Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 444 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Sik Kirstein 31-05-2022

De winkel is keurig en overzichtelijk. ik heb in de afgelopen jaren met meerdere adviseurs (verkopers) te maken gehad en ben zeer tevreden.

Douwe 31-05-2022

Weer prima service, goede informatie, zowel over het product als over de nu veel langere wacht- c.q. levertijd.

Hein D 30-05-2022

Een goede service, een goede prijs en een duidelijke website. Zeker aan te bevelen.

Ton 30-05-2022

Ik was opzoek naar een zoomlens voor mijn systeemcamera, echter waren die nieuw vreselijk duur. Uitgekomen bij Cameraland hadden ze een inruil welke in zeer goede staat verkeerde tegen een betaalbare prijs.
Er wordt zelfs garantie gegeven op de lens. De levering was supersnel. Bestelling in de namiddag gedaan en de volgende werkdag was de bestelling al binnen.
Ik had nog een vraag via de mail gesteld, daar werd binnen een half uur op geantwoord.

Han 29-05-2022

Eigenlijk belde ik de shop, die ergens bovenaan stond in Google, alleen voor informatie. Ik kreeg een, ter zake kundige medewerker te spreken, die mij goed informeerde en ook verder met me mee dacht. Dit leidde tot aankoop, die twee dagen later zorgvuldig verpakt en ongeschonden werd bezorgd.
Over de aankoop zelf ben ik erg tevreden, de medewerker heeft duidelijk begrepen wat mijn wensen en mogelijkheden waren.
Goed gedaan Camera land!

P. Schoenmaker 29-05-2022

Prima camerawinkel met een breed assortiment voor redelijke prijzen.
Men heeft hier verstand van zaken en neemt altijd de tijd voor je.
Ook als je gewoon voor advies komt!
Zo ook laatst weer prima geholpen bij de aanschaf van mijn Sony a7 4 en wat lenzen.
Gewoon een heel prettige winkel waar de nadruk op klant tevredenheid licht en niet op verkopen.

De Koning 28-05-2022

Duidelijke internet pagina. Ik als 78 jarige kon hier prima mee omgaan. Duidelijk wat ik zou krijgen en ook wanneer en hoe. Kan niet beter.

Henk Telman 27-05-2022

De Cameraland shop is een van de voordeligste keuzes op het gebied van camera's en accessoires, ook het personeel is zeer ter zakenkundige . Prima shop voor zowel professionele als amateur fotografen.Een shop waar ik persoonlijk graag terug kom.

Eddie Mol 27-05-2022

Cameraland is mijn favoriete fotografie-hub. Als professioneel fotograaf ben ik continu op zoek naar spullen die me helpen mijn doelen te bereiken. Mijn ervaringen met Cameraland zijn zonder uitzondering positief. Overzichtelijke website, ruime keuze en regelmatig kwalitatief hoogstaand tweedehands aanbod. Dat scheelt me niet alleen geld maar daarmee draag ik ook bij aan een circulaire economie. Mijn bestellingen heb ik een volgende werkdag binnen en bij vragen krijg ik altijd direct antwoord. Cameraland heeft een keer een zo goed als nieuwe camera van me ingekocht. Ook dáár werd supersnel op gereageerd en ik kreeg een eerlijke prijs voor mijn spullen. Daar hebben ze iemand anders blij mee gemaakt. Is er dan niets negatiefs te zeggen over Cameraland? Jazeker! Het enige negatieve is dat ze geen winkel in Eindhoven hebben! Maar met het online aanbod kan ik prima uit de voeten.

Cameraland Alkmaar 26-05-2022

Professioneel personeel. Ik ben vriendelijk te woord gestaan en goed geholpen.

Marcel 25-05-2022

Gewoon een toptent, mensen snappen heel goed wat ze aan het doen zijn. Mensen zijn pro's en hebben passie voor het product. het maakt niet uit waar je voor komt, vaan kijker tot pro-camera, van statief tot tas. Wat mijn betreft de beste foto vak zaak van NL...

Eduard 25-05-2022

Ik vind de site zeer uitgebreid en overzichtelijk en bij ieder product staat voldoende informatie. Ook telefonisch contact gehad en zee rvriendelijk afgehandelt alles. Helaas heb ik het product retour gedaan omdat ik tussen twee camera's twijfelde. Dus even wachten tot alles netjes is afgehandelt en dan ga ik voor de camera waar mijn keus eigenlijk al van het begin op viel. Soms maak je net de verkeerde keuze. Weet zeker dat het goed komt!!

Kees Kuijt 23-05-2022

Ik ben al een aantal jaren klant, en altijd naar tevredenheid geholpen, in bijzonder vorige week / deze week. We waren al druk bezig met het leveren van een nieuwe Nikon Z9 maar de levertijd zoals we weten is nog steeds een probleem. Nu ging mijn tweede body stuk en was al even aan vervanging toe. Mij werd voor zolang nodig een leen body aangeboden tot de nieuwe Z9 binnen zou komen. Dit was sneller als dat ik had verwacht !! (*) belde me op (#) ik heb goed nieuws, woensdag 25 mei kan ik heb bezorgen met uitleg zodat de camera klaar is voor gebruik. Wat een service !!! Camera thuis brengen, uitleg zodat ik de zelfde avond er mee aan het werk kan. Dit is niet de eerste goede ervaring die ik met u deel. De aanschaf van mijn Nikon D5, de aanschaf van mijn nieuwe af-s 70-200 FL 2.8 en mijn Nikon af-s 400 mm FL en dan nu de Z9. En niet te vergeten het onderhoud wat super is 2 x per jaar alles schoonmaken en controleren. (*) en (#) het is prettig samen werken trouwens met het hele team zonder hun gaat dat ook niet lukken. Cameraland.nl TOPPERS

Lucas 23-05-2022

Wederom een bestelling gedaan bij Cameraland. Behulpzame vakmensen, was op zoek naar een battery grip en wat extra batterijen voor mijn Eos R. Battery grip toevallig ook Tweedehands zo goed als nieuwstaat aanwezig tegen de helft van de prijs en de mogelijkheid om met in3 te betalen. Klein foutje gemaakt met de bestelling, maar de vakmannen van Cameraland hebben het meteen opgelost en had de bestelling alsnog een dag later in huis.

Vincent van den Burg 23-05-2022

Ondanks het feit dat de reparatie erg lang heeft geduurd ben ik zeer tevreden over de behandeling en communicatie van Cameraland. De reden van de lange reparatie termijn, ligt ook niet bij Cameraland maar bij Fuji. Cameraland heeft er alles aan gedaan om het proces zo goed als mogelijk te begeleiden met heldere communicatie en snelle terugkoppeling.

Daarnaast waren de reparatie kosten erg redelijk

Bas 23-05-2022

Tot nu toe hele goede ervaringen met Cameraland. Fysiek maar ook online.
Vakkennis, service en snelle levering.

rob-1969 22-05-2022

Ik ben weer zeer tevreden over mij panasonic g90.
zeer goed verpakt optijd geleverd
lange garantie op mij produckt
Ik zou iedereen aanraden bij deze webwinkel ruime keuze voor al je foto en video aparatuur.
heb mij spullen allemaal bij cameraland gekocht en nog geen spijt gehad :)

mvg

hernia2010 21-05-2022

prima levering, alleen garantiekaart niet volledig ingevuld maar dat zal geen probleem zijn.
zal op korte termijn nog iets bestellen om mijn aanschaf compleet te maken.

Frans van der Kruk 21-05-2022

Een tien met een griffel. Mijn Sony PZ 16-35 F4 bestelde ik met avondbezorging en dus betaalde ik daarvoor extra. De lens werd echter al 's middags om kwart over één bezorgd (bij de buren). De klantenservice (Nicole) erkende dat dat niet de bedoeling was en dat ik dus voor niets de avondbezorging had betaald. Ze zegde me direct een creditnota toe (10 minuten later in mijn mailbox) en de volgende dag stond het bedrag op mijn rekening. Wat een service! En de lens: geweldig!

Bladehans 21-05-2022

Je komt naar de winkel om hun deskundigheid te voelen, om net dat stukje meer service live te ervaren. De webshop fungeert fantastisch. De 10 is iets om naar te streven.

D.Zweeris 20-05-2022

Een grote sortering, deskundig personeel die heel vriendelijk is en alle tijd heeft voor de klant, een fijne locatie met veel gratis parkeerruimte. Een zeer goede service en hulp wanneer er een probleem is gerezen aan de daar aangeschafte apparatuur.

Bas 20-05-2022

Tot nu toe hele goede ervaringen met Cameraland. Fysiek maar ook online.
Vakkennis, service en snelle levering.

Henk 20-05-2022

Een winkel waar duurzaamheid en hergebruik een belangrijke rol spelen. Ze promoten zelfs met het oog op duurzaamheid tweedehands apparatuur die nog zeer lang te gebruiken is met garantie en tegen een zeer goede prijs. Zo kun je met (semi-) professionele apparatuur en degelijkheid gaan werken tegen de prijs van een middenklasser of lager. Mijn Olympus EM-1 was in nieuwstaat, gereinigd en getest en met een gratis check-up beurt later. Goed, kundig en vriendelijk personeel. Ze hebben een breed aanbod, dus binnenkort maar eens bij ze naar een mooie lens kijken.

Danny 19-05-2022

Topservice, zoals altijd. De bestelling wordt geleverd wanneer en zoals gecommuniceerd wordt. De artikelen zelf zijn zoals omschreven. In mijn geval een gebruikte lens met wat gebruikersporen. Ik heb heel hard gezocht, maar ik kan de gebruikerssporen niet vinden. De lens is als nieuw.

Oosterink 18-05-2022

Nikon camera accu aangeschaft bij Cameraland vanwege de erg scherpe concurrerende prijs. Accu is erg goed verpakt en snel geleverd, de volgende dag al in huis.