Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 972 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige winkel!

Goede communicatie, behulpzaam personeel, snelle service, product omschrijving is eerlijk (bij demomodel) en product is van goede kwaliteit.

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Behulpzaam

T 27-12-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik had een Canon EOS 1300D - Body + 18-55 DC III besteld. Deze was heel goedkoop (blijkbaar door een foutje op de website van cameraland.nl de helft van de normale prijs) Dit werd mij telefonisch meegedeeld. Desondanks werd de camera toch voor de goedkope prijs geleverd. Heel sportief van Cameraland! Heel erg bedankt voor de super service! Mijn volgende aankoop zal zeker weer bij Cameraland.nl zijn.

Pluspunten

• Klantvriendelijk
  • Goedkoop

Jouke 27-12-2016 Via de website gekocht

Geweldige (web)winkel

Snelle en duidelijke communicatie, aardig en kundig personeel, snelle verzending en een goed product. Kortom, het kom ik nog eens terug!

Pluspunten

• Goede communicatie
  • Snelle verzending

Kees 26-12-2016 In de winkel gekocht

Gewoon goed.

Na eerst even lekker rond te hebben gekeken goed geholpen door een van de medewerkers. Leuk is dat ze mij ook aanrade nog even goed te kijken naar de gps oplossingen. Uiteindelijk doe ik dat nu via een app ipv een (dure) gadget. Ik ga zeker terug als ik weer wat nodig heb.

Pluspunten

• Advies
  • Veel op voorraad

Minpunten

• Tegen de kerst aan is het parkeren een uitdagin.

WouterKroon 26-12-2016 Via de website gekocht

Vlekkeloze aankoop

Snel, no-nonsense, duidelijk en snelle levering.
10/10 ik zou er zeker vaker bestellen
Ik werd zelfs persoonlijk eventjes gebeld ivm een kleine onduidelijkheid over mijn gegevens, binnen een uur na bestelling.

Bas 25-12-2016 Via de website gekocht

aanschaf 2e hands objectief

Uitstekende en snelle levering via online bestellen. Cameraland website is overzichtelijk en informatief. Objectief opgehaald bij de pakketservice van Primera. Tevreden klant.

Yvonne HuVe 25-12-2016

Advies/aanschaf

Cameraland is voor mij 1 van de beste winkels/online-shop waar ik al meerdere artikelen heb gekocht. Geven een deskundig en eerlijk advies. De bestelling wordt zeer snel geleverd. Aankoop van 2e hands objectieven- met garantie- is betrouwbaar en de prijs redelijk.

Mirjam 25-12-2016 In de winkel gekocht

Fijne winkel

Voor mij lekker dichtbij, maar als het geen goede winkel was zou ik er niet heen gaan. Goede service, je wordt snel geholpen door deskundig personeel. Je kan ook op de website kijken en kopen, maar vind het zelf prettiger om naar een winkel te gaan voor camera spullen.

Pluspunten

• Snel geholpen
  • Deskundig personeel
  • Mooie overzichtelijke winkel
  • Makkelijk te bereiken, gratis parkeren

Andrea 25-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop batterij

Gebeld met de winkel, werd mij deskundig advies gegeven. Ik had een nieuwe batterij voor mijn camera nodig. Er werd uitgelegd dat er een batterij is, die beter tegen koude en warmte kan. Besteld en de volgende dag al in huis. Top.

Pluspunten

• Er werd geluisterd
  • Goed geadviseerd

Hans 24-12-2016 Via de website gekocht

snel en volgens verwachting!

Ik heb de site gevonden via een advertentie op marktplaats. Het gezochte object was op voorraad en reeds de volgende dag in mijn bezit! Super snel en zonder problemen.

Fred Barsingerhorn 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Topwinkel, met mensen die verstand hebben van fotografie

Er is bij jullie van alles te krijgen van apparatuur voor de alledaagse kiekjes tot apparatuur voor de de beroepsfotografen. Alles mag je ook in de winkel uitproberen en krijg goede adviezen.

Pluspunten

• Zeer ruime sortering

W.A.P. van Zandbrink 24-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Het werd de juiste camera !!

Hele mooie shop met een grote keuze en zeer deskundig advies door verkoper Martijn.Geen moeite was hem teveel en uiteindelijk een camera gekocht die aan mijn wensen beantwoordde. We kregen zelfs nog een heerlijk kopje koffie.

Pluspunten

• Vriendelijke ontvangst
  • Goed advies
  • Harmonie in shop
  • Deskundig personeel

Wino 23-12-2016 Via de website gekocht

Aankoop van een Eos 7D bij Cameraland

Zeer behulpzaam en meedenkend bij vragen per telefoon. Telefoon wordt snel opgenomen. Bij mij was per ongelijk een 16 Gb SD kaart meegeleverd waar ik een 16 Gb CF kaart had besteld. Na een telefoontje kreeg ik de volgende dag de CF kaart per post thuisgestuurd. De SD kaart mocht ik ook houden.

Erik 23-12-2016 Via de website gekocht

Topservice!

Binnen één dag bestelde goederen ontvangen nadat er was gebeld dat één artikel niet op voorraad bleek. Dit werd vervangen door een duurder product tegen de oude prijs! Klasse!

Pluspunten

• Goede service
  • Betrouwbaar
  • Snelle levering

Mark de Lange 23-12-2016 In de winkel gekocht

Geweldige service!

Ik wilde een nieuwe camera en advies daarover. Het advies was top en ik ben heel blij met mijn nieuwe camera. Geweldige service naar mijn mening.

Pluspunten

• Erg goed advies

Ton 23-12-2016 Via de website gekocht

Goede website en uitstekend bestelproces

Goede website en bestelproces. Alle stappen zijn duidelijk vermeld. Het bestelde artikel werd snel geleverd en was goed ingepakt.

Pluspunten

• Duidelijke website en bestelproces
  • Snelle levering

Felix 22-12-2016 In de winkel gekocht

Uitstekende keuze

In de winkel kan je heel veel vinden op het gebied van fotografie. Inlichtingen vragen is geen probleem. De voorlichting is prima. De artikelen zijn van prima kwaliteit. De prijzen zijn normaal voor de goede artikelen die je in de winkel kan kopen.

TdeJ 22-12-2016 Via de website gekocht

Simpele webshop met goede productie

De webshop van cameraland.nl is goed opgezet. Je kan makkelijk vinden wat je zoekt en ze hebben een aardig uitgebreid assortiment.

Pluspunten

• Groot assortiment
  • Snelle levering

Hanneke 21-12-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Winkel met aandacht voor wensen klant

Op zoek naar een goede camera winkel kwam ik via internet terecht bij Cameraland in Alkmaar. Ook de goede commentaren van een collega maakte dat ik hoge verwachtingen van de winkel had.
Via internet een deel van de door mee gewenste materialen al gereserveerd, zodat ik niet voor niks naar de winkel zou rijden.
In de winkel bijzonder vriendelijk en goed geholpen door deskundig personeel. De verkopers luisterden goed naar wat ik zocht, in welke prijsklasse en voor welke doeleinden. Samen zochten we de materialen (objectief, tas, statief en wat klein materiaal) in een heel gunstige prijsklasse bij elkaar. Ik kreeg er zelfs nog een kadootje bij! Op geen enkel moment heb ik het idee gehad dat de verkopers mij maar wat wilden aansmeren of er een slaatje uit wilden slaan. Zij keken echt naar hoe ik het voordeligst uit kon zijn.
Een volgende keer ga ik zeker weer naar deze winkel.

Pluspunten

• Bekwaam personeel
  • Deskundig
  • Voordelig
  • Veel keuze in 2e-hands materialen
  • Gunstige prijzen en uitgebreid aanbod

Petra 21-12-2016 In de winkel gekocht

Kundig en klantvriendelijk

Kundig, nemen echt de tijd voor, komen met meerdere alternatieven. Wij zijn geslaagd voor een mooie systeemcamera na goed advies.

Pluspunten

• Veel kennis
  • Veel keuze
  • Ook occasions
  • Goede uitleg
  • Prijs/kwaliteit

Fons Nijssen 21-12-2016 Via de website gekocht

Top!

Zeer ruime keuze. Prima uitleg. Gemakkelijk besteld. Zeer snel geleverd zonder extra kosten. Prima verpakt. Kortom: top!!!

Pluspunten

• Ruime keuze
  • Snelle levering
  • Prima verpakt

Minpunten

• Geen.

Jan 19-12-2016 Via de website gekocht

Canon powershot sx 720hs

En nieuw fototoestel gekocht en ook kon ik het gebruikte toestel inruilen. Dit alles in en peerdagen geregeld. Prima service

Rob 19-12-2016 Via de website gekocht

Snel, professioneel en fijne klantenservice

Ik heb bij Cameraland een tweedehandse Canon 5D gekocht met lens. Even gebeld van te voren, kreeg goede info. Besteld en de volgende dag in huis. Perfect afgeleverd. Jammer dat de accu er niet bij zat. Beetje een domper, maar als comensatie kreeg een gloeddieuwe (ipv de tweedehandse) accu. En met een hogere capaciteit. Deze was de andere (werk)dag ook binnen. Fijn dus en goed gecompenseerd!

Pluspunten

• Duidelijke webshop
  • Expertise
  • Snelle levering
  • Flexibel

Minpunten

• Bestelling niet compleet

Hendrik 17-12-2016 In de winkel gekocht

Aanschaf statief

Wij komen al jaren op dit adres en nagenoeg altijd tot volle tevredenheid. Eén keer was het wat minder en dat werd perfect opgelost! De service is goed, de kwaliteit ook, de mensen uitermate vriendelijk en de koffie nog lekker ook! Waarom dan geen 10? Simpel je moet altijd blijven streven naar nog beter!!!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Kennis
  • Service
  • Geduld

Minpunten

• wel vaak druk, goed voor de zaak zelf hoor!

Melissa 17-12-2016 In de winkel gekocht

Erg vriendelijk geholpen!

Ik ben hier afgelopen week heen gegaan voor mijn eerste spiegelreflex camera. Ik ging naar de winkel zonder enige kennis van spiegelreflex camera's en er werd uitgebreid de tijd genomen om mij te helpen met wat ik nou precies zocht. Ook kreeg ik niet het idee dat ze mij het duurste van het duurste wilde laten kopen wat je vaak hebt in winkels maar kreeg ik echt oprecht goed advies!

Ik vind deze winkel echt een aanrader!

LUwland 17-12-2016 Via de website gekocht

Top service, top prijzen, nette levering

Altijd goede ervaring met cameraland, ruime assortiment, ook in tweedehands en opruiming. Keurige website, kan altijd wel makkelijk vinden wat ik zoek. Top.

Pluspunten

• Prijs Kwaliteit
  • Assortiment
  • Service

Georges Phlippeau 08-12-2016 In de winkel gekocht
A|lkmaar

geweldig sympathieke winkel .

Naar aanleiding van de website die mij een zeer goed gevoel gaf heb vervolgens een reis van ruim twee uur naar deze zaak gemaakt.
Ik had diverse camera's en lenzen in te ruilen en was benieuwd wat het allemaal nog op zou brengen. Mijn verwachtingen werden niet teleurgesteld. Werd ontzetten fijn en vakkundig geholpen. Allemaal mensen met een passie voor dat wonder dat fotografie heet. Natuurlijk gaat het ook om de centen, maar dat gevoel komt veruit op de tweede plaats.
Ik ben zeer tevreden en met een blij gevoel weer twee uur teruggereden.
En met de overtuiging dat er voor beide partijen een heel goede deal is gesloten. De volgende aankoop gaat zeker weer via Cameraland. Ik gun het ze.

cees-ouwerkerk 02-12-2016 Via de website gekocht

Zeer snelle levering bestelde artikelen

de webshob was zeer overzichtelijk en uitgebreid, en de levering was er de andere dag.
keurig verpakt zodat artikel niet kon beschadigen

John de Jong 17-11-2016 Via de website gekocht

John de Jong

Top speciaalzaak met geweldig goede service! Bij mijn order ging helaas iets mis wat overigens niet de schuld van Cameraland was. Zij hebben mij desondanks perfect geholpen en zelfs extra diensten aangeboden om hiermee te hulp te schieten. Ik heb een enorm positieve shop ervaring met Cameraland en zal hier in de toekomst met plezier weer iets gaan bestellen.

Pluspunten

• Veel informatie
  • Veel producten
  • Goed geprijsd
  • Top service voor en na de koop
  • Prettig werkende website

Chris Page 15-11-2016 Via de website gekocht

Fast Service. Helpful Staff

Camera Land has a great variety of products and a fast, hassle free service. I am happy to recommend them.

Robert 15-11-2016 In de winkel gekocht

Robert

Vriendelijk personeel, ruime sortering en men neemt tijd om de klant te helpen. Ook telefonisch een goede ervaring gehad.

DametjeD 15-11-2016 In de winkel gekocht

Top

Goede winkel, alles in huis en veel kennis! Meestal ook goede service ditmaal alleen een iets minder enthousiaste medewerker, leek afgeleid en niet gemotiveerd om iets aan mij te verkopen. Gelukkig kwam ik gericht en wist ik zelf wat ik wilde. Overig personeel was super vriendelijk.

Pluspunten

• Veel kennis
  • Alles in huis
  • Ook tweedehands camera's
  • Winkel waar ik terugkom

Robert van der Eng 15-11-2016 In de winkel gekocht

Advies en aanschaf Sony a7ii

Op basis van advies van Cameraland een andere camera gekocht dan ik eerst van plan was. Bleek voordeliger en is een fantastische aankoop

Pluspunten

• Goede vakkennis
  • Duidelijk advies

Wil 15-11-2016 Via de website gekocht

Snelle levering van objectief

Al eerder bij de winkel apparatuur gekocht, maar toen in de winkel in Alkmaar. Nu via de webshop en een zeer snelle levering van het bestelde objectief

Charles Trippelvitz 13-11-2016 Via de website gekocht

Fotowandeling Amsterdam

De wandeling was goed verzorgd, ruim de tijd om informatie over te dragen, rustpunt onderweg.
Uitstekende informatie over alle locaties en personen die relevant waren bij de stadswandeling.
Enthousiaste groepsleider/fotograaf.

Pluspunten

• aktueel
  • interessant
  • enthousiaste groepsleider
  • informatief

Minpunten

• Beperkte tijd voor fotografische technieken

Interpress Holland 13-11-2016 In de winkel gekocht

Service klant vriendelijk bedrijf

Goede service, en klant vriendelijke onderneming. Zeer grote voorraad en arsortiment
Belangrijk is dat je goede informatie krijgt over wat je wild gaan doen met je hobby of vak.

Caro 11-11-2016 Via de website gekocht

Opzetflits Fuji

Aanbod gereviseerde tweedhandsartikelen en prijzen zijn heel aantrekkelijk. Makkelijke site om jouw artikelen te vinden, snelle levering uit Nederland

Pluspunten

• Snelle efficiente servive
  • tweedehandsflits heel ok

Minpunten

• Bijleveren handleiding zou nuttig geweest zijn

M. Berkhouwer 11-11-2016 In de winkel gekocht

goed advies

Wij zijn ontzettend vriendelijk en deskundig geholpen. De verkoper nam alle tijd om alles over een nieuwe camera uit te leggen en te laten zien.

Paul 07-11-2016 Via de website gekocht

Snlle levering

Snel geleverd, zonder verzendkosten, en toch voor een scherpe prijs. Goede feedback gedurende bestel/leveringsproces. Niets op aan te merken deze webshop, een aanrader ...

Pluspunten

• prijs
  • snelheid
  • Redged in assortiment

FvB 07-11-2016 Via de website gekocht

Heerlijk blij met mijn camera-rugzak!

Leuk winkelen bij Camera Land. Zeer uitgebreide keuze en bovenal, goede prijzen! Levering zeer snel en stipt! Kortom, zeker voor herhaling vatbaar!
Dus niets dan lof! :)

Pluspunten

• snel
  • uitgebreide keuze

Minpunten

• geen!

Theo Beentjes 03-11-2016 In de winkel gekocht

Reparatie lens- en bodyfitting

Fitting van lens en body waren beschadigd door val. Beide snel en vakkundig gerepareerd. Goed op de hoogte gehouden van reparatiekosten en reparatieduur.

Pluspunten

• goede communicatie over reparatie.

Jan Logger 03-11-2016 In de winkel gekocht

Jan Logger

Een hele leuke winkel waar je vriendelijk wordt geholpen en nemen ook de tijd voor je
Ga altijd zonder nadenken naar camera land

Walter 03-11-2016 Via de website gekocht

Wacom stylus pen zoekgeraakt.

De pen was niet meer leverbaar maar Camera land heeft er toch een gevonden en opgestuurd.
Hartelijk bedankt.

Nice 03-11-2016 In de winkel gekocht

Very Nice

Geen veredeld magazijn, maar goede en nette overtuigende verkoop/demonstratie ruimte. Geduldige, eerlijke en begripvolle 'bemanning'. Eerlijke prijzen, goeie koffie.

Jos Frantsen 01-11-2016 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

Perfect

Ik was nog nooit in uw zaak geweest, maar ik keek mijn ogen uit.. mooie winkel, ruim opgezet en een ruim assortiment.
Ik werd snel en vriendelijk geholpen op een leuke mannier.
Zeker dat ik bij jullie terug ga komen.

M.M. 31-10-2016 In de winkel gekocht

Reparatie lens

Reparatie keurig ter hand genomen, schriftelijke bevestiging. Er werd ook nog meegeleefd met mijn balen dat ik lens had laten vallen. :)
De week erna had ik een fotoshoot, en er was geen leenlens beschikbaar. Toen mocht ik een ander toestel met lens lenen. Wat een service. Net toen we dat aan het regelen waren kwam een collega die vertelde net een passende leenlens te hebben binnen gekregen. Er werd meegedacht!!
Leenlens heb ik langer mogen lenen, tot mijn eigen lens gemaakt was. Top!! Zelfs toen ik niet direct tijd had om mijn gemaakte lens op te halen en de leenlens terug te brengen was dit geen probleem. Wat een top service!!
Fijn bedrijf, ze nemen alle tijd voor je en leggen je alles wat je vraagt uit!
Jammer dat ze geen cursussen geven, want ze hebben zo veel kennis en kunnen dit ook goed uitleggen!

Pluspunten

• service
  • meedenken
  • inschatten wat voor jou geschikt materiaal is
  • beginnend-prof,ieder wordt op zijn niveau geholpen

René Schilder 31-10-2016 Via de website gekocht

Overzichtelijk, snel en een groot aanbod!
Telefonisch werd ik ook goed geholpen en de aftersales is ook perfect.

Pluspunten

• Overzichtelijk
  • Groot aanbod
  • Goede service

van Heukelom 31-10-2016 In de winkel gekocht
Almaar

Vakundig vriendelijk advies

Op vrijdag in de winkel geweest, was nog rustig dus er kon voldoende tijd worden genomen voor mijn vragen.
Heb uiteindelijke een mooie tweedehands NIKON gekocht die ik de aankomende 3 weken insentief ga gebruiken, mocht ik na die 3 weken een duurdere camera willen (ook tweedehands) kan ik hem nog omruilen.

heleen 31-10-2016 In de winkel gekocht

Olympus 60mm 1:2,8 Macro

Hier staan mensen met verstand met wat ze verkopen.Jaren ervaring bij al het personeel,heel geduldig is alles goed uitgelegd over de mogelijkheden van de lens.

Pluspunten

• ruime sortering
  • ervaren personeel

Armand Filon 30-10-2016 In de winkel gekocht
Alkmaar

Nemen tijd voor je, goede uitleg, gewoon top!

Zij hadden waarna ik zocht. Goede deskundige uitleg. Belangrijk voor mij, ze nemen ze de tijd ervoor, geen opdringerig verkoop gedoe. Goede aanbevelingen. 1 1/4 u. rijden was het waard .Heb vaak anders meegemaakt, Gewoon zoals het kan èn hoort. Top!