Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 860 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Lodewijk Boellaard 29-09-2016 Via de website gekocht

Vertrouwen

Het getuigt van vertrouwen dat ik een kostbare body bestel en betaal, zo'n twee maanden voordat het product geleverd kan worden... Cameraland is dat vertrouwen waard :-)

Pluspunten

• Vakkundig
  • No nonsense

Ronald de Heer 29-09-2016 Via de website gekocht

Canon lens inruilen voor ander type

groot assortiment, goede service en niet moeilijk doen over prijsonderhandeling, verder een snelle levering

Pluspunten

• groot assortiment
  • goede prijzen
  • snelle levering

Paul van Sonsbeek 29-09-2016 Via de website gekocht

Een ECHTE vakhandel

Stuk voor stuk klantvriendelijk en met kennis van zaken, bestellen via website gaat top maar een bezoek aan de winkel is zeer de moeite waard.

Danny 29-09-2016 Via de website gekocht

Snelle levering, zeer tevreden

's Avonds een Monopod besteld en al direct de volgende dag op verzending. Snel gehandeld door Cameraland, met een hele scherpe prijs. Ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

T. van der Kolk 25-09-2016 Via de website gekocht

Mooie lens voor mijn camera

Was op zoek naar een goede tweedehands lens voor mij Nikon D500.
En kwam een nette onderhouden juweeltje tegen bij cameraland.
Een mooie nikor micro AF 60mm 1:2.8D.
Hij werkt super en is netjes verpakt verzonden!!!
Top jullie hebben weer een tevreden klant!!!

Pluspunten

• Netjes en snel geleverd
  • Goed onderhouden lens
  • Makkelijk te vinden
  • Goed omschreven

Alex 25-09-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

een goed gesprek een uitstekende deal

Wat doe je met een oude SLR als je een nieuwe systeemcamera hebt: inruilen en cashen. Of een goede deal maken. Dat laatste is wat je bij Cameraland zeker kan. Een goed gesprek over behoeften om de 'kit' completer te maken (compleet ben je volgens mij nooit) volgde. En daarmee de ruimte voor een nog betere deal. Mijn kit is nu weer een stukje completer en mijn fotoplezier groter. Een 10 nog net niet, omdat ik nog niet alles heb kunnen uitproberen. Maar zeker: tot de volgende keer Cameraland!

Joshua44jos 25-09-2016 In de winkel gekocht

Kwaliteits winkel

Uitgebreid assortiment en deskundig en vriendelijk personeel. Webshop is overzichtelijk en gunstig geprijsde artikelen.

Pluspunten

• Assortiment
  • Deskundigheid personeel

Annalien 24-09-2016 Via de website gekocht

bestelling via site

prachtige winkel, mooi groot, handig verschillen info plekken waardoor je rustig info kan vragen
nog geen gebruik gemaakt van aparte studiodeel

J.hendrix 24-09-2016 Via de website gekocht

Canon lens

Super service! Ik had perongeluk de verkeerde lens besteld nog voor de verzending hebben ze de lens omgeruild en had ik de volgende dag de juiste lens in huis.

Pluspunten

• Snelle service
  • Mooie prijs

Rob Petrie 23-09-2016 In de winkel gekocht

Leentoestel

Op de trouwdag van mijn zoon had weigerde mijn spiegelreflex-camera dienst te doen. Kreeg gelukkig voor die dag een leentoestel mee en kon de fotoshoot doorgaan, everybody happy. Wat een geweldige service-actie. 5 sterren 10 punten en een warme douche.

Pluspunten

• Uitstekende service.

Rob 23-09-2016 Via de website gekocht

Prima!

De prijs van de camera was gelijk aan andere leveranciers. Maar omdat ik al eerder bij Cameraland had gekocht besloot ik dat weer te doen. Snelle levering en goede service.

Amanda 21-09-2016 In de winkel gekocht

Lens gekocht

Ik had gebeld vanuit Rotterdam om een lens op te halen die ik die avond nodig had. Hij was nergens meer te krijgen. Hij heeft de lens snel gevonden en apart gehouden. Hij wilde zelfs iets langer blijven als ik de sluitingstijd niet zou halen! Super lief. Ook goed geholpen in de winkel. Thank you!!

Pluspunten

• Service
  • Vriendelijkheid

walter van nuland 21-09-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

regionale klantvriendelijkheid landelijke professionaliteit

IK kom hier al enige jaren , on en offline. De winkel is laatst verbouwd gtoter en nog beter gepresenteerd maar door de klantvriendelijke en aanwezigheid van kennis kom ik hier graag weer terug.

A Stoutenbeek 19-09-2016 In de winkel gekocht

Aankop Leica camera

Fantastisch vakkundig advies, heel veel geduld en een grote sortering! Vooral omdat ik eigenlijk twijfelde
Tussen twee cameras, was t verhelderend dat de verkoper de voor en nadelen uit wilde leggen! Chapeau!!

Pluspunten

• Sortering

Arie Zwemmer 19-09-2016 Via de website gekocht

Leica D-lux en Rodenstock UV filter

Wat een heerlijk winkel en webshop. Werkelijk een verademing om in de winkel te zijn. Geen dozenschuivers en praatjesmakers maar mensen met verstand van zaken met een passie voor fotograferen. Ik bof maar met zo'n winkel in de buurt.

L'ORTIJE 17-09-2016 Via de website gekocht

Prima snelle service

Snelle en correcte levering, komen belofte na. Ook van het verloop van de levering werd ik goed op de hoogte gehouden.

Pluspunten

• Goede service
  • Doen wat ze beloven

Minpunten

• Geen.

Jeannette 17-09-2016 In de winkel gekocht

Prima service

Via internet een statief besteld, maar helaas bleek het niet het statief dat ik in gedachten had. Met het hele spul terug naar de winkel in Alkmaar. Ruilen was geen enkel probleem. Enorm assortiment en keuze. Vriendelijke medewerkers die echt tijd voor je nemen.

Pluspunten

• Enorm assortiment
  • Vriendeliijke medewerkers

Minpunten

• (Te) veel te kiezen
  • Soms wat lang wachten

W. 16-09-2016 Via de website gekocht

Snelle service!!

Snelle service. Op zondag besteld en dinsdag in huis. Door een foutmelding bij Ideal het geld per bank overgemaakt. Hierover een mail gestuurd en gelijk een reactie ontvangen. Goede service en netjes verpakt.

Jos Vromen 15-09-2016 Via de website gekocht

Keurig geleverd

Het product voldeed aan de beschrijving, de levering binnen de beloofde termijn en dat allemaal voor een redelijke prijs.

Minpunten

• Foto's

peter 15-09-2016 In de winkel gekocht
Ostadelaan Alkmaar

vriendelijk en met geduld

Ben een leek op het terrein van de fotografie. Zocht een compacte en gebruiksvriendelijke camera. Vriendelijk en met geduld werd ik geholpen bij de aankoop van een simpele camera.

Pluspunten

• assortiment
  • goed advies
  • goede prijs

Bea 15-09-2016 Via de website gekocht

Aankoop 2e hands Canon objectief

Online besteld dankzij een goede beschrijving van het product. Snelle levering. Objectief is in bijna nieuwstaat. Ik ben zeer tevreden over zowel het objectief als de winkel.

Peter Schwarzberg 13-09-2016 Via de website gekocht

Snel leverering (zondag)

Ik heb een gebruikt Olympus camera gekocht. Zaterdag bestelt en zondag gearriveerd! Jij zie wel dat het gebruikt is maar het werkt goed. Alleen was niet alle kabels er bij. Geen groot probleem, maar Cameraland kan het iets duidelijker maken en better laten zien was zij verkoopt.

Pluspunten

• Znel

Minpunten

• Onduidelijk wat jij koop

M. van Minnen 13-09-2016 In de winkel gekocht
In Alkmaar

UV filter

Ik ben al jaren zeer tevreden over deze winkel, vlotte bediening en zeer kundig personeel.
Mijn filter was door een val gesneuveld, door de ruime voorraad snel weer een nieuwe erop gezet.

Edo Vooijs 13-09-2016 Via de website gekocht

gewoon goed.

Eenvoudig bestellen op een duidelijke website en gemakkelijk betalen, artikelen goed verpakt en snel in huis.

Tineke Bergman 13-09-2016 In de winkel gekocht
Camara land hoefplan Alkmaar

2 de maal camera gekocht bij camara land

Mooie winkel niet opdringerig met het verkopen van een camera.
Goede uitleg nemen de tijd voor jou als klant. Goed geholpen.
Ging met een goed gevoel naar huis.
Hier is de klant koning.

Pluspunten

• Geduld prettig geholpen
  • Kennis van zaken

Jan Piet 11-09-2016 In de winkel gekocht

Goed advies bij aankoop DJI Osmo

Opvallend, bij binnenkomst (eerste bezoek 'live') kleine balies waar ik direct wordt aangesproken. Plezierig, want als zelfstandig ondernemer is tijd geld. Omdat de omschrijvingen bij de verschillende aanbieders onduidelijk zijn eerst gebeld en Gerard gesproken. Direct 'to the point' informatie waarna ik besloten heb naar de winkel te komen. Op locatie diezelfde mentaliteit met een andere medewerker. Zonder omhaal dozen legen en bekijken wat er nu écht in zit. Per saldo dik €50,- bespaard en binnen een kwartier stond ik met alles wat ik nodig had weer buiten.

Pluspunten

• to the point
  • service gericht
  • snel!

Jaap van Heugten 11-09-2016 In de winkel gekocht

Goede uitleg Nikon D 3300 met lens

Goede service en uitleg over spiegelreflex camera Nikon D 33000 camera voor opleiding bij Vogue.
Samen met verkoper de specificaties doorgenomeniet. Oude camera ingeruild.

Ronald Stal 10-09-2016 In de winkel gekocht

Perfecte kennis.

Goede service en perfecte uitleg over de mogelijkheden die ik zocht over opslaan van foto's, dia's en diverse negatieven.
Zelfs glasnegatieven van mijn opa zijn moeiteloos in te scannen.
Ook is er de mogelijkheid om vragen te stellen, ook na de aanschaf.

Pluspunten

• Duidelijke uitleg.
  • Ze nemen de tijd voor je.
  • Vakkennis.
  • Bijna alles op voorraad.

Co 10-09-2016 In de winkel gekocht

Prima advies, prima geholpen

Zelden zo'n grote winkel met zo'n voorraad gezien. Men kan je hier eerlijk adviseren omdat men niet vast zit aan een paar op voorraad zijnde toestellen of aan een bepaald merk. De keuze in toestellen en lenzen is enorm. Daarnaast goed en vlot geholpen. Op gerichte vragen kreeg ik duidelijke antwoorden. Het was de reis meer dan waard.

Pluspunten

• grote sortering
  • degelijk advies

Minpunten

• niet ontdekt

denyspatrick 09-09-2016 Via de website gekocht

best of the best

voor mij de juiste titel een goede service het ontbrekende stuk werd direct opgestuurd en de beloofd leverings termijn is ook juist ( vandaag besteld morgens thuis) er zijn veel grote winkels die deze schop als voorbeeld kunnen gebruiken nog nooit heb ik mijn stuk de dag erop gekregen konijnnenberg en camera expres kunnen hiervan leren en klantenservice is gewoon uitsteken deze schop is een absulutte aanrader

Aad 09-09-2016 Via de website gekocht

Snelle en goede service

Ik was op zoek naar een zonnekap voor een Nikon lens, die ik een jaar eerder ook bij Cameraland had gekocht. Via diverse sites kwam ik toch weer bij Cameraland uit en voor een zeer goede en lage prijs bestelde ik deze zonnekap. De volgende dag was hij al geleverd en verzendkosten hoefde ik niet te betalen. Geweldig en aan te bevel dus!!!!

Pluspunten

• duidelijke omschrijving
  • snelle levering
  • ruim asortiment

Joren 08-09-2016 Via de website gekocht

Tevreden klant

Alles vlot. Heel snelle levering. Besteld vrijdagavond, op zaterdag in Belgie geleverd. En dit alles aan een ongelooflijke prijs. Heel tevreden.

Pluspunten

• Supersnelle levering
  • 14 dagen afkoeling
  • Fantastische prijzen

T de Jong 05-09-2016 In de winkel gekocht

Cameratas

Ik ben zeer snel geholpen en men heeft letterlijk en figuurlijk alles uit de kast getrokken om een geschikte cameratas te vinden.

Robin 05-09-2016 Via de website gekocht

Snelle services

Op vrijdag besteld zaterdag ochtend al in huis echt Super.
Tweede Hands Body en objectief besteld beide werken naar behoren echt top

Pluspunten

• Snelle levering
  • Top occasions

baggio 04-09-2016 In de winkel gekocht
alkmaar

lens

Super geduldig, professioneel en behulpzaam personeel en hebben ons prima en zonder moeite twee uur lang geholpen in de winkel.

Inge 01-09-2016 In de winkel gekocht

Ambities maar onervaren

Ik ben door mijn docent fotografie cameraland beland. Als leek werd ik top geholpen aan een goede camera binnen mijn budget en klaar om ambitieus door te gaan met fotograferen. Ik ben nu een aantal weken verder en heb fotografie nog nooit zo leuk gevonden als nu. Bedankt!

Pluspunten

• Persoonlijk advies
  • binnen budget zoeken
  • tweedehands aanbod

Minpunten

• Veel keus

Peter Huisman 01-09-2016 Via de website gekocht

Snelle afhandeling

Via een link op marktplaats op de site van Cameraland gekomen. Daar een mooie lens gevonden, tweede hands en het was de laatste dus ik kocht m snel. Na betaling een bevestiging gekregen eh pas toen viel me op: lens voor het verkeerde merk camera! Snel gemaild naar de klantenservice en alles was binnen drie dagen afgehandeld (order geannuleerd en geld terug op mijn rekening).

Een puntje van kritiek is dus in het geval van objectieven die voor alle merken worden gemaakt duidelijker vermelden voor welk merk camera deze bedoelt is.

Service is top, ga zeker weer kijken als ik iets nodig heb!

Pluspunten

• Goeie service
  • Uitgebreid assortiment

Minpunten

• Objectieven merk camera

Larissa 01-09-2016 In de winkel gekocht

Veel hulp bij aanschaf

Na uitleg van mijn wensen werd ik zeer goed geholpen. Ik ben met een mooie set de deur uit gegaan waarbij ook de tweedehands collectie van de winkel is aangesproken. Ze weten waar ze het over hebben en helpen je goed. Geven veel suggesties en mogelijkheden. Erg prettig.

Pluspunten

• Assoriment
  • Productkennis
  • Ook 2ehands veel keuze

Minpunten

• Ver weg

beekhof 31-08-2016 Via de website gekocht

tevreden

online besteld, maar telefonisch contact gehad en medewerkers staan goed te woord.ook met retour zenden goed te woord gestaan

Joke 30-08-2016 In de winkel gekocht

Ik ben blij!

Een 9 omdat er altijd verbetering mogelijk is ☺
Super service. Besteld via internet en paar weken later afgehaald bij de winkel zelf. De medewerker liep mee met de achtergrond rol van 2,75m en even een handje geholpen met m in de auto te krijgen. Heel top!!

heidie 29-08-2016 Via de website gekocht

ruiling lens en aankoop

lens ontvangen, zag er goed uit. had helaas de verkeerde besteld. geen probleem, gebeld en vriendelijk geholpen!! nieuwe besteld en binnen paar dagen in huis en restant bedrag retour..... ik zeg Toppie!!

Pluspunten

• vriendelijk
  • behulpzaam
  • snelle levering
  • kwaliteit
  • betaalbaar

Marvin 29-08-2016 In de winkel gekocht

Top camera

Vriendelijk en snel geholpen in de winkel. super tevreden met de camera. hoge kwaliteit voor een goede prijs.

Pluspunten

• vriendelijkheid
  • snelle hulp
  • service
  • producten

Jelle 27-08-2016 In de winkel gekocht

aankoop 2e hands digitale camera

Ik zocht een 2e hands digitale spiegelreflexcamera voor mijn dochter (starter). Via internet bij Cameraland Alkmaar uitgekomen. Diverse modellen Canon/Nikon met een leuke prijs op voorraad tevens een grote voorraad objectieven. Ik zocht een 18-270. In de winkel de mogelijkheden doorgenomen en daar kwam uit dat de gewenste combinatie niet direct te maken was. Wel een alternatief, een systeemcamera met 2 lenzen. Samsung NX300. deze aangeschaft. Het toestel maakt fantastische foto's, is handzaam en licht, maar mijn dochter had moeite met het feit dat het onderwerp van fotografie alleen via een beeldscherm te zien was en niet via een "zoeker". zij kon het onderwerp bij lichtval op het scherm niet goed zien. Week later met het toestel terug naar de winkel. Ondanks dat er aan het toestel zelf niets mankeert werd deze gewoon weer teruggenomen. In overleg een ander toestel met bijpassende lens uitgezocht en gekocht. Ditmaal met dochter erbij. Het werd een Canon digitale spiegelreflex met 18-270. We zijn blij met het advies wat we gehad hebben in de winkel en met het toestel welke we nu hebben.

Pluspunten

• service
  • meedenken
  • vriendelijke personeel
  • deskundig personeel

Pavlov 27-08-2016 In de winkel gekocht

Snel en betrouwbaar

Hier word je goed geadviseerd en er wordt altijd de tijd voor je genomen.
Als je wat in te ruilen hebt worden er geen praatjes verkocht maar er wordt reeel over het in te ruilen object geoordeeld.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk

ruud 27-08-2016 Via de website gekocht

Duidelijke info vooraf

overwoog aanschaf Metz flitser 44AF voor Olympus.
Eerst gevraagd, of deze compatible was. antwoord was duidelijk en snel. Ja. Inmiddels in gebruik en is zeer
makkelijk in gebruik en extra Led is een pluspunt gebruiksvriendelijk

J.S. 27-08-2016 Via de website gekocht

Mijn geslaagde aankoop van een Canon EF 100/2.0 USM

Onlangs heb ik voor mijn fotografiehobby een tweedehands lens aangeschaft. Het hele proces verliep uitermate soepel van winkelmandje naar betalen en leveren.
Ik krijg zelfs een jaar garantie op een tweedehandsje. De lens voldoet uitstekend dus ik ben een zeer tevreden en zeker terug kerende klant.Top

Pluspunten

• Overzichtelijke site
  • Goede product beoordeling
  • Vlotte doorloop betaling
  • Snelle levering

Henk Bril 25-08-2016 Via de website gekocht

Snel en goed

Na bestelling vindt de levering zeer snel plaats. Professionele benadering. Prijstechnisch ook interessant.

Pluspunten

• service
  • snelheid

G. Rietveld 25-08-2016 In de winkel gekocht

Verrekijker

Keurig en overzichtelijk ingedeeld. Bij binnenkomst zagen wij direct waar we naar zochten. De medewerker die ons hielp was zeer vriendelijk en beslist niet opdringerig om een duurder artikel aan te schaffen dan we van plan waren.

Pluspunten

• overzichtelijk
  • behulpzaam personeel

Camera tas 25-08-2016 Via de website gekocht

Gekocht cameratas

Ik heb de aankoop gedaan via internet. Met google gezocht naar de tas die ik wilde hebben en gevonden bij cameraland. De tas was op voorraad en is snel verstuurd. Volgende dag in huis met pakje gemak.

Pluspunten

• meteen verstuurd.

Jan 22-08-2016 Via de website gekocht

toch niet zo goed als nieuw!

Tweedehands Nikon SB910 gekocht bij Cameraland met een 4 sterren beoordeling, zo goed als nieuw met lichte gebruikssporen was hun beoordeling.
Nou die gebruikssporen die zaten er wel! dus daarom een 4 sterren beoordeling zou je zeggen, had ik wel mee kunnen leven. Maar dan had de flitser verder wel als nieuw geleverd mogen zijn. dat wil zeggen met etui, met voetje, met kleurenfilters, met omnibaunch, met gebruiksaanwijzing en met originele verpakking dan was het zo goed als nieuw geweest!! Maar niets van dit alles, een kale flitser zonder ook maar iets van de bovengenoemde attributen viel mij ten deel. Voor het eerst iets tweedehands gekocht, en Cameraland zorgt er voor dat dit tevens mijn laatste keer is. Bedankt Cameraland!!

Bestellen in de webwinkel gaat zoals overal prima.

er zou na mijn klacht onmiddellijk contact met me opgenomen worden, maar dat laat wel wat te wensen over.

Assortiment
zoals in elke fotografie webwinkel een ruim assortiment.