Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

M. Blom 02-01-2023

Deze zaak en de mensen ken ik al meer dan 25 jaar en als ik van 85 plus en niet bijzonder handig met de pc toch kan vinden wat ik zoek, wat kan er dan nog beter? Zolang ik in Alkmaar woonde en nu al weer bijna 20 jaar in Heiloo is dit mijn winkel geweest voor alles wat met fotograferen te maken heeft.
Officiele reactie van Cameraland.nl 10-01-2023

Bedankt voor uw review, we zijn blij met u als loyale klant.
en als u er niet meer uitkomt met uw pc, kunt u altijd langskomen in onze winkel

Menno 02-01-2023

Vorige maand een trigger besteld en deze kwam binnen de afgesproken tijd binnen.

Heimen Engeltjes 01-01-2023

Scherp geprijsd en topgaaf, was de tweedehands lens die ik kocht in de webshop. Uitgebreide beschrijving, eerlijke handel. Snel gekocht en snel betaald. Daarop snel verzonden. Kan niet beter.

Marcel 01-01-2023

Net gebeld met servicedesk. Bezorg probleem zit volledig bij postnl en niet bij cameraland.
Ben netjes te woord gestaan en zij gaan er achteraan, wordt teruggebeld met het resultaat. Ik zeg dikke 10 voor cameraland.
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-01-2023

Hai Marcel, De vraag om een review is een automatisch gegenereerd bericht wat vanzelf wordt verstuurd na de aankoop.

Monika 01-01-2023

Goeie service, top klantenservice, niks dan lof, meteen contact, bij probleem directe oplossing, snel geregeld
Officiele reactie van Cameraland.nl 02-01-2023

Zo horen we het graag! fijn dat u zo gehlopen bent

Dirk 31-12-2022

Zeer vriendelijk en terzake kundig.
Niet te veel gevraagd om even iets voor je uit te zoeken of navraag te doen
Zeer aan te bevelen

Yvonne 31-12-2022

Wat een snelle levering! (zo snel hoefde ik het ook weer niet!) Fijne website, gebruiksgemak en had ik al snel vermeld?

Marcel 27-12-2022

Een met passie voor fotografie gedreven fotozaak.
Er wordt je niets aangesmeerd, goed advies en er wordt tijd voor je vrij gemaakt.
Dat zal betekenen dat wanneer het druk is je misschien iets langer moet wachten.
Mooie winkel met mooie accessoires ook.

Maikel 27-12-2022

's middags besteld, betaald en de volgende dag in huis. Ging om een tweedehandsje, maar zag er echt piekfijn uit en werd geleverd met zonnekap, die normaal los verkocht wordt.

Al met al, dik tevreden!
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Dat is fijn om te horen, zo doen we het graag. veel plezier met de lens

Pieter 26-12-2022

Bestelling gedaan, twee dagen later opgehaald bij post . Ben super tevreden.
Heb gebruikte fullframe canon 5D iv besteld met weinig clicks. Top conditie tegen scherpe prijs. !!!
Zocht ook nog canon 7D ii camera met weinig clicks...dus gewacht tot ze er een hadden. Heb dus nu weer nieuwe bestelling gedaan. Als deze idd is zoals de vorige krijgen ze van mij een vette 9.
boumenp 27-12-2022

Dank je,
Als mijn nieuwe bestelling is zoals de vorige dan komt er een 10 bij !

Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Dankjewel pieter voor je mooie reactie. Veel plezier met je nieuwe speelgoed (;

Ger 26-12-2022

Meerdere artikelen gekocht bij deze winkel.
Alles naar volle tevredenheid gegaaan.
Ga hier zeker vaker kopen.

Ted 25-12-2022

Was een mooie aanbieding. Online gekocht. Levering was snel. Zéér goed verpakt tegen eventuele beschadiging tijden het transport. Geen verrassingen na het uitpakken. Product was dát wat ik besteld had.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Fijn om te horen Ted, Veel plezier met je nieuwe spullen

Rob 24-12-2022

Prima winkel goede snelle bezorging , geen problemen met retourneren. Hele vriendelijke medewerkers.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

dankjewel Rob. fijn dat alles zo goed is verlopen

Michael 22-12-2022

Dit keer kwam ik om mijn camera in te ruilen voor het aanschaffen van een nieuwe camera. De winkel is makkelijk bereikbaar met ruime gratis parkeerterrein. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en men was bereid te onderhandelen over de prijs. Er werd meteen advies gegeven over de eventueel nieuw aan te schaffen camera zonder de druk te leggen om deze meteen aan te schaffen. Ik raad deze winkel aan voor alle vragen en zeker ook voor het aanschaffen van nieuwe fotoapparatuur.
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

we vinden het fijn dat je onze winkelervaring zo positief heb ervaren. we zien je graag snel weer in onze winkel.

FVDL 22-12-2022

Precies doen wat is afgesproken. Echt fijne winkel met goed advies. Zaken die besteld zijn worden netjes afgestuurd.

rob-1969 21-12-2022

Mijn mening van deze shop vind ik fantasisch, heb er al vele fotospullen gekocht nieuw,en 2dehands en al de spullen ziet er gewoon als nieuw uit.

kort om gewoon perfeckt :)

Joke 21-12-2022

Goed geholpen! Niet alleen mijn eigen voorkeurs camera bekeken maar ook alternatieven besproken en vastgehouden. Hierdoor nog beter alle voors en tegens kunnen afwegen om een goede keuze te maken.

Ben 20-12-2022

Een vlotte bezorging. Goede en stevige verpakking voor een top product. Goede en juiste informatie omtrent de bezorging.

Dirk 20-12-2022

Cameraland in Alkmaar is een uitstekende camerawinkel.
Zeer ruime sortering en uiterst vriendelijke en behulpzame mensen
Een echte aanrader

Samuel 20-12-2022

Weer gewoon zeer goed, netjes en snel. Ook met tweedehands zijn de producten zo goed als nieuw.
Ben er geweldig blij mee !!!

Arie 20-12-2022

Na de eerdere aankoop van mijn Sony A7 lll, heb ik vorige week dit uitgebreid met een mooie Sony 200-600 lens en zoals eerder dit jaar weer bijzonder goed geholpen met kennis en advies door de medewerkers van Cameraland.
Ik ben zeer tevreden zowel met de aankopen als met de expertise en zou dan ook Cameraland aanbevelen voor een iedereen m.b.t dit soort aankopen .
Officiele reactie van Cameraland.nl 27-12-2022

Bedankt voor je mooie review, veel plezier met je mooie nieuwe lens

Excellent Photo / Theo 19-12-2022

Klantvriendelijk, expertise op fotogebied , ongedwongen advisering, prima prijs (ook op je inruil) en nemen ruim de tijd voor je!

Cees 19-12-2022

Prima shop met deskundige medewerkers. Luisteren naar je wensen zonder op te dringen. Ga er graag heen

Anna 18-12-2022

Een winkel met deskundig en klant gerichte personeel , goede hulp en service. Een bepaald onderdeel was niet op voorraad en binnen een week per post ontvangen , zonder portokosten .
Kortom een winkel met experts .

Adri 18-12-2022

Bijzonder snel en vakkundig geholpen bij de aanschaf van een nieuwe lens voor mijn D500