Betersport.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Betersport.nl.

Betersport.nl stelt zich voor

Wij zijn Betersport, ruim 15 jaar online aanbieder van vele sportartikelen. Wij geloven dat elke (thuis)sporter zijn of haar persoonlijke doelen kan halen met de juiste materialen en een steuntje in de rug door persoonlijke gebruiks- en trainingstips. Want persoonlijke doelen heeft iedereen, zelfs als je denkt dat je er (nog) geen hebt. Met onze unieke, eigen merken hebben wij zelf de touwtjes in handen als het gaat om design en kwaliteit. En dan hebben we het niet over battle ropes of springtouwen, maar over de figuurlijke touwtjes. Je kent ze wel. Daarmee blijven we werken aan een uitgebreid en gevarieerd assortiment voor sporters van verschillende niveaus, met verschillende wensen en met een verschillend budget. We willen niet opscheppen, maar we hebben écht voor ieder wat wils. En omdat wij hart hebben voor elke (thuis)sporter, helpen we je graag op weg met persoonlijk advies, starttips en een trainingsplan. Met ruim 40 sportieve collega’s doen er alles aan om samen met jou het sportartikel van je dromen te vinden, een persoonlijk trainingsprogramma voor je te maken of te zorgen dat jouw nieuwe aanwinst zo snel mogelijk bij je voor de deur staat.

Deze score is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

4,3

Dimitri 14-11-2020

In deze drukke tijden werden de producten snel en op een goede manier naar mij toegestuurd.
Wanneer ik een vraag had werd ik snel geholpen door hun klantendienst.
Zeker een aanrader

Decadt Koen 14-11-2020

zeer snelle en correcte service. de zondag besteld, dinsdagmiddag geleverd.
goede aankoop.

Liselot 12-11-2020

Vlotte levering, prima spinningfiets. Zadel was een klein beetje beschadigd maar dat is niet zo erg.

Yvonne 12-11-2020

Uitleg aan de telefoon was duidelijk.
Geen 9 omdat de handleiding (monteren) summier is. De losse onderdelen hebben in de handleiding andere naam. Deze klacht bestaat al 3 jaar en er wordt niets mee gedaan.
Uitleg van de computer is ook te summier. En dat heb ik ook meerdere keren gelezen.

Chris 12-11-2020

Geen gedoe met betalingen en leveringen.
Alles direct en correct!
Een echte aanrader.
Chris

Ronald 12-11-2020

Een top prestatie! Vandaag bestellen was in ons geval 2 dagen later afgeleverd, keurig aan huis.

Pierloz stephan 11-11-2020

Toffe site, snelle bediening. Echt top !!! Sinds mijn grootmoeder is beginnen te verkeren met mijn neef vond ik het echt tijd om iets aan mijn conditie te doen om gemakkelijk op zijn lelijke smoel te kunnen kloppen. Dit allemaal eigenlijk hors context ( ik moet gewoon onnozel kweetniwa text schrijven om die debielen te kunnen bevredigen. Nog een paar woordjes en ik ben er van af ;-) . Suck it !!!!

moons ludo 11-11-2020

Ik meende dat het een belgische webshop was maar de loopband kwam toch uit nederland
er ontbraken enkele moeren , gelukkig had ik het één en ander liggen
Was redelijk geruisloos tot na een paar km toen begon het gepiep

Romeo Maréchal 11-11-2020

Olympische halterstang gekocht bij dit bedrijf en een dag later stond deze al bij mij thuis. Jammer dat de verpakking waarin deze verpakt was een beetje beschadigd was, maar er was niks aan de stang. Deze winkel raad ik dus zeker aan anderen.

Wilfried Slechten 11-11-2020

De aankoop en levering waren in orde, alles was klaar en duidelijk gecommuniceerd.
Het enige minpunt is het toestel zelf, het is degelijk en doet zijn werk naar behoren maar het kraakt nogal. Ik heb alle verbindingen stevig aangedraaid maar het kraken blijft, ik ga terug demonteren en zien wat er dan gebeurt, hopelijk is het dan verholpen.

Pien 11-11-2020

Onlangs heb ik bij Betersport een hometrainer besteld. Op de site stond uitgebreide informatie over het apparaat en duidelijke foto's. Je weet dus van te voren al goed wat je werkelijk aanschaft. Mijn bestelling was vrij vlot binnen, werd ook via de mail op de hoogte gehouden wanneer mijn pakket gebracht zou worden en dat klopte ook met wat op de site aangegeven stond. Prima service dus!

Een minpunt vind ik dat er op de site aangegeven stond dat ik een digitaal boekje zou ontvangen bij mijn bestelling met handige trainingtips en dergelijke. Hier was ik wel benieuwd naar, maar helaas via de mail niets meer ontvangen. Na enkele dagen nog eens gemaild hierover naar de klantenservice, maar tot op heden nog geen reactie ontvangen.

Gelukkig is nog alles in orde met mijn hometrainer, maar ik kan me voorstellen dat als er wat mankeert je wat meer moeite moet doen om contact met ze op te nemen. Nu gaat het om een boekje wat niet noodzakelijk is voor het gebruik van mijn bestelling dus dat neem ik dan maar voor lief.

Kalpakos 11-11-2020

Zeer snel geleverd , en ruim de goedkoopste met thuislevering , kwaliteit is goed niets over te klagen.

Fam. Peters 11-11-2020

duidelijke site, en goed telefonisch advies toen we er even niet uitkwamen.
duidelijke bezorgafspraak en was keurig binnen het tijdvak

Amber 11-11-2020

Overzichtelijke webshop en prijzen zijn duidelijk. Apparatuur dat ik heb ontvangen werkt allemaal goed en was makkelijk in elkaar te zetten. Daarnaast zijm de betaalopties ook erg fijn en is de bestelling snel geleverd.

Jos 11-11-2020

Kopen gaat gemakkelijk, service erna en antwoord op je vragen krijg je niet.

Cor 11-11-2020

Goede shop, veel keuze . Spinningbike
donderdagmiddag besteld en vrijdagmorgen 9.00 uur bezorgd.
Supersnelle en correcte levering.
Alles netjes verpakt.
Even verder afmonteren en spinnen maar.

Nl 11-11-2020

Antwoord niet op email, programmaboekje zit niet bij loopband en ik heb via mail gevraagd om het na te sturen maar krijg geen reactie

Lieve 11-11-2020

Zeer correcte levering,gehouden aan de afspraak ,ik beveel het iedeeen aan.super

Siebe 11-11-2020

Bestelling kettlebell.
Ondanks vooraf gemaakte excuses werd de mijn bestelling binnen 1werkdag geleverd 👏

Judith 11-11-2020

Super snelle levering 's avonds besteld volgende dag geleverd!!!! Eenvoudig in elkaar te zetten met z' n tweetjes. Makkelijke bediening. Doet het super goed. Zeer tevreden.

anoniem 09-11-2020

De spinningfiets die ik heb gekocht is in het echt nog mooier dan op de website. Daarnaast is de fiets super snel geleverd en was de berichtgeving vanuit betersport top! De fiets was makkelijker in elkaar te zetten en in te stellen. Ik heb er nu al een paar keer op gefietst en ik ben er heel erg blij mee!

Wes 07-11-2020

Super snelle en correcte levering, alles is zoals beschreven ik ben er zeer blij mee.

Lizanne 06-11-2020

Top! Super snelle levering, eerlijke prijs en top kwaliteit producten! Ik ben helemaal blij

Betersport is top 05-11-2020

Gezien de grote uitbreiding en sortering van fitness en sportartikelen hebben wij gekozen voor Betersport. Tevens ervaar ik het makkelijke bestellen en leveren van de gevraagde artikel, voor ons een roeitrainer. Keurig afgeleverd, netjes verpakt en het in elkaar zetten ging goed. Het geeft vertrouwen in Betersport als bovengenoemde in orde zijn, artikelen zijn goed omschreven en duidelijk, ga zo door wij zijn zeer tevreden.

Johan 05-11-2020

Goed product, het pakketje was alleen een beetje gedeukt maar dat ligt denk ik aan de bezorging

Andy 04-11-2020

Toto op heden zeer tevreden! Correct geleverd, degelijke kwaliteit. super verhouding prijs/kwaliteit.

Ashley 04-11-2020

Prijs kwaliteit is top. Enkel hun bezorgdienst DPD laat de wensen over, 1 week langer gewacht op levering dan gepland, laten we het op de corona situatie houden. Mocht de bezorgdienst hun werk goed gedaan hebben gaf ik een 10/10 , betaalbaar materiaal en goede kwaliteti

Helena Zeeland 04-11-2020

Dit is het tweede apparaat gekocht bij Betersport,service is uitstekend en bezorging op tijd,
Heb nu een roeimachine gekocht,prachtige machine voor redelijke prijs,heb er veel plezier van.
Betersport een aanrader voor iedereen.

An V 04-11-2020

Mega snelle levering!!! Woensdag middag besteld, donderdag geleverd!!! Stevig verpakt. Snelle montage ( zoals beschreven op de site ).
Ja, ik raad aan... 👍

Imke 04-11-2020

De website is prima, manier van bestellen ook. Je word goed op de hoogte gehouden van je bestelling. De levering zelf is echter niet zo netjes. De doos was flink gehavend. Gelukkig geen beschadigingen aan het product.

Kelly 03-11-2020

Loopband besteld, scherm na 1 dag niet werkend. Gebeld, email, geen gehoor. €799.

Peer 03-11-2020

Begin 2020 loopband gekocht (jet 5) na bezoek showroom in Panningen.
Zeer tevreden over product en advies.
Nu advies en informatie gekregen via de chat in verband met Corona over aanschaf van een roei trainer (Row 3)
Zeer tevreden over beide producten en adviezen om de juiste keuze te kunnen maken.
Minpunt is de transporteur (externe firma) die de apparaten bezorgen.
Beide keren levering vele uren later dan in track & trace opgegeven.

Roy 03-11-2020

Een duidelijke en overzichtige webshop met voor ieder wat wils, ik had een halterbank met gewichten besteld en netjes de volgende dag in huis! Zeker een aanrader om hier wat te bestellen

Groeten roy

Jos Roger 03-11-2020

snelle levering, samenstellen ging vlot, alleen hartslag niet oke, ook niet met harstslag band.

Adrian del Amo 03-11-2020

I am happy with the article, but the delivery was later than promised, in the page it said 2 to 3 working days and it took 7 working days until I received it (Ordered Friday 23rd October and Received Monday 2nd November).

Paul Staes 03-11-2020

Na me eerst grondig geïnformeerd te hebben, zowel online als telefonisch bij Betersport, heb ik gisteren, om 16.00h een loopband, Focus Fitness Senator Iplus, gekocht. Vandaag ontvangen om 12.15h. Van een snelle service gesproken. Er was wel een probleemje: ik woon op een 1e verdiep zonder lift en met een draaitrap. Dit toestel weegt meer dan 100kg. Dat wist ik wel, maar ik dacht dat ik dat in onderdelen kon uitpakken en naar boven dragen. Nadat we de verpakking hadden geopend, bleek dat echter niet te kunnen: loopband en bedieningspaneel zijn nl. elektrisch met elkaar verbonden en dus zou alles in één keer naar boven moeten. Onmogelijk natuurlijk, dat had ik eerder moeten beseffen. Dan maar de verhuisfirma gecontacteerd die de verhuis naar mijn nieuw appartement had geregeld, probleem uitgelegd en gevraagd of zij mij uit deze noodsituatie konden helpen. En waarachtig: een klein uurtje later stond heel het gevaarte netjes in de woonkamer en dit voor een relatief klein bedrag.
Het in elkaar zetten was een werkje van niets, alles zag er gestroomlijnd maar toch stevig uit. Ik was wel benieuwd of alles naar behoren zou functioneren want het leveren van dit toestel was, door het grote gewicht, niet echt zachtzinnig verlopen en het transport met de ladderlift was zonder verpakking gebeurd. Maar geen probleem, alles werkt zoals het hoort. Wij, mijn vriendin en ik, zijn meer dan tevreden na onze eerste looptesten. Bedankt, 'Betersport', wij hopen hier nog lang plezier aan te beleven.
Misschien kunnen jullie toekomstige klanten, die niet op het gelijkvloers wonen en niet over een lift beschikken, en die overwegen een zware loopband te kopen, de raad geven een ladderlift te voorzien.

Bart 03-11-2020

Online bij betersport.nl terechtgekomen en vanwege de goede commentaren een roeitrainer besteld.
Snelle levering van een topproduct.

Goede service en heel tevreden over het geleverde toestel.

Frank 03-11-2020

Alles netjes op tijd geleverd zoals aangegeven op de website. Bestellen en betalen ging soepel en het product voldoet aan de verwachtingen.

Iris 03-11-2020

Deze shop gekozen omdat zij de producten die ik nodig heb op voorraad hadden en tegen een lagere prijs. Super makkelijk bestellen en snel verzonden. Op vrijdag besteld en ik had alles maandag binnen, erg fijn. Verder hadden ze een ruime keuze aan producten die goed geprijst zijn, ik zal hier zeker opnieuw bestellen als ik iets nldig heb

Sil 03-11-2020

Dat het een lange zoektocht werd voor de ideale crosstrainer? Neen!
Al vrij snel kwam ik uit bij betersport.nl en hier vond ik de meest doeltreffende en overzichtelijke informatie die ik nodig had om mezelf te overtuigen tot aankoop van een nieuw toestel.
Op een zeer efficiënte manier heb ik de bestelling -en bijhorende accessoires- kunnen bestellen en kon ik eenvoudig overgaan tot de betaling.
Nog geen 48 uur later stond het toestel bij mij aan de deur, netjes en zonder schade geleverd.
De montage zelf verliep vlot, hoewel ik adviseer om het met 2 personen te doen.
Ondertussen heb ik deze crosstrainer één week in bezit en heb ik al dagelijks het beste van mezelf kunnen tonen.
Bedankt aan Betersport.nl om me beter en meer te doen sporten.

Y. 03-11-2020

Prima bedrijf, goede prijs en keurig volgende dag geleverd. Kan ze van harte aanbevelen.

Alice 03-11-2020

Mooi toestel, gemakkelijk te bestellen, snelle en perfecte bezorging. Zeer tevreden tot nu toe.

Sandra 31-10-2020

Duidelijke site, snelle levering! Ik dacht dat ik een product niet had ontvangen, mailtje gestuurd en dezelfde dag nog reactie. Het product zat verstopt onder de loopband in de doos. En.. ik ben helemaal blij met de loopband :) Gratis verzenden ook een pluspunt!
Hier een tevreden klant!!!!

Ldp 31-10-2020

We hebben de verkeerde onderdelen gekregen voor onze salta trampoline en nog altijd geen resolutie. We hebben dus nog altijd onze trampoline niet kunnen gebruiken.
Officiele reactie van Betersport.nl 02-11-2020

Beste ,

Vervelend om te vernemen dat u een slechte ervaring bij ons hebt gehad.

Graag zouden wij met u in contact komen om uw probleem op te lossen. Indien uw case inmiddels afgesloten is zouden wij ook graag vernemen of we nog iets voor u kunnen betekenen om uw ervaring alsnog met een positief gevoel te kunnen afsluiten. Omdat we geen directe order-/contactgegevens van u kunnen vinden op basis van deze review willen wij u vragen ons te mailen met het onderwerp ‘Opvolging vanuit Kieskeurig-review’, op deze manier kunnen we uw bericht sneller terugvinden.

Team Betersport

Philippe 30-10-2020

Nu een nieuwe covid lockdown er aan zit te komen en de fitnessen sluiten ging ik op zoek naar wat gewichten voor mijn barrbell.
Deze site bood me de goedkoopste gewichten aan .
Ik aarzelde geen moment en 2 dagen later lag de bestelling al voor mijn deur.
De gewichten zijn van perfecte kwaliteit !
Het is niet mijn 1e keer dat ik gewichten koop , en deze zijn even goed of zelfs nog beter dan andere duurdere gewichten die in op een andere site aankocht.
Ik ben zeer tevreden en raad iedereen deze site aan .
Ik doe 100 prcnt zeker mijn volgende bestelling ook hier!

Marga 30-10-2020

Ik heb voor deze shop gekozen na wat speurwerk op andere sites die loopbanden verkopen en hier bij Betersport de keuze gemaakt. Makkelijke site om informatie op te zoeken, snelle levering, keurig op tijd geleverd qua de tijd die ze opgegeven hadden.
Het was wel een zwaar pakket dus we hebben wat moeten demonteren om het naar boven te krijgen.

Evelyne Halsberghe 29-10-2020

Er waren toch wat problemen met de levering en een vriendelijke meneer heeft dit nagekeken en mij snel terug gebeld. Alleen jammer dat het heel veel tijd en geld gekost heeft om iemand aan de lijn te krijgen.

Eddy Foré 29-10-2020

ruime keuze, eenvoudige installatie. snelle service. Het gekochte toestel stemt volledig overeen met de beschrijving op jullie website.

Sam 28-10-2020

Deze winkel heeft een goede en duidelijke website en de levering is perfect..

Van den broek 28-10-2020

Lange tijd opzoek geweest naar goede en vooral betaalbare halterschijven voor mijn home gym. De betaalbaarheid van de halterschijven bij betersport is door andere online winkels niet te evenaren en daarom hier besteld. De schijven werden keurig op tijd en in perfecte staat geleverd. Zou deze winkel zeker aanraden!