelichting
Ik wilde een Macro lens aanschaffen voor mijn Pentax K-7. Nu is het vinden van een Macro lens niet zo moeilijk, maar wel die past op een Pentax. Op advies van enkele mede-fotografen ben ik beland bij Cameraland. Zij hadden een occassion beschikbaar in prima staat voor een goede prijs. Ik ben er tot op de dag echt super blij mee, want lens was zo goed als nieuw. Precies zoals beschreven. Zo hoort het! Ik geef niet snel hoge cijfers, maar voor Cameraland maak ik een uitzondering. Zoals een aantal mensen mij Cameraland hebben aangeraden, raad ik andere mensen Cameraland aan. Goede service, breed assortiment en mij op de hoogte houden van de levertijd. Ga zo door!

IlseHemmie 15-05-2014

Goede en duidelijke uitleg bij artikelen. Bij betaling verzending binnen 2 dagen binnen en heel netjes/verzorgd verpakt zodat er geen schade mogelijk is.

Assortiment
Ruime keuze. Duidelijke uitleg en voor ieder wat wils in prijsklasse!

Aanbeveling
Mooie duidelijke site. Wanneer je belt met vragen direct antwoord. Pakketbezorging optijd en goed verpakt. Goede kwaliteit aan spullen. Heel blij met onze aankoop van een verrekijker.

Extra toelichting
Al langere tijd wilde mijn man een verrekijker. Veel rondgekeken maar weinig uitleg over de apparaten. Mijn vader is een vogelaar en kwam met een blad met jullie advertentie. Meteen de site opgezocht en diezelfde middag meteen gekocht. Uitgebreide info en veel keus ook in prijsklasse. Pakket binnen 2 dagen ontvangen en meteen een blik geworpen op de spullen. Kwaliteit is super en alles is netjes verpakt. Mijn man krijgt deze verrekijker voor zijn verjaardag op 09-06 en hoop dat we er vele jaren plezier van hebben. Mn vader gaf te kennen dat wij nu een betere kwaliteit hebben gekocht als het zijne en wilde wel ruilen als mijn man het niets vind ;)

retriever1 15-05-2014

Voor mij is de winkel in de buurt. En ik heb liever het te kopen product eerst in de hand.

Ik heb heb een goed advies gekregen. Werd behoed voor extra aankopen, eerst maar eens kijken of ik met deze camera uit de voeten kan.

Assortiment
Volgens mij hebben ze echt alles.

Aanbeveling
Er wordt ruim de tijd voor je genomen. Ook als je niets komt kopen. Antwoord op de vragen die je stelt zijn duidelijk en begrijpelijk. Ze laten je niet verzuipen als je twijfelt. Top ervaring.

Extra toelichting
Wil je goede raad en advies voor de aankoop van een product dat bij je past ben je daar zeker op de juiste plek.

Seebe 15-05-2014

Geen probleem met het vinden van iets wat je zoekt.

Iets verkeerd besteld? Geen probleem. Retourneren en ruilen

Assortiment
Wat kun je er niet kopen. Ik denk bijna alles

Aanbeveling
Eerst hier zoeken en dan verder kijken als er toch iets niet is. Ook prijstechnisch gezien.

Extra toelichting
Fijne zaak, goed keus, goede service en goede prijs kwaliteitsverhouding. Koop er graag.

Kimje 15-05-2014

De webwinkel zelf vind ik persoonlijk niet een prettige webwinkel. Het kan, naar mijn idee, wat overzichtelijker. Bepaalde zoekfuncties zijn absoluut erg goed, maar bij bijv. specificaties van een statief/objectief moet ik veel scrollen en krijg ik niet veel specificaties te zien. Die informatie mist nog een beetje.

Het betaalproces verliep erg gemakkelijk, ik kreeg netjes een mailtje dat mijn bestelling ontvangen was. Wat ik wel jammer vond, was dat ik geen verzendbevestiging kreeg of een track&trace code.

Ik heb wat email-contact gehad met een verkoper en ben zeer tevreden over dat contact. De uitleg die de verkoper mij leverde was zeer duidelijk en goed te begrijpen.

Qua levering is het wat jammer dat ik geen verzendbevestiging kreeg en ook geen track&trace code. Nu waren er ook wat problemen bij PostNL waardoor mijn bestelling wat vertraging op liep, dit werd wel door Cameraland netjes aan mij doorgegeven toen ik ze belde met vragen over mijn bestelling.

Assortiment
Het assortiment van Cameraland is, zeker voor een kleine winkel, erg uitgebreid! Alles wat je maar nodig hebt bij een fotocamera hebben zij wel enkele producten van. De verkopers denken erg goed met je mee en helpen je ook graag. De prijzen van hun producten gaan ook erg goed mee met de prijzen van andere winkels die dezelfde producten aanbieden.

Aanbeveling
Deze winkel zou ik absoluut aanraden aan mensen die op zoek zijn naar fotografie apparatuur. Het assortiment is zeer uitgebreid, de prijzen zijn goed en de verkopers gaan vriendelijk met je om en geven ook kundig advies.

Extra toelichting
De meeste punten heb ik hierboven al genoemd. Cameraland.nl is nog een volop groeiende webshop en ik zou ze maar al te graag gunnen dat ze nog jaren mogen doorgaan en uitbreiden. Het prettigst vind ik dat de verkopers de tijd voor je nemen, al je vragen beantwoorden en kundig advies geven. Het assortiment van Cameraland.nl is ook erg uitgebreid en de prijzen gaan goed mee met winkels zoals Foka.nl en CameraNU.nl. Wat ik nog mistte was dat ik geen verzendbevestiging kreeg van mijn bestelling en graag een track&trace code had gewild. Nu is dit, naar mijn mening, een klein puntje en dat kan ook een foutje zijn geweest van het systeem. Cameraland, ga zo door!

pieta snel 15-05-2014

gewoon achter de computer iets moois uitzoeken.

goed

ruim voldoende,

goede ervaring

Extra toelichting
Heel prettige om achter je computer iets moois uitzoeken. personeel is vriendelijk als je ze aan de telefoon hebt.Heb ze al verschillende keren aangeprezen bij mensen die op zoek waren naar een nieuwe camera.