Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 82 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

8,9

Steven 11-08-2023

De hulp die je krijgt na de aankoop ivm eventueel probleem is gewoonweg super

Auberge 09-08-2023

Het toestel dat we ontvangen hadden bleek defect te zijn. Na contact met de helpdesk hebben ze dit gratis komen ophalen voor herstelling. Het bleek echter niet te maken waarna er ons een nieuw toestel werd opgestuurd. Dit toestel was volledig in orde.
De mensen van de helpdesk hebben ons steeds duidelijk, vriendelijk en snel geholpen.
Ondanks het probleem met het eerste toestel is alles vlot en makkelijke verlopen.

Kortekaas 28-07-2023

Prima website, gratis en snelle levering al vanaf 40 euro. Helemaal tevredeb

Paul 27-07-2023

Zeer nette shop, snelle levering en uitstekende service. Bezorgdienst was ook op tijd, zeer vriendelijk en behulpzaam. Een hele prettige ervaring en ik ben heel blij met mijn aankoop.

MK 11-07-2023

Duidelijke advertentie en heel fijn dat er verschillende betaalmogelijkheden worden aangeboden, zoals betalen in termijnen.

Muhammad Lhssein 06-07-2023

Goedkope en betrouwbaar winkel. Goede kwaliteit artikelen.
Heel goede klantenservice die met je mee denken.

Maurice 28-06-2023

Site is zeker gebruiksvriendelijk en wordt via de email goed op de hoogte gehouden, snelle levering en product zoals omschreven.

Chris 21-06-2023

Zeer snelle levering, levering zelf ook prima , de chauffeur bracht het pakket tot achter in de tuin omdat het ging regenen! Zeer tevreden.

Lee 05-06-2023

Shop met eerlijke prijzen, makkelijk kopen en legio van betalingsmogelijkheden. Snelle verzending

Linda 04-06-2023

Shop was duidelijk en overzichtelijk.
Het aanbod en prijs ook top.
Niks op aan te merken

Gitte 02-06-2023

De bestelling ging heel vlot, er werd goed gecommuniceerd omtrend de levering

Chris 27-05-2023

De bezorging werd inderdaad avond ervoor bekend gemaakt. Ik had toevallig vrij genomen die dag, anders vraag ik me af of ik dit wel goed kon verzetten. Ik heb gewacht thuis en tracking steeds in de gaten gehouden. Zagen een wit busje, maar werd verder niet aangebeld. Bleek wel het te zijn, want ze hadden de doos bij mij voor op straat bezorgd. Staat groot op dat het op indoor fiets gaat. Ik sta echt verbaasd dat ze dat zo voor je straat dumpen. Stond in mijn mail afleveringsbewijs waarbij ze bij handtekening voor ontvangt een krulletje hadden gezet. Belachelijk, ik durf echt geen grote aankopen meer bij jullie te doen. Vind het ook niet prettig dat er geen duidelijke handleiding bij zat en dat de verwachte leveringsdatum een maand leek verschoven. Contact hierover via klantenservice duurde ook lang. Het was dat deze fiets alleen bij jullie te koop was, maar bestel hier niet graag weer

Louis 15-05-2023

Goede en professionele uitleg van de mogelijkheden van de apparatuur. De website is snel toegankelijk en helder.
Bestellen ging gemakkelijk en de snelheid, binnen 2 dagen, van leveren is ook helemaal prima.

Ik zeg: met de crosstrainer van Beter Sport kn je beter sporten dan in de sportschool.
Officiele reactie van Betersport.nl 16-05-2023

Beste Louis, bedankt voor je review! Fijn dat we je tevreden bent, we zien je graag terug!

NW 05-05-2023

Na 2 x een defecte roeitrainer te hebben ontvangen wilde ik mijn geld terug omdat mijn vertrouwen en plezier in het product totaal weg is.
(Na eerst allerlei filmjes opgestuurd te hebben en een hoop reparatietips te hebben gehad)
Na eindeloos gemail wiillen ze mij geen geld terug geven maar voor de 3de x een trainer leveren. (Dit zijn de regeltjes) Reken uit wat dat niet moet kosten!
3x 400 km en 12 uur rijden. Venlo-Alphen a/d Rijn. Hoeveel winstmarge zit er op zo'n apparaat om dat te blijven doen?

Als je spul het doet heb je mazzel en anders wordt het een uitputtingsslag met een hoop gemail vrije dagen opnemen en spullen in- en uitelkaar te halen om het steeds te ruilen. Hopen dat de laatste het doet en anders gaat de rechtbijstand erop! Koop hier niet!!

Jan 04-05-2023

Ik heb op 4-4 mijn bestelling geplaatst in de webwinkel. 5 minuten daarna kreeg ik al een bevestiging en een tracking dat mijn zending 5-5 geleverd wordt. Goede en snelle service!
Officiele reactie van Betersport.nl 04-05-2023

Beste Jan,

Bedankt voor je bericht, fijn om terug te lezen dat je tevreden bent. Bedankt voor de 5 sterren review!

DS 02-05-2023

Goede kwaliteit hometrainer met een snelle verzending en een geweldige service! Top!
Officiele reactie van Betersport.nl 02-05-2023

Bedankt voor je reactie DS. We zien je graag nog eens terug!

Patricia 28-04-2023

Gebeld omdat ik twijfelde welke crosstrainer het best bij me past. Je krijgt duidelijke uitleg. Zijn vriendelijk en bereidwillig.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-05-2023

Bedankt voor je review Patricia, fijn dat we je goed te woord hebben kunnen staan.

Elvira76 28-04-2023

Crosstrainer (focus fitness fox 5 iplus) aangeschaft.
Deze werd met twee dagen geleverd. Snelle en correcte communicatie.
Verbeter punt zou zijn dat ze zware apparaten brengen naar de verdieping waar deze gebruikt gaat worden.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-05-2023

Bedankt Elvira, voor de positieve review en de feedback.

Chris 28-04-2023

Betrouwbare winkel en correcte communicatie. Soms even niet voorradig maar uiteindelijk heb je dan een super product.
De Focus fitness Jet 7 en de Focus fitness row 3 inmiddels in bezit en het trainen erop gaat uitstekend.

Nancy 26-04-2023

Duidelijke en overzichtelijke webshop, zodra het artikel met de vervoerder meegaat weet je precies wanneer die komt. Snelle levering. Aanrader om hier te shoppen.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-05-2023

Bedankt voor je terugkoppeling Nancy! We zien je graag terug.

LDL 24-04-2023

Vlotte communicatie na het plaatsen van de bestelling, alsook de webshop was zeer duidelijk en efficiënt.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-05-2023

Bedankt voor je positieve review LDL en fijn dat je te spreken bent over onze communicatie en site.

RPJB 23-04-2023

Deze winkel had de beste prijs voor de crosstrainer die ik zocht. De site hielp me ook met het maken van de juiste keuze. Bestelling binnen paar dagen binnen en netjes afgeleverd. Daarnaast zeer goede garantie en extra mogelijkheden tot uitbreiding voor juiste prijs.
Officiele reactie van Betersport.nl 24-04-2023

Bedankt voor je review RPJB en fijn om te lezen dat je tevreden bent.

Wim 23-04-2023

Prima bedrijf en goed internet bedrijf.
Goede en snelle aflevering.
Prima zelf in elkaar te zetten.
Ben dus enorm tevreden
Officiele reactie van Betersport.nl 24-04-2023

Super om terug te lezen Wim, we zien je graag terug!

Godderis 21-04-2023

Hoewel het product aankwam met schade door vervoer werd het product direct hersteld. Zonder enige formaliteit was het binnen de twee werkdagen geregeld. Geweldige service. Vlot, overzichtelijk en vriendelijk.
Officiele reactie van Betersport.nl 24-04-2023

Altijd vervelend wanneer iets met schade geleverd wordt. Fijn dat je tevreden bent met de oplossing die we je hebben kunnen bieden Godderis!

Diane 20-04-2023

Eenvoudig FitBike online besteld, goede informatie voorziening, redelijke prijs.
Officiele reactie van Betersport.nl 21-04-2023

Bedankt voor je review Diane, we zien je graag terug!