Cameraland.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Cameraland.nl.

Cameraland.nl stelt zich voor

Deze score is berekend op basis van 866 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

Rob 22-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Goed en eerlijk advies voor aanschaf compact camera

Via advertentie heb ik gezien dat ik mijn HI8 en een videoband op een harde schijf kan laten zetten -het resultaat hiervan is op dit moment nog niet bekend-. Nadat ik deze had ingeleverd meteen wat advies gevraagd voor een camera voor beginners. De Canon Power Shot heb inmiddels aangeschaft.

Edu 21-11-2017 Via de website gekocht

Goed geregeld

Deze winkel gevonden op het internet. Ik wist niet welke ik moest hebben, het ging over een cadeau voor mijn vrouw. De volgende dag al meteen een goed antwoord via de mail. Daarna besteld en het cadeau werd keurig de volgende dag goed verpakt afgeleverd. Al met al zeer tevreden en ik zal dit zeker doorvertellen.

Thomas 21-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Betrouwbare website zonder gezeur. Vlotte verzending en het artikel was op voorraad. Graag tot een volgend bezoek.

Ron 21-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en correcte afhandeling

Levering was snel en correct. Ook het advies was correct. Ik had een vraag over 3 verschillende filters en uiteindelijk werd mij de goedkoopste aanbevolen vanwege de prijs/kwaliteit.

Otto 21-11-2017 Via de website gekocht

Fijn bedrijf, luisteren naar de klant, uitstekend advies

Niet alleen de Webshop is overzichtelijk en informatief (Lees ook de blog's !) maar de fysieke winkel is fantastisch ! Mensen hebben geduld, stellen de juiste vragen, en geven fantastisch advies.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

veerlammers@kpnmail.nl 21-11-2017 In de winkel gekocht
alkmaar

fijne winkel

Deze winkel luistert naar de behoeften van de klant. Vriendelijk personeel met veel geduld. Goede service. Ik heb net een tweede hands toestel gekocht met 1 jaar garantie. De foto's zijn mooi.

Sven 20-11-2017 Via de website gekocht

Slechte levering

Vrijdagmiddag besteld en betaald, pas maandag verzonden. Vervolgens beloofd dat het maandagavond nog ging toekomen. Het is woensdag pas toegekomen.

Officiele reactie van Cameraland.nl 21-11-2017

Bedankt voor het achterlaten van uw review.

Ik zie in onze administratie dat uw afleveradres in België is. Zendingen naar België nemen doorgaans 1 à 2 werkdagen in beslag. Ook is avondlevering of same-day delivery helaas niet beschikbaar voor onze Belgische klanten.

Ik zie ook dat uw bestelling vrijdagavond om 21:34u is geplaatst. Deze werd de maandag daarop behandeld en heeft ons magazijn tijdig verlaten. Twee werkdagen daarop, woensdag om 12:12u 's middags, is de bestelling op tijd bij u afgeleverd.

Ik vermoed dat er over het hoofd is gezien dat het om een levering naar België ging toen hier met u over gecommuniceerd werd. Mijn excuses voor het scheppen van dit verwachtingspatroon.

Toch vind ik het jammer dat wij na een correcte orderafhandeling met een klein communicatief foutje toch maar een 3 van u krijgen.

Ik wil u daarom vragen uw review te herzien.
Alvast bedankt voor de medewerking en veel plezier met uw aankoop.

Bert 20-11-2017 Via de website gekocht

NOG niet tevreden,

Heb net een camera teruggestuurd die volgens mij niet in orde was. Levering was verder perfect: op tijd en keurig ingepakt. Alleen in plaats van vermelding waar handleiding te vinden was zou misschien iets geprint welkom zijn geweest. Maar de camera kan denk ik vandaag pas terug aangekomen zijn, over de afhandeling kan ik verder dus nog niets zeggen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Officiele reactie van Cameraland.nl 21-11-2017

Bedankt voor het plaatsen van uw review.

Al onze retouren worden doorgaans binnen 3 werkdagen behandeld. Kunt u in een email uw order- en/ of factuurnummer doorsturen? Ik zal dan de actuele status voor u bekijken.

Occasions verkopen wij zoals deze ingeleverd is door de vorige eigenaar. Het kan dus zijn dat de geprinte handleiding ontbreekt.
Digitaal kunt u deze vrijwel altijd vinden op https://www.gebruikershandleiding.com/.

Hebt u toch liever een geprinte handleiding? Neemt u dan graag contact op met onze klantenservice. We kunnen altijd even kijken of we nog ergens een boekje in voorraad hebben.

Ik hoor graag van u zodat ik u verder kan helpen.

Alexander Roelofs 20-11-2017 Via de website gekocht

Second Hand

Bij het kopen van gebruikte spullen, in mijn geval een degelijk statief, ben je vaak aan de goden overgeleverd. Zo niet bij Cameraland. Zij leveren wat ze beloven. Niets mis mee.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

MartinR. 20-11-2017 Via de website gekocht

Zeer tevreden met tweedehands product.

Ik koop al jaren spullen voor mijn fotohobby bij Cameraland. Zocht een goede gebruikte ultra groothoek zoomlens. De tweedehands foto spullen worden bij Cameraland uitgebreid beschreven en allemaal voorzien van een sterren kwalificatie. Kocht een vier sterren lens van een type dat al jaren niet meer in productie is. De omschrijving van de lens was prima en de lens werd snel geleverd. De kwaliteit en de conditie van de lens kwam helemaal overeen met de beschrijving. Ik ben er erg tevreden over. Cameraland een echte aanrader!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

Johan 18-11-2017 Via de website gekocht

Eenvoudige bestelprocedure via de webwinkel

Laatste jaren al mijn fotoapparatuur gekocht bij Cameraland. Zeer goede service, ze nemen de tijd om je uitgebreid te informeren over het product waar je interesse naar uitgaat. Nu Canon lens gekocht via de webwinkel. Snel levering en regelmatig op de hoogte gehouden over de voortgang van de levering

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gerard 18-11-2017 Via de website gekocht

super geholpen

Ik had een verkeerde bestelling gedaan maar dat werd door Fred zonder moeite weer terug genomen en een andere opgestuurd ,

boof 17-11-2017 In de winkel gekocht

prettige vakmannen/-vrouwen in AV winkel

Ik ben via de consumentenbond op de enige Fotovakman/winkel in Alkmaar gekomen.
Na twee keer een persoonlijk advies over camera’s ben ik tot mijn huidige aanschaf gekomen;
Panasonic DMC G80 met losse lens.
Met twee verschillende heren prettig gesproken, niets is daar teveel als je zaken vraagt te demonstreren.Ruim gesorteerde vak winkel.

Pluspunten

• Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Anton 16-11-2017 Via de website gekocht

Er ontbreekt nog wat

Een keurige webserver, de volgende dag al geleverd. Maar het geleverde was maar een heel klein deel. Geen mededeling dat de rest nog nageleverd wordt. En zeker niet wanneer. Dat vind ik toch wel een tekortkoming. Ik wacht nog even af.

Jos Pieterse 16-11-2017 Via de website gekocht

snelle service

Goede achtergrond informatie, snelle levering, alles zeer overzichtelijk met gebruiksvriendelijke toepassingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Fijn om te winkelen 16-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Super vaktechnische kennis EN vriendelijke adviseur

Hele goede kennis van zaken en geen onbeantwoorde vragen. Ze nemen ook echt de tijd voor het verkoopadvies.

Ria 16-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Snelle en adequate reactie en uiterst prettig geholpen

Uitgebreid assortiment. Deskundige info door goed geinformeerd en behulpzaam personeel. Ook betaalservice bij evt. ruilen is prettig.

Boudewijn Overduin 15-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Top fotowinkel met een kritiekpunt.

Uitstekende camerawinkel. Deskundige verkopers. Veel op voorraad.
Een kritiekpunt van mij betreft de uitstraling van de organisatie als het gaat om de reviews van camera's. Vrijwel altijd betreft het Canon of Sony ( en vaak terecht zoals bij de A9). Geen D5 geen D810.etc. Ben benieuwd of ooit de revolutionaire D850 in de etalage wordt gezet.Je bent een top fotowinkel en daar horen qua uitstraling alle topmerken bij!

arthur kottman 15-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende Webshop

Ik heb een artikel moeten retourneren omdat ik zelf niet goed op de specificaties had gelet. Op zaterdag het pakket afgegeven bij PostNL, op maandagochtend al de creditfactuur ontvangen en de dag daarna het aankoopbedrag. Geen gedoe over portokosten, op het retourformulier (bij de bestelling) stond keurig een antwoordnummer aangegeven. Gewoon TOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Bert 15-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering, prima prijs

Ik heb gekozen voor Cameraland.nl omdat ze een niet zo courant stuk aanboden (1) aan de laagste prijs, te vinden via internet en (2) met gratis verzending. Besteld en iets meer dan 24 uur later uitstekend geleverd. De website is gebruiksvriendelijk.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Roel 15-11-2017 In de winkel gekocht

Hoog kennis niveau

Cameraland is in de buurt en heeft verreweg het grootste assortiment van de omgeving. Prijzen zijn concurrent t.a.v. andere internetwinkels en dan is het erg prettig als je gewoon naar een winkel kan gaan.

C. Filet 15-11-2017 Via de website gekocht

Professioneel en snel!

Goede overzichtelijke website waarin je snel en makkelijk je produkt vind met goede begeleidende info.
Mijn bestelling voldeed exact aan mijn verwachting en de bezorging ervan was snel en stipt op tijd.

C. Filet 15-11-2017 Via de website gekocht

Professioneel en snel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TvW 14-11-2017 Via de website gekocht

Prima levering

Bestelde fotodoek is correct en op tijd geleverd. Voldoet aan mijn verwachtingen. Opgehaald in een postagentschap wanneer het mij uit kwam.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sarah Smit 14-11-2017 Via de website gekocht

Tweedehands artikel precies volgens verwachting

Een duidelijke omschrijving op de website en heel snelle levering. Ook dat ik dit dure artikel, waarvoor een handtekening nodig was, kon laten bezorgen in een winkel, was heel prettig. Dat gaf een veilig gevoel. Cameralens was onbeschadigd en conform omschrijving op de website.

Dingeman 14-11-2017 Via de website gekocht

Niets dan lof over de service van Cameraland

Het is voor het eerst dat ik bij Cameraland binnen ben gekomen. Aanleiding was een voucher die ik bij een bedrijf kon besteden. Gezien het feit dat ik met fotografie bezig ben, viel de keus op dit bedrijf. Zij konden leveren waar ik op zoek was. Ze hebben van begin tot einde levering mij zeer goed op de hoogte gehouden.
Proficiat Cameraland.

Zonneveld 13-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Geweldige winkel met fantastisch personeel.

Een winkel waar je perfect advies krijgt en de klant echt klant is. Ze zijn pas tevreden als jij gelukkig de winkel uitgaat. Met aankoop of alleen advies.

hans 13-11-2017 Via de website gekocht

beoordeling cameraland

Cameraland vroeg mij om een beoordeling. Vooruit dan maar. Bij hun een tweedehands nikon v2 camera gekocht. En die was in puike staat voor een schappelijke prijs. Levering verliep vlot.
What more do you want?

Tim Broers 12-11-2017 Via de website gekocht

Webshop op mobiel geeft problemen

Ik heb geprobeerd een occasion te bestellen op m'n iPhone. Maar de webshop gaf een foutmelding zodra ik wilde afrekenen. Op laptop werkt het wel prima.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice

Minpunten

• Gebruiksvriendelijkheid site

Koen 12-11-2017 Via de website gekocht

Snelle verzending, uitstekende occasion

Snelle verzending, keurig uitziende body Canon EOS 1000D geleverd gekregen. Duidelijke productomschrijving. Waar voor je geld!

Jacques 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima service

Er kon weinig fout gaan met mijn bestelling. Keurig afgehandeld en keurig op tijd geleverd. Overzichtelijke site

Petja 11-11-2017 Via de website gekocht

tevrede

Een tweede hands lens aangeschaft waar de auto focus helaas niet van werkte. De lens was na bestellen snel bij mij thuis en ook weer snel terug. De balans (aankoopbedrag) is daarna ook de zelfde dag nog recht gezet.

Eric 11-11-2017 Via de website gekocht

Prima!

Na zoekopdracht in Google kwam ik uit bij cameralens.nl, iets na de tijd besteld waarbij gegarandeerd wordt volgende dag in huis maar zaterdag namiddag camera in huis ipv verwachte maandag of dinsdag.
Camera prima, met garantie op een toch wel niet zo nieuw model, maar prima in orde en tevreden over levering en garantie.
Prima prijs kwaliteit verhouding ook.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Nathasya 11-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Niet waarvoor ik kwam maar beter!

Ik kwam naar de winkel voor een Canon M3 of Canon M6 omdat ik gewend ben aan fotograferen met een spiegelreflexcamera. Toen de verkoper (Jordi) vroeg waarom ik deze wilde hebben wist ik geen goed antwoord waardoor hij waarschijnlijk al wist aan de hand van mijn doel in fotografie dat dat niet de camera voor mij zou zijn geweest...Hij dacht na over wat goed bij mij zou passen en niet aan dingen zoals winst maken en dat vind ik service! Ik ben heel erg tevreden met mijn Sony a6000, veel te leren, maar ik heb alle tijd! Dankjewel! X

Bianca van Beelen 11-11-2017 In de winkel gekocht
Alkmaar

Heel goed geholpen, uitgebreid en kundig advies!

Fijn personeel die alle tijd neemt om je uitgebreid te informeren over de mogelijkheden, tijd neemt voor je vragen. Wij zijn met een heel goed gevoel de winkel uitgegaan. Inclusief camera ;)

Yvonne Munnik 11-11-2017 In de winkel gekocht
Cameraland in Alkmaar

Correcte service

Ik bracht mijn telelens weg ter reparatie en mij werd gezegd dat het wel 5 tot 7 weken zou duren.En als de kosten hoger dan 200 euro zouden worden ik eerst bericht zou krijgen.
Na twee weken echter kon ik een goed gerepareerde telelens ophalen tegen de schappelijke prijs van 112 euro. Helemaal top!

boudewijn 11-11-2017 Via de website gekocht

prima

Een hele goede prijs en een zeer snelle levering. Zal hier een volgende keer zeker weer bestellen. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

mvh 10-11-2017 Via de website gekocht

Uitstekende zeer snelle service.

Snelle reactie van de winkel n.a.v. mijn vraag om een vrijblijvende offerte voor mijn oude apparatuur. Kreeg meer terug dan bij een andere winkel voor mijn oude apparatuur waardoor ik voor hen heb gekozen om mijn oude apparatuur hier in te ruilen en een nieuwe camera bij hen te kopen. Perfecte snelle afwikkeling van retourzending en snelle levering van nieuwe camera.

L.F.Hissink 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle en goede levering op afspraak.

We hebben de bestelling laat gedaan. Toch de volgende dag binnen gekregen. Prima service en woord gehouden. Daar houdt ik van. Ook mijn volgende bestelling voor fotoapparatuur zal ik doen bij cameraandacht.

Doornbos 10-11-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide kennis

Heel goed geholpen bij het uitzoeken van een nieuwe camera. Het is heel duidelijk dat de medewerkers veel kennis van zaken hebben

A. Groen 10-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldige service

Ruime sortering, vriendelijk personeel, goede prijs, mooie winkel, goede service, uitstekende parkeergelegenheid.

Pluspunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

John C. Dodde 10-11-2017 Via de website gekocht

Bij Cameraland heeft men de workflow volledig in de hand

De wijze waarop men bij Cameraland de zaken afhandelt, de manier van berichten via e-mail, de snelheid van afhandeling duidt op een hoge kwaliteitsnorm op basis van ISO. Men is er in geslaagd de juiste mensen op de juiste plaatsen te krijgen en allen weten wat het wordt klant voor begrip is en de daaraan gekoppelde klantvriendelijkheid. Mijn mening is gebaseerd op meerdere ervaringen en contacten met Cameraland. Hou vast en blijf aan de tOP!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Tom 09-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering,

Overzichtelijke site en een prima bestel en betaalsysteem dat tevens resulteer in een snelle levering!

Jacob Bruin 08-11-2017 In de winkel gekocht

Geweldig product.

Via de site al veel, goede informatie en vergelijking tussen producten kunnen maken. Bij de aankoop van de medewerker prima service en extra nuttige informatie ontvangen.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

JHW 08-11-2017 Via de website gekocht

Besteld onderdeel past niet.

Mijn recent aangekochte objectief blijkt na onderzoek een nieuw model te zijn (MK2) daarom past (helaas) de bij Cameraland bestelde zonnekap niet.

Jammer, daar een speciaalzaak mij daar op voorhand op had kunnen attenderen of mee kunnen informeren.

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-11-2017

Bedankt voor het plaatsen van een review.

Wat jammer dat de zonnekap niet past.
Ik vermoed dat wij op het moment van uw aankoop niet wisten welke uitvoering van de lens u in het bezit hebt.

Vanzelfsprekend wil ik dit passend met u oplossen.
Kunt u ons een mail sturen met uw order- en/ of factuurnummer?

Alvast bedankt.

Martin 08-11-2017 Via de website gekocht

Communicatie kan beter !

Uiteindelijk goede levering, maar ik ben inmiddels van andere webshops gewend beter geïnformeerd te worden over het moment van verzending. Nu vroeg ik me af, wanneer wordt het verzonden, hebben ze het wel op voorraad en wanneer heb ik het in huis ? Bij de meeste webshops verzorgt de computer deze communicatie.

Officiele reactie van Cameraland.nl 11-11-2017

Bedankt voor uw review.

Graag wil ik het stukje communicatie van onze orderafhandeling verbeteren.

Kunt u mij per mail uw order- en/ of factuurnummer doorsturen?

Mocht uw order nog niet zijn afgehandeld kan ik met deze informatie gelijk zorgen voor de juiste opvolging van uw vragen en een zo spoedig mogelijke afhandeling.

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Hans 08-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering en een scherpe prijs

Makkelijk te bestellen via de website, product was snel geleverd en dat voor een zeer scherpe prijs!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

vermeulen 08-11-2017 Via de website gekocht

goeie service

Ik had even gebeld ben direct aan een fototoestel gekoppeld wat goed bevalt. had ook zoals beloofd de andere de bestelling in huis

mhfox 08-11-2017 Via de website gekocht

Snel, vakkundig, klantvriendelijk

Tijdens het online shoppen naar een Tweedehands EF-S 55-250/4-5.6 IS STM kwam ik bij Cameraland terecht.
Ik heb toen gebeld en werd vriendelijk te woord gestaan door een medewerker van Cameraland, hij vroeg wat ik wou hebben en wat ik ermee ging doen, na eenig overleg kwamen we uit op een Canon EF-S 55-250/4-5.6 IS STM.
Na betaling had ik de volgende dag het objectief in huis, ik ben er meteen mee aan de slag gegaan en moet zeggen dat ik zeer tevreden ben met de aankoop.
Ik zal zeker Cameraland aan mijn vrienden en familie aanraden.

Rivka Lindwer 07-11-2017 In de winkel gekocht

Uitgebreide service

De verkoper heeft in de winkel uitgebreid de tijd genomen om op al mijn vragen in te gaan en mij alles te laten zien wat ik wilde.