Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 439 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Joop 28-04-2022

De Workshop 'Sony RX10 IV', verzorgd door Lars Polder van Cameraland, was een belangrijke toevoeging aan een prachtige camera. Deze camera kan veel, maar is daardoor ook lastig te bedienen. Gelukkig slaagde Lars er binnen 4 uur in, de meest belangrijkste zaken duidelijk uit te leggen. En er was ook tijd om het zelf, op je eigen camera uit te proberen. Kortom, zeer geslaagd!

Michel 27-04-2022

Ik zocht een goede rugzak voor mijn werk als fotojounalist van een groot merk dat vreemd genoeg nergens op voorraad was, behalve bij Cameraland. Ben erg tevreden over hun beleid dat goede en gangbare produkten gewoon voorradig moeten zijn. Verder is de klantenservice uitermate goed en vriendelijk. Deze winkel heeft goed begrepen wat service is. Hoewel de winkel niet bepaald bij mij in de buurt is rij ik graag een uur om daar goed geholpen te worden.

September82 27-04-2022

Ben heel blij met mijn nieuwe camera. Snel bezorgd! Ook heel veel betaalmogelijkheden! Top!

Ulco Hendriks 26-04-2022

Een fijne winkel, waar ze veel zaken op voorraad hebben. Fijn personeel dat de tijd voor je neemt, betekent soms dat je even moet wachten, maar ze nemen dan ook echt de tijd voor je. Ik zelf was er voor een keuze te maken in een nieuwe systeemcamera. Met de uitleg en aandacht maar ook het kunnen proberen en voelen van de camera ben ik tot een besluit gekomen. Goede bereikbaarheid en parkeergelegenheid voor de deur. Gewoon een fijne winkel met Service met een hoofdletter S hoog in het vaandel

Andrew 26-04-2022

Zeer snel, en alles keurig in een goede doos geleverd. De website is prettig, en de prijzen van de artikelen liggen aan de goede kant.

Tico 25-04-2022

ik ga 99% van de keren dat ik iets moet aanschaffen voor fotografie naar Cameraland.
Service, Prijs kwaliteit verhouding en de ervaring vind ik gewoon perfect!
Ik zou ze aan mijn vrienden en kennissen aanraden zonder enige twijfel en kan stiekem niet wachten tot mijn volgende aankoop bij Cameraland!

Hans Albers 25-04-2022

De beste, altijd tijd voor je, kennis van zaken, mee denken voor oplossingen, no nonsens

Etienne KINNAER 23-04-2022

Het product wordt goed omschreven en de beoordeling is correct. De levering via PostNL in België was problematischermaar ook daar hielp Cameraland mee aan een oplossing.

Wim 23-04-2022

Zoals altijd snelle verzending en service. Cameraland blijft mijn favoriete fotozaak.

Tonko Oosterink 23-04-2022

Lowepro rugzak snel en goed verpakt ontvangen. Prijsniveau net wat scherper dan meeste concurrenten. Ik kom zeker terug bij Cameraland!

Laila 23-04-2022

Ik heb een 2e hands camera lens besteld. De lens doet het helemaal goed. De bezorging was op tijd en ik raad andere mensen zeker aan hier te bestellen!

Mon 23-04-2022

Ik ga hm over 2 weken mee nemen op vakantie om hopelijk de big 5 te spotten 🙏🏽🙏🏽🙏🏽

Wim 23-04-2022

Levering was precies op tijd en helemaal naar wens. Tevoren contact gehad met een vraag en goed advies gekregen.

Ashley 20-04-2022

Na gesjoemel bij een andere fotozaak besloten om hier mijn nieuwe camera te kopen. De verpakking was super netjes met 'veel plezier met je aankoop', doos zat er ook nog bij van de camera met een certificaat van controle en schoonmaak. Heel fijn dat het echt persoonlijk en grondig wordt getest voordat het wordt aangeboden voor verkoop. Maandag bestelling geplaatst op 2e paasdag en woensdag al in huis, echt helemaal top! Kan niet wachten om de Nikon D800 goed te testen met dit mooie weer! Helemaal tevreden, zeker aan te raden deze camera en de winkel ;)

Koen Hermsen 20-04-2022

Altijd goed geholpen bij Cameraland. Ze hebben verstand van zaken en geven eerlijk advies. Daarnaast een heel fijne webshop en snel in huis. Erg prettig en betrouwbaar.

J. Bouricius 20-04-2022

Al eerder bij de winkel gekocht nu via de website voorzet lenzen gekocht. Goed telefonisch advies en zeer snelle levering!

Benjamin Schulp 20-04-2022

Vriendelijke, deskundig personeel. Je kan hier voor een goede prijs een second camera, lenzen kopen tegen goede inruilprijzen. Echt een goede fotozaak, zo kom je ze nog maar weinig tegen.

Jelle 19-04-2022

De prijs was scherp en de levering was vlot. Wat problemen m.b.t. de avondlevering maar dat werd netjes opgelost. Contact verliep prima.

CPM 19-04-2022

Prima service! Had het verkeerde artikel besteld en ontvangen, maar omgeruild in de winkel. Prachtige winkel en professionele medewerkers.

Kiek 19-04-2022

Cameraland is een top winkel. De helpdesk is zowel online als telefonisch prima bereikbaar. Het advies is echt goed. Hierdoor kon ik snel de juiste keuze maken. Pakket was de volgende dag in huis.

Hans van den Heuvel 17-04-2022

Ben al enige tijd lid van cameraland en met 100% tevreden altijd een snelle levering en geen gezeur als je het retour zend dus m.a.w. Go for it.

Marcel65 16-04-2022

Geen problemen gehad. Prima zaak en snel geleverd. Kan de zaak aanbevelen.

Cees Hartman 16-04-2022

Prima geholpen bij Cameraland. Nieuwe Sigma 50mm 1.4 art lens gekocht en een andere lens ingeleverd. Prima inruil en service.

Peter 15-04-2022

Snel verzonden en ontvangen, product was goed verpakt. Prijs was heel redelijk

Jan 15-04-2022

Zowel in de winkel als bij online bestellingen wordt alles keurig afgehandeld