Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1029 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jesse 12-08-2017 In de winkel gekocht

Voorbeeldige service

Onlangs heb ik een tweedehands camera gekocht, een canon 5d Mark iii. De verkoper (steven dacht ik) heeft mij uitstekend geholpen. Er werd tijd genomen om verschillende camera’s en lenzen te testen onder het genot van een bakje koffie. Geen haast en geen blabla verkooppraatje. Goed was ook te merken dat de collega’s het onder elkaar goed konden vinden en dat komt de sfeer in de zaak ten goede. Service bij cameraland staat centraal en dat is goed te merken! Volgende keer weer!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Agnes 11-08-2017 In de winkel gekocht
Hoefplan

Echt fijn geholpen!

Het voordeel van een winkel als deze is dat je echt fijn wordt geholpen. Hetgeen toch een verschil maakt met het surfen over het www. Voor mij.

J.Water 11-08-2017 In de winkel gekocht

goede service

overzichtelijke winkel goed bereikbaar en fijn geholpen met een goed advies,dit hadden we al gehoord van divers mensen en kennissen!

Jan Vreug 11-08-2017 Via de website gekocht

Gewoonweg goed!

Eerst een lens gekocht (AF-P) die niet helemaal wilde matchen met mijn wat oudere Nikon D90, keurig te woord gestaan en naar de beste oplossing geleid. Retour gezonden, andere lens besteld en per direct gecrediteerd door Cameraland.

Linda 10-08-2017 Via de website gekocht

Lekker snel!!

Vind het een fijne winkel en ook via de webshop is alles makkelijke en duidelijk te vinden! Ik had m'n lens supersnel binnen!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gonda 10-08-2017 In de winkel gekocht

Klantvriendelijk

Goede ervaring van collega was de reden om naar Cameraland te gaan. Je wordt gezien als klant, goed ingerichte winkel en prima uitleg van de medewerker.

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Top!

Ik wilde 2 dagen voor we op vakantie gingen tóch een andere camera. Na een hele avond puzzelen en zoeken was Cameraland de enige die de camera de volgende dag al kon bezorgen (de dag voor ons vertrek). Ik was heel tevreden over de manier waarop ik op de hoogte werd gehouden waar mijn pakket zich bevond. Prima!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten

Minpunten

• -

Mevr. M.T. Wokke-van der Eng 10-08-2017 In de winkel gekocht
van Ostadelaan 290, Hoefplan in Alkmaar

Uitstekend en enthousiast geholpen.

goede winkel, veel keus, personeel met kennis van zaken. Men nam de tijd om alternatieven te laten zien.

palawan 10-08-2017 Via de website gekocht

Vlotte levering, super service

We hadden een beschermhoesje in leder nodig van Leica. Die was nergens meer te verkrijgen behalve in Cameraland. We hadden ook een lederen bandje bij besteld maar bleek dat we dit niet nodig hadden. We hebben het terug gestuurd en enkele dagen later stond het geld terug op onze rekening. Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

sixtydick 10-08-2017 In de winkel gekocht

Eerste bezoek shop

Verscheidene artikelen gekocht in het verleden via de fraaie website.
Wilde de shop al eens bezoeken dus was de aanschaf van de Tamron18-400mm lens een mooie gelegenheid om de daad bij het woord te voegen.
Fraaie shop met een schitterend assortiment.
Kreeg rustig de tijd om rond te neuzen en toen ik aangaf mijn op voorhand gereserveerde lens mee te nemen, uiterst vriendelijk geholpen door de medewerker.
Denk dat het niet de laatste keer is dat ik het ritje Hilversum Alkmaar onderneem.

D. Voetberg 10-08-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Veel persoonlijke aandacht voor de klant

Al jarenlang is Cameraland het vaste adres waar wij onze fotoapparatuur en toebehoren kopen en altijd naar volle tevredenheid! Er is persoonlijke aandacht en tijd voor de klant en doordat er gerichte vragen gesteld worden over je wensen wordt de keuze tussen de vele mogelijkheden op fotografie gebied makkelijker gemaakt. We hebben nog nooit spijt gehad van onze aankopen, zowel nieuw als occasion. Bovendien krijg je een goede prijs terug voor gebruikte apparatuur. De medewerkers stralen professionaliteit en kennis van zaken uit en de koffie staat altijd klaar! Kortom: erg blij dat deze winkel in onze woonplaats gevestigd is!

Tineke 10-08-2017 Via de website gekocht

Goed advies

Was blij dat de telefoon redelijk snel werd opgenomen. En kreeg een goed advies!!!
Door het advies heb ik eerst voorzet lenzen gekocht om te proberen of ik deze vorm van fotografie ook leuk vind

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Rob 10-08-2017 Via de website gekocht

Supersnelle verzending, goede prijs, goed product.

Eerste keer dat ik hier wat gekocht heb, maar mijn eerste ervaring is meteen super. Zeer tevreden: supersnelle verzending, goede prijs. Ik kwam op deze winkel uit omdat ze deze Elinchrom beauty dish nergens meer op voorraad hadden.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Christa 09-08-2017 Via de website gekocht

Goede info en snelle levering

Op de site van cameraland kon ik snel de juiste info vinden bij mijn zoektocht naar een statief. Daarnaast werd mijn bestelling snel geleverd. Ik ben dik tevreden met de service van cameraland en erg blij met mijn GorillaPod Focus 😀👍

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Suzanne 09-08-2017 In de winkel gekocht

Goed geholpen!

Fijne winkel met veel kennis over fotografie. Er wordt echt de tijd voor je genomen, geluisterd naar je wensen en de vragen die je stelt worden duidelijk beantwoord.
Voor zowel beginners als gevorderden is deze winkel zeer geschikt!

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Aletta 09-08-2017 Via de website gekocht

Goed geholpen bij kapotte onderdeel

Shop is heel duidelijk en makkelijk bij bestellen. Onderdeel van product was na éénmalig gebruik kapot gegaan. Ik ben gelijk geholpen hiermee, door een vriendelijke medewerker. Het product wordt meteen vervangen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ernst 09-08-2017 Via de website gekocht

Snelle afhandeling van mijn bestelling

Cameraland heeft mijn bestelling van een neutraal grijsfilter vlot en netjes afgehandeld, alles voldeed aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Jack 09-08-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd

Goede product omschrijving en snelle levering, site is overzichtelijk ingedeeld en producten makkelijk te vinden.

Co 08-08-2017 Via de website gekocht

Goede service

TussenRingenset besteld. Via de track en tracé goed op de hoogte gebleven van de levering. Deze werd netjes de volgende dag op het tijdstip wat in de mail vermeld stond geleverd. Ook in de winkel zelf ben ik goed en deskundig geholpen. Daar heb ik eerder al een 50mm lens gekocht

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan 08-08-2017 Via de website gekocht

Als altijd een geweldige service!

Ik wilde een remote control hebben voor mijn Canon camera.
Opbellen naar de helpdesk is makkelijk en snel.
Direct een kundig persoon aan de lijn die al mijn vragen helder en duidelijk heeft beantwoord.
Via internet mijn bestelling geplaatst en de volgende dag bezorgd.

RDR 08-08-2017 Via de website gekocht

Tuut tuut dat is snel!

Heldere shop, groot assortiment, mooie en scherpe aanbiedingen en supersnelle levering ook na een weekend bestelling!

E.S. 07-08-2017 Via de website gekocht

Prima afhandelinh

Na bestellen en betalen, wat erg eenvoudig werkte via iDeal, was ook de levering snel. De bestelde lens voldeed aan de omschrijving. Ook prima.
Wat mij betreft een adres om te onthouden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Anita Frieling 07-08-2017 Via de website gekocht

Telephoto converter

via de web-shop gemakkelijk winkelen. Duidelijke omschrijving van het product.
Snelle levering, de volgende dag.
Het pakket is in goede staat afgeleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Eric 27-07-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreid assortiment

Deze winkel gekozen i.v.m. het grote assortiment. De kennis van de verkoper over de door ons op voorhand geselecteerde camera's was dik in orde. Helaas zijn wij met onze wensen en de adviezen van de verkoper toch met een 2x duurdere camera de winkel uitgelopen. Ook het omruilen van een net gekocht artikel was geen probleem. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Blije Billetjes 23-07-2017 Via de website gekocht

Een hele goede service!

Ik had een aantal vragen over welke camera en lens voor mijn doeleinde geschikt zou zijn.
Ik werd terug gemaild en heb telefonisch contact gehad met een medewerker.
Hij had kennis van zaken en heeft mij een goed advies gegeven en dit ook nog binnen mijn budget!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Maurice 21-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering

Eerste keer dat ik bij Cameraland besteld heb en direct een super indruk. Duidelijke website en shop, snelle levering en zeker niet onbelangrijk: scherpe prijzen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ronald uit Medemblik 21-07-2017 In de winkel gekocht

Vakkundig advies

Na veel grasduinenen op beoordelingsplatforms op Internet en Consumentenbond het spoor bijster geraakt bij zoektocht naar 'professionele compactcamera' door tegenstrijdige adviezen. Bij Cameraland uiteindelijk goed geinformeerd en besloten tot aankoop. Na 3 weken uitproberen van mijn aankoop zie ik bevestigd dat ik de juiste aankoop heb gedaan. Overigens wilde ik aanvankelijk ander type camera omdat die er zo mooi uitzag. Daar ben ik acheraf gelukkig vanaf geadviseerd.

M. Onrust 20-07-2017 Via de website gekocht

Service zoals het hoort!!!

Ik heb onlangs een Canon Eos 80D online gekocht bij Camerland, nadat ik in de winkel eerst om advies ben wezen vragen. De verkoper nam alle tijd voor me om uit te leggen wat de verschillen waren tussen verschillende camera's. Hij probeerde me niks aan te smeren, maar van een goed advies te voorzien. Hij heeft me hiermee aan het denken gezet, dus ik moest nog even nadenken over de juiste keuze, en daarna heb ik vervolgens online de bestelling gedaan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Winwiz 20-07-2017 Via de website gekocht

Prima en snelle service

2e hands Samyang via de website en 's middags op kunnen halen. Er was geen lensdop bij en daar kwam kosteloos een nieuwe voor.

David 19-07-2017 Via de website gekocht

Erg tevreden!

Ik heb dit keer alleen een batterij besteld, maar eerder heb ik een camera en een lens gekocht. Ook heb ik al eerder een video gemaakt over mijn aankoop, waarin ik ook al aangaf tevreden te zijn over de winkel. Bijna alles is prima in orde. Echter heb ik wat kleine dingen over de webshop te zeggen, waardoor ik heen 10 kan geven.
De zoekmachine is laggy en soms verwarrend. Een zoekmachine als die van cameraexpress is een stuk fijner. Dan heb je gewoon een zoekpagina in plaats van een rolldown menu.
En soms als je artikelen aan de winkelwagen toevoegt verschijnen ze niet. Zo had ik na verversen van de pagina bijna vijf batterijen besteld in plaats van één.
Maar voor de rest dus top en ga zo door!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

J.van.IJzendoorn 19-07-2017 Via de website gekocht

Zeer klantvriendelijk bedrijf,met supersnelle levering TOP!

Bestellen is eenvoudig en de afwikkeling netjes. Vriendelijk te woord gestaan bij telefonische vragen en op de juiste manier een goed advies gekregen. Vlotte afwikkeling van de retourzending en omruiling zonder gedoe en meteen het bedrag wat in vermindering was gebracht, op mijn rekening terug gestoord... Het is gewoon prettig zaken doen met jullie winkel, vele bedrijven zouden hier voorbeeld aan moeten nemen!!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marc 19-07-2017 Via de website gekocht

Veel keuze en goed advies

Een leuke instap macro lens gevonden. Na wat reviews gelezen te hebben en wat advies van Cameraland bij een mooie instaplens uitgekomen. Netjes de volgende dag geleverd.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

sjoerd 19-07-2017 In de winkel gekocht
Leeuwarden

Prima service, snelle levering

Rugtas gekocht, thuis ingedeeld met spul erin maar toen te zwaar en te groot. Zonder problemen kunnen ruilen voor koffer en kleinere rugtas die ook in de fietstas past. Dit alles in Leeuwarden.

Johan Schoondermark 18-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Ik heb voor deze shop gekozen, omdat ik een korting voucher heb gekregen na het invullen van een enquete van 15 euro. Op de site een bestelling geplaatst op zondag om 21.30 uur, artikel was op voorraad, heb ik mijn bestelling op maandag in ontvangst mogen nemen om ongeveer 18.30 uur via een pakketdienst.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

eric 18-07-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

goede service, jammer van de actie.

heb in de winkel een panasonic lumix dmc-fz1000 gekocht. Prima geholpen. 2 dagen later was dit toestel met geweldige acties te vinden op jullie site. Misschien was ik te vroeg. maar wel jammer dat ik niet van deze actie gebruik heb kunnen maken.

A.Zwamborn 18-07-2017 Via de website gekocht

Zó hoort het.

Het door mij gezochte objectief was bij Cameraland honderd euro goedkoper dan bij de andere aanbieders. Online besteld en de volgende dag geleverd: goed verzorgd verpakt. Zo hoort het. Waarom dan een '9' en geen '10'? Voor een 10 moet het 'uitmuntend' zijn. De noodzaak om uitmuntende service e.d. te laten zien was er in dit geval niet: het verkoop- en leveringsproces was gewoon (heel) goed, zoals het hoort. Wat het in dit geval bijna uitmuntend maakte was dat de prijs zo'n 12% lager was dan normaal.

Pluspunten

• Levertijd

Minpunten

• -

Sandra 18-07-2017 Via de website gekocht

Zeer snelle levering.

Zeer snelle levering. Zondag besteld en op maandag al binnen. Netjes! Nog even gebeld om iets te vragen over het artikel en netjes te woord gestaan.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Bassie1960 18-07-2017 Via de website gekocht

SD kaartje besteld

Prima, vlotte bestelling en vlot afgeleverd. De winkel zelf heb ik slecht 1 naal bezocht. Super service.

Tim 18-07-2017 Via de website gekocht

Prima service

Zeer snelle afhandeling van bestelling en duidelijke communicatie. Prima service. Product voldoet aan beschrijving zoals vermeld op website

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Remco 18-07-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Mooie winkel en deskunig personeel

De winkel is via de ring van Alkmaar snel bereikbaar en parkeren voor de deur. Na een nummertje betrokken te hebben, hebben we ons eerst verlekkerd aan alle mooie apparatuur in de winkel. Het wachten was dus geen straf. We zijn geholpen door een vriendelijke en deskundige man. Ik wist eigenlijk al precies wat ik wilde hebben, maar hij kon mij nog verschillende alternatieven laten zien. Prijs in de winkel was gelijk aan de internet prijzen maar nu kreeg ik er advies bij. Al met al, heel tevreden.

G.Kooger 18-07-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Geweldige Sevice

Ik Fotografeer al vanaf mijn 12 de jaar . En ik ben na vele andere camera's nu zeer tevreden over de Spiegeloze en zeer handzame Olympus EM1 . v.w. de vele mogelijkheden en kwaliteit !!! dat ten eerste , ik kan de zwaardere camera's niet meer " handelen " v.w. mijn Reuma . Het is geweldig om met deze geweldige camera te werken en ik ben blij dat deze camera mij is aangeraden door de zeer deskundige verkopers in de winkel van Cameraland in Alkmaar , en ik nu weer genieten kan van de vele mogelijkheden die er nu weer voor mij bestaan . Ook de cursussen zijn fijne opfrissers , waar je volop gelegenheid krijgt om te oefenen na een uitgebreide vakkundige uitleg over alle mogelijkheden die er zijn en zich voordoen . Kortom , ik ben zeer tevreden !!!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Carola Kroonenburg 17-07-2017 Via de website gekocht

Geweldig mijn winkel :)

Overzichtelijke website, Snelle verzending, perfecte service en het product ook nog met een leuke korting, En een mooie kortingsbon voor een volgende aankoop. ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nico Oussoren 17-07-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd en een was een prima product.

Ben ook in de winkel geweest en toen viel mij de vakkennis van de verkopers op!
Prima winkel ook om ideeën op te doen.

Richard Kuijper 17-07-2017 In de winkel gekocht

Uitstekende service

Goed geholpen met een advies waar je wat mee kan. Ze denken mee waar nodig en smeren niet zomaar iets aan. Al jaren vaste klant en zal dit zeker blojven

Riemke van der Kleij 17-07-2017 Via de website gekocht

Heel blij met de service

's Avonds besteld en de volgende dag al binnen. Ik ben een tevreden en blije klant en zal jullie zeker aanbevelen bij familie en vrienden (is ondertussen al gedaan).

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

arkoenlassie 17-07-2017 Via de website gekocht

Lekker snel in huis!

Makkelijk bestellen via de webshop. Ook de betaling gaat heel makkelijk met Ideal. Het bestelde product snel in huis!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sanderijn 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Fijne webshop, snel besteld en snel geleverd. Met een ontzettend goede en leuke pakketservice! Bestelde SD card netjes ontvangen.

Eric 17-07-2017 Via de website gekocht

Erg leerzame cursus

Na jaren van "zelfdokteren" aan mijn camera toch maar eens opgegeven voor de cursus fototechniek om de fijnere kneepjes van het vak te leren. Erg leerzame cursus met goede uitleg van de cursusleider in een ontspannen omgeving. Voor een ieder met een mooie camera maar die slechts 1 of 2 functies gebruiken een absolute aanrader.

Andrea 17-07-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Overzichtelijke site, goede communicatie over de levering van het product. Objectief was snel in huis, goed ingepakt tegen het stoten gedurende transport.

Pluspunten

• Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Arnold 17-07-2017 In de winkel gekocht

Echte know-how

Hier werken mensen die weten waar zij het over hebben, met geduld en begrip helpen zij iedereen, prof of beginner. Daar hou ik van!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -