Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1108 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

William 13-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Voor mij redelijk dicht bij goede en gratis parkeer gelegenheid. En op en rond de winkels altijd wel wat te vinden voor wat test shots.

Prima service. Altijd behulpzaam en je kunt met een gerust hard rustig wat uitproberen.

Assortiment
Uitgebreid assortiment rekening houdend met de beperkte vloer oppervlakte die met de nieuwe winkel is gegroeid, maar je kunt niet alles op voorraad hebben daarom een 9. Of je moet Adorama of B & H heten en je 10x zoveel of meer vloer oppervlak hebt. Maarja die zit op een uurtje of 6 vliegen + een Hotel overnachting :)en al helemaal geen gratis parkeer plek voor de deur :)

Aanbeveling
Geen enkele reden om deze zaak af te raden.

Onno 13-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Gratis parkeren, makkelijk te vinden.

Heel erg service gericht. Ik had problemen met de bank en ipv moeilijk doen komen ze met oplossingen.

Assortiment
En genot om rond te kijken, zeker voor mij als fanatieke amateur in het hogere segment.

Zie al het bovenstaande.

Extra toelichting
Zelfs de koffie is lekker

J de Jong 11-11-2015 Via de website gekocht

Goed te zoeken, netjes gerangschikt

Snel geleverd en ook tweedehands goed verpakt!

Assortiment
Veel keuze ook in tweedehands artikelem

Aanbeveling
Groot assortiment en goede prijs!

Galestien 08-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel is gelegen in winkelcentrum met veel parkeergelegenheid .

Deskundig en klantvriendelijk personeel.
Ik had problemen met installeren van software. Een van de medewerkers bood aan er naar te kijken en heeft het probleem ook verholpen!

uitgebreid assortiment.

Aanbeveling
Mooie ruime winkel met goed aanbod, prima personeel en goed bereikbaar.

Anita 08-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Een duidelijke website waar de verschillende onderdelen gegroepeerd staan, dus mooi overzichtelijk en makkelijk te vinden.

Je kunt de winkel telefonisch en via de mail goed bereiken. Ik hou van rechtstreeks contact dus doe dit per telefoon en er wordt goed met je meegedacht met nuttige adviezen. Zowel voor de grote als de kleine portemonnee.

Assortiment
De site heeft een zeer uitgebreid assortiment voor de amateur, professional, nieuw of tweedehands.

Aanbeveling
Ik snuffel altijd eerst op de website en ga dan naar de winkel om de aanschaf te doen. Vriendelijke medewerkers, goede service en uitgebreid assortiment.

frits 07-11-2015 In de winkel gekocht

het is erg overzichtelijk

alle mensen in de winkel staan direct voor je klaar vragen worden vakkundig beantwoord.
problemen worden in alle rust en gemak opgelost.

Assortiment
Er is een heel groot assortiment van camera's en alle daarbij behorende hulpmiddelen.

Aanbeveling
overzichtelijk, klantvriendelijk en makkelijk te vinden

Extra toelichting
geen, alles lijkt me duidelijk

foto idee 07-11-2015 Via de website gekocht

Na telefonisch contact, waarbij ik erg fijn en goed geïnformeerd werd. Kon ik mijn reservering moeiteloos omzetten naar een bestelling. Die werd de volgende dag al bezorgd!

Prettig en vakkundig te woord gestaan en geïnformeerd.

Ruim assortiment.

Extra toelichting
Heb telefonisch contact gehad en via internet besteld, dit verliep allemaal erg fijn en snel!!

Karin 07-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Overal mooie tafeltjes om rustig je aankoop te kunnen doen

Wij zijn perfect geholpen, er was tijd, kennis en aandacht

Assortiment
Een groot aantal waarin wij onze keuze hebben kunnen maken

Aanbeveling
Perfect geholpen, goede prijs, dicht bij de deur gratis parkeren

Anneloes 07-11-2015 Via de website gekocht

Eenvoudig te zoeken en te bestellen.

's Middags besteld en het liefste wil je het product dat eigenlijk gelijk hebben. De volgende dag voor de middag was het product al binnen! Echt super!

Aanbeveling
Ik ben zeer tevreden. Er stond bij de lens dat het de laatste was. Dit was ook echt zo, want toen ik later keek, was de lens van de site af. De snelle levering was ook super. Als ik iets besteld heb, wil ik het meestal gelijk hebben, wat niet kan, maar dus wel heel snel. De bestelling plaatsen was ook erg eenvoudig.

Ray 07-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima site, alles keurig geordend.

Telefonisch prima bereikbaar.

Aanbeveling
Zeker na de verbouwing een schitterende winkel!

Jacintha van Zwet 06-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Er wordt altijd de tijd genomen voor je vragen en je wordt altijd gestimuleerd een goed bij jou passende keuze te maken, ook als deze keuze blijkt te zijn 'niet aanschaffen'.

Aanbeveling
De producten zijn van kwaliteit, Door de service voel ik me begrepen en heel eerlijk behandeld.

Jan Karsten 06-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

je kan op je gemak eerst even rondkijken.

gewoon goed

Assortiment
Het assortiment is zeer uitgebreid. Keus genoeg

Aanbeveling
Prettige zaak. Ze nemen de tijd voor je de uitleg is prima. Advies die ze geven is prettig

dirk 06-11-2015 In de winkel gekocht
alkmaar

Om de artikelen te bekijken moet ik wel een 3 kwartier reizen. Er is namelijk maar 1 winkel (wel een goeie !)

voorlichting en naservice prima

Assortiment
Geweldig wat zij op voorraad hebben. De liefhebber kan hier echt zijn hart ophalen. Ook zeer exclusieve spullen te zien, te voelen en te proberen

Aanbeveling
gelukkig niet naast de deur. Ik zou mij arm kopen. Scherpe prijzen, goede voorlichting en mooie spullen. Wat wil je nog meer.

Gerard 05-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik wilde graag advies en deze mooie zaak is bij mij in de buurt.

De verkoper nam uitgebreid de tijd om me te adviseren.

Uitgebreid!

Zie eerdere motivaties.

Wim Steller 05-11-2015 In de winkel gekocht

Goed opgezet

"Gewoon" goed

Veel

Aanbeveling
Zondermeer een goede speciaalzaak.

Ingrid 05-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

een winkel met een enorm groot assortiment dat overzichtelijk geëtaleerd wordt.

Deskundig een eerlijk personeel.Zowel over de telefoon als je slechts belt voor informatie, maar ook live.

Assortiment
een waanzinnig grote verzameling bodies, lenzen van aller soorten merken, cameratassen. Nieuw en tweede hands.

Aanbeveling
Deskundig, service gericht, klantvriendelijk en een heel groot assortiment.

Gerard Bos 05-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Je moet vooral in de weekenden soms lang wachten voor je aan de beurt bent. Je kunt dus beter in de week gaan, maar dan moet je maar net tijd hebben om naar Alkmaar te rijden.

Service is goed, personeel is zeer ter zake kundig

Assortiment
Prima, Cameraland heeft (bijna) alles op voorraad.

Extra toelichting
Koop al jaren m'n fotospulletjes bij Cameraland, altijd goed spul. Goede, eerlijke voorlichting.

A Peloso 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prettige winkel, ruim assortiment en als ik niet direct geholpen kan worden door drukte, dan verveel ik mij geen seconde.

Service is super. Medewerkers nemen de tijd voor de klant en het advies dat ik bij diverse gelegenheden heb gehad is altijd goed geweest.

Assortiment
Groot assortiment. Artikel wat ik op dat moment nodig had, was steeds aanwezig. Op advies van de medewerker heb ik laatst een ander artikel gekocht die beter bij mijn camera past dan waar ik oorspronkelijk voor gekomen was. Ben er super blij mee.

Aanbeveling
Niet ver van waar ik woon zijn twee grote camera winkels. Toch gaat mijn voorkeur sinds kennismaking met Cameraland naar uit om anderhalf uur te reizen naar Alkmaar.

Neen

Hans Verhoeven 04-11-2015 In de winkel gekocht
|Alkmaar

Duidelijke website. De produkten, waarvoor ik belangstelling heb zijn snel te traceren.

Prima service, deskundig antwoord op alle vragen.

Assortiment
Uitstekend assortiment; waar ik belangstelling voor heb is daadwerkelijk allemaal aanwezig.
De prijzen liggen beslist niet veel hoger dan andere winkels.

Aanbeveling
Prima Service, ruim assortiment.
Inruil mogelijkheden en deskundig personeel.

Menno 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ik woon redelijk dicht bij de winkel, waar ze veel apparatuur op voorraad hebben.

Ik koop er regelmatig nadat ik goed ben voorgelicht door de ruim aanwezige deskundige medewerkers. Ze nemen alle tijd voor je vragen. Ik heb een keer pech gehad met een occasion. Dat werd toen zonder enige discussie prima opgelost.

Assortiment
Je kunt het bij a niet verzinnen of ze hebben het op voorraad. In de winkel kun je het dan meestal ook even zelf proberen.

Aanbeveling
Op het gebied van fotowinkels is het een van de beste, zo niet de beste van Nederland.

Pieter Koopmans 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

artikelen zijn goed te vinden met selectie criteria en het is makkelijk om verschillende lenzen te vergelijken, duidelijke informatie.

extra info wordt snel verstrekt, en ik heb goede adviezen gekregen. Dus niet altijd het duurste artikel maar iets dat bij mijn behoefte past.

Assortiment
heel veel bijvoorbeeld objectieven op voorraad, ook in de winkel in Alkmaar. Niet het gevoel dat het eerst ingekocht moet worden na de bestelling.

Aanbeveling
goed zakenkundig personeel, goede adviezen, grote keus, en ook cursussen of foto adviezen zijn mogelijk. Helemaal geweldig.

Henk 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

bij een tweedehandse camera ontbrak een klein rubbertje een mailtje en een dag later had ik het in de bus.

Assortiment
alle camera s waar ik belangstelling voor had waren op voorraad

Aanbeveling
uit ondervinding met personeel, voorraad, kwaliteit en service.

Jan Lourens 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland is voor mij dè winkel voor camera's, videocamera's en kijkers. Ga zelf kijken!

Uitstekende service en deskundig personeel. Bij kleine problemen altijd gratis.

Assortiment
Datgene wat ik wil kopen hebben ze meestal in voorraad.

Aanbeveling
Waar vind je zulk deskundig personeel en zulke prima service?

John 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Het is een trein- en busreis waard om de winkel van Cameraland in Alkmaar te bezoeken. Gegarandeerd dat je tot slot met een aankoop de winkel weer verlaat.

Vrijwel direct na binnenkomst stond er al een medewerker voor me die me vroeg wat hij voor me kon betekenen.
Het betrof een technisch probleem aan een objectief. De inzet en vakkundigheid van de medewerker was hartverwarmend.
Probleem opgelost.

Assortiment
Al heel veel jaren ben ik klant bij Cameraland, maar na de uitbreiding van het winkelpand is het een soort eldorado voor de cameraliefhebber. Wat een pracht winkel en ze hebben er nagenoeg alles! :om niet te vergeten ook nog een imponerende collectie fototassen en -rugzakken.

Aanbeveling
Met al heel wat kennissen heb ik mijn ervaring bij Cameraland gedeeld en ik weet dat enkelen de weg naar Cameraland Alkmaar ook hebben gevonden.

sturm 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

kan goed parkeren voor de deur.
Er is een ruime voorraad om uit te kiezen.
Personeel is goed op de hoogte van de apparatuur.

Personeel neemt ruim de tijd voor je.
en je kan veel verschillende spullen uitproberen zodat je een juiste keuze kunt maken.

zie ook punt 1. er is een ruime voorraad van veel artikelen aanwezig

Aanbeveling
gewoon goed en veel keuze.
is er wel vaak druk en dan moet je soms best even wachten voor je geholpen word.

Hielke 04-11-2015 Via de website gekocht

Klik, bestel, controleer, betaal, volgen via trace en track en de volgende dag heb je het al. Wat wil je nog meer?

Pakketje was naar Belgie verzonden, ipv. Nederland.Gebeld met u en 5 minuten later door u terug gebeld met de reden waarom ik mijn bestelling nog niet had ontvangen. Keurig door jullie gecorrigeerd en twee dagen later alsnog ontvangen.

Assortiment
Alles wat ik zocht kon ik vinden.

Aanbeveling
Omdat alles perfect werkt, behalve Post Nl. dan maar daar kunt u niets aan doen.

Femke 04-11-2015 In de winkel gekocht
Allmaar

Toen ik binnen kwam werd mij gevraagd waar ik naar op zoek was en er werd uitleg gegeven over verschillende soorten en welke dan het meest geschikt zou zijn voor mij.

Assortiment
Op het gebied van fotografie hebben ze een geweldig assortiment.

Aanbeveling
Zeker eens heen gaan als fotografie liefhebber!

Willem 04-11-2015 In de winkel gekocht

Je kunt met de auto vlakbij komen

Als je een probleem met een apparaat hebt proberen ze dat eerst op te lossen voor je een nieuw apparaat angepraat wordt

Assortiment
Alles op foto en film gebied te koop

Aanbeveling
Ruim, overzichtelijk en vriendelijk personeel

Extra toelichting
Ik kom hier graag omdat ik het gevoel krijg dat met mij meegedacht wordt

Michael 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie overzichtelijke website met een een groot uitgebreid aanbod

Bij een bezoek altijd gezellige professionele service met gericht advies

Assortiment
Groot uitgebreid assortiment met snel ook de laatste trends/innovaties

Aanbeveling
Zeker een plek om als eerste te checken.

Extra toelichting
Mooie ruim opgezette winkel met vriendelijk personeel

Sybren 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het kan altijd beter maar de website werkt prima.

Top! Zeker als je in de echte winkel komt.

Ze hebben bijna alles.

Buitengewone service.

Willem 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles is mooi en overzichtelijk uitgestald

Als je binnen komt, staat het personeel gelijk klaar om je te helpen

Assortiment
Alles is er te koop op het gebied van fotografie

Aanbeveling
Het is gewoon een prima winkel, ik ga er graag heen.

Henk Lameijer 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Via email goede communicatie. Snelle en gratis levering.

Op klachten werd meteen gereageerd en goed afgehandeld.
Top service.

Assortiment
Tot nu toe alles kunnen vinden. Prijzen verschillen wel vooral met tweede hands lenzen. Die zijn altijd duurder dan elders op internet. Nieuw hebben ze nagenoeg dezelfde prijs als elders.
Van sommige artikelen hebben ze een goedkoper en gelijkwaardig alternatief met een goede uitleg waarom.

Alkmaar 04-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Genoeg te kijken wat de vitrines bieden

Goeie service, op een paar puntjes na

Gigantisch, ik heb nog nooit zoveel merken in 1 winkel gezien

Aanbeveling
Aanbod is goed, service idem dito er is enkel 1 maar.. en dat is dat de reviews van de algemene beoordeling van de winkel tevens onder de producten die ze verkopen staan. In dat opzicht geef ik v-nix.nl een dikke pluim want die site is top en de reviews staan op de juiste plaats. En de site van Cameraland is toch niet zo gebruiksvriendelijk. Er hapert hier en daar wat.

dagmar 03-11-2015 Via de website gekocht

als je belt met een vraag krijg je snel een antwoord, maar als je 's avonds je mandje vult en er is een item toch niet wordt je gebeld met de vraag of een vervangend product goed is en nog heb je het de volgende dag al in huis, top dus

Aanbeveling
van alle markten thuis ook voor producten die je verder bijna nergens meer kunt krijgen maar die ecentiëel voor je camera zijn.

Piet 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Cameraland is niet naast de deur, maar ga er graag naar toe.

Het zijn mensen die gemotiveerd zijn om klanten goed van dienst te zijn.

Assortiment
Het assortiment is groot en anders is het er met een paar dagen.

Aanbeveling
Kan niets negatiefs bedenken, Cameraland vind ik goed.

Cameraland 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Ruime gratis parkeergelegenheid en uitgebreid assortiment in de winkel welke is uitgestald in mooie display kasten.

Uitstekend, voldoende vakkundig personeel om je snel te helpen.

Assortiment
Tot nu toe altijd alles op voorraad.
Ook makkelijk dat je van te voren kan reserveren en aangeven wanneer je langs komt

Aanbeveling
Echt tot nu toe geen negatieve ervaringen!

lenspen 03-11-2015 Via de website gekocht

alles staat erg duidelijk aangegeven

ik heb een paar keer gebeld en je word goed en vriendelijk geholpen dikke pluim hiervoor.

Assortiment
het assortiment is voor mij nu voldoende kijken of dat ook zo in de toekomst blijft!!!

Extra toelichting
je word goed,vriendelijk en doelgericht geholpen

Wouter 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Alles gaat gemakkelijk en ze hebben van alles wat je zoekt wel iets

Als je binnenloopt word je altijd meteen geholpen en helpen ze met zoeken naar het product dat bij jou past

Assortiment
Erg groot assortiment, veel verschillende merken

Willem 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website bij vragen over een product of gebruik van een product krijg je en goed antwoord

Goede bereikbaarheid met ruime parkeergelegenheid.
Goede service en het personeel heeft kennis van zaken. Je gaat pas de deur uit als je tevreden bent

Assortiment
Om je vingers bij af te likken

Aanbeveling
Duidelijk en overzichtelijk met een goede hulp bij het doen van een keuze

Extra toelichting
Een winkel waar je als klant serieus genomen wordt of je nu komt voor een professionele camera of iets kleins of alleen een vraag over een gekocht product.

Willem Kuin 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

De winkel bevindt zich op 10 km van mijn woonomgeving, dus kan ik de online gevonden artikelen rustig in de winkel bekijken.

De mensen nemen de tijd voor je. verder zijn de spullen altijd in orde, dus van andere srevices heb ik nog geen gebruik hoeven maken.

Assortiment
Ik heb er altijd gevonden wat ik zocht.

Aanbeveling
Alle voorgaande items heb ik met een acht gewaardeerd.
Dus is de het logische conclusie.

IHF 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het is een overzichtelijke winkel waar je de "koopwaar" goed kunt bekijken.

Ze hebben verstand van zaken en zijn heel servicegericht.

Assortiment
Ruime keuze en goede voorraad

Aanbeveling
Je wordt er prettig ontvangen en goed geholpen. Voor iedere klant is voldoende aandacht en tijd en er wordt goed meegedacht over wat jij wil en wat daar goed bij past.

Grijs45 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel en gratis parkeren

Medewerkers hebben veel kennis van zaken en veel geduld om je alles uit te leggen.

Assortiment
Enorm groot assortiment , komt (bijna) niet voor dat je onverrichter zaken weer weggaat.

Aanbeveling
Vriendelijke medewerkers, kopje koffie of thee. Kennis van zaken. Grote voorraad. Gratis parkeren. Makkelijk te bereiken. Goede service.

Extra toelichting
Er wordt met je meegedacht.

André 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed zoeken, vinden en bestellen. Daarnaast ook duidelijk antwoord op vragen en mogelijk oplossingen.

Hulp bij het zoeken van het juiste product of oplossing .

Kan bijna alles vinden.

Goede webshop

Extra toelichting
Ga ook zeker eens kijken in de winkel!

Cor 03-11-2015 Via de website gekocht

Vertrouwen bij aankoop

Snelle reactie

Veel keuze

Goed gevoel.

Jacco 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede site met makelijke indeling

Ik had een tweedehands lens gekocht met garantie, na een paar maanden bleek er speling in te zitten. Naar 2 zaken gestuurd om te repareren en weer helemaal goed. Ook al die tijd een leen lens gehad die ook mee naar griekenland mocht!

Assortiment
Goed vooral , ook tweedehands.

Goede service

Adrie van Beek 03-11-2015 In de winkel gekocht
Den Haag

Ging er heen om een balhoofd te kopen, maar ging met een kantelhoofd naar huis en een stuk goedkoper.

Assortiment
Op een enkel product na alles in huis

Aanbeveling
Omdat deze klant gericht te werk gaat en niet om je wat duurs te verkopen

Nvt

lank 03-11-2015 In de winkel gekocht

Vanuit Haarlem beter te bereiken dan winkels in Amsterdam

Uitgebreid

Aanbeveling
Ik ben op zaterdagochtend 5 oktober om 10.30 uur bij Cameraland in Alkmaar geweest. Alleraardigste mensen. Wat ik in de winkel erg prettig vond was dat je niet zoals bijvoorbeeld bij de meeste andere winkels met andere klanten aan een lange vrij lage balie staat. Bij Cameraland hebben ze een aantal, ik meen drie, aparte hoge werkbladen waar je met jouw verkoopmedewerker ongestoord door de aanwezigheid van anderen in gesprek gaat. Mij beviel dat enorm goed. Van te voren had ik gebeld met de mededeling dat ik het verschil van een voorzetlens en echt macro-objectief wilde ervaren en dat ik in het laatste geval uitsluitend voor een 2e-handsje zou gaan. Dat heb ik in de winkel herhaald. Ik heb goede voorlichting en adviezen gekregen en ben er een 1/2 tot 3/4 uur geweest. Ik heb de voorzetlens 2+ op mijn 70-200 F2.8 geprobeerd met een door de verkoper geïmproviseerde paddenstoel. Die tele was met mijn tengere postuur helaas op korte afstand niet stil te houden. Daarna Sigma 105mm macro en een wat oudere Nikon 105mm F2,8. geprobeerd. Beiden met stroeve focusring. De verkoper beaamde dat ook in alle eerlijkheid. Uiteindelijk ben ik vanwege een vreselijk soepele focusring toch gezwicht voor de, in eerste instantie vanwege de prijs afgevallen Nikon 105mm AF-S IF ED VR.
Ik wil niets afdoen aan de expertise en het assortiment van andere fotozaken, maar voor mij is de sfeer en de rust in een winkel van groot belang. Op dat vlak wint Cameraland het voor mij beslist.
Onlangs wilde ik perse een statief van Sirui hebben. Helaas hadden ze dat merk niet in hun assortiment, want anders was ik beslist naar ze teruggegaan.

Edwin 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel niet ver weg, gratis parkeren. Men ruilt oude apparatuur in.

Duidelijke adviezen en men luistert naar wat je hebben wil.

Aanbeveling
De verkopers luisteren naar je. Ze adviseren wat je zoekt en willen je niet perse een duurderr camera aansmeren. Men heeft verstand van zake, en zo niet, dan wordt de expert van een bepaald merk erbij gehaald.

Jan Borst 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Duidelijke website, makkelijk te bedienen. De winkel zelf is overzichtelijk en je kunt, gratis, voor de deur parkeren.

De mensen in de winkel zijn enthousiast en deskundig. Eventuele problemen worden coulant opgelost.

Ruim assortiment.

Een prettige winkel.

Hans H 03-11-2015 In de winkel gekocht
Alkmaar

Sevice is gewoon goed. Geen gezeur, gewoon goede service

Assortiment
Ik kan niet bedenken wat ze niet hebben