Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

4,6 Lees 493 reviews Schrijf een review

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Gemiddelde beoordeling

Deze score is gebaseerd op 33 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,6

Help anderen en geef jouw mening over deze winkel. We verloten iedere maand onder alle reviewers 2 x € 250,-. Schrijf een review

Echte reviews van echte gebruikers, door ons gecontroleerd op betrouwbaarheid.

Steve 15-08-2022

Algemene score

1,0
Trieste dienst na verkoop... Na lang inhouden dien ik deze negatieve review te posten. Al maanden probeer ik 2 vervangstukken te ontvangen van een 1 jaar oude Berg trampoline. Na veel heen en weer emailen krijg ik eerst het nieuws dat het defect niet onder garantie valt en wanneer ik daarmee akkoord ga ontvang ik de verkeerde vervangstukken. Ook al heb ik alle mogelijke nummers en foto's van de trampoline en defect met Betersport gedeeld. Nu na talloze mails dien ik dan terug alle nummers en foto' s te delen en is het nog niet duidelijk welke vervangstukken ik nodig heb. Zodra is de zomer voorbij en zal de trampoline nog niet veilig zijn voor de kinderen om op te springen. Verkopen gaat heel vlot bij Betersport blijkt maar weinig kennis van wat er juist verkocht wordt en hoe je dienst na verkoop goed regelt.

Reageer

Des 30-06-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Wat een fijn bedrijf! Wilde graag de fitbike ride 2 omruilen voor de fitbike ride 5. Alles prima opgelost, fijne communicatie, vriendelijke mensen. Snelle reactie op mails. De ride 5 is een aanrader, net als dit bedrijf!

Reageer

Willem Weemhoff 03-04-2022

Algemene score

10,0
Zeer goede service vriendelijke behulpzame mensen Fit Bike 3 ben er heel blij mee en eenvoudig in elkaar te zetten. Duidelijke handleiding. Goed materiaal ! Beter sport doet zijn naam eer aan. Ik beveel Betersport van ganse harte bij iedereen aan !
Officiele reactie van Betersport.nl 04-04-2022

Goedemorgen Willem, bedankt voor deze review! We vinden het fantastisch om te horen dat alles naar wens is en dat het monteren eenvoudig is verlopen.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

W.Weemhoff 31-03-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer goede service , vriendelijke behulpzame medewerkers . Heb mijn Fit Bike iets meer dan een jaar . Helaas na een dom ongelukje werd de adapter ruw uit de fiets getrokken en heb dit gemeld bij betersport. Het was geen probleem en kreeg zo snel mogelijk gratis een nieuwe toegestuurd . Helaas zag ik bij aankomst dat de het contact waar de adapter in moet op de fiets ook kapot was. Na wat foto's te hebben opgestuurd kreeg ik ook het aansluit punt zonder problemen en weer gratis opgestuurd. Ik raad een ieder aan bij betersport te kopen degelijk materiaal voor een goede prijs een SUPER gemotiveerd personeel, mijn complimenten !!! Ben meer dan tevreden :)
Officiele reactie van Betersport.nl 01-04-2022

Beste meneer Weemhoff, bedankt voor deze mooie review! Heel goed om te lezen dat u tevreden bent over onze producten en de service. Veel plezier er van!

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

Ferdinand Piet 12-02-2022

Algemene score

1,0
Mijn bejaarde moeder kocht een loopband via de AH bonus folder. Dat ding was vanaf moment 1 defect. Na bijna 2 maanden kwam er eindelijk een monteur, maar na 15 minuten kwam de fout weer terug. Gemeld bij betersport, maar 0 reactie en dat al wekenlang. Schandalig
Officiele reactie van Betersport.nl 25-03-2022

Beste Ferdinand, bedankt voor je review en vervelend om te horen dat je een mindere ervaring met ons hebt gehad. We zijn helaas de afgelopen maanden tekortgeschoten in onze service, dit door de extreme drukte. Is dit inmiddels opgelost? Zo nee, zouden we je heel graag alsnog helpen. Zou je ons in dit geval wellicht even kunnen bellen op 077 - 321 10 75?

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

eric menger 10-02-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ola, ik heb de actie van albert heijn gedaan, een loopband voor 300 euro...!!!! van betersport.nl. een mooi ding, fluister zacht en ben er echt heel blij mee....tijdens transsport thuis was ik dom bezig, motorbeschermings kap gebroken, gebeld met betersport met de vraag of ik die los kon kopen...en wat dat zou kosten...HELEMAAL niets...weekje later in huis en erop gezet, weer als nieuw...WAUW...!!!! dat noem ik top services.......
Officiele reactie van Betersport.nl 25-03-2022

Beste Eric, bedankt voor deze mooie review! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de loopband en ook over onze service. Worden wij heel blij van!

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

Sjef 07-02-2022

Algemene score

1,0
Niet te bereiken!
Wij zijn al vanaf 23 december 2021 bezig om via telefoon en email in contact te komen met Betersport. Dit is tot op heden nog steeds niet gelukt! Bedrijf neemt de telefoon niet op en beantwoord zijn emails niet. Wij willen alleen maar een onderdeel bestellen voor onze Fitness Fox 5 iPlus. Zodat we eindelijk na 2 maanden weer fijn kunnen gaan sporten.
Officiele reactie van Betersport.nl 25-03-2022

Beste Sjef, bedankt voor je review. Inmiddels zijn we telefonisch en per mail weer hartstikke bereikbaar, dus mocht dit nog niet zijn opgelost helpen we je graag alsnog verder. In dat geval kun je het best even bellen met 077 - 321 10 75, dan gaan we hier meteen op verder.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

willeke 03-02-2022

Algemene score

1,0
Oplichterij. Hometrainer gekocht, nooit ontvangen. Niet bereikbaar per telefoon. Ook niet per email. Pure scam.
Koop hier niks! Ook niet bij Focus Fitness, want is hetzelfde bedrijf.

Reageer

Hans 01-02-2022

Algemene score

1,0
Bedrijf is onbereikbaar en reageert niet op emails. De telefoon wordt al langere tijd niet opgenomen en mijn bestelling wordt na 2 weken nog steeds niet geleverd. Uiteraard wel betaald. Hoewel zij op de site aangeven het erg druk te hebben, moet het toch mogelijk zijn om na twee weken enige aktie te ondernemen. Het lijkt er dan ook op dat er iets anders aan de hand is bij dit bedrijf.

Reageer

Ruud Arnhem 29-01-2022

Algemene score

3,0
Lijk of ze dat wat ik besteld heb uit 4 verschillende fitness toestel samen is gebracht
Apparaat werdt stuk geleverd, bellen lukt niet , schijnbaar te druk
Mail ook geen antwoord , alles zonde van mijn geld
Dus zeer onbetrouwbaar bedrijf , ik raad daar kopen af

Reageer

WENDY 27-01-2022

Algemene score

1,0
Absoluut niet tevreden!
1. Emails blijven onbeantwoord.
2. Er zou een Kerstkadoo toegevoegd worden, helaas, bij de levering zat geen Kerstkadoo
3. Ik ontbreek de factuur van mijn bestelling
4. Meermaals proberen bellen naar de klantendienst, helaas kreeg ik niemand aan de lijn.

Reageer

Ria 27-01-2022

Algemene score

1,0
Heb een hometrainer gekocht waarvan het display bij levering kapot was. Heb dit gemeld en men zou een nieuwe opsturen. Nu inmiddels 8 weken verder en nog niets ontvangen. Heb meerdere malen geprobeerd te mailen en bellen, de mail wordt niet beantwoord en telefonisch kom je er niet door. Zeer slecht

Reageer

Dennis Overdiek 24-01-2022

Algemene score

2,0
Wij hebben een Focus Fitness Fox 3 crosstrainer besteld op 9 januari. Tijdens de bestelling kun je een datum kiezen waarop je het product wilt laten bezorgen. Echter blijkt deze keuze geen rekening te houden met de vroegst mogelijke datum dus kwam deze alsnog op een dag waarop wij niet thuis waren. Met een vervolgafspraak met de transporteur ging het wel goed en hebben we de crosstrainer op 13 januari in onvangst kunnen nemen.

Dezelfde avond hebben we de crosstrainer in elkaar gezet. Op bepaalde punten was deze al in elkaar gezet en hoewel dat over het algemeen handig was veroorzaakte dat ook verwarring omdat de handleiding daar niet op ingesteld was.

Na een paar uur was de crosstrainer dan ook klaar voor gebruik. Meteen viel op dat de weerstand onverwacht naar een zeer hoge stand springt. Dat gebeurdt elke 20-30 seconde en hield dan aan voor een seconde of 5, ondanks dat het programma op een stabiele lijn ingesteld is. Op deze manier is de crosstrainer niet goed te gebruiken en hebben we de dag erna contact opgenomen met Betersport.

Het lage cijfer van deze review komt volledig door de slechte klantenservice van Betersport. Na 3 keer bellen, een email met video waarin het probleem uitgelegd/weergegeven wordt is er nog steeds geen oplossing in zicht. Er is ook standaard een wachtrij van meer dan 30 minuten als je probeert te bellen en de technische dienst is alleen te bereiken doordeweeks. We gaan daarom de crosstrainer retourneren.

Reageer

Van Loock Steven 18-01-2022

Algemene score

2,0
Januari 2020 een Senz Sports C7000 aangekocht bij deze firma.
Wegens gezondheidsredenen echter pas kunnen beginnen trainen in 2021.
Na een paar weken intensief trainen was er een probleem met de rechter pedal supporting.
Deze werd snel opgestuurd zodat ik enkele weken nadien terug kon beginnen trainen.
Doch, dit was maar van korte duur, daar de linker pedal supporting het ook begaf.
Nu nam het reeds een tijdje langer in beslag voor dat de nieuwe toekwam, maar uiteindelijk kwam het in orde.
Je kon ook zien aan de kwaliteit dat deze veel steviger gemaakt waren dan de oorspronkelijke.
Maar hierdoor waren de problemen nog niet opgelost. Even later brak er in het toestel een wiel af.
Nogmaals contact opgenomen en na een hele tijd kreeg ik een hersteller van Betersport over de vloer.
Deze had het toestel uiteengehaald, maar kon het niet repareren daar hij niet de benodigde stukken bij zich had en deze moest bestellen.
Een paar maanden verder , tot mijn ontgoocheling, want ik wou eindelijk begin 2021 aan mijn gezondheid werken, kwam de hersteller ter plaatse met de juiste stukken.
Doch, hij kon de trainer niet afwerken, daar er nog stukken mankeerden. Ik mocht echter wel terug gebruik maken van het toestel.
Nog geen half uur later waren er weer nieuwe mankementen aan dit toestel, zodat ik terug de training moest stoppen.
Dit was midden november.
Sindsdien heb ik niets meer vernomen. Geen reactie op mail, geen reactie op chat en lange wachttijden aan de telefoon.
Deze firma blijkt echt niet betrouwbaar te zijn voor de aankoop van fitnesstoestellen.

Reageer

Tom Coene 16-01-2022

Algemene score

1,0
Na meer dan een maand nog steeds niets ontvangen (zelfs geen mail). De betaling is echter wel onmiddellijk doorgevoerd. Onmogelijk te contacteren. Telefoon wordt niet opgenomen en mails blijven onbeantwoord. Ik betaal voor een volgende bestelling wel wat meer maar ergens anders. Blij dat ik altijd eerst iets goedkoop bestel ipv de dure roeitrainer die ik daar ook dacht te bestellen. Dikke flop!

Reageer

John 12-01-2022

Algemene score

1,0
Ik snap niet hoe deze reviews zo positief kunnen zijn.
Beloftes over levering binnen vier dagen en meestal binnen één dag, niet waargemaakt.
Reactie op mail binnen 24 uur op alle mails geen enkele reactie gehad.
Dus ik heb geen enkel vertrouwen in dit bedrijf meer.
Ik hoop dat de eindelijk geleverde apparatuur goed gaat en blijft functioneren.

Reageer

Kenneth 10-01-2022

Algemene score

1,0
Ik heb in maart 2021 een Powertec bij Betersprt gekocht. Bij monteren bleek dat de stang om te kunnen squaten te kort was. heb meteen contact opgenomen en werd van het kastje naar de muur gestuurd. Reacties kwamen weken later en als ik dan weer om een reactie vroeg, wilden ze foto's en was het weer stil en als ik dan weer contact zocht waren de foto's niet duidelijk genoeg. Opnieuw foto's gestuurd en weer geen reactie. Als ik dan weer contact opnam wilden ze dan de afmetingen weten. Ik stuurde dan de afmetingen en was dat ook niet goed genoeg en wilden ze de serienummer weten. Toen ik gefrustreerd reageerde, kreeg ik een mail dat ze in het Frans moesten communiceren met de leverancier en dat de oorzaak zou kunnen zijn dat ze niet begrepen wat het probleem was en eigenlijk zelf niets konden doen.Nu wacht ik al bijna 3 weken op een reactie dat maar niet komt

Reageer

Hans 10-01-2022

Algemene score

1,0
Leveren niet en melden dit pas nadat ik zelf 30 minuten in de wachtrij sta. Ook terugbetalen is nog niet gebeurd. Waardeloze winkel

Reageer

Bowflex spinningfiets 07-01-2022
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb bij BeterSport een Bowflex spinningfiets gekocht. Ben zeer tevreden over deze prima fiets. Voldoet aan alle wensen. Ik heb aan de lijve mogen ondervinden dat de service van Bowflex top is. Bij het naar zolder tillen van deze fiets is het adaptersnoer wat in de fiets moet helaas beschadigd. Via NRG werd direct een vervangende adapter toegestuurd. Niet alleen de fiets is dus een aanrader maar vanwege de service ook Betersport en NRG.

Reageer

Johan Dewever 04-01-2022

Algemene score

2,0
Goede morgen,

Hierbij even het verhaal van de ongelooflijke service die ik aangeboden kreeg bij Beter Sport.
4 jaar geleden kocht ik de crosstrainer Focus Fitness Fox 5 iPlus, hun paradepaardje. Ik heb een zeer slechte rug en heb dit toestel echt nodig om beweging te krijgen.
Hierdoor kocht ik ook de “montage” bij.
De dag dat het toestel werd geleverd, was dit niet gemonteerd was. Ik gaf dit dan ook aan aan de chauffeur die me uitkafferde en zei dat ik dit gemakkelijk zelf kon monteren. Toch terug laten meenemen en een week later gemonteerd terug gekregen.
Op zich een behoorlijk toestel, waar ik geregeld gebruik van maakte.
Na een 4 tal jaren begon er echter een zeer irritant getik bij elke omwenteling en viel de weerstand regelmatig weg, waardoor je niets meer met het apparaat kan doen.
Op 04 november belde ik dan het nummer van hun klantendienst. Een vriendelijke dame stond me te woord en zei me dat ik een schadeformulier diende in te vullen en terug bezorgen aan hun “service-dienst”.
Formulier werd bezorgd op 05 november.
9 november krijg ik van deze dienst een mailtje terug met de boodschap dat “waarschijnlijk” de motor niet meer werkt. Ook vraagt men mij, indien ik de weerstand wijzig op het display ik het motortje intern hoor aanzetten.
Op 9 november laat ik hen weten dat je inderdaad het motortje hoort aanzetten.
Op 10 november laat men me weten dat men “denkt” dat de motor begint te haperen en dat ik deze kan bestellen voor € 35.
Op 11 november uit ik men ongenoegen over de manier van werken en kaart aan dat men het probleem “denkt” te weten. Ook dat je de motor zelf dient te installeren vind ik vreemd. Ik vraag of er geen instructies zijn of dat men echt geen technische dienst heeft die kan langs komen. Ik geef aan helemaal niet technisch te zijn aangelegd.
Op 12 november krijg ik het bericht dat er weinig andere onderdelen zijn die verantwoordelijk kunnen zijn voor het omschreven probleem. Er is een stappenplan voor het monteren van de motor.
Op 12 november bestel en betaal ik de motor. Het “stappenplan” wordt per mail bezorgd. Een A4 met 6 regeltjes…
Op 17 november krijg ik de motor aan en open ik zo goed als ik kan de behuizing van de crosstrainer. Het stappenplan helpt me geen mm verder en ik mail hun dat ik dit onmogelijk zelf kan en vraag om de technieker ter plaatse.
19 november. Men heeft de technieker aangestuurd en deze zal contact opnemen, na mijn betaling van € 125. Ik vraag achter de betalingslink en krijg een hele discussie met (#) dat deze al zou verstuurd zijn. Nee, niets gehad. In uw spam misschien? Neen, ook daar niets gehad; Uiteindelijk dan maar een nieuwe betalingslink en onmiddellijk betaald en hun deze boodschap over gemaakt met de vraag om een snelle interventie…revalidatie, weet je wel.
Op 30 november uit ik men ongenoegen bij (*). Nog geen technieker gezien… Op zijn beurt laat (*) me weten dat de motor het meest voorkomende onderdeel is dat verantwoordelijk is voor het probleem wat ik hebt omschreven. Hij geeft aan dat de lange wachttijd komt door het feit dat er maar 1 technieker voor België is.

Op 13 december komt de technieker langs en wisselt de motor; ‘deze technieker woont dan ook nog is exact 2 km van men woonplaats!!!
Op 14 december laat ik weten dat het irritante getik nog steeds aanwezig is end at de weerstand nog steeds regelmatig stil valt. Ik ben het kotsbeu en vraag wat men kan doen als ik een nieuwe Fox 5 I Plus aanschaf.
Op 22 december stuur ik hun opnieuw een mail met verwijzing naar men mail van 14 december dat zonder antwoord bleef. Revalidatie, weet je wel.
Op 22 december bel ik hun technische dienst en krijg (&) aan de lijn. Hij zal voortaan men dossier ter harte nemen.
Op 22 december laat men me dat weten de Fox te kunnen aanbieden met een korting van € 149 terwijl men we wel op nutteloze kosten van € 160 heeft gejaagd.Ik laat hun dan ook weten hier niet mee akkoord te kunnen gaan.
Op 27 december vraag ik naar een antwoord op men mail van 22/12.
Op 27 december laat men me dan doodleuk weten dat men nooit kan garanderen dat de reparatie naar wens kan worden uitgevoerd.Men wil me voor een nieuw toestel wel tegemoet komen met € 199 korting (waar ik er dus wel zelf € 160 van betaald heb voor een nutteloze reparatie)
Op 27 december vraag ik of het toestel dan ook gemonteerd wordt geleverd.
Op 28 december vraag ik antwoord op men laatste mail en vraag naar (.).
Op 30 december vraag ik opnieuw naar (.).
Vandaag 04 januari laat men me doodleuk weten dat ik na hun mail van 27/12 niets meer van mij heb laten horen en dat men dit als opgelost beschouwt en dat men het ticket de volgende dag zal sluiten.
Het is ongelooflijk wat een amateurisme dat deze firma hier steeds aan de dag legt. Als klant wordt je totaal niet op een deftige manier verder geholpen en laat men je in de kou staan. De communicatie is om mee te huilen…gewoon bandwerk voor hun.
Ik zou zeggen…”bezin eer je begint”

Reageer

aankoop crosstrainer 28-12-2021

Algemene score

8,0
De afhandeling van een kapotte crosstrainer (aangekocht via AH-actie) verliep na een moeizame planning over het ophalen/omruilen alsnog naar tevredenheid. De crosstrainer (geen topmodel Focus 1) ging na 5 maanden gebruik kapot.
Uiteindelijk is aan het verzoek om het aankoopbedrag terug te storten voldaan.
Vooral de tel/mail contact was erg positief. De medewerkers waren klantvriendelijk en afspraken werden nagekomen.

Reageer

M 26-12-2021

Algemene score

1,0
Komen hun afspraken gewoonweg niet na en communiceren niet. Tot tweemaal toe een belofte te mailen en bellen, en dan blijkt het onderdeel dat stuk is en waar nog garantie op zit nog ergens van een fabriek te moeten komen.

Reageer

Rien 22-12-2021

Algemene score

1,0
Veel positieve reacties hier. Dat geeft mij hoop dat mijn bestelling wellicht ooit nog geleverd gaat worden.

Op black Friday (26 November) een bestelling geplaatst. Op maandag de 29ste een bestelauto voor de deur, maar die was voor niets gekomen want mijn pakket ontbrak. En dat wist de vervoerder al, want er stond "manco" op één van de formulieren.

Sindsdien zowel de vervoerder als Betersport zelf om opheldering gevraagd, maar op mijn e-mails van beide partijen nog geen reactie ontvangen.

Wellicht dat deze beoordeling iets kan losmaken.

Reageer

Orna Zukerman 16-12-2021

Algemene score

1,0
2 keer de levering ging niet zo der van te voren ons laat weten. Ik wacht nu al 3 dagen voor een antwoord op mijn klacht. Tot nu toe geen reactie

Reageer

Ariana 04-12-2021

Algemene score

1,0
Ik ervaar al een half jaar een klacht, maar er wordt niets aan gedaan. Ik heb gemaild, gebeld en zelfs via whatsapp contact opgenomen omdat dat blijkbaar kon maar ik wordt op dit moment negeert, om deze reden geef ik de winkel een 1.
Er kwam trouwens wel een monteur twee keer langs, maar de klacht werd alleen maar erger.
Als ze me hadden geholpen, zou ik zeker een 10 geven omdat ze snel reageerden op mijn eerste en tweede mail. Daarna ervaarde ik de klantenservice alleen maar slechter.

Reageer

Roger Van Sande 02-12-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Bij de levering van m'n Fit bike Ride 5 demo op 23/11 ontbrak de adapter 9V DC en waren er nog een paar andere mankementen zoals speling op de stuurkolom en 2 voetsteunen met gebarsten afdekkap. Dit kan toch niet dacht ik
Twee e-mails gestuurd naar klantendienst met de melding dat ik met het apparaat niets kon aanvangen zonder die adapter
Op 30/11 telefonisch bericht gekregen van Support met de mededeling dat dit inderdaad niet kan en dat de adapter wordt nagestuurd evenals 2 nieuwe afdekkappen en dat de bevestigingsbouten v/d stuurkolom dienen aangeschroefd te worden .
Dat noem ik nu eens service zoals het hoort en bewijst de degelijkheid van de onderneming .Dit is top van Betersport en deze firma is een aanrader . Hartelijk dank

Reageer

Nico 19-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Ik heb de hometrainer Fitbike Ride 5 besteld. Snel geleverd, na het in elkaar zetten deze geprobeerd maar het bleek dat de bewegingssensor niet werkte.
Berichtje naar Betersport.nl gestuurd, en kreeg het bericht terug dat mij een ander display zou worden toegestuurd.
Deze heb ik ontvangen na installeren werkte het nog niet.
Weer een berichtje gestuurd. Berichtje terug gekregen van Betersport.nl dat er een nieuwe sensor wordt toegestuurd en een monteur aan huis.
De monteur was toen geweest, en alles werkt nu prima.
Ben hier zeer tevreden over.
Betersport.nl krijgt van mij dus een dikke 10!
Ook de helpdesk is zeer vriendelijk, en laat je niet in de kou staan.
Een echte aanrader dus!
Officiele reactie van Betersport.nl 23-11-2021

Beste Nico,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend dat je dit hebt moeten ervaren met jouw nieuwe apparaat. Daarvoor onze excuses.

Gelukkig hebben wij dit uiteindelijk samen met jou en een monteur op kunnen lossen en kun jij eindelijk gebruik maken van je hometrainer.

Wij wensen jou veel trainplezier toe.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Jos Schepers 18-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Gisteren onze Fit Bike 5 ontvangen, probleempje na het in elkaar zetten, klantenservice heeft zeer goed geholpen en twas opgelost. Heel fijne service.
Zeer aan te bevelen
Officiele reactie van Betersport.nl 23-11-2021

Beste Jos,

Bedankt voor het achterlaten van jouw review!

Vervelend om te horen dat je een probleem had met het monteren van jouw apparaat. Het is dan wel weer fijn dat wij jou daar goed in hebben kunnen assisteren.

Wij wensen jou nog veel plezier van jouw nieuwe aankoop.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Johan Renier 06-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Onlangs een Focus Fitness Unit 4 gekocht. Er zat echter een verkeerd onderdeel in de verpakking. Na contact met Bram Kuipers van de dienst support was dit heel snel geregeld. Fantastische dienst na verkoop.
Officiele reactie van Betersport.nl 08-11-2021

Beste Johan,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te horen dat je een verkeerd onderdeel hebt ontvangen bij jouw aankoop. Onze excuses daarvoor.
Gelukkig hebben wij dit voor jou op kunnen lossen, dat is fijn om te horen. We zullen dit uiteraard laten lezen aan onze collega, dat zou hem vast goed doen.

Verder wensen wij jou nog veel sportplezier toe.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Jan Perrels 02-11-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Jaar geleden een roeitrainer R5000 gekocht. Voor de prijs die betaald is een prima apparaat.
Na een jaar schiet de ketting los en blijkt de sluitschakel los te zitten. Borgveer spoorloos. Slechts een verzoek om een borgveer levert een neiuwe ketting met sluitschakel en borgveer op. Alles geheel kosteloos. Goede servive!
Officiele reactie van Betersport.nl 04-11-2021

Beste Jan,

Bedankt voor je review!

Wat vervelend om te horen dat de ketting los is geschoten van je roeitrainer. Wij zijn blij om te horen dat wij dit goed voor jou hebben kunnen oplossen en dat jij hier tevreden op terug kijkt.

We wensen jou nog veel roeiplezier.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Liesbeth Kers 25-10-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De service van Betersport is geweldig. 3jaar geleden een hometrainer via Bol.com gekocht. Nu werkt de display niet meer en volgens mij lag het aan de adapter met snoer. Betersport gebeld en na alle gegevens te hebben uitgezocht, mij na betaling een nieuwe gestuurd. Achteraf blijkt de oude adapter weer te werken. Heb gebeld met de service dienst en krijg netjes mijn geld terug en mag de adapter houden want terugsturen kost meer dan de nieuwe adapter. Dat is nog eens SERVICE !!!!
Officiele reactie van Betersport.nl 28-10-2021

Beste Liebeth,

Bedankt voor je review!

Wat fijn om te horen dat je met een positieve blik terugkijkt naar onze service. We hopen dat je nog veel plezier zult beleven van je hometrainer,

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Debby 26-09-2021

Algemene score

3,0
Het is al even geleden maar 14 maanden geleden een NordicTrack S25 gekocht met als aanbieding een gratis jaar IFIT.
Qua verkoop loopband heb ik niks te klagen maar dat abonnement heb ik nooit gekregen.
Onmogelijk om het product te registreren met de code die ik had.
14 maanden heeft de loopband ongebruikt op zolder gestaan omdat instellen programma's niet duidelijk was.
Deze maand toch maar ZELF het IFIT abonnement voor een maand afgesloten en ik ben verkocht.
Erg jammer dus dat ik het beloofde gratis jaar nooit heb gekregen...vandaar de lage score.
Bij navraag bij IFIT had er een giftcard bij het product moeten zitten maar dat was dus niet het geval.
Officiele reactie van Betersport.nl 28-10-2021

Beste Debby,

Bedankt voor het achterlaten van een review.

We vinden het vervelend om te horen dat jij 14 maanden niet gebruik hebt kunnen maken van jouw apparaat. Onze excuses dat de code in eerste instantie niet gewerkt heeft.
We hebben het uitgezocht en we zien dat jij dit bij ons hebt aangegeven waarbij wij jou een nieuwe code hebben toegestuurd. We hebben hierna niks meer van jou mogen vernemen.
Wij zijn hier vanuit gegaan dat alles goed verlopen is. Helaas is dit niet het geval geweest, maar zijn wij hier nooit meer van op de hoogte gesteld door jou. We hebben jou een mail gestuurd met meer informatie hierover. Verder vinden wij het wel fijn dat je de loopband nu kan gebruiken en dat je hier tevreden over bent, we willen je dan ook nog veel plezier wensen van jouw loopband.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

M. 06-09-2021

Algemene score

1,0
Betersport.nl is een verschrikkelijk onprofessioneel bedrijf. Ik heb hier destijds een spinningfiets aangeschaft waar ik ontzettend veel spijt van heb. Op hun website staat dat het om een professionele fiets gaat, maar hier is echt niets van waar! Binnen twee maanden had ik aanhoudende knieklachten. Eerst wist ik niet waardoor het kwam, maar wat bleek? De afstand tussen het frame en de trapper is aan de linkerkant een aantal centimeter groter dan aan de rechterkant. Bij iedere trapbeweging heb je dus ongelijke belasting. Knieklachten gegarandeerd! Toen ik Betersport.nl hiermee confronteerde en aangaf dat ik me misleid voelde omdat zij op de website aangeven dat het om een 'professionele' en 'sportschoolwaardige' spinningfiets gaat, kreeg ik als laffe reactie terug dat ik de fiets binnen 30 dagen had kunnen retourneren. Als je een professionele fiets aanschaft dan mag je er toch van uitgaan dat het verantwoord is om er regelmatig op te trainen.
Officiele reactie van Betersport.nl 09-09-2021

Beste,

Bedankt voor het achterlaten van je review.
Vervelend om te horen dat je dit hebt ervaren! We zouden in contact met je willen komen omtrent deze klacht. Helaas kunnen wij op jouw naam geen enkele gegevens van je vinden, wij willen jou dan ook vragen contact met ons op te nemen. Dan helpen we je graag.

Met sportieve groet,
Team Betersport

Reageer

Thomas 15-07-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Geweldige service,✨

Na 6 jaar blijkt mijn Fitbike 6iplus niet meer met Bluetooth te communiceren.
Na goede begeleiding en ondersteuning van klantenservice tijdens de zoektocht naar het defect,
hebben ze zonder erom te vragen mij de nieuwste display kosteloos toegestuurd.

Dat noem ik nog een topbedrijf 👍👏
Officiele reactie van Betersport.nl 09-09-2021

Beste Thomas,

Bedankt voor je review! Wat fijn om te horen dat je tevreden terugkijkt op onze service.

We willen je nog veel verder plezier wensen van je hometrainer.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

Nico de Smit 08-07-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
De display van mijn vrij nieuwe crosstrainer werd vaag.
Binnen een week een nieuwe, zonder kosten.
Wederom een geweldige service
Officiele reactie van Betersport.nl 09-09-2021

Beste Nico,

We willen je bedanken voor jouw review! Wat goed om te horen dat je tevreden terugkijkt op onze service.

We willen je nog veel verder plezier wensen van je crosstrainer.

Met sportieve groet,
Team Betersport.

Reageer

SSKuiper 17-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Perfect geregeld. N.a.v. een defect welke optrad buiten de normale garantie, heb ik contact opgenomen inzake de mogelijkheden voor herstel. Dankzij de klantvriendelijke opstelling van Oskar zijn we er op een plezierige manier uitgekomen. Eigenlijk moesten er meer bedrijven zich zo opstellen: efficiënt, benaderbaar en oplossingsgericht. Top!

Reageer

Eric van den Hoogenband 14-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Website en bestelproces zijn prima.
Belangrijker vind ik nog dat ik door de echte mensen daarachter persoonlijk goed ben geholpen bij een door mijzelf gemaakte fout.
Ik had een verkeerd artikel aangevinkt (verkeerde maat) en daarover heb ik een mail gestuurd nadat ik het hele bestelproces al had doorlopen.
Ze hebben dat direct opgepakt en de bestelling aangepast. Het verschil kreeg ik ook nog terugbetaald.
Dat vind ik supergoed want zo gaat dat niet vanzelfsprekend bij de meeste webshops.
Een super vlotte en correcte afhandeling door de mensen achter betersport.nl van een door mij gemaakte fout. Zo kan het dus ook. Grote duim omhoog!

Reageer

Stefan 12-06-2021

Algemene score

10,0
Ik had enkele maanden terug een crosstrainer gekocht en alles werd prima en op tijd geleverd. Nadat het display van mijn crosstrainer was gebarsten hebben ze mij vlot geholpen met het bestellen van een nieuwe display. Steeds vriendelijk, behulpzaam en alles verloopt heel vlot. Top service! Ik raad het iedereen aan.

Reageer

Monique 11-06-2021

Algemene score

10,0
Snelle reactie, ondanks het bericht dat het even kon duren. Ik vroeg om nieuwe remblokjes, maar dit viel binnen de garantie. Heel fijn, want ze hadden het ook kunnen verkopen aan me. Eerlijke en snelle service!

Tevens ook prima geadviseerd bij het aanschaffen van een spinningfiets

Reageer

Tom 11-06-2021

Algemene score

10,0
Beoordeling voorlopig over de communicatie over een product. Zeer snelle reactie van medewerker XXX.Vriendelijk en behulpzaam.Als ik het toestel ga bestellen zal het zeker en vast via deze website/shop zijn.

Reageer

J.L. 10-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

8,0
Ik heb een fitnesstoestel besteld waar ik helaas nu al ruim anderhalve week op wacht. Maar de servicedesk reageert snel en adequaat, zowel via de mail als aan de telefoon. Waarschijnlijk ligt de fout deels bij mij zelf en deels bij de transporteur, waardoor ik langer op mijn toestel moet wachten. Vandaag als het goed is geregeld en zou ik begin volgende week mijn toestel moeten ontvangwn.

Reageer

Huub 10-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Super service en ondanks corona relatief snel antwoord op je vragen. Het apparaat was in pakketdelen geleverd en was heel goed zelf in elkaar te zetten, want de beschrijving was gewoon top

Reageer

Henny 08-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Betersport.nl is snel met leveren en ook met de terugkoppeling toen ik een vraag had. Mijn email werd snel beantwoord en er was binnen no time een oplossing. Echt een verademing in vergelijking met andere online shops.

Reageer

FJ 07-06-2021

Algemene score

1,0
Spinningbike met onderleggermat besteld. Bezorging is om te huilen. Als je gewoon doordeweeks overdag fulltime werkt.... Een transportbedrijf dat pas op de dag van bezorging laat weten of dat de daadwerkelijke dag van bezorging wordt, maar ook vertelt een dag later kan komen. Het bezorgbedrijf werkt van 10-17 uur en er is geen tijdsafspraak te maken. Dan maar op zaterdag? Nee, dan is het bezorgbedijf dicht. Dus je moet feitelijk 2 vakantiedagen opnemen om het pakketje thuis te kunnen ontvangen. Dus ben ik het maar zelf gaan afhalen op het laatste uurtje van mijn werkdag, na reserveren van een aanhangwagen. Is het pakketje kwijt. Kom je de volgende dag weer terug, ja het pakketje is gevonden. Echter blijkt het pakketje alleen de onderlegger te zijn en dat de spinningbike via een andere bedrijf is verstuurd als het matje wat eronder moet. Dus nog steeds geen spinningbike. Het andere bedrijf waarmee de spinningbike is verstuurd heeft niet van zich laten horen, maar volgens de klantenservice van betersport werkt het op dezelfde fantastische manier als het eerste transportbedrijf: niet op zaterdag, alleen overdag en geen tijdsafspraak mee te maken.
Het ergste is nog de autistiforme reactie van * van de klantenservice, die geen enkel inlevingsvermogen toont, en "het zelf niet zo'n probleem vindt dat ze alleen overdag kunnen bezorgen en niet in het weekend". Stuitend gewoon. Wat een blamage. Ik bestelde bij jullie vanwege de ogenschijnlijke goede klantenservice. Het tegenovergstelde blijkt waar.
Denny35 26-01-2022

Wel fijn dat je nog hebt kunnen communiceren met betersport!! Dat gaat nu ook niet meer

Reageer

Leon Hendrikx 07-06-2021

Algemene score

7,0
Na een wat mindere review geschreven te hebben op kieskeurig werd er door Betersport direct contact met mij opgenomen en is mijn crosstrainer gerepareerd aan huis (afgebroken bout). Het defect is uiteindelijk na een maand goed gerepareerd en daarom een 7. Het blijft bijzonder dat na een mindere review op Kieskeurig er blijkbaar wel snel en adequaat gehandeld kan worden.

Reageer

Jan Pijpers 05-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Zeer klantvriendelijk en een fantastisch product. Op aanvullende vragen werd direct gereageerd. We zijn naar tevredenheid geholpen.

Reageer

Richard 05-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

9,0
Snel en uitstekend contact na een gebrek aan een in december 2020 gekocht product. Het probleem is naar wens en erg snel opgelost door BeterSport, er is een vervangend product toegezonden en het defecte product is gelijktijdig meegenomen.

Reageer

Kim 04-06-2021
Ja, ik beveel deze shop aan

Algemene score

10,0
Leuke webshop, duidelijke uitleg en goede foto's.
Eenmaal besteld en nog vragen ivm levertijd of over het product werd ik zeer goed verder geholpen, ik raad iedereen aan hirr te bestellen.

Reageer

mazen 04-06-2021

Algemene score

1,0
Zoals velen hier heb ik ook problemen met de reparatieservice. Na 4 maanden is er nog steeds niks gedaan. Ze reageren niet op emails en bellen gaat moeizaam. Ze beloven van alles aan de lijn en in werkelijkheid gebeurt er niks. Ik heb echt spijt dat ik via betersport heb besteld. Het product is nu langer kapot dan dat ik er gebruik van heb gemaakt.

Reageer

Jan 01-06-2021

Algemene score

10,0
Er word snel en duidelijk gereageerd op een vraag over een programma waarvan ik dacht dat het niet goed werkte, maarde uitleg was super.

Reageer

Toon meer reviews