Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,3

Jos 21-02-2017 Via de website gekocht

uitstekende srvice

Ik vind dit een uitstekende webshop,zeer duidelijk en correcte prijzen.
Bestelling loopt probleemloos alsook de levering welke mogelijk is onder rembours zonder meerkost.
Uitstekende chat mogelijkheden met medewerkers tor 21:00h

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Theo 07-02-2017 Via de website gekocht

(Aftersales)-Serviceverlening

Nadat ik een Homertrainer via Internet bij BeterSport.NL aangekocht had en deze al de volgende dag (supersnel!!) werd afgeleverd, bleek na montage hierin een tik te zitten, die niet direct te lokaliseren bleek.
Hierna via telefoon contact gezocht met BeterSport. Ik werd door een vriendelijke medewerker gewezen op een “Schadeformulier” dat ik online kon gebruiken om mijn probleem aan te melden. Ik heb het formulier volledig ingevuld , tevens wat foto’s en een filmpje bijgevoegd.

De volgende dag kreeg ik al een mailtje van mevrouw xxxx, die mij diverse (eenvoudige) suggesties gaf om het euvel op te detecteren. Ze had het vermoeden dat het iets met de trappers moest zijn. Deze suggesties bleken het probleem niet op te lossen, dus stelde ze voor om een complete set met nieuwe trappers (gratis) op te sturen.
Binnen een dag waren ze op mijn adres afgeleverd. Een defecte trapper, misschien een incidenteel productiefoutje bleek de oorzaak hiervan te zijn, want na plaatsing van deze trappers was het probleem opgelost. Ik hoefde de defecte trappers ook niet terug op te sturen, dus ik heb verder geen kosten gehad en ook niet moeite voor retour zenden hoeven te doen.

Uitstekende aftersales-service van BeterSport.NL dus.

Tenslotte:
alle lof voor de service van betersport.nl .

veel dank voor de (extra) inzet

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Piet Schouten 27-01-2017 Via de website gekocht

De uitkomst voor mij

Overzichtelijke website waardoor het makkelijk was een keuze te maken naar de behoeft die ik had. Het bestellen was heel simpel en de aflevering heel keurig volgens de aangegeven tijd. Ik had hem vrijdag avond besteld en maandag, op de aangegeven tijd, is het bezorgt en keurig binnen gezet. Ik kan geen minpunten benoemen, alles was duidelijk en gebeurde zoals aangegeven.

Willy roelandt 23-01-2017 Via de website gekocht

ZOo als het hoort

Prima opvolging, prima levering, heel vriendelijk.
De chatdienst van de firma werkt zeer goed, je krijgt onmiddellijk een gesprekspartner, is echt een meerwaarde die ik nog niet meegemaakt had.

Pluspunten

• snelheid levering
  • correcte service
  • chatkanaal met prima opvolging

Douwe 11-01-2017 Via de website gekocht

Topwebsite

Ik bestel al heel wat jaren bij www.betersport.nl en deze service is altijd dik in orde.
Ze leveren top producten die jarenlang mee gaan en de leveringstijd is altijd op tijd.

Ooit eens voor aanschaf van een roeitrainer contact gehad met de klantenservice, super vriendelijke mensen die je graag helpen.

Ik ben een dik tevreden over deze site!

Mvg,

Douwe

Pluspunten

• Goede kwaliteit van materiaal
  • Goede leveringstijd
  • Vriendelijke klantenservice

W.Verbakel 09-01-2017 Via de website gekocht

snel en professioneel geholpen

de shop telefonisch benaderd, ik ben duidelijk en vriendelijke geinformeerd over de mogelijkheden en de prijzen en bestelmogelijkheden en alles was snel geregeld

Fred 07-01-2017 In de winkel gekocht
Venlo

Vakkundig en vriendelijk geholpen.

Nadat we eerst telefonisch al op een zeer plezierige manier advies gekregen hadden over de aankoop van een crosstrainer hebben we in de winkel diverse modellen geprobeerd. Ook in de winkel was het advies duidelijk en vakkundig. De uitleg was vriendelijk en ongedwongen. Na de aankoop werd keurig geholpen om de crosstrainer in de auto te plaatsen.

Pluspunten

• Zeer klantvriendelijk
  • Duidelijk en vakkundig advies

J. Evens 05-01-2017 Via de website gekocht

Prachtige klantenservice

Moest even een reserve onderdeel bijbestellen dat ik verloren had. Via de chatfunctie direct in orde gemaakt. Eenvoudig weg bestellen, betalen, leveren. Meer moet dat niet zijn! Bedankt!

Pluspunten

• snel
  • vriendelijk

jojo 05-01-2017 Via de website gekocht

Goede service, prettige chatmedewerker

Bij het aanschaffen van een goede, stevige crosstrainer heb ik duidelijke uitleg gekregen over wat voor mij het beste is. Meteen de desbetreffende crosstrainer gekocht, andere dag al geleverd! Complimenten!

Jeffrey 04-01-2017 Via de website gekocht

Website en chat

Vandaag gezocht voor een loopband en op betersport.nl mijn zin gevonden, website nodig uit en alles is goed uitgelegd. Daar ik er eigenlijk niks van ken en ik toch wil weten of mijn keuze goed zou zijn even gechat met enkele vragen en deze werden perfect beantwoord, er werden me zelfs vragen gesteld waar ikzelf geen rekening zou mee gehouden hebben. Dit wil zeggen dat deze mensen weten waar ze mee bezig zijn!

Pluspunten

• Degelijke uitleg

Jan 03-01-2017 Via de website gekocht

BeterSport.nl biedt uitstekende service

Vandaag contact gehad met xxxx van de klantenservice van BeterSport. Ik ben door hem supergoed geholpen. Ik was namelijk teleurgesteld dat de prijs van de hometrainer, waar mijn oog gisteravond op was gevallen, vanmorgen met ruim €25 in prijs was verhoogd. Ondanks dat de actie was afgelopen heb ik de hometrainer toch voor de “oude” prijs kunnen aanschaffen. Dit noem ik nog eens klantvriendelijkheid. Op mijn verzoek wordt de hometrainer ook nog eens op vrijdag, mijn vrije dag afgeleverd. 'N goede service van BeterSport, ik zal jullie zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Eigen verantwoordelijkheid klantenservice
  • Snelheid van handelen
  • Afstemming over bezorgdag

Xan 03-01-2017 Via de website gekocht

Mijn redder in nood

Dit is een duidelijke en overzichtelijke website, maar vooral de medewerkers maken het verschil, ze zijn snel en helpen je graag.
Guy was mijn redder in nood, omdat ik na mijn verhuizing, het rode koordje van mijn loopband kwijt was geraakt. Hij gaf direct aan dat ik deze weer kon kopen en dat bespaart me een hoop stress en overbodige kilo's. Nu kan ik slank het nieuwe jaar in.
super fijne service!!!

Pluspunten

• Medewerkers
  • goede chatfunctie

E. Zomer 29-12-2016 Via de website gekocht

Service review

Duidelijke webshop met zeer handige chat functie. Door deze functie heb ik de juiste informatie gekregen, zodat ik later een juiste keuze heb kunnen maken. Zeer vriendelijk en zeer snelle reactie.

Pluspunten

• Goede chat functie
  • Duidelijke informatie

Andre 28-12-2016 Via de website gekocht

Snelle levering en uitstekende service

Producten besteld. Zijn snel en netjes geleverd. De artikelen zijn van goede kwaliteit. De vragen die we hadden werden snel beantwoord en naar wens afgehandeld.

Jan Frensen 28-12-2016 Via de website gekocht

fit bike

snel geleverd, uitstekend verzorgd redelijk duidelijke handleiding prima verpakking totaal zeer goed verzorgd. Kan deze webshop zeker aanbevelen

Pluspunten

• snel
  • goed verzorgd

Johan Murrer 27-12-2016 In de winkel gekocht
venlo

Goede service

Nadat we op zoek waren naar een crosstrainer, kwamen we bij Betersport.nl terecht. Omdat de winkel niet echt ver bij ons uit de buurt was, zijn we ernaartoe gereden. Van tevoren hadden we wel een appje gestuurd om te vragen of ze geopend waren en veel toestellen in de showroom hadden staan. Hie kregen we vrij snel een reactie op.
In de showroom stonden veel toestellen die je mocht uitproberen en werden we vriendelijk geholpen. Na een korte uitleg hebben we een crosstrainer daar gekocht en mee naar huis genomen. Als we de volgende keer weer op zoek zijn naar een fitnesstoestel zullen we zeker terug gaan naar Betersport in Venlo!

Pluspunten

• vriendelijk
  • veel aanbod
  • snelle reactie na appje
  • goede service

Tom 27-12-2016 Via de website gekocht

Fietsen naar de toekomst

Op zoek naar de mogelijkheid om thuis wat te doen aan je conditie kwam ik op de overzichtelijke website van Betersport.nl terecht. Met de vergelijkingsmodules en adviezen voor beste koop viel mijn keuze op de Fit-Bike Ride5. De bestelprocedure en de geplande levering waren bijzonder correct. Na de eenvoudige montage aan de slag en en fiets nu naar een betere toekomst en een goed conditie

Pluspunten

• Overzichtelijke website
  • Eenvoudige bestelling
  • Keurige aflevering
  • Hometrainer voldoet aan verwachting

Minpunten

• tot nu toe geen

Erik 32 22-12-2016 Via de website gekocht

Sneller binnen dan ik besteld had.

Bij Betersport.nl een bestelling geplaatst. De keuze van welke hometrainer duurde langer dan dat de bestelling binnen was. De volgende dag stond hij al op de stoep. De geleverde hometrainer was precies zoals omschreven op de site. Als ik weer een fitnessapparaat nodig heb, ga ik zeker weer bij Betersport.nl kijken.

Pluspunten

• Perfecte site
  • Zeer snelle en zorgvuldige levering.

Ger 22-12-2016 In de winkel gekocht

Afspraak is afspraak bij BeterSport

Bezoek gebracht aan de winkel in Venlo.
Prima geholpen en informatie gehad over de verschillende type hometrainer.
Diverse modellen staan in de winkel dus keus genoeg.
Fitebike ride 5 gekocht.
Levering geheel volgens afspraak.

Pluspunten

• Info over de verschillende modellen
  • Vriendelijk ontvangen
  • Geheel volgens afspraak geleverd

RaHo 22-12-2016 Via de website gekocht

Betersport.nl zegt wat zij doet en doet wat zij zegt.

Betersport levert hoge kwalitijd tegen de laagste prijs, ondanks de scherpe prijs is de service en betrouwbaarheid uitmuntend! Zijn zeggen en bevestigen wat zij gaan doen en doen wat zij bevestigd hebben. Gewoon goed!

• Betrouwbaarhied
  • Transparant
  • Snel
  • Kwaliteit

Minpunten

• Geen!

lwolting 22-12-2016 In de winkel gekocht
Venlo

Goeie service, kennis van zaken

Ik was op zoek naar een spinningbike en kwam via internet op de site terecht, Hier staan tal van tips en zaken om op te letten bij aankoop van een spinningbike. Zodoende was ik goed voorbereid en ben ik tot een goede keuze gekomen.
Groot voordeel is ook dat de winkel door de week tot 21:00 geopend is en producten hier ook te zien en te testen zijn.

Pluspunten

• Goed productadvies op de site
  • Eerlijk verhaal, wat wel en niet
  • Modelen in winkel te testen
  • scherpe prijzen

Marchand 20-12-2016 Via de website gekocht

Service bij het bestellen van een loopband

Ik heb de shop leren kennen door het zoeken op internet. Ik had intresse in paar mooie toestellen en na een goeie chat babbel met veel uitleg ben ik tot een mooi besluit gekomen . Tot bediening en zeer makkelijk besteld en ze leveren morgen al .

Pluspunten

• Snel bediend
  • Nie te duur
  • mooie kortingen
  • Zeer vriendelijk

Minpunten

• minpunten heb ik niet

D. de Goede 20-12-2016 Via de website gekocht

Onze complimenten

Via de sportschool kennisgemaakt met de Crosstrainer. Leek ons praktisch voor thuis. Via internet kwamen wij Beter Sport terecht. Groot aanbod, duidelijk overzicht, uitgebreide productbeschrijving en een prima prijs-kwaliteit verhouding. Met een goed advies via contact met de klantenservice van Beter Sport tot een goede keuze gekomen. I.c.m. de keurige aflevering zeer tevreden. Zelfs de after sales service verdient een compliment. Bij een verhuizing raakte de adapter zoek. Deze werd kostenloos nieuw opgestuurd. Eigenlijk verdient Beter Sport een 10 maar er moet altijd een prikkel blijven, dus een hele vette negen!

Skel 09-12-2016 In de winkel gekocht

Focus roeitrainer

Roeitrainer op internet gevonden. We zijn deze gaan bekijken in de showroom in Venlo waar alles netjes staat opgesteld zodat je de apparaten meteen kunt proberen, en je krijgt ter plekke uitleg. Bezorgen kon maar we hebben hem meteen meegenomen.

Pluspunten

• showroom om de apparaten te kunnen testen
  • veel keus
  • scherpe prijzen, internetprijs ook in de winkel

Louise 08-12-2016 Via de website gekocht

Hometrainer - Fitbike Senator iPlus - Ergometer

Al surfend bij beter sport terecht gekomen. Via de chat plezierig contact met de medewerker. Duidelijke informatie over mogelijkheden van hometrainer. Helaas lukte het de transporteur niet om de bestelling zaterdag nog te leveren. Maandag gelijk het geld terug gestort gekregen.

Pluspunten

• vriendelijk personeel
  • makkelijk via de chat te bestellen

Minpunten

• verpakking lastig in takt te houden

Mariëtte 06-12-2016 Via de website gekocht

Goede eerste ervaring

Na wat problemen met het online aanmaken van een account en daardoor niet kunnen bestellen, heb ik gebeld met Betersport. Ik werd heel vriendelijk geholpen en de bestelling werd telefonisch ingevoerd. Middels een email met betaal-link kon ik direct betalen.
De volgende dag werd mijn bestelling netjes geleverd. Het bijgeleverde boekje van Betersport verontrustte me wel wat, want indien je besluit om de aankoop te retourneren en de verpakking is beschadigd, dan gaat er al 20% van het aankoopbedrag af. En het plastic zit zo vast om de onderdelen getapet, dat het onmogelijk is om de verpakking niet te beschadigen.
Op de site van Betersport staat wel een maximum lichaamslengte vermeld voor het artikel dat ik heb besteld, maar geen minimum lengte. En die blijkt wel degelijk van belang te zijn, want dit artikel is minder geschikt voor minder grote mensen (1.60 m).

Pluspunten

• Vriendelijk, hulpvaardige helpdesk
  • Vlotte bezorging

Minpunten

• Gegevens op de website zijn ontoereikend.
  • Website blijft hangen op een niet-verplicht veld.

Lydia 22-11-2016 Via de website gekocht

Fitness Focus Jet 5

Vandaag precies op tijd de Fitness Focus Jet 5 geleverd gekregen. Netjes verpakt en al voor gemonteerd (demo). Prima product!.
Precies als omschreven op de site

Pluspunten

• Snelle levering
  • Goed bereikbaar via app en telefoon

Bert Willekens 11-11-2016 Via de website gekocht

Fitbike race magnetic pro

Deze morgen is de Fitbike race pro netjes en op de aangegeven tijd geleverd.
Een half uurtje unboxen, een half uurtje monteren. Klaar voor gebruik!!!
Degelijk materiaal, geruisloos, sterk, mooi design.
Ben blij met de aankoop. Tijdens het online shoppen was er de mogelijkheid om te chatten met een vriendelijke verkoper. Handig!!!!

Pluspunten

• Degelijk materiaal
  • Goede prijs

N. Dorenbos 08-11-2016 Via de website gekocht

Slechte service!

Ik heb een hometrainer gekocht die gemonteerd afgeleverd zou worden. Bij aflevering bleek dat hij nog niet gemonteerd was. Dit willen/kunnen ze niet alsnog komen doen en terugsturen kan alleen op mijn kosten. Aangezien het ding bijna 40 kilo weegt, ben ik hier dus niet blij mee. Ik koop nooit meer iets bij deze winkel!

Minpunten

• Slechte service
Officiele reactie van Betersport.nl 08-11-2016

Beste,

Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig ervaart.

Zoals telefonisch besproken worden onze hometrainers nooit aan huis gemonteerd. Echter kunt u wel kiezen voor onze opbouwservice. Het product wordt dan bij ons op locatie opgebouwd en opgebouwd verzonden. De kosten om een hometrainer te laten opbouwen bedraagt 29,95 euro.

Echter is bij ons nooit bevestigd dat u de hometrainer opgebouwd thuis wou ontvangen. Nadat u telefonisch uw bestelling heeft geplaatst hebben wij u een paymentlink gestuurd. In deze link vind u een opsomming van de door u bestelde producten en kunt u de bestelling afrekenen. De opbouwservice is niet besteld en stond er daarom ook niet bij.

Nadat u de bestelling heeft betaald ontvangen u een factuur via de mail. Hier stond wederom geen opbouwservice op. Op dit moment heeft u twee momenten gehad waarop u contact met ons had kunnen opnemen om de hometrainer alsnog te laten opbouwen. Uiteindelijk is bij ons nooit bekend geweest dat u gebruik wilt maken van de opbouwservice en heeft u hem dus zonder opbouwservice thuis ontvangen.

Aangezien wij het erg vervelend vinden hebben wij geprobeerd om tot een oplossing te komen. Zo hebben wij u aangeboden de hometrainer op te halen waarnaar wij hem voor u zullen opbouwen en nogmaals kosteloos terug verzenden. De kosten van retour en opbouw zijn voor uw rekening. Een andere oplossing die wij geboden hebben is dat u afziet van de koop waarnaar wij de hometrainer komen ophalen. Zoals aangegeven in onze algemene voorwaarden waarmee u akkoord bent gegaan kunt u binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden de hometrainer retourneren of laten ophalen. De bijkomende kosten zijn voor eigen rekening.

Na dit voorstel heeft u aangegeven hier niet meer akkoord te gaan en heeft u het telefonisch contact verbroken.

Graag komen wij met u in contact om het probleem alsnog op te lossen.

Ook is het mogelijk om de hometrainer zelf op te bouwen. Zo is de hometrainer voor 80% voorgemonteerd en betreft het enkel eenvoudige eindmontage. Via de Nederlandse handleiding wordt u stapsgewijs uitlegt hoe u de hometrainer dient op te bouwen. Mocht u hier niet uitkomen dan kunnen wij altijd telefonische ondersteuning bieden. Misschien heeft u de mogelijkheid om een buur of kennis het product te laten opbouwen.

Mocht u nog ondersteuning nodig hebben dan horen wij graag van u.

Team Betersport

Brigitte 20-10-2016 Via de website gekocht

Garantie tot de deur!

Ik heb een Focus fitness loopband eind vorig jaar gekocht a 1200 euro. Vanaf dag 1 een probleem, sluiting bij inschakelen waardoor de stroom in het hele uitvalt. De loopband maanden niet gebruikt en onlangs verhuisd, misschien lag het aan het oude huis, maar ook hier sluiting en algehele stroomuitval.Heb een nieuwe printplaat gekregen, stroom blijft ok, alleen de band loopt nu voor geen meter. Kan een monteur laten komen voor 100 euro, maar pieker hier niet over, heb 2 jaar garantie. Krijg linkjes naar youtube over de loopmat die scheef zou liggen, alsof dat verband heeft met de printlplaat. Nu radiostilte.....garantie? tot de deur. Voor mij ook nooit meer Betersport.

Officiele reactie van Betersport.nl 25-10-2016

Beste Brigitte,
Wat vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service. Wij zijn van mening dat wij alles binnen onze macht doen om uw probleem op te lossen.

Na de loopband een jaar niet gebruikt te hebben heeft u na uw verhuizing de loopband opnieuw uitgeprobeerd. Tot uw verbazing sloegen meerdere malen de stoppen eruit waarna u contact met onze technische dienst heeft gezocht. Mijn collega heeft vervolgens het probleem bekeken en u een nieuwe printplaat toegestuurd. De nieuwe printplaat zorgde ervoor dat de stoppen er niet meer uit sprongen.

Vervolgens heeft u zich opnieuw gemeld dat de loopband een schrapend geluid maakt. Aangezien dit niet veroorzaakt kan worden door de printplaat hebben wij u aangeraden om te kijken of de loopmat schreef ligt. Ook hebben wij u gevraagd of u een filmpje wilt maken zodat wij een duidelijker beeld krijgen om het probleem op te lossen. U heeft vervolgens te kennen gegeven dat u mijn collega niet geloofd want u had niet aan de loopmat gezeten. Echter dient u de loopmat te onderhouden. Dit doet u door hem aan te spannen en te centreren. Door gebruik of eventueel verplaatsing (verhuizing) kan de loopmat zich namelijk verplaatsen. Na nogmaals te hebben uitgelegd (m.b.v. het filmpje op onze website), geeft u aan dat het probleem niet wordt opgelost en dat u een monteur aan huis wenst.

Het is zeker mogelijk om een monteur aan huis te laten komen. Deze zal het probleem ook geheel kosteloos verhelpen. Echter rekent onze externe monteur voor de afstand voorrijkosten. (100,- euro) Tijdens de aanschaf van de loopband hebben wij u via onze website geattendeerd op garantie + (garantie aan huis) De garantie + is een eenmalig bedrag van € 15,20 en dekt de voorrijkosten. Zelfs bij ontvangst hebben wij u de mogelijkheid geboden om garantie aan huis aan te schaffen. Dit hebben wij gedaan via de informatie die zich in het mapje belangrijk bevindt.

Nadat u geweigerd heeft om de voorrijkosten te betalen hebben wij nogmaals aangeboden de nieuwe printplaat om te ruilen tegen een andere nieuwe. Dit om te laten zien dat het probleem niet van de printplaat afkomt. U gaf toen zelf aan dat het niet aan de printplaat kon liggen. U heeft vervolgens te kennen gegeven dat wij leugenaars zijn en u het probleem zelf op ging lossen. Vervolgens heeft U contact gezocht met onze externe monteur die u precies hetzelfde verhaal heeft verteld. Ook gaf de monteur aan dat de kosten aan huis € 80,- euro excl. Bedragen. (Onze kosten bedragen € 100,- incl.) Ook heeft hij u aangegeven dat de garantie aan huis enkel direct na aankoop af te sluiten is en het achteraf afsluiten net als bij iedere andere verzekering onmogelijk is.

U heeft vervolgens aangegeven dat u er klaar mee bent. Wij hebben u geprobeerd nog een aantal keren telefonisch te contacteren. Echter hebben wij geen gehoor gekregen.

Graag komen wij met u in contact om het probleem alsnog op te lossen.

Team Betersport

Ontevreden klant 20-10-2016 Via de website gekocht

Nog nooit gehoord van consumentenrecht

Contact opgenomen met BeterSport en toen werd mij verteld dat ik de loopband terug moest sturen en wel op eigen kosten omdat ik geen garantie plus had afgesloten, hallo BeterSport een product hoort bij levering gewoon te werken daar dien ik geen extra verzekering voor af te sluiten indien dat het apparaat niet werkt dat ik kostenvrij blijf.

Nooit meer BeterSport, het is mij een raadsel waarom jullie een award hebben gekregen voor beste retailer in de fitness branche.

Pluspunten

• Snelle levering

Minpunten

• Slechte service
  • Kent geen consumentenrecht

Kurt De Groote 05-10-2016 Via de website gekocht

Perfecte bestelling/levering/service

Alles perfect geleverd op datum en de (zware) verpakkingen op de plaats gezet waar gevraagd. Goede naservice, meteen geholpen via de chat.

Pluspunten

• levering
  • service

Maud P 03-10-2016 Via de website gekocht

Top leverig en Apparaat!

De homegym unit 4 besteld, direct de volgende dag al in huis. Meteen gemonteerd en uitgeprobeerd, het is allemaal een stuk stabieler en hogere kwaliteit dan ik op het begin verwacht had. Ik ben zeer tevreden en raad Betersport ook zeker aan!

Pluspunten

• Snelle levering

Silvie 30-09-2016 Via de website gekocht

Zeer tevreden

Ik ben op zoek gegaan naar een spinningbike voor thuis gebruik. Na goede research te hebben gedaan is mijn oog op de fitbike magnetic pro gevallen. Deze fiets thuis in elkaar gezet en vind het ongelooflijk wat ik heb gekregen voor deze prijs. Enkele showrooms in de buurt bezocht, maar voor deze prijs heb ik niets zien staan. Online besteld en volgende dag in huis!

Pluspunten

• Snelle levering
  • Scherpe prijs

Anne Hoeben 30-09-2016 Via de website gekocht

Top Service, snelle levering

Gisteren contact gehad via de chat. Geholpen met de keuze naar een optrekstang. Betaling ingeboekt door de vriendelijke medewerker.
De betaling kunnen voldoen via mail. Vandaag de stang al in huis ontvangen. Ben ontzettend tevreden over de prijs/kwaliteit.

Pluspunten

• Snelle levering
  • Vriendelijke contact

Marco 18-04-2016 Via de website gekocht

Focus Fitness Fox 5 iPlus Crosstrainer online gekocht. Vanwege mijn gewicht (€ 115) werd een duurder model aangeraden die tot 150 kilo kon. Mijn vrouw en zoon kunnen probleemloos gebruik maken, maar zodra ik begin komt er een contante krakende herrie van de voorstang. Dit kan alleen maar door de belasting van het gewicht komen. Mail gestuurd naar Betersport. Advies: smeer alle onderdelen maar in met vet en siliconenspray. Oftewel geen advies dus. Toch maar braaf de instructies gevolgd. Natuurlijk loste dat het probleem niet op. Veel heen en weer gemaild, totdat mijn geduld op raakte. "Wij kunnen niets voor u betekenen, komt u maar naar Venlo". Het kan toch niet zo zijn dat als een apparaat niet voldoet aan zijn eigen kenmerken, ik als klant daar de dupe van ben? Het is makkelijk om te schermen met de voorwaarden op de site of het aankopen van extra garantie (aan huis). Dit wordt trouwens ook niet als extra optie aangeboden bij de aankoop. Nu worden we verwezen naar hun "servicepartner" Powerfull in Purmerend, waar je voor € 35 extra een jaarcontract mag afsluiten. Ze komen dan wel kosteloos thuis een evt defect verhelpen. We hebben dit maar gedaan, wat moeten we anders. We zitten nu met een duur apparaat en geen service van Betersport.

Anouschka 21-02-2016 Via de website gekocht

Snelle service en boekje met goede uitleg!Kortom perfect!

Assortiment
Je kan van alles bestellen,wij wilden n spinbike dus uiteindelijk ook daar alleen naar gekeken.

F6LR 15-01-2016 In de winkel gekocht

1,2

Het is bijna 2 uur rijden vanuit mijn woonplaats, dus van tevoren gebeld of het apparaat waar we voor wilden komen kijken opgesteld zou staan. Antwoord was ja, maar toen we er waren was het apparaat net afgebroken. We konden ook met niemand ter plekke een afspraak maken hoe dat op te lossen. De volgende week via telefoon en mail geprobeerd om een oplossing te vinden. Enige optie was nog eens langs komen. Een dag van tevoren weer gebeld, bleek het apparaat bij onze 2e komst defect te zijn. En Betersport komt met geen enkel alternatief. Thuis laten bezorgen om te testen betekent zelf voor retour betalen. Wat een service na 2 van zulke flaters.

Zie punt 1. Het enige dat ze wel wilden doen was een gratis mat leveren als we toch het apparaat zouden kopen. Na dus 2 keer voor niets van Amsterdam naar Venlo te zijn gereden met de verzekering dat het apparaat er zou staan (not!) weigert Betersport ook maar enige vorm van tegemoetkoming. Eigen keuze om te komen zeggen ze. Dit zegt wel wat over de service die je kunt verwachten als je wel iets koopt. Een halve werkdag, een vrije zaterdag en 60 liter benzine verspild zonder enige vorm van resultaat. Ik kon wel een gratis mat krijgen, maar alleen als ik (blind) een crosstrainer zou kopen. DAt is natuurlijk geen tegemoetkoming.

Assortiment
Het is een kleine zaak met een klein assortiment. Weinig crosstrainers in elk geval. En ze hebben dus ook nog mankementen. Showroom waar je weinig wijzer van wordt. Jubelverhalen over de Focus lijken ook alleen van Betersport/Focus zelf af te komen.

Aanbeveling
Zeer slechte dienstverlening. Teleurstellend assortiment en geen enkele tegemoetkoming als zij hun afspraken niet nakomen en jij als consument op kosten bent gejaagd.

Extra toelichting
Geven graag kinderen de schuld van kapotte apparatuur. Heeft volgens hen niets met duurzaamheid te maken. Volgens mij moet zo'n apparaat wel tegen een stootje kunnen. Leggen verder elke verantwoordelijkheid bij de consument en niets bij henzelf.

Rosanne123 03-08-2015 Via de website gekocht

een dag later item toevoegen aan de bestelling was geen enkel probleem, werd direct en handmatig geregeld.

piensport 31-07-2015 Via de website gekocht

2,5

De online chat is na aankoop helemaal nutteloos en de klantenservice is erg traag in het reageren op mails

gelukkig uiteindelijk toch het product retour genomen en het aankoopbedrag terug gekregen

Extra toelichting
Na meer dan 3 maanden is de crosstrainer door betersport retour genomen en het geld is terug gestort door hen. Dus uiteindelijk toch nog een positief bericht over deze winkel.

Klaas Lengers 01-05-2015 Via de website gekocht

5,2

De site is prima. Hij bevat veel informatie. Helaas klopt deze niet altijd.
"Vandaag voor 16.00 uur besteld, dan wordt uw bestelling de volgende werkdag bij u afgeleverd.". Ik heb op zondag ( 2e paasdag) een crosstrainer besteld en ging uit van levering op dinsdag. Dinsdag kwam het bericht dat pas woensdag de levering zou zijn. Navraag gaf het antwoord." het klopt meneer dat het op onze site staat maar u kunt zelf ook wel bedenken dat het niet zo werkt"

Bij het openmaken van de doos waarin de crosstrainer zat verpakt was duidelijk dat deze niet nieuw van de fabriek kwam. het was rommelig ingepakt,het beschermingsmateriaal was beschadigd en er zaten diverse beschadigingen op de crosstrainer zelf.
Gebeld,formulier ingevuld en aangegeven dat we hem graag wilden omruilen voor een onbeschadigde,gechat,gemaild,nog een keer gemaild. Geen reactie van Betersport helaas. Uiteindelijk een reactie met de vraag of we hem willen omruilen of misschien korting. Nogmaals aangegeven dat we hem graag willen omruilen. Weer geen reactie. 5 dagen met een grote doos van bijna 80 kg in de woonkamer gezeten.
Na een paar dagen gebeld. 'Goh meneer dat is ook toevallig ik zou u vandaag net bellen".
"Omruilen is geen probleem,stuurt u de crosstrainer maar terug en leveren we een andere en de retourkosten 100 euro ongeveer zijn voor uw rekening".
Na een moeizaam proces is hij uiteindelijk omgeruild maarde aardigheid was er wel vanaf inmiddels.

Assortiment
Veel keus en duidelijke informatie bij elk artikel

Aanbeveling
Het uiteindelijk geleverde apparaat is prima maar de afhandeling van onze klacht was hopeloos. Als je gokt op een levering zonder dat je de klantenservice nodig hebt zit je hier prima.

Extra toelichting
Site en ( uiteindelijk) geleverde apparaat zijn prima. Onze ervaring met de klantenservice is hopeloos en voor ons reden om hier geen aankoop meer te doen. Slechte ( of geen ) reactie op mails. Er wordt geschermd met " we geven onzelf 3 dagen de tijd om op uw klacht te reageren dat staat in onze voorwaarden" Dat jij al die tijd met een ontevreden gevoel rondloopt en een grote doos van 80 kg in de woonkamer hebt staan maakt blijkbaar niet uit.

Officiele reactie van Betersport.nl 01-05-2015

Beste,

Excuses dat u onze service zo heeft ervaren. Echter zou ik het één en ander willen toelichten.

Het klopt dat wij op een Nationale Feestdag (zondag 1e en maandag 2e Paasdag) gesloten zijn. Wij werken met drie verschillende transporteurs die allen ook gesloten waren. Op de dag dat wij weer aanwezig waren (dinsdag 7 april) hebben wij uw order direct verwerkt en op laten halen door onze transporteur. De volgende dag heeft u uw bestelling mogen ontvangen.

Uit uw foto’s bleek inderdaad dat het product een productiefout bevatte. Echter verkopen wij alleen nieuwe producten (of anders aangegeven Demo model).

Waarna wij zo snel als mogelijk voor een passende oplossing hebben gezorgd waardoor u een nieuwe crosstrainer heeft mogen ontvangen.

Nogmaals onze excuses dat u onze service als niet prettig en vlot heeft ervaren. Wij hebben voor ons gevoel de schade spoedig en netjes opgelost.

Klaas Lengers 01-05-2015

Wat een opvallend snelle reactie van de firma Betersport. Jammer dat ze deze reactiesnelheid niet rechtstreeks naar hun klanten gebruiken.
Op uw site moet staan: Op werkdagen voor 16.00 uur besteld volgende werkdag geleverd.Dan is het tenminste duidelijk.
U heeft er meer dan een week over gedaan om ons probleem op te lossen en een aantal van onze mails compleet genegeerd. Als u dat " zo snel mogelijk een passende oplossing" noemt heeft u nog wel het een en ander te leren over klantenservice.

remih 10-05-2014 Via de website gekocht

Na de verhuizing van onze Crosstrainer Fox 5.8 Iplus. waren we een aantal onderdelen kwijt. We hebben toen naar betersport gemaild of we deze konden los konden bestellen. Beter sport was zo vriendelijk om deze kosteloos naar op te sturen kortom super service zo ben ik het niet gewend

maartjetimmermans 21-04-2014 Via de website gekocht

handige site