Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 619 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

fransmaijs 31-07-2014

alles is goed te vinden. En prettig lees en begrijpbaar

Daar is geen speld tussen te krijgen een sublieme service

Assortiment
Zo grandioos zodat er voor elk wat wils te vinden is

Aanbeveling
Een zeer klantvriendelijke bediening die de tijd neemt en je verhaal eerst aanhoort en dan met advies komt

Extra toelichting
Een zaak waar vakbekwaam personeel staat. Hebben een grotemate van kennis in huis en weten waar ze over praten. Je gaat er met een goed gevoel weg voorzien van dattgene wat je wil eten. Met een product of anders keer je zeker weer terug.

Loetleen 31-07-2014

Gemakkelijk bereikbaar, goede parkeermogelijkheid en een goede toegangelijke webwinkel.

Goed en vakkundig advies en geen gezeur bij eventueel ruilen of terugnemen.

Assortiment
Zeer goede sortering van degelijke apparatuur van gerenommeerde merken tegen een goede prijs. Goedkope, onbruikbare rommel zul je er niet vinden.

Aanbeveling
Zonder meer een goede winkel waar je nooit teleurgesteld zult worden.

Afke van der Laan 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

De webshop is gemakkelijk te bedienen en overzichtelijk. Producten zijn gemakkelijk te vinden

Bij vragen bijna direct antwoord. Levertijden worden bij mij altijd nagekomen.

Assortiment
Er is genoeg assortiment aanwezig en ik slaag altijd om producten te kopen. De prijs is concurrerend met andere webwinkels en ik heb nooit het gevoel gehad dat ik teveel betaald zou hebben

Aanbeveling
Het is prettig winkelen op deze webschop met een uitgebreid assortiment en diverse prijsklassen

Extra toelichting
Prima webshop met veel vergelijkingsmogelijkheden

dr 31-07-2014

goed overzichtelijk en duidelijk beschreven

Assortiment
de keuze is voldoende na advies zo beslist en gekocht

Aanbeveling
vanwege de ruime keuze en het deskundig advies.

Frans Nieuwenhuizen 31-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Ik heb diverse fotoproducten bij jullie aangeschaft. o.a. SB-700 flitser, (online) Redget statiefRTC 424, Tokina SD 11-16 1:2,8 DX objectief (een juweel)Tamron SP DI Af 90 mm Macro objectief (eveneens een juweel van een lens) en een Nikkor AF-S 70-300 mm objectief. Ook met dit relatief goedkope objectief maak ik fraaie opnamen. Kortom, ik ben erg tevreden met de attributen die ik bij jullie heb aangeschaft. Ook de vakkennis en de 'fijne manier' van behulpzaam zijn doet zeer prettig aan. Ik heb dus alleen de Nikon flitser online gekocht. De rest aan de zaak.

cees19602 31-07-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

zeer overzichtelijke site. Producten zijn snel te vinden met daarbij vergelijkbare producten

goede service door zeer bekwaam personeel, waar kwaliteit voor kwantiteit gaat

Assortiment
zeer uitgebreid assortiment op voorraad op groot gebied

Aanbeveling
als je kwaliteit en goede voorlichting/advies wilt is dit de winkel

Extra toelichting
Voor mij een erg goede winkel met een uitgebreid assortiment waar je professioneel wordt geholpen.

Eva44 31-07-2014

Het was het wachten waard: een uitgebreide, doeltreffende hulp om een keuze te maken. En met die keuze ben ik ook zeer tevreden.

Assortiment
De keuze was zeer groot, in diversiteit en prijs.

Deskundig en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ik ben nog nooit op een verkeerde wijze geadviseerd. Ook bij de fotoapparatuur niet.

Koos Hoogendoorn 31-07-2014 Via de website gekocht

Overzichtelijke winkel met een ruim assortiment
Advies van alle verkopers kunt u op vertrouwen

Ik koop sinds 2008 bij cameraland
Ook via de webwinkel
Afspraak is afspraak!!

Assortiment
Zo wel voor beginner als voor de prof
Tegen de scherpste prijs

Voor 100 % is mijn advies om in Alkmaar te kijken
En je krijgt een eerlijk en betrouwbaar advies.
Met al lange tijd het zelfde professionele personeel.
Dus geen snel verloop van personeel en geschuif met dozen

Extra toelichting
Toen ik in 2008 bij cameraland binnen stapte, om een camera lens en studiolampen Te kopen. Hebben ze ik denk wel 90 min.mij van advies voor zien Ik ben daar na nog diverse keren terug gegaan.en ze nemen altijd de tijd voor de klant.

schaats 31-07-2014

Item makkelijk te vinden

Zeer snelle levering

Groot assortiment

Erg tevreden!!

Extra toelichting
Zeer snelle en nette levering! Top.

iklanker 31-07-2014 In de winkel gekocht

Aanbeveling
Zeer goede servife en behulpzaam.

Extra toelichting
Zeer goed geholpem door vakkundig personeel.

gommers55 31-07-2014

Heb nog niks online besteld en kan het daardoor ook niet beoordelen

De hulp die je krijgt in de winkel is fantastisch. Men is ook echt geïnteresseerd

Assortiment
Zou eigenlijk niet weten wat ze niet hebben. Het is een walhalla voor degene die van fotograferen houdt

Aanbeveling
Er wordt uitgebreid tijd besteed aan wat je wil en waarom om zo samen tot de juiste keuze te komen. Als je Duidelijk kunt aangeven waarop je keuze gebaseerd is proberen ze je niet om te praten om iets anders te kopen. Altijd bereid van allerlei technieken met je te delen.

Extra toelichting
Een fijne winkel met een super groot assortiment. Deskundig personeel. Alle tijd om samen met jou tot de goede keuze te komen.

jarno222 31-07-2014

Of je het in de winkel koopt of online het is allebij erg gemakkelijk!

De service is op en top! In de winkel zijn altijg genoeg mensen die je kunnen helpen en adviezen geven over een eventuele nieuwe aankoop. En alles tot op de kleinste puntjes gedetaileerd aan de klant uitleggen.

Assortiment
Het assortiment is aardig groot! En van elk soort product zijn er altijd wel wat verschillende merken in andere prijsklasses.

Aanbeveling
Op en top winkel ! Voor iedereen hier uit de buurt zou ik hem zeker aanraden, De service is super en de uitleg bij de producten is perfect. Altijd erg klantvriendelijk en goed assortiemnt.

Extra toelichting
Een van de beste camera winkels in nederland! De winkel is op en top kwaliteit. Service is uitmuntend en de uitleg van de producten is op en top. Al jaren mijn vaste camerawinkel waar ik regelmatig mijn spullen aanschaf. En veel dingen zijn perfect uitleged aan mij en cameraland heeft me geholpen bij veel keuzes die ik maakte in soorten en verschillende fotografie spullen.

FB65 31-07-2014

Extra toelichting
De overzichtelijkheid van de webwinkel is uitermate plezierig om daar, ook al ben je niet op zoek naar specifieke items, eens doorheen te scrollen, zodat je ook weer nieuwe ideeën kan opdoen. Bij vragen is er altijd een betrouwbare en duidelijke hulp te vinden die je van de juiste informatie voorziet. Om kort te gaan een winkel waar het een groot plezier is om je aankopen bij te doen en zeker een aanrader voor anderen

Nettie Oudenes 31-07-2014 Via de website gekocht

Artikel vinden en bestellen ging Super gemakkelijk

Ik had aangegeven dat ik het artikel in de winkel wilde ophalen, maar zonder kosten werd het toch bij me thuis bezorgd.

Assortiment
Alles wat ik tot nu toe heb gezocht is bij Cameraland leverbaar

Aanbeveling
Gezien mijn eigen ervaringen zou ik Cameraland aan iedereen aanbevelen

Zie boven

Eric 88 31-07-2014

een leuke winkel, met personeel die weten waar ze het over hebben.

nog geen problemen gehad het de gekochte foto spullen in de afgelopen jaren.

Assortiment
hebben alles wat je wil, wel eerst even kijken op de website.

Aanbeveling
nog geen negatieve ervaringen met deze winkel

Extra toelichting
een prettige fotowinkel niet te groot waar je in kan verdwalen, maar hebben wel van alles en ook vriendelijk personeel, welke achter hun producten staan.

Ruud248 31-07-2014

goed bereikbaar met parkeerplaats voor de deur. Groot assortiment en to the point bediening.

Service bij reparatie deskundig en snel.

Assortiment
Tot op heden alles voor mijn Nikon D300s op voorraad top.

Extra toelichting
In het algemeen bij zowel reparatie van mijn oude camera Nikon D70s die compleet versleten was de optie zelfde body occasion of een camera die meer toegespitst is op het intensieve gebruik in mijn werk als architect Advies D300s. Gelijk om mijn budget te beheersen werd een occasion lens 18-200 mm aangeboden, die volledig aansluit op de eisen in mijn werk. Dus overall een 9 deskundig assortiment en snelheid van herstel bij schade. Dank --

Dutch Kite S 31-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

alles goed te bekijken in de winkel

Je wordt zeer deskundig geholpen, personeel heeft de tijd voor je

Assortiment
Heel veel heel overzichtelijk in de winkel

Aanbeveling
Ik weet zo geen andere , zo goede winkel

Extra toelichting
Ik woon in Drenthe, maar wanneer ik in de buurt ben, ga ik even langs om rond te neuzen, advies te vragen Dat krijg je altijd ook al koop je een keer niets.

Auke5678 31-07-2014

Duidelijke website met duidelijke informatie. Ik was op zoek naar een cameratas en bij een heel aantal was er een filmpje te zien van de fabrikant waarin de mogelijkheden van de tas duidelijk te zien waren.

Nog nooit problemen mee gehad en heb er al diverse dingen gekocht. De mensen in de winkel zijn deskundig en vertelen je ook als iets voor jouw niet handig is om te kopen of als er een goedkoper alternatief is.

Assortiment
Kan altijd beter maar voor mij hebben ze zo goed als alles wat nodig is.

H. Iwema 31-07-2014

Lekker thuis vanuit de stoel iets uitzoeken op de site.

echt een winkel die met je meedenkt, ook als er iets in reparatie moet, vind men een oplossing.

Assortiment
Je kunt niet echt álles hebben, maar is het er niet, is het ook zo snel mogelijk nageleverd.

Aanbeveling
Een winkel voor fotografen én voor die mensen die dat willen worden.

Extra toelichting
Alle medewerkers fotograferen, zowel als hobby, als ook proffesioneel. Dat geeft een goede gesprekspartner als je iets wilt weten of aanschaffen. Het gaat de verkopers niet om zoveel mogelijk te verkopen, maar om jou als klant plezieriger te laten fotograferen. Topteam, topsfeer, daar kom je graag.

Marjan Smit 31-07-2014

Ik had het objectief eerst gereserveerd voor afhalen. De dag erna bleek dat afhalen geen optie was op die dag. Gebeld, en - aan de telefoon. - heeft me prima geholpen, door het objectief weer van de reservering af te halen, zodat ik m kon laten bezorgen. Toch gaf deze -mij een onbehaaglijk gevoel. Kortaf en zakelijk, maar hij was niet in staat me een blij gevoel te geven over mijn aankoop. (misschien ben ik een zeur, maar ik was blij dat ik eindelijk een goed objectief kon kopen) De dag erna heb ik terug gebeld, want ik had ook de D70 (nieuw) besteld, maar nog geen verzendbevestiging ontvangen. Nu kreeg ik een - aan de lijn. Niet anders in de service, want dat was van beide heren prima, maar hij gaf me het gevoel betrokken te zijn. Het waren maar woorden, maar toch kwam het fijner over.

Aanbeveling
Makkelijk in bestellen, snelle levering.

Fred Noomen 31-07-2014 Via de website gekocht

Snel en simpel.

Bij dubbele bestelling werd dit feilloos opgelost.

Assortiment
Als Cameraland het niet heeft bestaat het ook niet.

Alles klopt altijd.

Extra toelichting
Zoals gezegd, alles klopt, snelle betaling, supersnelle levering en supersnel antwoord op gestelde vragen.

J.W. 60 30-07-2014

winkel is op 500 meter van m'n huis en ze hebben alles.

er wordt naar de klant geluisterd en op basis daarvan een advies gegeven en wil je daar over nadenken dan is dat geen probleem .

Assortiment
als ik al zei ze hebben alles

Aanbeveling
omdat ze niet pusherig zijn en gewoon alle klanten tevreden willen zien .

zie bovenstaande !!

My1965 30-07-2014

goed bereikbaar in Alkmaar

goed geholpen door Ed

Assortiment
groot bos vol, dus genoeg keuze

zie antwoorden boven!

Extra toelichting
goede service. er was een verkeerde accuoplader meegegeven. 1 telefoontje en de juiste werd 2 dagen later afgeleverd. de verkeerde komt z.s.m. jullie kant op.

Wolters04 30-07-2014

6,5

Online geinformeerd raken en online kopen is gemakkelijk.

Kreeg ander hoesje dan besteld.

Assortiment
Bestelde hoesje was niet op voorraad, ondanks vermelding op site.

Aanbeveling
Qua assortiment (i.e. asescoires) kan beter. Bovenal stemt voorraad en aanwezig volgens site niet overeen,

berna14 29-07-2014

direct geholpen.

geholpen door iemand met kennis van zaken.

Assortiment
zeer uitgebreid. Veel voorraad. 'Nee" is niet te koop.

Aanbeveling
prima winkel, goede en vriendelijke service.

karolabuis 29-07-2014

Super

Perfect

Meer dan genoeg

Perfect

Peter van der Velden 29-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar.

Het er naar toegaan is geen gemak, maar is het ruimschoots waard.(ik kom vanuit Amsterdam naar Alkmaar)

Men neemt ruimschoots de tijd voor je. En zijn bereid om je alles te laten zien en je het werkend te laten ondervinden

Assortiment
Alles aanwezig van vakfotograaf tot liefhebber.

Aanbeveling
Ik ben geholpen door Eric en die wist duidelijk waar hij over sprak, Het is dus duidelijk dat ik de winkel dubbel aanbeveel aan anderen.

Extra toelichting
Mijn beoordeling is op alle fronten een dikke tien.

Sabine2012 29-07-2014

Er werd de nodige tijd genomen om ons door alle mogelijkheden te loodsen en ons de juiste keuze te laten maken.

Genoeg mogelijkheden en keuze

Monique Bottemanne 28-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar hoefplan

De winkel is prima te bereiken en voldoende parkeergelegenheid.

Ik ben prima geholpen met het reinigen van mijn camera en goede uitleg zodat ik het de volgende keer zelf kan doen .

Assortiment
De benodigde spullen waren aanwezig.

Aanbeveling
Je wordt vriendelijk geholpen en duidelijk .grote sortering .

Extra toelichting
Mijn beoordeling hoeft verder niet uitgelegd te worden . Kort om prima winkel . Als ik een nieuwe camera nodig heb of andere zaken ga ik zeker hier weer heen .

Barry Sweep 28-07-2014

Groot assortiment

Aanbeveling
Verstand van zaken en een groot assortiment

Christha van den Berg 28-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed te vinden,voldoende ruimte voor mijn scootmobiel.

Ik werd goed en vriendelijk geholpen.

Assortiment
Zoals ik kon beoordelen, was alles aanwezig wat je nodig zou kunnen hebben.

Aanbeveling
Vanwege het grote assortiment, de manier waarop je wordt geholpen, en de bereikbaarheid.

Extra toelichting
IK kwam er voor de eerste keer, was zeer tevreden, over de bereikbaarheid,de service, en dat ik eindelijk had wat ik wilde hebben.

biggles1960 28-07-2014

prima winkel snel veel voorraad en goedkoop

goede service!

hans van Roon 28-07-2014 In de winkel gekocht

duidelijke uitleg

Dick Zwaan 27-07-2014 In de winkel gekocht

Extra toelichting
Gemak: Geen online aankoop maar in de winkel laten adviseren wat heeft geleid tot aankoop Service: Zeer duidelijke uitleg. Binnen 10 min werd de keuze van ca.300st terug gebracht tot 3st. In geval zich het voordoet zal ik zeker een positief woord uitbrengen mbt Cameraland

PatrickV82 27-07-2014

erg goed geholpen, ook toen er een probleem met de camera bleek. (direct omgewisseld)

Extra toelichting
Erg goed geholpen, door zeer vriendelijke personeel.

T.Kools 27-07-2014 In de winkel gekocht

Winkel is goed bereikbaar
Info op website is correct
Goede aandacht

Na onderzoek of sensor vuilwas werd deze gratis en deskundig schoongemaakt

Assortiment
Goed advies met juiste vragen en daarop meerdere aanbiedingen met verschillende merken

Aanbeveling
Geen opdringerige sfeer vrijblijvend zeer goed advies in elke prijsklasse

Extra toelichting
Goede sevice tegen een markt conforme prijs informele sfeer

A.Kruijsdijk 27-07-2014 In de winkel gekocht

heel goed geholpen

Assortiment
alle merken worden verkocht en bijna alles is ook in voorraad

Extra toelichting
Ik kom graag bij Cameraland, grote voorraad, goede voorlichting, kennis van zaken.

j.vennema 26-07-2014 Via de website gekocht

de snelle levering via internet

de levering via post

Assortiment
de prijs was gunstig en een
grote keuze

voor de vlotte levering

Extra toelichting
vandaag bestelt en morgen in huis prima ga zo door en u komt gemakkelijk op 10 uit

P. de mol 26-07-2014 Via de website gekocht

Reuze gemakkelijk on on-line te bestellen

uitgebreid

Uitstekende service

Rob Woudstra 26-07-2014 Via de website gekocht

Samen de website doorlopen
Niet hoeven te zoeken hierdoor

Duidelijk advies
Goed geboden alternatieven
Snelle levering

Assortiment
Breed en diep wat wil je nog meer

Aanbeveling
Kennis van zaken en goede service.
Totaal uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Zie hierboven

Ger1964 25-07-2014

groot assortiment ook om uit te proberen en te ervaren en een gevoel erbij te krijgen

Goede advisering en er wordt de tijd voor je genomen

Assortiment
groot assortiment waardoor je alles kan zien en proberen. Dit is prettiger dan alles van een plaatje te moeten zien of kiezen

Aanbeveling
ik zal iedereen cameraland aanbevelen op basis van assortiment en service en gemak

Extra toelichting
organisatie met groot assortiment en kundig personeel, wat resulteerd in een goed advies en gevoel

Peter110566 25-07-2014

Kon in een mail zien welke tijd het pakketje afgeleverd word.

Ik heb van tevoren telefonisch contact gehad over het product en kreeg goed uitleg.

Assortiment
Ze hebben veel te koop op fotocamera te koop en ook goed tweede hand camera's

Aanbeveling
deze winkel een goed service heeft.

Extra toelichting
Ik ben zeeg goed geholpen, de camera is bij mij perfect thuis bezorgt.

dora47 25-07-2014

Omdat ik vrij snel besloot niet online te kopen heb ik me er niet helemaal in verdiept maar 't was wel heel duidelijk

Aanbeveling
Men heeft daar echt verstand van wat ze verkopen!

Extra toelichting
Heb je zelf nog eventuele twijfels tussen een aantal camera's, weten zij aan de hand van jou wensen precies duidelijk uit te leggen wat dan de beste keuze zal zijn, zonder op te dringen, want uiteindelijk beslis je toch zelf.

Wittermans64 25-07-2014

naast de web site zijn jullie ook telefonisch te bereiken en in staat zinnige aanbevelingen te doen. Fijn is dat.

Super snelle levering en heel goed verpakt!

Assortiment
Lijkt goed, maar ik was op zoek naar een specifiek produkt. Ik kom nog wel terug voor iets anders, dan kan ik wellicht een betere motivatie geven.

Aanbeveling
Goed adres, veel waarde voor je geld. NIet altijd alles hoeft nieuw te zijn, als het maar goede kwaliteit is en goed functioneert.

Extra toelichting
Ik vind jullie een goede ontdekking van mezelf, ha, ha en kom zeker terug Snelle service en nette levering.

Gabrielle van Enter 24-07-2014

dichtbij

prima proberen alles voor je te regelen

top

Aanbeveling
omdat hun service zo goed is is het ook makkelijk om ze aan te bevelen

Extra toelichting
Verkopers in de winkel vriendelijk en hebben verstand van zaken

Cobie Bruin 24-07-2014

Groot parkeerterrein voor het winkel. Winkel nodigt uit om naar binnen te gaan.

Prima geholpen. Goede uitleg. Verkoper had alle tijd voor mij. Liet verschillende opties zien en liet mij ook oefenen.

Assortiment
Zowel tweedehands apparatuur als nieuw. Groot assortiment.

Zie boven.

Extra toelichting
Zie hierboven. Uiteindelijk een tweedehands telelens gekocht.

Johannegge 24-07-2014

deskundige hulp

deskundige uitleg, geen 10 omdat niet op rekening gekocht kan worden. voor een overheidsinstelling is dit lastig. toch nog naar tevredenheid opgelost via een omweg

snoepwinkel

zie de beoordelingen

jerdort 24-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Erg goed service, goede en nuttige adviezen, eigen ervaring van medewerker ook gebruikt bij adviezen, soms wat druk en daardoor chaotisch in de Winkel.

Assortiment
Erg goed assortiment, niet alleen de camera's, maar ook de accessoires, waaronder veel accessoires die je in veel andere camerazaken niet tegenkomt.

Aanbeveling
Winkel in alkmaar is goed bereikbaar, heeft kundige medewerkers die goed en duidelijk advies kunnen geven.

Extra toelichting
Kom al meerdere jaren bij Cameraland, gebruik de website voor een eerste overzicht en ga dan langs bij de winkel voor persoonlijk en uitgebreider advies en extra mogelijkheden.

Jean Kleijnen 23-07-2014 In de winkel gekocht
alkmaar

Ik vind de site minder dan de oude site, minder overzichtelijk en minder gestructureerd.
In de regel kijk ik eerst op de site en ga daarna naar de winkel in Alkmaar.

In de winkel topadviezen gehad, zonder enige druk te voelen te moeten kopen, dat is een heerlijke gewaarwording.

Breed!

Aanbeveling
Ik dooe niet anders, met als argumenten de kennis en deskundigheid van (alle) medewerkers.

Extra toelichting
Een winkel waar ik graag kom!

Bob van der Slede 23-07-2014 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik kon mijn Sony A77, die voor een service onder garantie direct inruilen voor de opvolger A77 mk2 en Cameraland we kwamen een voor mij gunstige inruilwaarde overeen

Assortiment
groot assortiment op de plank aanwezig

Aanbeveling
Veel personeel met kennis van zaken aan de balie

Extra toelichting
Prima winkel voor snelle en deskundige hulp. Bij problemen met reparatie is een leenproduct mogelijk en kan een fotomissie gewoon doorgaan