Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 1116 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

willem-van-asch@hotmail. com 31-10-2017 Via de website gekocht

Zeer goede service,niks mis mee.

Goede goedkope producten,je word op de hoogte gehouden van je bestelling,de vlotte verwerking van het bestelde en de garantie.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Yvon Poncelet 31-10-2017 Via de website gekocht

Aankoop Spoetnik via Catawiki

Beste,
Het aangekochte toestel is niet bruikbaar... In 1 van de 2 objectieven zit er nogal wat schimmel zodat er veel overstraling is op de opnamen. Het toestel is dus enkel om uit te stallen en is voor mij niet bruikbaar... Spijtig.
Yvon Poncelet
www.yvon.be

Maarten 31-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Altijd professionele service en advies

Ik ben een terugkerende klant van cameraland.nl. Dit hebben zij in mijn geval met name te danken aan de professionele en deskundige medewerkers die ze er hebben in combinatie met hun klantvriendelijkheid. Ik ben al enige tijd intensief bezig met het vak en zoek vaak eerst zelf naar oplossingen. Doordat ik graag zelf goed op de hoogte ben kom ik niet snel met vragen naar ze toe. Mocht het toch gebeuren staan ze me altijd geduldig en kundig te woord, nemen de tijd en welke vraag je ook stel, ze nemen je altijd serieus.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

peter 30-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goede service, snell en keurige afwikkeling.

Goede uitleg garantie van 12 maanden op de occasion. Zelfs hulp hoe evt. zelf het kapotte scherm van mijn oude camera gerepareerd kan worden. Klasse.

Carla 30-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Eerlijke mensen die mét je meedenken in de keuze die er is.

Ik had de winkel gevonden op internet. Google. Omdat ik een andere camera wilde ( tweedehands met garantie) vond ik het niet zo geslaagd omdat via internet te bestellen dus óp naar Alkmaar niet wetende wat ik aan zou treffen. In een vrij grote winkel, voor mij een snoepwinkel, zag ik al snel dat ik niet de enige was. Vreemd genoeg was ik snel aan de beurt. Wat natuurlijk wel prettig was. Ik werd geholpen door een vriendelijke jongeman die luisterde naar mijn wensen en niet onbelangrijk mijn portemonnee. Ondanks de drukte had deze verkoper alle tijd voor mij. Super. Thuis aangekomen stuitte ik direct op een probleem, dus bellen, wederom vol geduld en vriendelijkheid werd ik te woord gestaan. Een zéér tevreden klant met een prachtige camera.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan van Riet. 30-10-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Bij een plaatselijke winkel kreeg ik enkel een slap verhaal te horen over kwaliteit,maar ik wilde deze simpele goedkoper teleconverter, met alle minpunten die er zijn en die ik weet. Voor dit geld en dit doel is het een prima aankoop.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Wessel de Jong 29-10-2017 In de winkel gekocht

Alles is goed!

Goede website met mogelijkheid tot reservering. Vriendelijke en deskundige hulp in de winkel. Een aanrader voor de beginnende fotograaf!

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Janmarver 28-10-2017 Via de website gekocht

Zo hoort het te zijn !!

Was op zoek naar een lens. Snelle zoek functie. Duidelijke omschrijving met foto's. Goede kwaliteit/prijs verhouding. Snelle afhandeling. Goed verpakt.

mvank 28-10-2017 In de winkel gekocht

Niets dan lof!

Ik kocht een zoomlens bij Cameraland maar was niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Binnen twee weken mocht ik 'm zonder opgaaf van reden ruilen voor een ander type lens. Beide keren erg goed geholpen en geadviseerd door vriendelijk en kundig personeel. Ik bestelde al enkele jaren online bij Cameraland, maar in het vervolg rijd ik gewoon van Haarlem naar Alkmaar toe als ik iets nodig heb. Topwinkel!

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan 28-10-2017 In de winkel gekocht

Goed advies

Cameraland hebben we gekozen omdat ze goedkoop geprijsd zijn en deskundig advies geven.
Wij werden snel en vakkundig geholpen. Op basis van onze wensen werden er enkele camera's gepakt en ons uitgelegd warde verschillen waren. Zowel technisch als in prijs. Wij zijn nog steeds tevreden over onze nieuwe camera. Wij komen trouwens al vele jaren bij cameraland en zijn nog nooit teleurgesteld geweest.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

C.Aarnoudse 27-10-2017 In de winkel gekocht
winkel alkmaar

Veel aandacht voor mijn wensen

Als amateur-fotograaf, maar wel met specifieke wensen, ben ik met veel geduld geholpen. Alle camera's die voldeden aan mijn wensen zijn mij voorgelegd en de voors en tegens de revue
gepasseerd. Dankzij deze deskundige uitleg kon ik de juiste keuze maken.
Toen ik later terugkwam in verband met een probleempje was er weer alle aandacht.
Een geweldige winkel met deskundige en vriendelijke verkopers.

Dirk 26-10-2017 Via de website gekocht

Snel geleverd.

Gemakkelijk toegankelijke site die veel informatie geeft, ook de second-life afdeling kan erg interessant zijn om te bekijken.

Case 26-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Met het verkeerde artikel de winkel uit

Ik weet het, het is mijn eigen schuld; ik was er zelf bij. Maar ik ging naar de winkel voor een Kenko PL FADER ND3 - ND400 maar ik loop, omdat die niet voorradig was, met een Kenko REALPRO ND1000 naar buiten. Ik heb het gevoel, dat ik me heb laten ompraten; eigen schuld, dat wel, maar toch.
Overigens zag ik later dezelfde REALPRO bij Bol.com toch wel flink goedkoper, maar ook dat .....

Officiele reactie van Cameraland.nl 27-10-2017

Bedankt voor het achterlaten van een review.

Ik lees dat u niet heel blij bent met het product dat u hebt gekocht. Graag kijk ik samen met u naar een oplossing die beter aansluit bij uw wensen.

Wil u ons per mail (info@cameraland.nl) uw ordernummer en- /of factuurnummer doorsturen?

Ik zal daarop reageren met een passende oplossing.
Alvast bedankt voor de moeite.

Fred - Team Cameraland.

marian 26-10-2017 In de winkel gekocht

Heel goed geholpen!!

Ik kwam voor een fotorugzak voor op reis; er was een uitgebreide hoeveelheid rugtassen voorradig; een heel aardige jongeman heeft heel geduldig alle voor- en nadelen uitgelegd van de tas waar ik uiteindelijk op uitkwam. Zelfs nog gekeken in de winkel naar een demonstratiefilm van de tas. Er werd alle tijd voor genomen.
Ik ben heel goed geholpen en ik ben blij met mijn tas.

Gerben Sinjewel 25-10-2017 In de winkel gekocht
In De Hoef te Alkmaar

De juiste aandacht en meedenken.

Verkopers zijn zeer ter zake deskundig en geduldig. Ook schromen zij niet om hun collega te raadplegen. Laten ook voldoende zien wat de mogelijkheden naar mijn wensen.
Minpunt is: ik kocht een dure camera en kreeg voor mijn inruil veel te weinig. Dus heb ik het niet gedaan maar wel die dure camera gekocht. Dit viel erg tegen.

Sijmen 25-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar / Hoefplan

Maakt de verwachtingen waard.

Ik ben een tijd bezig geweest met het zoeken naar de juiste camera en wist zelf al vrij goed welk model het moest gaan worden. Door de goede naamsbekendheid van Cameraland ben ik naar deze winkel gegaan en op alle gebieden hebben ze de naam waar kunnen maken. Prijs, kennis, service, assortiment, vormgeving winkel.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

P 25-10-2017 In de winkel gekocht

Heel goed advies

Wat zo onbetaalbaar is, is het vakmanschap. Het vermogen om in te schatten wat de klant wil en niet wat de verkoper wil!
Heerlijk zo'n zaak met liefhebbers van fotografie en wat erbij hoort gecombineerd met deskundigheid

Rob 25-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prima service snelle beantwoording van vragen

Er is een reparatie uit gevoerd, hiervan werd ik goed op de hoogte gehouden. Alleen de onderzoekskosten hadden zij mij wel vooraf moeten vertellen en niet achteraf.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

rob 24-10-2017 In de winkel gekocht

Eerlijke voorlichting

Je krijgt hier altijd goede voorlichting door deskundig personeel. de producten die ze in de winkel verkopen is dezelfde goedkoopste prijs als bij anderen via de website.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Jan Vreug 24-10-2017 Via de website gekocht

Vlot, netjes en commercieel!

Keurige site waar je makkelijk op zoekt, natuurlijk goede foto's (zou ook echt niet anders mogen) en heldere levertijden die iedere keer netjes nagekomen zijn!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces

Minpunten

• -

Karin 23-10-2017 In de winkel gekocht
Cameraland Alkmaar

Een hele fijne aankoop!

Ik geef graag het cijfer 10. Wij zijn met onze wensen voor een nieuwe camera naar de winkel gestapt en zijn daar goed beluisterd door de verkoper. Door zijn duidelijke, realistische informatie en kennis van zaken zijn wij prima op weg geholpen. De camera die wij hebben aangeschaft bevalt heel goed en biedt veel mogelijkheden (meer nog dan wij op ons wensenlijstje hadden) voor een heel betaalbaar bedrag.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

wilfred 23-10-2017 Via de website gekocht

snelle service

duidelijke shop, snel vindbaar, kon helaas niet direct de verschillen vinden tussen gelijkwaardige producten

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Ron 23-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Perfect advies aanschaf nieuwe camera

Ik ben perfect geadviseerd bij het aankopen van een nieuwe camera, de camera die ik had uitgezocht was zelfs 10 euro duurder dan het advies van Cameraland.

Ramon Derksen 22-10-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Prachtige winkel, groot assortiment, goede service,

Ontzettend fijne winkel. Zeer uitgebreid assortiment. Medewerkers zijn erg behulpzaam en hebben veel kennis en nemen de ruimde tijd om je te informeren over producten

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Nina 21-10-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide kennis!

Voor de aankoop, ben ik twee keer in de winkel geweest. Allebei de keren goed geholpen, door medewerkers met veel kennis van camera's. En ze namen de tijd voor mij. Fijne winkel en service, waar ik zeker terug zal komen.

Eric Canon 21-10-2017 Via de website gekocht

Mooie spullen en goede service

Prachtige winkel en deskundig en aardig personeel. Nemen de tijd om klanten te helpen. Prachtige spullen, ook 2e hands. Online en in de winkel gekocht.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

E.M. van Aken 20-10-2017 In de winkel gekocht
Hoefplan Alkmaar

mevrouw ×××

ik heb gekozen voor Cameraland omdat ik hier al jaren kom, toen Cameraland nog een kleine winkel was en op het öude"adres zat. Ik heb hier in de loop der jaren 2 spiegelrefexcameras, 2 videocameras, 3 TZ cameras aangeschaft en heel vroeger analoge fotorolletjes laten ontwikkelen en afdrukken. Ik had dit niet allemaal gedaan als ik niet tevreden was geweest over het reilen en zeilen van Cameraland voor wat betreft goed personeel en v oorlichting.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Ronald 19-10-2017 Via de website gekocht

Snel en betrouwbaar

Voor een komende reis naar China zocht ik een reisstatief. De voorwaarde waren; klein, handzaam en lichtgewicht. Mijn keuze werd de Redged TSC 525K en besteld bij Cameraland. Ik had zelf het nodige voor onderzoek gedaan en de informatie op de site van Cameraland bevestigde dat alleen maar. Eenvoudig besteld op de site van Cameraland, product aanklikken, gegevens invullen en betaald met iDeal waarna een bevestiging van de bestelling volgde. Diezelfde dag kreeg ik een verzend bevestiging en de volgende dag had ik het reisstatief al in huis. Het statief beantwoordt op alle fronten aan mijn verwachtingen en in November gaat ie mee naar China.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paul Wolzak 19-10-2017 Via de website gekocht

Super snelle service

Bij de concurrent moest ik 14 dagen wachten, omdat het uit de USA moest komen, de volgende dag had ik het binnen via Cameraland!

Gis 19-10-2017 Via de website gekocht

Super service

In de winkel en aan telefoon goede service. Vragen worden goed beantwoord . ........................

Clemens van B 18-10-2017 Via de website gekocht

Prima objectief

Perfecte kwaliteit objectief tweedehands geleverd door Kameraland. Niet goedkoop, wel waar voor mijn geld.

BoVann 18-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige occasion

Canon lens in uitstekende staat voor een redelijke prijs incl. transport en binnen een dag geleverd

Hilde 17-10-2017 In de winkel gekocht
Cameraland in Alkmaar

Super kundig advies!

Ik ben onwijs goed geholpen door de medewerkers van cameraland. Ze denken echt met je mee. De winkel heeft onwijs veel keuze en ze geven erg professioneel advies. Ik ben onwijs blij met mijn aankoop.

Ad 17-10-2017 In de winkel gekocht

Kan niet beter. !!!

Camera via website laten reserveren na 2x mailcontact en telefonisch contact. Op alle vragen deskundig antwoord gekregen. Ook bij naderhand afhalen in de winkel zeer deskundige en prettige hulp. Eigen objectieven mogen proberen op de camera. Niet zomaar afhalen en afrekenen. TOP.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JP56 17-10-2017 Via de website gekocht

Goede en vlotte service

Goed verpakt en vlotte levering en toekenning van de sterren bij occasie kloppen ook. Mijn 5e artikel in occasie en ben er tevreden over.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

P.G.Hendriksen 14-10-2017 In de winkel gekocht

Gewedige Service

Eerste bezoek aan de zaak.Met een bepaald budget. Werd eerst gesproken over wensen en de mogelijkheid van nieuw .Maar dan over een upgrade in de vorm van occasion.Het werd de occasin waar ik zeer tevreden mee ben en al leuke resultaten heeft opgeleverd

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Hans 14-10-2017 Via de website gekocht

Prima service

Eerste kennismaking met bedrijf. Goede ervaring en zal Cameraland zeker aanbevelen. Webshop is eenvoudig te gebruiken en de levering is snel en.... gratis. Zal zeker vaker bij jullie bestellen als dat nodig is.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Paula 13-10-2017 Via de website gekocht

Geweldige service!

Beste prijs en een goede service!
Telefonisch bereikbaar en als ze zeggen dat ze terug bellen, doen ze dat ook.

Photofan 13-10-2017 Via de website gekocht

Great service!

I bought a Gorillapod SLR ZOOM + Ballhead BH-1 and it was delivered within a day.
Very satisfied with the product.

Pluspunten

• Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Chado 13-10-2017 Via de website gekocht

Ontzettend snelle bezorging. Top!

Geweldige prijzen en een top product (statief). Duidelijke site met goede prijzen. ttttttttttttttop!

ida sportel 12-10-2017 Via de website gekocht

nieuwe camera maar geen nederlandse gebruiksaanwijzing

goede service snelle bezorging maar wat ik heel erg jammer vind is dat er geen nederlandse gebruiksaanwijzing bij zit alle talen staat er op zelfs chinees maar daar heb ik toch niks aan

Pluspunten

• Verzendkosten

Minpunten

• -

Tripod gekocht. 12-10-2017 Via de website gekocht

Snel gewenst product geleverd.

Door de juiste trefwoorden in te tikken kon ik snel het juiste product vinden. Bestelling was simpel af te ronden. Levering had ik de volgende dag al binnen. Pakje was verzorgd ingepakt en daarom niet beschadigd. Keurig gedaan!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pelgrim51 12-10-2017 Via de website gekocht

Wat een fijne hulp bij het zoeken !!

Ik was al een tijdje op ziek baar een schouderriem voor mijn camera met kleine bevestiging oogjes. Na een mailtje kreeg ik een link doorgestuurd waarmee ik de schouderriem kon bestellen. Super!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Jan Zwager 12-10-2017 Via de website gekocht

Uitstekend product, prima prijs en binnen 24 uur in huis!

Zoals de titel al zegt, Uitstekend product, prima prijs en binnen 24 uur in huis! Hoef ik niets aan toe te voegen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Ferry 12-10-2017 In de winkel gekocht

Ongewoon Goed !

Briljante service etcetera . enige min punt is de wachttijd.maar ja ,dat is erg moeilijk te voorkomen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Kees van Unen 12-10-2017 In de winkel gekocht

Integer advies

Ik heb recent een aantal producten gekocht bij Cameraland. Wat voor mij doorslaggevend is dat ik niet het duurste product krijg geadviseerd maar datgene wat voor mij het best past. En dat blijkt nog waar te zijn ook. Daarom kom ik graag terug.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JHollenberg 12-10-2017 Via de website gekocht

Prima service, vlot antwoord op vragen.

Zoals altijd een prima service en bij vragen krijg je netjes vlot en professioneel een gedegen antwoord zodat je direct weer verder kan.

Pluspunten

• Levertijd
  • Klantenservice

Minpunten

• -

Paul V. 11-10-2017 Via de website gekocht

Een winkel die zijn uitstekende reputatie waar blijft maken.

1 Keer in de winkel geweest om een camera te kopen, 2 keer via de webwinkel artikelen aangeschaft. Het persoonlijke contact in de winkel is prettig, personeel is professioneel. Bestellen in de webwinkel gaat gemakkelijk (je hoeft geen account aan te maken om iets te kopen).

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

A de Jager 11-10-2017 In de winkel gekocht

Super service

Vriendelijke bekwame verkoper, nam tijd om uitleg te geven.
Goede produkt informatie
Iets te drinken werd aangeboden

ZOLTAN 11-10-2017 Via de website gekocht

Good service

Product in very nice conditions, shipping very fast! Packaging perfect. Will repeat if is a good deal