Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Voor al uw fitness- en krachtapparatuur. Ook voor kleine fitness accessoires kunt u bij Betersport terecht.

Deze score is berekend op basis van 38 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar

8.2

Wim C. 23-01-2019

Betersport heeft een heel breed assortiment en voor elk wat wils. Tevens een goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik heb gebruik moeten maken van hun service en deze is echt top!
Als ik nog sportapparatuur nodig heb, is er maar één winkel voor mij en dat is Betersport.

Karel 17-01-2019

Prima kwaliteit. Op de fiets zit een eenvoudige computer die geen hartslag meet. Dat wilde ik ook, dus heb ik later een bijpassende computer met hartslagmeter gekocht.
De borstband gaf echter pas na ca 5 minuten signaal door dat werd weergegeven. Na zeer deskundig en vriendelijk contact met de service afdeling kreeg ik snel een nieuwe borstband.

Fringu 11-01-2019

Zeer goede en snelle reactie op klacht.
Geen geklungel met terugsturen van defect onderdeel

Jan Rentmeester 11-01-2019

Ik heb 4 jaar geleden een Focus loopband gekocht bij betershop.nl. Tijdens het sporten is de veiligheidssleutel gevallen en een onderdeel ervan kwijtgeraakt. Gebeld naar de helpdesk en na het sturen van een foto wist men direkt om welk onderdeel het ging. Ondanks dat de garantie al was verlopen kreeg ik het ontbrekende onderdeel enkele dagen later GRATIS thuis bezorgd. Complimenten voor de medewerker van de helpdesk én de service.

Erik Scrayen 10-01-2019

Eerder bij toeval kwam ik op de site van Betersport.nl uit toen ik op zoek was naar een degelijke spinningfiets.
De info die ik op deze site kon vinden was zo overzichtelijk en duidelijk dat ik meteen mijn zoektocht naar een andere site gestopt ben. Ik vond ook, dankzij de info, de spinningfiets die het best geschikt was voor mijn doelstelling.
Bestellen ging eenvoudig en de levering gebeurde op de beloofde dag (dit was omwille van de eindejaarsfeesten niet de volgende dag maar ook dat stond vooraf duidelijk op de site).
De montage van het toestel was heel eenvoudig (en ik ben echt geen handige Harry) via de meegestuurde handleiding en na het lezen van het (ook al) meegestuurde boekje “goed van start” kon ik aan mijn eerste training beginnen!
Indien er een enquête zou volgen met de vraag: “hoe groot acht u de kans dat u betersport.nl zou aanraden bij uw vrienden” zal ik zeker antwoorden met een dikke 10 en “ontzettend groot”!

Ton Langelaan 03-01-2019

Na het installeren van de Focus Fitness Unit 6 bleek na een paar oefeningen dat ik een kabel verkeerd had bevestigd waardoor het omhulsel was afgestript. Bij navraag of ik een nieuwe kon kopen, het was immers mijn eigen fout, kreeg ik zonder probleem, en kosten, een nieuwe opgestuurd. Perfect.

Peter 03-01-2019

Wij hebben een zestal fitnesstoestellen besteld bij betersport.nl Enkele van deze apparaten zijn we ze eerst gaan testen in hun showroom, waardoor onze keuze gemakkelijker werd. Alle toestellen werden snel aan huis geleverd en we werden goed op de hoogte gehouden over het verloop van de levering. Zowel de klantendienst, technische dienst, verkoopdienst als het ontvangst in de winkel zelf is bijzonder vriendelijk en klantgericht.

Bij één toestel bleek een fout in het frame te zitten. Na contact met hun klantendienst en technische dienst, werd ons zonder probleem een nieuw toestel opgestuurd en het eerste toestel opgehaald, met eveneens de nodige voorstellen om ons ongemak te versoepelen. Echter na montage van het tweede toestel, bleek het om een productiefout in het toestel te gaan. We mochten zonder probleem een ander toestel uitkiezen en ook dit werd zonder problemen opgestuurd. Alle communicatie over deze problemen gebeurde snel en correct via mail of via telefoon.

Samengevat zin we zeer tevreden over deze firma.

rick 27-12-2018

In juni een grip lat bar besteld bij betersport. Binnen 4 dagen leverbaar. Vrij snel ontving ik een mail dat het product niet op voorraad is en ik 1,5 maand zal moeten wachten op mijn bestelling.

Zo'n 4 maanden later nog steeds niets ontvangen, geen product, geen bericht. Aan de bel getrokken bij de klantenservice. Het product is nog steeds niet op voorraad. Ik zou nog 1 maand moeten wachten. In middels is alweer 2 maanden verstreken en wederom: geen product en geen bericht ontvangen.

Heb Betersport nu nog 1 week gegeven om te leveren. Een half jaar levertijd lijkt mij ruim voldoende, maar ik heb weinig hoop dat mijn bestelling ooit geleverd wordt.

Tiny 21-12-2018

De aanschaf van een fitbike hebben wij niet online gedaan, maar zijn naar de vestiging in Panningen gereden. Daar zijn wij zeer vriendelijk maar zeer zeker zeer deskundig geholpen.
Na een goede uitleg en advies zijn overgegaan tot aanschaf van de fitbike. Beloofd was dat wij de volgende dag de fiets in huis zouden hebben. En inderdaad de volgende dag is de fiets keurig afgeleverd. Ons bezoek gaf ons veel vertrouwen. En dat vertrouwen is door Betersport.nl waargemaakt.

Sijll 19-12-2018

Duidelijke communicatie. Goed product geleverd. Prettige manier van communiceren.

Anna 18-12-2018

Zadel afgebroken ( Binnen de garantie). Binnen een half uur opgelost.
Volgende dag een nieuwe zadel gekregen. Echt top.

Hans 14-12-2018 Via de website gekocht

Had niet voor deze shop "gekozen", maar bestelde iets bij Blokker.nl (die korting adverteerden op producten via hun website). Wat bleek in de (zeer) kleine lettertjes, dat was niet van toepassing op producten van hun partner BeterSport. Een klacht werd daar afgedaan met zoiets van "had je maar beter moeten lezen" Ik melde dit aan BeterSport en die reageerden zeer positief. Kreeg niet de korting, maar wel een nuttige dempingsmat en onderhoud smeermiddel ter compensatie. Blokker is een klant kwijt en BeterSport verdient een dikke "pluim". Een volgende keer ga ik direct bij hun te rade.

Jana 05-12-2018 Via de website gekocht

Waardeloos

Op 1 oktober jl. een Fitnes focus fox 3 iplus crosstrainer gekocht. Dit vanwege een knieblessure door het hardlopen.
Het apparaat en de levering was prima.
Helaas bleef ik knieklachten houden.

Op 11 november jl. mijn situatie uitgelegd en ook aangegeven wanneer ik de crosstrainer had besteld en dat het apparaat prima was, maar ik nog steeds last heb van mijn knieën. Daarom de vraag gesteld of eventuele retournering mogelijk was en onder welke voorwaarde (wellicht een ruilen voor een ander apparaat of wat minder geld terug krijgen aangezien deze een maand was gebruikt).

De klantenservice gaf aan dat retournering geen probleem was en ik kon aangeven wanneer het apparaat kon worden opgehaald.
Ik heb de klantenservice vervolgens vriendelijke bedankt voor hun service en aangegeven dat ze op ieder gewenst moment de crosstrainer konden ophalen.
Mijn man heeft die avond de crosstrainer naar onderen getild.

De dag erna kreeg ik tot mijn grote verbazing nog een mail van de klantenservice. Retournering was helaas toch niet mogelijk, aangezieb de retourtermijn van 1 maand was verstreken. Het gaat dus om een verschil van 10 dagen en mij waa al toegezegd dat het apparaat zou worden opgehaald.
Na nogmaals een mail naar de klantenservice te hebben gestuurd met het verzoek om hun toezegging na te komen en hierna nogmaals een mail te hebben gestuurd om een verzoek tot reactie, bleef de klantenservice afwijkend en was niet bereid in oplossingen te denken.

Ik ben zeer teleurgesteld in Betersport en zal eenieder Betersport afraden.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

A. Bonke 24-11-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service

Crosstrainer aangeschaft bij BeterSport. De display werkte aanvankelijk niet, maar kwam doordat wij het niet goed hadden aangesloten. Maar zonder vragen kregen we een nieuwe display. We werden geholpen met hoe aan te sluiten. Reactietijd was heel snel. Kortom prima service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pietr 21-11-2018 Via de website gekocht

Probleemloos bestellen en geleverd krijgen.

Zoeken op internet leverde betersport.nl op met een aantrekkelijke aanbieding van een degelijke modern uitgevoerde spinbike.
Voldoet aan de verwachtingen.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Pierre 19-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige Hometrainer - Heel degelijk - Top product

Groot assortiment - Goede Prijs - Snelle levering - Prima Service.
Geweldig degelijke Hometrainer - Prima kwaliteit !! Top !

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

TonN 29-10-2018 In de winkel gekocht
Panningen

Prima service

Tijdens uitpakken van de aangekochte roeitrainer op zaterdag werd een beschadiging geconstateerd. Meteen contact gezocht een een webformulier ingevuld met de geconstateerde gebreken. Twee dagen later werd netjes het vervangende onderdeel afgeleverd!

Menno 04-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Op 24 september 2018 het krachtstation Focus Fitness unit 6 aangeschaft middels Betersport. De aflevering is vlot verlopen. Na de montage bleek 1(één) van de kabels beschadigd te zijn. Daarover contact gehad met Betersport en vervolgens werd heel snel de nieuwe kabel afgeleverd. In 2016 juni had ik al eerder een hometrainer Fitbike Ride 5 aangeschaft. Na een verbouwing bleek de adaptor spoorloos te zijn. Hierover tegelijkertijd met het krachtstation contact gehad met Betersport en deze werd mij gratis nageleverd. Dit vind ik echt TOPvan Betersport met *****

Pluspunten

• Klantenservice

Minpunten

• -

David 01-09-2018 Via de website gekocht

Ik ga hier nooit meer bestellen

Ik ga hier nooit meer bestellen. Wat besteld en thuis zitten wachten. Kwam niet. Adres bleek onbekend bij hun transporteur. Hier nooit een melding van gekregen en bleek pas na telefoontje. Zou dag erna komen. Wederom niet gekomen. Bestelling bleek niet ineens te zijn verstuurd. Betersport zou contact opnemen met de transporteur om de bezorging te annuleren. Men zou zorgen zorgen voor een bevestiging van de annulering na terugontvangen van de goederen die ik nooit heb ontvangen. Ook dat duurt al weken. Een grote puinhoop deze tent.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

MrKikken 27-08-2018 Via de website gekocht

Een winkel die nog snapt wat service verlenen betekent!

Deze webwinkel heeft een prima website met voldoende productinformatie. De levering was tevens super snel, met duidelijke status updates per mail. Na het opzetten van het toestel bleek een staalkabel te kort, die zonder aarzelen meteen werd vervangen. Al met al een super ervaring en een webwinkel die snapt dat service verlenen het toverwoord is om het hoofd boven water te houden anno 2018. Ga zo door!

Robbie 22-08-2018 Via de website gekocht

Top bedrijf

Zeer fijn bedrijf om mee samen te weeken. Ik heb een bestelling gedaan om maanden later te laten bezorgen, dit was geen probleem! Lever was goed en soepel verlopen evt nazorg zit ook goed in elkaar!

Melissa 26-07-2018 Via de website gekocht

Correcte service

Fijne online hulp. Ook een gerichte assistentie bij de zoektocht naar de geschikte toestellen voor ons. Correcte afhandeling es.

snel en efficiént 24-07-2018 Via de website gekocht

Snel, correct en efficiënt

Duidelijke omschrijving van het artikel, gemakkelijke bestel- en betaalprocedure en precies volgens afspraak bezorgd.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Erik Kuppens 22-07-2018 In de winkel gekocht
Betersport Panningen

Toestel ter plaatse gaan bekijken en meegenomen.

Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg verschillend toestellen. Goede uitleg over bijbehorende accessoires. Gratis extra verzekering gekregen omdat ik onmiddellijk toestel meenam.

Ad Janssen 30-06-2018 Via de website gekocht

Goede snelle reactie

Tijdens het verhuizen van onze 2 jaar oude hometrainer Fit bike ride 5 zijn we onze adapter kwijt geraakt.
Na contact met Betersport, werd er direct een nieuwe adapter kosteloos naar ons verzonden. Hierdoor kunnen we weer volop genieten van onze hometrainer.

Nicole 17-06-2018 Via de website gekocht

Super goede service

Al een tijd geleden een hometrainer gekocht, en na verloop van tijd al een en ander moeten vervangen. En dat wordt dan zonder dat ik garantie heb kosteloos naar mij opgestuurd.
Super service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Babara 26-05-2018 Via de website gekocht

Oplichters

Op woensdag (23.05) hebben wij een spinningfiets besteld die volgende dag afgeleverd had moeten zijn. Op donderdag kregen wij de email over de bezorgtijd 25 minuten later dan het startpunt van de bezorgtijd. Na 3 uur wachten hadden wij de winkel gebeld, omdat onze bestelling meer dan een uur te laat was. Toen hoorden wij dat het transport bedrijf de bestelling niet geladen had, maar wij kregen natuurlijk geen belletje of bericht hierover. Wij hebben vrij genomen voor niks en kregen de kosten natuurlijk niet vergoed. Als een “oplossing” moest de bestelling op zaterdag geleverd worden, maar wij kregen geen bericht van de winkel of het transport bedrijf over de bezorgtijd. Toen ik de link van woensdag opende zag ik dat de bezorgtijd 2099 was, ik heb meteen een bericht naar het transport bedrijf en de winkel gestuurd. BeterSport heeft mij schriftelijk beloofd dat de spinningfiets op zaterdag 100% afgeleverd zou zijn. Op vrijdag probeerde ik het bedrijf te bellen, maar ze nemen het nooit op. Vandaag (zaterdag) hebben wij BeterSport weer gebeld, ze hadden weer beloofd dat de fiets afgeleverd zou worden, maar ze wisten niet wanneer, dus wij moesten weer een afspraak afzeggen en de hele dag thuis zitten als gevangenen, ook al wisten we dat de fiets zeker niet afgeleverd zou worden na een kort onderzoek over TransMission BV. Nu is het bijna 20uur, wij hebben geen fiets of bericht gekregen, wij kunnen niemand bereiken. BeterSport had ons twee keer opgelicht. Wij hebben kosten gemaakt dankzij hun leugens. Hun klantenservice is ook waardeloos, dus koop nooit iets bij hun! Ik vertrouwde de reviews maar nu dat ik weet dat BeterSport voor positieve reviews betaalt, geloof ik er niks van! Slechtste bedrijf ter wereld!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Retourproces
  • Klantenservice

Peggy-Ann 29-04-2018 Via de website gekocht

Snelle service.

Gemakkelijk en eenvoudig via de website te bestellen. Duidelijke informatie.
Ik heb de Loopband Focus Fitness Jet 5. besteld. Ik ontdekte pas later dat je een gratis loopband-programma kon bij bestellen. Dat was niet duidelijk aangegeven. Voor de rest: uitstekend!

Geen 19-04-2018 Via de website gekocht

Geheel volgens verwachting

De webshop is duidelijk en werkt goed. Zowel de telefonische als email vraag die ik stelde werd snel en goed beantwoord, maar wel erg standaard.

Je kunt wel een afleverdag kiezen, maar geen levertijd. Vlak voor levering ontvang je wel een tijdsvenster van ca twee uur, dat klopte prima en is dan ook wel werkbaar.

Mijn Fox Focucus 4 crosstrainer vertoonde onmiskenbaar sporen van eerder montage en ik was niet geinformeerd en had niet overeengekomen een toonmodel of zo te kopen. De crosstrainer is compleet, van goede kwaliteit en functioneert naar behoren. Maar goed voelde het natuurlijk niet.

Ik ben tevreden met mijn crosstrainer en met Betersport. Een webshop voor zoiets blijft altijd war lastig, vind ik. Maar bij een fysieke winkel was ik niet snel beter uit geweest, denk ik.

Moonen 17-03-2018 Via de website gekocht

Prima service

Makkelijk via internet te bestellen. Snelle en goede bezorging . Prima contact. goede omschrijving voor de montage van het apparaat

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden

Minpunten

• -

gerda 07-03-2018 Via de website gekocht

slechte service

Na in gebruik name van crosstrainer blijkt de display niet niet de juiste aantallen aan te geven. Na foto's opgestuurd te hebben krijg ik een aanbod (sterker nog, die hebben ze gelijk op de post gedaan) van een borstband. Maar dat wil ik helemaal niet, ik wil een goed functionerende display. Dat schijnt onmogelijk te zijn en veel excuses en sorry, maar voor mij geen bevredigend antwoord. Na de vraag of ik hem kan retourneren zonder doos, krijg ik nog als antwoord dat dat kan, maar bij de vraag hoe dat in zijn werk gaat en of die helemaal gedemonteerd moet worden blijft het angstig stil.!!!!

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Gekke Henkie 11-04-2018

helemaal mee eens, als je een nieuw produkt koopt en dit meteen meldt moeten ze gewoon het apparaat vervangen en niet een monteur sturen. Mij is een aanbod gedaan om korting te krijgen als ik een goede revieuw zou schrijven. dat zet je toch aan het denken bij al die goede beoordelingen

Mevrouw A 06-03-2018 Via de website gekocht

Uitstekend online winkel

Dit is wat ik verwacht van een behoorlijke webwinkel!
Snelle service, duidelijke website, bestel gemak, chat functie en prima assortiment met ruime beschrijving en afbeeldingen.
Ook kan ik uit ervaring zeggen een top klantenservice die mij een uitstekende oplossing bood voor een defect. Voor goederen in deze categorie zorgt BeterSport voor dat stukje betrouwbaarheid en daarbij toch de snelheid / gemak van online winkelen.

Caroline 14-02-2018 Via de website gekocht

Prima service

Apparaat besteld. Later de bezorgdheid gewijzigd wat geen probleem was. Vriendelijke bezorger die 30 min. van te voren belde dat hij er aan kwam. Super.

Peter 06-02-2018 Via de website gekocht

Doen wat ze beloven en prima service

De bestelde hometrainer werd, conform afspraak, de volgende dag geleverd. Een uiterst vriendelijke chauffeur vroeg vooraf waar hij dit zware pakket mocht neer zetten. Vervolgens werd dit pakket inderdaad op de aangewezen plek neer gezet (in plaats van over de drempel te zetten en door rennen naar het volgende adres....). Dus lof voor de winkel en evenzoveel lof voor de transportorganisatie en de bezorger. Kortom: je moet alleen even bestellen, en de rest wordt adequaat en volgens afspraak afgehandeld.

Cees 05-02-2018 Via de website gekocht

Vlotte levering, service minder goed

Het assortiment is geweldig, de info ook. Een verzoek om nadere uitleg bij de computer van een home-trainer werd echter beantwoord met 'Dit is wat we hebben.' Er waren meer klachten over die handleiding. Dan had Betersport toch zelf een begrijpelijker handleiding kunnen maken.

Bart 02-02-2018 Via de website gekocht

Bij BETERsport kan een heleboel BETER

De korte versie van de recensie: BeterSport levert snel en op zich goede producten, maar de communicatie en service is slecht.

De feiten op een rij in de langere versie:
- 28-12-2017 Fitbike besteld via de website
- 29-12-2017 Fiets geleverd
- 30-12-2017 deel 1: Fiets opgebouwd, doos met display bleek geopend, direct gebeld, antwoord was dit dit kwam omdat elke display gecontroleerd werd voordat hij verstuurd werd. Tevens bleek dat de garantie niet voorziet in een thuis-garantie, daarvoor had een aparte thuis-garantie afgesloten moeten worden op een hele onduidelijke plek op de website (namelijk bij “Klanten kochten ook…” in plaats van in het winkelmandje als keuze-optie, dat was veel logischer geweest). Technische dienst (TD) blijkt alleen via een formulier geïnformeerd te kunnen worden.
- 30-12-20-17 deel 2: Fiets verder opgebouwd en aangesloten, en…niks doet het, geen enkele reactie op de display, dus gebeld, maar doorverwezen naar dinsdag 02-01-2017 omdat dan de TD er is.
- Dinsdag 2-01-2018’s ochtends gebeld maar TD krijg je niet te spreken, er moet een formulier ingevuld, worden, binnen 3 werkdagen zou de TD contact opnemen.
- Woensdag 3-01-2018 nogmaals gebeld over de geopende display-doos, medewerker geeft aan dat dit niet niet zo zou moeten zijn, navraag leert dat er steekproefsgewijs gecontroleerd wordt.
- Donderdag 04-01-2018 gebeld om te vragen of mijn verzoek voor de TD in behandeling was, dat was het geval en ze zouden me die donderdag via mail benaderen. Die dag geen enkele reactie van de TD ontvangen.
- Vrijdag 05-01-2018 aan het einde van de dag weer gebeld want nog niks van de TD gehoord ondanks belofte van binnen 3 werkdagen een reactie. Aangegeven wordt dat de TD erg druk was. Prima, kan gebeuren, maar mail een klant daar dan even over. Ondertussen heb ik er geen vertrouwen meer in want er is en gene goed werkend product geleverd, de service is niet goed en de communicatie is onvoldoende. Dus besloten om de fiets retour te sturen. De omzet gun ik dan liever aan een ander bedrijf die deze zaken wel voor elkaar heeft.
- Maandag 08-01-2018 ’s ochtends gebeld om details omtrent het retoursturen te bespreken, medewerker geeft aan dat ik een mail ter bevestiging zal ontvangen waarin ook staat hoe ik de retourkosten kan betalen zodat vrijdag 12-01-2018 de fiets opgehaald zal worden. ’s middag som 17.00 uur nog steeds geen mail ontvangen, dus nogmaals gebeld en de medewerker geeft aan dat hij het in orde zal maken
- En wat staat er ineens achter bij de schuur. Een doos met een andere adapter en display, geleverd door het transportbedrijf. Hier is op geen enkele manier over gecommuniceerd door de TD aan mij en los daarvan had het transportbedrijf de fiets direct retour kunnen nemen. Mosterd na de maaltijd noemen ze dat.

Kortom een ondeugdelijk product geleverd, bureacratische procedures met formulieren niet nakomen van beloften en afspraken, slechte communicatie.

Dus ja bij BETERSport kan heel veel BETER.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice

Gekke Henkie 11-04-2018

Heel herkenbaar, spijt dat ik een aankoop bij betersport heb gedaan. Ging af op de revieuws maar ik weet nu dat mensen korting of compensatie krijgen voor een goede revieuw. Zou willen dat dit meegteld werd. geloof de waardering daarom ook helemaal niet

Vandekerckhove Marc 31-01-2018 Via de website gekocht

Heel snelle service en heel vriendelijke mensen !

Tijdens het opstellen van het toestel hebben wij een ongelukje gehad met de adapter. Die daardoor spijtig genoeg stuk was. Via de chat op de site, hebben gevraagd of wij een nieuwe adapter konden kopen. Deze heer zag dat wij nog maar net ons toestel hadden ontvangen en zonder enige aarzeling zei hij onmiddellijk dat er een nieuwe diezelfde dag werd opgestuurd zonder enige kosten ! Als dit geen TOP SERVICE is !!! De dag erna zoals beloofd hebben wij deze kosteloos ontvangen. Wij waren al overtuigd door de snelle service maar nu zeker over hun TOP SERVICE na aankoop van het toestel !!

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Marieke 26-01-2018 Via de website gekocht

Houden zich niet aan afspraak

Ik koos voor dit produkt vanwege de bluetooth connectie met andere apparaten. Dat er ook continue wifi nodig is, is nergens gecommuniceerd. Toen ik melding maakte van een ondermaatse werking van de applicatie is dit ook niet uitgevraagd. Men zei toe dat er updates van de app zouden volgen binnen twee maanden. Ik kon omruilen, maar ook 2 maanden afwachten. Ik koos voor afwachten, de fiets stond al op zolder. Werkte de app na 2 maanden niet naar behoren dan zou ik 50 euro retour krijgen. Er verbeterde niets, want de fiets staat in een ruimte waar geen wifi is. Ik krijg daarom geen 50 euro terug.
Men zegt bij Betersport dat het algemeen bekend is dat deze hometrainers wifibereik nodig hebben. Nou koop ik niet dagelijks een hometrainer en nu nooit meer bij Betersport, dus ik heb hier dan een hiaat in mijn kennis. Ik zie wél dat de applicatie het bij mij na twee maanden nog steeds niet doet en Betersport zich niet aan de met mij gemaakte afspraak heeft gehouden.

Maarten 04-01-2018 Via de website gekocht

Niet erg goed.

Het product dat ik heb besteld is niet geleverd op tijd, ik moest erg lang wachten toen ik aan de lijn kwam. Ik moest 5 weken wachten voordat het product toen uiteindelijk is geleverd.

René 26-12-2017 Via de website gekocht

Goede spullen......zeer slechte service

Roeitrainer besteld.....netjes de volgende dag geleverd...na uit de doos gehaald hebben blijkt dat er vanuit de fabriek onderdelen verkeerd zijn gemonteerd ....na telefonisch contact te hebben gehad werdt mij verzocht een formulier in te vullen compleet met fotos.....gedaan ......kreeg een mail terug dat ik dit makkelijk zelf op kon lossen.......sinsdien geen reactie meer gehad van beter sport........

Pluspunten

• -

Minpunten

• Retourproces
  • Klantenservice

mariska 19-12-2017 Via de website gekocht

mooie duidelijke en eenvoudige klantvriendelijke site

sinds een paar weken in het bezit van hometrainer fitbike ride 5 hrc. we vonden het een bijzonder eerlijke klantvriendelijke site met bij elk product een uitgebreide beschrijving. makkelijk te vergelijken tussen de verschillende producten. Begin van de avond besteld, de volgende morgen al geleverd zoals beloofd! netjes en stevig verpakt. Ook het verloop van het hele bestelproces was duidelijk en klantvriendelijk. Je krijgt echt het idee van de kant is koning! Dit samen met het feit dat de hometrainer net zo goed is als in de beschrijving staat, maakt dat wij uitermate tevreden zijn over deze winkel!

Pluspunten

• Levertijd
  • Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

J.M. 18-12-2017 Via de website gekocht

Goede eerste kennismaking

Onlangs hebben wij 2 fitnessapparaten aangeschaft via Betersport. Allereerst kregen wij via de live chat al goede tips en besloten wij de apparaten aan te schaffen.
Alles in goede orde ontvangen, het in elkaar zetten duurde wel even, de apparaten naar zolder sjouwen was een workout op zich! Nu kunnen we naar hartelust trainen.

Brechje 05-12-2017 Via de website gekocht

Niet klantvriendelijk, slechte retourservice

Door foutmelding tijdens Ideal betaling de bestelling nogmaals geplaatst. Betaling en bestelling blijken toch doorgekomen te zijn en per abuis zijn vandaag twee spinningbikes geleverd. Nu zijn retourkosten voor de tweede spinningbike (70 euro) voor eigen rekening.

Pluspunten

• -

Minpunten

• Afleverservice
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Gerard 05-12-2017 Via de website gekocht

Goede webshop

Wij hebben onze eerste loopband online uitgezocht. Reden simpel: er is heel veel te koop en deze had een duidelijke webshop, ook te bezoeken indien gewenst (pluspunt en schept vertrouwen) dus wij ons een rit bespaard.

Zou graag zien dat zodra je een “grotere” loopband besteld deze niet altijd zomaar de trap op kan. Te groot en te zwaar. Bij bezorging direct duidelijk dat deze niet zomaar naar de zolder kon. Gebeld maar geen duidelijke instructie of advies. Dus gelukkig ik niet onhandig en grotendeels voorzichtig demonteren en na een tijdje stond hij dan.

Hier valt wel wat mee te doen denk ik want ik had zeker voor installatie service / assistentie betaald.

Maar dit zou voor iedere online shop gelden dus ondanks alles wij tevreden met onze keuze en advies.

kv 28-11-2017 Via de website gekocht

Goede en erg snelle service

De spinningfiets was de volgende dag al in huis en ik werd goed op de hoogte gehouden van de aflevertijd, helemaal top. verder super fijne help chat op de website voor vragen

Jan 18-11-2017 In de winkel gekocht
Venlo

Goede plek voor je home sport toestellen

Vriendelijke medewerkers, wel goed doorvragen over welke functies het apparaat heeft. Met name in de app koppeling heeft men niet altijd de kennis paraat. Komt uiteindelijk wel goed. Zeer service gericht

Pluspunten

• Retourproces

Minpunten

• -

Bjorn 16-11-2017 In de winkel gekocht
Venlo

Super bedrijf, klant gericht

Zonder voorstelling van wat ik wilde naar Beter Sport gegaan. Zelfde middag al thuis staan. Perfecte service. Apparaat zeer goed. Uitstekend zelfs.

Pluspunten

• Klantenservice
  • Vakkundigheid personeel

Minpunten

• -

Toni 10-11-2017 Via de website gekocht

Snelle levering

Snelle levering van loopband.
Eerste contact via de chat verliep ook vloeiend.
Deze bedrijf is aan te bevelen voor fitness producten

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Sietske 08-11-2017 Via de website gekocht

Super winkel! Goede levering en service

BeterSport zorgt voor een goede aflevering, op de beloofde en gewenste datum. Communicatie op vragen gebeurt snel en juist. Fijne winkel om dingen te kopen!

Joyce 31-10-2017 Via de website gekocht

Goede service en contact, ook bij online bestellen.

Ik heb online een loopband besteld bij Betersport. Dit is een vrij zwaar pakket (totaal 76 kg), dus best onhandig. Bij de aflevering heeft het pakket een flinke smak gemaakt. Echter werd de schade pas zichtbaar werd na het uitpakken. Na een mailwisseling is deze band kosteloos en heel snel opgehaald en er is een andere afgeleverd.
Ik vond het in eerste instantie ook best eng om online zo'n duur artikel te bestellen, dat ik ook nog eens niet had gezien van te voren (Venlo is niet echt naast de deur voor ons - maar ik wilde per se dit toestel), maar de medewerkers waarmee ik contact heb gehad, zijn heel toegankelijk voor vragen en advies, zowel telefonisch, per mail of chat, dus dat was sowieso erg prettig.
Kortom: een prima online winkel met een uitstekende service.

Pluspunten

• Levertijd
  • Verzendkosten
  • Retourproces
  • Klantenservice
  • Betaalmogelijkheden
  • Gebruiksvriendelijkheid site

Minpunten

• -

Gekke Henkie 11-04-2018

wauw zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen, krijg alleen maar nieuwe onderdelen en geen nieuw apparaat