Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 438 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Hans Molenaar 28-11-2022

Na lang wikken en wegen de stap gemaakt om mijn Canon R6, Canon D7II en een Canon 70-200 2.8 lens in te ruilen. Na overleg en de goede hulp en uitleg, de Canon R5 aangeschaft. Mede door het goede gevoel dat de mannen bij Cameraland mij gaven heb ik seconde spijt van deze keuze. Inmiddels kan ik mijzelf als vaste klant bestempelen bij Cameraland, dat zegt denk ik al genoeg.

conny 28-11-2022

Op zoek naar een nieuwe camera, objectieven en onderwaterhuis ben ik afgelopen weken erg besluiteloos geweest, welke combinatie het beste zou zijn. uiteindelijk besloten om gister naar cameraland te rijden ( 2uur in de auto) om daar advies te krijgen. Dacht een aanbieding bij hen te hebben gezien, wat de juiste combi was qua camera en lens voor het onderwaterhuis. Door het advies wat ik van hen gekregen heb, heb ik mezelf een enorme miskoop kunnen besparen. (match camera en onderwaterhuis was niet goed nl.) Ze hebben uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen, ondanks de blackfriday drukte en nu heb ik niet alleen de perfecte combi met meer dan wat op mijn wensenlijstje stond, maar ik ben ook nog aanzienlijk goedkoper uit. Vandaag tevens nog 2 keer telefonisch contact met hen gehad omdat ik nog twijfelde tussen 2 lenzen, en wederom werd er goed naar mij geluisterd en ondanks de drukte bij hen toch uitgebreid advies gegeven en de tijd genomen. Kortom een winkel met een top service en ook zeer scherp geprijsde producten.

Tine 28-11-2022

Ik had me ingeschreven om een berichtje te krijgen als de door mij gewenste camera weer leverbaar was. Toevallig keek ik weer op Google en zag tot mijn verbazing dat ik de camera bij Cameraland kon bestellen.

Het bericht hierover is echter niet gekomen.

De camera werd supersnel geleverd. Prima dus op dit ene puntje na.

Ria Buis 28-11-2022

Zoals altijd weer goed geholpen !
Ik had problemen met het Monopad waar een schroef van een ander balhoofd niet op paste .
In no time had de verkoper het gefixt door er een soort van verloop schroef in de zetten .
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Bedankt voor je mooie review.
Fijn dat alles snel verholpen is.

Hans 26-11-2022

goede informatie gegeven en met geduld geholpen door Erik. Ik kom zeker terug.

Fijn om te horen!
we zien je graag snel weer in de winkel.

HenkvS 26-11-2022

Online offerte aanvraag bij inruil werkt prima. Gedane toezeggingen worden hierbij nagekomen. Uitstekende inruilprijzen in vergelijking met de concurrentie. Ook telefonisch reserveren wordt prima geregeld. Deskundig en vriendelijk personeel dat alle tijd neemt. Ook prima winkel voor online bestellingen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Bedankt voor deze mooie review.
We doen altijd onze uiterste best om u zo deskundig mogelijk te helpen.

Rob Bronsdijk 25-11-2022

Zeer goede afhandeling van een retour, geld snel weer terug gestort op de bank perfect.

Mark Klaver 25-11-2022

De winkel bezocht in Alkmaar om advies in te winnen over een andere body. Vriendelijke ontvangst, zeer kundig personeel en uiteindelijk prima geholpen met het zoeken naar een passend product. Een zeer positieve ervaring bij een winkel waar de klant centraal staat! Absolute aanrader
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Fijn om te horen dat je onze service zo goed heb ervaren.
We zien je graag snel weer in onze winkel.

Dave Schreurs 22-11-2022

Contact gehad met de klanten service over een product en er werd uitstekend mee gedacht. Met bestelling was het de volgende dag in uit en was goed en veilig verpakt. De website bied veel opties waaronder 3 in 1 betaling wat erg fijn is. Al met al ben ik zeer tevreden over Cameraland
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Dankjewel voor het schrijven van je review, alavst veel plezier met uw nieuwe producten

Marion 22-11-2022

Op de site van Cameraland een tweedehands exemplaar gevonden van de camera die ik graag wilde kopen. Online bestellen lukte aanvankelijk niet, maar na 3x bellen met 3 verschillende medewerkers van hun klantenservice is het uiteindelijk gelukt. Iedereen deed veel moeite en niets was teveel... Heel blij mee!
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Fijn om te horen dat alles uiteindelijk is gelukt.
Hopelijk tot snel.

Pascal 22-11-2022

Cameraland is altijd snel. De levering is compleet. En ze hebben als enige het betalen via In3, waardoor je net iets minder lang hoeft te sparen voor je je nieuwe "speelgoed" kunt bestellen. Dus als je geluk hebt, verdien je een deel van je investering al weer terug, voordat je klaar bent met betalen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Bedankt voor het schrijven van je review.
Veel plezier met je nieuwe 'speelgoed' alvast (;

Jean N. Haasbroek, Uithoorn 22-11-2022

Ik werd een aantal jaren geleden getipt door een collegafotograaf over cameraland. Heb daar toen ik switchte van Olympus naar Sony mijn nieuwe A7III gekocht met een paar lenzen. Ik had online besteld en deze de volgende dag afgehaald.
Helaas bleek dat ik een verkeerde 35mm lens besteld had (APS-C ipv FE) en de juiste lens ging me op dat moment boven budget.

Tot mijn verbazing kreeg ik blikken of blozen de juiste lens mee - om de shoot die in de planning stond - te testen, stuur 'm maar weer retour als je opdracht gedaan is werd er gezegd. Dat is nog eens service die je niet vaak meer tegenkomt!

Toen ik besloot te upgraden naar een A7RIII vond ik een scherp geprijsde gebruikte body in de shop met vier sterren en slechts 10k shutterclicks. Wat mij betreft vijf sterren ipv de vier uit de beschrijving. Ik kan er namelijk geen krasje op ontdekken en ben er ontzettend blij mee.

yep, Cameraland is een aanrader!

Beste Jean,

Bedankt voor deze mooie review!
Hopelijk is alles gelukt met je shoot.

fijn dat onze service je zo goed is bevallen.
Veel plezier met je nieuwe A7RIII

Egor 22-11-2022

Ordered a used Nikon Z5 in exellent condition (as advirtised) , for a good price. The shop even gave some disctoun on used products so it was quite a good deal IMHO. The pachage arrived very quickly, nicely packaged. The items inside were as described - nothing more or nothing less - the camera, battery, charger and a Nikon stripe for carrying. Free delivery.

I didnt have an oppornotunity to spend too much time with camera to check the real condition, but on the first glance the condition is really neat as adversited - no scracthes or anything. Shutter count indeed as asdertised - well below 500 (
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

We're really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. We hope your new gear all works for you.

Cameraland Alkmaar 22-11-2022

Super snelle levering, betaal gemak in termijnen.
Professionele en aardige medewerkers die direct voor een oplossing zorgen.

Nico 21-11-2022

Overzichtelijke en gebruikersvriendelijke website. Het bestel- en betaalproces verliepen prima en het artikel werd zoals aangegeven geleverd. Dat was ook goed te volgen.

Jos Reinders 21-11-2022

Via de website heb ik twee artikelen besteld. Dat ging gemakkelijk en de info over de artikelen was uitgebreid. Alleen jammer dat de artikelen niet gelijktijdig geleverd konden worden maar enkele dagen na elkaar.

Minke Groenewoud-Beerda 21-11-2022

Makkelijk en snel een cadeaubon besteld.
Toch had ik liever ook de opt uur gehad voor het een fysieke bon ipv een code via email: dat geeft als cadeau leuker.
Verder zeer tevreden.

Ron de Bruin 21-11-2022

Ik vind de winkel echt kwaliteit uitstralen.
De inrichting met de tafels, ipv een lange balie, vind ik prettig.
Verder is het meeste personeel al langdurig in dienst, en dat geeft een vertrouwd gevoel.
Personeel is vriendelijk en behulpzaam, denkt mee in mogelijkheden, en is geduldig.
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Bedankt voor je review! we zien je graag snel weer terug.

Martin Hovius 20-11-2022

Cameraland heeft een duidelijke en overzichtelijke webshop waar je makkelijk kunt vinden wat je zoekt.
Daarnaast is de winkel in Alkmaar waar ik al jaren regelmatig kom echt prachtig!
Naast een breed assortiment is er een geweldig team die je een deskundig advies geeft passend bij je budget.
Ze hebben alle kennis in huis!
Officiele reactie van Cameraland.nl 28-11-2022

Bedankt voor je review, je bent altijd welkom voor advies of een kopje koffie!

Edo Kooiman 20-11-2022

Heel goed geholpen bij aanschaf van camera en lenzen. Mocht van Cameraland gratis camera gebruiken in buitenland voordat ik een aanschaf deed. Topservice!

Jeroen 20-11-2022

Komen al de nodige jaren bij Cameraland, wonen in het zuiden van het land, dus moet Cameraland goed zijn anders rij je niet zover ervoor.

nacho 18-11-2022

The website works well. The prices in the shop are very good, a good reason to choose to shop here.
The shipping service was fast as well.

de Graaf 18-11-2022

Mooie overzichtelijke webshop. Prijs- kwaliteits verhouding is zeer goed. Goede beschrijving over de staat van de tweedehands producten. Goede service. Voor vragen kun je altijd terecht en wordt er ook goed met de klant mee gedacht en duidelijk van een goed advies voorzien.

Eddie Quarre 18-11-2022

Duidelijke uitleg. Snelle service. Uitstekende verpakking. Betaling vlot. Geen bijkomende kosten. Uiterst tevreden.

Ivan Deleus 16-11-2022

Op maandag 7 nov 2022 telefonisch contact genomen, om te vragen of bestelling van 2 Godox barndoors voor 10inch fresnelkop op voorraad waren, en ze binnen 3 dagen, zoals aangegeven op de website, geleverd konden worden. Persoon aan de telefoon bevestigde dat alles in voorraad was, en levering zeker op tijd ging zijn. Bestelling geplaatst. Had 4 dagen later een fotoshoot waarop ik materiaal nodig had. Na 3 dagen nog geen track en trace code te hebben gekregen, terug telefonisch genomen. Nu bleek er probleem met aanlevering van materiaal, en waren producten dus niet in voorraad. Vandaag: 16 nov 2022 materiaal eindelijk toegekomen. Voor de shoot heb ik extra moeten investeren om barndoors ergens te gaan huren. 30 euro extra kosten moeten maken. Ik hoop nog stiekem op een commerciële geste, maar ik vrees dat ik voor mijn volgende aankopen, ergens anders ga kijken. Teleurgesteld.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-11-2022

Bedankt voor de review. Vervelend dat u door de vertraging in de levering alsnog extra kosten heeft moeten maken. Het is inderdaad het geval dat wij wat vertraging hebben in de levering. Ter compensatie voor de door u gemaakte kosten hebben we u een cadeaubon van 30 euro toe gestuurd. Deze kunt u gebruiken in onze winkel en in onze webshop. Hopelijk kunnen we u volgende keer bewijzen, dat dit een eenmalige fout van onze kant is geweest.