Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

René 29-03-2022

Al jaren ben ik tevreden als klant van Cameraland. Verkoper xxxx is mijn adviseur als het om fotografie gaat. Hij luistert naar je wensen en adviseert je dan ook oprecht en eerlijk. Daar kan je wat mee:)

Benn Langeveld 28-03-2022

Bestellen ging eenvoudig, de site was helder. Goede productomschrijving. Telefonisch even advies gevraagd, adequate antwoorden. De levering verliep zowel vlekkeloos als snel.

piotr 28-03-2022

ben al heel lang klant . Weet dat ik goed geholpen word. Bestel nu meestal via de webshop. gezien de hoge benzineprijzen een logische keuze.

Henk 27-03-2022

besteling binnen 24 uur ontvangen stevig verpakt dus geen beschadiging,Ziet er uit als of het nieuw is . Tot op heden ook geen defecten kunnen ontdekken . Super dus

Alinda 27-03-2022

Hele fijne webshop! Zoveel leuke producten. Ruim assortiment! Kreeg de bestelling de volgende dag al in huis! Heel erg fijn, zo kon ik gelijk lekker los! Ik ben heel erg tevreden!

Roe 26-03-2022

De levering was super snel. Alles was perfect in orde en voldeed aan de omschrijving op de website. Volgende keer bestel ik weer bij dit bedrijf.

Marion maas 23-03-2022

Eenmaal een camera gekocht is de service geweldig.
Er wordt nooit gemopperd je wordt altijd weer naar tevredenheid geholpen.. de kennis omtrent fotografie is geweldig. Wat de een toevallig niet weet weet de ander wel.
Pluim voor Cameraland is zeker op zijn plaats.

Pieter Helsper 23-03-2022

Cameraland heeft mij bijzonder goed geholpen bij de aanschaf van een nieuw Canon tele-objectief. Ik had eerst een uitvoerig vooronderzoek uitgevoerd en dit bij de afstemming met de verkoper Lars ingebracht. Evengoed had ****diverse alternatieven (die zelfs veel goedkoper waren) voorgelegd en laten uitproberen. Door alle alternatieven met de voor- en nadelen naast elkaar te leggen, heb ik een goed inzicht gekregen in de mogelijkheden van meerdere Canon tele-objectieven. Met deze betere onderbouwing ben ik uiteindelijk toch bij mij initiele keuze gebleven. De adviezen hebben voor mij extra waarde toegevoegd bij mijn keuze.

de Groot 22-03-2022

Lange tijd gewacht of de camera voorradig is . Na kort beraad werd uit verschillende dozen een kit samengesteld voor de gebruikelijke prijs . Prima service .

Foto turk 18-03-2022

Website gaf precies aan wat ik ging ontvangen. Dat is de volgende dag bezorgd. De fotocamera doet het goed. Had nog wel een vraag en die werd keurig beantwoord! Top

Ria B 16-03-2022

Het is niet voor niets dat Cameraland mijn vaste winkel is om mn spullen te kopen.
Ze hebben een meer dan goede kennis van de merken die ze verkopen ..
Je word altijd prima geholpen , er word met je meegedacht ..
Prima winkel ,prima medewerkers

Piet de Lang 15-03-2022

Beste prijs, goed verpakt, goed product, in de buurt en op tijd bezorgd, dus helemaal tevreden. Informatie op de site ook duidelijk. Ik kan Cameraland van harte aanbevelen!

Rinus van Beek 15-03-2022

De deskundigheid, kwaliteit en de garantie. Daarnaast de betrokkenheid en klantgericht met raad en advies zowel voor de beginner als voor de pro.

Jan Borst 15-03-2022

Cameraland reageert altijd snel en deskundig op vragen. Ze komen hun afspraken altijd na.

Corine 13-03-2022

Ik ben uitstekend geholpen bij de keuze voor een nieuwe camera. Dat is erg handig want de keuze in de winkel is enorm.

Wgl66 10-03-2022

Prima winkel. Alleen jammer dat er een verschil is tussen hun site en de de voorraad in de winkel.
Onlangs wilde ik een Jupio duo lader kopen. Die was er alleen de bijbehorende batterij plaatjes voor een EN-EL15 niet. Op hun site stond toch echt dat ze in de winkel aanwezig zouden zijn. Helaas ondanks veel zoeken waren ze niet gevonden.
Het zelfde is mij overkomen met een XQD reader, op de site stond dat hij in de winkel aanwezig zou zijn, maar in de winkel was deze niet te vinden.
ondanks de bewonderingwaardige inzet van het personeel die er alles aan deed op het gevraagde te vinden.

René Henkes 08-03-2022

Hoe fijn dat er nog echte speciaalzaken bestaan op het gebied van foto & video?!
Deskundig en vriendelijk personeel wat de tijd neemt voor een eerlijk advies. Op de meeste vragen hebben ze een vlot antwoord en je merkt aan alles dat het zelf ook enthousiaste fotografen zijn. Of je nu komt voor een compact camera van €100 if een hele dure camera van duiz nden euro's, je word op dezelfde manier geholpen. Een zaak waar je terug komt.

Jan van Diepen uit Hoogwoud 08-03-2022

Kom al lang bij cameralens vanwege het kwaliteitsmateriaal wat ze verkopen.
Daarbij erg vriendelijk personeel die verstand van zaken heeft en de tijd voor je neemt.
Ruime sortering in alle bekende merken op foto en filmgebied.

Ravi 07-03-2022

Bij tweedehandsproducten is het altijd goed zoeken naar de beste deal en CAMERALAND had dat voor mij. Vanuit milieu-oogpunt en mijn portemonnee kies ik steeds vaker voor tweedehandsproducten. Hopelijk bevalt de 24-105 f/4 Lumix voor de S5 mij goed. Aan Cameraland zal het in ieder geval niet liggen. Prima!

L. Kroon 06-03-2022

Prima geholpen door ....., had eerst gebeld of artikel voorradig was. Stond dus klaar voor mij. Ook nog even camera uitgelezen, dus kon lekker door naar locatieshoot met verse achtergrondrol.

Sjaak Zonneveld 06-03-2022

Duidelijke overzichtelijke site die gemakkelijk te gebruiken is. Snelle levering,

F.Bom 05-03-2022

Gekozen vanwege beschikbaarheid cameratype. Later toch gekozen voor andere. Zonder probleem kunnen omruilen.
Goed advies gekregen over andere camera.

Maarten 05-03-2022

De medewerkers van Cameraland nemen de tijd voor je en denken met je mee. Het gaat hun niet om de verkoop, maar of ze jou een stap vooruit kunnen helpen in de ontwikkeling als fotograaf. Persoonlijke aandacht, kennis en kunde én flexibiliteit maakt het mijn favoriete winkel.

catsfan 04-03-2022

Op de website kam ik terecht door mijn zoektocht naar een bepaalde lens.
De webshop vond ik al direct goed van opzet en ik had snel gevonden wat ik zocht voor een redelijk prijs.
Het was een tweedehands objectief dat er als nieuw uit zou zien.
Nou dat bleek na ontvangst zo te zijn want hij is echt niet van nieuw te onderscheiden.
De levering was ook zeer snel en een jaar garantie geeft ook vertrouwen.
Over service kan ik niet oordelen omdat ik geen persoonlijk contact heb gehad.
Maar ik ben zeker van als er iets mis zou zijn binnen de garantie het snel en goed opgelost wordt.

Rob 04-03-2022

Prettige communicatie, vlotte levering en een goede inruilprijs! Zo hoort het!