Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 437 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Iris Hartman 30-05-2023

Zoals altijd weer zeer tevreden met de service! Er is weer super fijn meegedacht, en zelfs nu er een ‘issue’ zich voordeed na aankoop ben ik super goed geholpen en is dit zeer goed opgepakt en opgelost. Alweer en nogsteeds een tevreden terugkerende klant! Voor mij geen andere camerawinkel waar ik mijn spullen aanschaf.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Bedankt voor je dikke 10, Mochten we je ooit nog kunnen helpen staan we voor je klaar. Veel plezier met je aankoop.

Martijn 30-05-2023

Denken écht met je mee voor het beste advies. Personeel zeer ervaren en behulpzaam. Ruim assortiment en meestal op voorraad. Prijzen zijn absoluut fair en goede service is zeker ook wat waard!
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-06-2023

Bedankt voor je review Martijn!

We zijn blij dat jij je goede ervaring met ons wilt delen, het doet ons goed om te horen dat je erg tevreden bent! Mocht je verdere vragen hebben, of advies nodig hebben, kun je altijd bij ons terecht!

Sandra 30-05-2023

Ik heb oudere apparatuur ingeruild en een nieuwe lens aangeschaft. Ik werd rustig geholpen, mocht even naar buiten met de lens op mijn camera om er even mee te spelen. Mijn camera werd daarna nog even ge-update. Echt hele fijne service.
Alleen hadden ze geen zonnekap in de winkel op voorraad. Dat was jammer maar kon ik in de webshop bestellen. Die kwam snel, de volgende dag al. Alleen jammer dat ik verzendkosten moest betalen, aangezien ik hem graag bij het kopen van de lens had meegenomen. Als ze dit hadden voorkomen was het een 10 geworden.
Verder een erg fijne winkel! Vriendelijk personeel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Bedankt voor je goede review,
We zijn blij dat we je hebben mogen helpen met het uitzoeken van je nieuwe lens. Hopelijk tot de volgende keer.

roy 29-05-2023

website is duidelijk werk snel en veel info bij de producten en veel betaal mogelijk heden
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-06-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze positieve review te schrijven Roy!

We hopen je snel weer te kunnen verwelkomen in onze winkel of webshop!

Esther 28-05-2023

Mooie camera!Netjes in de originele fldoos, alle accessoires erbij. Top. Zeer blij mee! Werd zeer snel en zeer goed ingepakt thuisbezorgd.
Ik ben heel tevreden mijn "nieuwe" 2e hands camera!
Officiele reactie van Cameraland.nl 01-06-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een mooie review te schrijven Esther!

Het doet ons goed dat alles naar wens is, wij wensen je heel veel foto plezier met jouw nieuwe aanwinst!

Esther 28-05-2023

Wat een fijne winkel! Eerst telefonisch contact gehad over de aanschaf van mijn nieuwe camerabody. Heel fijn dat deze apart gelegd kon worden voor mij zodat ik hem kon halen op het moment dat het mij schikte. In de winkel zelf ook goed en deskundig advies gekregen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 31-05-2023

Bedankt voor je goede review Esther, we zijn blij om te horen dat ons aankoopproces zo soepel is verlopen. Mocht je nog vragen hebben voor ons neem gerust contact op.

B. Blikman 27-05-2023

Goede, correcte en snelle service! Ik wilde een objectief inruilen voor een ander (nieuw) objectief. Na de aanvraag voor het inruilen, kreeg ik binnen een uur een zeer goede offerte. Omdat ik niet bepaald in de buurt woon van Alkmaar, heb ik mijn objectief opgestuurd en het nieuwe objectief kreeg ik binnen een dag na ontvangst toegestuurd. Ook heb ik tussendoor een mail gestuurd, waar ik ook weer heel snel reactie op kreeg. Precies waar ik van hou! Zeer tevreden dus!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Bedankt voor je mooie review!

Het doet ons goed om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Wij wensen je heel veel plezier met jouw nieuwe objectief, en we zijn blij dat we jouw oude objectief weer een tweede thuis kunnen geven!

Mocht je verdere vragen hebben, kun je altijd contact met ons opnemen. We zien je graag terug!

Fokje 26-05-2023

Super fijn geholpen bij Cameraland. Ze nemen echt alle tijd voor je om alles uit te leggen.
Ik was op zoek naar een nieuwe lens, en ze laten je echt alle mogelijkheden zien en uitproberen. Uiteindelijk ben ik met een nieuwe camera, de Nikon Z6II , en de Tamron 70-300 mm naar huis gegaan. En de koffie staat altijd klaar, en soms zelfs taart! 🎂
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Dankjewel voor je positieve review Fokje!

Het doet ons goed om te zien dat je een prettige ervaring bij ons hebt gehad. We helpen je met alle plezier en nemen graag de tijd voor je die je nodig hebt.

Wij wensen je veel plezier met je prachtige camera en objectief!

Hopelijk tot snel!

I. Van Hielten 26-05-2023

Ter zake kundig. Er wordt voldoende tijd voor je gemaakt met uitvoerige uitleg.
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review voor ons te schrijven!

Mocht je verdere vragen of advies nodig hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je graag!

René 26-05-2023

Redged statiefkop besteld voor mijn monopod, een prima product voor een prima prijs. Snel geleverd en goed verpakt.
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Bedankt voor je bericht René!

Wij wensen je veel plezier met jouw aankoop, mocht je tussendoor vragen hebben, kun je altijd bij ons terecht. We helpen je graag!

Jack 25-05-2023

Fijne winkel met een zeer uitgebreid assortiment, goede prijs en snelle administratieve afwikkeling. Ik woon in het buitenland en moet bij aankopen in NL altijd de BTW verrekenen. In tegenstelling tot veel andere bedrijven wordt ook dit snel en correct geregeld.
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Hartelijk dank voor je review Jack!

We vinden het fijn dat jij jouw goede ervaring met ons wilt delen. Ik zal jouw compliment doorgeven aan onze administratieve afdeling!

Mocht je tussendoor nog verdere vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, we helpen je met alle plezier!

Hopelijk tot snel :)

Eric 25-05-2023

Keurig op tijd geleverd, Prima lens. (Meer valt er niet over te vertellen. Vreemd dat je een minimale tekstlengte moet invoeren. Hoeveel ik schrijf bepaal ik nog altijd zelf!)
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Bedankt voor je review Eric!

Wij wensen je veel plezier met je lens, we zijn erg benieuwd naar de plaatjes die je ermee gaat schieten!

Hopelijk tot snel!

Bert 24-05-2023

Kom al heel lang bij Cameraland en dat doe omdat ik er goed geïnformeerd wordt over het product waar ik voor kom.
Officiele reactie van Cameraland.nl 30-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Bert! Wij vinden dit erg fijn om te horen van een vaste klant. We zien je graag terug!

Marcel Brugman 23-05-2023

Ik heb een objectief aangeschaft bij Cameraland. Ben erg vriendelijk geholpen. Een leuk gesprek gehad onder het genot van een kop koffie. De winkel is groot en heeft een enorme voorraad tweede hands en nieuw. De prijzen zijn marktconform. Deze winkel is een echte aanrader. Tweede hands producten zijn goed van kwaliteit en zijn scherp geprijsd. Ik kom zeker terug in deze winkel.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-05-2023

Hartelijk dank voor je prachtige review Marcel!

We zijn blij om te horen dat je zo een goede ervaring hebt gehad in onze winkel, de koffie staat hier altijd voor je klaar! Je bent altijd bij ons welkom voor advies, vragen of gewoon gezellig een babbeltje te houden.

We zien je graag terug in onze winkel!

Tamara 23-05-2023

Ondanks de drukte in de winkel, keurig geholpen er werd goed naar me geluisterd en heb goed advies gekregen. Uiteindelijk ook met een camera en lens de winkel uitgekomen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Tamara!

Het doet ons goed om te horen dat jij zo een prettige ervaring met ons hebt gehad. We hebben je met veel plezier geholpen en zijn blij dat je tevreden bent met jouw aankoop. Mocht je er toevallig nog vragen over hebben, kun je altijd contact met ons opnemen!

Wij wensen je heel veel plezier met je camera en lens en tot ziens!

Erica 23-05-2023

Geweldige service van kundig personeel! Al staat er nog zo'n rij in de winkel, je krijgt alle aandacht en ruimte om in alle rust je vragen te stellen. Ook op chat of e-mail wordt razend snel gereageerd.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-05-2023

Bedankt voor je review Erica!

Wat fijn dat je jouw positieve ervaring met ons wilt delen, dit waarderen wij enorm. Je kunt altijd bij ons terecht voor al je vragen en voor advies, we helpen je met alle plezier! Mocht je nog eventuele vragen hebben, kun je gerust contact met ons opnemen.

We zien je graag terug!

Gerard Beukema 23-05-2023

Heeft het, snel efficiënt , geruisloos.....eigenlijk gewoon zoals het hoort.
Officiele reactie van Cameraland.nl 24-05-2023

Bedankt voor je review Gerard!

Wij wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens!

Marinus 21-05-2023

Goede prijs, snelle bezorging, goede verpakking, verscheidenheid aan betaalmogelijkheden. Prima!
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-05-2023

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Marinus!

Wij wensen je heel veel plezier met je aankoop, mocht je er eventuele vragen over hebben, kun je altijd bij ons terecht!

Breve 21-05-2023

heb voor deze shop gekozen omdat ik goede ervaringen heb met de winkel.
goede informatie,zonder iets opte dringen.
Officiele reactie van Cameraland.nl 23-05-2023

Bedankt voor je review Breve!

Wat fijn dat je voor ons hebt gekozen en dat je jouw prettige ervaring met ons deelt! We zien je graag terug in onze winkel of webshop!

Ron 21-05-2023

Goede speciaalzaak, vakkundig personeel en altijd goed advies. Al verschillende artikelen gekocht en nooit teleurgesteld.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-05-2023

Hartelijk dank voor je review Ron!

Het is altijd fijn om zo een mooie feedback te krijgen van een terugkerende klant.

We wensen je veel plezier met je aankopen en hopen je snel weer te mogen verwelkomen in onze winkel of webshop!

Dionni 20-05-2023

Uitermate deskundig personeel dat alle tijd voor je neemt om jou de beste keuze te kunnen laten maken
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-05-2023

Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om een review te schrijven Dionni!

Mocht je vragen hebben of advies nodig hebben, kun je altijd bij ons terecht, we helpen je met alle plezier!

Hopelijk mogen we je snel weer verwelkomen in onze winkel!

A. de Jong 19-05-2023

Al een poosje op zoek naar een andere reportageflitser voor gebruik op mijn Lumix LZ1000. Ik vond cameraland een fijne site om te bekijken.
Zoals vele anderen mensen ben ik echt wel een snuffelaar en heb ik de afgelopen twee weken ook de bekende andere webshops op fotogebied bekeken. Onbewust ga je blijkbaar toch vergelijken en opeens ontdekte ik dat ik dat, zonder dat ik dat bewust deed, steeds weer op de website van Cameraland terechtkwam.

Ook had ik nog een andere, oude flitser voor de inruil. Helaas was dat ding al te oud voor een derde leven. Dus die wilde ze niet. Dat begreep ik ook.

Ook nog even gebeld met een vraag die ik had over de beoogde flitser. Het antwoord kwam snel en was doorspekt van kennis en deskundigheid.

Uiteindelijk dus de flitser bij Cameraland gekocht. En hij werkt ook nog zoals ik gehoopt had.
Officiele reactie van Cameraland.nl 22-05-2023

Bedankt voor je mooie review!

Wat fijn om te lezen dat je elke keer toch weer uit kwam bij ons. Het doet ons goed om te horen dat alles naar wens is en wensen je veel plezier met je flitser!

Mocht je in de tussentijd vragen hebben of advies nodig hebben, kun je gerust contact met ons opnemen, of bij ons langskomen in de winkel.

We zien je graag terug!

ArthurW 19-05-2023

Ruim assortiment, overzichtelijk. Vriendelijk en kundig personeel, men neemt de tijd om de klant te helpen, adviseren en komen met goede tips. Ik ging uiteindelijk met betere camera voor een scherpe prijs de deur uit,top!!
Officiele reactie van Cameraland.nl 19-05-2023

Bedankt voor je goede review Arthur,

We zijn blij om te horen dat het aankoopproces van je nieuwe camera goed is bevallen.
Heel veel plezier ervan gewenst!

Groetjes, Team Camerland

Theo (Den Helder) 19-05-2023

Snel contact via chat, later per mail. Een drietal objectieven voor Nikon en ringflitser verkocht. Mooie deal kunnen sluiten. Nette afhandeling aankoop in de winkel in Alkmaar. Winkel met vakkennis, dat voel en zie je aan alles.

Bedankt voor je review Theo,

Wat fijn dat alles zo soepel is verlopen met je verkoop.
We hopen je snel weer te mogen verwelkomen.

Jojanneke Claessen 17-05-2023

Wat een goede service. De medewerkers nemen je mee in de mogelijkheden met een heldere uitleg. Geen mooie praatjes maar gewoon waar het op staat en naar jouw behoefte en kunde. Heel tevreden met mijn uiteindelijke aankoop. En als ik vragen heb dan kan ik altijd bij Cameraland terecht. Goede bereikbaarheid en een grote passie voor de producten.

Hai Jojanneke,

Bedankt voor je dikke 10 review.
We zijn blij om te horen dat alles zo fijn is verlopen.
Veel plezier met je nieuwe aankopen en hopelijk tot volgende keer