Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 71 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ronald 06-02-2021

slechte service, je bent zelf de monteur bij incl thuis garantie. Telefonisch zeer moeilijk te bereiken.
Mail verkeer dramatisch en telkens krijg je te horen we hebben je net gemaild, nog niet aangekomen?
Kortom niet aan beginnen, keer op keer gevraagd om een fatsoenlijke oplossing tot nu toe geven ze niet thuis!
R. de Geest

jef 02-02-2021

snelle en goede levering van Betersport heb loopband en onderhoudsspray gekocht en ben zeer tevreden erover een aanrader voor andere mensen.

Martin 01-02-2021

Loopband geleverd met kapotte beschermkap. Kan gebeuren, maar daarna begint de ellende.
Meerdere keren gebeld (als je al in de wachtrij komt duurt het zeker een half uur voordat je iemand spreekt) en gemaild, reparatieformulier ingevuld, weer gebeld. Na de zoveelste loze belofte uiteindelijk na 4 weken de loopband teruggestuurd. Blij dat ik via Bol.com heb gekocht en niet rechtstreeks....

Online fietstrainer gekocht 29-01-2021

Ik heb recent online een fietstrainer gekocht bij Betersport. Snelle en goede service. Ik heb meteen een bevestiging ontvangen van de aankoop via de mail en de volgende dag de track & trace. Op de dag van levering kreeg ik een telefoontje waarin ze bevestigden dat ze einde ochtend kwamen. Prima service!

Miryam Prins 26-01-2021

SLECHT, SLECHT, SLECHT, 15 januari crosstrainer focus fitness 5 HRC besteld, avond later niet meer voorradig. Bij betaling gekozen voor Pay in3. Na 5 dagen nog steeds niks gehoord, wel betaalbevestiging van Pay in3 maar geen bestelbevestiging of leveringsdatum. 20 januari Klantenservice bijna onbereikbaar na meer dan een uur aan de telefoon eindelijk een medewerker, deze hoorde me niet en beëindigde het gesprek, weer terug bellen. Na bijna 2 uur wachten, besteld artikel omgezet naar focus Fitness Iplus. Waarna ik link ontving om volledig bedrag nog een keer over te maken ipv verschil. Natuurlijk alleen het verschil overgemaakt. 26 januari, vandaag nog steeds geen bericht. Weer contact opgenomen met klantenservice, deze laat mij bellen met klantenservice pay in3, laat mij foto's sturen van betalingen, e-mails etc.... Nu geeft men toe dat er iets niet goed is gegaan met de betalingen maar het bestelde artikel is niet meer voorradig zonder indicatie wanneer het weer voorradig is. Wens je hier nog op te wachten? Is de vraag van Betersport. Naar mijn bestelling kan ik dus voorlopig fluiten, terwijl deze op moment van bestelling wel voorradig was. Mijn idee klantenservice doet niet wat ze kunnen, bellen niet terug, empathie is ver te zoeken en het woordje sorry blijkt heel erg moeilijk woord.

Frans 25-01-2021

Ik heb op 8 jan. 2021 een hometrainer besteld. Snelle levering want maandag 11 jan. werd hij bezorgd.
Tot zover het goede nieuws.
Na het in elkaar zetten bleek dat er iets mankeert aan de binnenkant want ik hoor bij elke omwenteling een (harde) tik.
Op 11 jan. meteen een mail gestuurd. Geen reactie.
Vervolgens diverse keren gebeld maar kwam zelfs niet in de wachtrij.
Op 14 's avonds gebeld: eindelijk contact. Desgevraagd werd de factuur meteen opgestuurd en de klacht zou worden doorgezet naar de technische afdeling.
Na diverse pogingen eindelijk op 20 jan. ('s avonds uiteraard) weer contact. Filmpje opgestuurd waarop de tik van het apparaat is te horen. Filmpje is ontvangen en zou worden doorgestuurd naar de technische dienst.
Op 25 jan. ook weer pas 's avonds contact. Weer melding dat het zou worden doorgezet. Ik heb nu aangegeven dat ik eis dat ik morgen door de technische dienst gebeld wil worden.
Als dat niet gebeurt ga ik Radar en Kassa maar eens op de hoogte stellen, de hometrainer weer inpakken en laten ophalen.

John 14-01-2021

Sedert 6 weken gebruiken wij nu de roeier. Wat er bij de levering (in België) is misgelopen is mij een raadsel. De telefonische afspraak was dat de levering (10 dagen na de bestelling) zou gebeuren in de namiddag en toch vonden wij de doos op het terras achteraan onze woning toen wij op de middag thuis kwamen. Maar goed, 10 dagen zonder roeitoestel in huis is voor ons helemaal geen ramp.
* Het monteren van de roeier was niet zo eenvoudig. De bijgeleverde schroeven en gereedschap zorgvuldig verpakt en volledig. De montageplannen echter zouden veel beter kunnen. Kleine fijne lettertjes maken het ontcijferen van volgende bewerking moeilijk. De montage schema’s die geleverd worden bij de meubelen van IKEA geven een veel beter inzicht van de montageprocedures.
* Na zes weken gebruik moet melden dat het toestel zijn robuuste uiterlijk waar maakt. Alles blijft stabiel bij het gebruik. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
* Jammer dat ik de display niet kan aflezen tijdens het gebruik. De display is afgedekt door het lint aan de handgreep. Ik zal het uit bouwen en boven het mond waar het lint uitkomt vast maken. Het kabeltje is net te kort. Ik zal het dan maar doorknippen en een verlengstuk tussen solderen.
* Een andere suggestie tot verbetering van het comfort : de spanlinten voor de voeten zou ik liever een beetje lager willen zien. Zodat de voet verder vast komt te zitten.

B. de la Mar 09-01-2021

Op 11 oktober 2020 kochten wij een crosstrainer bij Betersport. Bij levering bleek deze door een beschadiging onbruikbaar. Na meerdere mails slechts 1 niet ter zake doende reactie van het bedrijf ontvangen. Per telefoon was er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat een doelmatig gesprek ontmoedigde. Uiteindelijk door ons per mail aangegeven wanneer er door Betersport geen oplossing werd geboden wij rechtshulp zouden inschakelen, ook deze mail bracht geen beweging.
Uiteindelijk daadwerkelijk de rechtshulpverzekering ingeschakeld. Het apparaat is uiteindelijk afgehaald en na herinnering van onze rechtshulp werd het verschuldigde bedrag op 15 december 2020 teruggestort.
Onze ervaring is dus dat wanneer het (reeds betaalde) apparaat niet deugt, er bij Betersport zelf geen prikkel bestaat om het probleem op te lossen. Het gehele avontuur heeft ruim 2 maanden geduurd. Geen aanbeveling dus om bij Betersport een bestelling te plaatsen.

Danny 29-12-2020

Bagger service. Een dikke maand geleden een loopband via bol.com bij Betersport besteld. Na ontvangst bleek het apparaat helaas niet te werken.

Meerdere malen contact gehad met Betersport. Telkens werden wij afgescheept met antwoorden die overduidelijk gegoogeld waren. Na vandaag een zeer botte en arrogante medewerker aan de lijn te hebben gehad, er maar voor gekozen de loopband te retourneren. Helaas nog altijd defect. Maar is niet anders.

Nu hopen dat we wel tijdig het betaalde bedrag retour ontvangen.
saneh 12-01-2021

Beste Danny,

Is loopband op maandag 4 januari geleverd? Ik vraag het omdat ik al een bestelling geplaats op 15-12-2020 en tot nu toe heb ik niets ontvangen. Ik denk dat ik mijn bestelling zal gaan annuleren.

Officiele reactie van Betersport.nl 31-12-2020

Beste Danny,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad.

Het is heel vervelend dat de loopband defect is. Op dit moment is er een ophaalopdracht ingepland voor maandag 4 januari. Zodra de loopband bij ons retour is zullen we de terugbetaling uiteraard voldoen.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Paul 21-12-2020

Goede overzichtelijke website, ik had gebeld voor een spinning computer en werdt goed geholpen,ze hebben het opgestuurd waarna ik het snel had.
Service is goed

Rob 04-12-2020

Alles goed ontvangen en vlotte levering. Dumbbels zijn ok, de balansbal lost een beetje

Anoniem 03-12-2020

1-3 werkdagen kan je vergeten.. Twee kleine artikelen besteld als verjaardagscadeau op 11 september. Het is nu 2 december en nog steeds niet binnen. Ik heb al een keer gebeld naar de klantenservice (die elke keer een wachtrij heeft van minimaal 30 min), waarin werd gezegd dat ze het onderdeel wat ze wel op voorraad hadden alvast zouden opsturen. Dit hebben ze echter niet meer gedaan.. uiteindelijk dus 3 maanden verder toch maar besloten de bestelling te annuleren want dit duurt me te lang!! Nu hopen dat ik niet meer achter hun aan hoef te gaan voor mijn geld.. pfoe
Officiele reactie van Betersport.nl 03-12-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Trustpilot-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

We horen het graag van je!

Team Betersport

Joost 26-11-2020

Na n gedegen zoektocht uitgekomen bij betersport.nl. De service en levertijd van de hometrainer hebben ons doen besluiten de fiets aan te schaffen. Wij hebben inmiddels al vele kilometers gefietst en blijven dit nog lang doen

Arthur VG 18-11-2020

De online winkel is overzichtelijk en heeft een ruim aanbod, zelfs in deze periode van verhoogde vraag. De prijzen voor het materiaal zijn correct.
De levertijd was zeer snel, en het materiaal kwam goed verpakt en in goede staat toe.

Pearl 17-11-2020

Horrible customer service. I am trying to reach them about a recent purchase since over two weeks. Phone is not working and no one answers to the emails. UPDATE after 6 months: I received a call from the customer service. However, no appointment has been made to resolve the issue. Still waiting from the vendor to send someone to fix the machine.

Wesley 16-11-2020

Geen opmerkingen op het product of de levertijd, dit is zoals omschreven. Ik ben ik niet te spreken over de levering zelf, mijn assault bike is gewoon zonder aftekenen bij de buren gedropt, dit is naar mijn mening not done met een aankoop van die waarde. Ook de klantenservice laat de wensen over, ik heb al een tijdje geleden een mail gestuurd met een vraag en hier heb ik nog steeds geen reactie op gehad

Kurt 16-11-2020

Had bij bestelling iets te weinig. Bij contactbame onmiddellijk reactie, en volgende dag werd het geleverd. Heel tevreden over service

Winnie 15-11-2020

Mijn vragen werden keurig beantwoord voordat ik de loopband kocht. De loopband werd snel geleverd en moest alleen nog even naar boven worden gesjouwd 💪🏼 Ik ben zeer tevreden over de loopband en gebruik hem samen met de Kinomap app en ben al in Parijs,Noord Amerika en Spanje geweest terwijl het hier in Nederland regent😇

Taline 15-11-2020

I purchased a basketball online. The price was very good, less than other shops for the same brand and the delivery was very fast.

Aryan 15-11-2020

Allereerst vind ik de website van betersport zeer overzichtelijk en goed geordend. alle producten zijn makkelijk te vinden en de prijs ligt beduidend lager dan de markt. Het bestellen ging erg soepel en de loopband die ik besteld had, werd gratis en snel bezorgd. De service en de aftersales kan ik nog niet beoordelen omdat he apparaat is net nieuw en alles werkt perfect.

Manna 14-11-2020

Fitbike gekocht bij Betersport. Helemaal conform afspraak binnen een dag geleverd. Top!

Levin 14-11-2020

Ik had 2 halsterschijven gekocht van 2,5kg 30mm en twee dagen erna waren ze al bezorgd bij mij thuis. Topservice!

Alexander 14-11-2020

Deze winkel is zeer up to date en biedt genoeg keuze qua producten. Klantenservice is op en top en levering is echt punctueel. Gisteren besteld om 16:55 uit België en vandaag geleverd!!!

Top service mannen!!!

Rensje VD Meulen 14-11-2020

Op Google kwam ik deze shop tegen. Veel keuze en voor iedereen wel een geschikt product te vinden. Ik ging voor een hometrainer. Er is veel keus en bij een ieder wel iets passend. Goed afgeleverd. Goede omschrijving en goede duidelijke uitleg bij het product dat zelfs ik hem zelf in elkaar heb kunnen zetten binnen een uur.
Hij is sindsdien elke dag in gebruik en bevalt uitstekend. Ik ben er blij mee.

Dimitri 14-11-2020

In deze drukke tijden werden de producten snel en op een goede manier naar mij toegestuurd.
Wanneer ik een vraag had werd ik snel geholpen door hun klantendienst.
Zeker een aanrader