Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 443 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Jan de Jong 12-07-2022

Ik had via de actie wow en go van olympus een 25 mm 1.2: objectief gereserveerd.
Toen bleek dat de lens niet verstuurd was naar de winkel, kreeg ik een aanbod om een lens te lenen die in de winkel op voorraad was.
Door deze goed service kon ik dezelfde avond nog mooie binnen opnames maken onder moeilijke omstandigheden, met weinig licht.

Jan

Roland Volbeda 11-07-2022

De verkopers van Cameraland zijn allemaal mensen die weten waar ze het over hebben. Ze geven goed advies en hebben de kennis in huis om je het juiste product aan te bieden of om je nieuwe inzichten te geven waar je nog niet eerder over na hebt gedacht. Naast vriendelijk zijn ze ook enorm bereid om met je mee te denken en extra stappen te ondernemen zoals reserveren van bepaalde schaarse items. Topwinkel en ik kom daar graag om mijn videogear te kopen.

Ashley 10-07-2022

Offerte aangevraagd voor een camera die ik aan cameraland wilde verkopen, snel een offerte gehad en na verzending van de camera ook snel de afgesproken betaling gehad. Helemaal tevreden!

marcel 10-07-2022

Na 3 mnd en 4 dagen wachten opijn bestelling. Wed mij vertelt ,product is niet meer leverbaar, ik kon een alternatief uitzoeken en moest dan wel bijbetalen.
Nu heb ik een duurder dan ik wilde product gekregen en ook nog met minder kwaliteit. Baal hier vet van .
Voor mij geen aankopen meer op deze manier

Jos Verboven 09-07-2022

Zowel de uitgebreide telefonische ondersteuning (informatieverstrekking over een aan te kopen artikel) als de wijze waarop ik ben geholpen in de winkel is meer dan uitstekend. Het aanbod om een artikel te proberen en binnen 14 dagen eventueel te retourneren is de kers op de taart.

Bets 08-07-2022

Snelle, zorgvuldige levering. Daarna had ik nog een vraag en ook daar is snel en duidelijk op gereageerd.

Roel Lemstra 08-07-2022

Twee nieuwe accu's besteld voor mijn Canon camera's.
Keurig verpakt en op tijd geleverd, zoals gewend van Cameraland.
Zeer prettige winkel en website.
Kan deze winkel voor iedereen aanraden.

Peet 07-07-2022

Ik heb deze tweede hands camera gekocht en kreeg hem keurig netjes en snel geleverd ook zat er een kaartje bij dat hij was gereinigd en nagekeken, perfect. Camera is als nieuw.

Kees 07-07-2022

Coolpix P950 telefonisch besteld.
Een week later was de camera binnen.
De volgende dag opgehaald in Alkmaar.
Alles prima geregeld. We zijn dik tevreden.

Edo van Elst 06-07-2022

Ik was op zoek naar een bepaalde camera die niet door een andere winkel geleverd kon worden. Ik kwam uit op Cameraland maar kende deze alleen van naam en dus was ik wat terughoudend. Toch gebeld en ik was vanaf het eerste moment gerustgesteld. Alle aandacht die een klant wenst werd gegeven. Ook heb ik gemerkt dat er prima adviezen gegeven worden als als iets niet leverbaar is......geen smoesjes, alternatieven waar iemand niet op zit te wachten en geen gedraai. Supersnelle levering en reacties op vragen. Top winkel waar de klant nog echt koning is en dus zal ik zeker al mijn aankopen bij Cameraland blijven doen. Vandaag weer een aankoop gedaan, mede n.a.v. de verleende service.

Alex 05-07-2022

Alles keurig en volgens belofte geleverd en ook gedegen after service bij vragen en een opgetreden issue met 1 van de bestelde producten . Zoals je hoopt dat het gaat in contact met een winkel waar je nog vaker terug wilt komen

Giel Bijkerk 05-07-2022

Ik heb een Sony A7R IV en 24-70- mm en wat accessoires gekocht ter waarde van €6555 gekocht. Ik wist wat ik wilde en dit is een uitstekende winkel met deskundige mensen. . Bij dit product hoorde kassakorting van €500. De verkoopster gaf mij de indruk dat ik deze korting via Sony moest aanvragen. Thuis op de Sony site geprobeerd, hetgeen uiteraard niet lukte. Bellen. Medewerkster gaat samen met mij via telefoon naar site en bij de cashback van de lenzen zegt ze dat ik vandaar uit wel verder kan gaan. Ik verder kijken . Uiteraard geen resultaat. Ik bel terug en de telefoon wordt overgenomen door een andere medewerker en dit verteld dat het uiteraard niet gaat en dat de korting aan de kassa gegeven had moet worden en dat per direct het geld op mijn rekening gestort gaat worden. Dit was op een donderdag en op zaterdag was het geld nog steeds niet op mijn rekening.. Weer bellen. Komt goed: iets met de bank waar zij niets aan kunnen doen. Maandag weer gebeld : nog steeds geen geld. Blijkt dat de financiële afdeling mijn bankrekening niet heeft doorgekregen. Ikzelf moet mijn rekeningnummer geven, terwijl ik per bank heb betaald. daarna binnen half uur op mijn rekening. Slechte communicatie intern. Medewerkster die verkeerde informatie geeft en in de organisatie blijken ook dingen niet te lukken. Jammer : irritatie, vele malen bellen. Wordt vriendelijk geholpen en vele malen excuses maar resultaat : slecht.
Op de vraag : laat de klantenservice mij bellen hoe deze frustratie verholpen kan worden is nog steeds niet gehonoreerd. Vandaar dit bericht.
Jammer want het is een goed bedrijf waar je vakkundig wordt geholpen. Ik blijf bij dit bedrijf kopen ondanks dit resultaat

Joep 04-07-2022

Binnen een uur of twee na bestelling was deze al verstuurd. Netjes ontvangen product voor een concurrerende prijs.

Ron Winters 04-07-2022

Overzichtelijke webwinkel met een goed assortiment. Bestellen en betalen gaat zoals het hoort; eenvoudig. De prijzen zijn niet de scherpste, maar de geboden service is altijd goed. Bovendien is het door de samenwerking met PayIn3 mogelijk om je aankoop indien gewenst in drie termijnen te betalen.

DC Jansen 04-07-2022

Alle eerst verkeerde tot gestuurd, naar chat, werd de juiste toegestuurd. Maar de lensdorp was goed maar de lensdophouder was niet de juiste. Kortom gewoon weggegooid geld. De lensdop had ik al. Kijken waar de juiste is gewoon in de buurt gegaan kijken. Helaas.

Jasper 02-07-2022

Ook al woon ik ongeveer naast een van de grootste en bekendste concurrenten rij ik graag een uur richting Alkmaar om mijn spullen bij Cameraland te halen. Vriendelijke service en bijna altijd mijn gevraagde artikelen op voorraad.

Tinie 01-07-2022

Ik blijf het bijzonder vinden dat jullie mij steeds weer (als ik weer eens iets heb gedaan wat ik niet begrijp) met zoveel geduld willen helpen en of uitleggen hoe bepaalde knopjes op mijn camera werken.

En voor al ben ik blij met de Jip en Janneke taal.👍

Mevr.C.H. Heijselaar-Hoogervorst. 01-07-2022

Ik heb mijn 1e camera bij Cameraland gekocht. En heb nu een Sony A6000. 27 Juni 2022 heb ik 2 nieuwe lensen voor mijn camera gekocht en ben uitstekend geholpen door de medewerker. k geef cameraland een 10. De nieuwe lensen heb ik ter plaatse
uitgeprobeerd met de goede uitleg van xxxx.

Peter 01-07-2022

Snelle goede afwikkeling, duidelijke website en tijdige levering. Hun response tijden op verzoeken vanuit marktplaats zou alerter kunnen, hierdoor verliezen ze mogelijk ook opdrachten. Maar datgene wat je direct besteld via internet, gaat prima.

Remi Janssen 01-07-2022

Snelle levering , product deugdelijk ingepakt , product volledig zoals verwacht ! Top geregeld !

Mooie gebruikte camera body 30-06-2022

Gezochte camera body snel gevonden op heldere webwinkel met een zeer ruim aanbod. Het product werd conform de omschrijving op de site goed verpakt en snel geleverd.

H.G. de Haan 29-06-2022

Klantenservice prima. producten op tijd binnen. Gewoon een aanrader om bij deze winkel (webshop) jouw producten te bestellen. ik zou zeggen niet twijfelen.

Ferry 29-06-2022

Bestellen ging makkelijk en werd ook keurig en snel bezorgd. Ik ben blij met mijn nieuwe aankoop en zal deze regelmatig gaan gebruiken, iets wat juist de bedoeling is.

Hans Wijnveen 29-06-2022

Via de website eenvoudig besteld wat ik nodig had en het werd de volgende dag al in keurig verpakt met een glimlach in ontvangst genomen.
Kortom, wat valt er dan nog verder aan service te wensen?

André van der Laarse 29-06-2022

Cameraland is een leuke winkel, met veel spullen, meestal van de bekende merken. De medewerkers hebben veel ervaring en helpen graag. Ze helpen je een product te vinden dat je wilt.