Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Decadt Koen 14-11-2020

zeer snelle en correcte service. de zondag besteld, dinsdagmiddag geleverd.
goede aankoop.

Liselot 12-11-2020

Vlotte levering, prima spinningfiets. Zadel was een klein beetje beschadigd maar dat is niet zo erg.

Yvonne 12-11-2020

Uitleg aan de telefoon was duidelijk.
Geen 9 omdat de handleiding (monteren) summier is. De losse onderdelen hebben in de handleiding andere naam. Deze klacht bestaat al 3 jaar en er wordt niets mee gedaan.
Uitleg van de computer is ook te summier. En dat heb ik ook meerdere keren gelezen.

Chris 12-11-2020

Geen gedoe met betalingen en leveringen.
Alles direct en correct!
Een echte aanrader.
Chris

Ronald 12-11-2020

Een top prestatie! Vandaag bestellen was in ons geval 2 dagen later afgeleverd, keurig aan huis.

Pierloz stephan 11-11-2020

Toffe site, snelle bediening. Echt top !!! Sinds mijn grootmoeder is beginnen te verkeren met mijn neef vond ik het echt tijd om iets aan mijn conditie te doen om gemakkelijk op zijn lelijke smoel te kunnen kloppen. Dit allemaal eigenlijk hors context ( ik moet gewoon onnozel kweetniwa text schrijven om die debielen te kunnen bevredigen. Nog een paar woordjes en ik ben er van af ;-) . Suck it !!!!

moons ludo 11-11-2020

Ik meende dat het een belgische webshop was maar de loopband kwam toch uit nederland
er ontbraken enkele moeren , gelukkig had ik het één en ander liggen
Was redelijk geruisloos tot na een paar km toen begon het gepiep

Romeo Maréchal 11-11-2020

Olympische halterstang gekocht bij dit bedrijf en een dag later stond deze al bij mij thuis. Jammer dat de verpakking waarin deze verpakt was een beetje beschadigd was, maar er was niks aan de stang. Deze winkel raad ik dus zeker aan anderen.

Wilfried Slechten 11-11-2020

De aankoop en levering waren in orde, alles was klaar en duidelijk gecommuniceerd.
Het enige minpunt is het toestel zelf, het is degelijk en doet zijn werk naar behoren maar het kraakt nogal. Ik heb alle verbindingen stevig aangedraaid maar het kraken blijft, ik ga terug demonteren en zien wat er dan gebeurt, hopelijk is het dan verholpen.

Pien 11-11-2020

Onlangs heb ik bij Betersport een hometrainer besteld. Op de site stond uitgebreide informatie over het apparaat en duidelijke foto's. Je weet dus van te voren al goed wat je werkelijk aanschaft. Mijn bestelling was vrij vlot binnen, werd ook via de mail op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket gebracht zou worden en dat klopte ook met wat op de site aangegeven stond. Prima service dus!

Een minpunt vind ik dat er op de site aangegeven stond dat ik een digitaal boekje zou ontvangen bij mijn bestelling met handige trainingtips en dergelijke. Hier was ik wel benieuwd naar, maar helaas via de mail niets meer ontvangen. Na enkele dagen nog eens gemaild hierover naar de klantenservice, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Gelukkig is nog alles in orde met mijn hometrainer, maar ik kan me voorstellen dat als er wat mankeert je wat meer moeite moet doen om contact met ze op te nemen. Nu gaat het om een boekje wat niet noodzakelijk is voor het gebruik van mijn bestelling dus dat neem ik dan maar voor lief.

Kalpakos 11-11-2020

Zeer snel geleverd , en ruim de goedkoopste met thuislevering , kwaliteit is goed niets over te klagen.

Fam. Peters 11-11-2020

duidelijke site, en goed telefonisch advies toen we er even niet uitkwamen.
duidelijke bezorgafspraak en was keurig binnen het tijdvak

Amber 11-11-2020

Overzichtelijke webshop en prijzen zijn duidelijk. Apparatuur dat ik heb ontvangen werkt allemaal goed en was makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast zijm de betaalopties ook erg fijn en is de bestelling snel geleverd.

Jos 11-11-2020

Kopen gaat gemakkelijk, service erna en antwoord op je vragen krijg je niet.

Cor 11-11-2020

Goede shop, veel keuze . Spinningbike
donderdagmiddag besteld en vrijdagmorgen 9.00 uur bezorgd.
Supersnelle en correcte levering.
Alles netjes verpakt.
Even verder afmonteren en spinnen maar.

Nl 11-11-2020

Antwoord niet op email, programmaboekje zit niet bij loopband en ik heb via mail gevraagd om het na te sturen maar krijg geen reactie

Lieve 11-11-2020

Zeer correcte levering,gehouden aan de afspraak ,ik beveel het iedeeen aan.super

Siebe 11-11-2020

Bestelling kettlebell.
Ondanks vooraf gemaakte excuses werd de mijn bestelling binnen 1werkdag geleverd 👏

Judith 11-11-2020

Super snelle levering 's avonds besteld volgende dag geleverd!!!! Eenvoudig in elkaar te zetten met z' n tweetjes. Makkelijke bediening. Doet het super goed. Zeer tevreden.

anoniem 09-11-2020

De spinningfiets die ik heb gekocht is in het echt nog mooier dan op de website. Daarnaast is de fiets super snel geleverd en was de berichtgeving vanuit betersport top! De fiets was makkelijker in elkaar te zetten en in te stellen. Ik heb er nu al een paar keer op gefietst en ik ben er heel erg blij mee!

Wes 07-11-2020

Super snelle en correcte levering, alles is zoals beschreven ik ben er zeer blij mee.

Lizanne 06-11-2020

Top! Super snelle levering, eerlijke prijs en top kwaliteit producten! Ik ben helemaal blij

Betersport is top 05-11-2020

Gezien de grote uitbreiding en sortering van fitness en sportartikelen hebben wij gekozen voor Betersport. Tevens ervaar ik het makkelijke bestellen en leveren van de gevraagde artikel, voor ons een roeitrainer. Keurig afgeleverd, netjes verpakt en het in elkaar zetten ging goed. Het geeft vertrouwen in Betersport als bovengenoemde in orde zijn, artikelen zijn goed omschreven en duidelijk, ga zo door wij zijn zeer tevreden.

Johan 05-11-2020

Goed product, het pakketje was alleen een beetje gedeukt maar dat ligt denk ik aan de bezorging

Andy 04-11-2020

Toto op heden zeer tevreden! Correct geleverd, degelijke kwaliteit. super verhouding prijs/kwaliteit.