Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is berekend op basis van 229 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

6,8

SSKuiper 17-06-2021

Perfect geregeld. N.a.v. een defect welke optrad buiten de normale garantie, heb ik contact opgenomen inzake de mogelijkheden voor herstel. Dankzij de klantvriendelijke opstelling van Oskar zijn we er op een plezierige manier uitgekomen. Eigenlijk moesten er meer bedrijven zich zo opstellen: efficiënt, benaderbaar en oplossingsgericht. Top!

Eric van den Hoogenband 14-06-2021

Website en bestelproces zijn prima.
Belangrijker vind ik nog dat ik door de echte mensen daarachter persoonlijk goed ben geholpen bij een door mijzelf gemaakte fout.
Ik had een verkeerd artikel aangevinkt (verkeerde maat) en daarover heb ik een mail gestuurd nadat ik het hele bestelproces al had doorlopen.
Ze hebben dat direct opgepakt en de bestelling aangepast. Het verschil kreeg ik ook nog terugbetaald.
Dat vind ik supergoed want zo gaat dat niet vanzelfsprekend bij de meeste webshops.
Een super vlotte en correcte afhandeling door de mensen achter betersport.nl van een door mij gemaakte fout. Zo kan het dus ook. Grote duim omhoog!

Stefan 12-06-2021

Ik had enkele maanden terug een crosstrainer gekocht en alles werd prima en op tijd geleverd. Nadat het display van mijn crosstrainer was gebarsten hebben ze mij vlot geholpen met het bestellen van een nieuwe display. Steeds vriendelijk, behulpzaam en alles verloopt heel vlot. Top service! Ik raad het iedereen aan.

Monique 11-06-2021

Snelle reactie, ondanks het bericht dat het even kon duren. Ik vroeg om nieuwe remblokjes, maar dit viel binnen de garantie. Heel fijn, want ze hadden het ook kunnen verkopen aan me. Eerlijke en snelle service!

Tevens ook prima geadviseerd bij het aanschaffen van een spinningfiets

Tom 11-06-2021

Beoordeling voorlopig over de communicatie over een product. Zeer snelle reactie van medewerker XXX.Vriendelijk en behulpzaam.Als ik het toestel ga bestellen zal het zeker en vast via deze website/shop zijn.

J.L. 10-06-2021

Ik heb een fitnesstoestel besteld waar ik helaas nu al ruim anderhalve week op wacht. Maar de servicedesk reageert snel en adequaat, zowel via de mail als aan de telefoon. Waarschijnlijk ligt de fout deels bij mij zelf en deels bij de transporteur, waardoor ik langer op mijn toestel moet wachten. Vandaag als het goed is geregeld en zou ik begin volgende week mijn toestel moeten ontvangwn.

Huub 10-06-2021

Super service en ondanks corona relatief snel antwoord op je vragen. Het apparaat was in pakketdelen geleverd en was heel goed zelf in elkaar te zetten, want de beschrijving was gewoon top

Henny 08-06-2021

Betersport.nl is snel met leveren en ook met de terugkoppeling toen ik een vraag had. Mijn email werd snel beantwoord en er was binnen no time een oplossing. Echt een verademing in vergelijking met andere online shops.

FJ 07-06-2021

Spinningbike met onderleggermat besteld. Bezorging is om te huilen. Als je gewoon doordeweeks overdag fulltime werkt.... Een transportbedrijf dat pas op de dag van bezorging laat weten of dat de daadwerkelijke dag van bezorging wordt, maar ook vertelt een dag later kan komen. Het bezorgbedrijf werkt van 10-17 uur en er is geen tijdsafspraak te maken. Dan maar op zaterdag? Nee, dan is het bezorgbedijf dicht. Dus je moet feitelijk 2 vakantiedagen opnemen om het pakketje thuis te kunnen ontvangen. Dus ben ik het maar zelf gaan afhalen op het laatste uurtje van mijn werkdag, na reserveren van een aanhangwagen. Is het pakketje kwijt. Kom je de volgende dag weer terug, ja het pakketje is gevonden. Echter blijkt het pakketje alleen de onderlegger te zijn en dat de spinningbike via een andere bedrijf is verstuurd als het matje wat eronder moet. Dus nog steeds geen spinningbike. Het andere bedrijf waarmee de spinningbike is verstuurd heeft niet van zich laten horen, maar volgens de klantenservice van betersport werkt het op dezelfde fantastische manier als het eerste transportbedrijf: niet op zaterdag, alleen overdag en geen tijdsafspraak mee te maken.
Het ergste is nog de autistiforme reactie van * van de klantenservice, die geen enkel inlevingsvermogen toont, en "het zelf niet zo'n probleem vindt dat ze alleen overdag kunnen bezorgen en niet in het weekend". Stuitend gewoon. Wat een blamage. Ik bestelde bij jullie vanwege de ogenschijnlijke goede klantenservice. Het tegenovergstelde blijkt waar.

Leon Hendrikx 07-06-2021

Na een wat mindere review geschreven te hebben op kieskeurig werd er door Betersport direct contact met mij opgenomen en is mijn crosstrainer gerepareerd aan huis (afgebroken bout). Het defect is uiteindelijk na een maand goed gerepareerd en daarom een 7. Het blijft bijzonder dat na een mindere review op Kieskeurig er blijkbaar wel snel en adequaat gehandeld kan worden.

Jan Pijpers 05-06-2021

Zeer klantvriendelijk en een fantastisch product. Op aanvullende vragen werd direct gereageerd. We zijn naar tevredenheid geholpen.

Richard 05-06-2021

Snel en uitstekend contact na een gebrek aan een in december 2020 gekocht product. Het probleem is naar wens en erg snel opgelost door BeterSport, er is een vervangend product toegezonden en het defecte product is gelijktijdig meegenomen.

Kim 04-06-2021

Leuke webshop, duidelijke uitleg en goede foto's.
Eenmaal besteld en nog vragen ivm levertijd of over het product werd ik zeer goed verder geholpen, ik raad iedereen aan hirr te bestellen.

mazen 04-06-2021

Zoals velen hier heb ik ook problemen met de reparatieservice. Na 4 maanden is er nog steeds niks gedaan. Ze reageren niet op emails en bellen gaat moeizaam. Ze beloven van alles aan de lijn en in werkelijkheid gebeurt er niks. Ik heb echt spijt dat ik via betersport heb besteld. Het product is nu langer kapot dan dat ik er gebruik van heb gemaakt.

Jan 01-06-2021

Er word snel en duidelijk gereageerd op een vraag over een programma waarvan ik dacht dat het niet goed werkte, maarde uitleg was super.

Peter 31-05-2021

Levering is snel maar indien er klachten over het geleverde product zijn word ikin de wacht gezet en mag ik zelf contact gaan opnemen met de fabrikant. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd zonder enige reactie. Ik wacht zelf al 6 weken op een oplossing maar er gebeurd niks. Nu zullen ze standaard een reactie schrijven dat ze graag willen helpen dit op te lossen, maar uit niets blijkt dat ze bij betersport de service goed op orde hebben.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-06-2021

Beste Peter ,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Helen 31-05-2021

Goede service, snelle reactie op mailverkeer! Trapper van fiets stuk, direct nwe verzonden en goed contact!

Leon Hendrikx 27-05-2021

Een 1 voor de service. Wat laat betersport de klant in de kou staan zeg. Ik heb een crosstrainer voor €499 gekocht en na 4 maanden breekt een bout af tijdens normaal gebruik. Gelukkig heb ik garantie. Gebeld met betersport, verhaal verteld en belofte dat ik door de technische dienst gebeld wordt. Helaas niets gehoord. Serviceformulier dan maar ingevuld. Na 5 tot 8 werkdagen (wegens drukte) wordt er echt contact opgenomen, zeggen ze. Wederom niets gehoord. Weer gebeld. Oh ik zorg ervoor dat de technische dienst u belt. Belofte drie dis na drie keer os het scheepsrecht….toch? Bij betersport niet. Weer niets gehoord. Schandalig. Ook al heb je het druk als bedrijf, dan laat je niet je klant in de kou staan maar schaal je op met capaciteit. Ik heb er geen woorden voor. Kon zeg, pak je verantwoordelijkheid en regel dat mijn crosstrainer gewoon binnen. De garantie gerepareerd wordt. Hoe moelijk kan het zijn.
Officiele reactie van Betersport.nl 28-05-2021

Beste Leon,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad.

Onze excuses als er afspraken zijn gemaakt die niet nagekomen zijn. We gaan er uiteraard voor zorgen dat dit opgelost wordt. We hebben je zojuist een mail gestuurd om dit verder op te lossen.

Team Betersport.

Willem 27-05-2021

Netjes en op tijd geleverd, goed verpakt, voldoet aan de verwachtingen, correcte en vriendelijke klanten service.

Maris 26-05-2021

Snelle service, ook toen er onderdeel kapot was had ik in no-time een gratis nieuwe ontvangen. TOP!

Noulia 21-05-2021

De producten zijn top, de prijs is top en de klantenservice is ook geweldig.
Jammer dat er weinig producten op voorraad zijn sinds een lange tijd maar zodra er weer voorraad is bestel ik zeker weer op betersport.
Alle winkels kunnen van deze winkel leren hoe met hun klanten om te gaan.

Gianno 20-05-2021

Ik had een bestelling geplaatst omdat ik niet aanwezig was is het retour verzonden. De meeste bedrijven zouden wachten tot de retour zending bij hun is aangekomen en dan opnieuw verzenden. Dat betekend dus lange wachttijd tegen het uiteindelijk bij u is. In plaats daarvan hebben zij gewoon mijn bestelling opnieuw verzonden van uit hun stock! Enorm tevreden van hun service!

Adriana 14-05-2021

Wat een slechte service van BeterSport. Blijkbaar kunnen ze wel heel snel leveren, maar als er problemen zijn dan hoor je niks. Zelf moet je overal achteraan, er is niemand die je behoorlijk te woord kan staan en kan laten weten wat de status is van de klacht/reparatie.
Officiele reactie van Betersport.nl 17-05-2021

Erik 14-05-2021

Snelle en correcte levering. Bij vragen snel reageren. Goede aftersales service. Meedenken met de klant.

Louise 13-05-2021

Betersport heeft een duidelijke website,een heldere communicatie over bezorgtijden.
Verder was het door ons bestelde product Crosstrainer Focus Fitness Fox 4 ,binnen twee weken 50.- Euro in prijs gezakt.
Dit aangegeven bij Betersport,binnen een dag antwoord dat het prijsverschil terug gestort wordt.
Dit noem ik pas service,de crosstrainer bevalt hierdoor nog beter.
Het is een prima machine,alleen het monteren kost wat tijd en inzicht.
Verder zeer tevreden over het geheel,ga zo door.30-

Masoud 26-04-2021

Zeer slechte ervaringen met Betersport.
Ruim 3 weken geleden een trampoline besteld en na inmiddels 4 telefoontjes nog steeds geen enkele bericht en elke keer toezeggingen dat het binnen paar dagen verstuurd gaat worden. Elke keer is er een andere smoes waarom de trampoline niet verstuurd kon worden.

Ondertussen blijven ze wel adverteren dat producten binnen 1 tot 5 werkdagen geleverd gaan worden.

Vandaag toch maar mijn bestelling geannuleerd omdat ze niet hun afspraken kunnen nakomen en mag ik 10 werkdagen wachten op mijn geld..
Officiele reactie van Betersport.nl 10-05-2021

Henk uit Tilburg 21-04-2021

In november 2020 een hometrainer gekocht bij Betersport. Nadat eerst bij de levering e.e.a. fout ging was het daarna fout met de geleverde fiets. Een belangrijk onderdeel van de fiets is niet juist. Hierop gereclameerd met foto's van het bewuste onderdeel en nu na vijf mails en 5 maanden wachten nog steeds geen reactie! Waardeloos.

Ingeborg 15-04-2021

Hele slechte service. Ik ben sinds 7 februari bezig om hen te contacten over onze krakende crosstrainer. Ze zijn niet of nauwelijks bereikbaar. Uiteindelijk kreeg ik iemand aan de telefoon die goed leek te helpen, maar ook dat eindigde weer in een lange periode waarin ik niets hoorde. Inmiddels heb ik een week geleden gehoord dat er een monteur contact op zou nemen om het euvel te verhelpen. U raadt het al... nog steeds niets gehoord. Wat een slecht bedrijf is dit!

Ingrid 15-04-2021

Wat een verschrikkelijk slecht georganiseerd en klantontvriendelijk bedrijf!
Reeds sinds midden december zit ik opgezadeld met een defect loopband.
Na lang heen en weer gemail en gebel hebben ze uiteindelijk besloten een nieuwe motor op te sturen (die ikzelf in moest bouwen!). Dit bleek echter niet de oplossing te zijn. Nu, weer zo'n 2 maanden later, willen ze dan dan toch eindelijk het loopband omruilen voor een nieuw exemplaar.....afspraak gepland......helaas, blijkt toch voorlopig niet leverbaar (??).

RonL. 22-04-2021

Team Betersport,

Dat is nu wat ik bedoel met "slecht georganiseerd bedrijf"! Jullie weten héél goed waar het probleem ligt en wie daarvoor verantwoordelijk is.
In een email aan jullie heb ik reeds geschreven dat, indien jullie je deze keer niet aan jullie eigen afspraak houden, ik de koop zal ontbinden!
Verder maak ik hier geen woorden meer aan vuil.........immers jullie naam is naar mijn mening al 'vuil' genoeg (als ik de reacties doorneem).......

Bart 02-04-2021

Zolang je geen issue hebt is het waarschijnlijk een best bedrijf. Maar zodra je een probleem hebt zijn ze telefonisch niet bereikbaar en wordt er niet gereageerd op mails. Ik heb sinds november 2020 een probleem en heb begin april 2021 nog steeds geen reactie of oplossing. Oftewel een service van 0.

Fred Amsterdam 30-03-2021

IK heb niet zo'n positieve ervaring, heb een roeitrainner besteld is niet compleet en is telefonisch slecht bereikbaar, per mail 8 dagen wachttijd een virtuele chat overheerst je vragen en geeft geen antwoord.
Ik overweeg daar nooit meer een bestelling te plaatsen

François 30-03-2021

na mailverkeer zegt men mij dat het kapotte stukje van loopband niet meer te verkrijgen is.een band van 5 jaar oud en geen wisselstukken meer.de leessensor is kapot,een stukje van 2 cm met draadje aan en daardoor moet een loopband van 650 euro op de vuilbak.ze vertelden me ook dat levensduur van maar 5 jaar normaal is,bij intensief gebruik zou ik dit nog kunnen aannemen,bij mij heeft hij nog geen 75 uren gedraaid.enige dat ze kunnen doen is goede prijs geven voor een nieuw toestel te kopen,denken ze daar nu echt dat ik nog een keer zo zot ben om minderwaardig toestel te kopen bij hen.

A customer 19-03-2021

ZEER TRAGE LEVERING! (English below)

Ik heb bij dit bedrijf een roeitrainer besteld. Het is anderhalve maand geleden dat de bestelling is geplaatst, maar ik heb het artikel niet ontvangen. De verzendtijden op hun website worden voortdurend bijgewerkt. Het laat altijd zien dat het item over 2 weken wordt verwacht, maar als de 2 weken verstrijken, voegt het automatisch nog eens 2 weken toe. Zoals de andere recensenten al aangaven, zijn verzendtijden onbetrouwbaar. Ik kan niet spreken over de kwaliteit van de apparatuur, aangezien ik deze niet heb ontvangen, maar als u realistische verzenddatums wilt en uw apparatuur snel wilt ontvangen, kijk dan ergens anders. Ik zal in ieder geval niet meer bij dit bedrijf bestellen. Zodra het product is verzonden, zal ik deze opmerking opnieuw bekijken en bewerken.

ENGLISH:

I have ordered a rowing machine from this company. It has been a month and a half since the order has been placed, yet I have not received the item. The shipping times on their website is keep being updated. It always shows that the item is expected in 2 weeks but when the 2 weeks passes, it automatically adds another 2 weeks. As the other reviewers indicated, shipping times are unreliable. I can't speak for the quality of the equipment since I haven't received it but if you want a realistic shipping dates and want to receive your equipment quickly, look elsewhere. I for one will not order again from this company. Once the product is shipped, I will revisit this comment and edit.
Officiele reactie van Betersport.nl 19-03-2021

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om uw probleem op te lossen. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Trustpilot-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Freek 17-03-2021

Geen service

1 ster is nog te veel, totaal geen contact te krijgen met dit bedrijf.
Hieronder de review van 2 weken geleden, aan de hand hiervan wel contact gehad, echter daarna weer geheel stil ben nu vanaf 5 januari bezig om de kapotte roeitrainer te laten maken of mijn geld terug te krijgen maar we zullen net als veeeeeel meer mensen wachten op enige actie van Betersport. Er gaat iets geheel fout daar.

2 weken geleden

Vorig jaar een roeitrainer gekocht via blokker.nl en deze is geleverd door Berersport. Vorige maand is deze kapot gegaan . Bedrijf is telefonisch niet te bereiken elke keer het zelfde bandje, en op de mail word ook niet gereageerd.
Meerdere mails gestuurd en je krijgt een joviale mail terug dat de mail ontvangen is en je binnen 5 tot 8 dagen bericht mag verwachten.
Nu 3 weken verder en nog steeds geen reactie ontvangen.
Ik hoop dat het binnen de 2 jaar garantie termijn opgelost gaat worden
IK ZOU HIER NIET MEER KOPEN, service lijkt mij niet hoog in hun vaandel te staan

Ben van 5 januari 2021 bezig en het is nu 17 maart 2021 en nog niet bekend wanneer de problemen opgelost zijn
Officiele reactie van Betersport.nl 19-03-2021

DHingstman 08-03-2021

3 januari loopband gekocht, 24 januari motor kapot. Bedrijf zou motor sturen, moest hem zelf installeren. Gevraagd om een monteur. Geen motor en geen monteur, inmiddels is het 8 maart... Zeer slechte service, ik zal betersport.nl niet aanraden.
Officiele reactie van Betersport.nl 15-03-2021

Ad Wunderink 03-03-2021

Sinds 26 Januari defect via serviceformulier gemeld bij Betersport binnen 5 tot 8 werkdagen komen wij er op terug.Nooit meer iets gehoord.Een keer of drie vier een mail gestuurd naar de afd. service.
Helaas niets maar dan ook helemaal niets meer vernomen.Betaald voor twee jaar garantie aan huis
helaas. fact.70154833. Zeer slechte service.
Officiele reactie van Betersport.nl 08-03-2021

Beste Ad,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring me ons hebt gehad.

We zien dat een collega ondertussen contact met je heeft. We zullen alles verder via de mail afhandelen en zorgen voor een snelle reactie.

Arno 20-02-2021

Bar slecht, crosstrainer werd verkeerd in elkaar afgeleverd met een kapot rubber en een monitor waar een draadje los zat, dus niet werkend, staat al 5 weken onbruikbaar in huis, betersport telefonisch niet bereikbaar en via mail was er na 4 weken beloofd dat er binnen 5 werkdagen contact word opgenomen door de technische dienst... Niet dus...
Officiele reactie van Betersport.nl 25-02-2021

Beste Arno,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met je in contact komen om je probleem op te lossen. Indien je case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor je kunnen betekenen om je ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van je kunnen vinden op basis van deze review willen wij je vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Google-review’, op deze manier kunnen we je bericht sneller terugvinden.

Kurt 18-02-2021

Ongelofelijke service. Had probleem met schijf, ring kwam los, even gemaild, foto doorgestuurd, en paar weken later een nieuwe ontvangen. Super!!

Michael 16-02-2021

Roeitrainer in oktober besteld, dit was een pre-order voor medio december. Zonder mededeling veranderde dit naar eind december , medio januari, eind januari. Vervolgens stond er op de site dat het maart zou worden. Hierop gemaild dat ik dan wil annuleren en meteen de volgende dag krijg ik bericht dat de roeitrainer onderweg is.
Bij het in elkaar zetten heb ik een probleem omdat de onderdelen niet passen zoals zou moeten. Hierbij is het boring systeem defect gegaan. Na veel communicatie, waar ik nog goede hoop had, om het op te lossen komt het er op neer dat het mijn schuld zou zijn. Dus geen garantie maar voor €125 kan de monteur langs komen.
Dit valt bij hun dus onder service!
Officiele reactie van Betersport.nl 25-02-2021

Beste Michael,

Marie 11-02-2021

Crosstrainer gekocht en krijgen hem niet in elkaar gezet. Diverse mailtjes hierover gestuurd en dan moet je lang wachten op antwoord. Inmiddels geen enkele reactie op de mailtjes. Ook een keer gebeld en dan wordt je afgescheept met stuur maar een mailtje met foto's erbij maar wordt niet op gereageerd. Ik ben er inmiddels klaar mee en hoop dat ze deze week nog reageren anders wordt de crosstrainer retour gestuurd en wil ik mijn geld terug

Ronald 06-02-2021

slechte service, je bent zelf de monteur bij incl thuis garantie. Telefonisch zeer moeilijk te bereiken.
Mail verkeer dramatisch en telkens krijg je te horen we hebben je net gemaild, nog niet aangekomen?
Kortom niet aan beginnen, keer op keer gevraagd om een fatsoenlijke oplossing tot nu toe geven ze niet thuis!
R. de Geest

jef 02-02-2021

snelle en goede levering van Betersport heb loopband en onderhoudsspray gekocht en ben zeer tevreden erover een aanrader voor andere mensen.

Martin 01-02-2021

Loopband geleverd met kapotte beschermkap. Kan gebeuren, maar daarna begint de ellende.
Meerdere keren gebeld (als je al in de wachtrij komt duurt het zeker een half uur voordat je iemand spreekt) en gemaild, reparatieformulier ingevuld, weer gebeld. Na de zoveelste loze belofte uiteindelijk na 4 weken de loopband teruggestuurd. Blij dat ik via Bol.com heb gekocht en niet rechtstreeks....

Online fietstrainer gekocht 29-01-2021

Ik heb recent online een fietstrainer gekocht bij Betersport. Snelle en goede service. Ik heb meteen een bevestiging ontvangen van de aankoop via de mail en de volgende dag de track & trace. Op de dag van levering kreeg ik een telefoontje waarin ze bevestigden dat ze einde ochtend kwamen. Prima service!

Miryam Prins 26-01-2021

SLECHT, SLECHT, SLECHT, 15 januari crosstrainer focus fitness 5 HRC besteld, avond later niet meer voorradig. Bij betaling gekozen voor Pay in3. Na 5 dagen nog steeds niks gehoord, wel betaalbevestiging van Pay in3 maar geen bestelbevestiging of leveringsdatum. 20 januari Klantenservice bijna onbereikbaar na meer dan een uur aan de telefoon eindelijk een medewerker, deze hoorde me niet en beëindigde het gesprek, weer terug bellen. Na bijna 2 uur wachten, besteld artikel omgezet naar focus Fitness Iplus. Waarna ik link ontving om volledig bedrag nog een keer over te maken ipv verschil. Natuurlijk alleen het verschil overgemaakt. 26 januari, vandaag nog steeds geen bericht. Weer contact opgenomen met klantenservice, deze laat mij bellen met klantenservice pay in3, laat mij foto's sturen van betalingen, e-mails etc.... Nu geeft men toe dat er iets niet goed is gegaan met de betalingen maar het bestelde artikel is niet meer voorradig zonder indicatie wanneer het weer voorradig is. Wens je hier nog op te wachten? Is de vraag van Betersport. Naar mijn bestelling kan ik dus voorlopig fluiten, terwijl deze op moment van bestelling wel voorradig was. Mijn idee klantenservice doet niet wat ze kunnen, bellen niet terug, empathie is ver te zoeken en het woordje sorry blijkt heel erg moeilijk woord.

Frans 25-01-2021

Ik heb op 8 jan. 2021 een hometrainer besteld. Snelle levering want maandag 11 jan. werd hij bezorgd.
Tot zover het goede nieuws.
Na het in elkaar zetten bleek dat er iets mankeert aan de binnenkant want ik hoor bij elke omwenteling een (harde) tik.
Op 11 jan. meteen een mail gestuurd. Geen reactie.
Vervolgens diverse keren gebeld maar kwam zelfs niet in de wachtrij.
Op 14 's avonds gebeld: eindelijk contact. Desgevraagd werd de factuur meteen opgestuurd en de klacht zou worden doorgezet naar de technische afdeling.
Na diverse pogingen eindelijk op 20 jan. ('s avonds uiteraard) weer contact. Filmpje opgestuurd waarop de tik van het apparaat is te horen. Filmpje is ontvangen en zou worden doorgestuurd naar de technische dienst.
Op 25 jan. ook weer pas 's avonds contact. Weer melding dat het zou worden doorgezet. Ik heb nu aangegeven dat ik eis dat ik morgen door de technische dienst gebeld wil worden.
Als dat niet gebeurt ga ik Radar en Kassa maar eens op de hoogte stellen, de hometrainer weer inpakken en laten ophalen.

John 14-01-2021

Sedert 6 weken gebruiken wij nu de roeier. Wat er bij de levering (in België) is misgelopen is mij een raadsel. De telefonische afspraak was dat de levering (10 dagen na de bestelling) zou gebeuren in de namiddag en toch vonden wij de doos op het terras achteraan onze woning toen wij op de middag thuis kwamen. Maar goed, 10 dagen zonder roeitoestel in huis is voor ons helemaal geen ramp.
* Het monteren van de roeier was niet zo eenvoudig. De bijgeleverde schroeven en gereedschap zorgvuldig verpakt en volledig. De montageplannen echter zouden veel beter kunnen. Kleine fijne lettertjes maken het ontcijferen van volgende bewerking moeilijk. De montage schema’s die geleverd worden bij de meubelen van IKEA geven een veel beter inzicht van de montageprocedures.
* Na zes weken gebruik moet melden dat het toestel zijn robuuste uiterlijk waar maakt. Alles blijft stabiel bij het gebruik. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.
* Jammer dat ik de display niet kan aflezen tijdens het gebruik. De display is afgedekt door het lint aan de handgreep. Ik zal het uit bouwen en boven het mond waar het lint uitkomt vast maken. Het kabeltje is net te kort. Ik zal het dan maar doorknippen en een verlengstuk tussen solderen.
* Een andere suggestie tot verbetering van het comfort : de spanlinten voor de voeten zou ik liever een beetje lager willen zien. Zodat de voet verder vast komt te zitten.

B. de la Mar 09-01-2021

Op 11 oktober 2020 kochten wij een crosstrainer bij Betersport. Bij levering bleek deze door een beschadiging onbruikbaar. Na meerdere mails slechts 1 niet ter zake doende reactie van het bedrijf ontvangen. Per telefoon was er altijd een wachtrij van minimaal een half uur, wat een doelmatig gesprek ontmoedigde. Uiteindelijk door ons per mail aangegeven wanneer er door Betersport geen oplossing werd geboden wij rechtshulp zouden inschakelen, ook deze mail bracht geen beweging.
Uiteindelijk daadwerkelijk de rechtshulpverzekering ingeschakeld. Het apparaat is uiteindelijk afgehaald en na herinnering van onze rechtshulp werd het verschuldigde bedrag op 15 december 2020 teruggestort.
Onze ervaring is dus dat wanneer het (reeds betaalde) apparaat niet deugt, er bij Betersport zelf geen prikkel bestaat om het probleem op te lossen. Het gehele avontuur heeft ruim 2 maanden geduurd. Geen aanbeveling dus om bij Betersport een bestelling te plaatsen.

slechte service 01-01-2021

Een pedaal van een spinningfiets die wij gekocht hadden brak af na 2 weken. Na zo'n 10 dagen intensief over en weer mailen had ik onvolledig materiaal ontvangen om het te herstellen en niks meer. Ik kocht dan maar zelf wat extra materiaal maar kwam tot de conclusie dat ik het niet kon herstellen. Aangezien we de fiets wel goed vonden heb ik een nieuwe gekocht en binnen de 30 dagen uiteindelijk de oude terug gestuurd. 3 weken na de datum van terugsturen zit ik hier nog altijd op mijn terugbetaling te wachten. Zij helpen je niet als er een probleem is en vinden het blijkbaar niet nodig om hun garantie van 30 dagen te respecteren.

Danny 29-12-2020

Bagger service. Een dikke maand geleden een loopband via bol.com bij Betersport besteld. Na ontvangst bleek het apparaat helaas niet te werken.

Meerdere malen contact gehad met Betersport. Telkens werden wij afgescheept met antwoorden die overduidelijk gegoogeld waren. Na vandaag een zeer botte en arrogante medewerker aan de lijn te hebben gehad, er maar voor gekozen de loopband te retourneren. Helaas nog altijd defect. Maar is niet anders.

Nu hopen dat we wel tijdig het betaalde bedrag retour ontvangen.
Officiele reactie van Betersport.nl 31-12-2020

Beste Danny,

Vervelend om te vernemen dat je een slechte ervaring met ons hebt gehad.

Het is heel vervelend dat de loopband defect is. Op dit moment is er een ophaalopdracht ingepland voor maandag 4 januari. Zodra de loopband bij ons retour is zullen we de terugbetaling uiteraard voldoen.

saneh 12-01-2021

Beste Danny,

Is loopband op maandag 4 januari geleverd? Ik vraag het omdat ik al een bestelling geplaats op 15-12-2020 en tot nu toe heb ik niets ontvangen. Ik denk dat ik mijn bestelling zal gaan annuleren.